Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
nineinchnails
Posts: 1665
Joined: 24/02/2009 12:09

#23126 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by nineinchnails »

Zar nije do sada trebala biti probijena druga cijev kroz Ivan?
Da nisam fulio vijest?
User avatar
drug_profi
Posts: 50201
Joined: 16/07/2012 16:00

#23127 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Evo vidim na portalu se ponovo afirmiše izgradnja Jadransko-Jonske AC.
Pošto znam da je naša država prilično retardirana i da nije sposbna shvatiti da nam je izgradnja te ceste jako važna radi oživljavanja pasivnih krajeva, ali i privlačenja tranzita, vjerujem da će nekad kada nas taj put zaobiđe shvatiti šta smo propustili.

Sad bih predložio, da sam neka vlast, aplikaciju EBRD za taj projekt i izgradnju makar nove magistralne ceste na toj ruti, koju bi lako mogli pretvoriti u brzu cestu ako se frekvencija pojača, pa na kraju i u AC. Magistralna cesta ne može biti preskupa. Vjerujem da bi se zavrsila za cetvrtinu cijene autoputa, a nije da nam ta cesta ne treba u oba entiteta.
User avatar
seln
Posts: 23262
Joined: 06/02/2007 13:57
Location: FORGET? HELL!

#23128 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by seln »

drug_profi wrote: 17/09/2021 09:30 Evo vidim na portalu se ponovo afirmiše izgradnja Jadransko-Jonske AC.
Pošto znam da je naša država prilično retardirana i da nije sposbna shvatiti da nam je izgradnja te ceste jako važna radi oživljavanja pasivnih krajeva, ali i privlačenja tranzita, vjerujem da će nekad kada nas taj put zaobiđe shvatiti šta smo propustili.

Sad bih predložio, da sam neka vlast, aplikaciju EBRD za taj projekt i izgradnju makar nove magistralne ceste na toj ruti, koju bi lako mogli pretvoriti u brzu cestu ako se frekvencija pojača, pa na kraju i u AC. Magistralna cesta ne može biti preskupa. Vjerujem da bi se zavrsila za cetvrtinu cijene autoputa, a nije da nam ta cesta ne treba u oba entiteta.
Joj, tebe.... koga zaboli za tim, nije to LV torbica.
User avatar
Haris033
Posts: 3826
Joined: 02/02/2005 07:07
Location: Sarajevo
Contact:

#23129 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Haris033 »

Dzaba sve to. Hr već pravi brzu cestu od Pelješkog mosta, preko Pelješca (čitav Pelješac raskopan, vidio uživo) do Dubrovnika, što znači da će od iduće godine dalje ići prema Cg i Albaniji.. BiH i mafija koja upravlja istom, neka žive u kamenom dobu :-x
User avatar
geralt
Posts: 5146
Joined: 14/09/2017 12:45

#23130 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by geralt »

drug_profi wrote: 17/09/2021 09:30 Sad bih predložio, da sam neka vlast, aplikaciju EBRD za taj projekt i izgradnju makar nove magistralne ceste na toj ruti, koju bi lako mogli pretvoriti u brzu cestu ako se frekvencija pojača, pa na kraju i u AC. Magistralna cesta ne može biti preskupa. Vjerujem da bi se zavrsila za cetvrtinu cijene autoputa, a nije da nam ta cesta ne treba u oba entiteta.
M6 magistralna cesta vec postoji.
User avatar
jednonogi_Jack
Posts: 2708
Joined: 14/12/2005 21:21

#23131 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by jednonogi_Jack »

Haris033 wrote: 17/09/2021 10:24 Dzaba sve to. Hr već pravi brzu cestu od Pelješkog mosta, preko Pelješca (čitav Pelješac raskopan, vidio uživo) do Dubrovnika, što znači da će od iduće godine dalje ići prema Cg i Albaniji.. BiH i mafija koja upravlja istom, neka žive u kamenom dobu :-x
Jašta će. Završit će to na Pelješcu i to je to.
User avatar
drug_profi
Posts: 50201
Joined: 16/07/2012 16:00

#23132 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

geralt wrote: 17/09/2021 16:55
drug_profi wrote: 17/09/2021 09:30 Sad bih predložio, da sam neka vlast, aplikaciju EBRD za taj projekt i izgradnju makar nove magistralne ceste na toj ruti, koju bi lako mogli pretvoriti u brzu cestu ako se frekvencija pojača, pa na kraju i u AC. Magistralna cesta ne može biti preskupa. Vjerujem da bi se zavrsila za cetvrtinu cijene autoputa, a nije da nam ta cesta ne treba u oba entiteta.
M6 magistralna cesta vec postoji.
Postoji ali ne ide planiranom trasom JJAC. Ovo sto ja predlazem je izgradnja nove trase koja bi bila popeglana na nacin da se lako pretvori u AC, jer samo takva, brza, moze privuci tranzit putnika preko nase teritorije.
User avatar
jednonogi_Jack
Posts: 2708
Joined: 14/12/2005 21:21

#23133 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by jednonogi_Jack »

drug_profi wrote: 17/09/2021 20:10
geralt wrote: 17/09/2021 16:55
M6 magistralna cesta vec postoji.
Postoji ali ne ide planiranom trasom JJAC. Ovo sto ja predlazem je izgradnja nove trase koja bi bila popeglana na nacin da se lako pretvori u AC, jer samo takva, brza, moze privuci tranzit putnika preko nase teritorije.
Ne samo putnika.
User avatar
drug_profi
Posts: 50201
Joined: 16/07/2012 16:00

#23134 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Granice nas hebu za robu. Osim ako nebi bili dio npr ovog Open Balkana pa da roba preko granica CG i BiH prolazi bez stajanja.
Onda bi kamion iz Albanije, Crne gore bio na EU granici, na Gradisci za 7-8 sati. I sigurno je da bi vozaci radije potrosili dan u voznji pa onda odmarali pred granicom, nego da par sati nakon polaska staju i cekaju pola dana carinu. I onda opet vozi da nadoknadis vrijeme.

Open Balkan je dobra ideja. Jasno je da se ljudi plase sprske dominacije, ali jebote, ovo je paranoja. Prihvatanje potvrda i certifikata druge zemlje ovi dozivljavaju kao tenkovski napad.
User avatar
pametolog
Posts: 2065
Joined: 16/09/2009 17:48
Location: Tamo gdje se uspjeh, rad, znanje i trud ne prasta

#23135 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by pametolog »

Miro Kovac, bivsi ministar vanjskih poslova Hrvatske, kaze jutros na N1 da se Svilaj otvara 30. septembra.
User avatar
Haris033
Posts: 3826
Joined: 02/02/2005 07:07
Location: Sarajevo
Contact:

#23136 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Haris033 »

drug_profi wrote: 17/09/2021 22:48 Granice nas hebu za robu. Osim ako nebi bili dio npr ovog Open Balkana pa da roba preko granica CG i BiH prolazi bez stajanja.
Onda bi kamion iz Albanije, Crne gore bio na EU granici, na Gradisci za 7-8 sati. I sigurno je da bi vozaci radije potrosili dan u voznji pa onda odmarali pred granicom, nego da par sati nakon polaska staju i cekaju pola dana carinu. I onda opet vozi da nadoknadis vrijeme.

Open Balkan je dobra ideja. Jasno je da se ljudi plase sprske dominacije, ali jebote, ovo je paranoja. Prihvatanje potvrda i certifikata druge zemlje ovi dozivljavaju kao tenkovski napad.
Kamion iz Albanije i CG će u EU biti već kod Prevlake! A od Prevlake brzom cestom do Ploča (možda i od Kleka), a od Ploča (ili Kleka) autoputem. :izet:
User avatar
jednonogi_Jack
Posts: 2708
Joined: 14/12/2005 21:21

#23137 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by jednonogi_Jack »

Aha.
Samo da nađu ko će im pokloniti milijardu Eura za tako nešto.
Most ne bi nikada napravili da im EU nije to financirala.
Kao što rekoh, ovo što se gradi na Pelješcu će se dovršiti i to je to.
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#23138 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

pametolog wrote: 18/09/2021 14:02 Miro Kovac, bivsi ministar vanjskih poslova Hrvatske, kaze jutros na N1 da se Svilaj otvara 30. septembra.
Ursula von der Leyen otvara most Svilaj
Image

Predsjednica Europske Komisije Ursula von der Leyen u četvrtak, 30. septembra ove godine će svečano otvoriti most Svilaj, kojim će se povezati autocesta na Korivoru Vc s bosanskohercegovačke i hrvatske strane rijeke Save, saznaje portal Radiosarajevo.ba.

Visoka zvaničnica EU će tog dana, također, posjetiti i Sarajevo, a planirani su susreti na visokom nivou.

Nakon višestrukih odlaganja i probijanja rokova, otvaranje mosta Svilaj prošlog mjeseca je najavio prvi zamjenik predsjedavajućeg Doma naroda BiH i predsjednik HDZ-a BiH Dragan Čović prilikom službene posjete Općini Odžak.

Podsjetimo, gradnja mosta Svilaj započela je u augustu 2016. godine, a prvobitni rok od dvije godine nije ispoštovan, da bi i više najava o njegovom završetku ostalo neispunjenim.

Ovaj granični prijelaz je bitan kako bi međudržavni most između BiH i Republike Hrvatske bio pušten u saobraćaj.

Završetak radova na graničnom prijelazu važan je i zbog autoceste na Koridoru Vc, na dionici Svilaj – Odžak, koja je završena krajem 2017. godine, ali bez međudržavnog mosta i prijelaza ne može biti puštena u saobraćaj.

Most Svilaj dug je 660 metara, a ukupna širina mosta iznosi 29 metara. Za svaki smjer predviđene su po tri vozne trake širine 3,50 m, bez zaustavne trake sa zaštitnim prometnim pojasevima od 0,5 m sa obje strane, te betonska monolitna pješačka staza širine 0,75 metara.

Granični prijelaz Svilaj je planiran na površini od 103.000 metara kvadratnih sa posebno odvojenim putničkim od teretnog saobraćaja, a imat će četiri trake na ulazu u BiH i tri trake na izlazu iz BiH, prenijeli su ranije mediji.
Radio Sarajevo
User avatar
drug_profi
Posts: 50201
Joined: 16/07/2012 16:00

#23139 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Haris033 wrote: 19/09/2021 09:15
drug_profi wrote: 17/09/2021 22:48 Granice nas hebu za robu. Osim ako nebi bili dio npr ovog Open Balkana pa da roba preko granica CG i BiH prolazi bez stajanja.
Onda bi kamion iz Albanije, Crne gore bio na EU granici, na Gradisci za 7-8 sati. I sigurno je da bi vozaci radije potrosili dan u voznji pa onda odmarali pred granicom, nego da par sati nakon polaska staju i cekaju pola dana carinu. I onda opet vozi da nadoknadis vrijeme.

Open Balkan je dobra ideja. Jasno je da se ljudi plase sprske dominacije, ali jebote, ovo je paranoja. Prihvatanje potvrda i certifikata druge zemlje ovi dozivljavaju kao tenkovski napad.
Kamion iz Albanije i CG će u EU biti već kod Prevlake! A od Prevlake brzom cestom do Ploča (možda i od Kleka), a od Ploča (ili Kleka) autoputem. :izet:
Nisi razumio. Bio bi kod prevlake za 2-3 sata voznje i onda bi tu ostao gubiti dan cekajuci carinjenje i ulazak u EU.
Ovako bi dan mogao provesti u voznji i obavezni odmor imati pred carinom.
Gray
Posts: 4008
Joined: 14/06/2005 02:47

#23140 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Gray »

Šta je sa dijelom AC koji zaobilazi Bradinu, ne znam kako se zove tačno dionica? Hoće li se raditi to uopšte, jer sam čuo da ne mogu da skontaju rješenje kako da se to izvede zbog velike visinske razlike
User avatar
drug_profi
Posts: 50201
Joined: 16/07/2012 16:00

#23141 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Sve se moze skontat a ima i prostora. Radice se vjerovatno među zadnjim, ali bice skupa jer ce biti puno tunela i vijadukta tipa pociteljski.
keno_00
Posts: 64
Joined: 28/05/2021 15:19

#23142 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by keno_00 »

Nemila-Vranduk da li zna neko ima li novi informacija ?
Dzontra_Volta
Posts: 6457
Joined: 20/01/2011 11:10

#23143 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Dzontra_Volta »

keno_00 wrote: 20/09/2021 10:44 Nemila-Vranduk da li zna neko ima li novi informacija ?
Tek su dobili građevinsku dozvolu.

Što se tiče dionice od Bradine do Ovčara, naravno da se to može riješiti.
Ako je već postojao idejni projekat za ranije planiranu dionicu od Tarčina preko Bradine do Ćelebića (gdje je trebala biti petlja), zašto ne bi moglo do Ovčara koji su na puno višoj nadmorskoj visini.
User avatar
Haris033
Posts: 3826
Joined: 02/02/2005 07:07
Location: Sarajevo
Contact:

#23144 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Haris033 »

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Užasno sporo je sve ovo :twisted:
User avatar
Haris033
Posts: 3826
Joined: 02/02/2005 07:07
Location: Sarajevo
Contact:

#23145 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Haris033 »

Nastavak sa prethodne stranice..
Image
Image
keno_00
Posts: 64
Joined: 28/05/2021 15:19

#23146 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by keno_00 »

Dzontra_Volta wrote: 20/09/2021 12:16
keno_00 wrote: 20/09/2021 10:44 Nemila-Vranduk da li zna neko ima li novi informacija ?
Tek su dobili građevinsku dozvolu.

Što se tiče dionice od Bradine do Ovčara, naravno da se to može riješiti.
Ako je već postojao idejni projekat za ranije planiranu dionicu od Tarčina preko Bradine do Ćelebića (gdje je trebala biti petlja), zašto ne bi moglo do Ovčara koji su na puno višoj nadmorskoj visini.
Da li se zna za projekat nesto,da li ima neka mapa,jer ne idu sigurno iznad naselja kako su planirali :o
tec
Posts: 1084
Joined: 15/12/2011 15:25

#23147 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by tec »

Gray wrote: 19/09/2021 22:59 Šta je sa dijelom AC koji zaobilazi Bradinu, ne znam kako se zove tačno dionica? Hoće li se raditi to uopšte, jer sam čuo da ne mogu da skontaju rješenje kako da se to izvede zbog velike visinske razlike
Postoji idejni i preliminarni projekat (glavni projekat će se raditi sa tenderom za izvođača) i ne postoji nikakvi problemi za rješavanja osim jednoga PARE, to je jedini dio 5C za koji nije osigurano financiranje. Zato jer za 10.5 km predviđa se cijena od €350 miliona eura. Cijela dionica od tunela ivan do petlje Ovčari se nalazi u objektima (12 tunela i 14 mostova) i nema nikakvog jednostavnijeg ili drugog rješenja. Specifično zbog terena, visinske razlike, min. radius krivina i max dozvoljeni nagib puta. I da napomenem kompletnih 10,5 km će imati 3x2 profil.
User avatar
drug_profi
Posts: 50201
Joined: 16/07/2012 16:00

#23148 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Pa jel to ispade skuplje od Prenja? Tamo 200 milja ovdje 350.
Doduse tamo jedna prava i jedna neopremljena cijev.
Gray
Posts: 4008
Joined: 14/06/2005 02:47

#23149 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Gray »

tec wrote: 21/09/2021 15:46
Gray wrote: 19/09/2021 22:59 Šta je sa dijelom AC koji zaobilazi Bradinu, ne znam kako se zove tačno dionica? Hoće li se raditi to uopšte, jer sam čuo da ne mogu da skontaju rješenje kako da se to izvede zbog velike visinske razlike
Postoji idejni i preliminarni projekat (glavni projekat će se raditi sa tenderom za izvođača) i ne postoji nikakvi problemi za rješavanja osim jednoga PARE, to je jedini dio 5C za koji nije osigurano financiranje. Zato jer za 10.5 km predviđa se cijena od €350 miliona eura. Cijela dionica od tunela ivan do petlje Ovčari se nalazi u objektima (12 tunela i 14 mostova) i nema nikakvog jednostavnijeg ili drugog rješenja. Specifično zbog terena, visinske razlike, min. radius krivina i max dozvoljeni nagib puta. I da napomenem kompletnih 10,5 km će imati 3x2 profil.
Hvala na odgovoru :) Ali ovaj dio se znači definitivno radi, samo sto ce koštati užasno puno?

A zar Prenj nije oko 500-600 miliona EUR, kada bi se radile full obje cijevi?
User avatar
drug_profi
Posts: 50201
Joined: 16/07/2012 16:00

#23150 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Samo tunel je 200 miliona za 10,5 kilometara.
Ostala lova je za dionicu prije i poslije tunela. Tj ukupno od Ovčara do Mostar sjever. cca.600 miliona eura.
Post Reply