Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
drug_profi
Posts: 50614
Joined: 16/07/2012 16:00

#24101 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by drug_profi »

Ma nema nikakve sumnje da je rijec o opstrukciji gradnje.
Budala je ko misli drugacije i ko nalazi opravdanja sto je tako.
User avatar
BHDragons
Posts: 367
Joined: 18/08/2020 15:24

#24102 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by BHDragons »

Nije bitno kad će se napraviti što bi rekao jedan magarac. Tuga stvarno kako napreduju radovi oko AC...
User avatar
ZoomZoomKiwi
Posts: 10608
Joined: 10/03/2022 22:16

#24103 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by ZoomZoomKiwi »

Tuga nego šta je, jedna četvrtina vijeka prođe, a nama od Zenice do Doboja i dalje treba dva litra znoja i devedeset minuta vremena.
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#24104 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by So What! »

Dr Arsla wrote: 24/05/2022 14:46 Tamo neke davne 2000-te Edhem Bičakčić položio kamen temeljac uz najavu izgradnje za 5 godina. Gazimo pola 2022-ge a možemo se voziti tek na 1/3 AC. Tačno je do geologije, korone, tj. do nas je. Vlast je samo ogledalo naroda. Da nas nema trebalo bi nas izmisliti.Gurajte slobodno jače i dublje, naše bulje to mogu podnijeti
Vlast je ogledalo naroda, narod ocigledno zaboli za infrastrukturu, pa glasaju za SDA, formula ne moze biti jednostavnija.

Dobar dio stanovnika ove zemlje ne putuje vani tako cesto, a uvjeren sam da ne putuje ni unutar zemlje tako cesto, da osjeti tegobu te migracije.

I jednom godisnje do mora sto se ode i onda po automatizmu naucena napamet ruta do Makarske, ravno na Doljane, nije dovoljna da promjeni svijest stanovnika ove zemlje.

Pa gdje ces dalje, godinama se kao reklama za izgradnju koridora Vc u nasoj zemlji provlaci slogan "Brze do mora", a sjecam se i prica, "Na moru si za tri sata", eto kakav smo mi narod, kako se nama prodaje prica o infrastrukturi.
User avatar
drug_profi
Posts: 50614
Joined: 16/07/2012 16:00

#24105 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by drug_profi »

A sve se manje ide na more jer se nema ni za goriva, ni za sendviča.
Tako da nam ne treba autoput.
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#24106 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by So What! »

drug_profi wrote: 25/05/2022 13:38 A sve se manje ide na more jer se nema ni za goriva, ni za sendviča.
Tako da nam ne treba autoput.
Para se ocigledno ima, pa se na more ne ide vise samo u Makarsku, turisticke agencije masovnu rasprodaju Tursku, Egipat, Tunis, dolaskom Wizz Aira i Ryanaira, pocelo se putovati po cijeloj Evropi i to sve bez automobila.

S druge strane broj registrovanih vozila u drzavi je 1,1 milion sa prosjecnom staroscu od 16,5 godina (u Hrvatskoj je npr. 14,6 godina), a broj registrovanih vozila je poceo da stagnira i opada u pandemijskim godinama (2020. i 2021.), iako je broj stanovnika opao za solidnu cifru u proteklih deset godina.

Ako je tacan broj stanovnika sa popisa 2013. godine (a nije) koji kaze da imamo 3,5 miliona stanvnika, jedno vozilo dodje na 3,2 stanovnika, ja ne vidim odakle ljudima onda novac za automobile, ako vec nemaju.

Broj vozila nakon rata u BiH je drasticno skocio, a infrastruktura to nije pratila, a morala je jer razne dadzbine koje se daj uza registraciju istih su trebale da budu koristene za unapredjenje te infrastrukture.
User avatar
drug_profi
Posts: 50614
Joined: 16/07/2012 16:00

#24107 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by drug_profi »

Ja sam samo bio djelom sarkastican, djelom ozbiljan.

Postoji veliko raslojavanje u drustu. Dok jedni imaju za Tunis i premium marke, drugi nemaju ni za rezije, pa ni za ispravne aute.
A vlast ce naci bilo kakav izgovor da ne gradi puteve. Bilo kakve puteve.
Magistrala Stolac-Neum je fakticki eksces.
RJ57
Posts: 3403
Joined: 10/04/2017 15:12

#24108 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by RJ57 »

kad je u pitanju izgradnja Vc samo se i može biti sarkastičan

ne znam da li ima ijedna druga država gdje se slično radi, navodno uzbekistan ali i oni su mala maca za nas
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#24109 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by So What! »

On topic, evo dva svjeza snimka (Pocitelj i Tarcin) ...



User avatar
thekupus
Posts: 6813
Joined: 25/06/2011 22:38

#24110 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by thekupus »

Koliko je kilometara između tunela Ivan i predviđenog ulaza u tunel Prenj? Koja je to dionica?

Porazno je da se ne radi ništa od Prenja prema Mostaru, čak početak radova nije ni blizu.
User avatar
drug_profi
Posts: 50614
Joined: 16/07/2012 16:00

#24111 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by drug_profi »

thekupus wrote: 26/05/2022 15:16 Koliko je kilometara između tunela Ivan i predviđenog ulaza u tunel Prenj? Koja je to dionica?

Porazno je da se ne radi ništa od Prenja prema Mostaru, čak početak radova nije ni blizu.
To bi bila dionica Bradina-Ovčari i Ovčari-Prenj. Mislim da je 12+12 ili tako nekako.
detroit-mercy
Posts: 16094
Joined: 07/04/2009 16:54
Location: povis jajca

#24112 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by detroit-mercy »

So What! wrote: 25/05/2022 13:34
Dr Arsla wrote: 24/05/2022 14:46 Tamo neke davne 2000-te Edhem Bičakčić položio kamen temeljac uz najavu izgradnje za 5 godina. Gazimo pola 2022-ge a možemo se voziti tek na 1/3 AC. Tačno je do geologije, korone, tj. do nas je. Vlast je samo ogledalo naroda. Da nas nema trebalo bi nas izmisliti.Gurajte slobodno jače i dublje, naše bulje to mogu podnijeti
Vlast je ogledalo naroda, narod ocigledno zaboli za infrastrukturu, pa glasaju za SDA, formula ne moze biti jednostavnija.

Dobar dio stanovnika ove zemlje ne putuje vani tako cesto, a uvjeren sam da ne putuje ni unutar zemlje tako cesto, da osjeti tegobu te migracije.

I jednom godisnje do mora sto se ode i onda po automatizmu naucena napamet ruta do Makarske, ravno na Doljane, nije dovoljna da promjeni svijest stanovnika ove zemlje.

Pa gdje ces dalje, godinama se kao reklama za izgradnju koridora Vc u nasoj zemlji provlaci slogan "Brze do mora", a sjecam se i prica, "Na moru si za tri sata", eto kakav smo mi narod, kako se nama prodaje prica o infrastrukturi.
Kod mene kcerka skoro imala turnir u odbojci, razdaljina malo duza nego Doboj-Mostar, za dva sata i to lagane voznje bez imalo naprezanja. Ujutro otisli, zavrsili turnir, ostali na rucku u nekom restoranu i opet po podne kuci. Sad ko vozi relaciju Doboj Mostar zna koliko vremena i zivaca uzme i koliko te umori ta voznja. Cisto sumnjam da neko ide nako na udan, ovo je samo jedan mali primjer sta znaci dobar autoput i dobre cestovne komunikacije.
Ovo sto se kod nas radi je ravno bauntistanu ako i tome :skoljka:.
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#24113 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by So What! »

detroit-mercy wrote: 26/05/2022 15:25
So What! wrote: 25/05/2022 13:34

Vlast je ogledalo naroda, narod ocigledno zaboli za infrastrukturu, pa glasaju za SDA, formula ne moze biti jednostavnija.

Dobar dio stanovnika ove zemlje ne putuje vani tako cesto, a uvjeren sam da ne putuje ni unutar zemlje tako cesto, da osjeti tegobu te migracije.

I jednom godisnje do mora sto se ode i onda po automatizmu naucena napamet ruta do Makarske, ravno na Doljane, nije dovoljna da promjeni svijest stanovnika ove zemlje.

Pa gdje ces dalje, godinama se kao reklama za izgradnju koridora Vc u nasoj zemlji provlaci slogan "Brze do mora", a sjecam se i prica, "Na moru si za tri sata", eto kakav smo mi narod, kako se nama prodaje prica o infrastrukturi.
Kod mene kcerka skoro imala turnir u odbojci, razdaljina malo duza nego Doboj-Mostar, za dva sata i to lagane voznje bez imalo naprezanja. Ujutro otisli, zavrsili turnir, ostali na rucku u nekom restoranu i opet po podne kuci. Sad ko vozi relaciju Doboj Mostar zna koliko vremena i zivaca uzme i koliko te umori ta voznja. Cisto sumnjam da neko ide nako na udan, ovo je samo jedan mali primjer sta znaci dobar autoput i dobre cestovne komunikacije.
Ovo sto se kod nas radi je ravno bauntistanu ako i tome :skoljka:.
Pa to sto si naveo je odavno apsolvirano, zamisli sada kada bi se vecina stanovnika BiH kretala po drzavi, jednom u dvije sedmice minimalno i kada bi shvatili koliko je naporno putovati tolike razdaljine. Mislis li da bi nastavili podrzavati ovu politicku garnituru?
detroit-mercy
Posts: 16094
Joined: 07/04/2009 16:54
Location: povis jajca

#24114 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by detroit-mercy »

So What! wrote: 26/05/2022 15:28
detroit-mercy wrote: 26/05/2022 15:25
Kod mene kcerka skoro imala turnir u odbojci, razdaljina malo duza nego Doboj-Mostar, za dva sata i to lagane voznje bez imalo naprezanja. Ujutro otisli, zavrsili turnir, ostali na rucku u nekom restoranu i opet po podne kuci. Sad ko vozi relaciju Doboj Mostar zna koliko vremena i zivaca uzme i koliko te umori ta voznja. Cisto sumnjam da neko ide nako na udan, ovo je samo jedan mali primjer sta znaci dobar autoput i dobre cestovne komunikacije.
Ovo sto se kod nas radi je ravno bauntistanu ako i tome :skoljka:.
Pa to sto si naveo je odavno apsolvirano, zamisli sada kada bi se vecina stanovnika BiH kretala po drzavi, jednom u dvije sedmice minimalno i kada bi shvatili koliko je naporno putovati tolike razdaljine. Mislis li da bi nastavili podrzavati ovu politicku garnituru?
Iskreno, mislim :skoljka: Ovo je samo jedan segment zivota, transport. Sta je sa drugim koji ljudi svaki dan osjete na svojoj kozi. lokalni saobracaj, zdrvstvo, skolostvo, kultura, sport, bliza i dalja perspektiva. Sve ove stvari dolaze puno prije landaranja sa kraja na kraj drzave i imaju puno veci uticaj na kvalitet zivota i opet se glasa kako se glasa. Iskreno, mi smo se zaglavili u blatu i svaki dan tonemo sve vise i vise ali valjda smo se vec navikli na to da propadamo u to blato pa nam svejedno
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#24115 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by So What! »

detroit-mercy wrote: 26/05/2022 15:35 Iskreno, mislim :skoljka: Ovo je samo jedan segment zivota, transport. Sta je sa drugim koji ljudi svaki dan osjete na svojoj kozi. lokalni saobracaj, zdrvstvo, skolostvo, kultura, sport, bliza i dalja perspektiva. Sve ove stvari dolaze puno prije landaranja sa kraja na kraj drzave i imaju puno veci uticaj na kvalitet zivota i opet se glasa kako se glasa. Iskreno, mi smo se zaglavili u blatu i svaki dan tonemo sve vise i vise ali valjda smo se vec navikli na to da propadamo u to blato pa nam svejedno
Iako ne mislim da smo zaglavili u blatu, BiH je ostvarila i dalje znacajan napredak s obzirom na infrastrukturu kojom je ranije raspolagala.

Upravo ono sto se popravilo i jeste lokalni saobracaj, jer poslije rata i jesu mozda najbolje unaprijedjene lokalne saobracajnice, rekao bih u manjim mjestima, ali ni veci gradovi nisu bili liseni unapredjenja lokalnog saobracaja. Problem je u najvecoj mjeri u ovom medjugradskom i tranzitnom saobracaju.

Ostalo pobrojano, nasim ljudima nije ni bitno haman, pa doktore i ucitelje je na poklone upravo narod ovdje prvi naucio i to prije mnogo decenija, zasto bi neko to mijenjao.
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#24116 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by So What! »

O ovome sam nedavno pričao, izgradnja autoputa se ljudima prodaje kao "pista za more", a ne kao nešto što je ovoj državi prijeko ptrebno za razvoj i napredak, dok je brže putovanje prema morskoj obali samo gratis pogodnost ...

Uz dodatak da ovaj tekst, kao i mnogo sličnih su gotovo reklamni (naručeni) članci.

Pogledajte kako izgleda dionica koja će promijeniti put na more
Image

Izgradnja dionice Tarčin – Ivan, južno od Sarajeva, u punom je zamahu.

Ukupna dužina dionice Tarčin – Ivan iznosi 6,9 km, a vrijednost investicije je 250 miliona KM bez PDV-a.

Youtube kanal 4life objavio je kakvo je trenutno stanje na ovom impozantnom gradilištu.



Iako je prema ugovoru rok za završetak radova kraj maja 2022. godine, do toga evidentno neće doći.

Razlog za to su kašnjenja koja su djelimično izazvana problemima u vezi korona virusa, djelimično manjkom resursa na tržistu i lančanim poskupljenjem građevinskog materijala i usluga.

Stoga se okončanje radova planira za polovinu augusta 2022. godine, rekao je nedavno Jasmin Bučo, jedan od direktora BH kompanije Euro-Asfalt.

Kako smo ranije objavili, dionica autoceste od Tarčina do prevoja Ivan, uključujući i tunel Ivan, trebala bi biti duga blizu sedam kilometara. Ova dionica će se nastaviti na do sada izgrađeni dio autoceste od Zenice do Tarčina.

Od spomenute dužine, blizu dva kilometra otpada na tunel Ivan, koliko bi trebalo da bude dug ovaj objekat.



Nakon što bude puštena u promet, putnici više neće morati koristiti stari put preko prijevoja Ivan, uključujući stari tunel Ivan (magistralni) koji se često uzima kao granica između Bosne i Hercegovine.

Stoga se može kazati da ni put u Hercegovinu, ili na more, više neće biti isti.
Biznis Info
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#24117 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by So What! »

Međudržavni most na Savi kod Gradiške: ispitivanje probnog opterećenja
Image

U periodu 23-26.5.2022. godine Institut IGH a.d. Zagreb izvršio je ispitivanje probnog opterećenja konstrukcije mosta, koji je izveden kao čelični sandučasti most preko tri raspona L=128 + 170 + 128 = 426 m sa osloncem na dva upornjaka. Sredina glavnog otvora je raspona L=170 m.

Cilj ispitivanja je utvrđivanje ponašanja mosta pri testnom opterećenju u odnosu na projektom propisano opterećenje, te u vezi s tim, određivanje sposobnosti mosta za preuzimanje projektom predviđenih opterećenja.

Ispitivanje je uključilo statičko i dinamičko ispitivanje konstrukcije mosta.

Statičko ispitivanje

Statičko ispitivanje je ispitivanje krutosti rasponske konstrukcije mosta pod statičkim opterećenjem. Statičko opterećenje je ostvareno simetričnim, te nesimetričnim pozicioniranjem kamiona na rasponsku konstrukciju. U okviru statičkog ispitivanja konstrukcije mosta izvršena su sljedeća mjerenja:

• Mjerenje vertikalnih pomaka prilikom statičkog kamionskog opterećenja, modifikovanom metodom geometrijskog nivelmana visoke tačnosti u sredini svakog raspona, te na svim ležajevima.

• Mjerenje zaostalih vertikalnih pomaka nakon rasterećenja na istim mjernim mjestima

Dinamičko ispitivanje

Dinamičko ispitivanje je mjerenje oscilacija konstrukcije mosta prilikom dinamičke pobude, a u cilju utvrđivanja osnovnih dinamičkih parametara konstrukcije (vlastitih frekvencija i prigušenja). U okviru dinamičkog ispitivanja izvršena su sljedeća mjerenja:

• Mjerenje vlastitih frekvencija i prigušenja rasponske konstrukcije u tački na sredini mosta, a na osnovu izmjerene funkcije odziva rasponske konstrukcije uslijed dinamičke pobude (prelaska kamiona preko prepreke na kolniku mosta).

• Mjerenje dinamičkog koeficijenta na srednjem rasponu uslijed pobude prelaska punog kamiona (mase 30 – 35 tona), pri brzinama od 30 do 70 km/h.

Riječ je o posljednjem ispitivanju prije tehničkog prijema i izdavanja upotrebne dozvole.
Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#24118 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by So What! »

User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#24119 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by So What! »

Izgradnja dionice Nemila - Poprikuše - 31. 05. 2022.

Image

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#24120 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by So What! »

Izgradnja dionice Zvirovići - Počitelj [Most Počitelj] - 31. 12. 2022.

Image

Image

Image

Image Image

Image Image
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#24122 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by So What! »

Ne vjeruj svemu što HDZ-ova piskarala napišu, a Avdo Avdić koji je sve više u službi SDA prenese.

I ja sam protivnik Kineza u našoj zemlji, ali sam protivnik i SDA i HDZ-a, pa mi smiješno bude kada se ovako obračunavaju.

HDZ je izgubio vlast u Kantonu br. 10 i tamo djeluje jedina opozicija kod Hrvata u ovoj zemlji, iako su upravu za ovaj dio da su Kinezi došli i domaće kompanije angažovali na izgradnji, u ovom slučaju smetaju jer na čelu konzorcija nije Hering ili Euro-Asfalt.
User avatar
-Chesterfield-
Posts: 5642
Joined: 04/08/2020 19:22

#24123 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by -Chesterfield- »

So What! wrote: 02/06/2022 19:38
Ne vjeruj svemu što HDZ-ova piskarala napišu, a Avdo Avdić koji je sve više u službi SDA prenese.

I ja sam protivnik Kineza u našoj zemlji, ali sam protivnik i SDA i HDZ-a, pa mi smiješno bude kada se ovako obračunavaju.

HDZ je izgubio vlast u Kantonu br. 10 i tamo djeluje jedina opozicija kod Hrvata u ovoj zemlji, iako su upravu za ovaj dio da su Kinezi došli i domaće kompanije angažovali na izgradnji, u ovom slučaju smetaju jer na čelu konzorcija nije Hering ili Euro-Asfalt.
Ja samo postavio link. Da li ima istine - ne znam.
A da mućkaju to je 100%
User avatar
Login77777
Posts: 8693
Joined: 18/05/2021 09:11

#24124 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Login77777 »

Sta je svrha da pojedini krajevi placaju akcize kada je ocito da nece nikada kilometra autoputa a ni puta dobiti?

https://www.klix.ba/biznis/investicije/ ... /220510004
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#24125 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by So What! »

Login77777 wrote: 05/06/2022 11:29 Sta je svrha da pojedini krajevi placaju akcize kada je ocito da nece nikada kilometra autoputa a ni puta dobiti?

https://www.klix.ba/biznis/investicije/ ... /220510004
Pa nisu akcize uplata za hodžarinu, da se gleda ko je koliko uplatio, pa toliko i dobiva, valjda se redaju prioriteti, a neizgrađeni koridor Vc je prioritet.

S druge strane, vrlo je jednostavno, u BiH se nažalost sve vuče na tri dijela, jedan narod ima potpunu autonomiju u svom entitetu da ga gradi gdje želi, dok druga dva naroda su te sreće da moraju dijeliti entitet pa tako i postavljanje prioriteta izgradnje.

To se na kraju krajeva najbolje ogleda kroz magistralne ceste, Livno dobiva drugu obilaznicu, a svaka varoš sa hrvatskom većinom, kao i Mostar, dobivaju neka ozbiljnija ulaganja u infrastrukturu magistralnih cesta, još pogotovo ako uzmemo u obzir da je taj isti HDZ hladno uspio zaštiti interese hrvatskih privrednika u Vitezu, te brzu cestu pretvoriti u bulevar oko šoping centara.

Tuzlanski kanton nije se našao na trasi koridora Vc, kao nijednog drugog evropskog koridora. Unutar države, glavni tranzit se i ne odvija pretjerano kroz ovaj kanton, osim ovog eventualno prema Srbiji. Isti je kanton osuđen na utakmicu sa Sarajevom i ostalim dijelovima FBiH, a decenijama je TK slala bezmude političare u Sarajevo, osim eventualno Envera Bijedića, koji bi lansirali neki projekat u TK.

Za sada je u TK obećana ta cesta oko Živinica, i spominje se ta brza cesta prema Brčkom, gdje je opet svako selo izvelo svoje vijeće mudraca, pa su korigovali trasu. I dok po TK, tako crtaju kako je kome ćejf, u Zapadnoj Hercegovini odavno nacrtali, a Vlada FBiH proglasila svojim interesom trasu brze ceste Mostar - Široki Brijeg - Zagvozd.
Post Reply