Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
So What!
Posts: 11144
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#21926 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Pausal wrote: 01/06/2021 19:15SDP su tada dočekali gotovi projekti, odrađena eksproprijacija i obezbijeđena sredstva, a ti nama sad predoči za koje je dionice SDP odradio isto u svome mandatu i ostavio to u amanet novoj Vladi.
- Zapoceta eksproprijacija i pripreme za Tarcin - Ivan
- Zapocete aktivnosti na Zenickoj obilaznici, otvoreno gradiliste prve pod-dionice Drivusa - Klopce, spremno finansiranje za drugu dionicu
- Finansiranje za dionicu Zvirovici - Pocitelj
- Finansiranje za dionicu Pocitelj - Buna
- Uradjenu prvu fazu, dioncie Svilaj - Odzak, izabran nadzor za most Pocitelj, finansiran most Pocitelj
- Izgradjenu Sarajevsku obilaznicu na koridoru Vc, spremno finansiranje za sve ostale prikljucne LOT-ove
User avatar
So What!
Posts: 11144
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#21927 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

MorningStar wrote: 01/06/2021 20:34 Koliko je trajalo to za drugu cijev karavanki ? :D doduse tamo su alpe i to - laksi teren :lol:
Nije sramota ne znati, sramota je kada ti na jednoj temi vise puta dokazu da pojma nemas o cemu pricas, a ti se vratis jednom godisnje i opet demonstriras isto.

Kompanija Cengiz pobijedila na tenderu za izgradnju tunela između Slovenije i Austrije
Cengiz Insaat će izgraditi drugu liniju tunela Karavanke u Sloveniji, čija je dužina 3,5 kilometara krovz planinu

Image

Istaknuta turska građevinska firma Cengiz pobijedila je na tenderu izgradnju tunela autoputa, vrijednog 98 miliona eura, koji u Alpama povezuje Sloveniju i Austriju, saopšteno je u utorak iz kompanije, prenosi Anadolu Agency (AA).

Cengiz Insaat će izgraditi drugu liniju tunela Karavanke u Sloveniji, čija je dužina 3,5 kilometara kroz planinu. Dodatna cijev se gradi da bi se olakšali eventualni zastoji u saobraćaju na autoputu koji koristi osam zemalja.

Utku Gok, koordinator za međunarodne projekte kompanije, rekao je da je Cengiz uspio da pobijedi na tenderu bez lokalnog partnera zahvaljujući vrhunski obrađenim i predočenim tehničkim informacijama.

“Stranim kompanijama je vrlo teško da pobjede na tenderima u Sloveniji, tako da su ostale kompanije koristile lokalne partnere“, rekao je Gok.

Konstatujući da je kompanija koja je pobijedila na tenderu za izgradnju u Austriji već započela s radom, Gok je rekao:

Kada krenemo, biće razlika od 20 mjeseci. Moramo završiti projekt za pet godina, ali isporučićemo ga i ranije.

Pojasnio je da će projekat biti proveden sa timom od 250 ljudi, uključujući 150 turskih radnika. Gok je naglasio da 1.200 vozila prolazi kroz sadašnju jednu cijev tunela svakog sata, što dovodi do čestih saobraćajnih gužvi.

“Izgradićemo novu cijev pored sadašnje, napraviti četiri trake, a ograničenje brzine će biti 100 kilometara na sat“, zaključio je Gok.
Agencija Anadolija
Last edited by So What! on 01/06/2021 20:44, edited 1 time in total.
last mohicans
Posts: 11603
Joined: 09/08/2012 23:19

#21928 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by last mohicans »

Pausal wrote: 01/06/2021 19:15
last mohicans wrote: 01/06/2021 17:22 Ja sam uvjeren da promjenom vlasti u FBiH 2022 je moguće ubrzati cestogradnju. Uspjesi u cestogradnji u vrijeme SDP vlade pokazuju da to može. Fadilaši nas uporno koče, jer se sve dodjeluje Heringu i EA, ovo sto Cengiz dobija su mrvice,a ni njihovi rokovi nisu puno kraći u zadnje vrijeme. Tendere treba usloviti kraćim rokovima, nemaš mehanizacije, nemaš ljudstva, ne možeš paša ni praviti put i vozdra. Sad zbog štelenja da svaki posao dobiju He i EA nalazimo se tu gdje jesmo. Dalje, nije ni sam rok problem, evo i 3-4 godine,ali neka lot bude minimalno 50 km. Ovo je sve sranje na mrvice koje se i ne osjete kad sve uzmeš u obzir.
SDP su tada dočekali gotovi projekti, odrađena eksproprijacija i obezbijeđena sredstva, a ti nama sad predoči za koje je dionice SDP odradio isto u svome mandatu i ostavio to u amanet novoj Vladi.
Pa Terzicevoj šupljoj za skoro cijeli je finansijska konstrukcija "zaokružena", pa gdje su te završene dionice? Ostavio im je SDP zeničku zaobilaznicu i ovo sto ti drug navede,pa opet ni za 7 god. nisu u stanju pustiti zaobilaznicu.
User avatar
sime_cipol
Posts: 15866
Joined: 20/12/2018 15:06
Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
Grijem se na: Zdrvima
Vozim: Kola

#21929 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by sime_cipol »

SDP nije na vlasti skoro 10 godina
Bolje je postaviti pitanje sta je ova vlast sama sebi ostavljala.
Pedrosa
Posts: 39
Joined: 09/06/2018 17:22

#21930 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Pedrosa »

@So What

Ne znam otkud ti toliko snage da im pronalazis toliko alibija,nigdje nisi spomenuo ono sto sam naveo a to je radna snaga,obrazlozi mi kako na dionici od 3km radi 20 ljudi,svaka dionica koja se otvori govori se kako je teren ovakav onakav,stalno neka opravdanja a nigdje da se govori o sustini a to je mali broj radnika i sporoca gradnje 😑
last mohicans
Posts: 11603
Joined: 09/08/2012 23:19

#21931 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by last mohicans »

sime_cipol wrote: 01/06/2021 20:44 SDP nije na vlasti skoro 10 godina
Bolje je postaviti pitanje sta je ova vlast sama sebi ostavljala.
Nista,ostavila nama, mu.o Marijanovo.
last mohicans
Posts: 11603
Joined: 09/08/2012 23:19

#21932 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by last mohicans »

Pedrosa wrote: 01/06/2021 20:47 @So What

Ne znam otkud ti toliko snage da im pronalazis toliko alibija,nigdje nisi spomenuo ono sto sam naveo a to je radna snaga,obrazlozi mi kako na dionici od 3km radi 20 ljudi,svaka dionica koja se otvori govori se kako je teren ovakav onakav,stalno neka opravdanja a nigdje da se govori o sustini a to je mali broj radnika i sporoca gradnje 😑
Da se nadovežem i ja. Koliko su Turci radili ovu dionicu do Tarčina, ako se ne varam to je najbrže izgrađena dionica, a nije mala.
User avatar
So What!
Posts: 11144
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#21933 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Pedrosa wrote: 01/06/2021 20:47 @So What

Ne znam otkud ti toliko snage da im pronalazis toliko alibija,nigdje nisi spomenuo ono sto sam naveo a to je radna snaga,obrazlozi mi kako na dionici od 3km radi 20 ljudi,svaka dionica koja se otvori govori se kako je teren ovakav onakav,stalno neka opravdanja a nigdje da se govori o sustini a to je mali broj radnika i sporoca gradnje 😑
Nikakvi alibiji, ljudima ovdje smetaju cinjenice s terena. Odakle ti na dionicama od 3 kilometra autoputa, ako trenutno uopste postoja takve, radi 20 ljudi.

Ja sam lijepo obrazlozio, sve svoje navode, a to je da pored onog sto nam je valjda svima jasno, a to je da izgradnja koridora Vc u BiH ide katastrofalno sporo, i dalje percepcija vecine forumasa o njegovoj izgradnji je vecinom pogresna.
User avatar
So What!
Posts: 11144
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#21934 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

v
last mohicans wrote: 01/06/2021 20:50Da se nadovežem i ja. Koliko su Turci radili ovu dionicu do Tarčina, ako se ne varam to je najbrže izgrađena dionica, a nije mala.
Na vrijeme je zavrsili i to je bio tada gigantski skok za izgradnju autoputeva u BiH i ogromna nada da ce izgradnja biti mnogo brza u buducnosti, nakon cega je uslijedila Novaliceva vlada i veliko razocarenje.

Ne kazem ja da Turci ne valjaju, samo navodim, da su itekako angazovani u BiH na izgradnji najskupljih dionica. Pored toga, na dijelovima te navedene dionice su se aktivirala klizista zadnjih par godina, od koji je najvece bilo na Ban Brdu, kod tunela Igman.

Nije lose spomenuti da su 2016. godine, Sebijinom KCUS-u donirali milion eura, nakon cega su ponovo poceli osvajati tendere u nasoj zemlji. Ne kazem da nisu kompetentni za te poslove, ali ne sumnjam da im je odmoglo.
User avatar
Haris033
Posts: 3816
Joined: 02/02/2005 07:07
Location: Sarajevo
Contact:

#21935 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Haris033 »

E neka si nas prosvijetlio! :-)
Reci mi samo koliko trenutno EA i Hering imaju otvorenih gradilišta i kakva im je dinamika izvođenja radova?
Pa, bolan.. 800 m ul. Džemala Bijedića rade 2 g., 400m IX transferzale 5-6 g. Ta ista firma je dobila posao i na I transferzali, tunelu Crnaja i plus neke lotove na ap.
Niti jedan posao nije završen, a i dalje konkurišu i prijavljuju se na tendere..
Kada će se raspisati tender za veće dionice, da se mogu prijaviti i poznate svjetske gradjevinske firme?
Pedrosa
Posts: 39
Joined: 09/06/2018 17:22

#21936 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Pedrosa »

Nevjerovatno da jos postoje likovi koji brane vladu,JPACFBIH,EA,Hering....

Slozen teren,teski uslovi,aman Bože ljudi grade pod vodom naši ne mogu na suhom jos dobiju rokove kao da kasikama kopaju,rade 8h jednu smjenu i to nazivamo izgradnjom autoputa ?

Molim da mi neko odgovori da li se kod nas tuneli kopaju samo sa jedne strane ili sa obe ?

Hvala unaprijed.
User avatar
So What!
Posts: 11144
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#21937 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Pedrosa wrote: 01/06/2021 22:11 Nevjerovatno da jos postoje likovi koji brane vladu,JPACFBIH,EA,Hering....

Slozen teren,teski uslovi,aman Bože ljudi grade pod vodom naši ne mogu na suhom jos dobiju rokove kao da kasikama kopaju,rade 8h jednu smjenu i to nazivamo izgradnjom autoputa ?

Molim da mi neko odgovori da li se kod nas tuneli kopaju samo sa jedne strane ili sa obe ?

Hvala unaprijed.
Druze bez ikakvih problema, mozes dobiti odgovor na to pitanje, odgovor ti je, da se uvijek kopaju s obje strane i pri kopanju se koristi Nova Austrijska Metoda, a detaljnije o njoj mozes pogledati na kratkom klipu ispod.



Ipak sama cinjenica da ne znas na koji na koji nacin funkcionise izgradnja i postavljas tako basic pitanja te diskredituju kao nekoga ko moze da bude upucen u izgradnju autoputeva u nasoj zemlji, koja koliko god bila spora i neefikasna, i dalje je, barem relevantno ne moze komentarisati (pogotovo ovo za smjene od osam sati), bas neko ko ne zna kako stvari stoje, barem na terenu. Kao gradjanin, svako ima pravo biti nezadovoljan.

Ja jos uvijek nisam sreo na ovom forumu da neko brani ista od nabrojanog, suprostavljanje pogresnim tvrdnjama koje iznose pojedini forumasi, ne znaci nuzno odbranu navedenih.
User avatar
-Chesterfield-
Posts: 5499
Joined: 04/08/2020 19:22

#21938 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by -Chesterfield- »

Ako bi se našla neka ruda (zlato, dijamanti...) prilikom kopanja tunela, kakva je procedura?
User avatar
Login77777
Posts: 8533
Joined: 18/05/2021 09:11

#21939 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Login77777 »

-Chesterfield- wrote: 01/06/2021 22:24 Ako bi se našla neka ruda (zlato, dijamanti...) prilikom kopanja tunela, kakva je procedura?
Pola Draganu a pola Bakiru.
User avatar
Van Halen
Posts: 2782
Joined: 08/04/2008 10:37

#21940 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Van Halen »

Sdp i stranka za BiH napravili sve autoputa sto imamo. Sda kako je dosla nista dalje nije uradjeno a lova od akciza se uzima lopatom
User avatar
MorningStar
Posts: 9431
Joined: 22/11/2019 18:43

#21941 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by MorningStar »

So What! wrote: 01/06/2021 20:42
MorningStar wrote: 01/06/2021 20:34 Koliko je trajalo to za drugu cijev karavanki ? :D doduse tamo su alpe i to - laksi teren :lol:
Nije sramota ne znati, sramota je kada ti na jednoj temi vise puta dokazu da pojma nemas o cemu pricas, a ti se vratis jednom godisnje i opet demonstriras isto.

Kompanija Cengiz pobijedila na tenderu za izgradnju tunela između Slovenije i Austrije
Cengiz Insaat će izgraditi drugu liniju tunela Karavanke u Sloveniji, čija je dužina 3,5 kilometara krovz planinu

Image

Istaknuta turska građevinska firma Cengiz pobijedila je na tenderu izgradnju tunela autoputa, vrijednog 98 miliona eura, koji u Alpama povezuje Sloveniju i Austriju, saopšteno je u utorak iz kompanije, prenosi Anadolu Agency (AA).

Cengiz Insaat će izgraditi drugu liniju tunela Karavanke u Sloveniji, čija je dužina 3,5 kilometara kroz planinu. Dodatna cijev se gradi da bi se olakšali eventualni zastoji u saobraćaju na autoputu koji koristi osam zemalja.

Utku Gok, koordinator za međunarodne projekte kompanije, rekao je da je Cengiz uspio da pobijedi na tenderu bez lokalnog partnera zahvaljujući vrhunski obrađenim i predočenim tehničkim informacijama.

“Stranim kompanijama je vrlo teško da pobjede na tenderima u Sloveniji, tako da su ostale kompanije koristile lokalne partnere“, rekao je Gok.

Konstatujući da je kompanija koja je pobijedila na tenderu za izgradnju u Austriji već započela s radom, Gok je rekao:

Kada krenemo, biće razlika od 20 mjeseci. Moramo završiti projekt za pet godina, ali isporučićemo ga i ranije.

Pojasnio je da će projekat biti proveden sa timom od 250 ljudi, uključujući 150 turskih radnika. Gok je naglasio da 1.200 vozila prolazi kroz sadašnju jednu cijev tunela svakog sata, što dovodi do čestih saobraćajnih gužvi.

“Izgradićemo novu cijev pored sadašnje, napraviti četiri trake, a ograničenje brzine će biti 100 kilometara na sat“, zaključio je Gok.
Agencija Anadolija
Nije tesko ne znati da u 20 godina autoput u bih je stigao od sarajeva do zenice. Jel treba neko posebno znanje za to ? Ili mozda autoput postoji samo ga ja ne vidim ?? Sramota bi trebala biti komplet sve ukljucene u taj projekt koji ovim tempom ce biti gotov tamo 2050 god.

To za cengiz i karavanke - 2020 do 2025 (pocetak) mo govori o 4 godine rada (a kako kazu mozda i krace) gradnje tunela kroz alpe - i ok , e sad malo razmisliti - da slovenci prave autoput da li bi pravili taj tunel i jos neki lot 5 godina , ili bi (kao sto jesu) pararelno pravili vise lotova i to u sto duzim segmentima te bi za 5 godina imali gotov autoput. Kao sto je hrvatska uradila, srbija a dalje da ne idemo.
Pedrosa
Posts: 39
Joined: 09/06/2018 17:22

#21942 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Pedrosa »

Ovaj So What je neki njihov igrac,ja nemam pojma o gradnji ali me moje oci ne varaju 2017 godine sam prolazio na posao i gledao kako se pravi zenicka zaobilaznica,tad su bili u blizini Klopca a evo vidimo dokle su dogurali za cetiri ipo godine i nemoj me ubjedjivati u suprotno i govoriti kako ja ne znam kako se gradi itd.

Mozda sam laik ali ih nikad necu braniti jer nigdje na svijetu nema 7 LOT-ova po 2,3km,navedi mi jednu drzavu u svijetu koja tako gradi i priznat cu da si sve upravu.
mistek
Posts: 3371
Joined: 23/05/2010 15:16

#21943 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mistek »

A šta je riječ koju je SoWhat! rekao netačnu? Dakle, jedna jedina riječ, živo me zanima :D
Čovjek ih ne brani, štaviše, svaki post uputi kritiku. Znači, nikada nijedna pohvala na račun onih koji grade, biraju, plaćaju :D

I onda čovjek iznese argumente, par informacija, a vi samo dalje po svom. Fakat ne mogu da shvatim da ljudi toliko nemaju takta za konverzaciju. Ne možete ba lupati, a da vas se smatra ozbiljnim u diskusiji. Nije problem, iznesite podatak da je tunel u Mongoliji s istom dužinom napravljem 3 puta brže, biće zanimljivo. Dajte podatak kako su u Mijanmaru lotovi po 100km, a ovdje takvi kakvi jesu, ali dajte da se diskutuje onda makar argumentima. Ja ovdje vidim samo SoWhat! koji se nateže da iznese nekakve argumente (zanimljive), a vi koji kao kritikujete puknete paušalno neki podatak i to je kao kritika :D Nije vala ni čudno što Terzić i čitav niz spodoba koji upravljaju državom lahko izlaze na kraj sa medijima i javnošću, jer je to otprilike odraz svega. Nema ozbiljne analize, kritike, nego se stvari kritikuju odokativno i onda je vrlo lahko tome se suprostaviti.

Jebi ga druže Pedrosa, ali ne ide to tako. Prvo kažeš predugo 5,5km za 4 godine. OK, ima smisla, i meni djeluje nevjerovatno i pitam se u čemu je fol, jer sam laik ko i ti. Onda kažeš 15 ljudi pored dionica koje se prave - vala ako prođeš evo dole iza Tarčina, puno više je radnika. I da, slažem se, nedovoljno se radi, zajebancija je velika, ali kad tako lupiš podatak, onda te to diskredituje. Da je kako treba, radilo bi 3 puta više radnika u 3 smjene. Ali, nije to baš ni "15 radnika". I onda ti SoWhat! odgovori kako je dionica komplikovana, tunel, mostovi. I dalje, niko ne tvrdi ništa, ali jedino SoWhat! iznosi konkretne podatke. Onda nema nikakvog odgovora, nego opet konstatacija da na "3km radi 20 ljudi", onako paušalno :D Onda te pita čovjek odakle taj podatak, ti opet o branjenju, čudima :D Pitaš kako se kopaju tuneli, lik ti objasni, postavi video. I onda ti veliš da je SoWhat! "njihov igrač". Pa šta treba, da kaže: Jest, jebem im mater, najgori su, crkli dabogda. I onda ćeš ti biti zadovoljan i to će biti konstruktivna diskusija? Lik godinama drži ovu temu jednom od najzanimljivijih upravo jer nema tog preseravanja nego iznosi konkretne podatke, slike, stanje na terenu. Pa, svako nek ocijeni koliko je dobro ili loše.
Last edited by mistek on 02/06/2021 00:40, edited 1 time in total.
Dzontra_Volta
Posts: 6441
Joined: 20/01/2011 11:10

#21944 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Dzontra_Volta »

Lotovi od 2-3 km su namjerno rađeni u vrijeme kad domaće firme nisu ispunjavale uslove EBRD-a i EIB-a za veće dionice, a htjelo se pomoći domaćoj privredi (tad smo imali i Hidrogradnju, ŽGP, GP Put...). Bar je to bio službeni izgovor.
Danas to više nema smisla.
User avatar
drug_profi
Posts: 50134
Joined: 16/07/2012 16:00

#21945 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Imamo jos cca 150 kilometara za napraviti i to je znaci nekih 30-35 lotova. Obzirom da je prenj 12 km jedan lot, bice vjerovatno i najveci.
A ne bi me cudilo da nadju nacin da i to bude u dva lota. :lol:
Dzontra_Volta
Posts: 6441
Joined: 20/01/2011 11:10

#21946 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Dzontra_Volta »

drug_profi wrote: 02/06/2021 00:47 Imamo jos cca 150 kilometara za napraviti i to je znaci nekih 30-35 lotova. Obzirom da je prenj 12 km jedan lot, bice vjerovatno i najveci.
A ne bi me cudilo da nadju nacin da i to bude u dva lota. :lol:
Pa Terzić reče da će to ukrupniti, ostaje da vidimo. Ovčari - Mostar Sjever bi trebao biti jedan lot, Mostar Sjever - Mostar Jug isto. I ova dva lota od Ozimice do entitetske granice, to je valjda to.
Edit: i Ivan - Ovčari ima.
mistek
Posts: 3371
Joined: 23/05/2010 15:16

#21947 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mistek »

drug_profi wrote: 02/06/2021 00:47 Imamo jos cca 150 kilometara za napraviti i to je znaci nekih 30-35 lotova. Obzirom da je prenj 12 km jedan lot, bice vjerovatno i najveci.
A ne bi me cudilo da nadju nacin da i to bude u dva lota. :lol:
Od južnog portala tunela Ivan do tunela Kvanj je najmanje 72km autoceste, a ista će biti rađena vjerovatno kroz 6 lotova, ne više (Bradina-Ovčari, Ovčari-tunel Prenj, tunel Prenj, Prenj-Mostar sjever, Mostar sjever-Mostar jug, Mostar jug-tunel Kvanj). Mada, ovdje je moguće da bude i drugačije, jer je sve na dugom štapu.
Dio između Doboja i Zenice će biti spojen kroz još 3 lota (Putnikovo Brdo-Medakovo, Medakovo-Ozimica, Ozimica-Poprikuše). To je oko 42km autoceste.
Kroz RS je teško ocijeniti, oni čak najavljuju jedan tender za sve do Vukosavlja. U najgorem slučaju će razdvojiti na 2, plus taj spoj Vukosavlje-Odžak. Radi se o otprilike 36km autoceste.

Rekao bih, apsolutno smislena podjela i ne vidim gdje bi moglo drugačije uopšte.
the_stick
Posts: 1170
Joined: 16/02/2002 00:00

#21948 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by the_stick »

mistek wrote: 02/06/2021 00:34 A šta je riječ koju je SoWhat! rekao netačnu? Dakle, jedna jedina riječ, živo me zanima :D
Čovjek ih ne brani, štaviše, svaki post uputi kritiku. Znači, nikada nijedna pohvala na račun onih koji grade, biraju, plaćaju :D

I onda čovjek iznese argumente, par informacija, a vi samo dalje po svom. Fakat ne mogu da shvatim da ljudi toliko nemaju takta za konverzaciju. Ne možete ba lupati, a da vas se smatra ozbiljnim u diskusiji. Nije problem, iznesite podatak da je tunel u Mongoliji s istom dužinom napravljem 3 puta brže, biće zanimljivo. Dajte podatak kako su u Mijanmaru lotovi po 100km, a ovdje takvi kakvi jesu, ali dajte da se diskutuje onda makar argumentima. Ja ovdje vidim samo SoWhat! koji se nateže da iznese nekakve argumente (zanimljive), a vi koji kao kritikujete puknete paušalno neki podatak i to je kao kritika :D Nije vala ni čudno što Terzić i čitav niz spodoba koji upravljaju državom lahko izlaze na kraj sa medijima i javnošću, jer je to otprilike odraz svega. Nema ozbiljne analize, kritike, nego se stvari kritikuju odokativno i onda je vrlo lahko tome se suprostaviti.

Jebi ga druže Pedrosa, ali ne ide to tako. Prvo kažeš predugo 5,5km za 4 godine. OK, ima smisla, i meni djeluje nevjerovatno i pitam se u čemu je fol, jer sam laik ko i ti. Onda kažeš 15 ljudi pored dionica koje se prave - vala ako prođeš evo dole iza Tarčina, puno više je radnika. I da, slažem se, nedovoljno se radi, zajebancija je velika, ali kad tako lupiš podatak, onda te to diskredituje. Da je kako treba, radilo bi 3 puta više radnika u 3 smjene. Ali, nije to baš ni "15 radnika". I onda ti SoWhat! odgovori kako je dionica komplikovana, tunel, mostovi. I dalje, niko ne tvrdi ništa, ali jedino SoWhat! iznosi konkretne podatke. Onda nema nikakvog odgovora, nego opet konstatacija da na "3km radi 20 ljudi", onako paušalno :D Onda te pita čovjek odakle taj podatak, ti opet o branjenju, čudima :D Pitaš kako se kopaju tuneli, lik ti objasni, postavi video. I onda ti veliš da je SoWhat! "njihov igrač". Pa šta treba, da kaže: Jest, jebem im mater, najgori su, crkli dabogda. I onda ćeš ti biti zadovoljan i to će biti konstruktivna diskusija? Lik godinama drži ovu temu jednom od najzanimljivijih upravo jer nema tog preseravanja nego iznosi konkretne podatke, slike, stanje na terenu. Pa, svako nek ocijeni koliko je dobro ili loše.
:thumbup:
User avatar
MorningStar
Posts: 9431
Joined: 22/11/2019 18:43

#21949 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by MorningStar »

Znaci sve je ok. Aha ok.


Cim predjes savu sve postane ok :D
User avatar
Login77777
Posts: 8533
Joined: 18/05/2021 09:11

#21950 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Login77777 »

Ljudi moji o cemu mi pricamo? ACFBiH od 2014 nemaju izgradjenog kilometara AP. A tesko da ce prije 2022 imati.
Post Reply