Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Moderator: anex
- escobar__
- Posts: 8880
- Joined: 07/06/2010 22:48
- Location: 🇪🇺
#25576 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Treba ograničit brzinu na 100 km/h čitavom autocestom i na svakih nekoliko kilometara postavit radare.
- studeni76
- Posts: 5421
- Joined: 03/06/2009 14:12
- drug_profi
- Posts: 50609
- Joined: 16/07/2012 16:00
-
- Posts: 264
- Joined: 03/04/2019 18:05
-
- Posts: 6494
- Joined: 20/01/2011 11:10
#25580 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Kakve veze ima ova zaobilaznica i Drecelj sa koridorom Vc koji od Ovčara ide na Bijelu?
-
- Posts: 6692
- Joined: 17/02/2005 07:57
#25581 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Ima u tome što postojeću magistralu u Drecelju veže direktno na autoput u Ovčarima i što će se očigledno graditi zajedno sa dionicom Ovčari - tunel Prenj, kao pristupni put..Dzontra_Volta wrote: ↑28/11/2022 15:11Kakve veze ima ova zaobilaznica i Drecelj sa koridorom Vc koji od Ovčara ide na Bijelu?
-
- Posts: 3390
- Joined: 23/05/2010 15:16
#25582 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Neko ko stavlja ograničenja brzine na autocesti obično pretjera. Po meni, skroz je ok staviti radare na nekim mjestima gdje fakat ima smisla za to i gdje fakat postoji veća vjerovatnoća od neke nesreće ili su primjećene neke neuobičajene stvari. Ali, čak mi je bezveze i da se 130km/h kontroliše na nekim dijelovima. Plus, nema nekih nesreća ili nešto, pa da postoji potreba za tim. Štaviše, ne vidim ni da će te kamere nešto biti profitabilne, jer sumnjam da je preveliki procenat onih koji autoputem voze brže od dozvoljenog. Ja obično ako stavim tempomat na 140km/h, letim pored drugih
Bradina-Sarajevo je recimo cesta koja je dosta ispeglana i mene tu čak nervira kad vidim u tunelu 100km/h, što mora. S druge strane, prema Zenici fakat ima smisla na nekim mjestima zahtijevati smanjenje brzine. Recimo, dio prije Jošanice, iz Sarajeva, meni vazda djeluje gadna ona krivina. Ono kod termoelektrane jeste isto oštrije. Ali, najgori dio je onaj iza Kaknja prema Lašvi, gdje je ograničenje 110km/h. I to je jedino mjesto gdje je po meni ograničenje smisleno spušteno, a nije pretjerano. Em je cesta krpljena, em su fakat krivine da sa 140km/h nisi siguran baš Onih 80km/h kod termoelektrane su glupost, kao i onih 110 gdje već ima kamera, barem iz pravca Sarajeva.
Sve u svemu, glupost je bacati pare za kamere na autocesti. Funkcija kamere bi trebala biti preventiva, a tu nema potrebe za preventivom.
Bradina-Sarajevo je recimo cesta koja je dosta ispeglana i mene tu čak nervira kad vidim u tunelu 100km/h, što mora. S druge strane, prema Zenici fakat ima smisla na nekim mjestima zahtijevati smanjenje brzine. Recimo, dio prije Jošanice, iz Sarajeva, meni vazda djeluje gadna ona krivina. Ono kod termoelektrane jeste isto oštrije. Ali, najgori dio je onaj iza Kaknja prema Lašvi, gdje je ograničenje 110km/h. I to je jedino mjesto gdje je po meni ograničenje smisleno spušteno, a nije pretjerano. Em je cesta krpljena, em su fakat krivine da sa 140km/h nisi siguran baš Onih 80km/h kod termoelektrane su glupost, kao i onih 110 gdje već ima kamera, barem iz pravca Sarajeva.
Sve u svemu, glupost je bacati pare za kamere na autocesti. Funkcija kamere bi trebala biti preventiva, a tu nema potrebe za preventivom.
-
- Posts: 4573
- Joined: 13/06/2012 15:52
#25583 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Kamere nemaju ucinka. Desetak presretaca bi imalo puno bolji ucinak.mistek wrote: ↑28/11/2022 16:47 Neko ko stavlja ograničenja brzine na autocesti obično pretjera. Po meni, skroz je ok staviti radare na nekim mjestima gdje fakat ima smisla za to i gdje fakat postoji veća vjerovatnoća od neke nesreće ili su primjećene neke neuobičajene stvari. Ali, čak mi je bezveze i da se 130km/h kontroliše na nekim dijelovima. Plus, nema nekih nesreća ili nešto, pa da postoji potreba za tim. Štaviše, ne vidim ni da će te kamere nešto biti profitabilne, jer sumnjam da je preveliki procenat onih koji autoputem voze brže od dozvoljenog. Ja obično ako stavim tempomat na 140km/h, letim pored drugih
Bradina-Sarajevo je recimo cesta koja je dosta ispeglana i mene tu čak nervira kad vidim u tunelu 100km/h, što mora. S druge strane, prema Zenici fakat ima smisla na nekim mjestima zahtijevati smanjenje brzine. Recimo, dio prije Jošanice, iz Sarajeva, meni vazda djeluje gadna ona krivina. Ono kod termoelektrane jeste isto oštrije. Ali, najgori dio je onaj iza Kaknja prema Lašvi, gdje je ograničenje 110km/h. I to je jedino mjesto gdje je po meni ograničenje smisleno spušteno, a nije pretjerano. Em je cesta krpljena, em su fakat krivine da sa 140km/h nisi siguran baš Onih 80km/h kod termoelektrane su glupost, kao i onih 110 gdje već ima kamera, barem iz pravca Sarajeva.
Sve u svemu, glupost je bacati pare za kamere na autocesti. Funkcija kamere bi trebala biti preventiva, a tu nema potrebe za preventivom.
- drug_profi
- Posts: 50609
- Joined: 16/07/2012 16:00
#25584 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
U suštini i nema veze jer je ovo davno trebalo Konjicu. Tranzit klasični, samo što će biti sada spojen na petlju AC.Dzontra_Volta wrote: ↑28/11/2022 15:11Kakve veze ima ova zaobilaznica i Drecelj sa koridorom Vc koji od Ovčara ide na Bijelu?
- drug_profi
- Posts: 50609
- Joined: 16/07/2012 16:00
#25585 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Osim tunela, nema nijednog dijela AC kojim ne mozes u normalnim uslovima bezbjedno voziti 130 ili cak i vise.
Ona mjesta sa 110 su presmijesna. Digitalnu signalizaciju postaviti, pa kad su uslovi losiji smanjivati ogranicenje.
Udesi na AC se ne desavaju radi prekoracenja brzine, vec radi nepostivanja osnovnih propisa. Prestrojavanja, zmigavaca, ispravnih sklopova i sl.
Ona mjesta sa 110 su presmijesna. Digitalnu signalizaciju postaviti, pa kad su uslovi losiji smanjivati ogranicenje.
Udesi na AC se ne desavaju radi prekoracenja brzine, vec radi nepostivanja osnovnih propisa. Prestrojavanja, zmigavaca, ispravnih sklopova i sl.
- Haris.ba
- Posts: 24836
- Joined: 08/09/2005 20:08
#25586 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Ovo za Jablanicu rade da se brže prikace na autoput.drug_profi wrote: ↑29/11/2022 00:31U suštini i nema veze jer je ovo davno trebalo Konjicu. Tranzit klasični, samo što će biti sada spojen na petlju AC.Dzontra_Volta wrote: ↑28/11/2022 15:11
Kakve veze ima ova zaobilaznica i Drecelj sa koridorom Vc koji od Ovčara ide na Bijelu?
Ima li iko kartu kuda ovo ide?
-
- Posts: 264
- Joined: 03/04/2019 18:05
#25587 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Kad smo kod karte, da li neko zna nakon koliko vremena se promjene puteva prikazu na google mapsu? U ovom slucaju ovog novog dijela do bradine jos nema.
- nineinchnails
- Posts: 1668
- Joined: 24/02/2009 12:09
#25588 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Citav autoput kroz brdovitu Bosnu je besmislen zbog silnih ogranicenja. Isplativije bi bilo praviti brze ceste na 100km/h i svi sretni. Sve se moglo uraditi za 20 godina. Ovako, skrhane milijarde, a opet moras voziti 100km/h i nemamo ni pola autoputa.drug_profi wrote: ↑29/11/2022 00:41 Osim tunela, nema nijednog dijela AC kojim ne mozes u normalnim uslovima bezbjedno voziti 130 ili cak i vise.
Ona mjesta sa 110 su presmijesna. Digitalnu signalizaciju postaviti, pa kad su uslovi losiji smanjivati ogranicenje.
Udesi na AC se ne desavaju radi prekoracenja brzine, vec radi nepostivanja osnovnih propisa. Prestrojavanja, zmigavaca, ispravnih sklopova i sl.
- fortaleza
- Posts: 5592
- Joined: 05/03/2012 23:16
- Location: https://www.youtube.com/watch?v=Vh4QWmx50qA
#25589 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Brdovita je i Hrvatska južno od Save (doduše mrvicu manje) pa je svejedno napravljen autoput kroz Liku, Gorski Kotar i Dalmaciju. A tek Slovenci sa svojim Alpama.nineinchnails wrote: ↑29/11/2022 10:36Citav autoput kroz brdovitu Bosnu je besmislen zbog silnih ogranicenja. Isplativije bi bilo praviti brze ceste na 100km/h i svi sretni. Sve se moglo uraditi za 20 godina. Ovako, skrhane milijarde, a opet moras voziti 100km/h i nemamo ni pola autoputa.drug_profi wrote: ↑29/11/2022 00:41 Osim tunela, nema nijednog dijela AC kojim ne mozes u normalnim uslovima bezbjedno voziti 130 ili cak i vise.
Ona mjesta sa 110 su presmijesna. Digitalnu signalizaciju postaviti, pa kad su uslovi losiji smanjivati ogranicenje.
Udesi na AC se ne desavaju radi prekoracenja brzine, vec radi nepostivanja osnovnih propisa. Prestrojavanja, zmigavaca, ispravnih sklopova i sl.
Problem u silnim ograničenjima treba tražiti kod projektiranja autoputa i silnih interesa zašto i kako put treba prolaziti kroz koje područje i čiju zemlju.
Mogao se i autoput napraviti za 10, ne 20 godina pa nije. Nisam siguran da bi i sa brzim cestama išlo išta brže s gradnjom.
Pa tek smo otvorili običnu magistralnu cestu od Stoca do Neuma, o čem pričamo.
- spree
- Posts: 7881
- Joined: 04/04/2009 02:10
- Location: oʌǝɾɐɹɐs
#25590 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
ja sam cuo da ove nove kamere nisu za mjerenje brzine nego one za provjeru registracija.
-
- Posts: 6692
- Joined: 17/02/2005 07:57
#25591 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Promijene snimak kad dobiju čist od agencije koja im dostavlja..nekad promjene 2x mjesečno nekad jednom u 4 godine..username_here wrote: ↑29/11/2022 09:45 Kad smo kod karte, da li neko zna nakon koliko vremena se promjene puteva prikazu na google mapsu? U ovom slucaju ovog novog dijela do bradine jos nema.
Instaliraj Google Earth, kad uključiš historical imaginery vidjet će snimak trase bradina-Tarčin iz juna ove godine..
-
- Posts: 81557
- Joined: 10/02/2010 07:54
- Location: Bunker :D Saj ops
#25592 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Kad su postavljeni ti novi radari?
- ZoomZoomKiwi
- Posts: 10539
- Joined: 10/03/2022 22:16
#25593 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Kažem vam ja, jednog dana će ovo sve na vodi sići dole do Bosne…
https://www.klix.ba/vijesti/bih/problem ... /221129071
https://www.klix.ba/vijesti/bih/problem ... /221129071
- mk ultra
- Posts: 19515
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#25594 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
vozao sam se zadnjih dana
taman jedno naprave, na novim se lokacijama pojave
ima jedno sedlo prije tunela pečuj na desnoj strani, ako neko hoće da štucne može jedan đir
taman jedno naprave, na novim se lokacijama pojave
ima jedno sedlo prije tunela pečuj na desnoj strani, ako neko hoće da štucne može jedan đir
- ZoomZoomKiwi
- Posts: 10539
- Joined: 10/03/2022 22:16
- drug_profi
- Posts: 50609
- Joined: 16/07/2012 16:00
#25596 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Od otvaranja je taj usjed. Ja sam prosao tom dionicom mozda 15 dana nakon otvaranja i bas se jako osjetilo.
- ZoomZoomKiwi
- Posts: 10539
- Joined: 10/03/2022 22:16
#25597 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Čini mi se da je sad još veći.drug_profi wrote: ↑01/12/2022 20:36Od otvaranja je taj usjed. Ja sam prosao tom dionicom mozda 15 dana nakon otvaranja i bas se jako osjetilo.
- drug_profi
- Posts: 50609
- Joined: 16/07/2012 16:00
#25598 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Ima logike.
-
- Posts: 1186
- Joined: 05/01/2013 16:16
#25599 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Kad krenu klizista obilaznica će se i spustiti do magistrale, kuda je i trebalo raditi AC
- Haris.ba
- Posts: 24836
- Joined: 08/09/2005 20:08