Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
Qler
Posts: 23604
Joined: 18/10/2004 14:49
Location: Sarajevo

#24251 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Qler »

Ma debili, nesposobni i krumpirani, svi do jednog...
doktor78
Posts: 3017
Joined: 14/09/2006 11:02

#24252 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by doktor78 »

Koliko smo ovakvih najava pročitali zadnjih godina :run:
User avatar
donnie_darko
Posts: 1036
Joined: 11/11/2017 22:49

#24253 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by donnie_darko »

Kako ih nije stid vise placati ovakve clanke.
Jebemo vam tromajku narednih 6 godina :izet: :izet: :izet:
User avatar
kurty
Posts: 45059
Joined: 17/08/2008 23:29
Location: Made in Breza

#24254 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by kurty »

EFD22 wrote: 16/06/2022 16:02
kurty wrote: 16/06/2022 15:43

da se ovo desilo, "BAUERA" bi morali brenerima rezati i na djelove vaditi...
Uništili su ih 8 komada za koje ja znam.
Da su unistili 8 "bauera", propao bi i Euro Asfalt i pola njegovih podizvođača. I vjerovatno i osiguranje, koje je osiguralo gradilište
User avatar
drug_profi
Posts: 50610
Joined: 16/07/2012 16:00

#24255 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by drug_profi »

Morao sam da guglam da vidim sta vam je Bauer.
kad vec spominjete te điđe, pojasnite ukratko da je svima jasno.
probook
Posts: 4592
Joined: 13/10/2013 22:38

#24256 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by probook »

mk ultra wrote: 17/06/2022 18:53 Bla bla mjau bla

Koliko je ovih i ovakvih tekstova bilo u zadnjih 25 godina
A mi i dalje na 110km :lol:
Dok ne daju Turcima ili Kinezima dionicu od bar 50 kilometara mi za svog zivota necemo docekati zavrsen autoput!
Trappist
Posts: 4295
Joined: 12/09/2020 08:52

#24257 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Trappist »

Pola autoputa u nekakvim radovima, obustavama itd. a uredno naplacuju punu cijenu. Izlaz za podlugove zatvoren, mora se do visokog ici (ili starom katastrofalnom cestom) i platis im 2km umjesto 1.20, odlicna ideja :bih:
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#24258 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by So What! »

Nastavljaju se aktivnosti na dionici Tunel Kvanj - Buna
Image

JP Autoceste FBiH objavile su tender za izradu detaljnog idejnog projekta dionice Tunel Kvanj – Buna (5,2 km)“ vrijedan 2,5 miliona KM, saznaje Akta.ba.

Obaveza ponuđača je priprema projekata, studija i elaborata potrebnih za ishođenje stručnih mišljenja, saglasnosti i sl. koje su obavezne i prethode ishođenju urbanističke saglasnosti, odnosno koje su uslov završetku ugovora za ovaj predmet nabavke prema Projektnom zadatku i ovoj tenderskoj dokumentaciji, navodi se.

Podsjetimo, radi se o tenderu zbog kojeg je obustavljen tender za izvođenje radova na pomenutoj dionici. Glavni razlog - žuti FIDIC što podrazumijeva da izabrani izvođač izrađuje glavni projekt na osnovu idejnog projekta investitora.

Kako je navedeno tada iz Autocesta FBiH, postupak je imao niz manjkavosti koje su se pokušale otkloniti ali bez uspjeha. Od nekih ponuđača radova su primljene ponude koje su unaprijed uključivale promjene (tzv. spekulativne ponude) koje bi se dogodile u realizaciji ugovora zbog kojih bi došlo do naknadne promjene cijena na štetu investitora odnosno JP Autoceste FBiH.

"Bitan detalj jest postupak po žutom FIDIC-u po kome je izvođač projektant glavnog projekta, a investitor je bio u obavezi pripremiti idejni projekt", naveli su iz Autocesta.

Takav projekat nije bio pripremljen zbog tada miniranog terena kao posljedice ratnih dejstava, pa je samo podloga bila idejno rješenje kao skice za buduću autocestu.

Nepravilno pripremljen tender i rizik da se izabere izvođač je dovelo do nerazumnog roka za odabir izvođača radova, zbog čega bi rok gradnje kao i sama cijena izvođenja radova bila izvan kontrole investitora.

JP Autoceste FBiH imaju pravo poništiti postupak bez obrazloženja u bilo kom trenutku, kako je definirano i tenderskom dokumentacijom, na osnovu čega je direktor na sastanku s predstavnicima Evropske investicijske banke, koja finansira ovu poddionicu, predložio da se obustavi tekući postupak nabavke iz 2019. godine, a pokrene novi u okviru koga bi se u najkraćem zakonskom roku izabrao izvođač radova.

Banka kreditor Evropska investicijska banka razumjela je razloge i podržala stav da se ide sa ponovnim postupkom za odabir izvođača radova za ovu poddionicu.

Vratimo se dionici Tunel Kvanj-Buna. Poddionica je od iznimne je važnosti za završetak južnog dijela Koridor Vc jer spaja već izgrađenu poddionicu Buna - Počitelj na M17.

Na dionici Tunel Kvanj – Buna gradit će se dvocijevni tunel Kvanj, vijadukt i nadvožnjak, a ostatak trase se nadovezuje na dionicu Buna – Počitelj koja je u izgradnji.​

JP Autoceste FBiH objavile su tender za izradu detaljnog idejnog projekta dionice Tunel Kvanj – Buna (5,2 km)“ vrijedan 2,5 miliona KM, saznaje Akta.ba.

Obaveza ponuđača je priprema projekata, studija i elaborata potrebnih za ishođenje stručnih mišljenja, saglasnosti i sl. koje su obavezne i prethode ishođenju urbanističke saglasnosti, odnosno koje su uslov završetku ugovora za ovaj predmet nabavke prema Projektnom zadatku i ovoj tenderskoj dokumentaciji, navodi se.

Podsjetimo, radi se o tenderu zbog kojeg je obustavljen tender za izvođenje radova na pomenutoj dionici. Glavni razlog - žuti FIDIC što podrazumijeva da izabrani izvođač izrađuje glavni projekt na osnovu idejnog projekta investitora.

Kako je navedeno tada iz Autocesta FBiH, postupak je imao niz manjkavosti koje su se pokušale otkloniti ali bez uspjeha. Od nekih ponuđača radova su primljene ponude koje su unaprijed uključivale promjene (tzv. spekulativne ponude) koje bi se dogodile u realizaciji ugovora zbog kojih bi došlo do naknadne promjene cijena na štetu investitora odnosno JP Autoceste FBiH.

"Bitan detalj jest postupak po žutom FIDIC-u po kome je izvođač projektant glavnog projekta, a investitor je bio u obavezi pripremiti idejni projekt", naveli su iz Autocesta.

Takav projekat nije bio pripremljen zbog tada miniranog terena kao posljedice ratnih dejstava, pa je samo podloga bila idejno rješenje kao skice za buduću autocestu.

Nepravilno pripremljen tender i rizik da se izabere izvođač je dovelo do nerazumnog roka za odabir izvođača radova, zbog čega bi rok gradnje kao i sama cijena izvođenja radova bila izvan kontrole investitora.

JP Autoceste FBiH imaju pravo poništiti postupak bez obrazloženja u bilo kom trenutku, kako je definirano i tenderskom dokumentacijom, na osnovu čega je direktor na sastanku s predstavnicima Evropske investicijske banke, koja finansira ovu poddionicu, predložio da se obustavi tekući postupak nabavke iz 2019. godine, a pokrene novi u okviru koga bi se u najkraćem zakonskom roku izabrao izvođač radova.

Banka kreditor Evropska investicijska banka razumjela je razloge i podržala stav da se ide sa ponovnim postupkom za odabir izvođača radova za ovu poddionicu.

Vratimo se dionici Tunel Kvanj-Buna. Poddionica je od iznimne je važnosti za završetak južnog dijela Koridor Vc jer spaja već izgrađenu poddionicu Buna - Počitelj na M17.

Na dionici Tunel Kvanj – Buna gradit će se dvocijevni tunel Kvanj, vijadukt i nadvožnjak, a ostatak trase se nadovezuje na dionicu Buna – Počitelj koja je u izgradnji.​
Akta
User avatar
Logovan
Posts: 94404
Joined: 15/05/2010 00:44
Location: http://i57.klix.com/6ocy11.png

#24259 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Logovan »

doktor78 wrote: 18/06/2022 08:03 Koliko smo ovakvih najava pročitali zadnjih godina :run:
Najavljivalo se i najavljivat će se :bih:
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#24260 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by So What! »

Izgradnja dionice Ponirak - Vranduk [Tunel Vranduk] - 19. 06. 2022.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#24261 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by So What! »

Lyon nova nada za jedan prelaz u Gradišci
Image

Na sastanku ministara zemalja u slivu rijeke Save, koji bi trebalo da bude održan krajem mjeseca u francuskom gradu Lyonu, predstavnici BiH nastojaće da sa nadležnima iz Hrvatske potpišu dokument koji bi definisao da u Gradišci, kod mosta preko Save, bude jedan integrisani granični prelaz.

Ova tema, odnosno potpisivanje izjave u vezi sa jednim prelazom kod mosta preko Save, a koji spaja BiH i Hrvatsku, trebalo je da bude i na dnevnom redu ministarskog sastanka koji je održan početkom juna u Tirani.

"Međutim, na tom sastanku nije se pojavio ministar mora, saobraćaja i infrastrukture Hrvatske Oleg Batković, koji je bio ključan u vezi sa potpisivanjem tog dokumenta. To su stvari između BiH i Hrvatske, tako da na tu temu tada nismo ništa mogli da uradimo", rekao je "Glasu Srpske" ministar komunikacija i transporta BiH Vojin Mitrović.

Naglasio je da je od 28. do 30. juna u Lyonu zakazan ministarski sastanak zemalja u slivu rijeke Dunav.

"Zbog toga smo pokrenuli inicijativu da tada u Francuskoj jedna od tema bude i granični prelaz u Gradišci. Pokušaćemo da u bilateralnim susretima riješimo ovo pitanje, odnosno da potpišemo tu zajedničku izjavu koja bi bila prvi dokument između dvije zemlje, a u vezi sa inicijativom koja se odnosi na to da u Gradišci bude jedan integrisani granični prelaz", naveo je Mitrović, dodajući da je inicijativa za izgradnju integrisanog graničnog prelaza pokrenuta još lani na ministarskom sastanku Transportne zajednice u Ljubljani.

On je naglasio da bi to bila najbolja opcija i najbrže rješenje.

"Ako budemo čekali da susjedna strana izgradi taj objekat i na svojoj strani, saobraćaj ni za još četiri godine neće krenuti tom novom trasom", dodao je Mitrović. Navodi i da dosadašnje izjave idu u tom smjeru da su sve strane spremne da daju podršku da kod novog mosta bude jedan granični prelaz i to na strani BiH, gdje je infrastruktura već podignuta.

Iz Ministarstva mora, saobraćaja i infrastrukture Hrvatske nismo dobili odgovore na pitanje da li su saglasni sa prijedlozima iz BiH ili su, pak, za neku drugu opciju.

Priča o gradnji mosta kod Gradiške počela je još 2004. godine, ali je tek nakon višegodišnjih blokada realizacija ove investicije krenula 2019. godine. Gradnja je završena krajem maja, a dodatna dokumentacija za puštanje u promet biće završena do kraja jula. Ipak, vozila će preko novog mosta tek za oko dvije godine ili nešto manje, koliko je predviđeno za završetak vezne saobraćajnice iz Hrvatske.

Procijenjena vrijednost gradnje mosta na rijeci Savi iznosi 19,54 miliona evra. Za ovaj projekat odobren je i grant Evropske komisije putem Investicionog okvira za zapadni Balkan u iznosu od 6,8 miliona evra.

Završetak radova

Vršilac dužnosti direktora "Autoputeva Republike Srpske" Slobodan Stanarević izjavio je da će sljedeće sedmice biti ozvaničen završetak radova na mostu preko Save kod Gradiške.

On je naglasio da je na hrvatskoj strani počela izgradnja brzog puta do petlje u Okučanima, koji treba da bude završen u naredne dvije godine.
Akta
tindbe
Posts: 1358
Joined: 04/02/2020 20:46

#24262 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by tindbe »

do kraja 2025. do Doboja autoputem!!
RJ57
Posts: 3402
Joined: 10/04/2017 15:12

#24263 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by RJ57 »

da, iz banjaluke
User avatar
-Chesterfield-
Posts: 5639
Joined: 04/08/2020 19:22

#24264 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by -Chesterfield- »

https://www.klix.ba/biznis/investicije/ ... /220620062

Izgleda da su pljunuli finu lovu Klix-u.
Dzontra_Volta
Posts: 6494
Joined: 20/01/2011 11:10

#24265 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Dzontra_Volta »

-Chesterfield- wrote: 20/06/2022 19:53 https://www.klix.ba/biznis/investicije/ ... /220620062

Izgleda da su pljunuli finu lovu Klix-u.
Piše da je prenesena vijest sa Fene, nema veze s klixom.
mistek
Posts: 3391
Joined: 23/05/2010 15:16

#24266 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by mistek »

Trappist wrote: 19/06/2022 20:51 Pola autoputa u nekakvim radovima, obustavama itd. a uredno naplacuju punu cijenu. Izlaz za podlugove zatvoren, mora se do visokog ici (ili starom katastrofalnom cestom) i platis im 2km umjesto 1.20, odlicna ideja :bih:
Ja prošle godine istarskim ipsilonom, od Učke do izlaza za Rovinj, 50km, otprilike 45km radovi na putu, svi voze jednom stranom, ograničenje 80km/h, plus udari pljusak, ograničenje spustili na 60km/h :D Helem, oprez ogroman upratiti sve prelaske s jedne strane kolovoza na druug i to, a uredno naplatili punu cestarinu.

U povratku lagano obalom :D
User avatar
drug_profi
Posts: 50610
Joined: 16/07/2012 16:00

#24267 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by drug_profi »

mistek wrote: 20/06/2022 23:32
Trappist wrote: 19/06/2022 20:51 Pola autoputa u nekakvim radovima, obustavama itd. a uredno naplacuju punu cijenu. Izlaz za podlugove zatvoren, mora se do visokog ici (ili starom katastrofalnom cestom) i platis im 2km umjesto 1.20, odlicna ideja :bih:
Ja prošle godine istarskim ipsilonom, od Učke do izlaza za Rovinj, 50km, otprilike 45km radovi na putu, svi voze jednom stranom, ograničenje 80km/h, plus udari pljusak, ograničenje spustili na 60km/h :D Helem, oprez ogroman upratiti sve prelaske s jedne strane kolovoza na druug i to, a uredno naplatili punu cestarinu.

U povratku lagano obalom :D
Mislim da sad prave zaustavnu traku da bi mogli podici kategoriju ceste na autocestu pa time i ogranicenje. ipsilon je vecim dijelom brza cesta.
A tugo moja, necu ove godine izgleda tuda. :(
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#24268 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by So What! »

-Chesterfield- wrote: 20/06/2022 19:53 https://www.klix.ba/biznis/investicije/ ... /220620062

Izgleda da su pljunuli finu lovu Klix-u.
Na sve načine pokušavaju da se izreklamiraju zadnjih par mjeseci, ali stvarno ne znam zašto. Znam naravno da je zbog izbora, ali pitam se kome se reklamiraju. Ja vjerujem da je običan narod poprilično prost, da ne kažem glup, pa ne konta, ali valjda se voze i vide da nisu vidili mnogo novih dionica.
User avatar
zomri
Posts: 12858
Joined: 03/05/2006 07:31

#24269 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by zomri »

Je li ono počela izgradnja onog dijela kod Nemile? Vidio sam kao da se nešto radi...
neki
Posts: 6694
Joined: 17/02/2005 07:57

#24270 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by neki »

drug_profi wrote: 21/06/2022 00:41
mistek wrote: 20/06/2022 23:32

Ja prošle godine istarskim ipsilonom, od Učke do izlaza za Rovinj, 50km, otprilike 45km radovi na putu, svi voze jednom stranom, ograničenje 80km/h, plus udari pljusak, ograničenje spustili na 60km/h :D Helem, oprez ogroman upratiti sve prelaske s jedne strane kolovoza na druug i to, a uredno naplatili punu cestarinu.

U povratku lagano obalom :D
Mislim da sad prave zaustavnu traku da bi mogli podici kategoriju ceste na autocestu pa time i ogranicenje. ipsilon je vecim dijelom brza cesta.
A tugo moja, necu ove godine izgleda tuda. :(
Ipsilon je za vrijeme SFRJ građen u profilu poluautoputa, tj magistrale sa denivelisanim petljama, slično kao i ostali tadašnji tzv autoputevi u jugoslaviji (bratstvo-jedinstvo, Sarajevo-Zenica,..). Sad dograđuju dodatni smjer, tj. šire u profil punog autoputa, kao što su kod nas radili sa-ze 2000tih.
Meni je specifično za taj ipsilon što većina petlji ima zasebne 4 rampe/izlaza i na svakoj posebna naplatna mjesta, prilično nepraktično, ali bi bilo preskupo rekonstruisati kompletnu petlju radi toga..
User avatar
Login77777
Posts: 8688
Joined: 18/05/2021 09:11

#24271 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Login77777 »

neki wrote: 21/06/2022 08:49
drug_profi wrote: 21/06/2022 00:41

Mislim da sad prave zaustavnu traku da bi mogli podici kategoriju ceste na autocestu pa time i ogranicenje. ipsilon je vecim dijelom brza cesta.
A tugo moja, necu ove godine izgleda tuda. :(
Ipsilon je za vrijeme SFRJ građen u profilu poluautoputa, tj magistrale sa denivelisanim petljama, slično kao i ostali tadašnji tzv autoputevi u jugoslaviji (bratstvo-jedinstvo, Sarajevo-Zenica,..). Sad dograđuju dodatni smjer, tj. šire u profil punog autoputa, kao što su kod nas radili sa-ze 2000tih.
Meni je specifično za taj ipsilon što većina petlji ima zasebne 4 rampe/izlaza i na svakoj posebna naplatna mjesta, prilično nepraktično, ali bi bilo preskupo rekonstruisati kompletnu petlju radi toga..
Jel ima gdje slika tog tadasnjeg puta Sarajevo-Zenica? Bas me zanima kako je to izgledalo.
NecuVise
Posts: 2885
Joined: 10/01/2020 20:02

#24272 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by NecuVise »

Izgledalo je kao ovaj dio magistrale što je preživio u Zenici, od uključenja na autoput u Lašvi do Blatuške petlje.
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#24273 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by So What! »

NecuVise wrote: 21/06/2022 09:12 Izgledalo je kao ovaj dio magistrale što je preživio u Zenici, od uključenja na autoput u Lašvi do Blatuške petlje.
Upravo tako, to je bila ustvari magistralna cesta, samo sa kvalitetnijim protokom saobracaja i nivelisanim saobracajem.

Spomenik tome je upravo navedena dionica, koja je i danas jedan od najboljih primjera kako magistralna cesta treba da izgleda.
RJ57
Posts: 3402
Joined: 10/04/2017 15:12

#24274 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by RJ57 »

Dzontra_Volta wrote: 20/06/2022 20:24
-Chesterfield- wrote: 20/06/2022 19:53 https://www.klix.ba/biznis/investicije/ ... /220620062

Izgleda da su pljunuli finu lovu Klix-u.
Piše da je prenesena vijest sa Fene, nema veze s klixom.
ako ništa a ono su konačno priznali da će runel prenj biti ispod 11km
probook
Posts: 4592
Joined: 13/10/2013 22:38

#24275 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by probook »

So What! wrote: 21/06/2022 08:11
-Chesterfield- wrote: 20/06/2022 19:53 https://www.klix.ba/biznis/investicije/ ... /220620062

Izgleda da su pljunuli finu lovu Klix-u.
Na sve načine pokušavaju da se izreklamiraju zadnjih par mjeseci, ali stvarno ne znam zašto. Znam naravno da je zbog izbora, ali pitam se kome se reklamiraju. Ja vjerujem da je običan narod poprilično prost, da ne kažem glup, pa ne konta, ali valjda se voze i vide da nisu vidili mnogo novih dionica.
Da imaju mozga i da slusaju potrebe stanovnika ove zemlje prvo bi radili sve od Konjica prema sjeveru da se zavrsi potpuno! Sta ga sada rade ovaj dio Buna - Pocitelj, 100 puta sam isao dionicu Mostar - Capljina non stop auto je u 4 ili 5 brzini, put ravan sa blagim krivinama ljepota za voziti. I sada je to pripritet zbog politickog balansa, a gore sjever preko brda polako ne zuri se 🤦🏻‍♂️
Post Reply