Počelo povezivanje rasponske konstrukcije između dva stuba u dužini od 147 metara. Most visok 100, a dug 970 metara
Jedno od najvećih gradilišta na autocesti Koridora 5C trenutno je dionica Počitelj - Zvirovići, koja se u dužini od 11 kilometara gradi punom parom na jugu BiH. To je ujedno i jedna od najzahtjevnijih dionica na kojoj je u toku i izgradnja najvišeg mosta na Koridoru 5C. Izgradnjom mosta Počitelj, koja će koštati više od 65 miliona maraka, predviđeno je spajanje dvije obale rijeke Neretve.
Riječ je o kolosalnom mostu Počitelj, koji se proteže u dužini od 970 metara, a koliko su radovi na ovom objektu napredovali, govori podatak da su, praktično, završena dva srednja stuba od ukupno šest, čija je visina skoro 100 metara.
Zemljani radovi
Kada smo, prije tačno tri mjeseca, posjetili ovo gradilište, na stubovima je bilo izvedeno, kako nam je tada rečeno, 50 posto visine. Sada se došlo u fazu da je otpočelo povezivanje rasponske konstrukcije između ta dva stuba u dužini od 147 metara.
Vanja Podhradski, šef projekta na ovoj dionici iz JP „Autoceste Federacije BiH“, kazao je za „Avaz“ da je pet raspona na mostu u dužini od 147 metara, dok dužina dva prilazna iznosi 105 metara.
Urađena odvodnja
Istakao je da znatno napreduju radovi i na ostalim stubnim mjestima te da je izveden i jedan upornjak mosta.
- Na samoj trasi dionice, koja označava LOT 1, urađeni su zemljani radovi i radi se tamponiranje, a na tunelu Počitelj, u dužini od 1.300 metara, urađene su centralna odvodnja, kao i sekundarna obloga cijevi - rekao nam je on.
Moderna petlja
Inače, u okviru LOT-a 1, uz tunel Počitelj, među značajnim objektima je petlja Počitelj, s naplatnim mjestom i pristupnim prometnicama, te tri vijadukta ukupne dužine 250 metara.
Izgradnja poddionice Počitelj - Zvirovići finansira se iz sredstava osiguranih u okviru ugovora o zajmu sklopljenog s Evropskom investicijskom bankom (EIB) u iznosu od 100 miliona eura i bespovratnim sredstvima Evropske unije u iznosu od pet miliona eura.
Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Moderator: anex
- So What!
- Posts: 11144
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#22976 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Napreduju radovi u Hercegovini: Zahuktala se gradnja kolosalnog mosta Počitelj
Avaz
Spoiler
Show
- So What!
- Posts: 11144
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
- So What!
- Posts: 11144
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
- So What!
- Posts: 11144
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#22979 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Dobra dinamika radova na izgradnji tunela Zenica
Poddionica Ponirak – Vraca je u biti tunel Zenica sa ukupnom dužinom od 3,380 metara. Iskop u tunelu vrši se u kontinuitetu 24 sata na dan, na četiri napadna mjesta, na čelima tunelskih cijevi, dva sa ulazne sjeverne strane i dva sa izlazne južne strane.
„Do sad sa sjeverne strane smo iskopali 1400 metara, sa južne strane blizu 1000 metara, tako da nam je ostalo da iskopamo negdje oko 900 metara tunela. Radovi se rade prema dinamici. Zadovoljni smo sa kvalitetom radova, do sad nismo imali težih povreda na radu. Urađeno je čak 1400 metara sekundarne obloge tunela, finalni beton koji vidimo kad se vozimo kroz tunel, tako da smo sa ovim radovima na ovom tunelu izuzetno zadovoljni“, kazao je Ahmed Mušija, šef projekta JP Autoceste FBiH za poddionicu Ponirak – Vraca.
Izvođač radova na ovoj poddionici je bh. kompanija Euro-Asfalt, a nadzor nad izvođenjem radova vrši turska kompanija PROYAPI. Vrijednost Ugovora za izgradnju poddionice Ponirak – Vraca je 59 miliona eura bez PDV-a, a sredstva su osigurana putem Evropske investicijske banke u visini od 50 miliona eura i bespovratnim sredstvima Evropske unije u visini od 19 miliona eura koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan.
Spoiler
Show
Poddionica Ponirak – Vraca je u biti tunel Zenica sa ukupnom dužinom od 3,380 metara. Iskop u tunelu vrši se u kontinuitetu 24 sata na dan, na četiri napadna mjesta, na čelima tunelskih cijevi, dva sa ulazne sjeverne strane i dva sa izlazne južne strane.
„Do sad sa sjeverne strane smo iskopali 1400 metara, sa južne strane blizu 1000 metara, tako da nam je ostalo da iskopamo negdje oko 900 metara tunela. Radovi se rade prema dinamici. Zadovoljni smo sa kvalitetom radova, do sad nismo imali težih povreda na radu. Urađeno je čak 1400 metara sekundarne obloge tunela, finalni beton koji vidimo kad se vozimo kroz tunel, tako da smo sa ovim radovima na ovom tunelu izuzetno zadovoljni“, kazao je Ahmed Mušija, šef projekta JP Autoceste FBiH za poddionicu Ponirak – Vraca.
Izvođač radova na ovoj poddionici je bh. kompanija Euro-Asfalt, a nadzor nad izvođenjem radova vrši turska kompanija PROYAPI. Vrijednost Ugovora za izgradnju poddionice Ponirak – Vraca je 59 miliona eura bez PDV-a, a sredstva su osigurana putem Evropske investicijske banke u visini od 50 miliona eura i bespovratnim sredstvima Evropske unije u visini od 19 miliona eura koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan.
- So What!
- Posts: 11144
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
- So What!
- Posts: 11144
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#22981 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Objavljeni tenderi za dionicu autoputa Mostar sjever – Mostar jug
JP Autoceste FBiH d.o.o. objavile su poziv za izražavanje interesa za nabavku usluga izrade idejnog i glavnog projekta autoputa Mostar sjever - Mostar jug.
Prije toga, 12. jula je objavlje tender za izgradnju dionice autoputa na Koridoru Vc Mostar sjever – Mostar jug procijenjene vrijednosti 250 miliona eura, navodi se u generalnom obavještenju o nabavci koje je objavila Europska banka za obnovu i razvoj.
Dionica autoputa Mostar sjever – Mostar jug duga je 15 kilometara, a njena izgradnja finansirat će se iz sredstava zajma Europske banke za obnovu i razvoj u iznosu od 50 miliona eura, zajma komercijalnih banaka u iznosu od 150 miliona eura i sredstava WBIF-a u iznosu od 50 miliona eura namijenjenih za finansiranje izgradnje prioritetnih dionica autoceste duž prometnog koridora Vc.
Trošak projekta obuhvata izgradnju dionice autoputa, nadzor na radovima te izradu idejnog i glavnog projekta.
JP Autoceste FBiH namjerava koristiti dio prihoda od zajma od/bespovratnih sredstava kojima upravlja Europska banka za obnovu i razvoj za troškove ovog projekta.
Inače, pored ove dionice, trebaju početi još dvije važnije dionice, a to su Ovčari-tunel Prenj i dionica tunel Prenj-Mostar sjever.
"Ove dvije dionice bi trebale biti završene kad i tunel Prenj jer se navedeni tunel ne bi mogao koristiti bez njih, a predviđene su prije i iza tunela", kazao je ranije direktor JP Autoceste FBiH Elmedin Voloder
Akta
Spoiler
Show
JP Autoceste FBiH d.o.o. objavile su poziv za izražavanje interesa za nabavku usluga izrade idejnog i glavnog projekta autoputa Mostar sjever - Mostar jug.
Prije toga, 12. jula je objavlje tender za izgradnju dionice autoputa na Koridoru Vc Mostar sjever – Mostar jug procijenjene vrijednosti 250 miliona eura, navodi se u generalnom obavještenju o nabavci koje je objavila Europska banka za obnovu i razvoj.
Dionica autoputa Mostar sjever – Mostar jug duga je 15 kilometara, a njena izgradnja finansirat će se iz sredstava zajma Europske banke za obnovu i razvoj u iznosu od 50 miliona eura, zajma komercijalnih banaka u iznosu od 150 miliona eura i sredstava WBIF-a u iznosu od 50 miliona eura namijenjenih za finansiranje izgradnje prioritetnih dionica autoceste duž prometnog koridora Vc.
Trošak projekta obuhvata izgradnju dionice autoputa, nadzor na radovima te izradu idejnog i glavnog projekta.
JP Autoceste FBiH namjerava koristiti dio prihoda od zajma od/bespovratnih sredstava kojima upravlja Europska banka za obnovu i razvoj za troškove ovog projekta.
Inače, pored ove dionice, trebaju početi još dvije važnije dionice, a to su Ovčari-tunel Prenj i dionica tunel Prenj-Mostar sjever.
"Ove dvije dionice bi trebale biti završene kad i tunel Prenj jer se navedeni tunel ne bi mogao koristiti bez njih, a predviđene su prije i iza tunela", kazao je ranije direktor JP Autoceste FBiH Elmedin Voloder
- So What!
- Posts: 11144
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#22982 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Izgradnja odmorišta Brkića voda na autoputu Banja Luka - Doboj kreće na proljeće 2022.
Izgradnja odmorišta Brkića voda na autoputu Banjaluka-Doboj trebalo bi da počne na proljeće, a za lokaciju gdje će vozači imati priliku da predahnu u toku je obezbjeđivanje urbanističko-tehničkih uslova.
Rekao je to za Glas Srpske vlasnik preduzeća Brčko gas Đorđe Kojić i dodao da bi obezbjeđivanje urbanističko-tehničkih uslova trebalo da bude završeno za petnaestak dana te da će odmah nakon toga započeti projektovanje odmorišta.
- Cilj nam je da do kraja ove godine dobijemo građevinsku dozvolu, kako bi na proljeće krenuli u nove radne pobjede i započeli izgradnju odmorišta - rekao je Kojić.
Dodao je da im je korona pomrsila planove, ali da ne odustaju od ove investicije.
- Dosta opreme smo već kupili, poput rezervoara i automata, za šta je do sada izdvojeno oko 800.000 maraka. Plan je da radimo montažne objekte sa dobrom izolacijom - rekao je Kojić.
Koncesija za izgradnju odmorišta koje će se nalaziti na teritoriji Dervente dodijeljena je preduzeću Brčko gas polovinom 2019. godine, na period od 30 godina.
Plan investitora je da na lokalitetu Brkića voda sa obje strane autoputa budu izgrađene benzinske pumpe sa restoranima i prodavnicama, kao i punjači za automobile na električni pogon.
Republika Srpska ima 106 kilometara autoputa, a "9. januar" od Banjaluke do Doboja, ukupne dužine 72 kilometra, u potpunosti je otvoren za saobraćaj u oktobru 2018. godine.
Lužani
Na mjesto za predah kraj autoputa još čekaju i vozači na relaciji Banjaluka - Gradiška, gdje je planirana izgradnja odmorišta Lužani.
Projekat vrijedan 4 mil KM realizuje kompanija Superpetrol.
eKapija
Spoiler
Show
Izgradnja odmorišta Brkića voda na autoputu Banjaluka-Doboj trebalo bi da počne na proljeće, a za lokaciju gdje će vozači imati priliku da predahnu u toku je obezbjeđivanje urbanističko-tehničkih uslova.
Rekao je to za Glas Srpske vlasnik preduzeća Brčko gas Đorđe Kojić i dodao da bi obezbjeđivanje urbanističko-tehničkih uslova trebalo da bude završeno za petnaestak dana te da će odmah nakon toga započeti projektovanje odmorišta.
- Cilj nam je da do kraja ove godine dobijemo građevinsku dozvolu, kako bi na proljeće krenuli u nove radne pobjede i započeli izgradnju odmorišta - rekao je Kojić.
Dodao je da im je korona pomrsila planove, ali da ne odustaju od ove investicije.
- Dosta opreme smo već kupili, poput rezervoara i automata, za šta je do sada izdvojeno oko 800.000 maraka. Plan je da radimo montažne objekte sa dobrom izolacijom - rekao je Kojić.
Koncesija za izgradnju odmorišta koje će se nalaziti na teritoriji Dervente dodijeljena je preduzeću Brčko gas polovinom 2019. godine, na period od 30 godina.
Plan investitora je da na lokalitetu Brkića voda sa obje strane autoputa budu izgrađene benzinske pumpe sa restoranima i prodavnicama, kao i punjači za automobile na električni pogon.
Republika Srpska ima 106 kilometara autoputa, a "9. januar" od Banjaluke do Doboja, ukupne dužine 72 kilometra, u potpunosti je otvoren za saobraćaj u oktobru 2018. godine.
Lužani
Na mjesto za predah kraj autoputa još čekaju i vozači na relaciji Banjaluka - Gradiška, gdje je planirana izgradnja odmorišta Lužani.
Projekat vrijedan 4 mil KM realizuje kompanija Superpetrol.
- So What!
- Posts: 11144
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#22983 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Pogledajte kako napreduje izgradnja autoceste kod Tarčina i tunela Ivan
Novinari su danas obišli gradilište autoceste na Koridoru Vc, poddionice Tarčin - Ivan u dužini od 6,9 kilometara.
Radovi napreduju predviđenom dinamikom, kazali su iz JP Autoceste FBiH.
Poddionica Tarčin – Ivan podijeljena je na dva lota. LOT 1 uključuje dio od Tarčina do ulaza u Tunel Ivan, dok je LOT 2 sam Tunel Ivan.
Jedan od zaštitnih znakova LOT-a 1 je most Raštelica 2, s dužinom od 610 metara, most koji sa svojih 19 raspona premoštava magistralnu cestu i širu dolinu.
Tunel Ivan nastavlja se na LOT 1 koji iznosi 4,9 km, tako da je ukupna dužina poddionice Tarčin – Ivan 6,9 km. Na ovu poddionicu nadovezuje se spojna cesta na kojoj će se nalaziti buduće naplatne kućice, a koja će osigurati komunikaciju između magistralne ceste M17 i autoceste A1.
Na tunelu se radi u tri smjene, dok se na trasi radi u jednoj smjeni. Dnevna dinamika je na zadovoljavajućem nivou i u skladu je sa dostavljenom dinamikom radova.
Plan je da se poddionica Tarčin – Ivan pusti u promet na početkom ljeta 2022. godine.
Spoiler
Show
Novinari su danas obišli gradilište autoceste na Koridoru Vc, poddionice Tarčin - Ivan u dužini od 6,9 kilometara.
Radovi napreduju predviđenom dinamikom, kazali su iz JP Autoceste FBiH.
Poddionica Tarčin – Ivan podijeljena je na dva lota. LOT 1 uključuje dio od Tarčina do ulaza u Tunel Ivan, dok je LOT 2 sam Tunel Ivan.
Jedan od zaštitnih znakova LOT-a 1 je most Raštelica 2, s dužinom od 610 metara, most koji sa svojih 19 raspona premoštava magistralnu cestu i širu dolinu.
Tunel Ivan nastavlja se na LOT 1 koji iznosi 4,9 km, tako da je ukupna dužina poddionice Tarčin – Ivan 6,9 km. Na ovu poddionicu nadovezuje se spojna cesta na kojoj će se nalaziti buduće naplatne kućice, a koja će osigurati komunikaciju između magistralne ceste M17 i autoceste A1.
Na tunelu se radi u tri smjene, dok se na trasi radi u jednoj smjeni. Dnevna dinamika je na zadovoljavajućem nivou i u skladu je sa dostavljenom dinamikom radova.
Plan je da se poddionica Tarčin – Ivan pusti u promet na početkom ljeta 2022. godine.
Spoiler
Show
- So What!
- Posts: 11144
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#22984 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Spoiler
Show
- So What!
- Posts: 11144
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#22985 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Spoiler
Show
- So What!
- Posts: 11144
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
- So What!
- Posts: 11144
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#22987 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Autoceste FBiH i ŠPD ZDK potpisali sporazum o sječi i izvozu šume na trasama autoputa
Izvršni direktor za projektovanje JP Autoceste FBiH Ešref Džafić i direktor JP Šumsko-privredno društvo Zeničko-dobojskog kantona Zavidovići Jasmin Devedžić potpisali su u Zenici, na sastanku u sjedištu Ministarstva za poljoprivredu, šumarstvo i vodoprivredu ZDK, sporazum o ustupanju i preuzimanju poslova sječe i izvozu drvnih sortimenata.
Prema riječima ministra za poljoprivredu, šumarstvo i vodoprivredu Mirsada Hadžića, sporazumom se omogućuje nesmetano izvođenje radova na izgradnji dionica autoputa na Koridoru 5C na trasama koje prolaze kroz državne šume u ovom kantonu.
– Izgradnja autoputa je za nas vrlo važan projekat, jer će povezati jug i sjever našeg kanton, a time omogućiti kvalitetnu komunikaciju i dodatni razvoj privrede. Moramo omogućiti nesmetanu izgradnju novih donica, a ovaj sporazum potvrđuje posvećenost Vlade tom projektu – rekao je Hadžić, prenosi direktno.ba.
Sastanku su prisustvovali Ahmed Mušija, šef projekta JP Autoceste FBiH za dionicu Ponirak-Vraca, izvršni direktor za tehničke poslove JP ŠPD ZDK Smail Đonlagić te rukovodilac PJ Zenica Mirsad Čivić.
eKapija
Spoiler
Show
Izvršni direktor za projektovanje JP Autoceste FBiH Ešref Džafić i direktor JP Šumsko-privredno društvo Zeničko-dobojskog kantona Zavidovići Jasmin Devedžić potpisali su u Zenici, na sastanku u sjedištu Ministarstva za poljoprivredu, šumarstvo i vodoprivredu ZDK, sporazum o ustupanju i preuzimanju poslova sječe i izvozu drvnih sortimenata.
Prema riječima ministra za poljoprivredu, šumarstvo i vodoprivredu Mirsada Hadžića, sporazumom se omogućuje nesmetano izvođenje radova na izgradnji dionica autoputa na Koridoru 5C na trasama koje prolaze kroz državne šume u ovom kantonu.
– Izgradnja autoputa je za nas vrlo važan projekat, jer će povezati jug i sjever našeg kanton, a time omogućiti kvalitetnu komunikaciju i dodatni razvoj privrede. Moramo omogućiti nesmetanu izgradnju novih donica, a ovaj sporazum potvrđuje posvećenost Vlade tom projektu – rekao je Hadžić, prenosi direktno.ba.
Sastanku su prisustvovali Ahmed Mušija, šef projekta JP Autoceste FBiH za dionicu Ponirak-Vraca, izvršni direktor za tehničke poslove JP ŠPD ZDK Smail Đonlagić te rukovodilac PJ Zenica Mirsad Čivić.
- So What!
- Posts: 11144
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
- So What!
- Posts: 11144
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#22989 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Snimili smo iz zraka radove na dionici autoputa kroz FBiH, pogledajte kako napreduju
Novinarska ekipa portala Klix.ba obišla je danas gradilišta autoceste na Koridoru 5C, poddionice Tarčin - Ivan kako bismo zabilježili dinamiku kojom se odvijaju radovi na ovoj dionici.
Prema onome što smo vidjeli, radovi na poddionici Tarčin - Ivan u punom su jeku i to cijelom dužinom od 6,9 kilometara.
Poddionicu čine dva dijela: LOT 1 koji je dužine 4,9 kilometara i kreće od Tarčina do ulaza u tunel Ivan i LOT 2 koji je sam tunel Ivan dužine 1.760 metara s dijelovima otvorene trase u dužini od 150 metara.
Jedan od projekata LOT-a 1 je most Raštelica 2, dužine 610 metara, koji sa svojih 19 raspona premoštava magistralnu cestu i širu dolinu.
Na LOT 1 nastavlja se tunel Ivan, dužine 4,9 km, tako da je ukupna dužina poddionice Tarčin - Ivan 6,9 km. Na ovu poddionicu nadovezuje se spojna cesta na kojoj će se nalaziti buduće naplatne kućice i koja će osigurati komunikaciju magistralne ceste M17 i autoceste A1.
Na tunelu se radi u tri smjene, dok se na trasi radi u jednoj smjeni.
Kako kažu izvođači radova, dinamika je na zadovoljavajućem nivou, a završetak radova i puštanje u promet očekuje se početkom ljeta 2022. godine.
Spoiler
Show
Novinarska ekipa portala Klix.ba obišla je danas gradilišta autoceste na Koridoru 5C, poddionice Tarčin - Ivan kako bismo zabilježili dinamiku kojom se odvijaju radovi na ovoj dionici.
Prema onome što smo vidjeli, radovi na poddionici Tarčin - Ivan u punom su jeku i to cijelom dužinom od 6,9 kilometara.
Poddionicu čine dva dijela: LOT 1 koji je dužine 4,9 kilometara i kreće od Tarčina do ulaza u tunel Ivan i LOT 2 koji je sam tunel Ivan dužine 1.760 metara s dijelovima otvorene trase u dužini od 150 metara.
Jedan od projekata LOT-a 1 je most Raštelica 2, dužine 610 metara, koji sa svojih 19 raspona premoštava magistralnu cestu i širu dolinu.
Na LOT 1 nastavlja se tunel Ivan, dužine 4,9 km, tako da je ukupna dužina poddionice Tarčin - Ivan 6,9 km. Na ovu poddionicu nadovezuje se spojna cesta na kojoj će se nalaziti buduće naplatne kućice i koja će osigurati komunikaciju magistralne ceste M17 i autoceste A1.
Na tunelu se radi u tri smjene, dok se na trasi radi u jednoj smjeni.
Kako kažu izvođači radova, dinamika je na zadovoljavajućem nivou, a završetak radova i puštanje u promet očekuje se početkom ljeta 2022. godine.
Spoiler
Show
- So What!
- Posts: 11144
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#22990 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Spoiler
Show
- So What!
- Posts: 11144
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#22991 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Spoiler
Show
- So What!
- Posts: 11144
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#22992 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Spoiler
Show
Last edited by So What! on 27/08/2021 07:30, edited 1 time in total.
-
- Posts: 80473
- Joined: 10/02/2010 07:54
- Location: Bunker :D Saj ops
#22993 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
da bogdo ima bar 15 20 km ravnice u ovom dijelu, sama brda
- So What!
- Posts: 11144
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#22994 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Spoiler
Show
Last edited by So What! on 27/08/2021 07:30, edited 1 time in total.
- So What!
- Posts: 11144
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#22995 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Vala ovdje i ima, ali je ili naseljeno ili obradivo, ili je vec magistrala tu.
-
- Posts: 80473
- Joined: 10/02/2010 07:54
- Location: Bunker :D Saj ops
#22996 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
ma govorim generalno na potezu od doboja do mostara vecinom su brda i to kakva, dok recimo kad prodjes kroz rs doboj banjaluka vidis koliko lakse i brze ide ravnim dijelom.
-
- Posts: 3328
- Joined: 10/04/2017 15:12
#22997 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
da, i još je tlo na nekim dijelovima grozomorno.
pa pola autoputa od doboja do počitelja će biti ili na stubovima ili pod zemljom, ako se ikad sagradi
pa pola autoputa od doboja do počitelja će biti ili na stubovima ili pod zemljom, ako se ikad sagradi
- donnie_darko
- Posts: 984
- Joined: 11/11/2017 22:49
#22998 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Kad smo vec kod tog dijela autoputa, sta to koci izgradju po rs-u? Ravnica, najveci zahvat su mostovi preko rijeka. Zasto je izgradjeno tek ono malo autoputa gradiska-doboj.
Jesu li problem financije il sta vec?
-
- Posts: 3067
- Joined: 20/02/2014 19:36
#22999 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ne znam za dio od Doboja ka Brckom ali npr na Savi kod Bijeljine se most uveliko gradi.
https://www.klix.ba/vijesti/bih/mitrovi ... /210826080
https://www.klix.ba/vijesti/bih/mitrovi ... /210826080
Bijeljinu sa Srbijom ce povezati veoma brzo, samo ako most zavrse u roku jer im je to veoma bitno.Ministar komunikacija i prometa BiH Vojin Mitrović održao je danas sastanak sa predsjednikom turske kompanije Tasyapi Emrullahom Turanlijem, a povodom službene posjete predsjednika Turske Recepa Tayyipa Erdogana.
Sagovornici su razgovarali o realizaciji infrastrukturnog projekta izgradnje autoceste Sarajevo - Beograd - Sarajevo, koji je rezultat Sporazuma između Vijeća ministara Bosne i Hercegovine i Vlade Republike Turske o saradnji u infrastrukturnim i građevinskim projektima.
Planom za izgradnju ove autoceste predviđena je izgradnja trase brze autoceste od Sarajeva preko Pala i Višegrada do granice sa Srbijom te izgradnja autoceste od Sarajeva preko Zenice, Tuzle, Brčkog i Bijeljine do granice BiH sa Srbijom na Rači, gdje je predviđena izgradnja novog mosta i pripadajućeg graničnog prijelaza.
Kako je istaknuto na sastanku, prioritet je etapa koja je spremna za realizaciju, odnosno projektiranje i izgradnju dionica Rača - Bijeljina - Brčko.
Trenutno je za realizaciju ovog projekta najznačajnije potpisivanje, odnosno definiranje komercijalnog ugovora između kompanije Tasyapi i Autoputeva Republike Srpske.
Nacrt ugovora proslijeđen je u Autoputeve RS-a i trenutno je u fazi usaglašavanja, odnosno pregovaranja o bitnim elementima samog komercijalnog ugovora, a to su cijena i uvjeti finansiranja, što će ujedno biti i jedna od tema na sutrašnjem sastanku resornih ministara prometa BiH i Turske.
Kako je definirano Sporazumom potpisanim u Ankari, Turska se obavezala osigurati finansijska sredstva za realizaciju ovog infrastrukturnog projekta.
Predstavnici Tasyapija su istakli da su spremni krenuti u realizaciju, projektiranje i izgradnju autoceste od Rače do Bijeljine odmah po potpisivanju komercijalnog ugovora.
Kako je istakao ministar Mitrović, očekuje se da član Predsjedništva BiH Milorad Dodik sa predsjednikom Erdoganom dogovori kreditiranje ovog projekta kako bi se što prije krenulo u njegovu realizaciju.
Last edited by llull on 26/08/2021 16:47, edited 1 time in total.
-
- Posts: 6494
- Joined: 11/05/2014 23:47