Nisam, ja pravio podjelu. Autoputevi i brze ceste su entitetski. Isto i magistralne ceste. Regionalne ceste su kantonalne, lokalne opcinske. Drzavno je samo granicni prelaz i carina.
Ono sto niko od politicara nece da kaze, kako to entitet RS crta i gura da on pravi trasu kroz Brcko (mislim da je integral dobio posao Racq - Bijeljina 250 milioncica). Ima precih posla oko uhranjivana.
Entitet RS se nije pocesao, niti ga zanima sto FBiH pravi tunel Hranjen. I vjerovatno ce u tom nekom po BiH obicaju ici ti meni ja tebi.
Autoput preko Visegrada vec se polahko spominje u formatu brze ceste. Ponavljam, Sarajevo samo treba da gleda cisto saobracajno svoj interes. Da dobije sjevernu zaobilaznicu, a ne da se brza cesta kopca na Darivi i za sva vremena imas tranzit kroz grad.
Ja sam veliki zagovornik gradske brze ceste, ali ne ako ce biti tranzit.