Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
So What!
Posts: 11144
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#22926 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Izgradnja dionice Ponirak - Vranduk - 11. 07. 2021. @ fordi (Skyscrapercity forum)
Spoiler
Show
Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11144
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#22927 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Spoiler
Show
Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
drug_profi
Posts: 50134
Joined: 16/07/2012 16:00

#22928 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

So What! wrote: 23/08/2021 16:54 Lasić: Koridor Vc u potpunosti završen najdalje do 2028. godine
Ovo je stvarno nerealno i ne znam kako neko može pušiti ovu priču, naročito kad vidim da ovi kao zajebani evropljani to ponavljaju. Levate ih naši banditi ko prvačiće.

Evo sad, odmah da odeš sa ugovorom u neku kompaniju i daš im da rade Prenj i dionicu do Mostara, ne bi se završilo za 7 godina.
Evo sad da nađeš izvođače koji će napasti sve preostale dionice, znači da napravimo totalni poremećaj na tržištu cementa i građevisnkog željeza, opet nema šanse da se to završi za 7 godina jer nećemo naći ni cement ni željezo u potrebnim količinama u tom roku i po toj cijeni.
User avatar
So What!
Posts: 11144
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#22929 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

User avatar
Haris.ba
Posts: 24170
Joined: 08/09/2005 20:08

#22930 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Haris.ba »

drug_profi wrote: 24/08/2021 09:56 Ovo je stvarno nerealno i ne znam kako neko može pušiti ovu priču, naročito kad vidim da ovi kao zajebani evropljani to ponavljaju. Levate ih naši banditi ko prvačiće.

Evo sad, odmah da odeš sa ugovorom u neku kompaniju i daš im da rade Prenj i dionicu do Mostara, ne bi se završilo za 7 godina.
Evo sad da nađeš izvođače koji će napasti sve preostale dionice, znači da napravimo totalni poremećaj na tržištu cementa i građevisnkog željeza, opet nema šanse da se to završi za 7 godina jer nećemo naći ni cement ni željezo u potrebnim količinama u tom roku i po toj cijeni.
2038 u najboljem slucaju. Ako ne bude kakvih ratova, prirodnih kataklizmi.....

Sve su rekli, osim sta sa dionicom oko Bune? Zavrsice i dionicu Pocitelj, i stajace jedno 5 godina od Zvirovica do Bune cesta.
Last edited by Haris.ba on 24/08/2021 10:02, edited 1 time in total.
User avatar
So What!
Posts: 11144
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#22931 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

drug_profi wrote: 24/08/2021 09:56Ovo je stvarno nerealno i ne znam kako neko može pušiti ovu priču, naročito kad vidim da ovi kao zajebani evropljani to ponavljaju. Levate ih naši banditi ko prvačiće.

Evo sad, odmah da odeš sa ugovorom u neku kompaniju i daš im da rade Prenj i dionicu do Mostara, ne bi se završilo za 7 godina.
Evo sad da nađeš izvođače koji će napasti sve preostale dionice, znači da napravimo totalni poremećaj na tržištu cementa i građevisnkog željeza, opet nema šanse da se to završi za 7 godina jer nećemo naći ni cement ni željezo u potrebnim količinama u tom roku i po toj cijeni.
To vijesti ubacujem da se raja malo nasmije, pravit ćemo nekada kompilaciju svih najava, od Bičakčića, rahmetli Hadžipašića, Brankovića, Terzića, Novalića, Karića, Juske, Mitrovića, Lasića itd ...

05. 06. 2015. - Nastavi li se ovim tempom, Federacija će do 2020. završiti gradnju koridora 5C

13.10.2015. - Karić: Realno je da koridor 5C bude izgrađen do 2022. godine
User avatar
So What!
Posts: 11144
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#22932 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

BHRT saznaje: Zenička zaobilaznica u funkciji tokom naredne sedmice
Spoiler
Show
Image

Zenička zaobilaznica u promet će biti puštena do kraja naredne sedmice, saznaje BHRT iz izvora u Autocestama FBiH.

Nadležna komisija Federalnog ministarstva prometa i komunikacija predala je izvještaj u kome je konstatovano da su otklonjene preostale prepreke za puštanje 11 kilometara autoceste oko Zenice u promet.

Zenička zaobilaznica građena je sedam godina, potrošeno je 450 miliona maraka za 11 kilometara. Vrijednost radova je zbog nepredviđenih klizišta u odnosu na prvobitnu udvostručena, što pak ukazuje na loše pripremne radove i ispitivanje tla. Trasa je čak i mijenjana tokom radova, naročito izlaz „Zenica sjever“.
BHRT
User avatar
So What!
Posts: 11144
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#22933 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Zenička obilaznica - 12. 07. 2021. @ 4Life
Spoiler
Show
Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11144
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#22934 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Spoiler
Show
Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11144
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#22935 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

User avatar
So What!
Posts: 11144
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#22936 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Autoceste FBiH potvrdile: Zenička obilaznica konačno od sutra u saobraćaju
Spoiler
Show
Image

Iz preduzeća Autoceste FBiH su potvrdili da će konačno sutra Zenička obilaznica, koja je dugačka 10,5 kilometara, sutra biti puštena u saobraćaj.

Kako su saopćili iz ovog preduzeća, završen je tehnički pregled izvedenih radova kao i cjelokupne gradilišne dokumentacije čiji su prethodno utvrđeni nedostaci otklonjeni.

"Upotrebnu dozvolu, kojom je utvrđeno da dionica Zenica sjever - Zenica jug zadovoljava sve sigurnosne, građevinske i druge segmente, sutra će u 9 sati v.d. direktora Autocesta FBiH Elmedin Voloder preuzeti od federalnog ministra prostornog uređenja Josipa Martića u kabinetu Ministarstva. Dionica Zenica sjever - Zenica jug je uvedena u zatvoreni sistem naplate cestarina", obrazložili su.

Zakonska naplata i visina naknade za korištenje autoceste je regulisana, kako su naveli, izmjenama Uredbe o naplati naknade za korištenje autoceste A. Cjenovnik cestarine za autocestu A1 je dostupan na web stranici preduzeća.

Puštanjem u promet dionice Zenica sjever - Zenica jug tzv. zeničke obilaznice Bosna i Hercegovina je dobila 10,5 novih funkcionalnih kilometara autoceste, saopćili su iz Autocesta FBiH.

Podsjećamo, Zenička obilaznica je svečano otvorena za saobraćaj prije sedam mjeseci, a onda je nekoliko dana poslije zatvorena jer je utvrđeno da nema upotrebne dozvole. Mještani naselja Hece, koje se nalazi kod obilaznice, tvrde da kišnica sa ove saobraćajnice uzrokuje plavljenje njihovih domova. U Autocestama FBiH uvjeravaju da to nije posljedica loših radova na saobraćajnici. Potom su mještani pozvali predstavnike ovog preduzeća da ih posjete i da sami vide o čemu je riječ.
Klix
User avatar
seoBIH
Posts: 8414
Joined: 22/03/2003 00:00

#22937 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by seoBIH »

Otvori temu hronologija vijesti, ovako samo zbunjujes.
User avatar
So What!
Posts: 11144
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#22938 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Zenička obilaznica nakon osam mjeseci od otvorenja konačno puštena u funkciju
Spoiler
Show
Image

Zenička obilaznica danas je tačno u 12 sati ponovo puštena u promet te građani Bosne i Hercegovine ponovo na raspolaganju imaju 11 kilometara autoceste Zenica jug - Zenica sjever.

Nakon što osam mjeseci nije funkcionisala dionica Zenica jug - Zenica sjever danas je puštena u promet, i to nakon što je Federalno ministarstvo prostornog uređenja potpisalo sve potrebne dozvole.

Osam mjeseci trajala je korekcija papirologije, a puno kraće radovi na terenu, ali građani BiH su ipak u ovoj godini dočekali nove kilometre ceste.



Radnici za održavanje Autocesta FBiH danas su sklonili zaštitne ograde i stubove te skinuli markacije, a u rad je puštena i naplatna kućica Zenica sjever.

Građani BiH dionicu Zeničke obilaznice će plaćati dodatno 1 KM za putnička vozila, a radi se o najkompleksnijoj dionici čija je vrijednost izgradnje bila 225 miliona eura.

Zenička obilaznica zatvorena je 5. decembra prošle godine, a iako je prvobitno bilo najavljeno da će upotrebne dozvole biti izdate kroz sedam dana, to se nije dogodilo. Federalni inspektor je utvrdio da za novoizgrađene kilometre nije izdata upotrebna dozvola, što je ujedno i bio razlog zatvaranja.
Image

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11144
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#22939 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Spoiler
Show
Image

Image

Image

Image
Klix
User avatar
So What!
Posts: 11144
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#22940 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

seoBIH wrote: 24/08/2021 10:18 Otvori temu hronologija vijesti, ovako samo zbunjujes.
Nema potrebe za gomilanjem tema, dalje sve sto ide staro je ispod mjesec dana, dakle aktuelno je.
User avatar
So What!
Posts: 11144
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#22941 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Džaba most u Gradišci bez brze ceste: Integral uskoro počinje radove u Hrvatskoj
Spoiler
Show
Image

Uskoro počinje izgradnja brze ceste od novog mosta na Savi do Okučana, koja je i uslov da most u Gradišci po završetku radova bude stavljen u funkciju, potvrđeno je BL portalu iz Hrvatskih cesta.
Posao vrijedan skoro 70 miliona KM, tačnije 286 miliona kuna bez PDV-a, nakon sprovedenog tendera, dobio je laktaški “Integral inženjering”.

Iz Hrvatskih cesta napominju da su za gradnju brze ceste obezbijeđena finansijska sredstva i da je u toku postupak javne nabavke za usluge nadzora nad izvođenjem radova.

“Izvođač radova željno iščekuje uvođenje u posao i već radi na uređenju prostorija za potrebe tehničkog osoblja izvođača, nadzora i investitora. Takođe je u toku priprema smještajnih kapaciteta za potrebe radnika koji će raditi na realizaciji projekta, tako da vjerujemo da će se po sklapanju ugovora za pružanje usluga nadzora u vrlo kratkom vremenu započeti i s izvođenjem radova”, kažu u HC.

Image
Buduća petlja Novi Varoš u Hrvatskoj

Radi se o gradnji druge faze pristupne saobraćajnice u dužini od 4,1 kilometra, a rok za završetak radova je 24 mjeseca. Te dvije godine roka, mogle bi da znače da će most čiji završetak je najavljen za proljeće iduće godine, bar još godinu dana praktično biti neupotrebljiv.

„Projektnom dokumentacijom predviđeno je spajanje II faze na postojeću državnu cestu južno od mjesta Novi Varoš, dok je III fazom predviđen spoj brze ceste na postojeće naplatne kućice, izlaz Okučani. U sklopu projekta izgradnje II faze predviđena je i izgradnja platoa za potrebe graničnog prelaza, odnosno policije i carine”, navode iz Hrvatskih cesta, napominjući da gradnja samog graničnog prelaza sa hrvatske strane nije u njihovoj nadležnosti.

Image
Planirani granični prelaz sa hrvatske strane

Što se graničnog prelaza tiče, postoji inicijativa da on bude integrisan, rekao je prije mjesec dana ministar komunikacija i transporta u Savjetu ministara BiH Vojin Mitrović.

“Pokrenuo sam inicijativu da granični prelaz koji je radila Republika Srpska sa strane BiH bude integrisani, odnosno zajednički granični prelaz za BiH i Hrvatsku. Taj prelaz je finansirala EU i urađen je po evropskim standardima, tako da pruža i tehničke mogućnosti da se na jednom mjestu vrše sve kontrole”, rekao je tada Mitrović.

Image
Radovi na novom mostu na Savi u Gradišci

Iz Hrvatskih cesta podsjećaju da je do završetka radova na mostu ostalo nešto više od devet mjeseci i da je rok 30. maj 2022. godine.

Očekuje se da će novi most, kada bude stavljen u funkciju, značajno rasteretiti granični prelaz u Gradišci, otvoriti koridor ka Mađarskoj i mrežu autoputeva u Srpskoj povezati sa evropskim saobraćajnicama.

Image

Predviđeno je da most bude dug 426, a širok 22,6 metara. Biće izgrađen od čelične konstrukcije, sa četiti trake, po dvije u svakom smjeru.

Radove na mostu izvodi međunarodni konzorcijum, kojeg čine “Integral inženjering”, “Đuro Đaković montaža” i “Zagreb montaža”.

Bosna i Hercegovina i Hrvatska most plaćaju po pola, a svaka strana finansira svoj prilaz.





BL Portal
User avatar
So What!
Posts: 11144
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#22942 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

User avatar
So What!
Posts: 11144
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#22943 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Raport s gradilišta Koridora Vc koji će povezati region
Spoiler
Show
Image
Most preko reke Bosne na izlazu sa petlje Rudanka: veza magistralnog puta sa autoputem

Pogledajte kako teku radovi na izgradnji autoputa „Koridor Vc“ kod Doboja i koje se deonice planiraju u budućnosti.

Jedan od najznačajnijih projekata za BiH poslednjih godina jeste izgradnja Koridora Vc. Ovaj trans-evropski koridor, koji povezuje Budimpeštu s hrvatskom lukom Ploče, predstavlja glavnu transportnu rutu u Bosni i Hercegovini od severa ka jugu. Ukupna planirana dužina autoputa kroz BiH iznosi oko 335km. Prvi planovi za izgradnju ovog autoputa započeti su 70-ih godina prošlog veka. Međutim, tek značajniji pomaci desili su se 2004. godine, kada je donesena odluka o razvoju projekta izgradnje Koridora Vc.

Image
Koridor Vc kroz BiH

Realizacijom ovog projekta doći će do značajnijeg saobraćajnog povezivanja celokupne države sa evropskim putem E70 (autoput Beograd – Zagreb), te smanjenju saobraćajnog opterećenja na postojećoj mreži magistralnih i regionalnih puteva.

Redakcija našeg portala posetila je gradilište autoputa „Koridor Vc“ kroz Republiku Srpsku, te je tom prilikom obavljen razgovor sa predstavnicima JP „Autoputevi Republike Srpske“ kao investitorima i firmom „Integral Inženjering“ kao jednom od dve firme koje izvode radove na ovom projektu. Pored pomenute firme, radove izvodi i firma GD „Granit“ iz Skoplja.

Animacija Koridora Vc od Doboja do granice sa Hrvatskom:


Deonica: petlja „Johovac (Tovira)“ – petlja „Rudanka (Kostajnica)“

Ova deonica, nedaleko od grada Doboja, ukupne dužine 6,3 km započeta je sredinom 2019. godine i trenutno je realizovano oko 70 posto ukupnih radova, te se na proleće iduće godine može očekivati njen završetak i puštanje u saobraćaj.

Image
Deonica: petlja “Johovac (Tovira)” – petlja “Rudanka (Kostajnica)”

Petljom „Johovac (Tovira)“ povezuje se autoput „9. Januar“ (Banja Luka – Doboj) sa autoputem „Koridor Vc“. Nakon pomenute petlje, izgradnja trase se nastavlja ka jugu, prateći prugu Doboj – Šamac duž doline reke Bosne i preseca prugu Doboj – Banja Luka preko nadvožnjaka u selu Kostajnica.

Petlja „Rudanka (Kostajnica)“ izvodi se u zoni između pruge Doboj – Banja Luka i reke Bosne. Trasa u narednoj deonici nastavlja prema Putnikovom brdu, a petljom je preko pristupnog puta dužine 1 km povezana sa postojećim magistralnim putem M1-105.

Image
Petlja “Johovac (Tovira)”

Reč je o ravničarskom terenu uz reku Bosnu, te se gotovo cela dionica nalazi na nasipu. Glavni izazovi za izvođača bili su kako obezbediti potrebnu količinu materijala za donji stroj saobraćajnice, gde se nasip na nekim mestima kreće i do 10-12 metara visine, te kako izvesti sistem odbrane od poplava, jer se deonica nalazi u neposrednoj blizini reke Bosne, čije se korito izlilo u poplavama 2014. godine, te ljudima ovog kraja nanelo veliku materijalnu štetu.

To je uspešno urađeno proširenjem i uređenjem desne obale reke u dužini od 2 km. Nasip na kojem je izgrađena saobraćajnica zaštićen je kamenom oblogom i drugim konstrukcijama od dejstva velikih voda na delovima gde postoji najveći rizik od prodiranja vode.

Trasa na jednom mestu prelazi preko pruge, pa je na tom delu nasip značajno izdignut. Podvožnjak kroz koji prolazi jedan kolosek pruge je izgrađen sa dovoljnom širinom da bi se u budućnosti mogao kroz njega provesti i još jedan dodatni kolosek.

Image
Prelaz autoputa preko pruge

Na pomenutoj deonici nalaze se sledeći objekti: dva vijadukta, deset mostova, devet podvožnjaka i jedna naplatna stanica. Većina objekata fundirana je na šipovima prečnika Ø1200mm i Ø1500mm livenih na licu mesta (sistem Benotto). Što se sastava tla tiče ispod gornjeg sloja humusa nalazi se šljunak koji se taložio usled blizine reke, a ispod njega susreće se lapor, krečnjak i tvrde stene.

Petlja „Johovac (Tovira)“ je petlja „T“ tipa i denivelisana je na tri nivoa. Na njoj se nalaze i dva vijadukta dužine 380m i 560m koji su ujedno i najveći objekti na ovoj dionici.

Za razliku od Johovca, petlja „Rudanka (Kostajnica)“ je petlja tip „truba“. Sa magistralnim putem povezana je mostom preko reke Bosne. Između mosta i petlje planirana je stanica za naplatu putarine.

Image
Most preko reke Bosne na izlazu sa petlje Rudanka: veza magistralnog puta sa autoputem

Trenutni radovi koji se izvode na pomenutoj deonici su izrada tampona i cementna stabilizacija. Prvi sloj tampona debljine je 25cm, a na njega se nasipa drugi sloj debljine 20cm koji se stabilizuje dodavanjem cementa. Uporedo sa tim, rade se rigoli i unutrašnje odvodnje. Sistem unutrašnje odvodnje je zatvoreni sistem sa uljnim separatorima gde se sve otpadne vode prečišćavaju pre ispuštanja u vodotoke.

Image
Radovi na trasi
User avatar
So What!
Posts: 11144
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#22944 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Spoiler
Show
Image
Humuziranje kosina nasipa

Što se asfaltnih slojeva tiče, projektom je predviđeno da prvi asfaltni bitunosivi sloj bude debljine 8cm. Zatim na njega se polaže vezni sloj debljine 6cm i na kraju habajući sloj od SMA debljine 4cm.

Betonski radovi na objekima su u velikoj meri gotovi. Korišćene klase betona kretale su se u rasponu od C12/15 do C40/50. Najzastupljenija klasa je bila C30/37.

Preostaju radovi na asfaltiranju, hidroizolacija objekata, montaža ograda, izrada zidova za zaštitu od buke, rasveta na petljama i ostale prateće instalacije na trasi. Kao i na autoputu „9. Januar“, i na ovoj deonici planira se ugradnja inteligentnog transportnog sistema (ITS) sa centrom za upravljanje i nadzor u mestu Kladari.

Image
Izrada cementne stabilizacije

Deonica: petlja „Rudanka (Kostajnica)“ – tunel „Putnikovo brdo 2“ (entitetska granica)

Na ovoj deonici, izvođač se trenutno nalazi u fazi kontrolnih ispitivanja tla, te se vrlo brzo može očekivati i sam početak izgradnje. Za razliku od prethodno pomenute deonice, na ovoj je teren znatno zahtevniji što govori podatak da je ukupna dužina deonice približno jednaka prethodnoj, a da je ugovorena vrednost radova 50% veća od prethodne.

Ovaj deo Koridora Vc, dužine 5,6 km će biti pravi inženjerski izazov, jer se većina nalazi u brdovitom terenu. Ona će ujedno predstavljati i obilaznicu oko grada Doboja. Na trasi su predviđena dva tunela: Putnikovo brdo 1 (dve cevi po 1600m) i Putnikovo brdo 2 (dve cevi po 740m). Takođe, planiran je i most preko reke Bosne i magistralnog puta istovremeno, te dva manja objekta: vijadukt i nadvožnjak na Putnikovom brdu. Dobar deo deonice nalazi se u strmom useku naročito nakon prelaska preko reke Bosne i ulaska u područje Putnikovog brda.

Planirani rok za izvođenje deonice petlja „Rudanka (Kostajnica)“ – tunel „Putnikovo brdo 2“ je tri godine.

Image

Deonica: petlja „Johovac (Tovira)“ – Vukosavlje

JP „Autoputevi Republike Srpske“ ima u planu da u toku ove godine raspiše tender za nastavak izgradnje Koridora Vc od petlje „Johovac (Tovira)“ prema severu do Vukosavlja gde bi se na entitetskoj granici ova deonica spojila sa već izgrađenom deonicom Odžak – Svilaj.

Ukupna dužina autoputa od Johovca do Vukosavlja iznosila bi oko 35 km. Investitor je trenutno u pregovorima sa Evropskom investiocionom bankom oko finansiranja pomenutog projekta. Čitav projekat izgradnje Koridora Vc kroz Republiku Srpsku planiran je da se završi do 2025. godine.

Image
Planirana veza Koridora Vc sa autoputem Vukosavlje-Brčko-Bijeljina-S.Rača

Nastavak izgradnje autoputeva i planirano povezivanje sa Srbijom

Prema rečima investitora, ove godine plan je da se dogovori izgradnja i jedne od tri dionice autoputa od Koridora Vc do granice sa Srbijom: Vukosavlje – Brčko, Brčko – Bijeljina i Bijeljina – GP Sremska Rača. Ukupna dužina autoputa od Vukosavlja do granice sa Srbijom iznosila bi oko 77 km.

S obzirom na to da se već izvodi deonica Kuzmin – Sremska Rača, ovim projektom bi se autoputem čitavom dužinom povezali Banja Luka i Beograd. Na taj način bi se znatno rasteretio saobraćaj na mreži regionalnih puteva kroz tzv. Posavski koridor, koji nije predviđen za ovoliki kapacitet saobraćaja koji danas kroz njega prolazi, a samim tim regije Posavine i Semberije bi dobile modernu saobraćajnicu. Takođe, ovaj autoput bi mogao da posluži kao alternativna trasa za evropski put E70 kroz Hrvatsku, pa bi se na taj način delom rasteretio granični prelaz Bajakovo – Batrovci između Srbije i Hrvatske.

Image
Mapa budućeg autoputa

Radovi u planu
Pored ovog autoputa, u narednim godinama planirano je da se krene i sa izvođenjem autoputa Banja Luka – Prijedor – Novi Grad, koji je dodeljen kineskim koncesionarima. Na taj način čitavim severnim delom Republike Srpske bi prošla moderna saobraćajnica, što bi značajno doprinelo boljoj saobraćajnoj komunikaciji, ali i razvoju celokupne privrede.

Celokupnu mapu izgrađenih i planiranih autoputeva i brzih cesta kroz Republiku Srpsku možete pogledati na ovoj adresi.
Gradnja.rs
User avatar
studiorum_tuzlaensis
Posts: 5924
Joined: 08/07/2015 11:06
Location: dogodine u Mariupolju

#22945 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by studiorum_tuzlaensis »

Image

Pogledaš ovu mapu vlažnih srpskih snova i skontaš u kakvom su kurcu Srbi ostali potpisom Dejtona ako krene sranje.

Od republike bi ostala samo Zaštićena zona UN "Banjaluka". ;)
emirolini
Posts: 3492
Joined: 26/11/2007 15:35
Location: TUZLA

#22946 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by emirolini »

studiorum_tuzlaensis wrote: 24/08/2021 13:03 Image

Pogledaš ovu mapu vlažnih srpskih snova i skontaš u kakvom su kurcu Srbi ostali potpisom Dejtona ako krene sranje.

Od republike bi ostala samo Zaštićena zona UN "Banjaluka". ;)
Prije svega ta karta je i pogresna, nazalost i mnogi mediji u Federaciji dijele takve mape gdje je Brcko sastavni dio RS-a. Onda svaki strani medij i preuzima takve karte i predstavlja situaciju kao takvu. A daleko je to od istine.
User avatar
drug_profi
Posts: 50134
Joined: 16/07/2012 16:00

#22947 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Inače je DoD USA predvidio transport jedne desantne divizije u Brčko distrikt u slučaju pokušaja secesije.
I to odlično znaju i Rusi i Srbi.
Samo mlate praznu slamu i nadaju se da će im neki Trump dati da nose pola Bosne.
A ne znaju da je to za Amerikance isto kao dati Rusima pola Balkana.
To ni ni jedan Trampov Tramp ne bi uradio.
Tako da im ostaje da crtaju i igraju se likovnog.

A izgrađeni putevi će štošta promijeniti u glavama.
User avatar
studiorum_tuzlaensis
Posts: 5924
Joined: 08/07/2015 11:06
Location: dogodine u Mariupolju

#22948 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by studiorum_tuzlaensis »

Znam da je karta pogrešna, valjda si to skonto iz mog upisa?

Govorim iz druge perspektive. Ovdje se vidi zakovana pat pozicija i status quo u entitetskim linijama. Samo ekstremno glupa i kratkovida budala može isprovocirati sukob sa srpske strane ili secesiju.

Drina i Sava su bukvalno na dohvat ruke. Nije ni čudo što se kunu u genocidnu.
User avatar
So What!
Posts: 11144
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#22949 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

drug_profi wrote: 24/08/2021 13:16 Inače je DoD USA predvidio transport jedne desantne divizije u Brčko distrikt u slučaju pokušaja secesije.
I to odlično znaju i Rusi i Srbi.
Samo mlate praznu slamu i nadaju se da će im neki Trump dati da nose pola Bosne.
A ne znaju da je to za Amerikance isto kao dati Rusima pola Balkana.
To ni ni jedan Trampov Tramp ne bi uradio.
Tako da im ostaje da crtaju i igraju se likovnog.

A izgrađeni putevi će štošta promijeniti u glavama.
Istina jeste da je Brcanska obilaznica provucena gotovo linijom nekadasnjeg razgranicenja u Brckom i da je u relativnoj sluzbi povezivanja Banja Luke i Beograda, iako mnogo fin projekat.

Republika Srpska u buducnosti nekada kao planira graditi autoput kroz Brcko Distrikt nekadasnjom federalnom teritorijom, ali mislim da je to samo ideja, gdje im je sasvim dovoljna ova gradska obilaznica.
User avatar
studiorum_tuzlaensis
Posts: 5924
Joined: 08/07/2015 11:06
Location: dogodine u Mariupolju

#22950 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by studiorum_tuzlaensis »

drug_profi wrote: 24/08/2021 13:16 Inače je DoD USA predvidio transport jedne desantne divizije u Brčko distrikt u slučaju pokušaja secesije.
Danas bi i dva dobra bataljona marinaca ili padobranaca bila i više nego dovoljna, vjeruj. :)

Divizija bi pokrila čitavu državu, uzimajući u obzir trenutne vojne sposobnosti stanovništa i evenutalnih paramilitarnih jedinica koje bi nastale.

Podržavam izgradnju ovog puta svakako, sigurno će više dobrog donijeti, nego što se može izgubiti.
Post Reply