Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
foxlife
Posts: 9274
Joined: 17/02/2021 20:34

#21976 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by foxlife »

kornjaca ciji si ti klon

znas li uopste zasto nije gradjen ap po bih?
User avatar
MorningStar
Posts: 9431
Joined: 22/11/2019 18:43

#21977 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by MorningStar »

foxlife wrote: 02/06/2021 14:59 kornjaca ciji si ti klon

znas li uopste zasto nije gradjen ap po bih?
Jel to pokusavas da komuniciras sa tim bicem :lol:
mistek
Posts: 3371
Joined: 23/05/2010 15:16

#21978 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mistek »

SoWhat! će vjerovatno dati najpreciznije podatke, ali u periodu od 1970. do rata u Jugoslaviji je izgrađeno ili je započeta izgradnja preko 1000km autoputa. Od toga, 430km u Srbiji, 230km u Sloveniji, 360km u Hrvatskoj, 60km u Makedoniji :) Na sve ovo treba dodati i neke dijelove koji su bili u odmaklim fazama pripreme i ne znam da li su uračunate u ove cifre.
Last edited by mistek on 02/06/2021 15:17, edited 1 time in total.
foxlife
Posts: 9274
Joined: 17/02/2021 20:34

#21979 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by foxlife »

znaci neki nacionalista
User avatar
MorningStar
Posts: 9431
Joined: 22/11/2019 18:43

#21980 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by MorningStar »

foxlife wrote: 02/06/2021 15:07 znaci neki nacionalista
Tesko , da budes nacionalista opet treba neki odredjen nivo inteligencije. Ovaj ti je ispod 65 to se medicinski kvalifikuje pod retarda. Selo opanak i racunar / moderno doba :D
User avatar
Tesla Edison
Posts: 8364
Joined: 08/05/2017 19:17

#21981 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Tesla Edison »

mistek wrote: 02/06/2021 15:05 SoWhat! će vjerovatno dati najpreciznije podatke, ali u periodu od 1970. do rata u Jugoslaviji je izgrađeno ili je započeta izgradnja preko 1000km autoputa. Od toga, 430km u Srbiji, 230km u Sloveniji, 300km u Hrvatskoj, 60km u Makedoniji :) Na sve ovo treba dodati i neke dijelove koji su bili u odmaklim fazama pripreme i ne znam da li su uračunate u ove cifre.
U BiH je planiran autoput (u današnjem profilu) od Doboja do Sarajeva. Kada se pogleda trenutna cesta, da se primjetiti petlje Doboj, Maglaj, Zenica, Lašva, Kakanj, Visoko, Vogošća, te je započeta gradnja sarajevske zaobilaznice (počelo probijanje tunela Oštrik). Te pobrojane petlje kao i započeti tunel, izgrađeni su kao dio infrastrukture budućeg autoputa.

Koridor V-c, do brda Vijenac, ide prijeratnom trasom, a od Vijenca pa sve do Doboja, ide novom, debilno-idiotskom trasom, koju je mogao projektovati totalni idiot i neznalica. Umjesto da idu po prijeratnom projektu i trasi (čak je i ostavljen pojas kroz Zenicu, kao i već izgrađene i gore spomenute petlje), idiot sa Duduk Treha Universitas Expresum diplomom, odlučio da AP ide preko klizišta i odrona, i pitanje je da li će ta dionica i ostatak AP-a ikad dobiti upotrebnu dozvolu. Taj dio AP treba preimenovati u kamikaza AP.

Također, prije rata je planirana i projektovana brza cesta Sarajevo - Titograd, koja nikad nije ni započela da se gradi
User avatar
drug_profi
Posts: 50134
Joined: 16/07/2012 16:00

#21982 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Ja se nadam da će JJAC zaživjeti makar u formi magistralne ceste za početak. Pa sa rastom prometa podići je na profil AC. Nama trebaju dobre veze i sa CG, Albanijom, Kosovom, Makedonijom...
mistek
Posts: 3371
Joined: 23/05/2010 15:16

#21983 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mistek »

Evo sad naletih na konkretniji podatak:
U Hrvatskoj je do rata izgrađeno 357km autoceste. U Srbiji do 1992. 359km puni profil i 105km poluprofil, a do 2000. je recimo zbirno ta cifra podignuta na 560km :) U Sloveniji je ta cifra oko 250km, uključujući brze i pristupne ceste. Za Makedoniju valjda ostaje oko 60km :D
User avatar
drug_profi
Posts: 50134
Joined: 16/07/2012 16:00

#21984 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Ma realno autoput je u BiH postao potreba tek početkom osamdesetih, kad je zemlja bila u svakako teškom ekonomskom stanju.
Prije toga nit je bilo auta, niti potrebe.

Sjećam se kad smo se doselili na Otoku, 1974. auti se parkirali samo pod brdo, preko puta zgrade. Ispred zgrade nije bilo parkiranja. Na velikim parkinzima izmedju zgrada igrali smo fudbal, toliko je prostora bilo. I tako sve negdje do početka osamdesetih.
last mohicans
Posts: 11603
Joined: 09/08/2012 23:19

#21986 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by last mohicans »

Evo i gradski autoput se pravi, bit će kao i Prva transferzala do 2045.
https://www.klix.ba/biznis/investicije/ ... /210602097
User avatar
Tesla Edison
Posts: 8364
Joined: 08/05/2017 19:17

#21987 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Tesla Edison »

last mohicans wrote: 02/06/2021 17:36 Evo i gradski autoput se pravi, bit će kao i Prva transferzala do 2045.
https://www.klix.ba/biznis/investicije/ ... /210602097
Bolje da rade kontra. Od Darive do Buča Potoka, a ne od Butila do Buča Potoka. U kontra smjeru kada bi se uradila ta prva dionica, tranzit sa Bistrika bi se prebacio na puno bržu Drinsku, i dalje na AP. Ovako, dobićemo dionucu do Buča Potoka koju će koristiti samo lokalni stanovnici.
User avatar
geralt
Posts: 5118
Joined: 14/09/2017 12:45

#21988 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by geralt »

mistek wrote: 02/06/2021 15:05 SoWhat! će vjerovatno dati najpreciznije podatke, ali u periodu od 1970. do rata u Jugoslaviji je izgrađeno ili je započeta izgradnja preko 1000km autoputa. Od toga, 430km u Srbiji, 230km u Sloveniji, 360km u Hrvatskoj, 60km u Makedoniji :) Na sve ovo treba dodati i neke dijelove koji su bili u odmaklim fazama pripreme i ne znam da li su uračunate u ove cifre.
Izgradjene su i kod nas dvije cijevi tunela Ciglane, kao prvog dijela gradskog autoputa kroz Sarajevo :D

Ceste su koliko znam i u Jugoslaviji bile finansirane od strane republika a ne centralne vlasti, a kod nas su veci prioritet bile magistrale i Olimpijada, plus sto smo bili veci kokuzi od vecine ostalih.
User avatar
Login77777
Posts: 8533
Joined: 18/05/2021 09:11

#21989 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Login77777 »

Evo AP Crne Gore dosao i do svicarski medija.

User avatar
So What!
Posts: 11144
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#21990 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Tesla Edison wrote: 02/06/2021 15:14
mistek wrote: 02/06/2021 15:05 SoWhat! će vjerovatno dati najpreciznije podatke, ali u periodu od 1970. do rata u Jugoslaviji je izgrađeno ili je započeta izgradnja preko 1000km autoputa. Od toga, 430km u Srbiji, 230km u Sloveniji, 300km u Hrvatskoj, 60km u Makedoniji :) Na sve ovo treba dodati i neke dijelove koji su bili u odmaklim fazama pripreme i ne znam da li su uračunate u ove cifre.
U BiH je planiran autoput (u današnjem profilu) od Doboja do Sarajeva. Kada se pogleda trenutna cesta, da se primjetiti petlje Doboj, Maglaj, Zenica, Lašva, Kakanj, Visoko, Vogošća, te je započeta gradnja sarajevske zaobilaznice (počelo probijanje tunela Oštrik). Te pobrojane petlje kao i započeti tunel, izgrađeni su kao dio infrastrukture budućeg autoputa.

Koridor V-c, do brda Vijenac, ide prijeratnom trasom, a od Vijenca pa sve do Doboja, ide novom, debilno-idiotskom trasom, koju je mogao projektovati totalni idiot i neznalica. Umjesto da idu po prijeratnom projektu i trasi (čak je i ostavljen pojas kroz Zenicu, kao i već izgrađene i gore spomenute petlje), idiot sa Duduk Treha Universitas Expresum diplomom, odlučio da AP ide preko klizišta i odrona, i pitanje je da li će ta dionica i ostatak AP-a ikad dobiti upotrebnu dozvolu. Taj dio AP treba preimenovati u kamikaza AP.

Također, prije rata je planirana i projektovana brza cesta Sarajevo - Titograd, koja nikad nije ni započela da se gradi
Zahvaljujuci tom polu-autoputu od Sarajeva do Zenice, autoput do Kaknja je i izgradjen, relativno brze i jeftinije nego ostale dionice, jer je transformacija te ceste isla lagano zbog same cinjenice da je vec bila spremna za sirenje.

Ono sto je problematicno, da je alternativa toj cesti danas, poprilicno losija cesta, ali to je problem na koji su neimari autoputa morali mislit.

Sto se tice odlazaka u brdo, ja i dalje ne mislim da to nije bila losa odluka, na dugorocnom nivou, jer u odredjenom trenutku brdska trasa oko i iza Zenice bi morala doci na red.

Sama dionica od tunela Vijenac do petlje Drivusa se evo vec godinama koristi i sasvim je uredna, a da ne kazemo, koliko taj tunel vremenski ustedi na putovanju. Sto se tice ostatka trase, na njemu je prvenstveno da prvo bude pusten u promet, a zatim vremenom da se pokaze, sta je bila bolja solucija.
Login77777 wrote: 02/06/2021 21:03 Evo AP Crne Gore dosao i do svicarski medija.

Iako je idiotski finansiran, radovi neobjasnjivo kasne, i vjerovatno ce blokirati izgradnju autoputeva na odredjeni period u Crnoj Gori, ali ovo je najljepsa i najzahtijevnija dionica autoputa u cijelo bivsoj Jugoslaviji, za mene licno. Mostarska obilaznica, sa tunelom kroz Prenj, a zatim trasom do planine Ivan ce preuzeti to mjesto, nekada u dalekoj buducnosti kada bude izgradjena, ali za sada dionica Smokovac - Matesevo, nema konkurenciju.
User avatar
Login77777
Posts: 8533
Joined: 18/05/2021 09:11

#21991 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Login77777 »

@So What

U prilogu se radi o tome kako se CG uvukla u probleme radi finansiranja.


A sto se Prenja tice. Jel ima tu kakvi informacija? Valja tu nikome ne treba isplatiti za zemljiste. :mrgreen:
selma 83
Posts: 621
Joined: 10/12/2010 18:45

#21992 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by selma 83 »

So What! wrote: 02/06/2021 21:32
Tesla Edison wrote: 02/06/2021 15:14
mistek wrote: 02/06/2021 15:05 SoWhat! će vjerovatno dati najpreciznije podatke, ali u periodu od 1970. do rata u Jugoslaviji je izgrađeno ili je započeta izgradnja preko 1000km autoputa. Od toga, 430km u Srbiji, 230km u Sloveniji, 300km u Hrvatskoj, 60km u Makedoniji :) Na sve ovo treba dodati i neke dijelove koji su bili u odmaklim fazama pripreme i ne znam da li su uračunate u ove cifre.
U BiH je planiran autoput (u današnjem profilu) od Doboja do Sarajeva. Kada se pogleda trenutna cesta, da se primjetiti petlje Doboj, Maglaj, Zenica, Lašva, Kakanj, Visoko, Vogošća, te je započeta gradnja sarajevske zaobilaznice (počelo probijanje tunela Oštrik). Te pobrojane petlje kao i započeti tunel, izgrađeni su kao dio infrastrukture budućeg autoputa.

Koridor V-c, do brda Vijenac, ide prijeratnom trasom, a od Vijenca pa sve do Doboja, ide novom, debilno-idiotskom trasom, koju je mogao projektovati totalni idiot i neznalica. Umjesto da idu po prijeratnom projektu i trasi (čak je i ostavljen pojas kroz Zenicu, kao i već izgrađene i gore spomenute petlje), idiot sa Duduk Treha Universitas Expresum diplomom, odlučio da AP ide preko klizišta i odrona, i pitanje je da li će ta dionica i ostatak AP-a ikad dobiti upotrebnu dozvolu. Taj dio AP treba preimenovati u kamikaza AP.

Također, prije rata je planirana i projektovana brza cesta Sarajevo - Titograd, koja nikad nije ni započela da se gradi
Zahvaljujuci tom polu-autoputu od Sarajeva do Zenice, autoput do Kaknja je i izgradjen, relativno brze i jeftinije nego ostale dionice, jer je transformacija te ceste isla lagano zbog same cinjenice da je vec bila spremna za sirenje.

Ono sto je problematicno, da je alternativa toj cesti danas, poprilicno losija cesta, ali to je problem na koji su neimari autoputa morali mislit.

Sto se tice odlazaka u brdo, ja i dalje ne mislim da to nije bila losa odluka, na dugorocnom nivou, jer u odredjenom trenutku brdska trasa oko i iza Zenice bi morala doci na red.

Sama dionica od tunela Vijenac do petlje Drivusa se evo vec godinama koristi i sasvim je uredna, a da ne kazemo, koliko taj tunel vremenski ustedi na putovanju. Sto se tice ostatka trase, na njemu je prvenstveno da prvo bude pusten u promet, a zatim vremenom da se pokaze, sta je bila bolja solucija.
Login77777 wrote: 02/06/2021 21:03 Evo AP Crne Gore dosao i do svicarski medija.

Sto se tice odlazaka u brdo, ja i dalje ne mislim da to nije bila losa odluka, na dugorocnom nivou, jer u odredjenom trenutku brdska trasa oko i iza Zenice bi morala doci na red. Mislim da ti ova rečenica kontradiktorna, kolko me ovaj naš maternji jezik služi :) i ostali dajte komentar. Ti ustvari kažeš da je loša odluka a poslije kažeš da je trebalo ići u brdo. ;-)
User avatar
sime_cipol
Posts: 15867
Joined: 20/12/2018 15:06
Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
Grijem se na: Zdrvima
Vozim: Kola

#21993 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by sime_cipol »

last mohicans wrote: 02/06/2021 17:36 Evo i gradski autoput se pravi, bit će kao i Prva transferzala do 2045.
https://www.klix.ba/biznis/investicije/ ... /210602097
Sta moramo dati Hrvatima za ovo? Izborni zakon ili ?
selma 83
Posts: 621
Joined: 10/12/2010 18:45

#21994 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by selma 83 »

imaš 2. negacije, evo sam siguran... :thumbup:
neki
Posts: 6610
Joined: 17/02/2005 07:57

#21995 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by neki »

paranoja...
User avatar
Tesla Edison
Posts: 8364
Joined: 08/05/2017 19:17

#21996 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Tesla Edison »

Šta bi sa Bosmalom i onom pričom da će Bosmal izgraditi kompletan Vc za 5 godina?

To je bila priča 2001. godine.
konami666
Posts: 2393
Joined: 11/05/2015 21:57

#21997 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by konami666 »

Joj autocesta u Bosni kako su super, ovo niđe na svijetu nema ovakav kvalitet i brzina gradnje. Jebes ti autobahn i autostradu. Ako se vama čini da sporo grade to je do terena znate jer je Bosna sva brdo ovdje brdo ondje. Lako je graditi po zemljama regiona kad su sve ko daska ravne. Da je i Bosna ravna imali bi do sad 1473 kilometra autocesta.
konami666
Posts: 2393
Joined: 11/05/2015 21:57

#21998 Re: AP Koridor 5c BiH - Ko je kriv sto jos nije izgrađen?

Post by konami666 »

Jedini krivac je priroda, zeznut teren.
User avatar
Better Man
Posts: 16657
Joined: 01/10/2006 20:10

#21999 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Better Man »

Tesla Edison wrote: 03/06/2021 10:14 Šta bi sa Bosmalom i onom pričom da će Bosmal izgraditi kompletan Vc za 5 godina?

To je bila priča 2001. godine.
Tu priču nam je servirao upravo Adnan Terzić i još je rekao da će komplet autoput koštati 5 Milijardi.
Last edited by Better Man on 07/06/2021 09:27, edited 1 time in total.
Post Reply