Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
mk ultra
Posts: 19465
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#21126 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mk ultra »

Nacionalniid_BOSANCI wrote: 28/03/2021 20:39
drug_profi wrote: 25/03/2021 08:17 Svuda osim u BiH ljudi kad nesto zapocnu onda i rade da sto prije zavrse.
Samo kod nas je sve, od jebene rupe u zemlji pa na dalje, atomska fizika....
To je zato sto nas Bosnjake (muslimane) Srbija i Hrvatska od 1992 god do danas sabotiraju najcesce preko nekih nasih takozvanih bosnjackih politicara koji rade za njihove interese. Cilj Srbije i Hrvatske je pokazati cijelom svijetu da drzava Bosna i Hercegovina i njen najveci narod Bosnjaci nisu u stanju imati drzavu, upravljati sa njom i graditi je. Cilj Srbije i Hrvatske je da drzava BiH propadne a onda je Srbija i Hrvatska podjele kao lesinari izmedju sebe. Cilj im je isto da sav Bosnjacki narod izgubi potpuno povjerenje u sposobnost Bosnjackih politicara, Bosnjackih sudija, bosnjacke policije, Bosnjackog dijela vojske i Bosnjacke Islamske zajednice, te da se kao takvo razocarano Bosnjacko stanovnistvo iseli po cijelom svijetu.
To radi svaka drzava, samo je nama uvijek kriv sudija
Pogledaj sad sabotaza u nabavci vakcina, pa ih sposobni opet nabave.
Last edited by mk ultra on 28/03/2021 21:13, edited 1 time in total.
User avatar
spree
Posts: 7878
Joined: 04/04/2009 02:10
Location: oʌǝɾɐɹɐs

#21127 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by spree »

Cekaj hoces reci da jesu sposobni?

Btw Jel ovo sto je dobio integral kompletan dio Vc koji prolazi kroz rs? Kad bi to moglo biti gotovo, ako je vec prosao tender?
zippoo87
Posts: 15526
Joined: 13/05/2009 19:04
Location: TK

#21128 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by zippoo87 »

Nacionalniid_BOSANCI wrote: 28/03/2021 20:39
drug_profi wrote: 25/03/2021 08:17 Svuda osim u BiH ljudi kad nesto zapocnu onda i rade da sto prije zavrse.
Samo kod nas je sve, od jebene rupe u zemlji pa na dalje, atomska fizika....
To je zato sto nas Bosnjake (muslimane) Srbija i Hrvatska od 1992 god do danas sabotiraju najcesce preko nekih nasih takozvanih bosnjackih politicara koji rade za njihove interese. Cilj Srbije i Hrvatske je pokazati cijelom svijetu da drzava Bosna i Hercegovina i njen najveci narod Bosnjaci nisu u stanju imati drzavu, upravljati sa njom i graditi je. Cilj Srbije i Hrvatske je da drzava BiH propadne a onda je Srbija i Hrvatska podjele kao lesinari izmedju sebe. Cilj im je isto da sav Bosnjacki narod izgubi potpuno povjerenje u sposobnost Bosnjackih politicara, Bosnjackih sudija, bosnjacke policije, Bosnjackog dijela vojske i Bosnjacke Islamske zajednice, te da se kao takvo razocarano Bosnjacko stanovnistvo iseli po cijelom svijetu.
Znaci dinastija Izetbegovica jos od 83. radi za Srbiju ?Mi nikada nismo bili nesposobni dok nas ovi nisu poceli voditi...posebno ovaj "nasljednik"
A neke poratne novonastale dinastije rade za Hrvatsku ?
User avatar
Hame_
Posts: 5493
Joined: 31/08/2007 21:42
Location: Soba, Srebrnik, Županija tuzlanska, HiB, Evropa, Svjeverna strana Zemlje, Mjesec, Sunce, odosmo u PM
Contact:

#21129 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Hame_ »

Meni nije jasno (TK), kako će s Previla i korita rijeke Tinje (ravnice) zapucat preko Majevice autoput do opet ravne Posavine i korita rijeke Save? Mislim da je preko pola kilometra visinska razlika, osim ako neće bušit.

Što ne idu Sprečom za Doboj i WC, ravno ko tepsija i kraće?

Maštati dva "lokalna" autoputa kroz planine gradit (lijevo za Žepče i desno za Orašje), a imaš pred nosom ravnicom da se spojiš na Evropski koridor.

Zašto, ima neki razlog ozbiljan?
izvrsni direktor
Posts: 9321
Joined: 20/12/2018 16:11

#21130 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by izvrsni direktor »

Hame_ wrote: 28/03/2021 21:51
Zašto, ima neki razlog ozbiljan?
Ima, nedostatak pameti, a i volje.
User avatar
zomri
Posts: 12838
Joined: 03/05/2006 07:31

#21131 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by zomri »

Hame_ wrote: 28/03/2021 21:51 Meni nije jasno (TK), kako će s Previla i korita rijeke Tinje (ravnice) zapucat preko Majevice autoput do opet ravne Posavine i korita rijeke Save? Mislim da je preko pola kilometra visinska razlika, osim ako neće bušit.

Što ne idu Sprečom za Doboj i WC, ravno ko tepsija i kraće?

Maštati dva "lokalna" autoputa kroz planine gradit (lijevo za Žepče i desno za Orašje), a imaš pred nosom ravnicom da se spojiš na Evropski koridor.

Zašto, ima neki razlog ozbiljan?
teško će zbog naseljenih mjesta to kroz dio koji je u fbih. kad je dozvoljena gradnja uz samu cestu, a kroz polje ga nema gdje provući.

na ozrenskoj strani bi moglo, ali to politici očito ne odgovara.
Dr Arsla
Posts: 1181
Joined: 05/01/2013 16:16

#21132 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Dr Arsla »

zomri wrote: 29/03/2021 09:16
Hame_ wrote: 28/03/2021 21:51 Meni nije jasno (TK), kako će s Previla i korita rijeke Tinje (ravnice) zapucat preko Majevice autoput do opet ravne Posavine i korita rijeke Save? Mislim da je preko pola kilometra visinska razlika, osim ako neće bušit.

Što ne idu Sprečom za Doboj i WC, ravno ko tepsija i kraće?

Maštati dva "lokalna" autoputa kroz planine gradit (lijevo za Žepče i desno za Orašje), a imaš pred nosom ravnicom da se spojiš na Evropski koridor.

Zašto, ima neki razlog ozbiljan?
teško će zbog naseljenih mjesta to kroz dio koji je u fbih. kad je dozvoljena gradnja uz samu cestu, a kroz polje ga nema gdje provući.

na ozrenskoj strani bi moglo, ali to politici očito ne odgovara.
Od Šićke petlje do Miričina može se bez većih problema provući AP. Od Miričine do Doboja iz praktičnih razloga bi bilo bolje preći na teritoriju PC ali ako nije to u interesu nekima može se pronaći načina, samo ako ima volje, da sve do Doboja ide teritorijom Pederacije. Preko Miričine vijadukt kao zenička obilaznica, u Orahovici i Lohinji opet ima prostora do Spreče, u Pribavi vijadukt i opet je sve širina do Stanić Rijeke. Najlakše je političarima naći opravdanje nema se kuda. Ljudi napravili Viseće vrtove Babilona a da ne može y....i vijadukt
User avatar
Haris.ba
Posts: 24789
Joined: 08/09/2005 20:08

#21133 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Haris.ba »

Sarajevo je proguralo prvu tranferzalu da Federacija da lovu.

Isto to je mogla Tuzla ako joj je spoj na Doboj toliko bitan.
neki
Posts: 6684
Joined: 17/02/2005 07:57

#21134 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by neki »

Evo nešto za dežurna laprdala koji stalno trolaju da gradimo najskuplje u evropi..

https://www.index.hr/vijesti/clanak/gra ... 64639.aspx
Na ovo dodati još 20% koliko obično poraste cijena tokom izgradnje..
P.S. u ovo nisu uključeni pelješki most ni pristupne ceste..
saimidin
Posts: 2788
Joined: 20/05/2011 17:53

#21135 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by saimidin »

neki wrote: 29/03/2021 10:43 Evo nešto za dežurna laprdala koji stalno trolaju da gradimo najskuplje u evropi..

https://www.index.hr/vijesti/clanak/gra ... 64639.aspx
Na ovo dodati još 20% koliko obično poraste cijena tokom izgradnje..
P.S. u ovo nisu uključeni pelješki most ni pristupne ceste..
I to je kao ono kroz cg I ovdje kod nas sve most I tunel, ali nije meni problem za druge.

Bas prije par dana prolazio kroz zenicu, znaci autoput je mogao glat proci kroz grad, ali nasi idoti ga nasadili na kliziste. Skrhati onolike pare I na kraju ce ga opet morat napraviti kroz grad, tj ako sam ne sidje :lol:

Isto sto pise gore covjek za tz orasje, odose kroz majevicu.

Jebe lud zbunjenog, a da se uglave, pa naravno, nece oni nista poceti bez IMT od 10% minimum, samo je pitanje da li odmah kroz ugovor ili ce kasnije anexima.

Pazi krecemo raditi nesto sa ofrlje ispitivanjem I projektom, I X da najbolju ponudu, naravno X zna da ce biti izmjena, I kad dobije posao, I krenu radovi, onda se pokaze da se moraju dodatna ispitivanja I projekat raditi, samo se potpisuje anex sa X, nema vise konkurencije, I vuk sit I fali cijelo stado :lol:
Sigma90
Posts: 972
Joined: 16/12/2020 07:55

#21136 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Sigma90 »

So What! wrote: 27/03/2021 10:55
drug_profi wrote: 27/03/2021 10:20 Realno, 5 sati klackanja za 320 km izmedju dvije prijestonice je sramota danas.
Ja sam to komentarisao, da Sarajevo donekle ima vezu sa Zagrebom, po trenutnom stanju, nedostaje oko 80 kilometara autopta, između ova dva glavna grada [Zenica Sjever - Žepče Jug (20 km), Žepče Jug - Tešanj (36 km), Tešanj - Doboj Sjever (14 km), Gradiška - Okučani (10 km)] i sve su prilike da će kroz iduću deceniju i taj zaostatak biti nadoknađen.

Veza Sarajeva i Beograda je jako loša i trenutno se oslanja na nekoliko magistralnih pravaca, koji improvizuju vezu ova dva glavna grada.

Veza Sarajeva i Podgorice je smiješna i to je tek mrtva improvizacija, jako duge vožnje lošim magistralnim cestama.
Da 80 km nije puno ali da je u Svicarskoj i da oni grade ti preostali 80 km. Ali 80 km za takozvanu struku u BiH je puno za izgraditi. I od toga nema nista prije 2030 a vjerovatno ni 2035.
Koliko tu samo vremena izgubis silazenje sa autoputa u Gradisci pa opet u HR na autoput. I jos taj najgori dio Doboj-Zenica.
User avatar
zomri
Posts: 12838
Joined: 03/05/2006 07:31

#21137 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by zomri »

Dr Arsla wrote: 29/03/2021 10:37
zomri wrote: 29/03/2021 09:16
Hame_ wrote: 28/03/2021 21:51 Meni nije jasno (TK), kako će s Previla i korita rijeke Tinje (ravnice) zapucat preko Majevice autoput do opet ravne Posavine i korita rijeke Save? Mislim da je preko pola kilometra visinska razlika, osim ako neće bušit.

Što ne idu Sprečom za Doboj i WC, ravno ko tepsija i kraće?

Maštati dva "lokalna" autoputa kroz planine gradit (lijevo za Žepče i desno za Orašje), a imaš pred nosom ravnicom da se spojiš na Evropski koridor.

Zašto, ima neki razlog ozbiljan?
teško će zbog naseljenih mjesta to kroz dio koji je u fbih. kad je dozvoljena gradnja uz samu cestu, a kroz polje ga nema gdje provući.

na ozrenskoj strani bi moglo, ali to politici očito ne odgovara.
Od Šićke petlje do Miričina može se bez većih problema provući AP. Od Miričine do Doboja iz praktičnih razloga bi bilo bolje preći na teritoriju PC ali ako nije to u interesu nekima može se pronaći načina, samo ako ima volje, da sve do Doboja ide teritorijom Pederacije. Preko Miričine vijadukt kao zenička obilaznica, u Orahovici i Lohinji opet ima prostora do Spreče, u Pribavi vijadukt i opet je sve širina do Stanić Rijeke. Najlakše je političarima naći opravdanje nema se kuda. Ljudi napravili Viseće vrtove Babilona a da ne može y....i vijadukt
slažem se, naravno da se teoretski može, ali opet politika tu odlučuje. kao što je odlučivala i kada se dozvolila i još dozvoljava gradnja u Sprečanskom polju.

gdje ima volje, ima i načina.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24789
Joined: 08/09/2005 20:08

#21138 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Haris.ba »

saimidin wrote: 29/03/2021 12:22
Isto sto pise gore covjek za tz orasje, odose kroz majevicu.
Image

Koliko je bitan Tuzli spoj na Doboj, ako nije više, sigurno je isto bitan i prema Orašju.

Šteta samo što nema podjeljeno negdje na karti da se vidi smjer prolazaka, već ovako ukupno.

Sada pitaj privrednike šta bi najprije da se uradi, vjerovatno bi isto važno bilo Orašje koliko i Doboj.

P.S.
Da ne bude zabune, još dugo nema ništa od trase prema Doboju, a prema Orašju možda. Veoma će teško "naša operativa" dopustiti da turska firma kopa Orašje - Tuzla. Plus, pitanje je koliko je isplativo. To je aranžman sličan kineskom oko Prijedora. Imaš izbor da "naši" možda i završe za 15-20 godina, ili da daš Turcima da to završe za manje od 5 godina.
detroit-mercy
Posts: 16059
Joined: 07/04/2009 16:54
Location: povis jajca

#21139 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by detroit-mercy »

spree wrote: 28/03/2021 21:13 Cekaj hoces reci da jesu sposobni?

Btw Jel ovo sto je dobio integral kompletan dio Vc koji prolazi kroz rs? Kad bi to moglo biti gotovo, ako je vec prosao tender?
Sposobni al hin ne daju :mrgreen:
mistek
Posts: 3384
Joined: 23/05/2010 15:16

#21140 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mistek »

Pa ne mora sve biti autocesta :-D Recimo, taj spoj Tuzla-Doboj je puno lakše odraditi kao brzu cestu. Od Šićkog do Puračića je trasa jednostavna, samo širenje postojeće ceste. Nakon toga je potrebno iskočiti iz okvira postojeće ceste i držati se desne obale rijeke Spreče, sjeverno od Puračića, južno od Dobošnice i tako do Miričine. Najveći problem bi bio zaobići Miričinu, jer bi se put morao malo dići. Iza toga samo pičiti entitetskom granicom, pored postojeće ceste, južno. Eh sad, fazon je što bi nakon Klokotnice trebalo put opaliti ka sjeveru da ide na petlju Johovac, a Bog zna kakav je tu teren :D

Kad RS provuče put BL-Bijeljina, to će biti 55km od petlje na Šićkom. I tu samo da je izravnati pokoji pravac i bilo bi sasvim ok vala.

Jednostavno, sa Šićkog je dobro početi radove u bilo kojem pravcu :D Nažalost, imam osjećaj da će u narednih 10 godina početi samo prema Đurđeviku onu obilaznicu i to je sve.
User avatar
Hame_
Posts: 5493
Joined: 31/08/2007 21:42
Location: Soba, Srebrnik, Županija tuzlanska, HiB, Evropa, Svjeverna strana Zemlje, Mjesec, Sunce, odosmo u PM
Contact:

#21141 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Hame_ »

Autoput nije lokalni, regionalni, kantonalni, entitetski. Autoput je državni.

Kakvo je to opravdanje da se neki autoput ne gradi zato što ide kroz ove gore "organizacione jedinice"? Ide kroz istu državu ljudi moji. Čuj prelazi sa jedne na drugu stranu rijeke. O jebemti...

Od kako se grade naši autoputevi čitam da se ne miješamo u nešto što nije naša struka. Na kraju gledam jad i bijedu. Od ove korone i pandemije, nemam više tolerancije na "de šuti, nije tvoja struka"!

Zašto onda koridor WC ne ide Orašje - Tuzla - Žepče... kad već tako struka kaže?!

Izabrani primaju platu da ovo gore što sam napisao riješe i odrade. Ako to nisu odradili, imaju izbori i izaberu se drugi da to odrade. Ako ni oni ne odrade izaberu se treći... i tako dok ne izaberemo sposobne, ne podobne i uhljebe koji su nam lagali u'či izbora.

Na kraju se sve svodi na pojedinca koji glasa - on/ja sam kriv za ovo stanje.
BadBoy
Posts: 8075
Joined: 01/11/2005 21:55

#21142 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by BadBoy »

Nacionalniid_BOSANCI wrote: 28/03/2021 20:39
drug_profi wrote: 25/03/2021 08:17 Svuda osim u BiH ljudi kad nesto zapocnu onda i rade da sto prije zavrse.
Samo kod nas je sve, od jebene rupe u zemlji pa na dalje, atomska fizika....
To je zato sto nas Bosnjake (muslimane) Srbija i Hrvatska od 1992 god do danas sabotiraju najcesce preko nekih nasih takozvanih bosnjackih politicara koji rade za njihove interese. Cilj Srbije i Hrvatske je pokazati cijelom svijetu da drzava Bosna i Hercegovina i njen najveci narod Bosnjaci nisu u stanju imati drzavu, upravljati sa njom i graditi je. Cilj Srbije i Hrvatske je da drzava BiH propadne a onda je Srbija i Hrvatska podjele kao lesinari izmedju sebe. Cilj im je isto da sav Bosnjacki narod izgubi potpuno povjerenje u sposobnost Bosnjackih politicara, Bosnjackih sudija, bosnjacke policije, Bosnjackog dijela vojske i Bosnjacke Islamske zajednice, te da se kao takvo razocarano Bosnjacko stanovnistvo iseli po cijelom svijetu.
Ni Srbija ni Hrvatska apsolutno ne trebaju prstom mrdnuti na tom planu. Samo trebaju čekati, a Bošnjaci i njihovi predstavnici sami rade na svojoj propasti.
foxlife
Posts: 9274
Joined: 17/02/2021 20:34

#21143 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by foxlife »

Hame_ wrote: 29/03/2021 17:36 Autoput nije lokalni, regionalni, kantonalni, entitetski. Autoput je državni.

Kakvo je to opravdanje da se neki autoput ne gradi zato što ide kroz ove gore "organizacione jedinice"? Ide kroz istu državu ljudi moji. Čuj prelazi sa jedne na drugu stranu rijeke. O jebemti...

Od kako se grade naši autoputevi čitam da se ne miješamo u nešto što nije naša struka. Na kraju gledam jad i bijedu. Od ove korone i pandemije, nemam više tolerancije na "de šuti, nije tvoja struka"!

Zašto onda koridor WC ne ide Orašje - Tuzla - Žepče... kad već tako struka kaže?!

Izabrani primaju platu da ovo gore što sam napisao riješe i odrade. Ako to nisu odradili, imaju izbori i izaberu se drugi da to odrade. Ako ni oni ne odrade izaberu se treći... i tako dok ne izaberemo sposobne, ne podobne i uhljebe koji su nam lagali u'či izbora.

Na kraju se sve svodi na pojedinca koji glasa - on/ja sam kriv za ovo stanje.
pa eto pitaju se ovi sto je njihova "struka" terzic i sl pa gdje smo?
imam osjecaj da mi na forumu od kojih je jedan mozda vezan strukom za ovu oblast bolje odradili posao oko autoputeva nego oni sto se sada pitaju
mistek
Posts: 3384
Joined: 23/05/2010 15:16

#21144 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mistek »

Ma autoput je entitetski. Nema tu države ni 2%. Evo ti sutra napravi autoput Tuzla-Klokotnica, ja ti garantujem da neće biti jednostavno uganjati se sa RS da se on prikači kod Johovca, da se izgradi tih 5km. Zapravo, trebalo bi praviti ustupke.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24789
Joined: 08/09/2005 20:08

#21145 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Haris.ba »

Za spoj autoputa RS i FBiH Evropa je morala pogurati sa dzabnim parama, kredotom i dati se RSu da izgrade oko 100 metara tunela na teritoriji FBiH.

Ali, to i nema veze sa izgradnjom ceste prema Doboju. Mogla se zavrsiti dokle se mogla, blizu entiteske granice. Barem do Lukavca niko ne sprecava. O do Gracanice da ne pricam. Ali, nece da moze.
almirkoba
Posts: 94
Joined: 07/12/2016 11:47

#21146 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by almirkoba »

Tu ne treba izmišljati toplu vodušto se tiče TK ponuditi turcima da izgradi tkz Y krak od žepče-tuzle-brčko-orašije, već postoji neka dokumentacija istraživanja i sl,dosta trase je državna zemlja, uklapa se u ovu priču bg-sa, uraditi exproprijaciju pripremiti dokumentaciju i da to bude gotovo za 5-7god.

Ja opet mislim da nama u fbih,našoj operativi nije u interesu ova verzija već da nam daju turske kredite a da se mi igramo 15-20g na ovoj dionici, i sad ide klasika postavi sposobnog da to što više odugovlači bar što se tiče naše fbih strane.

U biti to je jedino što mi treba da uradio da kažemo gdje hoćemo put, a ljudi će nam dati pare i majstore :)
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#21147 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Brza cesta Tuzla - Lukavac ili produzetak Zapadnog prilaza do Lukavca nije nikakva naucna fantastika, a niko ga nikada i ne spominje.

Ja da sam Tuzlak i da mi je neka budala ostavila onaj polukruzni tok i onakav prekid na Sickom, pa nema sanse da bih glasao za nekoga ko ne bi na glavu skocio nekome samo da se to popravi.

A sta se desava, to u Tuzli od politicara haman niko ne spominje, jednostavno tamosnji politicari nikakav pritisak ne znaju izvrsiti, a gradjani glasaju za jedne te iste, manje - vise, svi se vadeci da im je neko u Sarajevu ili negdje drugo kriv i da cekaju da se sami sjete da to rijese.
User avatar
Laertes
Posts: 4252
Joined: 08/01/2015 18:25

#21148 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Laertes »

So What! wrote: 30/03/2021 09:39 Brza cesta Tuzla - Lukavac ili produzetak Zapadnog prilaza do Lukavca nije nikakva naucna fantastika, a niko ga nikada i ne spominje.

Ja da sam Tuzlak i da mi je neka budala ostavila onaj polukruzni tok i onakav prekid na Sickom, pa nema sanse da bih glasao za nekoga ko ne bi na glavu skocio nekome samo da se to popravi.

A sta se desava, to u Tuzli od politicara haman niko ne spominje, jednostavno tamosnji politicari nikakav pritisak ne znaju izvrsiti, a gradjani glasaju za jedne te iste, manje - vise, svi se vadeci da im je neko u Sarajevu ili negdje drugo kriv i da cekaju da se sami sjete da to rijese.
:thumbup:
Spominjao saj to jednom, čak se i ponadao kad su krenuli uređivati korito Jale prema Lukavcu. Samo jedan nadvožnjak preko pruge bi tu bio. A sad je cesta tu dobra za izbiti kamen iz bubrega.
izvrsni direktor
Posts: 9321
Joined: 20/12/2018 16:11

#21149 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by izvrsni direktor »

mistek wrote: 29/03/2021 22:46 Ma autoput je entitetski. Nema tu države ni 2%. Evo ti sutra napravi autoput Tuzla-Klokotnica, ja ti garantujem da neće biti jednostavno uganjati se sa RS da se on prikači kod Johovca, da se izgradi tih 5km. Zapravo, trebalo bi praviti ustupke.
Pa hajde eto ti sto kao hoce da grade, neka izgrade autoput do klokotnice pa neka onda rs bude kriva sto kao nece da gradi dalje.
Nasjedate na te price kao da imate 5 godina...
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#21150 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Nije vezano za izgradnju u BiH, ali mislim da je vrlo vazna lekcija za raju koja misli ovdje da se siromasna zemlja moze tek tako zaduziti kod bjelosvjetskih zelenasa i priustiti sebi neki megaprojekat.

Crna Gora traži pomoć EU za otplatu kredita
Podgorica - Potpredsednik crnogorske vlade Dritan Abazović zatražio je od EU pomoć za otplatu kredita koji je Crna Gora uzela od kineske Eksim banke.

Image

Kredit je uzet za izgradnju prvog dela deonice autoputa Bar-Boljari.

On je pred Odborom za spoljne poslove Evropskog parlamenta (AFET) rekao da je veliki problem dug prema Kini, prenose podgorički mediji.

"Molimo vas da nam pomognete da vratimo taj novac, da taj zajam zamenimo za zajam kod neke evropske banke, da sklopimo saradnju sa nekom evropskom finansijskom institucijom i da prekinemo kineski uticaj", rekao je Abazović.

Prva deonica autoputa u Crnoj Gori, koji treba da vodi od Jadranskog mora (Bara) do granice sa Srbijom (Boljare), trebalo je da bude završena u maju 2019. godine, ali je zbog probijenog roka potpisan aneks ugovora za novim rokom 30. septembar 2020. godine.

Ni taj rok, međutim, nije poštovan. Kako je saopštila Vlada, novo probijanje roka za završetak izgradnje prve deonice autoputa u Crnoj Gori od Podgorice do Kolašina zahteva potpisivanje novog aneksa ugovora između Vlade Crne Gore i kineske kompanije CRBC (China Road and Bridge Corporation) koja je glavni izvođač radova.

Ugovorena cena je prvobitno bila 809 miliona dolara, a zatim je povećana za još oko 90 miliona za naknadnu izgradnju pristupnih puteva ka Podgorici i komunalne infrastrukture uz autoput.
B92
Post Reply