Zeleni most wrote: ↑01/06/2021 16:58Nisam ljubitelj kineza, ali oni bi ovo davno zavrsili.
Oni ce napraviti Banjaluka-Prijedor, a mi necemo ni do Tesnja dobaciti. Zivi bili pa vidjeli.
Kineske kompanije i to hajmo reci ugledne kompanije su dobile tender za Zvirovici - Pocitelj, pokupile glavni kajmak sa tendera i poslove dali Euro-Asfaltu i Heringu. Euro-Asfalt radi tunel Pocitelj dok Hering gradi konkretno most Pocitelj.
last mohicans wrote: ↑01/06/2021 17:22
Ja sam uvjeren da promjenom vlasti u FBiH 2022 je moguće ubrzati cestogradnju. Uspjesi u cestogradnji u vrijeme SDP vlade pokazuju da to može. Fadilaši nas uporno koče, jer se sve dodjeluje Heringu i EA, ovo sto Cengiz dobija su mrvice,a ni njihovi rokovi nisu puno kraći u zadnje vrijeme. Tendere treba usloviti kraćim rokovima, nemaš mehanizacije, nemaš ljudstva, ne možeš paša ni praviti put i vozdra. Sad zbog štelenja da svaki posao dobiju He i EA nalazimo se tu gdje jesmo. Dalje, nije ni sam rok problem, evo i 3-4 godine,ali neka lot bude minimalno 50 km. Ovo je sve sranje na mrvice koje se i ne osjete kad sve uzmeš u obzir.
Sto se tice promjene vlasti u 2022. godine tu se slazemo, sto se tice Cengiza, tu se ne slazemo, oni su dobili najmasnije tendere na cijelom koridoru Vc. Prvo su dobili Vlakovo - Tarcin (20 km), koji je kostao oko 360 miliona eura, a zatim su sada dobili Nemila - Poprikuse (5,5 km), a cija izgradnja kosta 208 miliona eura. Uz to dodamo i manju dionicu Donja Gracanica - Vraca (3,9 km), cija cijena izgradnje iznosi 67 miliona eura i lagano mozemo zakljuciti, da je i da ce Cengiz Insaat za izgradnju, nesto manje od 30 kilometara autoputa na koridoru Vc ugrabio tendere u vrijednosti od nesto manje od 700 miliona eura (u cijene je doduse uracunat i PDV).
Pedrosa wrote: ↑01/06/2021 17:54
Gdje ima 5,5km da se pravi 4 godine,rucno bi se iskopalo prije,ima li iko ovim lopovima stati u kraj više i da se ovo ubrza,pravite autoput 40 godina nehljebi jedni,EA i Hering izvedu 25 radnika da prave 5 kilometara puta,kakva masovna gradnja,dok je Fadilaš u vladi nema tu napretka.
Zanimljivo je kad se prolazi pored dionica koje su u izgradnji ako vidite vise od 15 radnika to je bingo,umjesto da bude aktivno 500 ljudi ...
Dovoljno je pobrojati objekte na dionici, koji ne ukljucuju i petlju Poprikuse (Zepce Jug) i shvatiti da je ovo do sada ubjedljivo najkomplikovanija dionica bilo kakvog saobracajnog projekta u historiji ove zemlje, dvocijevni tunel, dug 3,6 kilometara kroz onakvo vodeno brdo kakvo je Golubinja (sjetimo se poplava 2014. godine i Zeljeznog Polja) su realno poduhvat koji zahtijeva toliko vremena. Eto angazovana je relevantna strana kompanija, koja je dobila tender i za drugu cijev Karavanki, pa mislim da je procjena sasvim realna.
- Tunel Golubinja (L=3659 m),
- Mostovi Golubinja 1 (L=423,5/476,5 m) i Bosna (L=196/204 m)
- Vijadukti Golubinja 2 (L=138/138 m) i Kovanići (L=116/129 m)