Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Moderator: anex
- drug_profi
- Posts: 50575
- Joined: 16/07/2012 16:00
#26051 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Ides nekim putem i stalno zapinjes za isti kamen.
Jel do kamena ili do tebe?
Jel do kamena ili do tebe?
-
- Posts: 69
- Joined: 05/06/2022 14:46
#26052 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Svi ovi komentari govore da Bosnjaci nisu narod nego su podijeljeni na neke regionalne grupe,plemena. Kod Hrvata toga nema, HDZ fino kaže, mi hoćemo pola federalnog budžeta iako u njega dajemo 10 %, i onda vrh te stranke HDZ usmjerava to gdje njima odgovara, u autocestu kroz Posavski kanton ( Svilaj-Odžak) davno završeno, most na Savi na Svilaju, davno završen. Onda HDZ kaze hocu novce za autocestu kroz ZHK i HNK i eto ga, hocu za kruzne tokove, hocu za magistralnu cestu u rangu brze ceste kroz Livanjski kanton i davno je zavrsili,,,,,sve to oni rade nasim parama dok mi ovdje gledamo regionalno. SDA je trebala ili sada ako OSMORKA preuzme vlast u FBIH da kaze HDZ-u, koliko dajete gospodo,je li dajete 10 %, dajete, eto vam 15 % i gradite sta hocete,,,,,a mi treba da posto je novac za KORIDOR Vc vec obezbijeđen,,krenemo sa autocestom Tuzla- Brčko, brzom cestom Bihać- Cazin- Velika Kladusa, da ubrzamo tunel Hranjen i brzu cestu kroz SBK. HDZ planira i radi nacionalno,a Bosnjaci se glođu regionalno,nemamo nacionalnu svijest, niti je ima SDA-DF koalicija, niti Osmorka.
- anex
- Nindža revizor
- Posts: 3576
- Joined: 20/02/2007 13:25
- Location: Grad sa željezarom bez dima
- Grijem se na: čumur
- Vozim: točak skot
- Horoskop: imam
- Contact:
#26053 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Do tebe.drug_profi wrote: ↑07/03/2023 10:09 Ides nekim putem i stalno zapinjes za isti kamen.
Jel do kamena ili do tebe?
Ako ga ne skloneš uvijek ćeš imati problem.
- So What!
- Posts: 11155
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#26054 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Bujrum, ako vam takav, polupismeni provincijalski feudalac i kabadahija treba da zastupa strateske interese, onda stvarno ne vidim kako bolje zasluzujete.Dr Arsla wrote: ↑07/03/2023 08:36Kad već tako dobro poznajes političke prilike na Tk red bi bio da sve te prozvane i detaljno analiziras i vidis njihove politicke ciljeve. Iznenadio bi se recimo npr. kad bi vidio da ta strategija kako ti navodis Mirsada Kukica i Pda se i zasniva na razvoju Tk: izgradnja termoblokova Tuzla 7 i Banovici 1, AC i brze ceste na Tk, pruga Banovići-Vares, ukidanje pondera 2 KS itd. To su i bili razlozi zasto se dotični raziso sa Sda i osnovo svoju stranku. Isto Mirnes Ajanovic ima sjediste stranke Boss u Tz, kao i Pda i njima je lakse se boriti za interese Tk jer ne moraju po pamet ici u Centrale u Sarajevo. Enko je bio dobar za Tk dok je bio u Sdp al se okreno Sda i stopio se s njima. Ostali igraju kako im kazu iz Sarajeva
Dok nam turbo-folk politika iz TK bude krasila naslovnice, a ljudi se u ostatku zemlje ibretili i pitali kakve budale tamo zive, pa jos uvijek odrzavaju kult licnosti, sigurno vam nece biti bolje.
-
- Posts: 92
- Joined: 28/04/2022 12:34
#26055 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Vidim da jako dobro poznaješ političke prilike i okolnosti u TK. To je kombinacija podrinjskog seljačkog mentaliteta kojeg uopšte ne interesuje ništa izvan svoje avlije -SDA, i komunističkog inertnog koji čeka da Tito ustane i rješava probleme-SDP. Oba podjednako pogubna za kanton i stanovnike kantona. Tako da uopšte nije nikakva promjena kad Sdp zamjeni Sda. Uvijek je neko drugi kriv, Sdp-ovcama mitski neprijatelj Sarajlijica, a Sda seljadiju ceste i infrastruktura jednostavno ne interesuju.So What! wrote: ↑07/03/2023 00:47Ako vas Sarajlije zajebavaju na racun lokal-patriotizma, budite sigurni da vas Tesnjak ne zajebava. Meni licno, kao i vecini stanovnika Tesnja, Tuzla je regionalni centar kojem gravitiramo, a u svakom smislu dijelimo najvise slicnosti sa stanovnicima upravo tog kantona.
Ono sto pricam je realnost koju malo ko od vas zeli da prihvati, a to je da se u prosjecnom stanovniku TK ocigledno jebe za putnu infrastrukturu, a to dokazuje konstantno na izborima. Cijela politika u svijetu pociva na nekom lobiju, pola holivudskih filmova spominje neko lobiranje, postoje cijele agencije, organizacije u svijetu koje se bave priblizavanjem interesa neke dvije strane.
Postoji itekako strategija za Tuzlu na nivou FBiH, jer po ko zna koji put vas treba uciti da drzava BiH nema ovlast da pravi ikakve puteve, iako svi konstantno prozivaju drzavu. Strategija kaze da je planirana brza cesta od Zepca do Sickog Broda i dalje do Srebrenika preko Brckog do Orasja. Eh sada, neka grupa politicara iz TK, da ima interes mogla bi hladno pokrenuti, da se barem lansira neka mikro-dionica pa kakva-takva, cisto da se zna da je nesto zakopano na toj trasi.
A da je to moguce, vrlo lahko je navesti primjer, iako nisam sljedbenik ni politike ni stranke doticnog i sto ste mene tice, sutra mogu da ga liferuju, ali Semsudin Mehmedovic je npr. kao pojedinac napravio vise posla za tu tesanjsko-usorsku regiju nego bilo ko drugi u historiji ove mikroregije. Vrhunski je zajedno s grupom ljudi izlobirao da Tesanj poslije rata dobije bolnicu, carinski terminal, industrijska ulaganja te trasu autoceste koja ide blize samom gradu.
A kakve lidere smo imali po tuzlanskoj regiji, Mirsada Kukica i njegovu strategiju, uhljebi u rudnik i mirno vladaj, kao i Begu Gutica, ista forma, samo druga politicka struja, vjecnog Jasmina Imamovica, covjeka koji ni sam vise nije znao zasto se nalazi na poziciji gradonacelnika Tuzle, pa je nakon 22 godine zivota odlucio otici u drzavni parlament, Fadila Novalica, covjeka koji je obiljezio FBiH skoro decenijom vladavine, da je postao jedan od najomrazenijih ljudi u drustvu, Mirnesa Ajanovica, najvecu politicku karikaturu u post-dejtonskoj BiH, Damira Masica, Zahiragic SDP stranke, te cijela plejada tipova poput Jakuba Suljkanovica, dezurnih preletaca, sitnih interesdzija i ostalih hohstaplera koji su se nasli tamo sigurno nisu mogli biti od pomoci.
Svijetlih primjera ima svagdje, ja sam navodio Envera Bijedica, covjeka koji je opet pozurio za svojim interesima, koketirao sa SDA pa se unistio u politickom smislu, sa tim svojim pokusajem od stranke, ali moj definitivni favorit, kao i favorit mnogih ljudi je Selim Beslagic.
U principu liderstvo u TK, izgledalo kao neki feudalizam ili izbor seoskog poglavice. Tamo dobar dio politcara se vodi sitnim interesom, pokrivajuci sitni interes stanovnika. Pola drzave nije moglo vjerovati sta se desava u Banovicima nakon snimaka sa predizbornih skupova tamo, zatim situacije nakon raskola i enormne izlaznosti na izbore koja se kretala ponekad cak oko 80%. Zatim nedavni protest ispred kuce Jakuba Suljkanovica u Srebreniku, nakon sto je presao iz PDA u SDA, zatim drzanje Jasmina Imamovica 22 godine na mjestu gradonacelnika u Tuzli, egzibicije Mirnesa Ajanovica, zatim nacelnik Zivnica Samir Kamenjakovic pravi ceremoniju povodom otvaranja lifta u Domu Zdravlja ili porno skandal vjecnog vladara Gracanice Nusreta Helica Dase.
Politickih skandala i trzavica svagdje ima, ali nigdje kao u TK, kantonu sa najpotentijim glasackim tijelom, vladaju uglavnom bezveznjakovici, potrosene licnosti i ti lokalni feudalci, a koje realno sve redom boli briga da naprave nesto kada je u planu cestovna infrastruktura. Cak stavise ja ne poznajem niti jednog aktivistu koji se bavi ovim pitanjem, a kamoli politickog aktivistu. Stvari ce se sigurno promijeniti jednom kada se narod opameti, a ako ocekujete da vam Denis Lasic kao federalni ministar prometa i komunikacija samoinicijativno zapocne neki projekat tamo, vi zivite u teskoj zabludi.
- drug_profi
- Posts: 50575
- Joined: 16/07/2012 16:00
#26056 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Tako je, al neki se boje da ce ako ga sklone upasti u rupu, pa radije zapinju.anex wrote: ↑07/03/2023 10:54Do tebe.drug_profi wrote: ↑07/03/2023 10:09 Ides nekim putem i stalno zapinjes za isti kamen.
Jel do kamena ili do tebe?
Ako ga ne skloneš uvijek ćeš imati problem.
I onda im neko drugi kriv.
-
- Posts: 1181
- Joined: 05/01/2013 16:16
#26057 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Isti ti je i kabadahija Šemso Mehmedović koji je prvi sa Šepićem i Kukićem pokrenuo bunu u Sda i onda se hinjski usutioSo What! wrote: ↑07/03/2023 10:54Bujrum, ako vam takav, polupismeni provincijalski feudalac i kabadahija treba da zastupa strateske interese, onda stvarno ne vidim kako bolje zasluzujete.Dr Arsla wrote: ↑07/03/2023 08:36Kad već tako dobro poznajes političke prilike na Tk red bi bio da sve te prozvane i detaljno analiziras i vidis njihove politicke ciljeve. Iznenadio bi se recimo npr. kad bi vidio da ta strategija kako ti navodis Mirsada Kukica i Pda se i zasniva na razvoju Tk: izgradnja termoblokova Tuzla 7 i Banovici 1, AC i brze ceste na Tk, pruga Banovići-Vares, ukidanje pondera 2 KS itd. To su i bili razlozi zasto se dotični raziso sa Sda i osnovo svoju stranku. Isto Mirnes Ajanovic ima sjediste stranke Boss u Tz, kao i Pda i njima je lakse se boriti za interese Tk jer ne moraju po pamet ici u Centrale u Sarajevo. Enko je bio dobar za Tk dok je bio u Sdp al se okreno Sda i stopio se s njima. Ostali igraju kako im kazu iz Sarajeva
Dok nam turbo-folk politika iz TK bude krasila naslovnice, a ljudi se u ostatku zemlje ibretili i pitali kakve budale tamo zive, pa jos uvijek odrzavaju kult licnosti, sigurno vam nece biti bolje.
- So What!
- Posts: 11155
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#26058 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Semsudin Mehmedovic je prvenstveno obrazovaniji politicar od Mirsada Kukica, nije stvarao kult licnosti, niti okupljao horde po predizbornim skupovima, nije kupovao socijalni mir upravljajuci nekim velikim javnim preduzecem, jer takav u Tesnju nije ni imao, nije zastrasivao lokalnu opoziciju, koja itekako postoji, Ermina Salkicevic je drzavni parlamentarac ispred SDP-a , dok je Kukic tukao i zastrasivao opozocionare iz SDP-a poput Kadrije Modrica. Ljudi u tom mjestu su bili prinudjeni glasati, a izlaznost na izbore je u Banovicima i dalje najrekordnija, na proslim izborima je iznosila 73%, u Tesnju me nikada niko nije natjerao da glasam niti me tjerao za koga cu glasati, a tome govori i prosjecna izlaznost od 48%. Ono sto definitivno Mehmedovic nije radio, da se trudio referendumom smjenjivati nacelnike u Tesnju, kao sto je Kukic radio, jer da je nagazio npr. Fuada Sisica, vjerovatno jednog od boljih nacelnika neke opstine u historiji ove zemlje, dobro bi najebao.
Dakle za razliku od banovicke diktature, u Tesnju, ali i drugim opstinama Zenicko-dobojskog kantona itekako postoji politicki pluralizam, sto tamo definitivno nije slucaj.
-
- Posts: 3510
- Joined: 05/05/2005 08:25
#26059 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Je Kadrija ili je Admir? Ako je Admir koja je to seljačinaSo What! wrote: ↑07/03/2023 12:32Semsudin Mehmedovic je prvenstveno obrazovaniji politicar od Mirsada Kukica, nije stvarao kult licnosti, niti okupljao horde po predizbornim skupovima, nije kupovao socijalni mir upravljajuci nekim velikim javnim preduzecem, jer takav u Tesnju nije ni imao, nije zastrasivao lokalnu opoziciju, koja itekako postoji, Ermina Salkicevic je drzavni parlamentarac ispred SDP-a , dok je Kukic tukao i zastrasivao opozocionare iz SDP-a poput Kadrije Modrica. Ljudi u tom mjestu su bili prinudjeni glasati, a izlaznost na izbore je u Banovicima i dalje najrekordnija, na proslim izborima je iznosila 73%, u Tesnju me nikada niko nije natjerao da glasam niti me tjerao za koga cu glasati, a tome govori i prosjecna izlaznost od 48%. Ono sto definitivno Mehmedovic nije radio, da se trudio referendumom smjenjivati nacelnike u Tesnju, kao sto je Kukic radio, jer da je nagazio npr. Fuada Sisica, vjerovatno jednog od boljih nacelnika neke opstine u historiji ove zemlje, dobro bi najebao.
Dakle za razliku od banovicke diktature, u Tesnju, ali i drugim opstinama Zenicko-dobojskog kantona itekako postoji politicki pluralizam, sto tamo definitivno nije slucaj.
Ja samo jedno znam, postojao je debeo razlog zašto su nas i u onom sistemu obilazile ove neke normalne investicije, zašto smo mi u BiH bili samo crna metalna industrija, rudnici i hemija. Pa zato što bolje nismo ni zaslužili i niko nam nije davao prava glasa jer smo stoka.
A kolika smo gofna pokazalo se nakon rata i našim odnosom prema žrtvi tj ljudima koji su živote dali za ovu zemlju.
Mene ne intereduje RS ni HZHB pričam samo o bošnjačkpm dijelu BiH u kome živi 1.7M ljudi i u koji je po količini novca koji se obrće ekvivalent Emiratima a prema stupnju razvoja Čad.
Nije nas džaba Tito gurao samo u rudnike, za bolje ni nismo.
- So What!
- Posts: 11155
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#26060 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Kadrija Modric je u pitanju, cesto se pojavljivao u medijima, u onom Avdicevom dokumentarcu o Kukicu je pricao o maltretiranju.costacurta wrote: ↑07/03/2023 13:16Je Kadrija ili je Admir? Ako je Admir koja je to seljačina
Ja samo jedno znam, postojao je debeo razlog zašto su nas i u onom sistemu obilazile ove neke normalne investicije, zašto smo mi u BiH bili samo crna metalna industrija, rudnici i hemija. Pa zato što bolje nismo ni zaslužili i niko nam nije davao prava glasa jer smo stoka.
A kolika smo gofna pokazalo se nakon rata i našim odnosom prema žrtvi tj ljudima koji su živote dali za ovu zemlju.
Mene ne intereduje RS ni HZHB pričam samo o bošnjačkpm dijelu BiH u kome živi 1.7M ljudi i u koji je po količini novca koji se obrće ekvivalent Emiratima a prema stupnju razvoja Čad.
Nije nas džaba Tito gurao samo u rudnike, za bolje ni nismo.
Nakon rata, mnoga mjesta Tuzlanskog kantona, koja i nisu imala neku industriju ranije su procvala, pod to mislim na Gracanicu, Gradacac, Srebrenik, pa i Zivinice i Kalesiju.
U TK se danas sve zivo proizvodi i svasta nesto izvozi. Tamosnji privrednici su pokazali itekako da se znaju aktivirati, kada je npr, tunel Ormanica bio blokiran, nikada glasniji nisu bili.
Isti model je trebalo samo primjeniti unutar interesa na federalnom nivou, najveci trgovacki lanac je od tamo, kao i mnogo robe siroke potrosnje u nasoj zemlji, ako njima nije u interesu da pokrenu, vrse pritisak, konstantno eskaliraju, onda ne znam kome jeste.
Meanwhile u Tesnju, kako izgleda postrojavanje (nevjerovatno dobar tempo gradnje za sada imaju):
Organizirano druženje za izvođače radova na dionici autoputa u općini Tešanj i Doboj Jug
Klix
U znak podrške najzahtjevnijem infrastrukturalnom projektu na području općina Tešanj i Doboj Jug kompanija Hifa-Oil odlučila je organizovati druženje za predstavnike izvođača radova, lokalne zajednice i drugih organa vlasti uključenih u ovaj projekt.
Svjesni važnosti ovakvog projekta za samu zajednicu i njen budući razvoj predstavnici kompanije Hifa-Oil ugostili su više od 300 osoba na svečanom druženju održanom u sportskoj dvorani u Tešnju.
Početkom godine počeli su radovi na poddionici autoputa na trasi koridora 5C od Putnikovog brda kod Doboja do Medakova u općini Tešanj. Dužina ove dionice je 8,5 kilometara, a vrijednost projekta je 143 miliona eura. Veliki projekti poput ovog zahtjevaju podršku, dobru organizaciju i razumjevanje lokalnih institucija i građana, što kompanija Hifa-Oil prepoznaje i na ovaj način želi istaknuti važnost ovog projekta i pružiti mu svoju podršku.
"Izgradnja putne infrastrukture je ključna za privredu svake države, njenim građenjem pojednostavljuje se i ubrzava protok ljudi, roba i usluga. Vjerujemo da će se gradnjom na našem području još intezivnije razvijati privreda koja svakako bilježi dobre rezultate", rekao je direktor kompanije Hifa-Oil, Venan Hadžiselimović.
Općina Tešanj i njeni privrednici doprinose cjelokupnom razvoju privrede u našoj zemlji te će kroz izgradnju ovog dijela autoputa i boljim uvezivanjem s ostatkom naše zemlje, ali i regije zasigurno nastaviti graditi dobre poslovne veze i doprinositi razvoju.
Iz kompanije Hifa-Oil ističu da se nadaju kako će ovaj projekt, čija je relizacija planirana u naredne dvije godine, biti uspješno završen u predviđenom roku i na zadovoljstvo građana, kako općine Tešanj tako i ostatka naše zemlje.
"Želja mi je da osjetite našu podršku i ovo večeras je dokaz opredjeljenosti svih prisutnih da vrata Evrope kroz ovaj projekat budu što bliža u vremenu u kojem je planiran", rekao je na kraju predsjednik Uprave grupacije Izudin Ahmetlić.
-
- Posts: 9321
- Joined: 20/12/2018 16:11
-
- Posts: 4591
- Joined: 13/10/2013 22:38
#26062 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Ako krenu graditi Lot-ove od po bar 20 kilometara mozda i docekam za svog zivota da naprave autoput. Ovo u zadnje vrijeme sto rade je bruka - LOT 4 kilometra, pa ubijte se. Sve to rade da se stranim firmama ne isplati slati ponudu.
-
- Posts: 1181
- Joined: 05/01/2013 16:16
- So What!
- Posts: 11155
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#26064 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Turskom građevinskom gigantu Cengiz İnşaat Sanayi ve Ticaret A.Ş ovo je šesti po redu ugovor na Koridoru Vc kroz BiH, do sada su se pokazali najefikasnijim graditeljima, a ujedno su dobili i najvrijednije ugovore:
21. 05. 2012. - Tarčin - Suhodol (4,65 km) - 115.155.407,78 € (sa PDV-om)
28. 08. 2012. - Suhodol - Lepenica (5,5 km) - 75.168.667,02 € (sa PDV-om)
21. 12. 2012. - Lepenica - Vlakovo (10,1 km) - 178.870.576,28 € (sa PDV-om)
08. 11. 2018. - Tunel Zenica - Donja Gračanica (3,9 km) - 67.360.069,25 € (sa PDV-om)
16. 11. 2020. - Nemila - Poprikuše (5,5 km) - 208.059.247,42 € (sa PDV-om)
09. 03. 2022. - Ozimice - Medakovo (21,3 km) - 361.753.355 € (bez PDV-a) (17% od ovog iznosa: 61.498.070,35)
Total: 1.067.865.393,1 €
Total (duzina): 86,05 km
21. 05. 2012. - Tarčin - Suhodol (4,65 km) - 115.155.407,78 € (sa PDV-om)
28. 08. 2012. - Suhodol - Lepenica (5,5 km) - 75.168.667,02 € (sa PDV-om)
21. 12. 2012. - Lepenica - Vlakovo (10,1 km) - 178.870.576,28 € (sa PDV-om)
08. 11. 2018. - Tunel Zenica - Donja Gračanica (3,9 km) - 67.360.069,25 € (sa PDV-om)
16. 11. 2020. - Nemila - Poprikuše (5,5 km) - 208.059.247,42 € (sa PDV-om)
09. 03. 2022. - Ozimice - Medakovo (21,3 km) - 361.753.355 € (bez PDV-a) (17% od ovog iznosa: 61.498.070,35)
Total: 1.067.865.393,1 €
Total (duzina): 86,05 km
- parappa
- Posts: 3302
- Joined: 02/09/2014 21:43
- Grijem se na: struju
- Vozim: Lotus Esprit TurboSE
#26065 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Koji je rok za zavresetak ove dionice od Ozimice do Medakova?So What! wrote: ↑09/03/2023 16:09 Turskom građevinskom gigantu Cengiz İnşaat Sanayi ve Ticaret A.Ş ovo je šesti po redu ugovor na Koridoru Vc kroz BiH, do sada su se pokazali najefikasnijim graditeljima, a ujedno su dobili i najvrijednije ugovore:
21. 05. 2012. - Tarčin - Suhodol (4,65 km) - 115.155.407,78 € (sa PDV-om)
28. 08. 2012. - Suhodol - Lepenica (5,5 km) - 75.168.667,02 € (sa PDV-om)
21. 12. 2012. - Lepenica - Vlakovo (10,1 km) - 178.870.576,28 € (sa PDV-om)
08. 11. 2018. - Tunel Zenica - Donja Gračanica (3,9 km) - 67.360.069,25 € (sa PDV-om)
16. 11. 2020. - Nemila - Poprikuše (5,5 km) - 208.059.247,42 € (sa PDV-om)
09. 03. 2022. - Ozimice - Medakovo (21,3 km) - 361.753.355 € (bez PDV-a) (17% od ovog iznosa: 61.498.070,35)
Total: 1.067.865.393,1 €
Total (duzina): 86,05 km
EDIT: tek vidim da je 30 mjeseci
Trebali bi Turcima dati i Poprikuse - Ozimice pa da sve zavrse do 2026
- -Chesterfield-
- Posts: 5623
- Joined: 04/08/2020 19:22
#26066 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Sho What im je dao 42 mjeseca.parappa wrote: ↑09/03/2023 16:18Koji je rok za zavresetak ove dionice od Ozimice do Medakova?So What! wrote: ↑09/03/2023 16:09 Turskom građevinskom gigantu Cengiz İnşaat Sanayi ve Ticaret A.Ş ovo je šesti po redu ugovor na Koridoru Vc kroz BiH, do sada su se pokazali najefikasnijim graditeljima, a ujedno su dobili i najvrijednije ugovore:
21. 05. 2012. - Tarčin - Suhodol (4,65 km) - 115.155.407,78 € (sa PDV-om)
28. 08. 2012. - Suhodol - Lepenica (5,5 km) - 75.168.667,02 € (sa PDV-om)
21. 12. 2012. - Lepenica - Vlakovo (10,1 km) - 178.870.576,28 € (sa PDV-om)
08. 11. 2018. - Tunel Zenica - Donja Gračanica (3,9 km) - 67.360.069,25 € (sa PDV-om)
16. 11. 2020. - Nemila - Poprikuše (5,5 km) - 208.059.247,42 € (sa PDV-om)
09. 03. 2022. - Ozimice - Medakovo (21,3 km) - 361.753.355 € (bez PDV-a) (17% od ovog iznosa: 61.498.070,35)
Total: 1.067.865.393,1 €
Total (duzina): 86,05 km
EDIT: tek vidim da je 30 mjeseci
Odnosno 30 - 12
- Novi_Nick
- Posts: 2886
- Joined: 24/08/2003 00:00
#26067 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Greska, nije 86,05 km nego 50,95 km.So What! wrote: ↑09/03/2023 16:09 Turskom građevinskom gigantu Cengiz İnşaat Sanayi ve Ticaret A.Ş ovo je šesti po redu ugovor na Koridoru Vc kroz BiH, do sada su se pokazali najefikasnijim graditeljima, a ujedno su dobili i najvrijednije ugovore:
21. 05. 2012. - Tarčin - Suhodol (4,65 km) - 115.155.407,78 € (sa PDV-om)
28. 08. 2012. - Suhodol - Lepenica (5,5 km) - 75.168.667,02 € (sa PDV-om)
21. 12. 2012. - Lepenica - Vlakovo (10,1 km) - 178.870.576,28 € (sa PDV-om)
08. 11. 2018. - Tunel Zenica - Donja Gračanica (3,9 km) - 67.360.069,25 € (sa PDV-om)
16. 11. 2020. - Nemila - Poprikuše (5,5 km) - 208.059.247,42 € (sa PDV-om)
09. 03. 2022. - Ozimice - Medakovo (21,3 km) - 361.753.355 € (bez PDV-a) (17% od ovog iznosa: 61.498.070,35)
Total: 1.067.865.393,1 €
Total (duzina): 86,05 km
-
- Posts: 3384
- Joined: 10/04/2017 15:12
#26068 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
začas potpisaše ugocor! biće interesantno vidjeti hoće li cengiz i ovu dionicu napasti komove prethodne
nego je li uopšte zvršena eksproprijacija na cijeloj dionici?
nego je li uopšte zvršena eksproprijacija na cijeloj dionici?
-
- Posts: 1338
- Joined: 28/01/2020 08:33
#26069 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Cengiz na papiru, u stvarnosti euro asfalt.
- So What!
- Posts: 11155
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#26070 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
I u potpunosti si u pravu, hvala ti, nesto sam zajebao u proracunu, da ne ispravljam originalni post, duzina je ipak oko 51 km.Novi_Nick wrote: ↑09/03/2023 16:42Greska, nije 86,05 km nego 50,95 km.So What! wrote: ↑09/03/2023 16:09 Turskom građevinskom gigantu Cengiz İnşaat Sanayi ve Ticaret A.Ş ovo je šesti po redu ugovor na Koridoru Vc kroz BiH, do sada su se pokazali najefikasnijim graditeljima, a ujedno su dobili i najvrijednije ugovore:
21. 05. 2012. - Tarčin - Suhodol (4,65 km) - 115.155.407,78 € (sa PDV-om)
28. 08. 2012. - Suhodol - Lepenica (5,5 km) - 75.168.667,02 € (sa PDV-om)
21. 12. 2012. - Lepenica - Vlakovo (10,1 km) - 178.870.576,28 € (sa PDV-om)
08. 11. 2018. - Tunel Zenica - Donja Gračanica (3,9 km) - 67.360.069,25 € (sa PDV-om)
16. 11. 2020. - Nemila - Poprikuše (5,5 km) - 208.059.247,42 € (sa PDV-om)
09. 03. 2022. - Ozimice - Medakovo (21,3 km) - 361.753.355 € (bez PDV-a) (17% od ovog iznosa: 61.498.070,35)
Total: 1.067.865.393,1 €
Total (duzina): 86,05 km
-
- Posts: 11982
- Joined: 09/08/2012 23:19
#26071 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Ko je djevojče na potpisu, neka uposlenica AC? Da malo osvježimo temu nečim ljepšim.
-
- Posts: 81490
- Joined: 10/02/2010 07:54
- Location: Bunker :D Saj ops
#26072 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
dok je njemu semsudin sda mehmedovic odlican nema se tu dta oduzet i dodatizvrsni direktor wrote: ↑07/03/2023 08:31 Sazetak citavog komentara:Kako bosnjo smatra ispravan rad jedne vlade!
Cudi me da nisi gdje ubacio i onu "snašo se", valjda ce doci u nekoj drugoj temu, mozda za sebijinu laznu diplomu.
Strategije, analize, procjene, studije...to je ostavljeno pod kategoriju "sta ste naivni"
- So What!
- Posts: 11155
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#26073 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Kako ste smijesni, sumire, steta uzivam citati tvoje upise na temi o Ukrajini, ali ne mogu da vi stvarno vjerujete da je TK mogao bolje s onim za sta su njegovi stanovnici glasali svih ovih godina.sumirprimus wrote: ↑10/03/2023 14:54dok je njemu semsudin sda mehmedovic odlican nema se tu dta oduzet i dodatizvrsni direktor wrote: ↑07/03/2023 08:31 Sazetak citavog komentara:
Kako bosnjo smatra ispravan rad jedne vlade!
Cudi me da nisi gdje ubacio i onu "snašo se", valjda ce doci u nekoj drugoj temu, mozda za sebijinu laznu diplomu.
Strategije, analize, procjene, studije...to je ostavljeno pod kategoriju "sta ste naivni"
-
- Posts: 264
- Joined: 03/04/2019 18:05
- So What!
- Posts: 11155
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#26075 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Krajina na kraju pameti vlasti u izgradnji puteva: Ljudi, uozbiljite se, bit će kasno
Klix
U Krajini je ponovo opravdano nezadovoljstvo time što ovaj dio zemlje ima neadekvatnu putnu infrastrukturu, što je problem za koji se godinama obećava da će biti riješen.
Ovaj put je nezadovoljstvo izrazio gradonačelnik Bosanske Krupe Armin Halitović (SDP), a to je učinio nakon što je za saobraćaj na sedam dana zatvorena najfrekventnija cesta kojom je ovaj grad povezan s Bihaćem kao administrativnim centrom USK.
Riječ je o saobraćajnici u kanjonu rijeke Une, koja je zatvorena nakon što je prije nekoliko dana na nju pala stijena teška osam tona. Tako su mnogi, među kojima su školarci i oni koji moraju u bihaćku bolnicu, ići alternativnim putem.
"Zamislite samo koliko je Krupljana obilaznim putem moralo ići na posao, u školu, na fakultet i u bolnicu, koliko je u tom obilaženju u oba smjera izgubljeno novca, vremena i živaca. Da ne govorim koliko će turista u našoj domovini, kada god budu trebali doći u Bosansku Krupu, prvo pomisliti da je to onaj grad u koji se dolazi opasnim putem, pa će otići u neku destinaciju do koje je lakše i sigurnije doći", ukazao je Halitović.
Napomenuo je na brojna obećanja o poboljšanju saobraćajne infrastrukture u USK, što se odnosilo i na nastavak izgradnje brze ceste od Bihaća, preko Grmuško-srbljanskog platoa do Bosanske Krupe.
"Kada je premijer Federacije Bosne i Hercegovine Fadil Novalić (SDA) prije prošlogodišnjih izbora dolazio u Bihać, za izborne potrebe je čak stavljen saobraćajni znak koji pokazuje smjer kojim se tim putem ide prema Bosanskoj Krupi, ali dalje od tih znakova ništa nije urađeno", podsjetio je.
Prema njegovim riječima, lagali su da FBiH diže kredit za tu saobraćajnicu, lagali su da će je izgraditi sredstvima od akciza, lagali su da je ta cesta prioritet svih prioriteta, jer se u kanjonu svakog trenutka može desiti nesreća.
Nezadovoljstvo gradonačelnika Bosanske Krupe je utoliko veće zbog toga što privrednici ovog grada, kako je naveo, godišnje izvezu robe vrijedne 65 miliona KM i da se one prevoze upravo kroz kanjon Une.
Najavio da će Vladi USK, Vladi FBiH, Direkciji za ceste FBiH i Vijeću ministara Bosne i Hercegovine uputiti protestno pismo zbog problema koji ugrožava živote.
"Ljudi, uozbiljite se, kada neko izgubi život, bit će kasno", poručio je.
NES-ovi uslovi
Gradonačelnik Cazina i predsjednik NES-a, kao jedne od najsnažnijih stranaka u USK, Nermin Ogrešević, sredinom prošle godine je najavio da će izgradnja brze ceste Cazin - Bihać - Velika Kladuša biti uslov ove stranke prilikom formiranja entitetske vlasti.
To je najavio nakon što su iz preduzeća Autoceste FBiH saopćili da će konzorcij sarajevske kompanije Trasa i banjalučki Institut za građevinarstvo IG biti projektant ove ceste koja bi trebala biti duga 47 kilometara, a usluge ovog konzorcija koštat će 4,3 miliona KM. Izgradnja bi ukupno trebala koštati 500 miliona eura.
NES, kao stranka od koje ovisi formiranje entitetske vlade, ima priliku da ispuni ovo obećanje - da Krajina konačno dobije prve kilometre brze ceste.
Ogrešević je tokom predizborne kampanje poručio da je nemjerljivo važnije izgraditi autoput Sarajevo - Travnik - Jajce - Bihać, nego Sarajevo - Beograd. Trenutno putovanje od Sarajeva do Bihaća ili Bosanske Krupe traje duže od pet sati.