Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
geralt
Posts: 5146
Joined: 14/09/2017 12:45

#22801 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by geralt »

So What! wrote: 12/08/2021 15:56
Mate_Miso_Kovac wrote: 12/08/2021 15:48 A gdje će se čovjek uključivati na taj autoput, specificno kako ce se s magistrale iz Sarajeva dolaziti do one petlje iznad Pocitelja ?
Valjda se mozes orijentisati:

Image
Naravno, opet serpentina pri ukljucenju na autoput. Nasi planeri bas nimalo ne misle o kamionskom saobracaju, a citav autoput bi trebao biti upravo njima podredjen i prilagodjen.
User avatar
drug_profi
Posts: 50198
Joined: 16/07/2012 16:00

#22802 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

A štaš mu kad se valja odozdo popet 100 metara.
Mada sumnjam a ce se ikakvi kamioni ovdje ukljucivati.
User avatar
Tesla Edison
Posts: 8364
Joined: 08/05/2017 19:17

#22803 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Tesla Edison »

geralt wrote: 12/08/2021 16:00
So What! wrote: 12/08/2021 15:56

Valjda se mozes orijentisati:

Image
Naravno, opet serpentina pri ukljucenju na autoput. Nasi planeri bas nimalo ne misle o kamionskom saobracaju, a citav autoput bi trebao biti upravo njima podredjen i prilagodjen.
A kako bi ti ovo uradio bez serpertine?
User avatar
drug_profi
Posts: 50198
Joined: 16/07/2012 16:00

#22804 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Image

Niej to tako ostra okuka. Ova prva ostaje, a dalje se od druge serpentine novi put probija ravno.
User avatar
geralt
Posts: 5146
Joined: 14/09/2017 12:45

#22805 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by geralt »

Tesla Edison wrote: 12/08/2021 16:03 A kako bi ti ovo uradio bez serpertine?
Niti primam platu da o tome razmisljam, niti mi je fah. Kao laik mogu vidjeti da ne valja i da nije prilagodjeno namjeni. Hajd da je jedan izlaz takav pa OK, ali Zenica Sjever je jos gora.
User avatar
Tesla Edison
Posts: 8364
Joined: 08/05/2017 19:17

#22806 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Tesla Edison »

geralt wrote: 12/08/2021 16:22
Tesla Edison wrote: 12/08/2021 16:03 A kako bi ti ovo uradio bez serpertine?
Niti primam platu da o tome razmisljam, niti mi je fah. Kao laik mogu vidjeti da ne valja i da nije prilagodjeno namjeni. Hajd da je jedan izlaz takav pa OK, ali Zenica Sjever je jos gora.
Kad je tako, onda fino prihvatiš ovo sve kao jako dobro rješenje i to je to.
User avatar
geralt
Posts: 5146
Joined: 14/09/2017 12:45

#22807 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by geralt »

Tesla Edison wrote: 12/08/2021 16:28
geralt wrote: 12/08/2021 16:22
Niti primam platu da o tome razmisljam, niti mi je fah. Kao laik mogu vidjeti da ne valja i da nije prilagodjeno namjeni. Hajd da je jedan izlaz takav pa OK, ali Zenica Sjever je jos gora.
Kad je tako, onda fino prihvatiš ovo sve kao jako dobro rješenje i to je to.
Ne zelim da prihvatim. Ne znam ni plocice lijepiti, ali imam oci da vidim ako je keramicar sfuserio.

Uporno se zaboravlja da svrha autoputa nije da ja i ti dodjemo brze do mora. Svrha autoputa je da se stimulise ekonomija. A ekonomija se stimulise olaksanjem i ubrzanjem teretnog, tj. kamionskog transporta.

U Americi je recimo 90% ulica i raskrsnica (koje nisu rezidencijalne) napravljene tako da sleper moze kroz njih voziti i u raskrsnici skrenuti pod 90 stepeni. Nije slucajno, niti je Amerika slucajno tamo gdje jeste.
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#22808 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

geralt wrote: 12/08/2021 16:40
Tesla Edison wrote: 12/08/2021 16:28

Kad je tako, onda fino prihvatiš ovo sve kao jako dobro rješenje i to je to.
Ne zelim da prihvatim. Ne znam ni plocice lijepiti, ali imam oci da vidim ako je keramicar sfuserio.

Uporno se zaboravlja da svrha autoputa nije da ja i ti dodjemo brze do mora. Svrha autoputa je da se stimulise ekonomija. A ekonomija se stimulise olaksanjem i ubrzanjem teretnog, tj. kamionskog transporta.

U Americi je recimo 90% ulica i raskrsnica (koje nisu rezidencijalne) napravljene tako da sleper moze kroz njih voziti i u raskrsnici skrenuti pod 90 stepeni. Nije slucajno, niti je Amerika slucajno tamo gdje jeste.
U Zenici se kamioni bez ikakvih problema ukljucuju i na sjevernoj i na juznoj petlji.
User avatar
geralt
Posts: 5146
Joined: 14/09/2017 12:45

#22809 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by geralt »

So What! wrote: 12/08/2021 16:58 U Zenici se kamioni bez ikakvih problema ukljucuju i na sjevernoj i na juznoj petlji.
Na juznu nemam primjedbe, ali ne bih nazvao milenje 5-10 km/h na djelovima sjeverne ukljucenjem "bez problema". Tom logikom moze kamion "bez problema" proci i Bradinom i Nisicima i Karaulom, tako da su autoput i dalja ulaganja u ceste nepotrebni.
User avatar
Haris033
Posts: 3824
Joined: 02/02/2005 07:07
Location: Sarajevo
Contact:

#22810 Re: AP Koridor 5c BiH - Ko je kriv sto jos nije izgrađen?

Post by Haris033 »

izvrsni direktor wrote: 12/08/2021 15:33
Haris033 wrote: 26/07/2021 18:39 Nazalost, tako je.
Finansije i AC FBiH drže hrvati, a njima nije prioritet izgradnja koridora u punom profilu.
znaci pored jednog adnana terzica, pored nebuloza fadila novalica, pored dovodjenja novog sda-ovca na vrh autocesta, pored fijaska sa tunelom hranjen, pored svega sto se desavalo vezano za autoput a dovodjeno u vezu sa sda i ekipom...ti nasjednes na ovu pricu? jel te sramota?
Mene sramota? Zato sto govorim istinu???
U izgradnju koridora Vc je debelo ušla politika i mafija, a glavni kocnicari su hrvati (HDZ), naravno, u talu sa bosnjackim mafijasima, koji se prodaju za par hiljada KM.
Hoces li mi objasniti kako je jedan Tihomir Brajković mogao napraviti carstvo pravljenjem urbicida u Sarajevu?
Zašto neki Mujo ne može napraviti carstvo u Neumu, Zagrebu ili Splitu?
Cuj da me bude sramota???
Što kažem da je minđušar Bevanda glavni baja u FBiH i koji upravlja svim novcem u vecem bh entitetu.
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#22811 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

geralt wrote: 12/08/2021 17:05
So What! wrote: 12/08/2021 16:58 U Zenici se kamioni bez ikakvih problema ukljucuju i na sjevernoj i na juznoj petlji.
Na juznu nemam primjedbe, ali ne bih nazvao milenje 5-10 km/h na djelovima sjeverne ukljucenjem "bez problema". Tom logikom moze kamion "bez problema" proci i Bradinom i Nisicima i Karaulom, tako da su autoput i dalja ulaganja u ceste nepotrebni.
Čekaj, problem je što postoji uspon do petlje na autoput, pa gdje je trebalo smjestiti sjevernu petlju, da iste ne bi bilo?
Dzontra_Volta
Posts: 6456
Joined: 20/01/2011 11:10

#22812 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Dzontra_Volta »

Pristupna cesta sa M17 je bonus i nije ni bila planirana. To je ustupak lokalnoj zajednici da se ne bi auta penjala kroz gornji grad u Počitelju do autoceste.
Jedini planirani priključak je bio sa M16 na cesti za Stolac.
Kamioni će tu biti vrlo rijetki i za njih to nije ni planirano.
User avatar
geralt
Posts: 5146
Joined: 14/09/2017 12:45

#22813 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by geralt »

So What! wrote: 12/08/2021 17:52
geralt wrote: 12/08/2021 17:05
Na juznu nemam primjedbe, ali ne bih nazvao milenje 5-10 km/h na djelovima sjeverne ukljucenjem "bez problema". Tom logikom moze kamion "bez problema" proci i Bradinom i Nisicima i Karaulom, tako da su autoput i dalja ulaganja u ceste nepotrebni.
Čekaj, problem je što postoji uspon do petlje na autoput, pa gdje je trebalo smjestiti sjevernu petlju, da iste ne bi bilo?
Trebalo je spustiti autoput na trasu M17 prema originalnom planu, pa uspona ne bi ni bilo.
neki
Posts: 6633
Joined: 17/02/2005 07:57

#22814 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by neki »

geralt wrote: 12/08/2021 18:30
So What! wrote: 12/08/2021 17:52

Čekaj, problem je što postoji uspon do petlje na autoput, pa gdje je trebalo smjestiti sjevernu petlju, da iste ne bi bilo?
Trebalo je spustiti autoput na trasu M17 prema originalnom planu, pa uspona ne bi ni bilo.
POgledaj Genovu i njene veze s autoputem..
Autoput na trasi m17 kroz zenicu je najgore rjesenje, kakva su s razlogom napuštena jos prije 50 godina sirom svijeta
User avatar
Mate_Miso_Kovac
Posts: 1447
Joined: 09/09/2019 10:05

#22815 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Mate_Miso_Kovac »

So What! wrote: 12/08/2021 15:56
Mate_Miso_Kovac wrote: 12/08/2021 15:48 A gdje će se čovjek uključivati na taj autoput, specificno kako ce se s magistrale iz Sarajeva dolaziti do one petlje iznad Pocitelja ?
Valjda se mozes orijentisati:
Sve jasno, hvala 8)
User avatar
geralt
Posts: 5146
Joined: 14/09/2017 12:45

#22816 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by geralt »

neki wrote: 12/08/2021 18:53
geralt wrote: 12/08/2021 18:30
Trebalo je spustiti autoput na trasu M17 prema originalnom planu, pa uspona ne bi ni bilo.
POgledaj Genovu i njene veze s autoputem..
Autoput na trasi m17 kroz zenicu je najgore rjesenje, kakva su s razlogom napuštena jos prije 50 godina sirom svijeta
Vala nije gore od onoga sto je napravljeno. Genova ima specificnu geografiju i nema je smisla porediti sa Zenicom. Kad u jednom Parizu moze autoput prolaziti na kilometar od Trijumfalne kapije i dva od Ajfelovog tornja, ne bi ni Zenici nista falilo. Nema uspona, nema klizista, nema visecih vrtova. Neuporedivo jeftinije i prakticnije.
neki
Posts: 6633
Joined: 17/02/2005 07:57

#22817 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by neki »

geralt wrote: 12/08/2021 20:11 Kad u jednom Parizu moze autoput prolaziti na kilometar od Trijumfalne kapije i dva od Ajfelovog tornja, ne bi ni Zenici nista falilo..
To nije autoput nego gradska brza cesta sa ograničenjem 70km/h
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#22818 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

geralt wrote: 12/08/2021 20:11Vala nije gore od onoga sto je napravljeno. Genova ima specificnu geografiju i nema je smisla porediti sa Zenicom. Kad u jednom Parizu moze autoput prolaziti na kilometar od Trijumfalne kapije i dva od Ajfelovog tornja, ne bi ni Zenici nista falilo. Nema uspona, nema klizista, nema visecih vrtova. Neuporedivo jeftinije i prakticnije.
U Parizu nije autoput, vec gradska cesta, velika razlika.

Sljedeca stvar je, visinska razlika izmedju M17 koji ide dolinom Nertve i A1, koji ide brdima je ogromna i zaista je tesko skontati prakticnije rjesenje od ovog.

Slicna stvar je i sa Zenicom, prvobitno je plan (a tako je prikazano i na onim 3D animacijama) da autoput od Donje Gracanice ide mostom preko rijeke Bosne do naselja Banlozi, gdje bi se nalazila petlja, a zatim opet mostom predje rijeku Bosnu i iznad naselja Donja Vraca ponire u tunel Zenica, a M17 bi imao vezu na petlju preko dodatnog mosta koji bi se izgradio izmedju.

Kada je Zenicka obilaznica zapoceta sa izgradnjom, odustalo se od tog projekta, jer takvo rjesenje je mnogo skuplje u odnosu na ovo koje smo dobili, i samim time bi dodatno poskupilo, taj preskupi projekat Zenicke obilaznice.
foxlife
Posts: 9274
Joined: 17/02/2021 20:34

#22819 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by foxlife »

znaci sada se moze voziti najdalje od tarcina do zenice sjever
i dole u hercegovini zvirovici granica jel tako nekako ako sam dobro skontao
User avatar
drug_profi
Posts: 50198
Joined: 16/07/2012 16:00

#22820 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Yup
foxlife
Posts: 9274
Joined: 17/02/2021 20:34

#22821 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by foxlife »

nadati se da ce brzo ovaj ivan probiti i tu bar malo produziti trasu
gore iza zenice ne znam sta rade i dokle bi uskoro mogli
User avatar
drug_profi
Posts: 50198
Joined: 16/07/2012 16:00

#22822 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Dok ne dodje put do Nemile nemas nista od koristenja. A tu ima jedna dionica sto nije ni zapoceta, koliko sam u toku.
User avatar
jednonogi_Jack
Posts: 2708
Joined: 14/12/2005 21:21

#22823 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by jednonogi_Jack »

foxlife wrote: 15/08/2021 11:42 nadati se da ce brzo ovaj ivan probiti i tu bar malo produziti trasu
gore iza zenice ne znam sta rade i dokle bi uskoro mogli
Ako bude sreće do ljeta 2022. bi mogle biti gotove dionice Tarčin-Ivan (7km) i Počitelj-Zvirovići (11km)
foxlife
Posts: 9274
Joined: 17/02/2021 20:34

#22824 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by foxlife »

jednonogi_Jack wrote: 15/08/2021 12:49
foxlife wrote: 15/08/2021 11:42 nadati se da ce brzo ovaj ivan probiti i tu bar malo produziti trasu
gore iza zenice ne znam sta rade i dokle bi uskoro mogli
Ako bude sreće do ljeta 2022. bi mogle biti gotove dionice Tarčin-Ivan (7km) i Počitelj-Zvirovići (11km)
s tim da ovo pocitelj kako sam skontao nema jos uvijek prikljucak normalan osim onog sto je neko postavio vijugavi put ili tako nesto
ajd super 20ak kilometara je ipak napredak u bih
toooka
Posts: 110
Joined: 15/02/2016 08:12

#22825 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by toooka »

jednonogi_Jack wrote: 15/08/2021 12:49
foxlife wrote: 15/08/2021 11:42 nadati se da ce brzo ovaj ivan probiti i tu bar malo produziti trasu
gore iza zenice ne znam sta rade i dokle bi uskoro mogli
Ako bude sreće do ljeta 2022. bi mogle biti gotove dionice Tarčin-Ivan (7km) i Počitelj-Zvirovići (11km)
Pitanje je da li će se most uspjeti završiti iduće godine...
Post Reply