Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
ibizza
Posts: 4578
Joined: 05/06/2008 00:46

#21301 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by ibizza »

Dr Arsla wrote: 11/04/2021 13:34
mk ultra wrote: 11/04/2021 10:21 Eto ostatak ima neki autoput...
Bogami KS, ZE-DO i HNK imaju i te kako AP.
Samo najmnogoljudniji kanton nema i ne treba nikad ni da ima. Bitno je sarajlicama obezbjediti brzi dolazak do mora i do rudne grude u Istocnoj Bosni kopajuci rupu Hranjen koju Bog otac ne nahrani finansijama.
A sadi opletite kako smo mi ljubomorni na Seher, kako imamo komplexe itd, kao sto ste navikli
Ko je tuzlacima kriv sto ne idu na remo :)
Sigma90
Posts: 972
Joined: 16/12/2020 07:55

#21302 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Sigma90 »

Od 1968 ni metar novog AP ili bilo kakvog puta na TK a najveca uzbuna bude par komentara na forumu. Mislim da je s time sve receno. Isto vazi i za USK. :bih:
User avatar
Haris.ba
Posts: 24864
Joined: 08/09/2005 20:08

#21303 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Haris.ba »

Dr Arsla wrote: 11/04/2021 13:34
mk ultra wrote: 11/04/2021 10:21 Eto ostatak ima neki autoput...
Bogami KS, ZE-DO i HNK imaju i te kako AP.
Samo najmnogoljudniji kanton nema i ne treba nikad ni da ima. Bitno je sarajlicama obezbjediti brzi dolazak do mora i do rudne grude u Istocnoj Bosni kopajuci rupu Hranjen koju Bog otac ne nahrani finansijama.
A sadi opletite kako smo mi ljubomorni na Seher, kako imamo komplexe itd, kao sto ste navikli
I SBK ima autoput. :D
alen_alenovski
Posts: 39
Joined: 24/02/2021 02:03

#21304 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by alen_alenovski »

A kad su vam napravili ovo cudo niste se zalili. Nezahvalni ste vi sa TK.
Image
alen_alenovski
Posts: 39
Joined: 24/02/2021 02:03

#21305 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by alen_alenovski »

Husino vam izgradili ko Real Madrid ali vama je i to malo. Samo daj, daj.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24864
Joined: 08/09/2005 20:08

#21306 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Haris.ba »

alen_alenovski wrote: 11/04/2021 13:57 A kad su vam napravili ovo cudo niste se zalili. Nezahvalni ste vi sa TK.
Image
Moze li kamion proci kroz ovo? Prosli put kad sam bio bez penjanja na ivicnjak nije moglo.
Sigma90
Posts: 972
Joined: 16/12/2020 07:55

#21307 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Sigma90 »

Kakva je to kuca na cesti? :lol:
User avatar
mk ultra
Posts: 19522
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#21309 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mk ultra »

Dr Arsla wrote: 11/04/2021 13:34
mk ultra wrote: 11/04/2021 10:21 Eto ostatak ima neki autoput...
Bogami KS, ZE-DO i HNK imaju i te kako AP.
Samo najmnogoljudniji kanton nema i ne treba nikad ni da ima. Bitno je sarajlicama obezbjediti brzi dolazak do mora i do rudne grude u Istocnoj Bosni kopajuci rupu Hranjen koju Bog otac ne nahrani finansijama.
A sadi opletite kako smo mi ljubomorni na Seher, kako imamo komplexe itd, kao sto ste navikli
Slažem se da postoji konekcija Sa Ze koja u mnogome pomaze posebno ljudima npr iz Breze, Visokog, Kaknja koji MORAJU u Zenicu.

Šta neko iz Mostara ima od autoceste iz Zvirića do Ljubuskog? Kad ionako nece tim putem sigurno, i taj put uglavnom kamioni koriste.

Od Zenice do granice je karina tako da do zenice jeste OK sto ima AC ali problem nije riješen ni trećinu

Od Sarajeva do Mostara i dalje, jednaka glupost

Od Sarajeva do istočne granice jednaka glupost

Od Sarajeva do recimo Livna, Bihaća, jednaka glupost, jedina prednost je ta dionica do Zenice.

Od Sarajeva do Tuzle da ne govorim.
Tako da gdje god si posao iz Sarajeva osim u Zenicu neces se nesto narocito provesti u voznji, stres, sporo, razna bjezanja od budala i sl.

Reci mi onda šta je to u Sarajevu obezbjeđeno onda? Gdje god da si pošao, a poslom u 90% slucajeva ljudi iz sarajeva idu Tuzlu, Mostar, BL ili na Bos Brod na granicu, šta je to više obezbjeđeno nego ostalima. Mi nemamo autocestu kako god okrenes, i evo ova tema je ovdje 10 godina i slabo se šta promijenilo i ne vidim da će se promijeniti narednih 10 godina.
User avatar
studeni76
Posts: 5422
Joined: 03/06/2009 14:12

#21310 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by studeni76 »

Ogroman broj politicara sa TKa je u zadnjih 25god bio u vlasti u SA. Nista nisu ucinili po ovom pitanju, cim predju Karaulu zaborave odakle su i ko ih je izglasao. I tako ce biti i narednih 25god. Ova prica oko Zivinica mozda i bude nekad a ovo prema Orasju nikad.
User avatar
Zeleni most
Posts: 754
Joined: 01/11/2013 21:18

#21311 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Zeleni most »

Zenička obilaznica
Donja Gračanica - Vraca



Image

Image

Image
User avatar
un1ted
Posts: 9957
Joined: 20/10/2012 13:29
Location: Tema onih koji zaradjuju do 500KM viewtopic.php?f=77&t=82867&p=17676078#p17676

#21312 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by un1ted »

Jesu li prosli izbori? Jos nije otvorena obilaznica? :skoljka:
Dr Arsla
Posts: 1187
Joined: 05/01/2013 16:16

#21313 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Dr Arsla »

mk ultra wrote: 11/04/2021 14:23
Dr Arsla wrote: 11/04/2021 13:34
mk ultra wrote: 11/04/2021 10:21 Eto ostatak ima neki autoput...
Bogami KS, ZE-DO i HNK imaju i te kako AP.
Samo najmnogoljudniji kanton nema i ne treba nikad ni da ima. Bitno je sarajlicama obezbjediti brzi dolazak do mora i do rudne grude u Istocnoj Bosni kopajuci rupu Hranjen koju Bog otac ne nahrani finansijama.
A sadi opletite kako smo mi ljubomorni na Seher, kako imamo komplexe itd, kao sto ste navikli
Slažem se da postoji konekcija Sa Ze koja u mnogome pomaze posebno ljudima npr iz Breze, Visokog, Kaknja koji MORAJU u Zenicu.

Šta neko iz Mostara ima od autoceste iz Zvirića do Ljubuskog? Kad ionako nece tim putem sigurno, i taj put uglavnom kamioni koriste.

Od Zenice do granice je karina tako da do zenice jeste OK sto ima AC ali problem nije riješen ni trećinu

Od Sarajeva do Mostara i dalje, jednaka glupost

Od Sarajeva do istočne granice jednaka glupost

Od Sarajeva do recimo Livna, Bihaća, jednaka glupost, jedina prednost je ta dionica do Zenice.

Od Sarajeva do Tuzle da ne govorim.
Tako da gdje god si posao iz Sarajeva osim u Zenicu neces se nesto narocito provesti u voznji, stres, sporo, razna bjezanja od budala i sl.

Reci mi onda šta je to u Sarajevu obezbjeđeno onda? Gdje god da si pošao, a poslom u 90% slucajeva ljudi iz sarajeva idu Tuzlu, Mostar, BL ili na Bos Brod na granicu, šta je to više obezbjeđeno nego ostalima. Mi nemamo autocestu kako god okrenes, i evo ova tema je ovdje 10 godina i slabo se šta promijenilo i ne vidim da će se promijeniti narednih 10 godina.
Iz KS kad idete na jug sve prema HNK je AP. Sad kad zavrse tunel Ivan 100% je AP, do SBK takodje imate konekciju AP i do ZE-DO kantona isto. Sad se radi Hranjen tako da se KS uvezuje i sa BPK. I nek je nek se radi i treba. Sve je to nasa lijepa BIH. Al boli činjenica da u Tk niti ima niti se trenutno radi ni metar AP gdje god da podjete. Bilo prema glavnom gradu, prema Zenici, Doboju, Brckom, Bijeljini ili Zvorniku su magistralne ceste koje su u ocajnom stanju
User avatar
mk ultra
Posts: 19522
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#21314 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mk ultra »

Dr Arsla wrote: 11/04/2021 15:37
mk ultra wrote: 11/04/2021 14:23
Dr Arsla wrote: 11/04/2021 13:34
Bogami KS, ZE-DO i HNK imaju i te kako AP.
Samo najmnogoljudniji kanton nema i ne treba nikad ni da ima. Bitno je sarajlicama obezbjediti brzi dolazak do mora i do rudne grude u Istocnoj Bosni kopajuci rupu Hranjen koju Bog otac ne nahrani finansijama.
A sadi opletite kako smo mi ljubomorni na Seher, kako imamo komplexe itd, kao sto ste navikli
Slažem se da postoji konekcija Sa Ze koja u mnogome pomaze posebno ljudima npr iz Breze, Visokog, Kaknja koji MORAJU u Zenicu.

Šta neko iz Mostara ima od autoceste iz Zvirića do Ljubuskog? Kad ionako nece tim putem sigurno, i taj put uglavnom kamioni koriste.

Od Zenice do granice je karina tako da do zenice jeste OK sto ima AC ali problem nije riješen ni trećinu

Od Sarajeva do Mostara i dalje, jednaka glupost

Od Sarajeva do istočne granice jednaka glupost

Od Sarajeva do recimo Livna, Bihaća, jednaka glupost, jedina prednost je ta dionica do Zenice.

Od Sarajeva do Tuzle da ne govorim.
Tako da gdje god si posao iz Sarajeva osim u Zenicu neces se nesto narocito provesti u voznji, stres, sporo, razna bjezanja od budala i sl.

Reci mi onda šta je to u Sarajevu obezbjeđeno onda? Gdje god da si pošao, a poslom u 90% slucajeva ljudi iz sarajeva idu Tuzlu, Mostar, BL ili na Bos Brod na granicu, šta je to više obezbjeđeno nego ostalima. Mi nemamo autocestu kako god okrenes, i evo ova tema je ovdje 10 godina i slabo se šta promijenilo i ne vidim da će se promijeniti narednih 10 godina.
Iz KS kad idete na jug sve prema HNK je AP. Sad kad zavrse tunel Ivan 100% je AP, do SBK takodje imate konekciju AP i do ZE-DO kantona isto. Sad se radi Hranjen tako da se KS uvezuje i sa BPK. I nek je nek se radi i treba. Sve je to nasa lijepa BIH. Al boli činjenica da u Tk niti ima niti se trenutno radi ni metar AP gdje god da podjete. Bilo prema glavnom gradu, prema Zenici, Doboju, Brckom, Bijeljini ili Zvorniku su magistralne ceste koje su u ocajnom stanju
To stoji, ali od tog autoputa od vlakova do tarcina imas vrlo malo neke koristi kad nema dalje... to ti je isto kao da imas na postojecoj infrastrukturi komad autoputa od Gračanice do Lukavca koji negdje okolo ide...

Nije mi se jednom desilo da se zajebem sto sam krenuo tu, jer redovno jedna traka bude zatvorena na tunelima...
User avatar
Hame_
Posts: 5535
Joined: 31/08/2007 21:42
Location: Soba, Srebrnik, Županija tuzlanska, HiB, Evropa, Svjeverna strana Zemlje, Mjesec, Sunce, odosmo u PM
Contact:

#21315 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Hame_ »

alen_alenovski wrote: 11/04/2021 13:57 Image
Sigma90 wrote: 11/04/2021 14:00 Kakva je to kuca na cesti? :lol:

TAG naplatna kuća ko izlazi na Modrac :mrgreen:
User avatar
spree
Posts: 7883
Joined: 04/04/2009 02:10
Location: oʌǝɾɐɹɐs

#21316 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by spree »

Razumijem frustraciju ljudi iz tk, ali Vc je paneuropski koridor. Da ne bi evropljana qrko bi mi i ovo imali. E sad sto se poceli graditi oko Sarajeva je do političara, ali svejedno gdje se gradilo nikakve veze nema sa tk. Hrnjen je glupost i realno je trebalo raditi nesto drugo. Uglavnom nije do "sarajlijica" nego je do evropljana i naših nesposobnjakovica, a posebno nesposobnih političara iz tk, pa i iz usk. Da se mene pita puno bi mi vise odgovarala modernizacija ceste sa-tz nego hranjen.
User avatar
drug_profi
Posts: 50610
Joined: 16/07/2012 16:00

#21317 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Ma SA-TZ je po svakom kriteriju prioritetni pravac, ali kleptomanska vlast ne zeli da gradi trece trake na usponima, da gradi obilaznice.
Zato ce rado u Hranjen strpati novac koji bi bio dovoljan i za Prenj.
Mislim da je vec skoro 200 miliona odvojeno.
tec
Posts: 1084
Joined: 15/12/2011 15:25

#21318 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by tec »

drug_profi wrote: 11/04/2021 18:49 Ma SA-TZ je po svakom kriteriju prioritetni pravac, ali kleptomanska vlast ne zeli da gradi trece trake na usponima, da gradi obilaznice.
Zato ce rado u Hranjen strpati novac koji bi bio dovoljan i za Prenj.
Mislim da je vec skoro 200 miliona odvojeno.
Žrtva nacionalno/političkih prepucavanja.
Rmandic
Posts: 26
Joined: 17/03/2021 12:41

#21319 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Rmandic »

TK jeste zapostavljen ali ne zbog Sarajeva ili Goražda nego Hercegovine južno od Mostara. Ta autocesta Zvirović-Bijača je trebala biti rađena posljednja jer se tu skoro niko ne vozi,takođe ovo sto rade Počitelj-Zvirovici i Buna- Počitelj je lobi HDZ-a,a daleko je najmanje potrebno graditi to sada,,,,,,Trebalo je prvo izgraditi od Ivana do Mostara,da sve bude spojeno do 2024. Zepče-Mostar,,jer je to 100 puta frekventnije od ovih HDZ dionica....Prenj je trebalo bar prije 3-4 godine počet graditi,,,mada normalna drzava ne bi zaobisla Jablanicu po cijenu svega,,,,Hranjen treba da se gradi jer Gorazde i BPK bi iscurili bez te trase,a Drina i taj kraj je strateski vazan
User avatar
p206
Posts: 7949
Joined: 23/06/2011 07:23
Location: Medžika Džonsona br. 72

#21320 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by p206 »

neće li ovu Zenicu više zaobići
User avatar
studeni76
Posts: 5422
Joined: 03/06/2009 14:12

#21321 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by studeni76 »

Rmandic wrote: 12/04/2021 14:43 TK jeste zapostavljen ali ne zbog Sarajeva ili Goražda nego Hercegovine južno od Mostara. Ta autocesta Zvirović-Bijača je trebala biti rađena posljednja jer se tu skoro niko ne vozi,takođe ovo sto rade Počitelj-Zvirovici i Buna- Počitelj je lobi HDZ-a,a daleko je najmanje potrebno graditi to sada,,,,,,Trebalo je prvo izgraditi od Ivana do Mostara,da sve bude spojeno do 2024. Zepče-Mostar,,jer je to 100 puta frekventnije od ovih HDZ dionica....Prenj je trebalo bar prije 3-4 godine počet graditi,,,mada normalna drzava ne bi zaobisla Jablanicu po cijenu svega,,,,Hranjen treba da se gradi jer Gorazde i BPK bi iscurili bez te trase,a Drina i taj kraj je strateski vazan
TK je gotovo pa iskljucivo zapostavljen zbog stava nasih prrdstavnika u vlasti! Predju Karaulu i ne zanima ih rodna gruda. Samo licni interes
User avatar
drug_profi
Posts: 50610
Joined: 16/07/2012 16:00

#21322 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Da ti kazem drug, ima nesto u toj Karauli spooky
Ja kad sa ove strane predjem Karaulu najednom mi Tuzla simpaticna i imam razumjevanja za Tuzlake....
User avatar
_Reds_
Posts: 9369
Joined: 14/01/2012 20:01
Location: Aqua S....

#21323 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by _Reds_ »

Rmandic wrote: 12/04/2021 14:43 TK jeste zapostavljen ali ne zbog Sarajeva ili Goražda nego Hercegovine južno od Mostara. Ta autocesta Zvirović-Bijača je trebala biti rađena posljednja jer se tu skoro niko ne vozi,takođe ovo sto rade Počitelj-Zvirovici i Buna- Počitelj je lobi HDZ-a,a daleko je najmanje potrebno graditi to sada,,,,,,Trebalo je prvo izgraditi od Ivana do Mostara,da sve bude spojeno do 2024. Zepče-Mostar,,jer je to 100 puta frekventnije od ovih HDZ dionica....Prenj je trebalo bar prije 3-4 godine počet graditi,,,mada normalna drzava ne bi zaobisla Jablanicu po cijenu svega,,,,Hranjen treba da se gradi jer Gorazde i BPK bi iscurili bez te trase,a Drina i taj kraj je strateski vazan
Vazno je razvijat Pale, sve su to lobiji. A nije vazno da je neka brza vesta isla preko Trnova, Ustikoline za Gorazde
high_volume
Posts: 5916
Joined: 09/06/2010 22:51

#21324 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by high_volume »

_Reds_ wrote: 12/04/2021 23:16 Vazno je razvijat Pale, sve su to lobiji. A nije vazno da je neka brza vesta isla preko Trnova, Ustikoline za Gorazde
Nije na temu Autoputevi..., ali mogu referirati... Izgradnjom ceste Brod na Drini-GP Hum, sav saobraćaj m/v, naročito teretnih, iz Crne Gore prema središnjem i sjevernom dijelu BiH, gdje je promet roba i najizraženiji, ili prema Zapadnoj Evropi, morat će se odvijati cestom preko Miljevine i Trnova, Sarajeva, pa dalje. Ta cesta preko Rogoja, sada je puna rupa i drugih oštećenja, i mora se cijela rekonstruisati, s tim da bi trebalo prokopati tunel ispod Rogoja, i smanjiti je za više od pola sata.

Izuzev na kraćem dijelu oko Plužina, Crnogorci imaju prostora za dogradnju po jednu kolovoznu traku s obje strane, da je pretvore u brzu cestu. To znači da bi i BiH strana morala učiniti isto sa svojom stranom, od granice sve do Sarajeva, odakle bi saobraćaj dalje preuzeo autoput.
User avatar
mk ultra
Posts: 19522
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#21325 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mk ultra »

high_volume wrote: 12/04/2021 23:28
_Reds_ wrote: 12/04/2021 23:16 Vazno je razvijat Pale, sve su to lobiji. A nije vazno da je neka brza vesta isla preko Trnova, Ustikoline za Gorazde
Nije na temu Autoputevi..., ali mogu referirati... Izgradnjom ceste Brod na Drini-GP Hum, sav saobraćaj m/v, naročito teretnih, iz Crne Gore prema središnjem i sjevernom dijelu BiH, gdje je promet roba i najizraženiji, ili prema Zapadnoj Evropi, morat će se odvijati cestom preko Miljevine i Trnova, Sarajeva, pa dalje. Ta cesta preko Rogoja, sada je puna rupa i drugih oštećenja, i mora se cijela rekonstruisati, s tim da bi trebalo prokopati tunel ispod Rogoja, i smanjiti je za više od pola sata.

Izuzev na kraćem dijelu oko Plužina, Crnogorci imaju prostora za dogradnju po jednu kolovoznu traku s obje strane, da je pretvore u brzu cestu. To znači da bi i BiH strana morala učiniti isto sa svojom stranom, od granice sve do Sarajeva, odakle bi saobraćaj dalje preuzeo autoput.
samo sekundu

a hranjen? :mrgreen:
a neka cesta prema Višegradu i BG koja nema veze sa Hranjenom
pa onda to
pa onda grebak :mrgreen:
Post Reply