Jedno 4 milje maraka.-Chesterfield- wrote: ↑18/04/2022 17:30 Kada će kod nas E-Vinjete kao u Sloveniji? I kolika bi cijena mogla biti za godišnju vinjetu?
Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Moderator: anex
- drug_profi
- Posts: 50609
- Joined: 16/07/2012 16:00
#23952 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
-
- Posts: 3400
- Joined: 10/04/2017 15:12
#23953 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
nažalost nije glavni problem to što su oni nesposobni, nego sve ono drugo što su pored toga
- -Chesterfield-
- Posts: 5637
- Joined: 04/08/2020 19:22
#23954 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Ja nešto ne vidim da novinari pišu o ovom problemu. Opravdane su kritike što nije davno izgrađen.
Putarina je preskupa za naš standard. Sutra da ga završe na dijelu gdje putujem s posla i na posao ja bih išao magistralnim putem. Jer mi se ne isplati.
- Rockefeller
- Posts: 7318
- Joined: 02/02/2015 13:05
- Location: Rijeka Sćona
#23955 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Zalosno. Jebote zivot ljudi u svijetu grade gigantske projekte i zavrse sve u roku a ovdje AP misaona imenica.
- drug_profi
- Posts: 50609
- Joined: 16/07/2012 16:00
#23956 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Stvar je sta u stvari vlstodrzac zeli. Ovi sad zele da ti izvade i zlatni zub.-Chesterfield- wrote: ↑18/04/2022 21:17Ja nešto ne vidim da novinari pišu o ovom problemu. Opravdane su kritike što nije davno izgrađen.
Putarina je preskupa za naš standard. Sutra da ga završe na dijelu gdje putujem s posla i na posao ja bih išao magistralnim putem. Jer mi se ne isplati.
Kad i ako dodje neki koji ce htjeti da je ljudima lakse i bolje zivjeti, oni ce staviti recimo godisnju vinjetu za npr. 200 maraka.
- mayab
- Posts: 27167
- Joined: 06/03/2008 13:00
- Location: SARAJEVO
#23957 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
OVI NAŠI BI TREBALI PRVO DA SE ODLUČE DA IDU NA OTVORENI SISTEM AUTO CESTA,-Chesterfield- wrote: ↑18/04/2022 17:30 Kada će kod nas E-Vinjete kao u Sloveniji? I kolika bi cijena mogla biti za godišnju vinjetu?
dakle bez naplatnih kućica i rampi,i onda ide naplata vinjetama, bilo pravim, bilo elektronskim!
A kod nas se baš suprotno gradi, zatvoreni sistem, rampe, radnici na naplati...
-
- Posts: 6494
- Joined: 20/01/2011 11:10
#23958 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Neće vinjete nikad, kao ni u Hr. Šta će sa svim silnim radnicima koji rade na naplatnim kućicama.
-
- Posts: 2885
- Joined: 10/01/2020 20:02
#23959 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Kad se sjetim špekulacija da je zastoj zbog promjene direktora jpac FBiH pa kad se to desi da će da cveta cveće i u naše preduzeće ali ne procvjeta ono nikad a direktor se naporima plata.
- Haris.ba
- Posts: 24836
- Joined: 08/09/2005 20:08
#23960 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Valjalo bi vratiti lovu koja se dala za zaposljenje?Dzontra_Volta wrote: ↑18/04/2022 23:16 Neće vinjete nikad, kao ni u Hr. Šta će sa svim silnim radnicima koji rade na naplatnim kućicama.
- nineinchnails
- Posts: 1668
- Joined: 24/02/2009 12:09
#23961 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Tema se dugo vremena zvala "Autoputevi u BIH - pregled izgradnje". To je bilo lijepo jer je svako mogao vidjeti kako napreduju radovi.
Medjutim, kako radovi slabo napreduju, neko je promijenio naziv teme u "Autoputevi u BIH - Koridor 5C" kao da je izgradjen.
Tako da se sada tema svela na raspravljanje o vinjetama, a imamo frtalj koridora 5C.
Medjutim, kako radovi slabo napreduju, neko je promijenio naziv teme u "Autoputevi u BIH - Koridor 5C" kao da je izgradjen.
Tako da se sada tema svela na raspravljanje o vinjetama, a imamo frtalj koridora 5C.
- Haris.ba
- Posts: 24836
- Joined: 08/09/2005 20:08
#23962 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Pa o cemu da raspravljamo? Nema dionice koja ne kasni, nije otvorena po tri puta, nije morala da se naknadno popravlja?nineinchnails wrote: ↑19/04/2022 10:13 Tema se dugo vremena zvala "Autoputevi u BIH - pregled izgradnje". To je bilo lijepo jer je svako mogao vidjeti kako napreduju radovi.
Medjutim, kako radovi slabo napreduju, neko je promijenio naziv teme u "Autoputevi u BIH - Koridor 5C" kao da je izgradjen.
Tako da se sada tema svela na raspravljanje o vinjetama, a imamo frtalj koridora 5C.
Vinjete? Treba ukinuti i ovako placanje. Nema nikakvog razloga da se autoput naplacuje, osim da se zaposljavaju ljudi na naplati. Koliko bi se love stvorilo u ekonomiji kad bi se ukinuli ti u sustini nepotrebi poslovi kada bi autoput bio besplatan za koristenje.
Last edited by Haris.ba on 19/04/2022 10:21, edited 1 time in total.
- nineinchnails
- Posts: 1668
- Joined: 24/02/2009 12:09
#23963 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Slažem se. Kod nas se prvo naprave naplatne kućice, pa se onda pravi dionica autoputa. Ned'o bog da koji dio ne bude naplaćen slučajno.Haris.ba wrote: ↑19/04/2022 10:17Pa o cemu da raspravljamo? Nema dionice koja ne kasni, nije otvorena po tri puta, nije morala da se naknadno popravlja?nineinchnails wrote: ↑19/04/2022 10:13 Tema se dugo vremena zvala "Autoputevi u BIH - pregled izgradnje". To je bilo lijepo jer je svako mogao vidjeti kako napreduju radovi.
Medjutim, kako radovi slabo napreduju, neko je promijenio naziv teme u "Autoputevi u BIH - Koridor 5C" kao da je izgradjen.
Tako da se sada tema svela na raspravljanje o vinjetama, a imamo frtalj koridora 5C.
Vinjete? Treba ukinuti i ovako placanje. Nema nikakvog razloga da se autoput naplacuje.
-
- Posts: 3400
- Joined: 10/04/2017 15:12
#23964 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
očito se niko od vas nije u devedesetim vozio kroz sloveniju … ti šupci su čak naplaćivali i dionice u izgradnji
-
- Posts: 3400
- Joined: 10/04/2017 15:12
#23965 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
jel može bit da se nemila-vranduk još ne radi jer ovaj kofol izvođač ne može naći podizvođače?
- Haris033
- Posts: 3865
- Joined: 02/02/2005 07:07
- Location: Sarajevo
- Contact:
- drug_profi
- Posts: 50609
- Joined: 16/07/2012 16:00
#23967 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
i jos milion puta LOL
Nece biti nista. Ni natjecaja, ni konkursa, ni tendera.....
-
- Posts: 952
- Joined: 14/12/2017 15:51
#23968 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Bullshit clanak, cim sam procitao 2 cijevi za Prenj skontao sam da je ubleha. Niko ne zna ni kako ce se cesta spustiti od Ivana do ulaza u Prenj a kamo li da krene tender i gradnja. Ne mozemo sa Dobojem da se spojimo i da dotjeramo od juga do Mostara, ono bi lafo pocelo Prenj da busi.
- Login77777
- Posts: 8682
- Joined: 18/05/2021 09:11
#23969 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Kaze Lasic 2028 gotov komplet autoput. Dajte malo pozitive i vjerujte nasim majstorima.
- Login77777
- Posts: 8682
- Joined: 18/05/2021 09:11
#23970 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Pa moraju vidjeti gdje ce izaci iz prenja pa onda ide studis kako taj dio spojiti.Concord wrote: ↑21/04/2022 23:02 Bullshit clanak, cim sam procitao 2 cijevi za Prenj skontao sam da je ubleha. Niko ne zna ni kako ce se cesta spustiti od Ivana do ulaza u Prenj a kamo li da krene tender i gradnja. Ne mozemo sa Dobojem da se spojimo i da dotjeramo od juga do Mostara, ono bi lafo pocelo Prenj da busi.
- So What!
- Posts: 11159
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#23971 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Ne nasjedati na ove članke o tunelu Prenj, trenutno je tek u proceduri, tender za Idejni projekat sa Glavnim projektom za pripremu gradilišta (pristupne ceste, opskrba vodom, opskrba strujom), a pretkvalifikacijski proces su proše 4 kompanije / konzorcija:
• IDOM Consultoría, Ingeniería y Arquitectura S.A.U. (Španija)
• 3G Gruppe Geotechnik Graz ZT GmbH (Austrija); Amberg Engineering AG (Austrija)
• Elea iC d.o.o. (Slovenija); iC consulenten ZT GmbH (Austrija); SEED Consulting Sh.p.k. (Albanija); IBE, d.d., svetovanje, projektiranje in inženiring (Slovenija)
• Technital S.p.A. (Italija)
Oni će biti izabrani kroz par mjeseci i onda kroz godinu će izraditi ovaj projekat, a u međuvremenu bi trebao biti i tender za Glavni projekat, pa tek onda može ići tender jer će se tunel Prenj raditi po Crvenom FIDIC-u. Tako da ovaj tender što najavljuju u aprilu je možda tender za Glavni projekat, ali nema govora o izgradnji ovdje još uvijek.
BiH korak bliže gradnji mega-tunela dugog 10 km - Četiri kompanije u užem krugu za konsultante i izradu projekta tunela Prenj
• IDOM Consultoría, Ingeniería y Arquitectura S.A.U. (Španija)
• 3G Gruppe Geotechnik Graz ZT GmbH (Austrija); Amberg Engineering AG (Austrija)
• Elea iC d.o.o. (Slovenija); iC consulenten ZT GmbH (Austrija); SEED Consulting Sh.p.k. (Albanija); IBE, d.d., svetovanje, projektiranje in inženiring (Slovenija)
• Technital S.p.A. (Italija)
Oni će biti izabrani kroz par mjeseci i onda kroz godinu će izraditi ovaj projekat, a u međuvremenu bi trebao biti i tender za Glavni projekat, pa tek onda može ići tender jer će se tunel Prenj raditi po Crvenom FIDIC-u. Tako da ovaj tender što najavljuju u aprilu je možda tender za Glavni projekat, ali nema govora o izgradnji ovdje još uvijek.
BiH korak bliže gradnji mega-tunela dugog 10 km - Četiri kompanije u užem krugu za konsultante i izradu projekta tunela Prenj
eKapija
Autoceste Federacije BiH izabrale su četiri kompanije, koje su ušle u uži krug za dobijanje posla na pripremi gradnje najdužeg tunela u BiH – tunela Prenj.
Riječ je kompaniji koja će provesti konsultantske usluge za izradu idejnog projekta sa elementima izvedbenog projekta za ugovor o radovima na tunelu Prenj i tendersku dokumentaciju.
Izborom ove kompanije gradnja mega-projekta biće na korak bliže realizaciji.
Kompanije koje su ušle u uži krug su:
- IDOM Consulting, Engineering, Architecture, S.A.U., Španija
- JV 3G-Amberg, Austrija
- JV Elea iC – iC Consulenten ZT – SEED – IBE, Slovenija
- Technital S.p.A.l, Italija
Skraćena lista upućena je EBRD-u, a sada će biti provedena druga faza u kojoj će jedna od ovih kompanija biti izabrana za posao.
Ovaj tunel koji će se nalaziti između Mostar i Konjica predstavlja najzahtjevniji dio autoceste na Koridoru 5C.
Autocestu će na tom potezu uveliko skratiti putovanje i biti ključni dio mozaika u povezivanju Hercegovine s Bosnom.
Gradnja tunela Prenj trebala bi trajati čak 70 mjeseci, a biće dug 10,15 km.
-
- Posts: 3400
- Joined: 10/04/2017 15:12
#23972 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
dakle bio je user u pravu koji je tvrdio da je premjerio na karti i da prenj neće bit 13km nego maksimalno 11km (ne sjećam se ko je tačno bio u pitanju). elem počeli su sa 13km i u međuvremenu sišli na 10,15km, ko zna šta će još biti dok se to ne počne kopati, za nekih desetak-dvadesetak godina, ako i tada bude
-
- Posts: 4439
- Joined: 29/01/2018 22:14
#23973 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Ma šta je nama 2 km razlike, još ako je tunel to se manje primjeti
- fortaleza
- Posts: 5592
- Joined: 05/03/2012 23:16
- Location: https://www.youtube.com/watch?v=Vh4QWmx50qA
#23974 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Odustat će od Prenja za 5-6 godina, a za 10-12 će napraviti cijeli koridor bez ovog tunela.RJ57 wrote: ↑22/04/2022 16:46 dakle bio je user u pravu koji je tvrdio da je premjerio na karti i da prenj neće bit 13km nego maksimalno 11km (ne sjećam se ko je tačno bio u pitanju). elem počeli su sa 13km i u međuvremenu sišli na 10,15km, ko zna šta će još biti dok se to ne počne kopati, za nekih desetak-dvadesetak godina, ako i tada bude
- So What!
- Posts: 11159
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#23975 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Sutra potpisivanje ugovora za izgradnju prve dionice brze ceste na koju se čeka 15 godina
Indikator
Predstavnici kompanije Autoceste FBiH sutra će u Mostaru potpisati ugovor za izgradnju prve dionice brze ceste Lašva – Travnik – Jajce, od Poslovne zone Vitez do Nević Polja.
Ugovor za početak radova, na koje se čeka više od 15 godina, potpisat će Elmedin Voloder, direktor “Autocesta FBiH”, i Mario Bevanda, predstavnik firme “Hering” Široki Brijeg.
Vrijednost ugovorenih radova iznosi 74,9 miliona KM, s uračunatim PDV-om, a rok za završetak izgradnje je 20 mjeseci, piše Avaz.
Izgradnja dijela brze ceste Lašva – Nević Polje, gdje su predviđene i petlje Vitez – izlaz iz poslovne zone i Nević Polje, finansira se namjenskim sredstvima iz budžeta Vlade FBiH.
– Izgradnja prve dionice brze ceste Lašva – Travnik – Jajce počinje zahvaljujući političkoj odluci, stabilnoj ekonomiji i zakonskim i urbanističkim preduvjetima koji nisu postojali tokom prethodnih 15 godina te upornosti i odlučnosti nove Uprave Autocesta”da se ubrzaju svi procesi koji će dovesti do gradnje cestovne infrastrukture na prostoru cijele FBiH – rečeno je za Avaz iz Autocesta FBiH.
Cilj izgradnje ove dionice jeste povezati zapadnu BiH, odnosno Bihać, Cazin i Veliku Kladušu, preko Ključa, Jajca, s centralnim dijelom na Koridoru 5C i dalje s istočnom Bosnom i Hercegovinom te susjednim državama Srbijom i Crnom Gorom.
Brza cesta Lašva – Travnik – Jajce će značajno poboljšati kvalitet života bh. građana jer će skratiti vrijeme putovanja i poboljšati sigurnost svih učesnika u prometu, s obzirom na to da se radi o jednom od najopterećenijih cestovnih pravaca u BiH.