Ne razumijem stvarno odakle tolika mržnja prema domaćoj građevinskoj operativi a pogotovo EA. Treba po strani staviti zakulisne radnje koje se dešavaju prilikom svakog tendera za projektovanje ili izgradnju autoputa jer je to neminovnost bilo da su angažovane domaće ili strane firme. Sa korupcijom u javnim nabavkama imaju problema i mnogo razvijenije države od nas tako da je budalasto razmišljati da će se stanje preko noći promjeniti. To je surova realnost.So What! wrote: ↑13/11/2022 12:59Vjeruj mi, bukvalno sam odrastao u rejonu u kojem je vizualizacija napravljena i meni se teško snaći
Što se tiče EA, ne postoji više dionica za koju oni mogu konkurisati, ostalo će dobivati Kinezi, Turci, Azerbejdžanci i ostali.
Možda se uguraju u neki konzorcij, ali Medakovo - Ozimica i Ozimica - Poprikuše, ne vidim da mogu konkurisati jer izgleda da tunel Crni Vrh ide zajedno sa dionicom Medakovo - Ozimica, a da je išao odvojeno, mogli su eventualno dobiti izgradnju tog tunela. Mostarsku obilaznicu i tunel Prenj, nema šanse da uspiju, a Buna - Kvanj i Kvanj - Mostar Jug idu Heringu ili strancima.
Što se tiče domaće građevinske operative treba biti ponosan da imamo dovoljno obrazovanih kadrova da iznesemo ovako izazovne projekte kao što je izgradnja autoputa u ovako zahtjevnim geomorfološkim uslovima kao što je koridor Vc. EA, Hering, Integral ne rade ove projekte samostalno već imaju desetine kooperanatskih firmi. Tako da od angažovanja domaćih firmi korist ima nekoliko hiljada domaćih radnika a indirektno možda i desetine hiljada ljudi. Zar treba neka Turska kompanija da dođe sa svojom operativom i odnese sve pare u Tursku a nama ostavi spoljni dug od nekoliko milijardi? Pa oni i kuhare svoje dovode iz Turske a da ne pricamo o necem drugom?