Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Moderator: anex
-
- Posts: 9274
- Joined: 17/02/2021 20:34
#21976 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
kornjaca ciji si ti klon
znas li uopste zasto nije gradjen ap po bih?
znas li uopste zasto nije gradjen ap po bih?
- MorningStar
- Posts: 9431
- Joined: 22/11/2019 18:43
-
- Posts: 3386
- Joined: 23/05/2010 15:16
#21978 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
SoWhat! će vjerovatno dati najpreciznije podatke, ali u periodu od 1970. do rata u Jugoslaviji je izgrađeno ili je započeta izgradnja preko 1000km autoputa. Od toga, 430km u Srbiji, 230km u Sloveniji, 360km u Hrvatskoj, 60km u Makedoniji Na sve ovo treba dodati i neke dijelove koji su bili u odmaklim fazama pripreme i ne znam da li su uračunate u ove cifre.
Last edited by mistek on 02/06/2021 15:17, edited 1 time in total.
-
- Posts: 9274
- Joined: 17/02/2021 20:34
#21979 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
znaci neki nacionalista
- MorningStar
- Posts: 9431
- Joined: 22/11/2019 18:43
- Tesla Edison
- Posts: 8364
- Joined: 08/05/2017 19:17
#21981 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
U BiH je planiran autoput (u današnjem profilu) od Doboja do Sarajeva. Kada se pogleda trenutna cesta, da se primjetiti petlje Doboj, Maglaj, Zenica, Lašva, Kakanj, Visoko, Vogošća, te je započeta gradnja sarajevske zaobilaznice (počelo probijanje tunela Oštrik). Te pobrojane petlje kao i započeti tunel, izgrađeni su kao dio infrastrukture budućeg autoputa.mistek wrote: ↑02/06/2021 15:05 SoWhat! će vjerovatno dati najpreciznije podatke, ali u periodu od 1970. do rata u Jugoslaviji je izgrađeno ili je započeta izgradnja preko 1000km autoputa. Od toga, 430km u Srbiji, 230km u Sloveniji, 300km u Hrvatskoj, 60km u Makedoniji Na sve ovo treba dodati i neke dijelove koji su bili u odmaklim fazama pripreme i ne znam da li su uračunate u ove cifre.
Koridor V-c, do brda Vijenac, ide prijeratnom trasom, a od Vijenca pa sve do Doboja, ide novom, debilno-idiotskom trasom, koju je mogao projektovati totalni idiot i neznalica. Umjesto da idu po prijeratnom projektu i trasi (čak je i ostavljen pojas kroz Zenicu, kao i već izgrađene i gore spomenute petlje), idiot sa Duduk Treha Universitas Expresum diplomom, odlučio da AP ide preko klizišta i odrona, i pitanje je da li će ta dionica i ostatak AP-a ikad dobiti upotrebnu dozvolu. Taj dio AP treba preimenovati u kamikaza AP.
Također, prije rata je planirana i projektovana brza cesta Sarajevo - Titograd, koja nikad nije ni započela da se gradi
- drug_profi
- Posts: 50579
- Joined: 16/07/2012 16:00
#21982 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ja se nadam da će JJAC zaživjeti makar u formi magistralne ceste za početak. Pa sa rastom prometa podići je na profil AC. Nama trebaju dobre veze i sa CG, Albanijom, Kosovom, Makedonijom...
-
- Posts: 3386
- Joined: 23/05/2010 15:16
#21983 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Evo sad naletih na konkretniji podatak:
U Hrvatskoj je do rata izgrađeno 357km autoceste. U Srbiji do 1992. 359km puni profil i 105km poluprofil, a do 2000. je recimo zbirno ta cifra podignuta na 560km U Sloveniji je ta cifra oko 250km, uključujući brze i pristupne ceste. Za Makedoniju valjda ostaje oko 60km
U Hrvatskoj je do rata izgrađeno 357km autoceste. U Srbiji do 1992. 359km puni profil i 105km poluprofil, a do 2000. je recimo zbirno ta cifra podignuta na 560km U Sloveniji je ta cifra oko 250km, uključujući brze i pristupne ceste. Za Makedoniju valjda ostaje oko 60km
- drug_profi
- Posts: 50579
- Joined: 16/07/2012 16:00
#21984 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ma realno autoput je u BiH postao potreba tek početkom osamdesetih, kad je zemlja bila u svakako teškom ekonomskom stanju.
Prije toga nit je bilo auta, niti potrebe.
Sjećam se kad smo se doselili na Otoku, 1974. auti se parkirali samo pod brdo, preko puta zgrade. Ispred zgrade nije bilo parkiranja. Na velikim parkinzima izmedju zgrada igrali smo fudbal, toliko je prostora bilo. I tako sve negdje do početka osamdesetih.
Prije toga nit je bilo auta, niti potrebe.
Sjećam se kad smo se doselili na Otoku, 1974. auti se parkirali samo pod brdo, preko puta zgrade. Ispred zgrade nije bilo parkiranja. Na velikim parkinzima izmedju zgrada igrali smo fudbal, toliko je prostora bilo. I tako sve negdje do početka osamdesetih.
-
- Posts: 11982
- Joined: 09/08/2012 23:19
#21985 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
https://www.klix.ba/biznis/privreda/gra ... /210602132
Čitali forum, pa miču Terzu
Čitali forum, pa miču Terzu
-
- Posts: 11982
- Joined: 09/08/2012 23:19
#21986 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Evo i gradski autoput se pravi, bit će kao i Prva transferzala do 2045.
https://www.klix.ba/biznis/investicije/ ... /210602097
https://www.klix.ba/biznis/investicije/ ... /210602097
- Tesla Edison
- Posts: 8364
- Joined: 08/05/2017 19:17
#21987 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Bolje da rade kontra. Od Darive do Buča Potoka, a ne od Butila do Buča Potoka. U kontra smjeru kada bi se uradila ta prva dionica, tranzit sa Bistrika bi se prebacio na puno bržu Drinsku, i dalje na AP. Ovako, dobićemo dionucu do Buča Potoka koju će koristiti samo lokalni stanovnici.last mohicans wrote: ↑02/06/2021 17:36 Evo i gradski autoput se pravi, bit će kao i Prva transferzala do 2045.
https://www.klix.ba/biznis/investicije/ ... /210602097
- geralt
- Posts: 5187
- Joined: 14/09/2017 12:45
#21988 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Izgradjene su i kod nas dvije cijevi tunela Ciglane, kao prvog dijela gradskog autoputa kroz Sarajevomistek wrote: ↑02/06/2021 15:05 SoWhat! će vjerovatno dati najpreciznije podatke, ali u periodu od 1970. do rata u Jugoslaviji je izgrađeno ili je započeta izgradnja preko 1000km autoputa. Od toga, 430km u Srbiji, 230km u Sloveniji, 360km u Hrvatskoj, 60km u Makedoniji Na sve ovo treba dodati i neke dijelove koji su bili u odmaklim fazama pripreme i ne znam da li su uračunate u ove cifre.
Ceste su koliko znam i u Jugoslaviji bile finansirane od strane republika a ne centralne vlasti, a kod nas su veci prioritet bile magistrale i Olimpijada, plus sto smo bili veci kokuzi od vecine ostalih.
- Login77777
- Posts: 8646
- Joined: 18/05/2021 09:11
#21989 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Evo AP Crne Gore dosao i do svicarski medija.
- So What!
- Posts: 11155
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#21990 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Zahvaljujuci tom polu-autoputu od Sarajeva do Zenice, autoput do Kaknja je i izgradjen, relativno brze i jeftinije nego ostale dionice, jer je transformacija te ceste isla lagano zbog same cinjenice da je vec bila spremna za sirenje.Tesla Edison wrote: ↑02/06/2021 15:14U BiH je planiran autoput (u današnjem profilu) od Doboja do Sarajeva. Kada se pogleda trenutna cesta, da se primjetiti petlje Doboj, Maglaj, Zenica, Lašva, Kakanj, Visoko, Vogošća, te je započeta gradnja sarajevske zaobilaznice (počelo probijanje tunela Oštrik). Te pobrojane petlje kao i započeti tunel, izgrađeni su kao dio infrastrukture budućeg autoputa.mistek wrote: ↑02/06/2021 15:05 SoWhat! će vjerovatno dati najpreciznije podatke, ali u periodu od 1970. do rata u Jugoslaviji je izgrađeno ili je započeta izgradnja preko 1000km autoputa. Od toga, 430km u Srbiji, 230km u Sloveniji, 300km u Hrvatskoj, 60km u Makedoniji Na sve ovo treba dodati i neke dijelove koji su bili u odmaklim fazama pripreme i ne znam da li su uračunate u ove cifre.
Koridor V-c, do brda Vijenac, ide prijeratnom trasom, a od Vijenca pa sve do Doboja, ide novom, debilno-idiotskom trasom, koju je mogao projektovati totalni idiot i neznalica. Umjesto da idu po prijeratnom projektu i trasi (čak je i ostavljen pojas kroz Zenicu, kao i već izgrađene i gore spomenute petlje), idiot sa Duduk Treha Universitas Expresum diplomom, odlučio da AP ide preko klizišta i odrona, i pitanje je da li će ta dionica i ostatak AP-a ikad dobiti upotrebnu dozvolu. Taj dio AP treba preimenovati u kamikaza AP.
Također, prije rata je planirana i projektovana brza cesta Sarajevo - Titograd, koja nikad nije ni započela da se gradi
Ono sto je problematicno, da je alternativa toj cesti danas, poprilicno losija cesta, ali to je problem na koji su neimari autoputa morali mislit.
Sto se tice odlazaka u brdo, ja i dalje ne mislim da to nije bila losa odluka, na dugorocnom nivou, jer u odredjenom trenutku brdska trasa oko i iza Zenice bi morala doci na red.
Sama dionica od tunela Vijenac do petlje Drivusa se evo vec godinama koristi i sasvim je uredna, a da ne kazemo, koliko taj tunel vremenski ustedi na putovanju. Sto se tice ostatka trase, na njemu je prvenstveno da prvo bude pusten u promet, a zatim vremenom da se pokaze, sta je bila bolja solucija.
Iako je idiotski finansiran, radovi neobjasnjivo kasne, i vjerovatno ce blokirati izgradnju autoputeva na odredjeni period u Crnoj Gori, ali ovo je najljepsa i najzahtijevnija dionica autoputa u cijelo bivsoj Jugoslaviji, za mene licno. Mostarska obilaznica, sa tunelom kroz Prenj, a zatim trasom do planine Ivan ce preuzeti to mjesto, nekada u dalekoj buducnosti kada bude izgradjena, ali za sada dionica Smokovac - Matesevo, nema konkurenciju.
- Login77777
- Posts: 8646
- Joined: 18/05/2021 09:11
#21991 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
@So What
U prilogu se radi o tome kako se CG uvukla u probleme radi finansiranja.
A sto se Prenja tice. Jel ima tu kakvi informacija? Valja tu nikome ne treba isplatiti za zemljiste.
U prilogu se radi o tome kako se CG uvukla u probleme radi finansiranja.
A sto se Prenja tice. Jel ima tu kakvi informacija? Valja tu nikome ne treba isplatiti za zemljiste.
-
- Posts: 622
- Joined: 10/12/2010 18:45
#21992 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
So What! wrote: ↑02/06/2021 21:32Zahvaljujuci tom polu-autoputu od Sarajeva do Zenice, autoput do Kaknja je i izgradjen, relativno brze i jeftinije nego ostale dionice, jer je transformacija te ceste isla lagano zbog same cinjenice da je vec bila spremna za sirenje.Tesla Edison wrote: ↑02/06/2021 15:14U BiH je planiran autoput (u današnjem profilu) od Doboja do Sarajeva. Kada se pogleda trenutna cesta, da se primjetiti petlje Doboj, Maglaj, Zenica, Lašva, Kakanj, Visoko, Vogošća, te je započeta gradnja sarajevske zaobilaznice (počelo probijanje tunela Oštrik). Te pobrojane petlje kao i započeti tunel, izgrađeni su kao dio infrastrukture budućeg autoputa.mistek wrote: ↑02/06/2021 15:05 SoWhat! će vjerovatno dati najpreciznije podatke, ali u periodu od 1970. do rata u Jugoslaviji je izgrađeno ili je započeta izgradnja preko 1000km autoputa. Od toga, 430km u Srbiji, 230km u Sloveniji, 300km u Hrvatskoj, 60km u Makedoniji Na sve ovo treba dodati i neke dijelove koji su bili u odmaklim fazama pripreme i ne znam da li su uračunate u ove cifre.
Koridor V-c, do brda Vijenac, ide prijeratnom trasom, a od Vijenca pa sve do Doboja, ide novom, debilno-idiotskom trasom, koju je mogao projektovati totalni idiot i neznalica. Umjesto da idu po prijeratnom projektu i trasi (čak je i ostavljen pojas kroz Zenicu, kao i već izgrađene i gore spomenute petlje), idiot sa Duduk Treha Universitas Expresum diplomom, odlučio da AP ide preko klizišta i odrona, i pitanje je da li će ta dionica i ostatak AP-a ikad dobiti upotrebnu dozvolu. Taj dio AP treba preimenovati u kamikaza AP.
Također, prije rata je planirana i projektovana brza cesta Sarajevo - Titograd, koja nikad nije ni započela da se gradi
Ono sto je problematicno, da je alternativa toj cesti danas, poprilicno losija cesta, ali to je problem na koji su neimari autoputa morali mislit.
Sto se tice odlazaka u brdo, ja i dalje ne mislim da to nije bila losa odluka, na dugorocnom nivou, jer u odredjenom trenutku brdska trasa oko i iza Zenice bi morala doci na red.
Sama dionica od tunela Vijenac do petlje Drivusa se evo vec godinama koristi i sasvim je uredna, a da ne kazemo, koliko taj tunel vremenski ustedi na putovanju. Sto se tice ostatka trase, na njemu je prvenstveno da prvo bude pusten u promet, a zatim vremenom da se pokaze, sta je bila bolja solucija.
Login77777 wrote: ↑02/06/2021 21:03 Evo AP Crne Gore dosao i do svicarski medija.
Sto se tice odlazaka u brdo, ja i dalje ne mislim da to nije bila losa odluka, na dugorocnom nivou, jer u odredjenom trenutku brdska trasa oko i iza Zenice bi morala doci na red. Mislim da ti ova rečenica kontradiktorna, kolko me ovaj naš maternji jezik služi i ostali dajte komentar. Ti ustvari kažeš da je loša odluka a poslije kažeš da je trebalo ići u brdo.
- sime_cipol
- Posts: 16253
- Joined: 20/12/2018 15:06
- Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
- Grijem se na: Zdrvima
- Vozim: Kola
#21993 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Sta moramo dati Hrvatima za ovo? Izborni zakon ili ?last mohicans wrote: ↑02/06/2021 17:36 Evo i gradski autoput se pravi, bit će kao i Prva transferzala do 2045.
https://www.klix.ba/biznis/investicije/ ... /210602097
-
- Posts: 622
- Joined: 10/12/2010 18:45
#21994 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
imaš 2. negacije, evo sam siguran...
-
- Posts: 6687
- Joined: 17/02/2005 07:57
#21995 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
paranoja...
- Tesla Edison
- Posts: 8364
- Joined: 08/05/2017 19:17
#21996 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Šta bi sa Bosmalom i onom pričom da će Bosmal izgraditi kompletan Vc za 5 godina?
To je bila priča 2001. godine.
To je bila priča 2001. godine.
-
- Posts: 2505
- Joined: 11/05/2015 21:57
#21997 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Joj autocesta u Bosni kako su super, ovo niđe na svijetu nema ovakav kvalitet i brzina gradnje. Jebes ti autobahn i autostradu. Ako se vama čini da sporo grade to je do terena znate jer je Bosna sva brdo ovdje brdo ondje. Lako je graditi po zemljama regiona kad su sve ko daska ravne. Da je i Bosna ravna imali bi do sad 1473 kilometra autocesta.
-
- Posts: 2505
- Joined: 11/05/2015 21:57
#21998 Re: AP Koridor 5c BiH - Ko je kriv sto jos nije izgrađen?
Jedini krivac je priroda, zeznut teren.
- Better Man
- Posts: 16763
- Joined: 01/10/2006 20:10
#21999 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Tu priču nam je servirao upravo Adnan Terzić i još je rekao da će komplet autoput koštati 5 Milijardi.Tesla Edison wrote: ↑03/06/2021 10:14 Šta bi sa Bosmalom i onom pričom da će Bosmal izgraditi kompletan Vc za 5 godina?
To je bila priča 2001. godine.
Last edited by Better Man on 07/06/2021 09:27, edited 1 time in total.