Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
drug_profi
Posts: 50525
Joined: 16/07/2012 16:00

#21276 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Evo samo što nije. Ni tendera jos nema.
RJ57
Posts: 3381
Joined: 10/04/2017 15:12

#21277 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by RJ57 »

mistek wrote: 09/04/2021 23:26 A kud da prođe uz Neretvu, a da ne budu viseći vrtovi? Pa će onda biti još gore :-) Ja fakat ne znam što je tolika panika oko Prenja. Skratit će putovanje drastično, pa to je glavna prednost, ne utiče ni na šta. U biti, kad urade sve osim toga, najlakše je i dalje voziti M17 od Konjica do Mostara, dok Prenj iščekamo.
ja već preko 30 godina vozim s merakom tuda i zavisno od frke janjetina je ili prema tamo ili nazad, uglavnom nazad. i kad bude autoput neće biti razloga promijeniti naviku, osim u slučaju žurbe

ovo sve kofol da ću doživjeti taj tunel
User avatar
mk ultra
Posts: 19444
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#21278 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mk ultra »

Nije dobra cesta
Na potezu ivan jablanica stavi 2 kamiona i game over, a tako je i na vecini ostatka dionice
Od donje jablanice do konjica imas 4 mjesta za preticanje, na 2 moze jedan auto da pretekne... jako nesigurna i spora cesta

Ps. Sve ispod ostvarivog prosjeka 80kmh je glupost i gubitak vremena
User avatar
Cossack
Posts: 7145
Joined: 22/12/2002 00:00
Location: Sarajevo
Vozim: Astrilaka

#21279 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Cossack »

Pausal wrote: 10/04/2021 12:52
RJ57 wrote: 10/04/2021 11:27
mistek wrote: 09/04/2021 23:26 A kud da prođe uz Neretvu, a da ne budu viseći vrtovi? Pa će onda biti još gore :-) Ja fakat ne znam što je tolika panika oko Prenja. Skratit će putovanje drastično, pa to je glavna prednost, ne utiče ni na šta. U biti, kad urade sve osim toga, najlakše je i dalje voziti M17 od Konjica do Mostara, dok Prenj iščekamo.
ja već preko 30 godina vozim s merakom tuda i zavisno od frke janjetina je ili prema tamo ili nazad, uglavnom nazad. i kad bude autoput neće biti razloga promijeniti naviku, osim u slučaju žurbe

ovo sve kofol da ću doživjeti taj tunel
Cesta od Ivana do Mostara je sasvim u redu. Nek se Prenj završi i za deset godina nije problem. Puno je bitnije riješiti jug od Mostara do Bijače i sjever do Žepča. Ostalo ćemo lako.
Bas tako :thumbup:
User avatar
Haris.ba
Posts: 24758
Joined: 08/09/2005 20:08

#21280 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Haris.ba »

mk ultra wrote: 10/04/2021 17:16 Nije dobra cesta
Na potezu ivan jablanica stavi 2 kamiona i game over, a tako je i na vecini ostatka dionice
Od donje jablanice do konjica imas 4 mjesta za preticanje, na 2 moze jedan auto da pretekne... jako nesigurna i spora cesta

Ps. Sve ispod ostvarivog prosjeka 80kmh je glupost i gubitak vremena
Ali autoput se pravi samo kad se krene na more. Da mozes brze doci do Doljana i stati u red. :run:

Cesta je merak voziti Mostar - Jablanica. Ono poslije patnja ako te uhvati kamion ili neki sporac koji koci na svakoj krivini.

Gledano cesta za mora, ne treba nam nista vise. Ja znam na more preko Sutjeske zapalit.

A da je Mostar na satak ugodne voznje od Sarajeva, odoh svaki vikend u Mostar.
User avatar
mk ultra
Posts: 19444
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#21281 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mk ultra »

Pa cilj je luka ploce i split, ne samo more...
User avatar
Haris.ba
Posts: 24758
Joined: 08/09/2005 20:08

#21282 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Haris.ba »

mk ultra wrote: 10/04/2021 18:57 Pa cilj je luka ploce i split, ne samo more...
Ma nije ni to cilj. Cilj je spojiti se na mrezu autocesta. To nije famozne Ploce i Budimpesta. Vec citava mreza autoputeva koje ima moderan svijet. A, kad bi se gledalo kuda izvozimo, najbitnije nam spojiti se na hrvatsku A3.
Pa onda smanjiti vremenski i uciniti laksim i sigurniji i medjunarodni tranzit i unutrasnji promet radi privrede.

Put na more je samo bonus.
high_volume
Posts: 5916
Joined: 09/06/2010 22:51

#21283 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by high_volume »

Pausal wrote: 10/04/2021 12:52
Cesta od Ivana do Mostara je sasvim u redu. Nek se Prenj završi i za deset godina nije problem. Puno je bitnije riješiti jug od Mostara do Bijače i sjever do Žepča. Ostalo ćemo lako.
Čekajući izgradnju tunela Prenj, svih tih 10-tak godina morat ćemo trpjeti spore vozače, kolone vozila i mnogobrojne kamione od Konjica do Jablanice, na dijelu puta na kojem je tek na tri mjesta dozvoljeno preticanje i nešto brža vožnja. Identično, bit će i nakon tunela kod brane Salakovac, sve do Bune, i ove dvije dionice zadržavaju više od pola sata.
Sigma90
Posts: 972
Joined: 16/12/2020 07:55

#21284 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Sigma90 »

Komplet 5C treba bez prekida. I to je lako odraditi kad imas ljude koji znaju. Kakvi prekidi i gluposti.
User avatar
Zeleni most
Posts: 754
Joined: 01/11/2013 21:18

#21285 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Zeleni most »

Normalno bi trebalo na koridoru Vc da bude 10-15 gradilista u 3 smjene. Krediti su odobreni, novac nije problem a i akcize se ubiraju.

A ne ovo, niti autoput ima pocetak niti kraj ... sve nesto bez plana i logike.

Pa zar imamo za citav autoput samo 2 bagera, 3 kamiona i 4 lopate ?
high_volume
Posts: 5916
Joined: 09/06/2010 22:51

#21286 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by high_volume »

Zeleni most wrote: 10/04/2021 21:35 Normalno bi trebalo na koridoru Vc da bude 10-15 gradilista u 3 smjene. Krediti su odobreni, novac nije problem a i akcize se ubiraju.

A ne ovo, niti autoput ima pocetak niti kraj ... sve nesto bez plana i logike.

Pa zar imamo za citav autoput samo 2 bagera, 3 kamiona i 4 lopate ?
Ima dovoljno mehanizacije, ima i novca, ali nema ljudi... Nema radnika dovoljno :-) :(
User avatar
Zeleni most
Posts: 754
Joined: 01/11/2013 21:18

#21287 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Zeleni most »

Image

Procitah jutros ... bice prije da lopata nema.
User avatar
Zeleni most
Posts: 754
Joined: 01/11/2013 21:18

#21288 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Zeleni most »

Trebalo se ovo dati turcima ili kinezima da urade sve u kompletu, bez 100 lotova od po 2 kilometra i cirkusa od organizacije.
Dzontra_Volta
Posts: 6480
Joined: 20/01/2011 11:10

#21289 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Dzontra_Volta »

high_volume wrote: 10/04/2021 20:50
Pausal wrote: 10/04/2021 12:52
Cesta od Ivana do Mostara je sasvim u redu. Nek se Prenj završi i za deset godina nije problem. Puno je bitnije riješiti jug od Mostara do Bijače i sjever do Žepča. Ostalo ćemo lako.
Čekajući izgradnju tunela Prenj, svih tih 10-tak godina morat ćemo trpjeti spore vozače, kolone vozila i mnogobrojne kamione od Konjica do Jablanice, na dijelu puta na kojem je tek na tri mjesta dozvoljeno preticanje i nešto brža vožnja. Identično, bit će i nakon tunela kod brane Salakovac, sve do Bune, i ove dvije dionice zadržavaju više od pola sata.
I kad se izgradi, slično će biti, jer će biti samo jedna cijev u kojoj se naravno ne smije prestizati.
high_volume
Posts: 5916
Joined: 09/06/2010 22:51

#21290 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by high_volume »

Dzontra_Volta wrote: 10/04/2021 22:03
high_volume wrote: 10/04/2021 20:50
Pausal wrote: 10/04/2021 12:52
Cesta od Ivana do Mostara je sasvim u redu. Nek se Prenj završi i za deset godina nije problem. Puno je bitnije riješiti jug od Mostara do Bijače i sjever do Žepča. Ostalo ćemo lako.
Čekajući izgradnju tunela Prenj, svih tih 10-tak godina morat ćemo trpjeti spore vozače, kolone vozila i mnogobrojne kamione od Konjica do Jablanice, na dijelu puta na kojem je tek na tri mjesta dozvoljeno preticanje i nešto brža vožnja. Identično, bit će i nakon tunela kod brane Salakovac, sve do Bune, i ove dvije dionice zadržavaju više od pola sata.
I kad se izgradi, slično će biti, jer će biti samo jedna cijev u kojoj se naravno ne smije prestizati.
Da, ali to će biti dužine 10-tak km, i ujednačene brzine, sigurno ne ispod 80 km. Sada mnogi voze 50-60 km, u prosjeku, ovim dvjema dionicama
User avatar
mk ultra
Posts: 19444
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#21291 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mk ultra »

Sa oganicenjem 80kmh... 10km

Sta sad imas? Krivina milion, mjesta za preticanje 0, pa na dionici od 45km (izlaz tunel ivan do donje jablanice)
Image

:run:
Pa sad tamo oko jezera gdje se i moglo preticati i dalje je isprekidana, stavljeno 50kmh ogranicenje jer su vikendice nabijene uz cestu sa betonskom ogradom
last mohicans
Posts: 11943
Joined: 09/08/2012 23:19

#21292 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by last mohicans »

Samo malo, bit će po jedna traka za oba pravca ili po dvije?
User avatar
Zeleni most
Posts: 754
Joined: 01/11/2013 21:18

#21293 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Zeleni most »

Image

Image

Negdje sam procitao da ce biti kao Karavanke tunel, jedna cijev.
neki
Posts: 6674
Joined: 17/02/2005 07:57

#21294 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by neki »

Istovremeno će biti probijene obje cijevi ali će u prvoj fazi samo jedna biti u potpunosti izgradjena i privremeno opremljena za dvosmjerni saobracaj..
saimidin
Posts: 2783
Joined: 20/05/2011 17:53

#21295 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by saimidin »

Zeleni most wrote: 10/04/2021 21:44 Image

Procitah jutros ... bice prije da lopata nema.
To su domacice, I sa beskorisnim faxom, koji uglavnom niti znaju niti zele da se bave baustelom oko autoputa, oni cekaju poso na budzetu, a vrijedni ce zapalitit na zapad, da rade bilo sta

Majstora gradjevine nema ni za lijeka, vec su na zapadu, kod nas su sve pocetnici koji cim postanu majstori, otici ce vjerovatno

Ako ne bude plana da se min neto plata podigne na 1000 km u realnom sektoru u narednih 5-6god bice jos manje
the_stick
Posts: 1170
Joined: 16/02/2002 00:00

#21296 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by the_stick »

saimidin wrote: 10/04/2021 23:04
Zeleni most wrote: 10/04/2021 21:44 Image

Procitah jutros ... bice prije da lopata nema.
To su domacice, I sa beskorisnim faxom, koji uglavnom niti znaju niti zele da se bave baustelom oko autoputa, oni cekaju poso na budzetu, a vrijedni ce zapalitit na zapad, da rade bilo sta

Majstora gradjevine nema ni za lijeka, vec su na zapadu, kod nas su sve pocetnici koji cim postanu majstori, otici ce vjerovatno

Ako ne bude plana da se min neto plata podigne na 1000 km u realnom sektoru u narednih 5-6god bice jos manje
Neaktivno stanovnistvo su ljudi koji su radne dobi, a ne traze zaposlenje... nisam bas strucnjak za oblast, ali mislim da to izmedju ostalog, ukljucuje i studente, domacice, ali i sve druge koji aktivno ne traze zaposlenje (nisam siguran da li su u ovu kategoriju ukljuceni i penzioneri - mislim da jesu)... uglavnom, ovaj naslov navodi na pogresan trag, ali kada se otvori clanak moze se vidjeti da je broj nezaposlenih (dakle, onih koji traze posao) oko 230 hiljada... to je bez sumnje ogroman broj, ali ipak daleko manji od onoga na sta ovaj naslov navodi, a to je da milion i po ljudi trazi posao...
User avatar
mk ultra
Posts: 19444
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#21298 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mk ultra »

Eto ostatak ima neki autoput...
costacurta
Posts: 3508
Joined: 05/05/2005 08:25

#21299 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by costacurta »

Pomoć privrednicima Tuzlanskog kantona bit će ista kao i prošle godine, što znači da će Vlada FBiH po ovom osnovu TK doznačiti oko 38,5 miliona KM. Toliki bi bio i deficit u Budžetu TK, u slučaju da taj novac TK ne bude na raspolaganju, kaže Kadrija Hodžić, premijer TK.

– To će biti značajna podrška privrednicima koji su oštećeni korona virusom. Druga pomoć je finansijski paket zdravstvenom sistemu od 9,5 miliona KM – kaže Kadrija Hodžić, premijer TK
Znači brat bratu 50M za TK,
Meanwhile u Sarajevu
Za pomoć privrednicima u Kantonu Sarajevo osigurano skoro 149 miliona KM
Da se razumijemo, nemam ja problem s tim da Sarajevo ima milijardu KM budžeta, imam problem s tim što mnogoljudniji kanton, najjači po izvozu u FBiH, iz kog se najviše naplaćuje cestarina i akciza ima 600M manji budžet i ktome još najmoderniju cestu izgrađenu 1968. god. :roll:
Ne krivim Sarajlije već fukare i seljadiju sa TK u liku i djelu funjave Elzine, mentora joj Kukića, kelju Kalesijskog Đevada Hadžića, Slađana Ilića, Envera Bijedića, lopova Novalića, ikebane Softića, shupka Zlatana Begića, podrepne muhe Mešalića, Selima Bešlagića, Bajazita Jašarevića, Andelije, Mirze Kušljugića, Denisa Bećirevića, Salke Zildžića (njega pogotovo :lol: ) itd itd i mnogih drugih koji su godinama u najvišim državnim instancama a qurcem nisu mrdnuli za TK.
Dr Arsla
Posts: 1181
Joined: 05/01/2013 16:16

#21300 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Dr Arsla »

mk ultra wrote: 11/04/2021 10:21 Eto ostatak ima neki autoput...
Bogami KS, ZE-DO i HNK imaju i te kako AP.
Samo najmnogoljudniji kanton nema i ne treba nikad ni da ima. Bitno je sarajlicama obezbjediti brzi dolazak do mora i do rudne grude u Istocnoj Bosni kopajuci rupu Hranjen koju Bog otac ne nahrani finansijama.
A sadi opletite kako smo mi ljubomorni na Seher, kako imamo komplexe itd, kao sto ste navikli
Post Reply