Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Moderator: anex
- drug_profi
- Posts: 50579
- Joined: 16/07/2012 16:00
#23226 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Takozvana brza cesta, a u stvari samo nova magistrala koja nista nece bitno popraviti.
- Login77777
- Posts: 8646
- Joined: 18/05/2021 09:11
#23227 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Pitam posto je neki clan tamo na drugom forumu postavio slike i napisao pripremni radovi da su poceli.mistek wrote: ↑03/10/2021 00:11Ništa konkretno Ma još ni trasu ne znaju realno.
Ovo kroz Vitez je manje nego što sam mislio da će se sad raditi. Na stranu što je rješenje nakaradno, na stranu što je ovaj broj kružnih tokova smiješan i bespotreban totalno, ali ova dionica ne rješava ništa. Očekivao sam barem da do skretanja kod Nević Polja planiraju ili s kontra strane do Šantića. Jedina utjeha je da bi ti dijelovi trebali biti jednostavniji za uraditi.
Citam samo tamo nisam prijavljen ali reko mozda neko ovdje zna vise.
@So What tamo stanlo slike skida. Mozda on zna sta vise.
- Haris.ba
- Posts: 24806
- Joined: 08/09/2005 20:08
#23228 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ustvari da samo naprave ovaj dio kroz poslovnu zonu Vitez bice rjesen glavni problem. Jer cepovi se stvaraju na tom potezu jer lokalni i tranzitni saobracaj se slijevaju na dvije trake, i onda koce skretanja, pogotovo lijeva. I vrhunac je semafor na ulazu u Vitez jer iako su rekonstuisali raskrsnicu nedavno nisu rjesili glavni problem (odvajanje tranzita i lokalnog saobracaja).drug_profi wrote: ↑03/10/2021 01:49 Takozvana brza cesta, a u stvari samo nova magistrala koja nista nece bitno popraviti.
Napravili su most preko Lasve koji bi trebao djelomicno rijesiti taj lokalni saobracaj, ali sve to sporo ide. Ceste uz rijeku Lasvu jos nema.
A na citavom onom potezu kroz poslovnu zonu mogu se napraviti dodatne dvije trake za tranzit, plus sa obje strane servisna cesta(na nekim dijelovima vec postoji).
-
- Posts: 3384
- Joined: 10/04/2017 15:12
#23229 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
imam neki osjećaj da se polako opet zaglavljujemo … ovo kroz nemilu će se kad tad pokrenuti (mora jer se okolo sve gradi), do ‘25 možda i završiti i to je to. najgore će biti kad u rs-u završe oko doboja pa to bude pet godina stajalo
- Haris.ba
- Posts: 24806
- Joined: 08/09/2005 20:08
#23230 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Pa sta fali. Koliko se ono Svilaj obiljezavao? Dva, tri puta?
Izgleda da se svaka dionica mora obiljezavati nekoliko puta. Nisu ludi da odmah zavrse i samo jednom se mogu slikati.
- So What!
- Posts: 11155
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#23231 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Mene su tu Europejci iznenadili, koliko god da su nama valjali i koliko god da su realno zaslužni što gradimo i ovo malo što gradimo, ipak vidi se da to vole reklamirat, kamen temeljac se za most polagao dva puta, jednom za našu javnost, jednom za Europjece, zatim otvoriše onomad dionicu od Odžaka do Svilaja, isto iz EU došli držati govore i evo i sada njima su dali da ovo otvore.
Realno Svilaj je značajan projekat iz mnogih razloga, ali sekunde nije zahtjevan, ni most, ni dionica, i tamo gdje sam zagovarao da određeni tehnički problemi koče izgradnju i otvaranje poput Zeničke obilaznice, koja je opet kasnila i zbog politike, ovdje kod Svilaja, nikada i nije bilo opravdanja.
- So What!
- Posts: 11155
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#23232 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Pripremni radovi, prema slikama sa terena, eh sad taj autoput će se vjerovatno i napraviti, ali tehnika koju je Dodik smislio je krajnje upitna.
-
- Posts: 1170
- Joined: 16/02/2002 00:00
#23233 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Jucer sam prosao preko GP Svilaj. Fino ono izgleda, dobro je oznaceno sa obje strane, cesta od Odzaka do Doboja je sasvim solidna i nema guzve. Ipak, iz pravca Zagreba prema Sarajevu je osjetno dalje nego preko Gradiske. Takodjer, iako nisam mjerio, nesto mi se cini od GP do Odzaka bas i nema 10 km.
A sta je tacno fazon sa GP Gradiska na ulazu u BiH? Kada se ide iz Sa prema Zg, google maps put preko Gradiske izbacuje kao prvu opciju. U suprotnom smjeru to uopste ne nudi kao opciju. Pretpostavljam zbog kilometarskih guzvi, pretezno kamiona, na ulazu u BiH. Samo mi nije jasno zasto je to tako? Zasto guzva na ulazu u BiH, a ne i obratno?
A sta je tacno fazon sa GP Gradiska na ulazu u BiH? Kada se ide iz Sa prema Zg, google maps put preko Gradiske izbacuje kao prvu opciju. U suprotnom smjeru to uopste ne nudi kao opciju. Pretpostavljam zbog kilometarskih guzvi, pretezno kamiona, na ulazu u BiH. Samo mi nije jasno zasto je to tako? Zasto guzva na ulazu u BiH, a ne i obratno?
- Haris.ba
- Posts: 24806
- Joined: 08/09/2005 20:08
#23234 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Iz mog iskustva guzva je u oba pravca. Nekad vise u jednom, nekad u drugom smjeru.
Relativno brzo ce se zavrsiti i most i pristupna cesta preko Bosanske Gradiske, tako nek svako ide gdje mu je cejf.
Meni nista ne znaci kilometraza ako na granici izgubim u redu mic po mic.
Jedino ako ne budu kljakavi ko na Bijaci u sred sezone da ne rade svi prolazi.
Sto se tice pravca putovanja, npr.za Bec, uvijek cu ici na Madjarsku (Svilaj).
-
- Posts: 3384
- Joined: 10/04/2017 15:12
#23235 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
da, na gradiški (ili se kaže na gradišci??) je uvijek gužva, osim ako ne ideš u utorak ili srijedu, to su dva dana kad ide ko mlijekoHaris.ba wrote: ↑03/10/2021 14:11Iz mog iskustva guzva je u oba pravca. Nekad vise u jednom, nekad u drugom smjeru.
Relativno brzo ce se zavrsiti i most i pristupna cesta preko Bosanske Gradiske, tako nek svako ide gdje mu je cejf.
Meni nista ne znaci kilometraza ako na granici izgubim u redu mic po mic.
Jedino ako ne budu kljakavi ko na Bijaci u sred sezone da ne rade svi prolazi.
Sto se tice pravca putovanja, npr.za Bec, uvijek cu ici na Madjarsku (Svilaj).
što se ovog ostalog tiče, kad se to sve završi neće biti dileme, ko ide za zagreb, grac, salcburg, minhen, frankfurt ide na gradišku, ko ide za budimpeštu, beč i prag ide na svilaj a tada će i opterećenost oba prijelaza biti odgovarajuće raspodijeljena. brod, šamac i orašje će vjerovatno zjapiti prazni. ok, orašje vjerovatno tek kad se uradi Vc od doboja do rače
elem sve to negdje tamo iza 2025-te …..
Last edited by RJ57 on 03/10/2021 16:00, edited 2 times in total.
- deogest
- Posts: 2091
- Joined: 16/08/2020 15:20
#23236 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Bosna i autoput jednostavno ne idu u istu recenicu.
-
- Posts: 1170
- Joined: 16/02/2002 00:00
#23237 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ja sam u cetvrtak izlazio iz BiH preko Gradiske i prosao za tren. Mozda je bilo 5 auta ispred. U tom momentu je s druge strane kolona bila 2-3 km. Pretezno su bili kamioni, ali nije ni da je auta falilo.RJ57 wrote: ↑03/10/2021 15:56da, na gradiški (ili se kaže na gradišci??) je uvijek gužva, osim ako ne ideš u utorak ili srijedu, to su dva dana kad ide ko mlijekoHaris.ba wrote: ↑03/10/2021 14:11
Iz mog iskustva guzva je u oba pravca. Nekad vise u jednom, nekad u drugom smjeru.
Relativno brzo ce se zavrsiti i most i pristupna cesta preko Bosanske Gradiske, tako nek svako ide gdje mu je cejf.
Meni nista ne znaci kilometraza ako na granici izgubim u redu mic po mic.
Jedino ako ne budu kljakavi ko na Bijaci u sred sezone da ne rade svi prolazi.
Sto se tice pravca putovanja, npr.za Bec, uvijek cu ici na Madjarsku (Svilaj).
što se ovog ostalog tiče, kad se to sve završi neće biti dileme, ko ide za zagreb, grac, salcburg, minhen, frankfurt ide na gradišku, ko ide za budimpeštu, beč i prag ide na svilaj a tada će i opterećenost oba prijelaza biti odgovarajuće raspodijeljena. brod, šamac i orašje će vjerovatno zjapiti prazni. ok, orašje vjerovatno tek kad se uradi Vc od doboja do rače
elem sve to negdje tamo iza 2025-te …..
Evo sada na google maps ako trazim upute za Zagreb, salje me na Gradisku i predvidja vrijeme 4:50.
Ako trazim Zagreb - Sarajevo, salje me na Brod i predvidja vrijeme 5 sati. Gradisku ne nudi ni kao alternativu. Ako dodam Gradisku kao prolaznu stanicu, predvidja vrijeme od 5:25.
Svilaj jos uvijek nema ucrtan.
Last edited by the_stick on 03/10/2021 16:13, edited 1 time in total.
- Tesla Edison
- Posts: 8364
- Joined: 08/05/2017 19:17
#23238 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
GP Svilaj je trenutno besmislen iz pravca Sarajeva prema Zagrebu, pored GP Gradiška. Tako će biti sve dok se ne napravi AP od Doboja do Odžaka.the_stick wrote: ↑03/10/2021 11:16 Jucer sam prosao preko GP Svilaj. Fino ono izgleda, dobro je oznaceno sa obje strane, cesta od Odzaka do Doboja je sasvim solidna i nema guzve. Ipak, iz pravca Zagreba prema Sarajevu je osjetno dalje nego preko Gradiske. Takodjer, iako nisam mjerio, nesto mi se cini od GP do Odzaka bas i nema 10 km.
A sta je tacno fazon sa GP Gradiska na ulazu u BiH? Kada se ide iz Sa prema Zg, google maps put preko Gradiske izbacuje kao prvu opciju. U suprotnom smjeru to uopste ne nudi kao opciju. Pretpostavljam zbog kilometarskih guzvi, pretezno kamiona, na ulazu u BiH. Samo mi nije jasno zasto je to tako? Zasto guzva na ulazu u BiH, a ne i obratno?
Kad ideš na GP Gradiška, imaš AP do Zenice Sjever, zatim opet AP od Doboja pa sve do Zagreba. Jedino od Zenice Sjever do Doboja nije AP, ali je cesta dobra.
-
- Posts: 1170
- Joined: 16/02/2002 00:00
#23239 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Kao sto napisah iznad, za Zg isao preko Gradiske i prosao za tren ali vidio ogromnu guzvu u kontra smjeru. U povratku gledao sta ce mi preporuciti google maps. Gradisku nije preporucivao. Ako bih stavio Gradisku kao prolaznu stanicu, procijenjeno vrijeme putovanja je bilo cca pola sata duze nego preko Broda.Tesla Edison wrote: ↑03/10/2021 16:12GP Svilaj je trenutno besmislen iz pravca Sarajeva prema Zagrebu, pored GP Gradiška. Tako će biti sve dok se ne napravi AP od Doboja do Odžaka.the_stick wrote: ↑03/10/2021 11:16 Jucer sam prosao preko GP Svilaj. Fino ono izgleda, dobro je oznaceno sa obje strane, cesta od Odzaka do Doboja je sasvim solidna i nema guzve. Ipak, iz pravca Zagreba prema Sarajevu je osjetno dalje nego preko Gradiske. Takodjer, iako nisam mjerio, nesto mi se cini od GP do Odzaka bas i nema 10 km.
A sta je tacno fazon sa GP Gradiska na ulazu u BiH? Kada se ide iz Sa prema Zg, google maps put preko Gradiske izbacuje kao prvu opciju. U suprotnom smjeru to uopste ne nudi kao opciju. Pretpostavljam zbog kilometarskih guzvi, pretezno kamiona, na ulazu u BiH. Samo mi nije jasno zasto je to tako? Zasto guzva na ulazu u BiH, a ne i obratno?
Kad ideš na GP Gradiška, imaš AP do Zenice Sjever, zatim opet AP od Doboja pa sve do Zagreba. Jedino od Zenice Sjever do Doboja nije AP, ali je cesta dobra.
- Login77777
- Posts: 8646
- Joined: 18/05/2021 09:11
- deogest
- Posts: 2091
- Joined: 16/08/2020 15:20
#23241 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ako je tebi pozitivno 102 kilometara autoputa za 2 decenije, onda si ti jedna bas pozitivna osoba. Ja sam vise realista.Login77777 wrote: ↑03/10/2021 16:17Jel u tebe ima i nesto pozitivno?
Samo kritika a dio si sistema.
Zamislite jos koliko se ukralo, samo 1 milimetar da ga stanjis, na 100 kilometara, rijec je opljackanim milijardama.
-
- Posts: 2790
- Joined: 20/05/2011 17:53
#23242 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ne tanje i ne suzavaju oni asfalt, nije to asfaltiranje seoskih puteva, tu se krade profesionalno, po zakonudeogest wrote: ↑03/10/2021 16:20Ako je tebi pozitivno 102 kilometara autoputa za 2 decenije, onda si ti jedna bas pozitivna osoba. Ja sam vise realista.Login77777 wrote: ↑03/10/2021 16:17
Jel u tebe ima i nesto pozitivno?
Samo kritika a dio si sistema.
Zamislite jos koliko se ukralo, samo 1 milimetar da ga stanjis, na 100 kilometara, rijec je opljackanim milijardama.
Spustis cijenu i dobijes posao, a onda anex po anex, i vuk sit i ovce na broju
- So What!
- Posts: 11155
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#23243 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Već je pisao istu stvar na prošloj stranici i niko se nije primio, samo ignoriši.Login77777 wrote: ↑03/10/2021 16:17
Jel u tebe ima i nesto pozitivno?
Samo kritika a dio si sistema.
- So What!
- Posts: 11155
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#23244 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Čuo sam izjava da kao kada se Svilaj i autoput do istog izgradi (dalja budućnost) kao za putovanje prema Zapadnoj Europi bi koristio Svilaj jer ne želi Dodikovim.Tesla Edison wrote: ↑03/10/2021 16:12GP Svilaj je trenutno besmislen iz pravca Sarajeva prema Zagrebu, pored GP Gradiška. Tako će biti sve dok se ne napravi AP od Doboja do Odžaka.the_stick wrote: ↑03/10/2021 11:16 Jucer sam prosao preko GP Svilaj. Fino ono izgleda, dobro je oznaceno sa obje strane, cesta od Odzaka do Doboja je sasvim solidna i nema guzve. Ipak, iz pravca Zagreba prema Sarajevu je osjetno dalje nego preko Gradiske. Takodjer, iako nisam mjerio, nesto mi se cini od GP do Odzaka bas i nema 10 km.
A sta je tacno fazon sa GP Gradiska na ulazu u BiH? Kada se ide iz Sa prema Zg, google maps put preko Gradiske izbacuje kao prvu opciju. U suprotnom smjeru to uopste ne nudi kao opciju. Pretpostavljam zbog kilometarskih guzvi, pretezno kamiona, na ulazu u BiH. Samo mi nije jasno zasto je to tako? Zasto guzva na ulazu u BiH, a ne i obratno?
Kad ideš na GP Gradiška, imaš AP do Zenice Sjever, zatim opet AP od Doboja pa sve do Zagreba. Jedino od Zenice Sjever do Doboja nije AP, ali je cesta dobra.
Iako svako ima pravo da bira i drži do principa, sve dok je kasa za PDV objedinjena, apsolutno nema ništa nepatriotsko u vožnji autoputevima po Republici Srpskoj. Svaki funkcionalan kilometar u bilo kojem od entiteta ili Brčko distriktu je samo plus za na stanovnike ove zemlje.
- So What!
- Posts: 11155
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#23245 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Izgradnja dionice Tarčin - Ivan - 17. 09. 2021. @ slow burn73 (Skyscrapercity forum)
- So What!
- Posts: 11155
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
- So What!
- Posts: 11155
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#23247 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Kredit od 21 milion eura za dionicu autoceste Nemila - Vranduk
Akta
Vlada FBiH se upoznala sa informacijom o kreditnom zahtjevu JP Autoceste Federacije BiH d.o.o. Mostar radi finansiranja izgradnje autoceste na Koridoru Vc, dionica Nemila - Vranduk na današnjoj sjednici. Vlada je podržala inicijativu da za ovu dionicu kreditna sredstva od 21 milion eura budu osigurana kod Kuvajtskog fonda za arapski ekonomski razvoj (KFAED).
Federalno ministarstvo finansija, Federalno ministarstvo prometa i komunikacije i Autoceste FBiH zaduženi su da u tim za pregovore imenuju ovlaštene predstavnike, a konačna odluka o zaduženju, po kojem će krajnji dužnik biti Autoceste FBiH, bit će donijeta po okončanju pregovora s KFAED-om.
Federalno ministarstvo finansija će Vladi podnijeti informaciju o pregovorima i tekst usaglašenog Ugovora između BiH i KFAED-a, a današnje zaključke dostaviti Ministarstvu finansija trezora BiH radi provođenja dalje procedure u vezi s kreditnim zaduženjem, saopćeno je.
- So What!
- Posts: 11155
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#23248 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Oko Mostara cestovni prsten, HNK izlazi na europski koridor
Večernji list
Oko Mostara, kao gospodarskog i kulturnog središta Hercegovine, gradi se svojevrsni prometni prsten koji će uključivati brze ceste, a koji će omogućiti značajno rasterećenje užeg gradskog središta, a samim tim unaprjeđenje ekonomskih potencijala, kao i spajanje na međunarodne prometne koridore. Večernji list imao je uvid u strategiju razvitka javnih cesta na području HNK-a za razdoblje 2020. - 2030. koju je izradilo Ministarstvo prometa i veza HNK-a na čelu s ministrom Stjepanom Krasićem, a u kojoj su vidljivi strateški i specifični ciljevi koji su izravno vezani uz HNK i kojima ovaj kanton želi biti sudionik u ostvarenju strateških i specifičnih ciljeva koje provode više razine vlasti, kao i specifičnih ciljeva čija je provedba u potpunosti u nadležnosti kantona.
Niz ciljeva
Među tim ciljevima su rekonstrukcija, sanacija ili rehabilitacija regionalnih cesta, pri čemu se konstatira kako ukupna dužina regionalnih cesta (R419 prekategorizirana u M17.5) iznosi 333,95 kilometara, od čega je 85,6 km (25,63%) makadamskih cesta, i to najviše u općini Konjic zbog teških terenskih uvjeta. Kada je riječ o rekonstrukciji, sanaciji i rehabilitaciji, ističu se dionice Žitomislići - Čitluk - Tromeđa - Hamzići, Tromeđa – Gabela, Dračevo – Zavala, Stolac – Berkovići, Zavala – Orahov Do, Prozor – Mokronoge, Prozor – Konjic, Konjic – Borci, Česim – Potoci, Borci - Glavatičevo – Argud te Ostrožac – Fojnica. U kontekstu magistralnih prometnica navedene su dionice M17.4 (raskrižje Cerno/Bingo) – raskrižje Miletina, dužine 3 km, M17.4 raskrižje Cerno/Bingo – Blatnica, dionica M6 (Trebižat) – Struge – M17, dužine 10 km, dionica Masline – Žegulja s odvajanjem za Drenovac. Među dionicama u ovoj kategoriji su i izgradnja obilaznice Konjica (Ovčari – Čelebići/Orahovica), izgradnja obilaznice Jablanice (izmještanje M17 i spoj s M16.2), M17.4 Blatnica – Varda, rehabilitacija magistralne ceste M16.2, dionica Prozor – Jablanica, rehabilitacija dionica magistralne ceste M17 na području kantona te rehabilitacija magistralne ceste M17.5, dionica Jablanica – Blidinje. Poseban gospodarski značaj imaju brze ceste, a uz kontekstu HNK-a, konkretno Mostara, ističe se dionica koja uključuje čvor autoceste Mostar sjever – Polog (sjeverna obilaznica Mostara) – Široki Brijeg – čvor Podledinac – Grude – granica RH. Sjeverna obilaznica zajedno s južnom obilaznicom Mostara i dionicom autoceste između čvorova Mostar jug - Mostar sjever čini mostarski prsten koji je još 2000. definiran u transportnom master planu BiH. HNK je osobito zainteresiran za daljnje aktivnosti na izgradnji koridora Vc, ali i budućoj Jadransko-jonskoj autocesti.
Jadransko-jonska autocesta
Planirana je buduća cestovna mreža za plansko razdoblje do 2030. godine koja uključuje koridor Vc od Tarčina do graničnog prijelaza Bijača (granica RH). Posebno je zanimljiva Jadransko-jonska autocesta (JJAC) za koju je urađen glavni projekt. U strategiji se ističe kako je, nakon što je utvrđen koridor trase u glavnom projektu, potrebno nastaviti izradu dokumentacije po dionicama. S obzirom na prometne probleme GP-a Doljani (Metković) i završetak izgradnje ceste Neum – Stolac (Drenovac), potrebno je posebno pripremiti izgradnju dionice JJAC-a, čvor Počitelj – spoj na cestu Neum – Stolac u varijantama punog profila i fazne izgradnje (2 + 1 ceste). Ova dionica JJAC-a zajedno s autocestom na koridoru Vc ima i, zaključuje se u strategiji, regionalni (međudržavni) prometni značaj.
- So What!
- Posts: 11155
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#23249 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Integral Inženjering iz Laktaša gradi obilaznicu kod Doboja u 2021.
Poslovne Novine
Najveća kompanija u oblasti građevinarstva u BiH, Integral Inženjering a.d. iz Laktaša započeo je izgradnju obilaznice kod Doboja na Koridoru 5c, te uskoro i drugu fazu dionice brze ceste Okučani – granica sa BiH, a ukupna ugovorena vrijednost svih radova iznosi 723,2 miliona KM.
Kompanija Integral Inženjering a.d. Laktaši, regionalni lider u oblasti niskogradnje, u svojoj bogatoj tridesetogodišnjoj praksi do sada je uspješno realizovala preko 400 projekata ukupne vrijednosti oko 2,5 milijarde KM.
Između ostalog, izgradili su preko 100 km autoputeva, više od 850 km drugih puteva i preko 150.000 m2 poslovnih prostora. Osim toga, iskopali su preko 20 km tunela, položili preko 200 km vodovodnih sistema itd.
Njihova osnovna djelatnost uključuje izvođenje svih vrsta radova u građevinarstvu od izrade projektne dokumentacije i konsaltinga, do nadzora i izvođenja kompleksnih projekata.
Prema riječima Slobodana Stankovića, vlasnika i generalnog direktora „Integral Inženjering“ i u 2021. nastavljaju rad na značajnim infrastrukturnim projektima na teritoriji BiH, kao i Republike Srbije i Republike Hrvatske.
Ugovorena vrijednost radova 723,2 miliona KM
„Započeli smo izgradnju još jedne dionice na Koridoru 5c, obilaznice kod Doboja, a tokom jeseni ćemo početi izgradnju i druge faze dionice brze ceste Okučani – granica sa BiH. Ukupna ugovorena vrijednosti svih radova iznosi 723,2 miliona KM. Također, do kraja godine biće završeno nekoliko projekata koje izvodimo u Srbiji, kao što je rekonstrukcija autoputa I A 3 na dionici petlja Sremska Mitrovica – petlja Pećinci, stabilizacija kosina br. 2 i 4 (druga faza) na autoputu kroz Grdeličku klisuru i rekonstrukcija državnog puta I B 35 na dionici Zaječar 5 – Knjaževac (Trgovište)“, istakao je Stanković.
Integral inženjering je tokom 2020. godine također realizovao niz uspješnih projekata, naročito u oblasti niskogradnje, među kojima je projektovanje i izgradnja dionice autoputa na koridoru 5c u BiH.
„Radili smo i rekonstrukciju autoputa (državnog puta I A 3) u Srbiji, stabilizacija četiri kosine na autoputu E75 kroz Grdeličku klisuru u Srbiji, izgradnju mosta preko rijeke Save kod Gradiške između BiH i Hrvatske). U oblasti hidrogradnje nastavili smo izgradnju dovodnog tunela za buduću hidroelektranu „Dabar” kod Nevesinja u dužini od 12,1 km“, kaže Stanković.
Ukupni godišnji prihod 245 miliona KM u 2020.
Već duži niz godina Integral Inženjernig slovi za najveću kompaniju u oblasti građevinarstva u BiH po ukupnom godišnjem prihodu koji se kreće od 220 do 245 miliona KM, kao i po vrijednosti godišnjeg izvoza oko 90 miliona KM. Imaju oko 750 zaposlenih.
„Naši dobri poslovni rezultati u 2020. i u prvoj polovini ove godine stvaraju utisak da pandemija COVID-19 nije imala značajniji uticaj na nas, što ne odgovara stvarnom stanju. Kao i drugi privrednici, prilagođavali smo tehnologiju rada na svakom gradilištu specifičnim zahtjevima, tražili smo najbolja rješenja za prekinute ili usporene logističke lance, kao i za ograničenja u kretanju zaposlenih. Dosljedno smo sprovodili mjere zaštite naših zaposlenih i podizvođača, te smo za sada zadovoljni stanjem“, tvrdi Stanković.
Integral Inžernjering teži ka tome da bude lider u oblasti građevinarstva u regiji i kao takav, nezaobilazan faktor dugoročnog socio-ekonomskog napretka svih država u kojima posluje.
Međunarodna konkurentnost Integrala
„Stabilan rast i uspješno poslovanje naše kompanije zasnovani su na visokoj međunarodnoj konkurentnosti i ulaganju u tehnologiju, ali i u ljudske potencijale, kao i u razvoj poslovnih procesa i ukupne organizacije poslovanja. Primjenjujemo integrisani sistem upravljanja kvalitetom, kao i brojne tehničke domaće i međunarodne standarde koji se odnose na kontrolu kvaliteta materijala i postupaka njihove proizvodnje, a koji se ugrađuju u naše proizvode“, objašnjava Stanković.
Sve pomenuto, uz uspješan spoj iskustva i mladosti, te fleksibilna poslovna partnerstva Integral Inženjeringa sa brojnim domaćim i stranim kompanijama, dovode u konačnici do povoljnog odnosa cijena / kvalitet u odnosu na konkurenciju.
„Svi tenderi na kojima učestvujemo su međunarodni, a takva je i konkurencija – uključuje najveće građevinske kompanije iz, pored ostalog, SAD, Kine, Turske, Austrije, Italije, Grčke, Bugarske, Azerbejdžana itd“, dodaje Stanković.
Poslovni planovi kompanije Integral Inženjering u ovoj i narednim godinama su jasni.
„Naš prioritet je pozitivno poslovati kroz obezbjeđivanje dovoljno kvalitetnih ugovora, kvalitet izvedenih radova i poštivanje rokova. Infrastrukturno, u našoj regiji ima još veoma mnogo posla i to je prostor našeg primarnog interesovanja. Već ugovoreni poslovi nam daju vrijeme i prostor za promišljen i kontinuiran razvoj naše kompanije“, rekao je Stanković.
- So What!
- Posts: 11155
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#23250 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Počitelj Bridge: "Hammerhead Construction"
The crossing of the Počitelj bridge over the Neretva river valley was solved by a unique construction for both carriageways of the motorway with a total width of 21.92 m and structural spans of 105 + 5 × 147 + 105 = 945 m. Bridge superstructure over seven fields is a continuous reinforced concrete prestressed structure with box-shaped cross-section.
Hammerhead's total length is 10 m, which allows the bridge superstructure free-cantilever construction equipment to be placed in the initial position.
The cross section of the hammerhead is bounded by the parallel top and bottom slab with the walls at an angle 71° which remains constant along the entire length of the superstructure. The bottom slab in the zone of the central piers has a constant thickness of 1.20m.
The top slab has haunches, from the inner edge of the webs by 2.60m with a linear change in thickness from 0.60m to 0.30m. The remaining part of the slab between the webs is 5.50m long with a constant slab thickness of 0.30m. Cross section cantilever slabs are 4.45m in length (4.91m with railings) with variable thickness: from 0.25m at the ends to 0.60m above the webs of the hammerhead.
The thickness of the hammerhead webs is constant, 0.80 m. Above the central piers, inside the box, have been designed 0.80 m thick diaphragms with openings 1.20 × 2.00 m, which ensure the passability through the entire length of the bridge superstructure.
The span structure is prestressed in longitudinal and transverse direction and reinforced. Transverse cables 5 × 150mm2 Y 1860 S7 in plastic pipes are placed in the entire width of the cross section and prestressed on one side, alternately on the left and right.
Equipment (significant to mention):
- Quantity of the formwork: 800m2.
- Quantity of the reinforcement: 71t.
- Concrete volume is, approximately 370m3 and will be casted in 3 phases:
- bottom slab (90m3)
- webs and diaphragms (180m3)
- top slab (100m3)
- One-sided formwork support system ("SB") used as cantilever scaffolding by "PERI"
- "Top 50" system by "DOKA"
- "Staxo 100“ system by "DOKA"
- steel profiles HEB400 , IPE400 and HEB200