Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
RJ57
Posts: 3345
Joined: 10/04/2017 15:12

#23152 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by RJ57 »


"Inače, na ovoj dionici su eksproprisana 24 stambena objekta i postupak eksproprijacije je okončan u cijelosti, u što su Autoceste FBiH uložile više od 7.000.000 KM vlastitih sredstava"


ok, super da je ekspropriacija gotova, ali ako fali 25 miliona to ne valja

i bilo bi fino kad bi neko objavio tu novu trasu ....
RJ57
Posts: 3345
Joined: 10/04/2017 15:12

#23153 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by RJ57 »

svilaj je baš morao biti 30-og, idem u zagreb sutra i vraćam se 29-og, i naravno baš ovaj put ne mogu produžiti
Dzontra_Volta
Posts: 6454
Joined: 20/01/2011 11:10

#23154 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Dzontra_Volta »

RJ57 wrote: 23/09/2021 15:01 svilaj je baš morao biti 30-og, idem u zagreb sutra i vraćam se 29-og, i naravno baš ovaj put ne mogu produžiti
Ma oni će to 29. samo "građevinski" otvoriti.
Kad će se taj GP početi koristiti veliko je pitanje.
Pogotovo sad nakon blokada od strane RS političara, jer mislim da nisu potpisani ugovori na državnom nivou.
keno_00
Posts: 64
Joined: 28/05/2021 15:19

#23155 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by keno_00 »

https://mapa.jpautoceste.ba/?fbclid=IwA ... 09002/0/23
Sta mislite dalje sta će se desiti Nemila Vranduk dosli su do naselja Stara Stanica,vidite da neidu iznad nje puno kako planirano,nizi su ?
User avatar
Porodice Foht
Posts: 2799
Joined: 14/01/2019 04:56

#23156 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Porodice Foht »

Dzontra_Volta wrote: 23/09/2021 15:58
RJ57 wrote: 23/09/2021 15:01 svilaj je baš morao biti 30-og, idem u zagreb sutra i vraćam se 29-og, i naravno baš ovaj put ne mogu produžiti
Ma oni će to 29. samo "građevinski" otvoriti.
Kad će se taj GP početi koristiti veliko je pitanje.
Pogotovo sad nakon blokada od strane RS političara, jer mislim da nisu potpisani ugovori na državnom nivou.
Ma jok, ide to sada. Svima je u interesu da se rasterete drugi prelazi.
Dzontra_Volta
Posts: 6454
Joined: 20/01/2011 11:10

#23157 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Dzontra_Volta »

Porodice Foht wrote: 24/09/2021 08:41
Dzontra_Volta wrote: 23/09/2021 15:58

Ma oni će to 29. samo "građevinski" otvoriti.
Kad će se taj GP početi koristiti veliko je pitanje.
Pogotovo sad nakon blokada od strane RS političara, jer mislim da nisu potpisani ugovori na državnom nivou.
Ma jok, ide to sada. Svima je u interesu da se rasterete drugi prelazi.
Jeste u interesu, ali da li postoji pravovaljana odluka na nivou država?
User avatar
donnie_darko
Posts: 989
Joined: 11/11/2017 22:49

#23158 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by donnie_darko »

Radovi u tunelu Ivan
Spoiler
Show
Image

Image

Dr Arsla
Posts: 1177
Joined: 05/01/2013 16:16

#23159 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Dr Arsla »

Druga cijev tunela Učka u Cro dnevno kopaju po 10 metara sa obje strane tj. 20 metara ukupno. Kad uporedimo naših 2-3 metra dnevno po jednoj strani ovo dođe kao SF nama. Sve se može kad se hoće.
Ps: sad će se u ovome pronaći neki bot koji će to opravdati da su stijene mekše u Hrvatskoj nego kod nas
User avatar
mk ultra
Posts: 19224
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#23160 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mk ultra »

Vidis da je zamrla tema, zar vise postoji izgradnja :mrgreen:

Kad skontas i naredne 2-3 godine neces imati nista novo
Samo opusteno, za nekih 15 godina mozda bude dovedeno sve osim prenja :run:
User avatar
drug_profi
Posts: 50198
Joined: 16/07/2012 16:00

#23161 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Dr Arsla wrote: 24/09/2021 21:07 Druga cijev tunela Učka u Cro dnevno kopaju po 10 metara sa obje strane tj. 20 metara ukupno. Kad uporedimo naših 2-3 metra dnevno po jednoj strani ovo dođe kao SF nama. Sve se može kad se hoće.
Ps: sad će se u ovome pronaći neki bot koji će to opravdati da su stijene mekše u Hrvatskoj nego kod nas
Mislim da je stijena kroz Učku ista kao stijena u Hercegovini. Sve je nekadasnje dno mora Tethysa. Sedimentne krečnjačke stijene.
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#23162 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

drug_profi wrote: 24/09/2021 21:23
Dr Arsla wrote: 24/09/2021 21:07 Druga cijev tunela Učka u Cro dnevno kopaju po 10 metara sa obje strane tj. 20 metara ukupno. Kad uporedimo naših 2-3 metra dnevno po jednoj strani ovo dođe kao SF nama. Sve se može kad se hoće.
Ps: sad će se u ovome pronaći neki bot koji će to opravdati da su stijene mekše u Hrvatskoj nego kod nas
Mislim da je stijena kroz Učku ista kao stijena u Hercegovini. Sve je nekadasnje dno mora Tethysa. Sedimentne krečnjačke stijene.
Tunel Počitelj u Hercegovini (1163 m) je probijen četiri mjeseca prije roka, u oktobru 2020. godine. Izgradnja na toj dionici službeno je počela u novembru 2019. godine, ali radovi su startali mjesec dana kasnije.
User avatar
drug_profi
Posts: 50198
Joined: 16/07/2012 16:00

#23163 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

So What! wrote: 27/09/2021 07:26
drug_profi wrote: 24/09/2021 21:23

Mislim da je stijena kroz Učku ista kao stijena u Hercegovini. Sve je nekadasnje dno mora Tethysa. Sedimentne krečnjačke stijene.
Tunel Počitelj u Hercegovini (1163 m) je probijen četiri mjeseca prije roka, u oktobru 2020. godine. Izgradnja na toj dionici službeno je počela u novembru 2019. godine, ali radovi su startali mjesec dana kasnije.
Jel Kinezi buse taj tunel ili je HI?
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#23164 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

drug_profi wrote: 27/09/2021 08:46
So What! wrote: 27/09/2021 07:26

Tunel Počitelj u Hercegovini (1163 m) je probijen četiri mjeseca prije roka, u oktobru 2020. godine. Izgradnja na toj dionici službeno je počela u novembru 2019. godine, ali radovi su startali mjesec dana kasnije.
Jel Kinezi buse taj tunel ili je HI?
EA dok HI radi most :)

Image
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#23165 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Jedna gotovo zavrsena dionica (Rudanka - Johovac):

User avatar
Porodice Foht
Posts: 2799
Joined: 14/01/2019 04:56

#23166 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Porodice Foht »

So What! wrote: 27/09/2021 09:44 Jedna gotovo zavrsena dionica (Rudanka - Johovac):

:thumbup:
Na kraju video priloga, gdje ide cesta? Preko mosta pa probija brdo ili? Malo sam zaboravio trasu.
RJ57
Posts: 3345
Joined: 10/04/2017 15:12

#23167 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by RJ57 »

još jedno godinu dana pa će privući radove kraju … a i bolje je tako, kako vidim biće jedno tri naplatna mjesta, tu će se čekati do sudnjeg dana, pa onda priključak preko mosta na m17, to će tek biti noćna mora! bolje da i ne otvaraju dok se ne završi do tešnja, tj. medakova
User avatar
nineinchnails
Posts: 1665
Joined: 24/02/2009 12:09

#23168 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by nineinchnails »

Nigdje vijesti sa gradilista Ivan, Tarcin? Dokle su?
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#23169 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#23170 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »



User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#23171 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Izgradnja dionice autoputa od Mostara prema jugu pod istragom evropskog nezavisnog mehanizma
Image

Izgradnja poddionice Mostar jug - tunel Kvanj na koridoru 5C, koji se naziva projektom od životne važnosti za Mostar i BiH, je zbog sumnji u poštivanje procedura u skladu s pravilima Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD), koja osigurava kreditna sredstva za taj projekt, postao predmet istrage.

Istraga je pokrenuta na osnovu pritužbi koje su podnijeli članovi zajednice zabrinuti zbog negativnih okolišnih i socijalnih utjecaja koje uzrokuje dionica Mostar jug - tunel Kvanj i njihovog mišljenja da EBRD nije poštivao svoje okolišne i socijalne politike, kako bi se efikasno izbjegli, smanjili ili ublažili negativni utjecaji.
Kako je Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD) posvećena promoviranju održivog razvoja u svim svojim investicijama, a izdvaja finansijska sredstva JP Autoceste za izgradnju tog projekta, kao dio odgovornosti banke, uspostavljen je Neovisni mehanizam odgovornosti u realizaciji projekta (IPAM), koji provodi istragu po ovom pitanju i delegacija je već bila na terenu, potvrđeno je za Klix.ba.

Predsjednica udruženja "Eko Dvogled" Amna Popovac, koja predstavlja stanovnike iz južnih dijelova Mostara, ističe kako mještani nisu protiv izgradnje autoceste, ali jesu protiv načina na koji se to radi, jer im se uništava imovina i ugrožava životna sredina.

"U januaru 2020. godine je konačno prihvaćena naša žalba i od odbora EBRD-a, preko njihovog nezavisnog tijela za provjeru usklađenosti. Oni su pokrenuli proceduru provjere usklađenosti i provjeravaju da li su ljudi bili uključeni i na koji način se sve odvijalo. Početkom septembra ovdje je bila delegacija na čelu sa šeficom tog tijela. Pola dana su provodili na sastancima s ljudima iz JP Autoceste, a pola dana s mještanima", kaže nam Popovac.

Ističe kako je ustanovljeno da je mnogo više ljudi protiv izgradnje ove dionice nego što je to predstavljalo JP Autoceste, a ono što su doznali bilo im je blago rečeno iznenađujuće.

"Puno ljudi je prodalo svoju zemlju, ali se radi o većini onih koji se tu nikada nisu vratili. Pored toga, ljudi iz JP Autoceste govore samo o ljudima preko čijih parcela će prelaziti autocesta, a ne spominju niti uključuju u pregovore one koji će ostati da žive pored autoceste, jer će oni imati najveće i najdugoročnije posljedice, po svoje zdravlje i imovinu", ističe Popovac.



Pojašnjava kako će izgradnjom te dionice cijene kuća dramatično pasti i da će iznajmljivači vile s bazenima teško moći iznajmiti, a uz to tvrdi da im se vinogradi parcelišu bez njihovog znanja, čime se krši zakon o eksproprijaciji.

"Delegacija je razgovarala s mještanima i popunjavali su određene upitnike te će do kraja marta iduće godine donijeti preporuke EBRD-a šta treba da radi. Ono što mi želimo jeste da se cijeli proces vrati na početak, da se rade multikriterijska analiza i javne rasprave kako treba, a ne samo kada dođe do okolinske dozvole, jer je tek na okolinskoj dozvoli prošle godine urađena rasprava u veoma uskom broju, o čemu svi nisu bili ni upoznati", pojašnjava naša sagovornica.

Koliko je procedura za izgradnju ove dionice daleko od transparentne, kako ističe, vidi se i po tome da je u Federalnom parlamentu samo aneksom o odluci promijenjena trasa bez ikakvih analiza i studija utjecaja.

"To je politička trasa koja ne ide u prilog nikome, jer kada se pravi autoput, kilometar lijevo i kilometar desno su negativni utjecaji autoputa. A kada bi se taj autoput vratio na brdo gdje je prvobitno planiran, on bi imao pozitivan utjecaj na tu mostarsku kotlinu i južni dio Mostara", tvrdi Popovac.

Ističe kako je evidentno da je delegacija uočila nepravilnosti koje su se desile, prije svega u smislu neuključivanija lokalne zajednice u taj proces i dovođenje ljudi pred svršen čin, bez analize utjecaja na ljude i okoliš. Podsjeća da sporna trasa, koja je zacrtana, prelazi preko Bune i Bunice te da se dva mosta prave i da su ljudima potporni stubovi za te mostove po tri metra od kuće, dok neke kuće ostaju svega od tri do pet metara udaljene od autoceste, što će im život činiti nesnošljivim zbog vibracija, jer ništa nije ispitivano.

"Da naša prijava nije kredibilna i da je nismo dokazali dokumentacijom, u IPAM-u ne bi ni uzeli u razmatranje našu prijavu, i moram reći da već sumnjaju u nepravilnosti, a sada to treba i da se dokaže", kaže Popovac i naglašava da je nepravilnosti već utvrdila i delegacija Bankwatcha.

Pojašnjava da će Nezavisni mehanizam IPAM napisati preporuku i vjeruje da će se cijeli proces vratiti na početak, jer, kako ističe, izgradnja sporne trase se finansira kreditnim sredstvima EBRD-a i, da bi se autocesta napravila, treba poštovati njihova pravila.

"Zbog toga su oni sredstva već blokirali, iako je JP Autoceste slavodobitno najavljivalo da sve ide prema planu, ali za tunel Kvanj i dionicu Mostar jug - tunel Kvanj sredstva ne idu. Mi smo isti proces napravili i s Evropskom investicionom bankom", kaže Popovac za Klix.ba.

Na kraju razgovora ističe da su trase sve rascjepkane s ciljem da se ljudi dovedu pred svršen čin i da bi političari mogli otvarati neke trase te stvarati pritisak stanovništvu pokazujući da se ništa ne može promijeniti.

Mještani južnih mostarskih naselja traže da se ova trasa izmjesti na brdo, preko Podveležja, kako je prvobitno bilo planirano, te podsjećaju da je Evropska unija već u južni dio Mostara uložila određena sredstava s ciljem da tamo omogući povratak raseljenog stanovništva, koje je većinom srpske nacionalnosti i da je krajnji apsurd ljudima koji su se vratili sada onemogućavati život.
Klix
User avatar
Porodice Foht
Posts: 2799
Joined: 14/01/2019 04:56

#23172 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Porodice Foht »

Prekosutra otvaranje GP u 9 h a mosta u 14 h? :? :shock: Valjda da delegacije imaju vremena da serbes rucaju. Nema nas nigdje na dunjaluku.
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#23173 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Topić: Srpska uduplava kilometre autoputa
Image

Ukoliko sve bude išlo kako smo planirali, Srpska bi do 2025. godine trebalo da ima oko 250 kilometara autoputa, tvrdi prvi čovjek preduzeća "Autoputevi Republike Srpske" Dušan Topić.

Republičke institucije sa predstavnicima tog javnog preduzeća aktivno rade na nekoliko pravaca koji bi u dogledno vrijeme trebalo da postanu dio mreže autoputeva, a posljednjih dana ponovo se najviše priča o onom koji će povezati Srpsku i Srbiju.

Topić podsjeća da je autoput od Vukosavlja, preko Brčkog i Bijeljine, pa sve do granice sa Srbijom definisan kao prioritet u projektima Srpske i da je plan da on bude realizovan kroz nekoliko faza. Riječ je o dužini od oko 70 kilometara, a prva faza podrazumijeva dionicu Brčko - Bijeljina - Rača te most preko rijeke Save kod Rače.

Plan parcelacije za ovu dionicu autoputa i gasovod je, dodaje, usvojen u Narodnoj skupštini Srpske krajem 2019, a završeno je oko 90 odsto stvari koje se tiču imovinsko-pravnih poslova. Uz to, Sporazumom između Savjeta ministara BiH i Vlade Srbije o saradnji na izgradnji autoputa, odnosno brzog puta Sarajevo - Beograd - Sarajevo iz iste godine definisana je izgradnja mosta u Rači i zajedničkog graničnog prelaza na teritoriji Srbije.

"Gradnja mosta je u toku, a to finansira Srbija. U projekat je uključena i Turska. Memorandum između Savjeta ministara BiH i kompanije 'Tašjapi' je potpisan u junu ove godine, a na osnovu toga turska kompanija je dostavila prijedlog komercijalnog ugovora za projektovanje i izgradnju dionice od Brčkog do Rače koji predviđa projektovanje i izgradnju u dva lota - 'Brčko – Bijeljina' i 'Bijeljina – Rača'. Svi elementi su još u fazi razmatranja i rano je za bilo kakvo izjašnjenje", istakao je Topić za Glas Srpske.

Zeleno svjetlo krajem prošle godine dobio je i plan parcelacije za dio od Vukosavlja do Brčkog, a počelo je i rješavanje imovinsko-pravnih odnosa.

"Objavljen je međunarodni poziv za finansiranje, projektovanje i gradnju te dionice autoputa putem takmičarskog dijaloga, a sa dvije kompanije se ide u dalje pregovore. Raniji javni poziv za finansiranje, projektovanje i izgradnju dionica Vukosavlje - Brčko, Brčko - Bijeljina i Bijeljina - Rača je poništen zbog nezadovoljavajućih prijava. Nakon aktuelizovanja priče sa Turskom i konkretnijih koraka za realizaciju dionice Brčko - Bijeljina - Rača, te iskazane namjere Srbije da finansira dio ove dionice, ona je izostavljena iz novog javnog poziva", naveo je Topić.

Iz Vlade Republike Srpske nedavno je poručeno da u oktobru počinje izgradnja autoputa od Banjaluke do Prijedora, o kojoj se govori duži period. Topić je potvrdio da koncesionar, a riječ je o kineskoj kompaniji, u skladu sa ugovorom sprovodi sve aktivnosti na tom projektu.

"Eksproprijacija zemljišta radiće se prema prioritetima koje je planirao koncesionar. Prema dostavljenoj dinamici, predviđena je fazna eksproprijacija kroz tri godine, te u skladu sa tim i fazna izgradnja. Kako je najavljeno, za jedan manji potez u opštini Prijedor koncesionar je već ishodovao građevinsku dozvolu i u oktobru se očekuje početak radova. Radi se o izgradnji nadvožnjaka na lokalnom putu i dijela lokalnog puta", rekao je Topić.

U skladu sa koncesionim ugovorom, završetak cijele dionice i puštanje u saobraćaj očekuje se u 2025. godini.

"Autoputevi RS" održavaju 106 kilometara autoputa, odnosno dionice od Gradiške do Banjaluke, te od Banjaluke do Doboja, koja nosi naziv "9. Januar".

Koridor 5C

Srpska je na ruti i koridora 5C, a ukupna dužina tog autoputa kroz Republiku iznosi oko 46 kilometara. Riječ je o četiri dionice, odnosno od petlje Johovac do petlje Rudanka, zatim do entitetske granice na jugu, te od petlje Johovac do petlje Podnovlje i od te petlje do Vukosavlja. Prva dionica bi trebalo da bude završena u februaru 2022. godine, dok su ostale u fazi priprema i dogovora.
Nezavisne
User avatar
Cossack
Posts: 7141
Joined: 22/12/2002 00:00
Location: Sarajevo
Vozim: Astrilaka

#23174 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Cossack »

So What! wrote: 28/09/2021 10:29 Topić: Srpska uduplava kilometre autoputa
Image

Ukoliko sve bude išlo kako smo planirali, Srpska bi do 2025. godine trebalo da ima oko 250 kilometara autoputa, tvrdi prvi čovjek preduzeća "Autoputevi Republike Srpske" Dušan Topić.

Republičke institucije sa predstavnicima tog javnog preduzeća aktivno rade na nekoliko pravaca koji bi u dogledno vrijeme trebalo da postanu dio mreže autoputeva, a posljednjih dana ponovo se najviše priča o onom koji će povezati Srpsku i Srbiju.

Topić podsjeća da je autoput od Vukosavlja, preko Brčkog i Bijeljine, pa sve do granice sa Srbijom definisan kao prioritet u projektima Srpske i da je plan da on bude realizovan kroz nekoliko faza. Riječ je o dužini od oko 70 kilometara, a prva faza podrazumijeva dionicu Brčko - Bijeljina - Rača te most preko rijeke Save kod Rače.

Plan parcelacije za ovu dionicu autoputa i gasovod je, dodaje, usvojen u Narodnoj skupštini Srpske krajem 2019, a završeno je oko 90 odsto stvari koje se tiču imovinsko-pravnih poslova. Uz to, Sporazumom između Savjeta ministara BiH i Vlade Srbije o saradnji na izgradnji autoputa, odnosno brzog puta Sarajevo - Beograd - Sarajevo iz iste godine definisana je izgradnja mosta u Rači i zajedničkog graničnog prelaza na teritoriji Srbije.

"Gradnja mosta je u toku, a to finansira Srbija. U projekat je uključena i Turska. Memorandum između Savjeta ministara BiH i kompanije 'Tašjapi' je potpisan u junu ove godine, a na osnovu toga turska kompanija je dostavila prijedlog komercijalnog ugovora za projektovanje i izgradnju dionice od Brčkog do Rače koji predviđa projektovanje i izgradnju u dva lota - 'Brčko – Bijeljina' i 'Bijeljina – Rača'. Svi elementi su još u fazi razmatranja i rano je za bilo kakvo izjašnjenje", istakao je Topić za Glas Srpske.

Zeleno svjetlo krajem prošle godine dobio je i plan parcelacije za dio od Vukosavlja do Brčkog, a počelo je i rješavanje imovinsko-pravnih odnosa.

"Objavljen je međunarodni poziv za finansiranje, projektovanje i gradnju te dionice autoputa putem takmičarskog dijaloga, a sa dvije kompanije se ide u dalje pregovore. Raniji javni poziv za finansiranje, projektovanje i izgradnju dionica Vukosavlje - Brčko, Brčko - Bijeljina i Bijeljina - Rača je poništen zbog nezadovoljavajućih prijava. Nakon aktuelizovanja priče sa Turskom i konkretnijih koraka za realizaciju dionice Brčko - Bijeljina - Rača, te iskazane namjere Srbije da finansira dio ove dionice, ona je izostavljena iz novog javnog poziva", naveo je Topić.

Iz Vlade Republike Srpske nedavno je poručeno da u oktobru počinje izgradnja autoputa od Banjaluke do Prijedora, o kojoj se govori duži period. Topić je potvrdio da koncesionar, a riječ je o kineskoj kompaniji, u skladu sa ugovorom sprovodi sve aktivnosti na tom projektu.

"Eksproprijacija zemljišta radiće se prema prioritetima koje je planirao koncesionar. Prema dostavljenoj dinamici, predviđena je fazna eksproprijacija kroz tri godine, te u skladu sa tim i fazna izgradnja. Kako je najavljeno, za jedan manji potez u opštini Prijedor koncesionar je već ishodovao građevinsku dozvolu i u oktobru se očekuje početak radova. Radi se o izgradnji nadvožnjaka na lokalnom putu i dijela lokalnog puta", rekao je Topić.

U skladu sa koncesionim ugovorom, završetak cijele dionice i puštanje u saobraćaj očekuje se u 2025. godini.

"Autoputevi RS" održavaju 106 kilometara autoputa, odnosno dionice od Gradiške do Banjaluke, te od Banjaluke do Doboja, koja nosi naziv "9. Januar".

Koridor 5C

Srpska je na ruti i koridora 5C, a ukupna dužina tog autoputa kroz Republiku iznosi oko 46 kilometara. Riječ je o četiri dionice, odnosno od petlje Johovac do petlje Rudanka, zatim do entitetske granice na jugu, te od petlje Johovac do petlje Podnovlje i od te petlje do Vukosavlja. Prva dionica bi trebalo da bude završena u februaru 2022. godine, dok su ostale u fazi priprema i dogovora.
Nezavisne
Ako ostvare planove imaće duplo više od FBiH.
Rmandic
Posts: 26
Joined: 17/03/2021 12:41

#23175 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Rmandic »

Prelazim živjeti u Srpsku, bolji dio Bosne.
Post Reply