Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

User avatar
escobar__
Posts: 8850
Joined: 07/06/2010 22:48
Location: 🇪🇺

#25576 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by escobar__ »

Treba ograničit brzinu na 100 km/h čitavom autocestom i na svakih nekoliko kilometara postavit radare. 8)
User avatar
studeni76
Posts: 5361
Joined: 03/06/2009 14:12

#25577 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by studeni76 »

escobar__ wrote: 27/11/2022 09:15 Treba ograničit brzinu na 100 km/h čitavom autocestom i na svakih nekoliko kilometara postavit radare. 8)
I jos pokoji ležeci policajac!
User avatar
drug_profi
Posts: 50134
Joined: 16/07/2012 16:00

#25578 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by drug_profi »

studeni76 wrote: 27/11/2022 15:05
escobar__ wrote: 27/11/2022 09:15 Treba ograničit brzinu na 100 km/h čitavom autocestom i na svakih nekoliko kilometara postavit radare. 8)
I jos pokoji ležeci policajac!
I šikane tu i tamo.
Dzontra_Volta
Posts: 6441
Joined: 20/01/2011 11:10

#25580 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Dzontra_Volta »

Kakve veze ima ova zaobilaznica i Drecelj sa koridorom Vc koji od Ovčara ide na Bijelu?
neki
Posts: 6610
Joined: 17/02/2005 07:57

#25581 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by neki »

Dzontra_Volta wrote: 28/11/2022 15:11
Kakve veze ima ova zaobilaznica i Drecelj sa koridorom Vc koji od Ovčara ide na Bijelu?
Ima u tome što postojeću magistralu u Drecelju veže direktno na autoput u Ovčarima i što će se očigledno graditi zajedno sa dionicom Ovčari - tunel Prenj, kao pristupni put..
mistek
Posts: 3371
Joined: 23/05/2010 15:16

#25582 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by mistek »

Neko ko stavlja ograničenja brzine na autocesti obično pretjera. Po meni, skroz je ok staviti radare na nekim mjestima gdje fakat ima smisla za to i gdje fakat postoji veća vjerovatnoća od neke nesreće ili su primjećene neke neuobičajene stvari. Ali, čak mi je bezveze i da se 130km/h kontroliše na nekim dijelovima. Plus, nema nekih nesreća ili nešto, pa da postoji potreba za tim. Štaviše, ne vidim ni da će te kamere nešto biti profitabilne, jer sumnjam da je preveliki procenat onih koji autoputem voze brže od dozvoljenog. Ja obično ako stavim tempomat na 140km/h, letim pored drugih :D

Bradina-Sarajevo je recimo cesta koja je dosta ispeglana i mene tu čak nervira kad vidim u tunelu 100km/h, što mora. S druge strane, prema Zenici fakat ima smisla na nekim mjestima zahtijevati smanjenje brzine. Recimo, dio prije Jošanice, iz Sarajeva, meni vazda djeluje gadna ona krivina. Ono kod termoelektrane jeste isto oštrije. Ali, najgori dio je onaj iza Kaknja prema Lašvi, gdje je ograničenje 110km/h. I to je jedino mjesto gdje je po meni ograničenje smisleno spušteno, a nije pretjerano. Em je cesta krpljena, em su fakat krivine da sa 140km/h nisi siguran baš :) Onih 80km/h kod termoelektrane su glupost, kao i onih 110 gdje već ima kamera, barem iz pravca Sarajeva.

Sve u svemu, glupost je bacati pare za kamere na autocesti. Funkcija kamere bi trebala biti preventiva, a tu nema potrebe za preventivom.
elcaliente
Posts: 4470
Joined: 13/06/2012 15:52

#25583 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by elcaliente »

mistek wrote: 28/11/2022 16:47 Neko ko stavlja ograničenja brzine na autocesti obično pretjera. Po meni, skroz je ok staviti radare na nekim mjestima gdje fakat ima smisla za to i gdje fakat postoji veća vjerovatnoća od neke nesreće ili su primjećene neke neuobičajene stvari. Ali, čak mi je bezveze i da se 130km/h kontroliše na nekim dijelovima. Plus, nema nekih nesreća ili nešto, pa da postoji potreba za tim. Štaviše, ne vidim ni da će te kamere nešto biti profitabilne, jer sumnjam da je preveliki procenat onih koji autoputem voze brže od dozvoljenog. Ja obično ako stavim tempomat na 140km/h, letim pored drugih :D

Bradina-Sarajevo je recimo cesta koja je dosta ispeglana i mene tu čak nervira kad vidim u tunelu 100km/h, što mora. S druge strane, prema Zenici fakat ima smisla na nekim mjestima zahtijevati smanjenje brzine. Recimo, dio prije Jošanice, iz Sarajeva, meni vazda djeluje gadna ona krivina. Ono kod termoelektrane jeste isto oštrije. Ali, najgori dio je onaj iza Kaknja prema Lašvi, gdje je ograničenje 110km/h. I to je jedino mjesto gdje je po meni ograničenje smisleno spušteno, a nije pretjerano. Em je cesta krpljena, em su fakat krivine da sa 140km/h nisi siguran baš :) Onih 80km/h kod termoelektrane su glupost, kao i onih 110 gdje već ima kamera, barem iz pravca Sarajeva.

Sve u svemu, glupost je bacati pare za kamere na autocesti. Funkcija kamere bi trebala biti preventiva, a tu nema potrebe za preventivom.
Kamere nemaju ucinka. Desetak presretaca bi imalo puno bolji ucinak.
User avatar
drug_profi
Posts: 50134
Joined: 16/07/2012 16:00

#25584 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by drug_profi »

Dzontra_Volta wrote: 28/11/2022 15:11
Kakve veze ima ova zaobilaznica i Drecelj sa koridorom Vc koji od Ovčara ide na Bijelu?
U suštini i nema veze jer je ovo davno trebalo Konjicu. Tranzit klasični, samo što će biti sada spojen na petlju AC.
User avatar
drug_profi
Posts: 50134
Joined: 16/07/2012 16:00

#25585 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by drug_profi »

Osim tunela, nema nijednog dijela AC kojim ne mozes u normalnim uslovima bezbjedno voziti 130 ili cak i vise.
Ona mjesta sa 110 su presmijesna. Digitalnu signalizaciju postaviti, pa kad su uslovi losiji smanjivati ogranicenje.

Udesi na AC se ne desavaju radi prekoracenja brzine, vec radi nepostivanja osnovnih propisa. Prestrojavanja, zmigavaca, ispravnih sklopova i sl.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24170
Joined: 08/09/2005 20:08

#25586 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Haris.ba »

drug_profi wrote: 29/11/2022 00:31
Dzontra_Volta wrote: 28/11/2022 15:11

Kakve veze ima ova zaobilaznica i Drecelj sa koridorom Vc koji od Ovčara ide na Bijelu?
U suštini i nema veze jer je ovo davno trebalo Konjicu. Tranzit klasični, samo što će biti sada spojen na petlju AC.
Ovo za Jablanicu rade da se brže prikace na autoput. :D

Ima li iko kartu kuda ovo ide?
username_here
Posts: 249
Joined: 03/04/2019 18:05

#25587 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by username_here »

Kad smo kod karte, da li neko zna nakon koliko vremena se promjene puteva prikazu na google mapsu? U ovom slucaju ovog novog dijela do bradine jos nema.
User avatar
nineinchnails
Posts: 1665
Joined: 24/02/2009 12:09

#25588 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by nineinchnails »

drug_profi wrote: 29/11/2022 00:41 Osim tunela, nema nijednog dijela AC kojim ne mozes u normalnim uslovima bezbjedno voziti 130 ili cak i vise.
Ona mjesta sa 110 su presmijesna. Digitalnu signalizaciju postaviti, pa kad su uslovi losiji smanjivati ogranicenje.

Udesi na AC se ne desavaju radi prekoracenja brzine, vec radi nepostivanja osnovnih propisa. Prestrojavanja, zmigavaca, ispravnih sklopova i sl.
Citav autoput kroz brdovitu Bosnu je besmislen zbog silnih ogranicenja. Isplativije bi bilo praviti brze ceste na 100km/h i svi sretni. Sve se moglo uraditi za 20 godina. Ovako, skrhane milijarde, a opet moras voziti 100km/h i nemamo ni pola autoputa.
User avatar
fortaleza
Posts: 5554
Joined: 05/03/2012 23:16
Location: https://www.youtube.com/watch?v=Vh4QWmx50qA

#25589 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by fortaleza »

nineinchnails wrote: 29/11/2022 10:36
drug_profi wrote: 29/11/2022 00:41 Osim tunela, nema nijednog dijela AC kojim ne mozes u normalnim uslovima bezbjedno voziti 130 ili cak i vise.
Ona mjesta sa 110 su presmijesna. Digitalnu signalizaciju postaviti, pa kad su uslovi losiji smanjivati ogranicenje.

Udesi na AC se ne desavaju radi prekoracenja brzine, vec radi nepostivanja osnovnih propisa. Prestrojavanja, zmigavaca, ispravnih sklopova i sl.
Citav autoput kroz brdovitu Bosnu je besmislen zbog silnih ogranicenja. Isplativije bi bilo praviti brze ceste na 100km/h i svi sretni. Sve se moglo uraditi za 20 godina. Ovako, skrhane milijarde, a opet moras voziti 100km/h i nemamo ni pola autoputa.
Brdovita je i Hrvatska južno od Save (doduše mrvicu manje) pa je svejedno napravljen autoput kroz Liku, Gorski Kotar i Dalmaciju. A tek Slovenci sa svojim Alpama.

Problem u silnim ograničenjima treba tražiti kod projektiranja autoputa i silnih interesa zašto i kako put treba prolaziti kroz koje područje i čiju zemlju.

Mogao se i autoput napraviti za 10, ne 20 godina pa nije. Nisam siguran da bi i sa brzim cestama išlo išta brže s gradnjom.

Pa tek smo otvorili običnu magistralnu cestu od Stoca do Neuma, o čem pričamo.
User avatar
spree
Posts: 7856
Joined: 04/04/2009 02:10
Location: oʌǝɾɐɹɐs

#25590 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by spree »

ja sam cuo da ove nove kamere nisu za mjerenje brzine nego one za provjeru registracija.
neki
Posts: 6610
Joined: 17/02/2005 07:57

#25591 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by neki »

username_here wrote: 29/11/2022 09:45 Kad smo kod karte, da li neko zna nakon koliko vremena se promjene puteva prikazu na google mapsu? U ovom slucaju ovog novog dijela do bradine jos nema.
Promijene snimak kad dobiju čist od agencije koja im dostavlja..nekad promjene 2x mjesečno nekad jednom u 4 godine..
Instaliraj Google Earth, kad uključiš historical imaginery vidjet će snimak trase bradina-Tarčin iz juna ove godine..
sumirprimus
Posts: 80474
Joined: 10/02/2010 07:54
Location: Bunker :D Saj ops

#25592 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by sumirprimus »

Kad su postavljeni ti novi radari?
User avatar
EFD22
Posts: 9818
Joined: 10/03/2022 22:16
Location: Land of the Long White Cloud

#25593 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by EFD22 »

Kažem vam ja, jednog dana će ovo sve na vodi sići dole do Bosne…

https://www.klix.ba/vijesti/bih/problem ... /221129071
User avatar
mk ultra
Posts: 19130
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#25594 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by mk ultra »

vozao sam se zadnjih dana
taman jedno naprave, na novim se lokacijama pojave

ima jedno sedlo prije tunela pečuj na desnoj strani, ako neko hoće da štucne može jedan đir
User avatar
EFD22
Posts: 9818
Joined: 10/03/2022 22:16
Location: Land of the Long White Cloud

#25595 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by EFD22 »

mk ultra wrote: 01/12/2022 16:10 vozao sam se zadnjih dana
taman jedno naprave, na novim se lokacijama pojave

ima jedno sedlo prije tunela pečuj na desnoj strani, ako neko hoće da štucne može jedan đir
Aha, pogotovo u desnoj traci. Baš se fino potone pa skoči :mrgreen:
User avatar
drug_profi
Posts: 50134
Joined: 16/07/2012 16:00

#25596 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by drug_profi »

EFD22 wrote: 01/12/2022 16:37
mk ultra wrote: 01/12/2022 16:10 vozao sam se zadnjih dana
taman jedno naprave, na novim se lokacijama pojave

ima jedno sedlo prije tunela pečuj na desnoj strani, ako neko hoće da štucne može jedan đir
Aha, pogotovo u desnoj traci. Baš se fino potone pa skoči :mrgreen:
Od otvaranja je taj usjed. Ja sam prosao tom dionicom mozda 15 dana nakon otvaranja i bas se jako osjetilo.
User avatar
EFD22
Posts: 9818
Joined: 10/03/2022 22:16
Location: Land of the Long White Cloud

#25597 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by EFD22 »

drug_profi wrote: 01/12/2022 20:36
EFD22 wrote: 01/12/2022 16:37

Aha, pogotovo u desnoj traci. Baš se fino potone pa skoči :mrgreen:
Od otvaranja je taj usjed. Ja sam prosao tom dionicom mozda 15 dana nakon otvaranja i bas se jako osjetilo.
Čini mi se da je sad još veći.
User avatar
drug_profi
Posts: 50134
Joined: 16/07/2012 16:00

#25598 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by drug_profi »

Ima logike.
Dr Arsla
Posts: 1174
Joined: 05/01/2013 16:16

#25599 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Dr Arsla »

Kad krenu klizista obilaznica će se i spustiti do magistrale, kuda je i trebalo raditi AC :mrgreen:
User avatar
Haris.ba
Posts: 24170
Joined: 08/09/2005 20:08

#25600 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Haris.ba »

Dr Arsla wrote: 02/12/2022 08:48 Kad krenu klizista obilaznica će se i spustiti do magistrale, kuda je i trebalo raditi AC :mrgreen:
Meni je ideja da se ide planinama bila mnogo bolja. I dan danas sam tog misljenja.

Problem je kako je napravljeno.
Post Reply