Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#24726 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by So What! »

izvrsni direktor wrote: 06/08/2022 15:51
So What! wrote: 06/08/2022 15:11
Tako isto i sa dionicom na Bradini, ulazi u finiš, pravac Mostar - Sarajevo je frekventan i izvan sezone, kamioni stalno prolaze, slična bi se stvar desila samo bez turista kojima ovo realno i nije najavljeno.
Neko bi u martu rekao "zasto bas sada zaustavljas jedinu normalnuvezu drzave sa morem"?
Vjwrovatno da ima takvih. Ali da li ima isto koliko i onih koji kazu "zasto bas u augustu zastavljas jedinu normalnu vezu sa morem"?
Ah da, kako ti ono rece, idioti robovi navika..
So What! wrote: 06/08/2022 15:11Da li su trebali ovo napraviti na proljeće, jesu, zašto nisu, pitaj izvođača.
I bas izvodjaca da pita, ne narucioca radova? I ne onog koji je rekao, "ovo mora biti gotovo do izbora"?

Znaci, da sumiramo tvoje postove ovdje:
krivi su izvodjaci, krivi su gradjani "idioti robovi navika", a na autocestama je jedina krivica sto nisu na vrijeme najavili da ce u spici sezone zaustaviti jedinu normalnu magistralu koja vodi ka moru.
Ma bravo
Krive su i JPAC, hajd nastavi da sumiras ...
costacurta
Posts: 3510
Joined: 05/05/2005 08:25

#24727 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by costacurta »

Ne radi se rekonstrukcija objekta vrijedna 2.5M KM sa 6 ljudi, dvije radne mašine i 2 kamiona. Ko god brani ove hadalje iz AC nije dobar s glavom.
Moglo se desiti prilikom jedne rekonstrukcije/obnove da se zaebe ali sad je to već uobičajena pojava što kazuje da je odgovorne kako iz reda nadzora, finacijera tako i izvođača radova zaboli hašim za građane. Primjer:
18 mjeseci je trajala rekostrukcija tunela na Ormanici, 150ak m dugog tunela kao da je La Manš upitanju, HI radio više puta prolongiran završetak,, tunel u Čaklovićima također beskonačno rađen i još uvijek nije završen također HI radio isto rokovi probijani.
Do kada će se tolerisati ovaj javašluk?
Dok građani ne počnu tužiti izvođača radova. Doduše tu i tamo neko i pokrene tužbu ali to traje beskonačno dugo i košta živaca i novaca i na kraju opet te naprave budalom.
Kad se odgovorne kljuhare dovedu na višegodišnju robiju a izvođač kazni i novčano i oduzimanjem licenci za rad tek tada možemo očekivati boljitak.
Ovako je čovjeku planinaru, seljačini u farmerkama i adidas tenama sa umočenim prstom u ćasu supe omogućeno da nas karinđa do besvijesti.
Ja čekam oktobar, ostane li isto sve Alahimanet Bosno i bosanke ovce.
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#24728 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Alfons Kauders »

So What! wrote: 06/08/2022 15:11
Alfons Kauders wrote: 06/08/2022 13:25

Halali što smo robovi navika pa na more idemo ljeti, umjesto u novembru ili februaru. :D Uostalom, alternativnih pravaca ovdje baš i nema, pa ne znam koju alternativu zagovaraš - rado bih čuo kako bi ti putovao do Mostara, Ploča ili Neuma mimo Bradine.

Za Doljane se donekle slažem, no ipak treba imati u vidu masu ljudi kojim su Doljani i Gabela najbliža i najbrža opcija. Ako neko ide na Korčulu, Mljet, Lastovo ili Pelješac, kuda bi išao? Preko Bijače i Neuma? Na Kamensko ili Čepikuće?

I ne radi se o "bilo kakvim" već o debilnim zastojima. Naveo si maloprije Vranduk, a upravo je on po meni najbolji dokaz kretenluka i izostanka strateškog planiranja. Fino su mogli forsirati tu dionicu autoputa, pa onda do mile volje zatvarati i renovirati Vranduk kad se otvori autoput, ali jok, dvije godine su maltretirali narod i pričinili ogromne štete privredi upravo zbog lošeg planiranja.

Činjenica da su prvi vikend avgusta odabrali za zatvaranje saobraćaja na jebenoj Bradini nam govori sasvim dovoljno o profesionalnim, a bome i mentalnim, kapacitetima rukovodećeg kadra u JPAC. U pitanju su likovi koji bi 80tih teško upisali osnovnu školu za djecu s posebnim potrebama, a danas su direktori, magistri, doktori nauka...
Vidi ovako, ovdje je svako živ sklon staviti ti riječi u usta, samo zato što ako se konstatuje da su ljudi koji organizuju ove radove stoka, ali dolaze iz naroda koji u svom debelom prosjeku stoka također.

Evo jedan od najljepših primjera, u Sarajevu se trenutno radi rekonstrukcija tramvajske pruge, ali u praksi nije to rekonstrukcija već potpuno nov sistem koji od stare trase koristi samo trasu i bukvalno ništa više, čak se i tlo ispod mijenja i postavlja se stabilnije.

Nikad u novijoj historiji ovog grada jedan projekat nije bio transparentniji, ljepše prezentovan javnosti, kao i efikasnije i brže izvođen, gdje ministar bukvalno ide svako malo na teren, vrši se pritisak, radi se nedjeljom. I evo ja npr. u priči s nekom rajom koja to površno prati, dobivam feedback, jooj šta rade ovoliko jesul normalni, pa pruga je nije aerodrom, šta se tu ima raditi i jednostavno banalno shvataju nešto što je praktično izgradnja pruge nanovo, a ne rekonstrukcija. Džaba ja njima pokušam objasniti da to i ne može tek tako, jok, većina (nažalost i školavnijih) ljudi se vodi da je to lagan posao.

Ista stvar je i na Vranduku bila, bukvalno od starog tunela samo je ona rupa probijena u suštini korisna bila, ostalo je sve izmjenjano uključujućii tlo ispod kolovoza, kolovoz, drenaža, zidovi tunela i pritom se radi o tunelu od dužine preko kilometar iz kojeg je voda sipala i pri čijoj rekonstrukciji se saobraćaj većim dijelom odvijao. Eh sad, baš me zanima kako bi neko ovdje to efikasnije izvodio, osim tog dijela sa autoputem, jer evo nije neka tajna, bukvalno tu u pojasu gdje je tunel, a gdje se gradi autoput, trenutno su zapeli i pokušavaju skontati kako da ga naprave te daj Bože da to stignu za dvije godine uraditi.

Tako isto i sa dionicom na Bradini, ulazi u finiš, pravac Mostar - Sarajevo je frekventan i izvan sezone, kamioni stalno prolaze, slična bi se stvar desila samo bez turista kojima ovo realno i nije najavljeno.

Da li su trebali ovo napraviti na proljeće, jesu, zašto nisu, pitaj izvođača, ali bilo kako bilo uvijek bi se neko žalio i tražio objašnjenje zašto baš sad to rade. I da, slažem se, alternativnih pravaca baš i nema kvalitetnih, a i da ima, većina ljudi bi opet išlo preko Bradine, jer su jednostavno tako navikli.
U ta sarajevska predizborna prepucavanja oko tramvaja se ne bih miješao - za to imamo podforum politika, a njega godinama ne posjećujem. :)

Ono što sam rekao za Vranduk ipak stoji. Da, sad su prilikom izvođenja radova naišli na probleme i rade dodatna geološka ispitivanja. Desi se. No, to nije izgovor za loše planiranje i koordinaciju. To se moglo graditi koju godinu ranije, fino pustiti u promet, pa onda rekonstruisati stari tunel bez da se maltretira pola države. Prouzrokovane su desetine miliona štete, ako ne i više. Samo od tih para se mogla uraditi rekonstrukcija.

Bradina nažalost ne ulazi u finiš. To što političari hoće da se slikaju na petlji ili ispred tunela pred izbore ne znači da će to biti pušteno u promet u roku. Nema teorije da to bude gotovo u avgustu. Nakon onog što sam vidio tamo prije nekoliko sedmica, naročito na mostovima i vijaduktima, ja mislim da neće biti u prometu ove godine.

Naravno da je put frekventan i van sezone, ali nije frekventan kao u petak popodne početkom avgusta i to ovdje svi znamo. Kružni su mogli graditi prije pola godine ili krenuti za dva mjeseca, tj. nakon sezone. Autoput ionako neće biti gotov još koji mjesec.

Ti opet ponavljaš da bi ljudi preko Bradine "jer su tako navikli" pa te evo molim da mi kažeš kuda da prođem ako idem do npr. Neuma ili Ploča. :) Nije u pitanju "navika" ako nema drugog puta. To je isto kao da kažeš da nije Elektroprivreda kriva jer nema struje, zato jer narod iz navike koristi njihovu mrežu - a nema druge mreže. Nema alternativnih pravaca koji bi bili prihvatljivi za većinu ljudi, naročito ne za teretni saobraćaj. To nije "stvar navike" već ih jednostavno nema, ne postoje.
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#24729 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Alfons Kauders »

costacurta wrote: 06/08/2022 16:21 Ne radi se rekonstrukcija objekta vrijedna 2.5M KM sa 6 ljudi, dvije radne mašine i 2 kamiona. Ko god brani ove hadalje iz AC nije dobar s glavom.
Moglo se desiti prilikom jedne rekonstrukcije/obnove da se zaebe ali sad je to već uobičajena pojava što kazuje da je odgovorne kako iz reda nadzora, finacijera tako i izvođača radova zaboli hašim za građane. Primjer:
18 mjeseci je trajala rekostrukcija tunela na Ormanici, 150ak m dugog tunela kao da je La Manš upitanju, HI radio više puta prolongiran završetak,, tunel u Čaklovićima također beskonačno rađen i još uvijek nije završen također HI radio isto rokovi probijani.
Do kada će se tolerisati ovaj javašluk?
Dok građani ne počnu tužiti izvođača radova. Doduše tu i tamo neko i pokrene tužbu ali to traje beskonačno dugo i košta živaca i novaca i na kraju opet te naprave budalom.
Kad se odgovorne kljuhare dovedu na višegodišnju robiju a izvođač kazni i novčano i oduzimanjem licenci za rad tek tada možemo očekivati boljitak.
Ovako je čovjeku planinaru, seljačini u farmerkama i adidas tenama sa umočenim prstom u ćasu supe omogućeno da nas karinđa do besvijesti.
Ja čekam oktobar, ostane li isto sve Alahimanet Bosno i bosanke ovce.
Sve tačno za Ormanicu i Čakloviće, iako je u pitanju drugo reduzeće, tj. nije JPAC. Ali opet isti ministri, premijer - isti qratz. Kroz Čakloviće sam prošao desetak puta dok su ko fol radili tunel i mislim da sam samo jednom vidio radnike. Cirkus oko pomjeranja rokova na Karauli smo ovdje komentarisali mjesecima. Svaka odgoda je odobrena, ma koliko besmislena bila. Nijedna od tih lopovskih firmi nikad nije platila fenig za kašnjenje, kamoli za prouzrokovanu štetu.
almirkoba
Posts: 94
Joined: 07/12/2016 11:47

#24730 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by almirkoba »

Danas sam prošao tom dionicom i sve je normala, juče je bio haus i pritisak media je urodio plodom, pratio sam bihamk i odlučio da ipak prođem, radovi su pomjerni za večernje sate..

Par postova gore pročitao sam dobar prijedlog, to su mogli odraditi i ranije ne vezano za autoput, dok je saobraćaja manje.

Kada se pusti ova dionica, odlična prilika za normalnu rekonstrukciju starog tunela ivan bez nekih trzavica...mislim da je sada najgori od svih na toj dionici :)

Rekonstrukcija tunela crnaja, meni ono lično djeluje kao fuš, vranduk je na kraju ispao dosta ljepše...

Mislim da će brzo onaj prikuljačak napraviti sa kružnim tokom, rešrefiršem se na zencija sjever slično nešto su uradili u roku 1-2mj
User avatar
Hercegoviina
Posts: 2266
Joined: 14/02/2013 14:11

#24731 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Hercegoviina »

almirkoba wrote: 06/08/2022 19:39 Danas sam prošao tom dionicom i sve je normala, juče je bio haus i pritisak media je urodio plodom, pratio sam bihamk i odlučio da ipak prođem, radovi su pomjerni za večernje sate..

Par postova gore pročitao sam dobar prijedlog, to su mogli odraditi i ranije ne vezano za autoput, dok je saobraćaja manje.

Kada se pusti ova dionica, odlična prilika za normalnu rekonstrukciju starog tunela ivan bez nekih trzavica...mislim da je sada najgori od svih na toj dionici :)

Rekonstrukcija tunela crnaja, meni ono lično djeluje kao fuš, vranduk je na kraju ispao dosta ljepše...

Mislim da će brzo onaj prikuljačak napraviti sa kružnim tokom, rešrefiršem se na zencija sjever slično nešto su uradili u roku 1-2mj
Da, i ja sam primjetio da je crnaja lose uradjena
akcija007
Posts: 2847
Joined: 17/05/2008 23:50

#24732 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by akcija007 »

Kada se pusti ova dionica Tarcin Bradina poslije sadasnjeg izlaza Tarcin sljedeci ce biti Bradina, nema nikakvih ulaza/izlaza izmedju ?

Primjetio sam u HR na autoputu A1 da na nefrekfentnim ulazima/izlazima nema radnika vec je samo.moguce placanje.karticama i ENC-om. Ulaz/izlaz Lecevica, Vucevica tako.nesto. sto i nasi tako ne uradi na izlazu Catici- TE Kakanj, kako li se vec zove ? . Tamo se taj covjek.sto radi u smjeni ubi od dosade a prima istu platu kao i ovi na najfrekfentnim . Nece ostati bez posla vec samo ide na drugu kucicu npr.Kakanj i to je to
User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 66051
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
Vozim: Lancia na servisu

#24733 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by _BataZiv_0809 »

Za rad na tim kucicama treba jebacka stela. Taj sto radi na iskljucenju za TE Kakanj mora da je neki rod Bakiru. :D

A jesu naprimali svega i svacega, pa i dojucerasnjih prostitutki (doslovno).
tindbe
Posts: 1358
Joined: 04/02/2020 20:46

#24734 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by tindbe »

_BataZiv_0809 wrote: 06/08/2022 23:08 Za rad na tim kucicama treba jebacka stela. Taj sto radi na iskljucenju za TE Kakanj mora da je neki rod Bakiru. :D

A jesu naprimali svega i svacega, pa i dojucerasnjih prostitutki (doslovno).
Vidio sam, i dan danas se ibretim zbog toga.
akcija007
Posts: 2847
Joined: 17/05/2008 23:50

#24735 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by akcija007 »

Znam da treba jebacka stela da bi se zaposlio na naplatne kucice ali onako razmisljam, morat ce se nekada potegnuti i pitanje opravdanosti svih naplatnih kucica. Siguran sam da TE Kakanj je prva od takvih. Uvedi enc i karticnu naplatu samo a ljude rasporedi na druga naplatna mjeata u okolnini.
bitangeIprinceze
Posts: 4439
Joined: 29/01/2018 22:14

#24736 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by bitangeIprinceze »

_BataZiv_0809 wrote: 06/08/2022 23:08 Za rad na tim kucicama treba jebacka stela. Taj sto radi na iskljucenju za TE Kakanj mora da je neki rod Bakiru. :D

A jesu naprimali svega i svacega, pa i dojucerasnjih prostitutki (doslovno).
Imena Batane. Imena imena :D a možeš i slike
User avatar
mk ultra
Posts: 19479
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#24737 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by mk ultra »

Ovdje kazu da treba sto vise izlaza, a sad se potrze pitanje radnika na kućicam :mrgreen:

To im je svima ulaznica u kompaniju
A sad ih ima milion, samo stolicu im privuku

U sarajevskoj centrali bukvalno ostavljaju imena na stolicama jer kad se vrati sa godisnjeg, upitno je hoce li imati gdje da sjedne

Dan noc rad, sa plate ti svaku greskicu skida, neka hvala...
Uostalom, treba ti poseban mozak za rad u bilo kojoj Javnoj ustanovi
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#24738 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by So What! »

Evo i ovi se nekom izvinili jedne godine ...

Autoceste FBiH: Greškama izvođača radova uzrokovane kolone kod Bradine, izvinjavamo se
Image

Kompanija Autoceste Federacije Bosne i Hercegovine (AC FBiH) je istakla da su greške izvođača radova uzrok jučerašnjih (5. augusta) dugih kolona kod Bradine te su se izvinili građanima.

Napomenuli su da je gradnja kružnog toka, kao sastavnog dijela Koridora 5C na dionici Tarčin - Ivan, započela jučer te da su tom prilikom formirane kolone na magistralnom putu Tarčin - Konjic.

"Greškama koje je napravio izvođač radova na ovoj dionici, nažalost, svi smo bili svjedoci gužvi koje su se desile prvog dana izvođenja radova. Ovim putem želimo poslati izvinjenje građanima koji su se našli u neugodnoj situaciji i koji su satima čekali u kolonama uzrokovanim greškama izvođača radova", poručili su iz AC FBiH.

Također su podsjetili da se će se radovi ubuduće vršiti od 22 do 6 sati. Iz BIHAMK-a su ranije danas kazali da ih je izvođač radova obavijestio da se danas ne formiraju kolone.

Podsjećamo, jučer su se zbog spomenutih radova formirale duge kolone u pravcu Sarajeva. Prema riječima čitatelja Klix.ba, u koloni se čekalo duže od sat, što je izazvalo nezadovoljstvo vozača i njihovih saputnika. Nezadovoljstvo je bilo utoliko veće zbog toga što se čekalo na vrlo visokim temperaturama. Na pojedinim vozilima, koja su bila u koloni, desili su se kvarovi.

Građani pitaju da li su regulacija saobraćaja i način izvođenja radova u jeku turističke sezone mogli biti bolje organizovani. Shodno dosadašnjem iskustvu, izgledno je da će se problemi u odvijanju saobraćaja u ovom dijelu Bosne i Hercegovine nastaviti i danas.

Premijer Federacije Bosne i Hercegovine Fadil Novalić (SDA) je najavio da će navedena dionica autoputa u saobraćaj biti puštena krajem ovog mjeseca.
Klix
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#24739 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by So What! »

Svi koji su se naljutili zato što sam rekao da je naš narod stoka i da realno nama ne upravlja neka vanzemaljska rasa koja se zove političari, već oni dolaze iz ovog istog naroda koji ih bira i koji je oličenje većine u tom narodu, evo vam jedna demonstracija tog istog naroda.

Dakle ljudi zaigrali kolo na brzoj cesti ...

Svatovi igrali kolo nasred ceste u sarajevskom naselju Otes
Image

Poznato je se dan vjenčanja u našoj zemlji dobro proslavi, ali ipak rijetki su se susreli sa svatovima koji igraju kolo nasred ceste dok je saobraćaj aktivan.

Tako nešto zabilježeno je danas u sarajevskom naselju Otes, a snimak svatova koji igraju kolo nasred ceste brzo se proširio društvenim mrežama.



Na videosnimku vidljivo je kako grupa ljudi, među kojima i mlada, izlazi iz vozila te započinju igrati kolo duž jedne trake te tako ometaju normalno odvijanje saobraćaja.

Ovim nepromišljenim potezom (ne)svjesno su ugrozili svoju, ali i sigurnost svih ostalih učesnika u saobraćaju.
Klix
Dzontra_Volta
Posts: 6486
Joined: 20/01/2011 11:10

#24740 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Dzontra_Volta »

S obzirom da je priključak na Bradini privremeni i da će biti uklonjen onog dana kad izgrade dionicu do Ovčara, postavlja se pitanje zašto se gradi kružni tok, a ne samo proširenje ceste za lijeva skretanja?
Ili kao i obično u JP Autoceste nemaju pojma šta rade ili ti daju do znanja da će proći mnoooogo godina da se ova dionica izgradi, a ne 6 kako najavljuju po medijima.
User avatar
Login77777
Posts: 8646
Joined: 18/05/2021 09:11

#24741 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Login77777 »

Dzontra_Volta wrote: 07/08/2022 14:32 S obzirom da je priključak na Bradini privremeni i da će biti uklonjen onog dana kad izgrade dionicu do Ovčara, postavlja se pitanje zašto se gradi kružni tok, a ne samo proširenje ceste za lijeva skretanja?
Ili kao i obično u JP Autoceste nemaju pojma šta rade ili ti daju do znanja da će proći mnoooogo godina da se ova dionica izgradi, a ne 6 kako najavljuju po medijima.
Zato sto od te dionice do Ovcara nema nista u naredni deset godina. To ukoliko Vlada FBiH bude SDA-HDZ.
Vox_liberi
Posts: 202
Joined: 25/01/2022 14:39

#24743 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Vox_liberi »

Pao na kladari xdd
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#24744 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by So What! »

Dzontra_Volta wrote: 07/08/2022 14:32 S obzirom da je priključak na Bradini privremeni i da će biti uklonjen onog dana kad izgrade dionicu do Ovčara, postavlja se pitanje zašto se gradi kružni tok, a ne samo proširenje ceste za lijeva skretanja?
Ili kao i obično u JP Autoceste nemaju pojma šta rade ili ti daju do znanja da će proći mnoooogo godina da se ova dionica izgradi, a ne 6 kako najavljuju po medijima.
Uvjeren sam da će se Ivan - Ovčari završiti tek za jedno 10 do 15 godina.
RJ57
Posts: 3384
Joined: 10/04/2017 15:12

#24745 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by RJ57 »

ja mislim da nikad neće
User avatar
drug_profi
Posts: 50579
Joined: 16/07/2012 16:00

#24746 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by drug_profi »

Da vam pravo kazem, ne znam hocu li moci priustiti sebi auto za 7-8 godina, tako da me ne tangira vise nista.
User avatar
fortaleza
Posts: 5588
Joined: 05/03/2012 23:16
Location: https://www.youtube.com/watch?v=Vh4QWmx50qA

#24747 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by fortaleza »

_BataZiv_0809 wrote: 06/08/2022 23:08 Za rad na tim kucicama treba jebacka stela. Taj sto radi na iskljucenju za TE Kakanj mora da je neki rod Bakiru. :D

A jesu naprimali svega i svacega, pa i dojucerasnjih prostitutki (doslovno).
Sjediš u onoj plastičnoj kućici na 40tak stupnjeva usred betonske nedođije i kusuraš se sa nervoznim vozačima. Dream job za koji je potrebna jebačka štela.
User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 66051
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
Vozim: Lancia na servisu

#24748 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by _BataZiv_0809 »

fortaleza wrote: 07/08/2022 19:09
_BataZiv_0809 wrote: 06/08/2022 23:08 Za rad na tim kucicama treba jebacka stela. Taj sto radi na iskljucenju za TE Kakanj mora da je neki rod Bakiru. :D

A jesu naprimali svega i svacega, pa i dojucerasnjih prostitutki (doslovno).
Sjediš u onoj plastičnoj kućici na 40tak stupnjeva usred betonske nedođije i kusuraš se sa nervoznim vozačima. Dream job za koji je potrebna jebačka štela.
Eh eto....za vrijeme SDP vlade trebala ti je veza direktno kod Lagumdzije za taj posao.

U to vrijeme su bile iznadprosjecne plate. Sad sa ovom inflacijom vise nisu.
NecuVise
Posts: 2885
Joined: 10/01/2020 20:02

#24749 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by NecuVise »

2 sata sjediš u kućici i brojiš kusur pa dva sata odmaraš za iznad prosječnu platu na današnji vakat a kamo li prije pet deset godina. Dream job za većinu populacije itekako.
User avatar
mk ultra
Posts: 19479
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#24750 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by mk ultra »

Meni je najsmjesnije bilo kad sam vidio da na naplatnim u RS-u velikim slovima napisana cijena oštećenja rampe, mislim oko 150km :mrgreen:
Post Reply