Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Moderator: anex
- drug_profi
- Posts: 50610
- Joined: 16/07/2012 16:00
#21276 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Evo samo što nije. Ni tendera jos nema.
-
- Posts: 3402
- Joined: 10/04/2017 15:12
#21277 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
ja već preko 30 godina vozim s merakom tuda i zavisno od frke janjetina je ili prema tamo ili nazad, uglavnom nazad. i kad bude autoput neće biti razloga promijeniti naviku, osim u slučaju žurbemistek wrote: ↑09/04/2021 23:26 A kud da prođe uz Neretvu, a da ne budu viseći vrtovi? Pa će onda biti još gore Ja fakat ne znam što je tolika panika oko Prenja. Skratit će putovanje drastično, pa to je glavna prednost, ne utiče ni na šta. U biti, kad urade sve osim toga, najlakše je i dalje voziti M17 od Konjica do Mostara, dok Prenj iščekamo.
ovo sve kofol da ću doživjeti taj tunel
- mk ultra
- Posts: 19522
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#21278 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Nije dobra cesta
Na potezu ivan jablanica stavi 2 kamiona i game over, a tako je i na vecini ostatka dionice
Od donje jablanice do konjica imas 4 mjesta za preticanje, na 2 moze jedan auto da pretekne... jako nesigurna i spora cesta
Ps. Sve ispod ostvarivog prosjeka 80kmh je glupost i gubitak vremena
Na potezu ivan jablanica stavi 2 kamiona i game over, a tako je i na vecini ostatka dionice
Od donje jablanice do konjica imas 4 mjesta za preticanje, na 2 moze jedan auto da pretekne... jako nesigurna i spora cesta
Ps. Sve ispod ostvarivog prosjeka 80kmh je glupost i gubitak vremena
- Cossack
- Posts: 7146
- Joined: 22/12/2002 00:00
- Location: Sarajevo
- Vozim: Astrilaka
#21279 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Bas takoPausal wrote: ↑10/04/2021 12:52Cesta od Ivana do Mostara je sasvim u redu. Nek se Prenj završi i za deset godina nije problem. Puno je bitnije riješiti jug od Mostara do Bijače i sjever do Žepča. Ostalo ćemo lako.RJ57 wrote: ↑10/04/2021 11:27ja već preko 30 godina vozim s merakom tuda i zavisno od frke janjetina je ili prema tamo ili nazad, uglavnom nazad. i kad bude autoput neće biti razloga promijeniti naviku, osim u slučaju žurbemistek wrote: ↑09/04/2021 23:26 A kud da prođe uz Neretvu, a da ne budu viseći vrtovi? Pa će onda biti još gore Ja fakat ne znam što je tolika panika oko Prenja. Skratit će putovanje drastično, pa to je glavna prednost, ne utiče ni na šta. U biti, kad urade sve osim toga, najlakše je i dalje voziti M17 od Konjica do Mostara, dok Prenj iščekamo.
ovo sve kofol da ću doživjeti taj tunel
- Haris.ba
- Posts: 24855
- Joined: 08/09/2005 20:08
#21280 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ali autoput se pravi samo kad se krene na more. Da mozes brze doci do Doljana i stati u red.mk ultra wrote: ↑10/04/2021 17:16 Nije dobra cesta
Na potezu ivan jablanica stavi 2 kamiona i game over, a tako je i na vecini ostatka dionice
Od donje jablanice do konjica imas 4 mjesta za preticanje, na 2 moze jedan auto da pretekne... jako nesigurna i spora cesta
Ps. Sve ispod ostvarivog prosjeka 80kmh je glupost i gubitak vremena
Cesta je merak voziti Mostar - Jablanica. Ono poslije patnja ako te uhvati kamion ili neki sporac koji koci na svakoj krivini.
Gledano cesta za mora, ne treba nam nista vise. Ja znam na more preko Sutjeske zapalit.
A da je Mostar na satak ugodne voznje od Sarajeva, odoh svaki vikend u Mostar.
- mk ultra
- Posts: 19522
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#21281 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Pa cilj je luka ploce i split, ne samo more...
- Haris.ba
- Posts: 24855
- Joined: 08/09/2005 20:08
#21282 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ma nije ni to cilj. Cilj je spojiti se na mrezu autocesta. To nije famozne Ploce i Budimpesta. Vec citava mreza autoputeva koje ima moderan svijet. A, kad bi se gledalo kuda izvozimo, najbitnije nam spojiti se na hrvatsku A3.
Pa onda smanjiti vremenski i uciniti laksim i sigurniji i medjunarodni tranzit i unutrasnji promet radi privrede.
Put na more je samo bonus.
-
- Posts: 5916
- Joined: 09/06/2010 22:51
#21283 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Čekajući izgradnju tunela Prenj, svih tih 10-tak godina morat ćemo trpjeti spore vozače, kolone vozila i mnogobrojne kamione od Konjica do Jablanice, na dijelu puta na kojem je tek na tri mjesta dozvoljeno preticanje i nešto brža vožnja. Identično, bit će i nakon tunela kod brane Salakovac, sve do Bune, i ove dvije dionice zadržavaju više od pola sata.
-
- Posts: 972
- Joined: 16/12/2020 07:55
#21284 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Komplet 5C treba bez prekida. I to je lako odraditi kad imas ljude koji znaju. Kakvi prekidi i gluposti.
- Zeleni most
- Posts: 754
- Joined: 01/11/2013 21:18
#21285 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Normalno bi trebalo na koridoru Vc da bude 10-15 gradilista u 3 smjene. Krediti su odobreni, novac nije problem a i akcize se ubiraju.
A ne ovo, niti autoput ima pocetak niti kraj ... sve nesto bez plana i logike.
Pa zar imamo za citav autoput samo 2 bagera, 3 kamiona i 4 lopate ?
A ne ovo, niti autoput ima pocetak niti kraj ... sve nesto bez plana i logike.
Pa zar imamo za citav autoput samo 2 bagera, 3 kamiona i 4 lopate ?
-
- Posts: 5916
- Joined: 09/06/2010 22:51
#21286 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ima dovoljno mehanizacije, ima i novca, ali nema ljudi... Nema radnika dovoljnoZeleni most wrote: ↑10/04/2021 21:35 Normalno bi trebalo na koridoru Vc da bude 10-15 gradilista u 3 smjene. Krediti su odobreni, novac nije problem a i akcize se ubiraju.
A ne ovo, niti autoput ima pocetak niti kraj ... sve nesto bez plana i logike.
Pa zar imamo za citav autoput samo 2 bagera, 3 kamiona i 4 lopate ?
- Zeleni most
- Posts: 754
- Joined: 01/11/2013 21:18
#21287 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Procitah jutros ... bice prije da lopata nema.
- Zeleni most
- Posts: 754
- Joined: 01/11/2013 21:18
#21288 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Trebalo se ovo dati turcima ili kinezima da urade sve u kompletu, bez 100 lotova od po 2 kilometra i cirkusa od organizacije.
-
- Posts: 6494
- Joined: 20/01/2011 11:10
#21289 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
I kad se izgradi, slično će biti, jer će biti samo jedna cijev u kojoj se naravno ne smije prestizati.high_volume wrote: ↑10/04/2021 20:50Čekajući izgradnju tunela Prenj, svih tih 10-tak godina morat ćemo trpjeti spore vozače, kolone vozila i mnogobrojne kamione od Konjica do Jablanice, na dijelu puta na kojem je tek na tri mjesta dozvoljeno preticanje i nešto brža vožnja. Identično, bit će i nakon tunela kod brane Salakovac, sve do Bune, i ove dvije dionice zadržavaju više od pola sata.
-
- Posts: 5916
- Joined: 09/06/2010 22:51
#21290 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Da, ali to će biti dužine 10-tak km, i ujednačene brzine, sigurno ne ispod 80 km. Sada mnogi voze 50-60 km, u prosjeku, ovim dvjema dionicamaDzontra_Volta wrote: ↑10/04/2021 22:03I kad se izgradi, slično će biti, jer će biti samo jedna cijev u kojoj se naravno ne smije prestizati.high_volume wrote: ↑10/04/2021 20:50Čekajući izgradnju tunela Prenj, svih tih 10-tak godina morat ćemo trpjeti spore vozače, kolone vozila i mnogobrojne kamione od Konjica do Jablanice, na dijelu puta na kojem je tek na tri mjesta dozvoljeno preticanje i nešto brža vožnja. Identično, bit će i nakon tunela kod brane Salakovac, sve do Bune, i ove dvije dionice zadržavaju više od pola sata.
- mk ultra
- Posts: 19522
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#21291 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Sa oganicenjem 80kmh... 10km
Sta sad imas? Krivina milion, mjesta za preticanje 0, pa na dionici od 45km (izlaz tunel ivan do donje jablanice)
Pa sad tamo oko jezera gdje se i moglo preticati i dalje je isprekidana, stavljeno 50kmh ogranicenje jer su vikendice nabijene uz cestu sa betonskom ogradom
Sta sad imas? Krivina milion, mjesta za preticanje 0, pa na dionici od 45km (izlaz tunel ivan do donje jablanice)
Pa sad tamo oko jezera gdje se i moglo preticati i dalje je isprekidana, stavljeno 50kmh ogranicenje jer su vikendice nabijene uz cestu sa betonskom ogradom
-
- Posts: 11982
- Joined: 09/08/2012 23:19
#21292 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Samo malo, bit će po jedna traka za oba pravca ili po dvije?
- Zeleni most
- Posts: 754
- Joined: 01/11/2013 21:18
#21293 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Negdje sam procitao da ce biti kao Karavanke tunel, jedna cijev.
-
- Posts: 6694
- Joined: 17/02/2005 07:57
#21294 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Istovremeno će biti probijene obje cijevi ali će u prvoj fazi samo jedna biti u potpunosti izgradjena i privremeno opremljena za dvosmjerni saobracaj..
-
- Posts: 2796
- Joined: 20/05/2011 17:53
#21295 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
To su domacice, I sa beskorisnim faxom, koji uglavnom niti znaju niti zele da se bave baustelom oko autoputa, oni cekaju poso na budzetu, a vrijedni ce zapalitit na zapad, da rade bilo sta
Majstora gradjevine nema ni za lijeka, vec su na zapadu, kod nas su sve pocetnici koji cim postanu majstori, otici ce vjerovatno
Ako ne bude plana da se min neto plata podigne na 1000 km u realnom sektoru u narednih 5-6god bice jos manje
-
- Posts: 1170
- Joined: 16/02/2002 00:00
#21296 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Neaktivno stanovnistvo su ljudi koji su radne dobi, a ne traze zaposlenje... nisam bas strucnjak za oblast, ali mislim da to izmedju ostalog, ukljucuje i studente, domacice, ali i sve druge koji aktivno ne traze zaposlenje (nisam siguran da li su u ovu kategoriju ukljuceni i penzioneri - mislim da jesu)... uglavnom, ovaj naslov navodi na pogresan trag, ali kada se otvori clanak moze se vidjeti da je broj nezaposlenih (dakle, onih koji traze posao) oko 230 hiljada... to je bez sumnje ogroman broj, ali ipak daleko manji od onoga na sta ovaj naslov navodi, a to je da milion i po ljudi trazi posao...saimidin wrote: ↑10/04/2021 23:04To su domacice, I sa beskorisnim faxom, koji uglavnom niti znaju niti zele da se bave baustelom oko autoputa, oni cekaju poso na budzetu, a vrijedni ce zapalitit na zapad, da rade bilo sta
Majstora gradjevine nema ni za lijeka, vec su na zapadu, kod nas su sve pocetnici koji cim postanu majstori, otici ce vjerovatno
Ako ne bude plana da se min neto plata podigne na 1000 km u realnom sektoru u narednih 5-6god bice jos manje
-
- Posts: 1186
- Joined: 05/01/2013 16:16
- mk ultra
- Posts: 19522
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#21298 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Eto ostatak ima neki autoput...
-
- Posts: 3515
- Joined: 05/05/2005 08:25
#21299 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Znači brat bratu 50M za TK,Pomoć privrednicima Tuzlanskog kantona bit će ista kao i prošle godine, što znači da će Vlada FBiH po ovom osnovu TK doznačiti oko 38,5 miliona KM. Toliki bi bio i deficit u Budžetu TK, u slučaju da taj novac TK ne bude na raspolaganju, kaže Kadrija Hodžić, premijer TK.
– To će biti značajna podrška privrednicima koji su oštećeni korona virusom. Druga pomoć je finansijski paket zdravstvenom sistemu od 9,5 miliona KM – kaže Kadrija Hodžić, premijer TK
Meanwhile u Sarajevu
Da se razumijemo, nemam ja problem s tim da Sarajevo ima milijardu KM budžeta, imam problem s tim što mnogoljudniji kanton, najjači po izvozu u FBiH, iz kog se najviše naplaćuje cestarina i akciza ima 600M manji budžet i ktome još najmoderniju cestu izgrađenu 1968. god.Za pomoć privrednicima u Kantonu Sarajevo osigurano skoro 149 miliona KM
Ne krivim Sarajlije već fukare i seljadiju sa TK u liku i djelu funjave Elzine, mentora joj Kukića, kelju Kalesijskog Đevada Hadžića, Slađana Ilića, Envera Bijedića, lopova Novalića, ikebane Softića, shupka Zlatana Begića, podrepne muhe Mešalića, Selima Bešlagića, Bajazita Jašarevića, Andelije, Mirze Kušljugića, Denisa Bećirevića, Salke Zildžića (njega pogotovo ) itd itd i mnogih drugih koji su godinama u najvišim državnim instancama a qurcem nisu mrdnuli za TK.
-
- Posts: 1186
- Joined: 05/01/2013 16:16
#21300 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Bogami KS, ZE-DO i HNK imaju i te kako AP.
Samo najmnogoljudniji kanton nema i ne treba nikad ni da ima. Bitno je sarajlicama obezbjediti brzi dolazak do mora i do rudne grude u Istocnoj Bosni kopajuci rupu Hranjen koju Bog otac ne nahrani finansijama.
A sadi opletite kako smo mi ljubomorni na Seher, kako imamo komplexe itd, kao sto ste navikli