Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#23276 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
seoBIH
Posts: 8414
Joined: 22/03/2003 00:00

#23277 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by seoBIH »

So What! wrote: 05/10/2021 10:24
Spoiler
Show
Image
Nije valjda da ova kuca ostaje tu?
User avatar
Tipicoti
Posts: 2159
Joined: 11/12/2012 01:40
Location: Tu i tamo

#23278 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Tipicoti »

Image

https://ba.ekapija.com/news/3434554/ras ... lje-za-478

Image

Opet se pravi put od nigdje prema nigdje .... umjesto da se pocne od autoputa, pa prema Travniku.
mistek
Posts: 3391
Joined: 23/05/2010 15:16

#23279 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mistek »

Pa nije ovo kao sa autoputem. Ako se napravi ovaj dio kroz poslovnu zonu Vitez, plus ovaj nastavak do Nević Polja, to i jeste najvažniji dio cijele relacije Lašva-Travnik.
User avatar
parappa
Posts: 3312
Joined: 02/09/2014 21:43
Grijem se na: struju
Vozim: Lotus Esprit TurboSE

#23280 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by parappa »

mistek wrote: 05/10/2021 12:36 Pa nije ovo kao sa autoputem. Ako se napravi ovaj dio kroz poslovnu zonu Vitez, plus ovaj nastavak do Nević Polja, to i jeste najvažniji dio cijele relacije Lašva-Travnik.
da. upravo ovdje su vecinom guzve.
od lasvanske petlje do viteza se moze voziti solidno
ljubijankic
Posts: 1360
Joined: 20/11/2011 21:38

#23281 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by ljubijankic »

parappa wrote: 05/10/2021 12:59
mistek wrote: 05/10/2021 12:36 Pa nije ovo kao sa autoputem. Ako se napravi ovaj dio kroz poslovnu zonu Vitez, plus ovaj nastavak do Nević Polja, to i jeste najvažniji dio cijele relacije Lašva-Travnik.
da. upravo ovdje su vecinom guzve.
od lasvanske petlje do viteza se moze voziti solidno
Često sam na toj dionici i guzve su najcesce od petlje do viteza.Cim se prodje Vitez lakse je, mada i Nova Bila nekad zna biti kriticna ali je podnosljivo jos uvijek. Najbolje rjesenje je napraviti cestu od Lasve do trona i u sirokom luku zaobiti i Vitez i Novu Bilu.
User avatar
Porodice Foht
Posts: 2827
Joined: 14/01/2019 04:56

#23282 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Porodice Foht »

Eno ih, nakon 20 godina gradnje Vc autoputa Autoste Pederacije i Vlada FBiH tek danas priznali da se nepotrebno usitnjavaju dionice, da je gradnja prespora, da je do 50% skuplje u odnosu nakon potpisa ugovora zbog tog nekog glupog i pljackaskog modela ''zuti FIDIC''...Nakon 20 godina...! :? :-) :(
User avatar
drug_profi
Posts: 50609
Joined: 16/07/2012 16:00

#23283 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Pa sad treba fakturu ispostaviti SBB i SDP-u. Kao da SDA nije nikad upravljala JPAC i kao da su sad s Marsa pali.

Vjerujte da je sve sto se ovih dana pa tokom sljedece godine objavi, kaze ili obeca, spada samo u suplju predizbornu.
Last edited by drug_profi on 05/10/2021 15:50, edited 1 time in total.
Gray
Posts: 4008
Joined: 14/06/2005 02:47

#23284 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Gray »

Porodice Foht wrote: 05/10/2021 15:47 Eno ih, nakon 20 godina gradnje Vc autoputa Autoste Pederacije i Vlada FBiH tek danas priznali da se nepotrebno usitnjavaju dionice, da je gradnja prespora, da je do 50% skuplje u odnosu nakon potpisa ugovora zbog tog nekog glupog i pljackaskog modela ''zuti FIDIC''...Nakon 20 godina...! :? :-) :(
Koliko znam Žuti FIDIC se koristio samo zadnjih par godina na nekoliko dionica, prije toga je uvijek bio crveni, pa im ništa brže nije išlo.
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#23285 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Gray wrote: 05/10/2021 15:50
Porodice Foht wrote: 05/10/2021 15:47 Eno ih, nakon 20 godina gradnje Vc autoputa Autoste Pederacije i Vlada FBiH tek danas priznali da se nepotrebno usitnjavaju dionice, da je gradnja prespora, da je do 50% skuplje u odnosu nakon potpisa ugovora zbog tog nekog glupog i pljackaskog modela ''zuti FIDIC''...Nakon 20 godina...! :? :-) :(
Koliko znam Žuti FIDIC se koristio samo zadnjih par godina na nekoliko dionica, prije toga je uvijek bio crveni, pa im ništa brže nije išlo.
Pa islo je brze dosta u periodu 2010 - 2014.
User avatar
drug_profi
Posts: 50609
Joined: 16/07/2012 16:00

#23286 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

So What! wrote: 05/10/2021 16:01
Gray wrote: 05/10/2021 15:50

Koliko znam Žuti FIDIC se koristio samo zadnjih par godina na nekoliko dionica, prije toga je uvijek bio crveni, pa im ništa brže nije išlo.
Pa islo je brze dosta u periodu 2010 - 2014.
Da. Stekao sam dojam da je ta vlast i uprava imala obezbjeđena sredstva koja je imala ova zadnja, da bi se do danas koridor doveo do tacke da je skoro gotov.
User avatar
Porodice Foht
Posts: 2827
Joined: 14/01/2019 04:56

#23287 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Porodice Foht »

Gray wrote: 05/10/2021 15:50
Porodice Foht wrote: 05/10/2021 15:47 Eno ih, nakon 20 godina gradnje Vc autoputa Autoste Pederacije i Vlada FBiH tek danas priznali da se nepotrebno usitnjavaju dionice, da je gradnja prespora, da je do 50% skuplje u odnosu nakon potpisa ugovora zbog tog nekog glupog i pljackaskog modela ''zuti FIDIC''...Nakon 20 godina...! :? :-) :(
Koliko znam Žuti FIDIC se koristio samo zadnjih par godina na nekoliko dionica, prije toga je uvijek bio crveni, pa im ništa brže nije išlo.
Svejedno, djetetu koji malo prati izgradnju je jako cudno da u manjem entitetu BiH se gradi po 30 km dionica u komadu, a nama se ne usitne one od 10 km vec i neke krace, na 2-3 poddionicw. Lot-ni ga tamo, Lot-ni ga vamo, dok se nahrane usta Kunte i Pante prodjose godine. Nema nigdje ovako nezasite vlasti spletene u kriminal s gradjevincima kao u Pederaciji BiH.
Oko Hranjena se malo digla galama iz Gorazda i-nista. Ovi ih jeftino usutkali s vijescu da par gariba kao nastavilo raditi, a i pitanju je zobanje posljenjih milion-dva i bez nove love iz budzeta, ili dobiti (opet) BH Telecoma nema nista. dakle, u najboljem slucaju nekad na proljece. :(
Gray
Posts: 4008
Joined: 14/06/2005 02:47

#23288 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Gray »

So What! wrote: 05/10/2021 16:01
Gray wrote: 05/10/2021 15:50

Koliko znam Žuti FIDIC se koristio samo zadnjih par godina na nekoliko dionica, prije toga je uvijek bio crveni, pa im ništa brže nije išlo.
Pa islo je brze dosta u periodu 2010 - 2014.
Da, upravu si, više sam mislio na to da nije neka razlika u trajanju između žutog i crvenog fidica, tj. Da nije do fidica nego do vlasti.
BornInHell
Posts: 403
Joined: 09/04/2008 05:08

#23289 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by BornInHell »

https://youtu.be/344ByhO-MPw Početak parcelizacije BL - PD
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#23290 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Gray wrote: 05/10/2021 16:33Da, upravu si, više sam mislio na to da nije neka razlika u trajanju između žutog i crvenog fidica, tj. Da nije do fidica nego do vlasti.
Zuti FIDIC je bio eksperiment koji od samog starta je zaudarao na nesto sto ne valja, a dionica koja je najvise zahvacena ovim je Donja Gracanica - Poprikuse.

Tu je na svim pod-dionicama podignut budzet ili radikalno izmijenjen projekat koji ce podignuti budzet prije ili kasnije, osim ove zadnje Nemila - Poprikuse koja sama po sebi kosta planinu novca,

- Na dionici Donja Gracanica - Vraca, skracena je otvorena trasa, a tunel Zenica je usao u sastav iste
- Na dionici Vraca - Ponirak, tunel Zenica je produzen sa 2,4 km na 3,3 km
- Na dionici Ponirak - Vranduk, zatrazeno je novih 25 miliona eura kod OFID-a
- Na dionici Vranduk - Nemila, prije nego sto je izabran izvodjac, zatrazeno je dodatnih 21 milion eura kod KFAED-a
- Na dionici Nemila - Poprikuse, za sada izgleda sve dobro, ali ta dionica je svakako imala poprilicno definisan projekat i kosta 208 miliona eura.

Zanimljiva situacija je i na dionici Kvanj - Buna:
Drugi primjer je dionica tunel Kvanj - Buna, gdje se nakon izvršene pravne analize najboljeg ponuđača ispostavilo da ima cijeli niz pogrešaka u ponudi izvođača.

"Postupak provjere ispravnosti, potpunosti i tačnosti ponuda traje već 22 mjeseca, umjesto tri-četiri, kaže Voloder i dodaje da je za očekivati da bi se slični problemi pojavljivali i na ostalim dionicama koje bi bile rađene po ovom modelu.
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#23291 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Izgradnja dionice Tarčin - Ivan - 27. 09. 2021. @ Silver King (Skyscrapercity forum)

Image

Image

Image

Image

Image Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#23292 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Za granični prijelaz “Svilaj” izdano odobrenje za upotrebu
Image

Federalno ministarstvo prostornog uređenja saopćilo je da su okončane aktivnosti i postupci u vezi s tehničkim pregledom građevinskih radova izvedenih na Graničnom prijelazu “Svilaj”, te je izdano odobrenje za upotrebu.

Time je završen postupak koji je pokrenut po zahtjevu Uprave za indirektno oporezivanje Bosne i Hercegovine, čime je omogućeno korištenje ovog graničnog prijelaza sa stanovišta kvalitete izvedenih radova i sigurnosti.

Iz Federalnog ministarstva prostornog uređenja ističu da su ranije izdata odobrenja za upotrebu dionice Autoputa “Odžak – Svilaj” investitora JP Autoceste Federacije BiH, te odobrenje za upotrebu mosta “Svilaj” preko rijeke Save, na čijem prijemu su radili nadležni organi iz Republike Hrvatske i Federacije Bosne i Hercegovine.

Tako je funkcionalni kompleks dionice autoputa, graničnog prijelaza i mosta preko rijeke Save, spreman za korištenje te će uveliko biti od pomoći za povezivanje Bosne i Hercegovine s međunarodnim prometnim koridorima, saopćeno je iz Federalnog ministarstva prostornog uređenja.
Biznis Info
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#23293 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

BiH danas dobija jedan od najsavremenijih graničnih prijelaza i 10 kilometara autoputa
Image

Danas će, osim zvaničnog otvaranja mosta na rijeci Savi te 10,7 kilometara autoceste od Odžaka do Svilaja, biti otvoreni i granični prijelaz i most Svilaj, a u promet će biti pušteno i 10,7 kilometara autoputa od Odžaka do Svilaja.

Kako objašnjavaju iz Uprave za indirektno oporezivanje (UIO) BiH, naša država i Hrvatska dobile su privremenu odluku koja je na snazi do 31. 12. 2021. godine, prema kojoj će Svilaj biti međunarodni granični prijelaz za promet putnika.

"Nakon toga treba biti donesena konačna odluka o kategorizaciji ovog graničnog prijelaza, koji je jedan od najsavremenijh i koji ima potpuni kapacitet i za promet robe", objasnio nam je Ratko Kovačević, načelnik Odjeljenja za komunikacije i međunarodnu saradnju Uprave za indirektno oporezivanje BiH.

Image

Granični prijelaz, koji se prostire na površini od 103.000 kvadratnih metara, koštao je 18,7 miliona KM.

Važno je napomenuti da je oko 10 kilometara autoceste na Koridoru 5C, od Odžaka do Svilaja, izgrađeno još 2017. godine, a do sada nije bilo moguće pustiti ga u promet s obzirom na to da tada nije postojao most koji bi povezao BiH s Hrvatskom.

Carinska služba UIO i službenici Granične policije BiH bit će na GP Svilaj danas od 9 sati, ali putnici će moći prelaziti tek nakon što se most na rijeci Savi i zvanično otvori presijecanjem vrpce, što je predviđeno za 14 sati.
Klix
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#23294 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Granični prijelaz "Svilaj" će danas biti otvoren, dolaze zvaničnici Evropske unije
Puštanju u saobraćaj prisustvovat će i predsjednica Evropske komisije Ursula von der Lajen (Leyen).



Granični prijelaz i most Svilaj bit će u funkciji za međunarodni promet putnika od danas u 16 sati.

Puštanju u saobraćaj prethodit će ceremonija otvaranja, kojoj će uz delegacije BiH i Hrvatske prisustvovati i predsjednica Evropske komisije Ursula von der Lajen (Leyen), saopćeno je iz Ministarstva sigurnosti BiH. Na ceremoniju otvaranja dolazi i premijer Hrvatske Andrej Plenković.

To ministarstvo izdalo je rješenje o otvaranju privremenog graničnog prijelaza kako bi most Svilaj, kao dio autoceste na Koridoru 5C, bio stavljen u funkciju za međunarodni promet putnika.

Vrijednost radova iznosi 18,7 miliona KM sa PDV-om.

Kako javlja naša reporterka s lica mjesta, već je stiglo nekoliko novinarskih ekipa.
Image

Image

Image

Image

Image
Avaz
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#23295 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Otvoren granični prijelaz Svilaj i novi most na granici sa Hrvatskom, u funkciji i 10 kilometara autoputa
Image

Bosna i Hercegovina danas je dobila novu konekciju s Evropskom unijom - most Svilaj, ali i novi granični prijelaz te 10,7 funkcionalnih kilometara autoceste.

Otvorenje mosta Svilaj, a potom i graničnog prijelaza i puštanja u promet autoceste dužine 10-ak kilometara upriličeno je danas u poslijepodnevnim satima, a svečanu vrpcu novog mosta Svilaj između BiH i Hrvatske prerezala je predsjednica Evropske komisije Ursula von der Leyen, predsjedavajući Vijeća ministara BiH Zoran Tegeltija te premijer Hrvatske Andrej Plenković.



Ursula von der Leyen, predsjednica Evropske komisije, je u obraćanju nakon presijecanja vrpce kazala da je sretna što je u BiH gdje Svilaj povezuje Zapadni Balkan i EU.

"Graditi mostove između ljudi i kultura je najbitnije. BiH i Zapadni Balkan pripadaju EU. Naši prioriteti su jasni. Moramo se boriti protiv pandemije, ubrzati vakcinaciju, oporaviti ekonomiju. Bili smo uspješni protiv pandemije, donirali smo više od milion doza, vakcinacija spašava život, a vakcine su bitne", kazala je von der Leyen.

Dodala je da su u ekonomski oporavak uložili velike iznose novca, da postoje velika sredstva za projekte te da je na redu BiH koja te projekte treba predstaviti.

"Radimo na projektima za Zapadni Balkana kako bismo povezali partnere i izgradili koridore i željeznice. Podržavamo integracije u regionu, a svi zapadni partneri moraju se kretati brzo naprijed. Ova cesta je simbol puta bez prepreka, da imate olakšano kretanje i to su ključni elementi regiona", kazala je von der Leyen.

Pojasnila je i da je potrebno ostvariti proces i napredak te da region mora izgraditi najvažniji most - most povjerenja.

"Računamo da ćete doći do ovog važnog mosta pomirenja, to je naš dug žrtvama sukoba iz prošlosti, budućim naraštajima, da san postane realnost. Lideri regiona, trebate nam kako bismo vam pomogli kroz poštivanje onog što je dogovoreno i poštivanje jednakosti i ravnopravnosti", naglasila je von der Leyen.

Poručila je da želi biti glas građana BiH u EU te da žele BiH u EU i njene građane.

"Znamo vas i želimo vas. Vidio sam motivaciju. Da se ide naprijed, to je cilj, ali i proces je vidljiv koji donosi mnogo benefita regionu. Mi vas želimo, prijatelji smo i partneri."

Premijer Republike Hrvatske Andrej Plenković je kazao da ovaj most spaja BiH s Hrvatskom, ali i sa Evropskom unijom.

"Ovaj projekt simbolizira vrijednosti koji nas povezuju, povjerenje, zajedništvo, poštovanje i želja da se ljudi, dobra i usluge kreću bez ograničenja. Zadovoljstvo nam je što je ovo projekt zajedničke saradnje. Ovo je samo jedan od mostova koji će povezati BiH i Hrvatsku", izjavio je Plenković te dodao:

"Jačanjem infrastrukture povezujemo narode i privredu. Vrijednost projekta je što se nalazi na kordioru Vc... Kada kompletiramo koridor, imat ćemo punu dimenziju ovog mosta. Želimo jačati vezu s BiH, imamo granicu koja nas ne razdvaja već nas povezuje. Nećemo dizati nikakvu žicu jer želimo da smo povezani, ali ćemo i surađivati protiv protuzakonitih migracija."

Zatim se dotakao i Izbornog zakona u BiH.

"Povjerenje možemo graditi ako su tri naroda u BiH doista ravnopravni, ako se bude poštivao Dejtonski sporazum i s toga podržavamo napore svih stranaka i institucija u BiH da se iznađe rješenje oko izmjena Izbornog zakona kako bi Hrvati imali legitimnog predstavnika u institucijama BiH", kazao je Plenković, kako je kazao kao veliki prijatelj BiH koji ne dolijeva ulje na vatru i ne povisuje ton.

Zoran Tegeltija je pojasnio da je most Svilaj značajan investicioni projekt koji je realizovan uz podršku Evropske unije. "Izgradnja i najmanjeg mosta pokazuje sposobnosti ljudi da grade, ali i povezuje kulturu, ljude i tržište. Ovo je sposobnost naših zemalja da grade i velike projekte te da povezujemo građane i privredu. Ovaj most ima i ugrađenu želju građana za povezivanjem s obje strane Save. Ovaj most će za građane BiH biti mnogo više od građevinskog objekta, najjači simbol povezanosti građana između dvije države", kazao je Tegeltija.

Prekogranični most dio je dionice Koridora Vc čiju je izgradnju finansirala Evropska unija sa 24,5 miliona eura u bespovratnim sredstvima putem Investicionog fonda za Zapadni Balkan, kao i Evropska banka za obnovu i razvoj i Evropska investiciona banka sa 67 miliona eura u zajmovima.

Granični prijelaz Svilaj vrjednosti 18,7 miliona KM sa PDV-om na površini od 103.000 kvadratnih metara pušten je u upotrebu u 14:30 sati.
Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#23296 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Image

Image

Image

Image

Image
Last edited by So What! on 06/10/2021 13:40, edited 2 times in total.
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#23297 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

mijonja
Posts: 124
Joined: 28/10/2015 14:11

#23298 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mijonja »

So What! wrote: 06/10/2021 09:36
Gray wrote: 05/10/2021 16:33Da, upravu si, više sam mislio na to da nije neka razlika u trajanju između žutog i crvenog fidica, tj. Da nije do fidica nego do vlasti.
Zuti FIDIC je bio eksperiment koji od samog starta je zaudarao na nesto sto ne valja, a dionica koja je najvise zahvacena ovim je Donja Gracanica - Poprikuse.

Tu je na svim pod-dionicama podignut budzet ili radikalno izmijenjen projekat koji ce podignuti budzet prije ili kasnije, osim ove zadnje Nemila - Poprikuse koja sama po sebi kosta planinu novca,

- Na dionici Donja Gracanica - Vraca, skracena je otvorena trasa, a tunel Zenica je usao u sastav iste
- Na dionici Vraca - Ponirak, tunel Zenica je produzen sa 2,4 km na 3,3 km
- Na dionici Ponirak - Vranduk, zatrazeno je novih 25 miliona eura kod OFID-a
- Na dionici Vranduk - Nemila, prije nego sto je izabran izvodjac, zatrazeno je dodatnih 21 milion eura kod KFAED-a
- Na dionici Nemila - Poprikuse, za sada izgleda sve dobro, ali ta dionica je svakako imala poprilicno definisan projekat i kosta 208 miliona eura.

Zanimljiva situacija je i na dionici Kvanj - Buna:
Drugi primjer je dionica tunel Kvanj - Buna, gdje se nakon izvršene pravne analize najboljeg ponuđača ispostavilo da ima cijeli niz pogrešaka u ponudi izvođača.

"Postupak provjere ispravnosti, potpunosti i tačnosti ponuda traje već 22 mjeseca, umjesto tri-četiri, kaže Voloder i dodaje da je za očekivati da bi se slični problemi pojavljivali i na ostalim dionicama koje bi bile rađene po ovom modelu.
Koliko vidim na ovom linku https://www.jpautoceste.ba/plan-gradnje/ dionice Vraca - Ponirak i Ponirak - Vranduk su ugovarane po crvenom FIDIC-u, što znači da je prethodno urađen glavni projekt. E sad je druga priča kako je on urađen i zašto se i da li se moralo ići u izmjenu istog.
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#23299 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

mijonja wrote: 06/10/2021 10:56Koliko vidim na ovom linku https://www.jpautoceste.ba/plan-gradnje/ dionice Vraca - Ponirak i Ponirak - Vranduk su ugovarane po crvenom FIDIC-u, što znači da je prethodno urađen glavni projekt. E sad je druga priča kako je on urađen i zašto se i da li se moralo ići u izmjenu istog.
Ti si upravu, to mi je promaklo, ali istina je da je KFAED malo shady finansijer.
last mohicans
Posts: 11982
Joined: 09/08/2012 23:19

#23300 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by last mohicans »

Pogledajte kadrove radova na Sarajevskoj obilaznici u Vlakovu
http://www.klix.ba/clanak/211006080
21 milion za 1800 metara ceste? Ovi nisu normalni.
Post Reply