Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#23251 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#23252 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Izgradnja dionice Ponirak - Vranduk - 23. 09. 2021.

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#23253 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Na 4 traka novog mosta preko Save prolazit će 28.000 vozila dnevno
Gradnja mosta je prvi dio velikog projekta gradnje brze ceste od granice s Mađarskom preko Virovitice i Okučana do BiH

Image

Novi most preko Save kod Stare Gradiške uskoro će povezati dvije obale. Još nekoliko tjedana dijeli nas do trenutka kada će čelična konstrukcija mosta biti spojena, što će ujedno biti i kraj najtežeg dijela radova na tom objektu.

Kada bude gotov, most će biti dug 426 i širok 22,5 metara. Imat će četiri traka, po dva u svakom smjeru. Svaki trak bit će širok 3,75 metara. Minimalna širina plovnog gabarita ispod mosta je 91 metar. Nosiva čelična konstrukcija mosta teži 4650 tona. Gradnja mosta trebala bi potpuno biti završena u svibnju iduće godine, a procjenjuje se da će njime za desetak godina prelaziti oko 28 tisuća vozila dnevno.

Projekt je vrijedan 19,5 milijuna eura bez PDV-a, a zajednički ga financiraju Bosna i Hercegovina (59 posto) i Hrvatska (41 posto ukupnog iznosa). Radovi koje izvodi Zajednica poslovnih subjekata: Integral inženjering, Đuro Đaković montaža i Zagreb montaža teku planiranom dinamikom.

Brza cesta do Okučana

Trenutačno se ugrađuju elementi segmenta 15, tzv. upasni komadi kojima će rasponska konstrukcija mosta biti spojena u središnjem dijelu raspona. Nakon toga, uz pomoć hidrauličnih preša rasponska konstrukcija će se dotjerati u takav položaj da se prvi i zadnji segment, koji sada stoje na privremenim osloncima, mogu spojiti s ostalom konstrukcijom. Očekuje se da će rasponska konstrukcija mosta biti potpuno spojena potkraj listopada ove godine – izvijestila je Tamara Pajić iz Ureda za odnose s javnošću Hrvatskih cesta.

Image

Nakon sklapanja ugovora o nadzoru radova, u vrlo kratkom vremenu trebala bi početi i druga faza, gradnja brze ceste od novog mosta do Okučana. Zbog mogućnosti povezivanja na autocestu A3, trenutačno je prioritet gradnja brze ceste duljine 4,1 km kojom bi se most kada bude završen mogao odmah pustiti u funkciju. Projektnom dokumentacijom predviđeno je spajanje druge faze na postojeću državnu cestu južno od mjesta Novi Varoš, dok je trećom fazom predviđen spoj brze ceste na postojeće naplatne kućice izlaza Okučani.

Gradnja druge faze brze ceste Okučani – granica BiH ugovorena je s tvrtkom Integral inženjering iz Laktaša, a vrijednost radova je 286 milijuna kuna bez PDV-a. Iako je izvođenje radova već ugovoreno, moramo reći da je i potreba i obveza investitora osigurati nadzor nad izvođenjem radova. Postupak javne nabave za usluge nadzora je u tijeku, a zbog uložene žalbe potrebno je pričekati rješenje mjerodavnog tijela – objasnili su iz Hrvatskih cesta.

Veza prema Jadranu

Gradnja tog mosta tek je prvi dio velikog projekta u čijoj je drugoj fazi realizacije predviđena i gradnja brze ceste od granice s Mađarskom preko Virovitice i Okučana do granice s BiH, koja osim za Hrvatsku i Bosnu i Hercegovinu ima i europski značaj. Na taj način bit će spojen koridor E661 koji povezuje Split s Banjom Lukom i Balatonom u Mađarskoj i transverzalnna je veza Srednje Europe i Jadranskog mora.

Zbog prometne i gospodarske važnosti taj je cestovni smjer uvršten u treću skupinu prioriteta u mreži prema strategiji prometnog razvitka.
Image

Image

Image
Večernji List
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#23254 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Izgradnja dionice Tarčin - Ivan - 25. 09. 2021. @ slow burn73 (Skyscrapercity forum)

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
drug_profi
Posts: 50512
Joined: 16/07/2012 16:00

#23255 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

So What! wrote: 04/10/2021 09:57 Planirana je buduća cestovna mreža za plansko razdoblje do 2030. godine koja uključuje koridor Vc od Tarčina do graničnog prijelaza Bijača (granica RH). Posebno je zanimljiva Jadransko-jonska autocesta (JJAC) za koju je urađen glavni projekt. U strategiji se ističe kako je, nakon što je utvrđen koridor trase u glavnom projektu, potrebno nastaviti izradu dokumentacije po dionicama. S obzirom na prometne probleme GP-a Doljani (Metković) i završetak izgradnje ceste Neum – Stolac (Drenovac), potrebno je posebno pripremiti izgradnju dionice JJAC-a, čvor Počitelj – spoj na cestu Neum – Stolac u varijantama punog profila i fazne izgradnje (2 + 1 ceste). Ova dionica JJAC-a zajedno s autocestom na koridoru Vc ima i, zaključuje se u strategiji, regionalni (međudržavni) prometni značaj.
Ovo mi je drago da se pomjera nesto.
Tih 20 km autoceste od cvora Pocitelj do prikljucka na M17.1 za Neum bi bilo fantasticno.
neki
Posts: 6674
Joined: 17/02/2005 07:57

#23256 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by neki »

drug_profi wrote: 04/10/2021 10:43
So What! wrote: 04/10/2021 09:57 Planirana je buduća cestovna mreža za plansko razdoblje do 2030. godine koja uključuje koridor Vc od Tarčina do graničnog prijelaza Bijača (granica RH). Posebno je zanimljiva Jadransko-jonska autocesta (JJAC) za koju je urađen glavni projekt. U strategiji se ističe kako je, nakon što je utvrđen koridor trase u glavnom projektu, potrebno nastaviti izradu dokumentacije po dionicama. S obzirom na prometne probleme GP-a Doljani (Metković) i završetak izgradnje ceste Neum – Stolac (Drenovac), potrebno je posebno pripremiti izgradnju dionice JJAC-a, čvor Počitelj – spoj na cestu Neum – Stolac u varijantama punog profila i fazne izgradnje (2 + 1 ceste). Ova dionica JJAC-a zajedno s autocestom na koridoru Vc ima i, zaključuje se u strategiji, regionalni (međudržavni) prometni značaj.
Ovo mi je drago da se pomjera nesto.
Tih 20 km autoceste od cvora Pocitelj do prikljucka na M17.1 za Neum bi bilo fantasticno.
Samo ne znam ko je izvalio da je za JJAC izrađen glavni projekat, pa taj pravac još nije ni trasiran..
RepublikaBosna
Posts: 8
Joined: 14/05/2020 12:55

#23257 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by RepublikaBosna »

the_stick wrote: 03/10/2021 11:16 Jucer sam prosao preko GP Svilaj. Fino ono izgleda, dobro je oznaceno sa obje strane, cesta od Odzaka do Doboja je sasvim solidna i nema guzve. Ipak, iz pravca Zagreba prema Sarajevu je osjetno dalje nego preko Gradiske. Takodjer, iako nisam mjerio, nesto mi se cini od GP do Odzaka bas i nema 10 km.

A sta je tacno fazon sa GP Gradiska na ulazu u BiH? Kada se ide iz Sa prema Zg, google maps put preko Gradiske izbacuje kao prvu opciju. U suprotnom smjeru to uopste ne nudi kao opciju. Pretpostavljam zbog kilometarskih guzvi, pretezno kamiona, na ulazu u BiH. Samo mi nije jasno zasto je to tako? Zasto guzva na ulazu u BiH, a ne i obratno?
Google maps ne nudi Gradisku u smjeru Zg - Sa zato sto iz nekog razloga nedostaje jedan mali dio dionice autoputa Bl - Prnjavor zbog cega ako zatrazis na mapama rutu od Gradiske do Sarajeva ruta od Laktasa do Prnjavora te uopste ne vodi autoputem
zlajaBHF
Posts: 2874
Joined: 31/03/2005 23:51
Location: Dijaspora

#23258 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by zlajaBHF »

drug_profi wrote: 04/10/2021 10:43
So What! wrote: 04/10/2021 09:57 Planirana je buduća cestovna mreža za plansko razdoblje do 2030. godine koja uključuje koridor Vc od Tarčina do graničnog prijelaza Bijača (granica RH). Posebno je zanimljiva Jadransko-jonska autocesta (JJAC) za koju je urađen glavni projekt. U strategiji se ističe kako je, nakon što je utvrđen koridor trase u glavnom projektu, potrebno nastaviti izradu dokumentacije po dionicama. S obzirom na prometne probleme GP-a Doljani (Metković) i završetak izgradnje ceste Neum – Stolac (Drenovac), potrebno je posebno pripremiti izgradnju dionice JJAC-a, čvor Počitelj – spoj na cestu Neum – Stolac u varijantama punog profila i fazne izgradnje (2 + 1 ceste). Ova dionica JJAC-a zajedno s autocestom na koridoru Vc ima i, zaključuje se u strategiji, regionalni (međudržavni) prometni značaj.
Ovo mi je drago da se pomjera nesto.
Tih 20 km autoceste od cvora Pocitelj do prikljucka na M17.1 za Neum bi bilo fantasticno.
Ne razumijem zasto je jadransko jnska cesta bitna za BiH?

Mislim, zar nemamo milio vaznijih pravaca od ovog?

Ovo je dobro za HR, CG, Albaniju.....Grcku. Barem ako gledamo rutu koju su planirali.

Da ide od istarskog ipsilona preko Bihaca do Trebinja, razumio bi vaznost.
User avatar
geralt
Posts: 5175
Joined: 14/09/2017 12:45

#23259 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by geralt »

zlajaBHF wrote: 04/10/2021 19:04 Ne razumijem zasto je jadransko jnska cesta bitna za BiH?

Mislim, zar nemamo milio vaznijih pravaca od ovog?

Ovo je dobro za HR, CG, Albaniju.....Grcku. Barem ako gledamo rutu koju su planirali.

Da ide od istarskog ipsilona preko Bihaca do Trebinja, razumio bi vaznost.
Ozivljava ekonomiju i turizam Hercegovine, poboljsava nam direktnu komunikaciju s Neumom, poboljsava nam ekonomske veze sa Crnom Gorom i Albanijom, te nas cini manje ovisnim o luci Ploce (Bar postaje eventualna alternativa). Dugopolje u Hrvatskoj je primjer sta blizina autoputa moze uciniti za ekonomiju trenutno zapostavljenog kraja.
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#23260 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

drug_profi wrote: 04/10/2021 10:43 Ovo mi je drago da se pomjera nesto.
Tih 20 km autoceste od cvora Pocitelj do prikljucka na M17.1 za Neum bi bilo fantasticno.
Predložena je opcija 2+1, sto znaci poluprofil neke brze ceste.

Mnogo realnije zvuči i za sad se spominje samo do Neuma.

Teren je jednostavan relativno, podloga čvrsta, kada bi neko izganjao i neka sredstva, stvarno bi napravili značajan iskorak.
Q_Line
Posts: 452
Joined: 29/04/2004 09:48
Location: Zenica

#23261 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Q_Line »

Čitava dionica na desnoj obali rijeke Bregave je ravna! Bar jedno 10-ak kilometara ravnice od čvora Počitelj prema jugu...

Ali kada pređe Bregavu, taj put ulazi u brda...
So What! wrote: 04/10/2021 19:48
drug_profi wrote: 04/10/2021 10:43 Ovo mi je drago da se pomjera nesto.
Tih 20 km autoceste od cvora Pocitelj do prikljucka na M17.1 za Neum bi bilo fantasticno.
Predložena je opcija 2+1, sto znaci poluprofil neke brze ceste.

Mnogo realnije zvuči i za sad se spominje samo do Neuma.

Teren je jednostavan relativno, podloga čvrsta, kada bi neko izganjao i neka sredstva, stvarno bi napravili značajan iskorak.
Tempo
ZeModerator
Posts: 5186
Joined: 07/12/2003 00:00

#23262 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Tempo »

zlajaBHF wrote: 04/10/2021 19:04 Ne razumijem zasto je jadransko jnska cesta bitna za BiH?

to je zato sto si ti navijac.
zlajaBHF
Posts: 2874
Joined: 31/03/2005 23:51
Location: Dijaspora

#23263 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by zlajaBHF »

geralt wrote: 04/10/2021 19:29
zlajaBHF wrote: 04/10/2021 19:04 Ne razumijem zasto je jadransko jnska cesta bitna za BiH?

Mislim, zar nemamo milio vaznijih pravaca od ovog?

Ovo je dobro za HR, CG, Albaniju.....Grcku. Barem ako gledamo rutu koju su planirali.

Da ide od istarskog ipsilona preko Bihaca do Trebinja, razumio bi vaznost.
Ozivljava ekonomiju i turizam Hercegovine, poboljsava nam direktnu komunikaciju s Neumom, poboljsava nam ekonomske veze sa Crnom Gorom i Albanijom, te nas cini manje ovisnim o luci Ploce (Bar postaje eventualna alternativa). Dugopolje u Hrvatskoj je primjer sta blizina autoputa moze uciniti za ekonomiju trenutno zapostavljenog kraja.
Bolja infrastruktura je naravno pozeljna, ali ja govorim da nam taj put nije bitan, kao sto bi bili drugi.

Autoput Vc ce poboljsati ekonomiju i turizam Hercegovne, a ovaj hoce ako Crnogorci, Makedonci i Albanci navale.

Ekonomske veze sa CG i Albanijom bi bile poboljasane, ali ako je to glavni razlog, onda treba forsirati da se sto prije uradi autoput od SA preko istocne Bosne za BG. Tu se spajas na autoput BG-Bar. Tako dobivas povezanost sa CG i ALB.

Nama je mozda vaznije da dobrim putevima povezemo Tuzlanski bazen sa Sarajevom. Srednju Bosnu sa Sarajevom itd.
zlajaBHF
Posts: 2874
Joined: 31/03/2005 23:51
Location: Dijaspora

#23264 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by zlajaBHF »

Tempo wrote: 04/10/2021 20:08
zlajaBHF wrote: 04/10/2021 19:04 Ne razumijem zasto je jadransko jnska cesta bitna za BiH?

to je zato sto si ti navijac.
A tebi je nick Tempo :lol:
Tempo
ZeModerator
Posts: 5186
Joined: 07/12/2003 00:00

#23265 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Tempo »

zlajaBHF wrote: 04/10/2021 22:09
Tempo wrote: 04/10/2021 20:08


to je zato sto si ti navijac.
A tebi je nick Tempo :lol:
Ejs?
zlajaBHF
Posts: 2874
Joined: 31/03/2005 23:51
Location: Dijaspora

#23266 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by zlajaBHF »

Tempo wrote: 04/10/2021 22:27
zlajaBHF wrote: 04/10/2021 22:09

A tebi je nick Tempo :lol:
Ejs?
Lijeci zivce negdje drugo please....
User avatar
drug_profi
Posts: 50512
Joined: 16/07/2012 16:00

#23267 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

JJAC ozivljava vrlo pasivne a jako potentne krajeve BiH. Uz to, Neum bi postao predgrađe Sarajeva, sezona bi bila cijelu godinu.
zlajaBHF
Posts: 2874
Joined: 31/03/2005 23:51
Location: Dijaspora

#23268 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by zlajaBHF »

drug_profi wrote: 04/10/2021 22:44 JJAC ozivljava vrlo pasivne a jako potentne krajeve BiH. Uz to, Neum bi postao predgrađe Sarajeva, sezona bi bila cijelu godinu.
Jos kad bi iznio koji argument.

O kojim krajevima pricamo? Okej, Trebinje bi imalo koristi, i ko jos? Ljubinje? :D
Mostar, Capljina, Stolac....sve je povezano sa putem Vc
User avatar
drug_profi
Posts: 50512
Joined: 16/07/2012 16:00

#23269 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Stolac nije. Popovo polje, Trebinje, Bileća Jel malo?
Neum dobija super brzu konekciju sa sjeverom drzave i Evropom. Jel malo?
Tranzit sa jugoistoka evrope koji ide na zapad i jugozapad, ide preko nas. Turisti iz suprotnog pravca, preko nas...
A za sve ce to biti kasno ako HR napravi alternativu svojom obalom jer više ne želi čekati JJAC.
zlajaBHF
Posts: 2874
Joined: 31/03/2005 23:51
Location: Dijaspora

#23270 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by zlajaBHF »

drug_profi wrote: 04/10/2021 22:54 Stolac nije. Popovo polje, Trebinje, Bileća Jel malo?
Neum dobija super brzu konekciju sa sjeverom drzave i Evropom. Jel malo?
Tranzit sa jugoistoka evrope koji ide na zapad i jugozapad, ide preko nas. Turisti iz suprotnog pravca, preko nas...
A za sve ce to biti kasno ako HR napravi alternativu svojom obalom jer više ne želi čekati JJAC.
Sve zavisi ko to finansira. Mi ili neko drugi.

Ja samo govorim da u BiH postoji mnogo vaznijh projekata od tog. Slazem se da je mozda to bolje prihvatiti, jer ga mogu graditi i bez nas. Ali u tom slucaju smo i mi prikljuceni na isti put, i mozda bi tako bilo jos bolje. Prikljucam sa CG i Albanijom dzaba :D

Tuzla, Srednja Bosna se moraju prikljuciti na Vc kako treba.
Sa Krajinom se ne nesto treba uraditi.
Mislim samo da je to jos vaznije od ovog projekta.
User avatar
drug_profi
Posts: 50512
Joined: 16/07/2012 16:00

#23271 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

zlajaBHF wrote: 04/10/2021 23:02
drug_profi wrote: 04/10/2021 22:54 Stolac nije. Popovo polje, Trebinje, Bileća Jel malo?
Neum dobija super brzu konekciju sa sjeverom drzave i Evropom. Jel malo?
Tranzit sa jugoistoka evrope koji ide na zapad i jugozapad, ide preko nas. Turisti iz suprotnog pravca, preko nas...
A za sve ce to biti kasno ako HR napravi alternativu svojom obalom jer više ne želi čekati JJAC.
Sve zavisi ko to finansira. Mi ili neko drugi.

Ja samo govorim da u BiH postoji mnogo vaznijh projekata od tog. Slazem se da je mozda to bolje prihvatiti, jer ga mogu graditi i bez nas. Ali u tom slucaju smo i mi prikljuceni na isti put, i mozda bi tako bilo jos bolje. Prikljucam sa CG i Albanijom dzaba :D

Tuzla, Srednja Bosna se moraju prikljuciti na Vc kako treba.
Sa Krajinom se ne nesto treba uraditi.
Mislim samo da je to jos vaznije od ovog projekta.
Prikljucak Tuzle na sjever i jug nije uopste iskljucen ovime. Novaca ima i vise nego dovoljno od akciza. Također Bihać prema Prijedoru da se gradi. Nekad kasnije mozda ubrzati magistralu preko Jajca.
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#23272 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Napokon se nesto desava, kada je dionica Vranduk - Nemila u pitanju, izabran je nadzor za izgradnju:

Bosnia and Herzegovina: Construction Supervision Services

Contract award notice

Contracting authority

Official name: Public Company Motorways of the Federation of Bosnia and Herzegovina Ltd
Postal address: Adema Buća 20
Town: Mostar
NUTS code: BA BOSNIA AND HERZEGOVINA
Postal code: 88000
Country: Bosnia and Herzegovina
E-mail: [email protected]
Telephone: +387 36512300
Fax: +387 36512301
Internet address: www.jpautoceste.ba

Scope of the procurement

Title: Consultancy Services for Supervision of works on Construction of motorway on Corridor Vc, Section Nemila-Donja Gračanica, Subsection Nemila-Vranduk

Description of the procurement

The subject of this contract are consulting services for supervision of works on construction of motorway on Corridor Vc, subsection Nemila-Vranduk which shall be funded from the proceeds of KFAED loan.

After the invitation of interest was published, eleven consultants have submitted their application. Eleven short-listed firms were invited to submit technical and financial proposals, and six proposals were received and evaluated. Award of the contract was made on the basis of the most economically advantageous tender.

Name and address of the Consultant

Official name: Joint Venture: Adel Al-Obaid Engineering Consultants and Ipsa Institut d.o.o.
Postal address: Shaab Bahri-Block 8, Al-Thahabi street-Building 22, PO Box 5782, Safat 13058, Kuwait, State of Kuwait

Date of conclusion of the contract: 25/08/2021

Value of the contract: 1.500.525,00 € (including VAT)
User avatar
VladaFBiH
Posts: 4420
Joined: 01/02/2012 12:32
Location: rajvoSa

#23273 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by VladaFBiH »

So What! wrote: 05/10/2021 09:53 Napokon se nesto desava, kada je dionica Vranduk - Nemila u pitanju, izabran je nadzor za izgradnju:

Bosnia and Herzegovina: Construction Supervision Services

Contract award notice

Contracting authority

Official name: Public Company Motorways of the Federation of Bosnia and Herzegovina Ltd
Postal address: Adema Buća 20
Town: Mostar
NUTS code: BA BOSNIA AND HERZEGOVINA
Postal code: 88000
Country: Bosnia and Herzegovina
E-mail: [email protected]
Telephone: +387 36512300
Fax: +387 36512301
Internet address: www.jpautoceste.ba

Scope of the procurement

Title: Consultancy Services for Supervision of works on Construction of motorway on Corridor Vc, Section Nemila-Donja Gračanica, Subsection Nemila-Vranduk

Description of the procurement

The subject of this contract are consulting services for supervision of works on construction of motorway on Corridor Vc, subsection Nemila-Vranduk which shall be funded from the proceeds of KFAED loan.

After the invitation of interest was published, eleven consultants have submitted their application. Eleven short-listed firms were invited to submit technical and financial proposals, and six proposals were received and evaluated. Award of the contract was made on the basis of the most economically advantageous tender.

Name and address of the Consultant

Official name: Joint Venture: Adel Al-Obaid Engineering Consultants and Ipsa Institut d.o.o.
Postal address: Shaab Bahri-Block 8, Al-Thahabi street-Building 22, PO Box 5782, Safat 13058, Kuwait, State of Kuwait

Date of conclusion of the contract: 25/08/2021

Value of the contract: 1.500.525,00 € (including VAT)
:sretan:
User avatar
mk ultra
Posts: 19442
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#23274 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mk ultra »

znači stižu nam hindusi iz kuvajta :mrgreen:
zar ipsa nema referencu sama da izađe?

a tek sad vidim da kuvajt finansira
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#23275 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

mk ultra wrote: 05/10/2021 09:59 znači stižu nam hindusi iz kuvajta :mrgreen:
zar ipsa nema referencu sama da izađe?

a tek sad vidim da kuvajt finansira
Da Bogdom nisu, mislim da je ovo zadnja dionica koja je u izgradnji, cije finansiranje vodi iz nekog stranog fonda koji nije EIB, EBRD ili WB, koji rade i najcistije u konacnici.

S ovim Kuvajcanima vazda neko otezanje, nije sve do njih doduse. Hvala im, al' nemojte nam Bogati vise pomagati.
Post Reply