Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Moderator: anex
-
- Posts: 26
- Joined: 17/03/2021 12:41
#22151 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ako je Erdogan obećao da nema problema za Tursku da izgradi autocestu i kroz BiH na trasi Beograd - Sarajevo, dakle Bosanska Rača - Bijeljina - Brčko - Tuzla - Žepče, zašto onda se to ne radi ? U čemu je problem ako Turci kažu da nema problema ?
- drug_profi
- Posts: 50211
- Joined: 16/07/2012 16:00
#22152 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Zato sto nece turci to platiti.
-
- Forum administrator
- Posts: 31997
- Joined: 30/10/2002 00:00
- Location: http://www.klix.ba
- Grijem se na: J.P."Grijanje"Zenica
- Vozim: TDI sve crveno
- Contact:
#22153 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Jes vala, nek daju pare ima ko ce to u Bosni napraviti, svi samo gledaju kako da nas zajebu .
- Haris.ba
- Posts: 24397
- Joined: 08/09/2005 20:08
#22154 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ima medjudrzavni ugovor izmedju Srbije i BiH u vezi autoput mosta na Raci preko Save. Za taj most je Srbija poklonila citavo finansiranje.
Ali osnovni princip je ko finansira njegov je autoput. Tako, moze se desiti da Turci finansiraju dionice kroz BiH.
Oni onda biraju izvodjaca (turska firma naravno) i upravljaju autoputem odredjeni broj godina. Sustina je samo da li ce traziti godisnje placanje nerentabilnih dionica.
- drug_profi
- Posts: 50211
- Joined: 16/07/2012 16:00
#22155 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Dace oni pare, ali kao kredit i uz uslov da oni prave. Znaci kostace koliko oni kazu. A ti ces platiti.
- Haris.ba
- Posts: 24397
- Joined: 08/09/2005 20:08
#22156 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Malo vjerovatnija solucija. Jer da oni nama daju kredit, pa mi to rasporedjujemo je zadnja opcija za njih. Vec turska firma direktno dize kredit u turskoj banci i finansira izgradnju.drug_profi wrote: ↑12/06/2021 16:30 Dace oni pare, ali kao kredit i uz uslov da oni prave. Znaci kostace koliko oni kazu. A ti ces platiti.
Nase je samo da vidimo sta su uslovi.
-
- Posts: 26
- Joined: 17/03/2021 12:41
#22157 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Dodik nakon sastanka u Istanbulu pohvalio Tursku,jasno je rekao da će Turska graditi autocestu Bosanska Rača- Bijeljina- Brčko.......postavlja se pitanje zašto hoće Turci da daju pare za tu dionicu a evo neko ovdje reče da Turci neće da daju za dionicu od Brčkog do Tuzle i Žepča.Onda autocesta Bg-Sa je farsa,, u stvari gradi se autocesta Beograd- Bijeljina- Brčko- Doboj- Banja Luka....I kroz Srbiju Turci grade, dakle Turci su voljni,,očito je problem u Federaciji koja je neagilna, za razliku od Srbije i Srpske
- Haris.ba
- Posts: 24397
- Joined: 08/09/2005 20:08
#22158 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ko je rekao da nece da daju pare za Orasje - Tuzla?
Stvar je sto eksproprijacija se radi oko Bijeljine, ozbiljno se rade pripreme za trasu kroz Brcko. Orasje - Tuzla skoro nista, malo nesta oko prostornog plana se javljaju. A Sarajevo - Visegrad ko da ne postoji.
Od svih ovih spomenutih dionica, Orasje Tuzla je mislim najpotentnija za promet. Turci bi to prvo radili kad bi mogli. Ali, nece da moze.
Mada, ima jos nerijesenih stvari i u RS. Izmedju ostalog, meni nije jasno je li ovo RS raspisuje izgradnju kroz Brcko Distrikt.
https://www.capital.ba/ponisten-tender- ... vlje-raca/
Stvar je sto eksproprijacija se radi oko Bijeljine, ozbiljno se rade pripreme za trasu kroz Brcko. Orasje - Tuzla skoro nista, malo nesta oko prostornog plana se javljaju. A Sarajevo - Visegrad ko da ne postoji.
Od svih ovih spomenutih dionica, Orasje Tuzla je mislim najpotentnija za promet. Turci bi to prvo radili kad bi mogli. Ali, nece da moze.
Mada, ima jos nerijesenih stvari i u RS. Izmedju ostalog, meni nije jasno je li ovo RS raspisuje izgradnju kroz Brcko Distrikt.
https://www.capital.ba/ponisten-tender- ... vlje-raca/
18.05.2021.
Tender je raspisan u avgustu prošle godine, a bio je podjeljen na tri lota, odnosno na dionicu Vukosavlje – Brčko čija je procijenjena vrijednost 600 miliona, na dionicu Brčko – Bijeljina koja bi trebalo da košta 310 miliona, te na dionicu Bijeljina – Rača vrijednosti 440 miliona KM.
Nabavka je poništena za sva tri lota iz “dokazivih razloga” koji su, kako je navedeno, izvan kontrole “Autoputeva RS” i koji se nisu mogli predvidjeti u vrijeme pokretanja postupka javne nabavke.
„Budući da nijedan od dostavljenih zahtjeva za učešće u postupku javne nabavke finansiranja, projektovanja i izgradnje dionice autoputa Vukosavlje – Brčko, Brčko – Bijeljina i Bijeljina – Rača nije potpun i ne ispunjava zahtjeve iz Javnog poziva, te da ugovorni organ („Autoputevi RS“) nema nijednog sposobnog kandidata, isti ugovorni organ je donio Odluku o poništenju predmetnog postupka javne nabavke“, naveli su u „Autoputevima RS“.
Dionica Vukosavlje – Brčko duga je oko 33 kilometra, dionica Brčko – Bijeljina 17 kilometara, a Bijeljina – Rača 20 kilometara.
Postupak za izbor izvođača radova bio je sproveden putem takmičarskog dijaloga, a bilo je predviđeno da broj kandidata kojima će se dostaviti poziv za učešće u dijalogu bude ograničen na četiri.
CAPITAL je pisao da je za gradnju zainteresovana turska kompanija „Kalyon“. Pored te turske kompanije, za autoput su se interesovale i finansijske institucije, a među njima i banke „Sparkasse“ i „Ziraatbank“ koje su preuzele tendersku dokumentaciju, kao i određene kompanije registrovane u Srbiji.
U igri su bili i Kinezi, a srpski član Predsjedništva Milorad Dodik i delegacija Vlade Republike Srpske razgovarali su sa predstavnicima kompanije „Shandong Hi-Speed Group“ krajem avgusta prošle godine. Tada je saopšteno da su Kinezi zainteresovani za gradnju autoputa Vukosavlje-Rača, bez spominjanja zašto ne poštuju rokove iz ugovora o gradnji dionice Banjaluka-Prijedor.
-
- Posts: 26
- Joined: 17/03/2021 12:41
#22159 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Pa neko ovdje reče neće Turci da daju pare. I ovaj novi direktor Voloder kaže kao eto sad on razmislja da se gradi neka brza cesta na TK,,,a s Turcima je razgovarano o autocesti., i to od Brčkog do Tuzle i Žepča,,,a evo ti reče da bi se gradilo Orašje- Tuzla. Kod RS se zna,da je autocesta i gdje ide,,kod nas se ne zna ni je li brza cesta ili autocesta, da li Orašje Tuzla ili Brčko- Tuzla-Žepče....Turci hoce, Turci neće.....Voloder kaze jedno, prije Terzic drugo, Bakir treće,,,konfuzija,,,očito je da ce RS izgraditi sve planirano a mi u Federaciji ćemo palamuditi
-
- Forum administrator
- Posts: 31997
- Joined: 30/10/2002 00:00
- Location: http://www.klix.ba
- Grijem se na: J.P."Grijanje"Zenica
- Vozim: TDI sve crveno
- Contact:
#22160 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Palamudani, nista se ne razlikuju od nas
- drug_profi
- Posts: 50211
- Joined: 16/07/2012 16:00
#22161 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Nisi razumio. Sve ce biti tako kako ti kazes, ali mi na kraju vracamo taj kredit.Haris.ba wrote: ↑12/06/2021 16:33Malo vjerovatnija solucija. Jer da oni nama daju kredit, pa mi to rasporedjujemo je zadnja opcija za njih. Vec turska firma direktno dize kredit u turskoj banci i finansira izgradnju.drug_profi wrote: ↑12/06/2021 16:30 Dace oni pare, ali kao kredit i uz uslov da oni prave. Znaci kostace koliko oni kazu. A ti ces platiti.
Nase je samo da vidimo sta su uslovi.
-
- Posts: 3503
- Joined: 05/05/2005 08:25
#22162 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
@so what
Imaš li podatak koliko je para utrošeno za izgradnju koridora od 2001. do danas?
Imaš li podatak koliko je para utrošeno za izgradnju koridora od 2001. do danas?
#22163 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
gradit paralelni autoput na 20 km udaljenosti jedan od drugog to sebi neće dozvolit ni bogati Švabo a da ne govorimo da nije toliko glupRmandic wrote: ↑12/06/2021 17:47 Pa neko ovdje reče neće Turci da daju pare. I ovaj novi direktor Voloder kaže kao eto sad on razmislja da se gradi neka brza cesta na TK,,,a s Turcima je razgovarano o autocesti., i to od Brčkog do Tuzle i Žepča,,,a evo ti reče da bi se gradilo Orašje- Tuzla. Kod RS se zna,da je autocesta i gdje ide,,kod nas se ne zna ni je li brza cesta ili autocesta, da li Orašje Tuzla ili Brčko- Tuzla-Žepče....Turci hoce, Turci neće.....Voloder kaze jedno, prije Terzic drugo, Bakir treće,,,konfuzija,,,očito je da ce RS izgraditi sve planirano a mi u Federaciji ćemo palamuditi
gradnja autoputa a i brze ceste Žepče- Tuzla-Orasje je čista glupost
kad ima jeftinija, kraća i pametnija opcija pružanja kraka od Tuzle na petlju Johovac kraj Doboja!!!
pa volj ti na sjever ili na jug sa 5c
volj ti za Banja Luku autoputem
al kad je Bosanac imo pameti
-
- Posts: 3503
- Joined: 05/05/2005 08:25
#22164 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
DinoTK wrote: ↑13/06/2021 11:17gradit paralelni autoput na 20 km udaljenosti jedan od drugog to sebi neće dozvolit ni bogati Švabo a da ne govorimo da nije toliko glupRmandic wrote: ↑12/06/2021 17:47 Pa neko ovdje reče neće Turci da daju pare. I ovaj novi direktor Voloder kaže kao eto sad on razmislja da se gradi neka brza cesta na TK,,,a s Turcima je razgovarano o autocesti., i to od Brčkog do Tuzle i Žepča,,,a evo ti reče da bi se gradilo Orašje- Tuzla. Kod RS se zna,da je autocesta i gdje ide,,kod nas se ne zna ni je li brza cesta ili autocesta, da li Orašje Tuzla ili Brčko- Tuzla-Žepče....Turci hoce, Turci neće.....Voloder kaze jedno, prije Terzic drugo, Bakir treće,,,konfuzija,,,očito je da ce RS izgraditi sve planirano a mi u Federaciji ćemo palamuditi
gradnja autoputa a i brze ceste Žepče- Tuzla-Orasje je čista glupost
kad ima jeftinija, kraća i pametnija opcija pružanja kraka od Tuzle na petlju Johovac kraj Doboja!!!
pa volj ti na sjever ili na jug sa 5c
volj ti za Banja Luku autoputem
al kad je Bosanac imo pameti
Prema Sa od Šićke petlje samo obilaznicu oko Živinica i onaj HOROR od Đurđevika do Kladnja, treća traka za spora vozila, ograničenje 80km/h i taman.
Jbo te led pa Sarajevo opet radi rekonstrukciju pruge koja košta 60M KM, dok TK ne može jebene rupe da asfaltira na magistralnoj cesti. Ineresuje me hoće li sad i Kinezi ponovo rekonstruisat i S krivinu koju su platili 1M KM prošle godine?
- mk ultra
- Posts: 19229
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#22165 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Jel dosla struja
Iskreno me cudi da nisu napravili sto su trebali
UPS im je u qrcu na ovom naplatnom mjestu
Agregat je radio koliko se sjecam
Svaka kućica se napaja iskljucivo sa agregatskih i ups sabirnica
Iskreno me cudi da nisu napravili sto su trebali
UPS im je u qrcu na ovom naplatnom mjestu
Agregat je radio koliko se sjecam
Svaka kućica se napaja iskljucivo sa agregatskih i ups sabirnica
- So What!
- Posts: 11148
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#22166 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
costacurta wrote: ↑13/06/2021 10:46 @so what
Imaš li podatak koliko je para utrošeno za izgradnju koridora od 2001. do danas?
So What! wrote: ↑31/05/2021 10:28 Neko je pitao, koliko je kostao sav ovaj cirkus, zvani koridor Vc do sada, jedan kolega sa Skyscrapercitya je sastavio finu tabelu, gdje fali podataka za neke nove dionice, ali dodat cemo i njih, pa cemo sabrati sve i dobiti neke cifre:
Ovdje fali:
Granicni prijelaz Svilaj: 9.569.050,54 €
Rudanka - Putnikovo Brdo: 93.710.409,10 €
Poprikuse - Nemila: 208.059.247,42 €
Tarcin - Ivan (LOT 1): 77.903.313,84 €
pa cemo i to uracunati, dok je Vlakovo - Mostarsko Raskrsce (LOT 3B - Sarajevska obilaznica) ustvari servisna cesta, pa je ne bih racunao u Koridor Vc.
Dakle ukupno, sve, ako sam ja to dobro sracunao (kome nije mrsko, nek ponovi), ovo sto je u izgradnji i sto je izgradjeno, kostalo je oko 1,852.27 milijardi eura. Dakle, to je ukupno za 170.67 kilometara, s tim da sam u ovo uracunao i Butila - Brijesce, koja nije direktno na koridoru Vc, ali je vazna karika.
Uglavnom, s projektom, koji ne predvidja trasu tunelom kroz planinu Prenj, duzina Koridora Vc kroz BiH je bial 340 kilometara, a sada je malo nejasno kolika je tacna duzina, ali kolika god da je, 170.67 kilometara je vise od pola trase sigurno, s tim da je ovo sto je ostalo teze za izgraditi i bice skupo u najmanju ruku kao i ovo.
Izgradjeni dio, iznosi 127.16 kilometara u sta racunam i ove dionice koje su izgradjene, a ne koriste se i one su kostale 1,066.1 milijardu eura, dok su u izgradnji 43.51 kilometra i oni kostaju 786.17 miliona eura.
Eto, postoji mogucnost da sam pogrijesio nesto u proracunu, al tu vam je to okvirno.
- Novi_Nick
- Posts: 2839
- Joined: 24/08/2003 00:00
#22167 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ispravno, jer da Turci dadnu nasima kredit u ruke i da nasi daju tendere i namjestaju poslove jedni drugima autoput nebi bio izgradzen za 100 god a pola para bi bilo popljackano. Pa gledaj samo sta se radi sa izgradnjom autoputa A1 kroz entitet FBiH.Haris.ba wrote: ↑12/06/2021 16:33Malo vjerovatnija solucija. Jer da oni nama daju kredit, pa mi to rasporedjujemo je zadnja opcija za njih. Vec turska firma direktno dize kredit u turskoj banci i finansira izgradnju.drug_profi wrote: ↑12/06/2021 16:30 Dace oni pare, ali kao kredit i uz uslov da oni prave. Znaci kostace koliko oni kazu. A ti ces platiti.
Nase je samo da vidimo sta su uslovi.
Turska bi sutra finansirala i izgradila najbolji i najvazniji Autoput u Bosni i Hercegovini Zapad - Istok od Hrvatska granica - Bihac - Sarajevo - Gorazde i dalje prema Srbiji, Kosovu, CG, Makedoniji, Grckoj, Turskoj. Ali nasi to nece, jer nebi oni dobili taj kredit u ruke i bili izvodjaci radova da bi se mogli ugradjivati i pljackati dionice na sve strane.
-
- Posts: 9145
- Joined: 20/12/2018 16:11
#22168 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Kako ce turska finansirati autoput sa-bg:
BiH i Srbija se zaduzuju kod turskih banaka za kredit po bog zna kakvim uslovima a autoput ce da grade turske firme.
BiH i Srbija se zaduzuju kod turskih banaka za kredit po bog zna kakvim uslovima a autoput ce da grade turske firme.
-
- Posts: 3503
- Joined: 05/05/2005 08:25
#22169 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
So What! wrote: ↑13/06/2021 15:48costacurta wrote: ↑13/06/2021 10:46 @so what
Imaš li podatak koliko je para utrošeno za izgradnju koridora od 2001. do danas?So What! wrote: ↑31/05/2021 10:28 Neko je pitao, koliko je kostao sav ovaj cirkus, zvani koridor Vc do sada, jedan kolega sa Skyscrapercitya je sastavio finu tabelu, gdje fali podataka za neke nove dionice, ali dodat cemo i njih, pa cemo sabrati sve i dobiti neke cifre:
Ovdje fali:
Granicni prijelaz Svilaj: 9.569.050,54 €
Rudanka - Putnikovo Brdo: 93.710.409,10 €
Poprikuse - Nemila: 208.059.247,42 €
Tarcin - Ivan (LOT 1): 77.903.313,84 €
pa cemo i to uracunati, dok je Vlakovo - Mostarsko Raskrsce (LOT 3B - Sarajevska obilaznica) ustvari servisna cesta, pa je ne bih racunao u Koridor Vc.
Dakle ukupno, sve, ako sam ja to dobro sracunao (kome nije mrsko, nek ponovi), ovo sto je u izgradnji i sto je izgradjeno, kostalo je oko 1,852.27 milijardi eura. Dakle, to je ukupno za 170.67 kilometara, s tim da sam u ovo uracunao i Butila - Brijesce, koja nije direktno na koridoru Vc, ali je vazna karika.
Uglavnom, s projektom, koji ne predvidja trasu tunelom kroz planinu Prenj, duzina Koridora Vc kroz BiH je bial 340 kilometara, a sada je malo nejasno kolika je tacna duzina, ali kolika god da je, 170.67 kilometara je vise od pola trase sigurno, s tim da je ovo sto je ostalo teze za izgraditi i bice skupo u najmanju ruku kao i ovo.
Izgradjeni dio, iznosi 127.16 kilometara u sta racunam i ove dionice koje su izgradjene, a ne koriste se i one su kostale 1,066.1 milijardu eura, dok su u izgradnji 43.51 kilometra i oni kostaju 786.17 miliona eura.
Eto, postoji mogucnost da sam pogrijesio nesto u proracunu, al tu vam je to okvirno.
Fala drug
- drug_profi
- Posts: 50211
- Joined: 16/07/2012 16:00
#22170 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ja im ovo govorim, a oni ne kontaju. Tursak daje kredit nama fakticki. A mi se ne pitamo ni kolike su kamate, ni koliko ce da kosta put.izvrsni direktor wrote: ↑13/06/2021 16:20 Kako ce turska finansirati autoput sa-bg:
BiH i Srbija se zaduzuju kod turskih banaka za kredit po bog zna kakvim uslovima a autoput ce da grade turske firme.
Znaci bukvalno pristajemo da budemo duzni turskoj koliko oni kazu da jesmo.
Jebo ti to. Pa i Euroasfalt bi tako napravio autoput za cas.
- Haris.ba
- Posts: 24397
- Joined: 08/09/2005 20:08
#22171 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Pa ako nam se ne svidjaju uslovi, nema ni puta. Jednostavno.
-
- Posts: 7563
- Joined: 06/08/2007 09:00
#22172 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
zato jer su Turci jedina opcija?
- Haris.ba
- Posts: 24397
- Joined: 08/09/2005 20:08
#22173 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Jedini Turci dolaze sa ovim aranzmanom. Imaju i Kinezi u RS svoju varijantu. Vidjeli smo kako je to na primjeru projekta prema Prijedoru oko finansija.
Ja mislim da ce ovaj projekat sa Turcima vjerovatnije propasti, nego krenuti. Barem u FBiH. Ovim tempom i nacinom izgradnje su izgleda svi zadovoljnji.
Sigurica posao slijedecih 30ak godina. Ljepota.
-
- Posts: 5916
- Joined: 09/06/2010 22:51
#22174 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Zašto Turci ne bi sve finansirali, i iz koncesione naplate putarine, vraćali novac?drug_profi wrote: ↑13/06/2021 21:08Ja im ovo govorim, a oni ne kontaju. Tursak daje kredit nama fakticki. A mi se ne pitamo ni kolike su kamate, ni koliko ce da kosta put.izvrsni direktor wrote: ↑13/06/2021 16:20 Kako ce turska finansirati autoput sa-bg:
BiH i Srbija se zaduzuju kod turskih banaka za kredit po bog zna kakvim uslovima a autoput ce da grade turske firme.
Znaci bukvalno pristajemo da budemo duzni turskoj koliko oni kazu da jesmo.
- Haris.ba
- Posts: 24397
- Joined: 08/09/2005 20:08
#22175 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Nema dovoljno prometa.high_volume wrote: ↑13/06/2021 23:41 Zašto Turci ne bi sve finansirali, i iz koncesione naplate putarine, vraćali novac?
Da ima dovoljno prometa red firmi i zemalja bi bio da pravi autoput.
Kad nema dovoljno prometa idu razni aranzmani. Tipa moras doplatiti nedostajuci promet itd.