Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Moderator: anex
- nineinchnails
- Posts: 1668
- Joined: 24/02/2009 12:09
#23126 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Zar nije do sada trebala biti probijena druga cijev kroz Ivan?
Da nisam fulio vijest?
Da nisam fulio vijest?
- drug_profi
- Posts: 50610
- Joined: 16/07/2012 16:00
#23127 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Evo vidim na portalu se ponovo afirmiše izgradnja Jadransko-Jonske AC.
Pošto znam da je naša država prilično retardirana i da nije sposbna shvatiti da nam je izgradnja te ceste jako važna radi oživljavanja pasivnih krajeva, ali i privlačenja tranzita, vjerujem da će nekad kada nas taj put zaobiđe shvatiti šta smo propustili.
Sad bih predložio, da sam neka vlast, aplikaciju EBRD za taj projekt i izgradnju makar nove magistralne ceste na toj ruti, koju bi lako mogli pretvoriti u brzu cestu ako se frekvencija pojača, pa na kraju i u AC. Magistralna cesta ne može biti preskupa. Vjerujem da bi se zavrsila za cetvrtinu cijene autoputa, a nije da nam ta cesta ne treba u oba entiteta.
Pošto znam da je naša država prilično retardirana i da nije sposbna shvatiti da nam je izgradnja te ceste jako važna radi oživljavanja pasivnih krajeva, ali i privlačenja tranzita, vjerujem da će nekad kada nas taj put zaobiđe shvatiti šta smo propustili.
Sad bih predložio, da sam neka vlast, aplikaciju EBRD za taj projekt i izgradnju makar nove magistralne ceste na toj ruti, koju bi lako mogli pretvoriti u brzu cestu ako se frekvencija pojača, pa na kraju i u AC. Magistralna cesta ne može biti preskupa. Vjerujem da bi se zavrsila za cetvrtinu cijene autoputa, a nije da nam ta cesta ne treba u oba entiteta.
- seln
- Posts: 23262
- Joined: 06/02/2007 13:57
- Location: FORGET? HELL!
#23128 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Joj, tebe.... koga zaboli za tim, nije to LV torbica.drug_profi wrote: ↑17/09/2021 09:30 Evo vidim na portalu se ponovo afirmiše izgradnja Jadransko-Jonske AC.
Pošto znam da je naša država prilično retardirana i da nije sposbna shvatiti da nam je izgradnja te ceste jako važna radi oživljavanja pasivnih krajeva, ali i privlačenja tranzita, vjerujem da će nekad kada nas taj put zaobiđe shvatiti šta smo propustili.
Sad bih predložio, da sam neka vlast, aplikaciju EBRD za taj projekt i izgradnju makar nove magistralne ceste na toj ruti, koju bi lako mogli pretvoriti u brzu cestu ako se frekvencija pojača, pa na kraju i u AC. Magistralna cesta ne može biti preskupa. Vjerujem da bi se zavrsila za cetvrtinu cijene autoputa, a nije da nam ta cesta ne treba u oba entiteta.
- Haris033
- Posts: 3865
- Joined: 02/02/2005 07:07
- Location: Sarajevo
- Contact:
#23129 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Dzaba sve to. Hr već pravi brzu cestu od Pelješkog mosta, preko Pelješca (čitav Pelješac raskopan, vidio uživo) do Dubrovnika, što znači da će od iduće godine dalje ići prema Cg i Albaniji.. BiH i mafija koja upravlja istom, neka žive u kamenom dobu
- geralt
- Posts: 5200
- Joined: 14/09/2017 12:45
#23130 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
M6 magistralna cesta vec postoji.drug_profi wrote: ↑17/09/2021 09:30 Sad bih predložio, da sam neka vlast, aplikaciju EBRD za taj projekt i izgradnju makar nove magistralne ceste na toj ruti, koju bi lako mogli pretvoriti u brzu cestu ako se frekvencija pojača, pa na kraju i u AC. Magistralna cesta ne može biti preskupa. Vjerujem da bi se zavrsila za cetvrtinu cijene autoputa, a nije da nam ta cesta ne treba u oba entiteta.
- jednonogi_Jack
- Posts: 2716
- Joined: 14/12/2005 21:21
#23131 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Jašta će. Završit će to na Pelješcu i to je to.
- drug_profi
- Posts: 50610
- Joined: 16/07/2012 16:00
#23132 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Postoji ali ne ide planiranom trasom JJAC. Ovo sto ja predlazem je izgradnja nove trase koja bi bila popeglana na nacin da se lako pretvori u AC, jer samo takva, brza, moze privuci tranzit putnika preko nase teritorije.geralt wrote: ↑17/09/2021 16:55M6 magistralna cesta vec postoji.drug_profi wrote: ↑17/09/2021 09:30 Sad bih predložio, da sam neka vlast, aplikaciju EBRD za taj projekt i izgradnju makar nove magistralne ceste na toj ruti, koju bi lako mogli pretvoriti u brzu cestu ako se frekvencija pojača, pa na kraju i u AC. Magistralna cesta ne može biti preskupa. Vjerujem da bi se zavrsila za cetvrtinu cijene autoputa, a nije da nam ta cesta ne treba u oba entiteta.
- jednonogi_Jack
- Posts: 2716
- Joined: 14/12/2005 21:21
#23133 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ne samo putnika.drug_profi wrote: ↑17/09/2021 20:10Postoji ali ne ide planiranom trasom JJAC. Ovo sto ja predlazem je izgradnja nove trase koja bi bila popeglana na nacin da se lako pretvori u AC, jer samo takva, brza, moze privuci tranzit putnika preko nase teritorije.
- drug_profi
- Posts: 50610
- Joined: 16/07/2012 16:00
#23134 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Granice nas hebu za robu. Osim ako nebi bili dio npr ovog Open Balkana pa da roba preko granica CG i BiH prolazi bez stajanja.
Onda bi kamion iz Albanije, Crne gore bio na EU granici, na Gradisci za 7-8 sati. I sigurno je da bi vozaci radije potrosili dan u voznji pa onda odmarali pred granicom, nego da par sati nakon polaska staju i cekaju pola dana carinu. I onda opet vozi da nadoknadis vrijeme.
Open Balkan je dobra ideja. Jasno je da se ljudi plase sprske dominacije, ali jebote, ovo je paranoja. Prihvatanje potvrda i certifikata druge zemlje ovi dozivljavaju kao tenkovski napad.
Onda bi kamion iz Albanije, Crne gore bio na EU granici, na Gradisci za 7-8 sati. I sigurno je da bi vozaci radije potrosili dan u voznji pa onda odmarali pred granicom, nego da par sati nakon polaska staju i cekaju pola dana carinu. I onda opet vozi da nadoknadis vrijeme.
Open Balkan je dobra ideja. Jasno je da se ljudi plase sprske dominacije, ali jebote, ovo je paranoja. Prihvatanje potvrda i certifikata druge zemlje ovi dozivljavaju kao tenkovski napad.
- pametolog
- Posts: 2065
- Joined: 16/09/2009 17:48
- Location: Tamo gdje se uspjeh, rad, znanje i trud ne prasta
#23135 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Miro Kovac, bivsi ministar vanjskih poslova Hrvatske, kaze jutros na N1 da se Svilaj otvara 30. septembra.
- Haris033
- Posts: 3865
- Joined: 02/02/2005 07:07
- Location: Sarajevo
- Contact:
#23136 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Kamion iz Albanije i CG će u EU biti već kod Prevlake! A od Prevlake brzom cestom do Ploča (možda i od Kleka), a od Ploča (ili Kleka) autoputem.drug_profi wrote: ↑17/09/2021 22:48 Granice nas hebu za robu. Osim ako nebi bili dio npr ovog Open Balkana pa da roba preko granica CG i BiH prolazi bez stajanja.
Onda bi kamion iz Albanije, Crne gore bio na EU granici, na Gradisci za 7-8 sati. I sigurno je da bi vozaci radije potrosili dan u voznji pa onda odmarali pred granicom, nego da par sati nakon polaska staju i cekaju pola dana carinu. I onda opet vozi da nadoknadis vrijeme.
Open Balkan je dobra ideja. Jasno je da se ljudi plase sprske dominacije, ali jebote, ovo je paranoja. Prihvatanje potvrda i certifikata druge zemlje ovi dozivljavaju kao tenkovski napad.
- jednonogi_Jack
- Posts: 2716
- Joined: 14/12/2005 21:21
#23137 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Aha.
Samo da nađu ko će im pokloniti milijardu Eura za tako nešto.
Most ne bi nikada napravili da im EU nije to financirala.
Kao što rekoh, ovo što se gradi na Pelješcu će se dovršiti i to je to.
Samo da nađu ko će im pokloniti milijardu Eura za tako nešto.
Most ne bi nikada napravili da im EU nije to financirala.
Kao što rekoh, ovo što se gradi na Pelješcu će se dovršiti i to je to.
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#23138 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ursula von der Leyen otvara most Svilaj
Radio Sarajevo
Predsjednica Europske Komisije Ursula von der Leyen u četvrtak, 30. septembra ove godine će svečano otvoriti most Svilaj, kojim će se povezati autocesta na Korivoru Vc s bosanskohercegovačke i hrvatske strane rijeke Save, saznaje portal Radiosarajevo.ba.
Visoka zvaničnica EU će tog dana, također, posjetiti i Sarajevo, a planirani su susreti na visokom nivou.
Nakon višestrukih odlaganja i probijanja rokova, otvaranje mosta Svilaj prošlog mjeseca je najavio prvi zamjenik predsjedavajućeg Doma naroda BiH i predsjednik HDZ-a BiH Dragan Čović prilikom službene posjete Općini Odžak.
Podsjetimo, gradnja mosta Svilaj započela je u augustu 2016. godine, a prvobitni rok od dvije godine nije ispoštovan, da bi i više najava o njegovom završetku ostalo neispunjenim.
Ovaj granični prijelaz je bitan kako bi međudržavni most između BiH i Republike Hrvatske bio pušten u saobraćaj.
Završetak radova na graničnom prijelazu važan je i zbog autoceste na Koridoru Vc, na dionici Svilaj – Odžak, koja je završena krajem 2017. godine, ali bez međudržavnog mosta i prijelaza ne može biti puštena u saobraćaj.
Most Svilaj dug je 660 metara, a ukupna širina mosta iznosi 29 metara. Za svaki smjer predviđene su po tri vozne trake širine 3,50 m, bez zaustavne trake sa zaštitnim prometnim pojasevima od 0,5 m sa obje strane, te betonska monolitna pješačka staza širine 0,75 metara.
Granični prijelaz Svilaj je planiran na površini od 103.000 metara kvadratnih sa posebno odvojenim putničkim od teretnog saobraćaja, a imat će četiri trake na ulazu u BiH i tri trake na izlazu iz BiH, prenijeli su ranije mediji.
- drug_profi
- Posts: 50610
- Joined: 16/07/2012 16:00
#23139 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Nisi razumio. Bio bi kod prevlake za 2-3 sata voznje i onda bi tu ostao gubiti dan cekajuci carinjenje i ulazak u EU.Haris033 wrote: ↑19/09/2021 09:15Kamion iz Albanije i CG će u EU biti već kod Prevlake! A od Prevlake brzom cestom do Ploča (možda i od Kleka), a od Ploča (ili Kleka) autoputem.drug_profi wrote: ↑17/09/2021 22:48 Granice nas hebu za robu. Osim ako nebi bili dio npr ovog Open Balkana pa da roba preko granica CG i BiH prolazi bez stajanja.
Onda bi kamion iz Albanije, Crne gore bio na EU granici, na Gradisci za 7-8 sati. I sigurno je da bi vozaci radije potrosili dan u voznji pa onda odmarali pred granicom, nego da par sati nakon polaska staju i cekaju pola dana carinu. I onda opet vozi da nadoknadis vrijeme.
Open Balkan je dobra ideja. Jasno je da se ljudi plase sprske dominacije, ali jebote, ovo je paranoja. Prihvatanje potvrda i certifikata druge zemlje ovi dozivljavaju kao tenkovski napad.
Ovako bi dan mogao provesti u voznji i obavezni odmor imati pred carinom.
-
- Posts: 4008
- Joined: 14/06/2005 02:47
#23140 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Šta je sa dijelom AC koji zaobilazi Bradinu, ne znam kako se zove tačno dionica? Hoće li se raditi to uopšte, jer sam čuo da ne mogu da skontaju rješenje kako da se to izvede zbog velike visinske razlike
- drug_profi
- Posts: 50610
- Joined: 16/07/2012 16:00
#23141 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Sve se moze skontat a ima i prostora. Radice se vjerovatno među zadnjim, ali bice skupa jer ce biti puno tunela i vijadukta tipa pociteljski.
-
- Posts: 64
- Joined: 28/05/2021 15:19
#23142 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Nemila-Vranduk da li zna neko ima li novi informacija ?
-
- Posts: 6496
- Joined: 20/01/2011 11:10
#23143 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Tek su dobili građevinsku dozvolu.
Što se tiče dionice od Bradine do Ovčara, naravno da se to može riješiti.
Ako je već postojao idejni projekat za ranije planiranu dionicu od Tarčina preko Bradine do Ćelebića (gdje je trebala biti petlja), zašto ne bi moglo do Ovčara koji su na puno višoj nadmorskoj visini.
- Haris033
- Posts: 3865
- Joined: 02/02/2005 07:07
- Location: Sarajevo
- Contact:
#23144 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Užasno sporo je sve ovo
- Haris033
- Posts: 3865
- Joined: 02/02/2005 07:07
- Location: Sarajevo
- Contact:
#23145 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Nastavak sa prethodne stranice..
-
- Posts: 64
- Joined: 28/05/2021 15:19
#23146 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Da li se zna za projekat nesto,da li ima neka mapa,jer ne idu sigurno iznad naselja kako su planiraliDzontra_Volta wrote: ↑20/09/2021 12:16Tek su dobili građevinsku dozvolu.
Što se tiče dionice od Bradine do Ovčara, naravno da se to može riješiti.
Ako je već postojao idejni projekat za ranije planiranu dionicu od Tarčina preko Bradine do Ćelebića (gdje je trebala biti petlja), zašto ne bi moglo do Ovčara koji su na puno višoj nadmorskoj visini.
-
- Posts: 1084
- Joined: 15/12/2011 15:25
#23147 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Postoji idejni i preliminarni projekat (glavni projekat će se raditi sa tenderom za izvođača) i ne postoji nikakvi problemi za rješavanja osim jednoga PARE, to je jedini dio 5C za koji nije osigurano financiranje. Zato jer za 10.5 km predviđa se cijena od €350 miliona eura. Cijela dionica od tunela ivan do petlje Ovčari se nalazi u objektima (12 tunela i 14 mostova) i nema nikakvog jednostavnijeg ili drugog rješenja. Specifično zbog terena, visinske razlike, min. radius krivina i max dozvoljeni nagib puta. I da napomenem kompletnih 10,5 km će imati 3x2 profil.
- drug_profi
- Posts: 50610
- Joined: 16/07/2012 16:00
#23148 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Pa jel to ispade skuplje od Prenja? Tamo 200 milja ovdje 350.
Doduse tamo jedna prava i jedna neopremljena cijev.
Doduse tamo jedna prava i jedna neopremljena cijev.
-
- Posts: 4008
- Joined: 14/06/2005 02:47
#23149 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Hvala na odgovoru Ali ovaj dio se znači definitivno radi, samo sto ce koštati užasno puno?tec wrote: ↑21/09/2021 15:46Postoji idejni i preliminarni projekat (glavni projekat će se raditi sa tenderom za izvođača) i ne postoji nikakvi problemi za rješavanja osim jednoga PARE, to je jedini dio 5C za koji nije osigurano financiranje. Zato jer za 10.5 km predviđa se cijena od €350 miliona eura. Cijela dionica od tunela ivan do petlje Ovčari se nalazi u objektima (12 tunela i 14 mostova) i nema nikakvog jednostavnijeg ili drugog rješenja. Specifično zbog terena, visinske razlike, min. radius krivina i max dozvoljeni nagib puta. I da napomenem kompletnih 10,5 km će imati 3x2 profil.
A zar Prenj nije oko 500-600 miliona EUR, kada bi se radile full obje cijevi?
- drug_profi
- Posts: 50610
- Joined: 16/07/2012 16:00
#23150 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Samo tunel je 200 miliona za 10,5 kilometara.
Ostala lova je za dionicu prije i poslije tunela. Tj ukupno od Ovčara do Mostar sjever. cca.600 miliona eura.
Ostala lova je za dionicu prije i poslije tunela. Tj ukupno od Ovčara do Mostar sjever. cca.600 miliona eura.