Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#23976 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by So What! »

Evo izbori se i Nemila za petlju ...

Iftar sa generalnim direktorom JP Autoceste FBiH i izvođačima radova na koridoru Vc turskim kompanijama "Cengiz insaat Sanayi ve Ticaret A.S" i "HGG Insaat Anonim Sirket"
Image

Glavne teme bile su aktivnosti na izgradnji koridora kroz našu državu i našu Zenicu, s naglaskom na implementaciju projekata tzv. prijateljskog okruženja, kako bi stanovnici zeničkih naselja kroz koje prolazi koridor Vc dobili što kvalitetniju prateću infrastrukturu.

Gospoda Elmedin Voloder direktor AC FBiH, direktori izvođača radova megakompanija Utku Gök i Mehmet Ufuk Aksakal dali su saglasnost da se odmah pristupi preprojektovanju glavnog projekta autoceste sa rješenjem petlje za Nemilu.

Ovim će biti ispravljena nepravda prema hiljadama stanovnika naselja Nemilskog sliva i lokalnoj privredi. To je vjerujem najbolji bajramski poklon našim sugrađanima iz Nemile i okolnih mjesnih zajednica. Na druženju kojem je prisustvovao i federalni zastupnik Eldin Vraće dogovorili smo i skori završetak radova na izgradnji mosta preko rijeke Bosne kojim će značajno biti skraćen put do Kovanića i Pepelara, a samim tim poboljšani uslovi života u ovim nekada zaboravljenim mjesnim zajednicama.
Fuad Kasumović
User avatar
sime_cipol
Posts: 15990
Joined: 20/12/2018 15:06
Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
Grijem se na: Zdrvima
Vozim: Kola

#23977 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by sime_cipol »

Ocekujem da i Matuzici dobiju svoju petlju :-)
User avatar
Login77777
Posts: 8552
Joined: 18/05/2021 09:11

#23978 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Login77777 »

Drzavni projekti se dogovaraju u kafani. :bih:
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#23979 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by So What! »

sime_cipol wrote: 25/04/2022 12:54 Ocekujem da i Matuzici dobiju svoju petlju :-)
Oni su je prvi i dobili, to je petlja Doboj Jug / Usora. :D
Login77777 wrote: 25/04/2022 12:55 Drzavni projekti se dogovaraju u kafani. :bih:
Pa sad iftar i kafana i ne idu jedno s drugim, iako razumijem tvoju poentu. I ovo je dogovoreno ranije, Fudo je samo iskoristio priliku da se pohvali.
User avatar
sime_cipol
Posts: 15990
Joined: 20/12/2018 15:06
Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
Grijem se na: Zdrvima
Vozim: Kola

#23980 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by sime_cipol »

Ma znam da su dobili, ali vise sam mislio figurativno da ce svako selo dobiti petlju :roll:
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#23981 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by So What! »

Traže se FIDIC eskperti za podršku projektima u građenju
Image

Autoceste FBiH objavile su tender kojim traže konsultantske usluge FIDIC eksperata kao podrška projektima u građenju.

"Konsultantske usluge se odnose na trenutno postignute efekte realizacije ugovora o radovima prve faze izgradnje tunela Hranjen, na brzoj cesti Prača-Goražde, kao cestovnoj vezi Goražda sa pravcem 3 SEETO mreže, Sarajevo – Vardište", navodi se u tenderskoj dokumentaciji.

Predmetne usluge uključuju analizu pravnih, tehničko-tehnoloških i ekonomskih aspekata dosadašnjeg toka realizacije ugovora, provjeru poštivanja ugovornih odredbi i zakonitost, utvrđivanje da li je dosljedno i prema standardima primijenjena tehnologija NATM (Nove austrijske metode izgradnje tunela) sa cikličnim napredovanjem, da li je postignuti kvalitet radova i stabilnost tunelske konstrukcije prihvatljiv, te konačno – da provjeri zasnovanost i opravdanost utroška novca.

Nakon toga, trebalo bi predložiti način za nastavak realizacije odnosno završetka ugovornih obaveza po ovom Ugovoru i predložiti model i metod nastavka realizacije projekta izgradnje tunela Hranjen.
Akta
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#23982 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by So What! »

sime_cipol wrote: 25/04/2022 12:57 Ma znam da su dobili, ali vise sam mislio figurativno da ce svako selo dobiti petlju :roll:
Pa u sustini, poslije Nemile, pa sve do Doboja, bukvalno nema vise sela koje bi to moglo i traziti. Sljedeca petlja bi bila u Golubinji (Poprikuse), opsluzivala bi Zeljezno Polje i Zepce, poslije nje dolazi petlja Ozimica koja ce opsluzivati Novi Seher i Maglaj, zatim petlja u Medakovu koja se vezati Tesanj i ostala naselja / sela u slivu rijeke Tesanjke i onda Doboj Jug / Usora, koja ce opsluzivati sva mjesta u slivu Usore.

Iskreno, po meni je nepotrebna bila ova petlja u Nemili, prvo oduzima ionako vrijeme kojeg nemamo, drugo, i Poprikuse i Zenica su ima jako blizu, dobice izmjestenu i manje opterecenu magistralnu cestu, a i nema ih uopste toliko u Nemili i okolnim selima da ce sada neka kriticna masa ljudi biti odsjecena.

Industrije i neke privrede nemaju i uz svo duzno postovanje, cisto sumnjam da ce je zbog petlje razviti, jednostavno Nemila, Vranduk, a pogotovo sela koja se veze za nju su poprilicno negostoljubiva za neki razvoj, najvise zbog svog geografskog polozaja.
User avatar
Haris033
Posts: 3829
Joined: 02/02/2005 07:07
Location: Sarajevo
Contact:

#23983 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Haris033 »

Koji jad i čemer su ACFBiH i VFBiH.
Milijarde da imaju, ne bi završili ap. :twisted:
User avatar
Haris.ba
Posts: 24402
Joined: 08/09/2005 20:08

#23984 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Haris.ba »

So What! wrote: 25/04/2022 13:05 Iskreno, po meni je nepotrebna bila ova petlja u Nemili, prvo oduzima ionako vrijeme kojeg nemamo, drugo, i Poprikuse i Zenica su ima jako blizu, dobice izmjestenu i manje opterecenu magistralnu cestu, a i nema ih uopste toliko u Nemili i okolnim selima da ce sada neka kriticna masa ljudi biti odsjecena.
Kako ne kontas. Petlja znaci vise para u dzepovima izvodjaca. Sta mislis da je neko iz ljubavi prema gradjanima ovo pokrenuo?
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#23985 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by So What! »

Haris.ba wrote: 25/04/2022 13:16 Kako ne kontas. Petlja znaci vise para u dzepovima izvodjaca. Sta mislis da je neko iz ljubavi prema gradjanima ovo pokrenuo?
Nije to sporno, s tim sto za razliku od domacih izvodjaca ovdje imamo strance, koji stvarno koriste svoje ljudstvo i mehanizaciju, pa bi mi imalo vise logike da se radi takav dumping da je neko od domacih izvodjaca bio u pitanju.

S druge strane, svaka cast Zenici sa ovim dogovorom o prijateljskom okruzenju, postavila je primjer ostalim zajednicama, a pogotovo Tuzli, kako se bori za lokalnu zajednicu.

Zenica je kroz izgradnju autoputa kroz podrucje ovog grada dobila je stabilizaciju klizista istocnom stranom grada, most u Drivusi, kruzne tokove u Drivusi, Janjicima, ulici Bistua Nova, kao i vezne ceste izmedju, prikljucnu cestu u Donjoj Gracanici koja ukljucuje i most na rijeci Bosni (dug
850m) i cestu sa dvije prometne trake dužine oko 3,5 km duz lijeve obale rijeke Bosne koja se povezuje sa glavnom gradskom cestom u gradu Zenica, novi rezervoar i novi vodovod koji treba da se pusti u rad za naselja Ponirak i Blace, izmjestanje magistrale u Nemili, izgradnja kruznog toka u Nemili, izgradnja petlje u Nemili itd ...
RJ57
Posts: 3345
Joined: 10/04/2017 15:12

#23986 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by RJ57 »

ma petlja manje više nema veze, ja tebi ti meni je uvijek bio naš metod. problem je što se ništa ne gradi. šatro dodijelili ugovor a evo par mjeseci kasnije sve isto ko i prije toga, zabili table a ni kamena nisu pomakli. ja ću vjerovati u gradnju tek kad je vidim svojim očima
NecuVise
Posts: 2885
Joined: 10/01/2020 20:02

#23987 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by NecuVise »

So What! wrote: 25/04/2022 13:42

S druge strane, svaka cast Zenici sa ovim dogovorom o prijateljskom okruzenju, postavila je primjer ostalim zajednicama, a pogotovo Tuzli, kako se bori za lokalnu zajednicu.

Zenica je kroz izgradnju autoputa kroz podrucje ovog grada dobila je stabilizaciju klizista istocnom stranom grada, most u Drivusi, kruzne tokove u Drivusi, Janjicima, ulici Bistua Nova, kao i vezne ceste izmedju, prikljucnu cestu u Donjoj Gracanici koja ukljucuje i most na rijeci Bosni (dug
850m) i cestu sa dvije prometne trake dužine oko 3,5 km duz lijeve obale rijeke Bosne koja se povezuje sa glavnom gradskom cestom u gradu Zenica, novi rezervoar i novi vodovod koji treba da se pusti u rad za naselja Ponirak i Blace, izmjestanje magistrale u Nemili, izgradnja kruznog toka u Nemili, izgradnja petlje u Nemili itd ...
Možda je na papiru dobila sve ovo ali u stvarnosti mnoge stvari tek treba da dobije, ako ih dobije.
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#23988 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by So What! »

NecuVise wrote: 25/04/2022 16:24Možda je na papiru dobila sve ovo ali u stvarnosti mnoge stvari tek treba da dobije, ako ih dobije.
Osim ovog navedenog za Nemilu, jer tamo gradiliste nije ni zapoceto, sve ostalo je izgradjeno i tu je.
NecuVise
Posts: 2885
Joined: 10/01/2020 20:02

#23989 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by NecuVise »

So What! wrote: 25/04/2022 17:01
NecuVise wrote: 25/04/2022 16:24Možda je na papiru dobila sve ovo ali u stvarnosti mnoge stvari tek treba da dobije, ako ih dobije.
Osim ovog navedenog za Nemilu, jer tamo gradiliste nije ni zapoceto, sve ostalo je izgradjeno i tu je.
Gdje je ta cesta od 3,5 km? Most u Drivuši još uvijek nije u funkciji. Također si spomenuo vezne ceste između pa mi nije jasno na šta konkretno misliš jer nema tu nekih vezanih cesta.

Također, mislim da nije prikladno navoditi novu trasu magistrale kao nešto što je Zenica dobila jer će postojeća magistrala biti uzurpirana za potrebe AC, a alternative nema, tako da magistralu moraju napraviti zbog svih ljudi a ne zbog Zeničana.
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#23990 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by So What! »

NecuVise wrote: 25/04/2022 20:33
So What! wrote: 25/04/2022 17:01

Osim ovog navedenog za Nemilu, jer tamo gradiliste nije ni zapoceto, sve ostalo je izgradjeno i tu je.
Gdje je ta cesta od 3,5 km? Most u Drivuši još uvijek nije u funkciji. Također si spomenuo vezne ceste između pa mi nije jasno na šta konkretno misliš jer nema tu nekih vezanih cesta.

Također, mislim da nije prikladno navoditi novu trasu magistrale kao nešto što je Zenica dobila jer će postojeća magistrala biti uzurpirana za potrebe AC, a alternative nema, tako da magistralu moraju napraviti zbog svih ljudi a ne zbog Zeničana.
Evo snimak vožnje (snimljen danas) s mosta Drivuša na magistralnu cestu, novi kružni tok, vezne ceste naselja Perin Han i kružnog toka na M-17, zatim ponovno uključenje na most Drivuša i kružni tok u Janjićima



Ovo je plan te vezne ceste između naselja Perin Han i magistralne ceste M-17.

Image

S druge strane, most prema Željezari je završen, ta vezna cesta još uvijek nije, ali je u izgradnji.

Što se tiče izmještanja magistralne ceste, naravno da služi svima nama, ali je maksimalno prilagođena tamošnjoj lokalnoj zajednici, a ispod petlje Nemila (magistralne) će napraviti kružni tok.
detroit-mercy
Posts: 15991
Joined: 07/04/2009 16:54
Location: povis jajca

#23991 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by detroit-mercy »

So What! wrote: 25/04/2022 13:42
Haris.ba wrote: 25/04/2022 13:16 Kako ne kontas. Petlja znaci vise para u dzepovima izvodjaca. Sta mislis da je neko iz ljubavi prema gradjanima ovo pokrenuo?
Nije to sporno, s tim sto za razliku od domacih izvodjaca ovdje imamo strance, koji stvarno koriste svoje ljudstvo i mehanizaciju, pa bi mi imalo vise logike da se radi takav dumping da je neko od domacih izvodjaca bio u pitanju.

S druge strane, svaka cast Zenici sa ovim dogovorom o prijateljskom okruzenju, postavila je primjer ostalim zajednicama, a pogotovo Tuzli, kako se bori za lokalnu zajednicu.

Zenica je kroz izgradnju autoputa kroz podrucje ovog grada dobila je stabilizaciju klizista istocnom stranom grada, most u Drivusi, kruzne tokove u Drivusi, Janjicima, ulici Bistua Nova, kao i vezne ceste izmedju, prikljucnu cestu u Donjoj Gracanici koja ukljucuje i most na rijeci Bosni (dug
850m) i cestu sa dvije prometne trake dužine oko 3,5 km duz lijeve obale rijeke Bosne koja se povezuje sa glavnom gradskom cestom u gradu Zenica, novi rezervoar i novi vodovod koji treba da se pusti u rad za naselja Ponirak i Blace, izmjestanje magistrale u Nemili, izgradnja kruznog toka u Nemili, izgradnja petlje u Nemili itd ...
Petlje ili izlazi na cestu nisu uopste problem, kroz naseljenije krajeve obicno imas vise izlaza na autocest nego kroz rijetko naseljenje krajeve. Bitno je da se izgradi. Ipak je bolja petlja/izlaz Nemila, makar ce necemu sluziti nego ono odomoriste "Kameni Dvorac", ono bas nikakve logike nema.
User avatar
animus
Posts: 5728
Joined: 21/06/2012 13:13

#23992 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by animus »

Dok je sistem naplate koristenja aktivan svaka petlha znaci dodatni trosak za ljude koji ce tu sjefiti 24 sata. Druga stvar bi bila da su vinjete ili automati za naplatu
NecuVise
Posts: 2885
Joined: 10/01/2020 20:02

#23993 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by NecuVise »

So What! wrote: 25/04/2022 21:25
NecuVise wrote: 25/04/2022 20:33

Gdje je ta cesta od 3,5 km? Most u Drivuši još uvijek nije u funkciji. Također si spomenuo vezne ceste između pa mi nije jasno na šta konkretno misliš jer nema tu nekih vezanih cesta.

Također, mislim da nije prikladno navoditi novu trasu magistrale kao nešto što je Zenica dobila jer će postojeća magistrala biti uzurpirana za potrebe AC, a alternative nema, tako da magistralu moraju napraviti zbog svih ljudi a ne zbog Zeničana.
Evo snimak vožnje (snimljen danas) s mosta Drivuša na magistralnu cestu, novi kružni tok, vezne ceste naselja Perin Han i kružnog toka na M-17, zatim ponovno uključenje na most Drivuša i kružni tok u Janjićima



Ovo je plan te vezne ceste između naselja Perin Han i magistralne ceste M-17.

Image

S druge strane, most prema Željezari je završen, ta vezna cesta još uvijek nije, ali je u izgradnji.

Što se tiče izmještanja magistralne ceste, naravno da služi svima nama, ali je maksimalno prilagođena tamošnjoj lokalnoj zajednici, a ispod petlje Nemila (magistralne) će napraviti kružni tok.
Pod vezne ceste nisam znao da misliš na ovih po sto metara od mosta do magistrale bez kojih se most ne bi ni mogao koristiti. Kao što i ovaj sam i videu reče most još uvijek nije zvanično otvoren.

Put prema perinom hanu još uvijek samo u planu. 3,5 km ceste još uvijek samo u planu, ili eto ti kažeš u izgradnji a kad će to tek treba da vidimo. Kad nekad to sve bude gotovo to će biti fino ali do tad je teško govoriti o nekom dobitku grada.

Nekad davno se spominjalo da će obnoviti i cestu od Petrol pumpe save do Smetova ali na kraju smo dobili jedan dosta manji dio.
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#23994 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by So What! »

NecuVise wrote: 25/04/2022 23:12Pod vezne ceste nisam znao da misliš na ovih po sto metara od mosta do magistrale bez kojih se most ne bi ni mogao koristiti. Kao što i ovaj sam i videu reče most još uvijek nije zvanično otvoren.

Put prema perinom hanu još uvijek samo u planu. 3,5 km ceste još uvijek samo u planu, ili eto ti kažeš u izgradnji a kad će to tek treba da vidimo. Kad nekad to sve bude gotovo to će biti fino ali do tad je teško govoriti o nekom dobitku grada.

Nekad davno se spominjalo da će obnoviti i cestu od Petrol pumpe save do Smetova ali na kraju smo dobili jedan dosta manji dio.
Ti se baš trudiš haman u kontru, iako ti nešto i ne ide. :D

Pod vezne ceste i nisam mislio na pristupe mostu, već upravo na ovu prema Perinom Hanu i Banlozima.

Kao što sam ti već iznad naveo na klipu, vezna cesta (iako je kratka), od kružnog toka do Perinog Hana je već izgrađena i spojena na novi kružni tok u Drivuši.

Most u Drivuši je završen i koristi se, u to ime sam bukvalno priložio i snimak na kojem se jasno vidi da je operativan, a to što Fudo i Arnel Isak nisu još uvijek presijecali vrpce i dalje ti obara tvoju teoriju o planiranim projektima.

Cesta pored Željezare je u izgradnji, ne moraš živjeti u Zenici da to znaš, dovoljno je proći magistralom i vidjeti gradilište s druge strane ceste.

I sve kad se završi, može se reći da je Zenica na ogromnom dobitku, jedino što nisu uspjeli izvući od izgradnje autoputa, jeste da im naprave i vangradsku dionicu Glavne gradske magistrale, koja se proteže od Jalije do Janjića (tj. ovog novog mosta), ovo ostalo su sve dobili.

Jedino je Sarajevo dobilo više izgradnjom autoputa tako što je projekat Sarajevske obilaznice koji je stariji i od samog koridora Vc, ubačen da bude dio tog istog koridora.
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#23995 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by So What! »

Donosimo najnovije snimke iz zraka najvećeg mosta na Koridoru Vc
Kako smo se uvjerili na licu mjesta, dinamika radova se odvija po planu, a most je već poprimio prve obrise iznad hercegovačke ljepotice Neretve.

Image

U punom jeku teče izgradnja najvećeg i najimpozantnijega mosta na Koridoru Vc – Mosta Počitelj u blizini istoimenog povijesnog naselja po kojem je i dobio ime. Visok 100 metara i dug 945 metara, predstavlja jedan od najvećih izazova s kojima su se izvođači na Koridoru Vc susreli. Kako smo se uvjerili na licu mjesta, dinamika radova se odvija po planu, a most je već poprimio prve obrise iznad hercegovačke ljepotice Neretve.

Inače, Most Počitelj nalazi se na poddionici Počitelj – Zvirovići premoštava magistralnu cestu M-17, rijeku Neretvu i željezničku prugu Sarajevo – Ploče.

Projektiran kao kontinuirani prednapregnuti most s glavnim rasponom od 147 metara. Promjenjivog je poprečnog presjeka i jedinstvenom konstrukcijom za oba kolovoza. Stupovi su monolitno povezani s rasponskom konstrukcijom koja se izvodi slobodnom konzolnom gradnjom.

Na ovom mostu radi i širokobriješki Hering kao podizvođač radova, dok je glavni izvođač konzorcij koji čine Azvirt Limited Liability Company (Azerbejdžan), Sinohydro Corporation Limited (Kina) i PowerChina Roadbridge Group Co. Ltd. (Kina).

Dok se izgradnja bliži samom kraju, u našoj galeriji pogledajte trenutačno stanje na ovom gradilištu i to iz "ptičje" perspektive.
Image

Image

Image
Večernji List
RJ57
Posts: 3345
Joined: 10/04/2017 15:12

#23997 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by RJ57 »

jel istina ovo što topić veli na cca 8:10 da je tender za izbor izvođača od doboja do vukosavlja otvoren?

kako može biti otvoren ako finansiranje nije osigurano??

User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#23998 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by So What! »

Izgradnja dionice Poprikuše - Nemila [5,5 km] - 27. 04. 2022.

Image

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#23999 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by So What! »

Image

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#24000 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by So What! »

Potpisan ugovor za izgradnju brze ceste Lašva - Nević Polje, vrijedan 74,9 miliona maraka
Image

U sjedištu JP Autoceste FBiH u Mostaru danas je potpisan ugovor za izgradnju prve dionice brze ceste Lašva - Travnik - Jajce od poslovne zone Vitez do Nević Polja.

Ugovor su potpisali Elmedin Voloder, direktor JP Autoceste FBiH i Mario Bevanda, predstavnik firme Hering d.d. Široki Brijeg. Potpisivanju ugovora prisustvovao je i federalni ministar prometa i komunikacije Denis Lasić.

Vrijednost ugovorenih radova iznosi 74 miliona 904.570 maraka sa uračunatim PDV-om, s rokom završetka izgradnje od 20 mjeseci.

Izgradnja dijela brze ceste Lašva - Nević Polje, Lot 5, petlja Vitez izlaz iz poslovne zone, petlja Nević Polje će se finasirati namjenskim sredstvima iz budžeta Vlade FBiH.

- Izgradnja prve dionice brze ceste Lašva - Travnik - Jajce počinje zahvaljujući politčkoj odluci, stabilnoj ekonomiji i zakonskim i urbanističkim preduvjetima, koji nisu postojali tokom prethodnih 15 godina, te upornosti i odlučnosti nove Uprave Autocesta da se ubrzaju svi procesi koji će dovesti do gradnje cestovne infrastrukture na prostoru cijele Fedearcije BiH. Planiramo nastaviti aktivnosti sa realizacijom izgradnje brze ceste kako bi se u konačnici povezala zapadna Bosna i Hercegovina odnosno Bihać, Cazin i Velika Kladuša preko Ključa, Jajca, sa centralnim dijelom na Koridor Vc i dalje sa istočnom Bosnom i Hercegovinom te susjednim državama Srbijom i Crnom Gorom - rekao je Elmedin Voloder, direktor JP Autoceste FBiH.

Ugovor uključuje izvođenje radova na izgradnji dijela brze ceste Lašva - Nević Polje i to za Lot 5 - petlja Vitez izlaz iz poslovne zone - petlja Nević Polje.

Dužina sekcije ovog lota je 4,8 kilometara, a na ovoj sekciji gradit će se četiri mosta i jedan vijadukt.

Početak sekcije Lota 5 se nalazi poslije petlje Vitez - izlaz iz poslovne zone, koja će biti izgrađena u sklopu gradnje Lota 4 (Poslovna zona Vitez). Na kraju sekcije Lota 5 predviđena je izgradnja petlje Nević Polje tipa denivelirani kružni tok. Na mjestu petlje, brza cesta se pistupnim rampama priključuje na magistalni put M-16.4 Nević Polje – Bugojno. Lot 5 je riješen kao cesta sa karakteristikama brze ceste sa dvije saobraćajne trake (vozna i preticajna) za svaki smjer kretanja.

U sklopu izgradnje ove dionice brze ceste je predviđena i regulacija rijeke Lašve na mjestima gdje je u koliziji sa trupom ceste.

Podsjećamo, Vlada FBiH donijela odluku kojom je utvrdila da je izgradnja brze ceste Lašva - Nević Polje, u dužini od blizu 25 kilometara, od javnog interesa za Federaciju BiH i proglasila ga jednim od prioritetnih projekata u Federaciji BiH.

Izgradnja ove ceste podijeljena je na pet dionica (LOT-ova): Lašva - Kaonik, Kaonik - Selište, Selište - Vitez (petlja Vitez - ulaz u Poslovnu zonu), Poslovna zona Vitez (petlja Vitez - ulaz u poslovnu zonu - petlja Vitez - izlaz iz poslovne zone) i petlja Vitez (izlaz iz Poslovne zone) - petlja Nević Polje.

Odlukom je utvrđeno da je JP Autoceste Federacije BiH implementator i korisnik eksproprijacije nekretnina potrebnih za izgradnju brze ceste Lašva - Nević Polje na prvom, drugom, trećem i petom, a JP Ceste Federacije BiH na četvrtom LOT-u.

Brza cesta Lašva – Travnik – Jajce će značajno poboljšati kvalitetu života bh građana jer će skratiti vrijeme putovanja i poboljšana i sigurnost svih učesnika u prometu, pošto se radi o jednom od najopterećenijih cestovnih pravaca u našoj državi, saopćeno je iz JP Autoceste FBiH.
Faktor
Post Reply