Samo malo pitanje oko izmisljanja novca - ok izmislit ce se nego mene malo vise interesuje kako neki projekt prekoraci cijenu za cca 100ak procenata ?So What! wrote: ↑03/08/2021 23:35Uz svo dužno poštovanje druže, ali ti si također i za Zeničku obilaznicu rekao da nije urađena kako treba, da mještani pričaju da puca te da niko neće da potpiše dozvolu za isti, iako je ista dozvola bila ništa drugo nego političko natezanje preko leđa ljudi koji su na kraju i platili ili otplaćuju tu obilaznicu.drug_profi wrote: ↑03/08/2021 21:47Ne vrijedjas mene.
Ja sam Hranjen na pocetku proglasio uzgajalistem sampinjona.
Što se tiče tunela Hranjen, neupitno je da je to gigantski kiks Vlade FBiH na čelu sa Fadilom Novalićem, ali činjenica je da će prije ili kasnije, izmisliti neki novac za taj tunel.
Sve oko tog projekta je primjer kako se ne treba raditi, tj. organizovati neko gradilište, a da nam nije Evropljana, skoro svaki tender za izgradnju autoputeva u državi bi nam ličio na taj.
Sumirano, ne kažem da nisi upravu bio za zastoj na istom projektu, ali kao što rekoh, prije ili kasnije, novac za taj tunel će biti izmišljen, da li će to biti Novalićeva vlada ili NiP-ova koja je (ako se izbori održe sljedeće godine) sve izvjesnija, ostaje da vidimo.
Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Moderator: anex
- MorningStar
- Posts: 9431
- Joined: 22/11/2019 18:43
#22701 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
- drug_profi
- Posts: 50211
- Joined: 16/07/2012 16:00
#22702 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Da, ja sam i za zaobilaznicu rekao da me je strah koliko ce biti sigurna za promet. I rekao sam da bi jeftinije bilo da su cijelu dionicu digli na stubove ili prokopali kao tunel. Pricao sam sta ljudi pricaju. Tvrdnja da puca i slijeze se meni nije daleko od pameti ako uzmem u obzir sa kakvim strucnjacima se stalno susrecemo. U svim sferama.So What! wrote: ↑03/08/2021 23:35Uz svo dužno poštovanje druže, ali ti si također i za Zeničku obilaznicu rekao da nije urađena kako treba, da mještani pričaju da puca te da niko neće da potpiše dozvolu za isti, iako je ista dozvola bila ništa drugo nego političko natezanje preko leđa ljudi koji su na kraju i platili ili otplaćuju tu obilaznicu.drug_profi wrote: ↑03/08/2021 21:47Ne vrijedjas mene.
Ja sam Hranjen na pocetku proglasio uzgajalistem sampinjona.
Što se tiče tunela Hranjen, neupitno je da je to gigantski kiks Vlade FBiH na čelu sa Fadilom Novalićem, ali činjenica je da će prije ili kasnije, izmisliti neki novac za taj tunel.
Sve oko tog projekta je primjer kako se ne treba raditi, tj. organizovati neko gradilište, a da nam nije Evropljana, skoro svaki tender za izgradnju autoputeva u državi bi nam ličio na taj.
Sumirano, ne kažem da nisi upravu bio za zastoj na istom projektu, ali kao što rekoh, prije ili kasnije, novac za taj tunel će biti izmišljen, da li će to biti Novalićeva vlada ili NiP-ova koja je (ako se izbori održe sljedeće godine) sve izvjesnija, ostaje da vidimo.
Skoro pola milijarde maraka stuceno. Hej!
Prenj procjenjuju da ce biti jeftiniji, a to znaci da ce onda biti milijardu i po!!!
8-mjesecna saga oko dozvole me malo umirila, rekoh sebi ipak ce neko tjerati mak na konac, pa makar iz politickih razloga, ali ce valjda sve moguce greske biti uocene. Prosao dionicom dva puta i mislim da ima problema na par mjesta. Vrijeme ce pokazati.
Hranjen ja necu doziviti. Iskopace ga nekad neko, ali ce da kosta jos, ne 100, nego jos 200. Hranjen je sljedeca velika afera i sljedeci veliki slucaj pred Sudom BiH. Te su se pare morale potrositi na TK ili Spajanje Bihaca sa Sarajevom.
Kaze se u BiH ima pet i po gradova. E to pola je Bihac, Gorazde nije.
Ako je Tuzla vec u nemilosti zelene bande.
A kakva je to banda, pa to je ne-vje-ro-va-tno! Kinezi bi je vec proglasili zlocinackom organizacijom i svakog pripadnika streljali.
-
- Posts: 5070
- Joined: 15/03/2015 17:38
#22703 Re: Autoputevi u BiH - kontraverze, malverzacije i kriminal
Fino oni rade,.. novac od akciza knjiže kao ostvareni prihod, eto oznojili se za poklonjeni novac, pa ga još iskažu kao dobit,.. prosječna plaća ne računajući ove na blagajnama u nivou razvijenih EU zemalja.
I onda još ovaj cirkus sa tunelom Hranjen, 80 miliona za kopanje rupe od 2,5 km.
Čuj nestalo novca, posao se ugovori i do izvođača je da ga uradi za ugovoreni iznos, ili jeu ovom slučaju izvođač radio po satu, danu, minuti rada i nerada.
I onda još ovaj cirkus sa tunelom Hranjen, 80 miliona za kopanje rupe od 2,5 km.
Čuj nestalo novca, posao se ugovori i do izvođača je da ga uradi za ugovoreni iznos, ili jeu ovom slučaju izvođač radio po satu, danu, minuti rada i nerada.
-
- Posts: 3345
- Joined: 10/04/2017 15:12
#22704 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
da, ja mislim da da to misle uglaviti negdje na početak te dionice, blizu kraja dionice vranduk-ponirak i ona prvo to završiti i otvoriti, nešto slično kao što su otvorili izlaz zenica sjever prije kraja te dionice koja ide do tunela.So What! wrote: ↑03/08/2021 23:36I dalje mislim da je ne mogu uglaviti na postojeće dionice, već na ovu koja tek treba da se napravi, Nemila - Vranduk.RJ57 wrote: ↑03/08/2021 23:03 možda se ipak provozamo tunelom zenica prije 24/25
Nađeno tehničko rješenje za priključak Nemila
…složeno tehničko rješenje kojim se omogućava korekcija glavnog projekta na način da se predviđa izgradnja petlje odnosno izlaza na autocestu Koridora Vc kod Nemile…
ali “složeno rješenje” … to mi se nikako ne đasvi
ma sve je to šuplja, neće oni ništa brzo napravit, znamo kako to ide
-
- Posts: 11705
- Joined: 09/08/2012 23:19
#22705 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Znam da nije tema za ovaj pdf, ali ne znam ima li druga. Interesuje me tag uređaj. Na str AC FBiH sam nasao da postoji mogucnost jedan na dva auta, da se moze sharovati iznos koji se uplati..Kako to ide, trebaju li mi dva uređaja ili samo jedan a dva nosača? Vele da nosača ima na pumpama. Koliko je jedan nosač? Tag uređaj je 39km. Koji je minum da se uplati novca, nesto sam pročitao tamo da ima neli donji limit. Je li to u formi kredita, istekne li to, ako ne potrosis nakon nekog perioda?
- bude
- Posts: 931
- Joined: 10/11/2008 13:26
#22706 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Mozes na jedan uredjaj vise vozila iste kategorije, mora se popuniti neki obrazac na nekom od naplatnih mjesta uz kopiju saobracajne ako ti se da peglati sa prebacivanjem, nosac je koliko se sjecam 3-4 marke na Ina pumpi bio. Nema donjeg limita, imas svoj jedinstven racun koji punis koliko zelis, klasicni prepaid sistem uz 20% gratisa dopune i skidas. Ti mozes sebi odrediti donji limit nakon kojeg se pokazuje iznos na displeju prilikom prolaska, inace pise samo srecan put. A nema rok trajanja, sredstva su na racunu dok se ne potrose.last mohicans wrote: ↑04/08/2021 13:47 Znam da nije tema za ovaj pdf, ali ne znam ima li druga. Interesuje me tag uređaj. Na str AC FBiH sam nasao da postoji mogucnost jedan na dva auta, da se moze sharovati iznos koji se uplati..Kako to ide, trebaju li mi dva uređaja ili samo jedan a dva nosača? Vele da nosača ima na pumpama. Koliko je jedan nosač? Tag uređaj je 39km. Koji je minum da se uplati novca, nesto sam pročitao tamo da ima neli donji limit. Je li to u formi kredita, istekne li to, ako ne potrosis nakon nekog perioda?
-
- Posts: 11705
- Joined: 09/08/2012 23:19
#22707 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Eh, hvala na info. Vise vozimo suprugino. Ja svoje uglavnom koristim van grada u ljetnim mjesecima kada mi fakat treba tag, a njeno auto tokom ostatka godine. Pa bih to skidao, kad zatreba.bude wrote: ↑04/08/2021 14:18Mozes na jedan uredjaj vise vozila iste kategorije, mora se popuniti neki obrazac na nekom od naplatnih mjesta uz kopiju saobracajne ako ti se da peglati sa prebacivanjem, nosac je koliko se sjecam 3-4 marke na Ina pumpi bio. Nema donjeg limita, imas svoj jedinstven racun koji punis koliko zelis, klasicni prepaid sistem uz 20% gratisa dopune i skidas. Ti mozes sebi odrediti donji limit nakon kojeg se pokazuje iznos na displeju prilikom prolaska, inace pise samo srecan put. A nema rok trajanja, sredstva su na racunu dok se ne potrose.last mohicans wrote: ↑04/08/2021 13:47 Znam da nije tema za ovaj pdf, ali ne znam ima li druga. Interesuje me tag uređaj. Na str AC FBiH sam nasao da postoji mogucnost jedan na dva auta, da se moze sharovati iznos koji se uplati..Kako to ide, trebaju li mi dva uređaja ili samo jedan a dva nosača? Vele da nosača ima na pumpama. Koliko je jedan nosač? Tag uređaj je 39km. Koji je minum da se uplati novca, nesto sam pročitao tamo da ima neli donji limit. Je li to u formi kredita, istekne li to, ako ne potrosis nakon nekog perioda?
- Alfons Kauders
- Posts: 37199
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
#22708 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ok, možda hoće, ali ostaje pitanje zašto? Radi se o još stotinjak miliona za tunel (i to konzervativno) i još toliko za cestu. Komotno će izaći preko 300 miliona... I stati kod Goražda. Neće se priključiti na neku brzu cestu ili autoput prema Sandžaku, Kosovu, Crnoj Gori itd.So What! wrote: ↑03/08/2021 23:35 Što se tiče tunela Hranjen, neupitno je da je to gigantski kiks Vlade FBiH na čelu sa Fadilom Novalićem, ali činjenica je da će prije ili kasnije, izmisliti neki novac za taj tunel.
Sve oko tog projekta je primjer kako se ne treba raditi, tj. organizovati neko gradilište, a da nam nije Evropljana, skoro svaki tender za izgradnju autoputeva u državi bi nam ličio na taj.
Sumirano, ne kažem da nisi upravu bio za zastoj na istom projektu, ali kao što rekoh, prije ili kasnije, novac za taj tunel će biti izmišljen, da li će to biti Novalićeva vlada ili NiP-ova koja je (ako se izbori održe sljedeće godine) sve izvjesnija, ostaje da vidimo.
Zar ne bi bilo bolje da se te pare usmjere u neku dionicu koju bi koristilo više ljudi?
Šteta je već pričinjena. Sad se traži da se nastavi bacati novac u rupu, a jedini argument za utrošak tih ogromnih suma je "pa kad smo već skršili 80 miliona, hajmo još 200-250"
- drug_profi
- Posts: 50211
- Joined: 16/07/2012 16:00
#22709 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ja sam za to da se tuzi, a steta nadoknadi iz imovine optuzenih za nesavjestan rad u drzavnoj sluzbi, kao i za udruzivanje radi pocinjenja krivicnog djela.
25.000 stanovnika gorazdanskog kantona ne bi trebali imati prednost ispred TK i USK.
25.000 stanovnika gorazdanskog kantona ne bi trebali imati prednost ispred TK i USK.
- MorningStar
- Posts: 9431
- Joined: 22/11/2019 18:43
#22710 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ne brini se nece ni imati uskoro, doduse mozda imat ce prednost u uzgoju sampinjonadrug_profi wrote: ↑04/08/2021 18:21 Ja sam za to da se tuzi, a steta nadoknadi iz imovine optuzenih za nesavjestan rad u drzavnoj sluzbi, kao i za udruzivanje radi pocinjenja krivicnog djela.
25.000 stanovnika gorazdanskog kantona ne bi trebali imati prednost ispred TK i USK.
- drug_profi
- Posts: 50211
- Joined: 16/07/2012 16:00
#22711 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Bicemo najveci svjetski proizvodjac sampinjona. Kazu da ima tehnologoja da se proba i eksperimentalno proizvodnja tartufa.
Samo treba ulozit 20 miliona za licencu Srebrnom tartufu.
Samo treba ulozit 20 miliona za licencu Srebrnom tartufu.
- P308
- Posts: 5084
- Joined: 21/09/2012 23:15
#22712 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Odlican video Taricn-Ivan sa lijepim objasnjenjem za manje upucene.
- Dope_Man
- Posts: 7757
- Joined: 03/06/2016 16:31
-
- Posts: 11705
- Joined: 09/08/2012 23:19
#22714 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Je li ovo tačno ili je izvala, pa mi smo giganti kakvu kompaniju imamo koja, da nije dobra stranačka kompanija, ne bi dobila ni avliju da asfaltira.
Primjera radi, "Euro-Asfalt" posjeduje veće kapacitete u tunelogradnji nego sve druge regionalne kompanije zajedno, a u posljednjih nekoliko godina realizovao je većinu kompleksnih projekata u regionu
- jednonogi_Jack
- Posts: 2708
- Joined: 14/12/2005 21:21
#22715 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Prilično tačno.last mohicans wrote: ↑04/08/2021 20:17 Je li ovo tačno ili je izvala, pa mi smo giganti kakvu kompaniju imamo koja, da nije dobra stranačka kompanija, ne bi dobila ni avliju da asfaltira.Primjera radi, "Euro-Asfalt" posjeduje veće kapacitete u tunelogradnji nego sve druge regionalne kompanije zajedno, a u posljednjih nekoliko godina realizovao je većinu kompleksnih projekata u regionu
Rade uglavnom tunele u Sloveniji, Hrvatskoj, Crnoj Gori.
Mislim da imaju dovoljno stručnosti, ali na ovim projektima imaju uvijek nekoga ko im gleda preko ramena i ne mogu raditi šta im je ćeif.
Link je malo stariji, ali se nije ništa promijenilo
https://www.google.de/amp/s/radiosaraje ... 364?espv=1
Noviji
https://www.klix.ba/biznis/privreda/bh- ... /210626011
- So What!
- Posts: 11148
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#22716 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
To je istina, regionalni građevinski giganti su uglavnom propali. U Hrvatskoj i Srbiji, također grade Integral Inženjering i Euro-Asfalt, dok ostalo grade Kinezi, Turci i Azerbejdžanci.last mohicans wrote: ↑04/08/2021 20:17 Je li ovo tačno ili je izvala, pa mi smo giganti kakvu kompaniju imamo koja, da nije dobra stranačka kompanija, ne bi dobila ni avliju da asfaltira.Primjera radi, "Euro-Asfalt" posjeduje veće kapacitete u tunelogradnji nego sve druge regionalne kompanije zajedno, a u posljednjih nekoliko godina realizovao je većinu kompleksnih projekata u regionu
Upravo su Euro-Asfalt i ŽGP sa drugim domaćim firmama bile pozvane 2012. godine od strane Nikšićeve vlade (SDP), da spase projekat izgradnje tunela Vijenac, jer su slovenske građevinske kompanije, SCT, a zatim Primorje napravile sličnu stvar kao što je sada slučaj sa tunelom Hranjen.
Tada je postojala bojazan da od domaćeg konzorcija, jer je ovo bio prvi ozbiljan zahvat na autoput, a kasnije su se svi ponosili kako su domaće kompanije izvele posao.
Euro-Asfalt radi na poslovima probijanja ili proširivanaj tunela u Crnoj Gori, Albaniji, a sada rade na drugom najskupljem projektu u Hrvatskoj, izgradnji tunela ipod Rijeke, za potrebe luke.
Na našim autoputevima, Euro-Asfalt je probušio tunel Počitelj (1,2 km) kao podizvođač kineskom CSCEC-u, nedavno su probili tunel Ivan (1,7 km), a ovi ostali tuneli su također veliki poduhvati, ali su obavijeni kontraverzom.
Naime, konzorcij, Euro-Asfalt i Strabag su gradili glavnu pod-dionicu Zeničke obilaznice, Klopče - Donja Gračanica, ista se gradila četiri godine, a projekat je promijenje, ko zna koliko puta, zbog užasne geološke analize tla, prije nego je započeto sa izgradnjom. Tako je tunel Pečuj, produžen na jedan kilometar dužine, ubačen je cut-and-cover tunel, koji je bio prvobitno i predviđen, most Babina Rijeka je dobio aneks, a ko zna koliko roštiljskih konstrukcija je dodatno ugrađeno kako bi se stabilizovale kosine.
Da li je ovaj konzorcij uspio dodatno da naplati neki novac za sve ovo, nikada niko nije doznao, a ja se nadam da barem CIN nešto radi i da će moći istražiti ovo.
Projekat tunela Zenica u sklopu dionice Ponirak-Vraca je mnogo ozbiljniji, a dužina tunela je trebala iznositi 2,65 km, sa južnim portalom iznad naselja Donja Vraca. I to uopšte ne zvuči čudno, da dužina tog tunela sada ne iznosi 3,3 kilometra, a južni portal mu je pomjeren iznad naselja Hece. Najčudnije u svemu, jeste što južni portal nikada nije ni započet s kopanjem iznad Donjih Vraca, te je poprilično jasno da u ranim fazama ovog projekta se znalo da to nije moguće i tunel je produžen skoro za kilometar.
Primjetno je to bilo još prije godinu dana, kada je turska kompanija Cengiz Insaat, koja radi na susjednoj dionici, Donja Gračanica - Vraca, počela kopati neki nedefisan tunel, također samo s jedne strane i nejasno je bilo onda koliko tog tunela će oni kopati, a koliko Euro-Asfalt. Ako se uzme da je cijena izgradnje mnogo veća kada se radi o tunelu, postavlja se pitanje kako su ovo Cengiz Insaat i Euro-Asfalt naplatili i da li je na djelu dumping, iako su ove dionice finansirane kreditom europskih institucija.
-
- Posts: 63
- Joined: 04/06/2021 18:47
#22717 Re: AP Koridor 5c BiH - Ko je kriv sto jos nije izgrađen?
Srbi su krivi za sve, a pogotovo za AP do Tuzle
- Logovan
- Posts: 94165
- Joined: 15/05/2010 00:44
- Location: http://i57.klix.com/6ocy11.png
-
- Posts: 9274
- Joined: 17/02/2021 20:34
#22719 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
pitanje je da li radnici postuju sve mjere zastite
i da li sama firma sve te mjere zastite ispostuje
i da li sama firma sve te mjere zastite ispostuje
- MorningStar
- Posts: 9431
- Joined: 22/11/2019 18:43
-
- Forum administrator
- Posts: 31997
- Joined: 30/10/2002 00:00
- Location: http://www.klix.ba
- Grijem se na: J.P."Grijanje"Zenica
- Vozim: TDI sve crveno
- Contact:
#22721 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
A ne znamo kako je nastradao, hajd dobro sljem ne nositi po ovo vrucini ali po ovim skelama hodat bez onog sigurnosnog hepeka sto se vežeš, mislim..brrrr, on fakat ne smeta.
-
- Posts: 9274
- Joined: 17/02/2021 20:34
#22722 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
ne znamo naravno al ja bih se kladio da je propust neki sa zastitom
ne nuzno njegovom greskom mozda i firmina al je greska zbog te zastite
ne nuzno njegovom greskom mozda i firmina al je greska zbog te zastite
-
- Forum administrator
- Posts: 31997
- Joined: 30/10/2002 00:00
- Location: http://www.klix.ba
- Grijem se na: J.P."Grijanje"Zenica
- Vozim: TDI sve crveno
- Contact:
#22723 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Vecinom padnu sa skele i slome se.
- Hercegoviina
- Posts: 2261
- Joined: 14/02/2013 14:11
-
- Posts: 15991
- Joined: 07/04/2009 16:54
- Location: povis jajca
#22725 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Kod mene stari prije rata radio u gradjevinarstvu, kaze nisi radnika mogo motkom natjerat da nosi sljem firma nabavi oni pobacaju