Ovo zvuči kao da u paragraf iznad nisu naveli 7 drugih dionica koje nisu ni blizu da budu započete, i eto ostale su samo još te dvije dionice. LOLOstale su još samo dvije važnije dionice, a to su Ovčari - tunel Prenj i dionica tunel Prenj - Mostar sjever. Ove dvije dionice bi trebale biti završene kad i tunel Prenj, jer se navedeni tunel ne bi mogao koristiti bez njih, a predviđene su prije i iza tunela.
Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Moderator: anex
- thekupus
- Posts: 6813
- Joined: 25/06/2011 22:38
#23051 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#23052 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Izgradnja dionice Tarčin - Ivan - 17. 08. 2021. @ slow burn73 (Skyscrapercity forum)
Spoiler
Show
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#23053 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Izgradnja dionice Ponirak - Vranduk - 18. 08. 2021.
- Haris.ba
- Posts: 24889
- Joined: 08/09/2005 20:08
#23054 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Pa to sporo i kilavo kod nas i jeste gradnja punom parom.Concord wrote: ↑01/09/2021 16:11 Sa dionice Tarcin-Ivan mjesecima ama bas sve slike na isti fazon, panorama raskopanih brda, malo onaj prelaz preko magistrale sto je uradjeno, malo ulaza u tunel, opet malo raskopanog brda, tunel iz druge perspektive... sve je to sporo i kilavo, a vijesti se pisu ide gradnja punom parom.
Zafrkana je ta dionica, tunel, nadvoznjak ili usjek koji zahtjeva stabilizaciju pola brda.
Meni je samo nejasno kako ce dalje prema Ovcarima. Ima li kakve trase da nije samo tunel i most? Znam ugrubo kuda, ima li sta detaljnije?
- drug_profi
- Posts: 50614
- Joined: 16/07/2012 16:00
- Tesla Edison
- Posts: 8364
- Joined: 08/05/2017 19:17
#23056 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ne kontam.So What! wrote: ↑01/09/2021 16:22 JP Autoceste FBiH pribavljaju nekretnina za izgradnju dionice Visoko – Podlugovi
AktaSpoilerShow
JP Autoceste FBiH d.o.o. Mostar pristupa realizaciji projekta izgradnje dionice autoceste Visoko – Podlugovi na Koridoru Vc, u koju svrhu će se provesti postupak eksproprijacije nekretnina potrebnih za izgradnju uz isplatu odgovarajućih naknada u skladu sa Zakonom o eksproprijaciji FBiH.
Poziva se vlasnik nekretnina označenih kao k.č. 6 i 7 koje se nalazi na području Općine Ilijaš – k.o. Ljubnići, radi pokušaja sporazumnog rješavanja stjecanja prava vlasništva nad određenim nekretninama koje će se eksproprisati u svrhu izgradnje dionice Visoko – Podlugovi, na Koridoru Vc.
Poziv ostaje otvoren 15 dana od dana objavljivanja u sredstvima informisanja.
Ta dionica izgrađena ima 15 godina.
-
- Posts: 5366
- Joined: 24/08/2018 23:15
- Location: Travnik
#23057 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Vijadukt na zeničkoj obilaznici.
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#23058 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ne obazirite se puno na ove izjave levata. Od zahtjeva za finansiranje do provedbe tendera prođe vremena koliko je potrebno i za izgradnju, a ovi na vlasti pričaju s takvom lahkoćom o izgradnji i pokretanju tih birokratskih procesa, kao da su oni lično mesije koje će 20 godina iste prakse ukinuti i izmisliti nešto novo.thekupus wrote: ↑01/09/2021 16:35Ovo zvuči kao da u paragraf iznad nisu naveli 7 drugih dionica koje nisu ni blizu da budu započete, i eto ostale su samo još te dvije dionice. LOLOstale su još samo dvije važnije dionice, a to su Ovčari - tunel Prenj i dionica tunel Prenj - Mostar sjever. Ove dvije dionice bi trebale biti završene kad i tunel Prenj, jer se navedeni tunel ne bi mogao koristiti bez njih, a predviđene su prije i iza tunela.
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#23059 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
I ja sam mislio, ali ova parcela se nalazi svega jedan kilometar od Petrola kod Visokog i na istoj strani. Nisu objasnili za šta im treba tačno, ali vjerovatno je neki pomoćni objekat. Pomalo neobično jer osim sanacija asfalta i signalizacije, JP Autoceste FBiH na starim dionicama ništa u suštini i ne rade.
Bili su raspisali 2019. godine, čak i tender za bukobrane na dionici od Podlugova do Visokog, ali ništa se u konačnici nije desilo, niti je iko od medija se raspitivao o ovome.
-
- Posts: 22
- Joined: 22/07/2018 19:15
#23060 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Kada ste se već dotakli tema odmorišta, ima li neko logično objašnjenje zašto se pored postojećeg odmorišta Lepenica 10 km poslije pravi novo odmorište u Raštelici ? Nisam primjetio da je neko ranije komentarisao ovo, po meni čisto bacanje para koje su se mogle usmjeriti na neke druge stvari.
- Tesla Edison
- Posts: 8364
- Joined: 08/05/2017 19:17
#23061 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Da možda nemaju u planu ispravljanje te krivine pa im treba to zemljište :/?So What! wrote: ↑01/09/2021 19:56I ja sam mislio, ali ova parcela se nalazi svega jedan kilometar od Petrola kod Visokog i na istoj strani. Nisu objasnili za šta im treba tačno, ali vjerovatno je neki pomoćni objekat. Pomalo neobično jer osim sanacija asfalta i signalizacije, JP Autoceste FBiH na starim dionicama ništa u suštini i ne rade.
Bili su raspisali 2019. godine, čak i tender za bukobrane na dionici od Podlugova do Visokog, ali ništa se u konačnici nije desilo, niti je iko od medija se raspitivao o ovome.
Jer u javnom pozivu ne piše ni odmaralište, ni izlaz, ni dodatna traka, već isključivo dionica, a ta dionica je davno izgrađena.
Ovo je dio drevne, prvobitne trase, koja je već zrela za rekonstrukcije i novi sloj asfalta.
-
- Posts: 3403
- Joined: 10/04/2017 15:12
#23062 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
nemaju šta da otvore pa vele hajmo opet ovo, to su svi već zaboraviliTesla Edison wrote: ↑01/09/2021 19:20Ne kontam.So What! wrote: ↑01/09/2021 16:22 JP Autoceste FBiH pribavljaju nekretnina za izgradnju dionice Visoko – Podlugovi
AktaSpoilerShow
JP Autoceste FBiH d.o.o. Mostar pristupa realizaciji projekta izgradnje dionice autoceste Visoko – Podlugovi na Koridoru Vc, u koju svrhu će se provesti postupak eksproprijacije nekretnina potrebnih za izgradnju uz isplatu odgovarajućih naknada u skladu sa Zakonom o eksproprijaciji FBiH.
Poziva se vlasnik nekretnina označenih kao k.č. 6 i 7 koje se nalazi na području Općine Ilijaš – k.o. Ljubnići, radi pokušaja sporazumnog rješavanja stjecanja prava vlasništva nad određenim nekretninama koje će se eksproprisati u svrhu izgradnje dionice Visoko – Podlugovi, na Koridoru Vc.
Poziv ostaje otvoren 15 dana od dana objavljivanja u sredstvima informisanja.
Ta dionica izgrađena ima 15 godina.
-
- Posts: 3403
- Joined: 10/04/2017 15:12
#23063 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
da, a u ostatku autoputa nijednu, stoka kretenska maloumna lopovska! ali valjda je tu nekome u padže, onda se mogu i tri unutar 10km izgraditiSpuzva_bob wrote: ↑01/09/2021 20:06 Kada ste se već dotakli tema odmorišta, ima li neko logično objašnjenje zašto se pored postojećeg odmorišta Lepenica 10 km poslije pravi novo odmorište u Raštelici ? Nisam primjetio da je neko ranije komentarisao ovo, po meni čisto bacanje para koje su se mogle usmjeriti na neke druge stvari.
-
- Posts: 3394
- Joined: 23/05/2010 15:16
#23064 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Vala je od Sarajeva do Zenice morala biti i benzinska pumpa Totalno mi je besmisleno da nema pumpe na tolike kilometre autoputa, a ni odmorišta naravno, jer onaj Kameni dvorac meni nikako nije ko odmorište na koje bi neko stao, sklepano, ni na šta nalik. Helem, gdje je uopšte planirana i moguća pumpa ili odmorište dalje od Zenice? Obilaznica isto ništa, onda tunel, ništa, onda hrvanje s terenom Ponirak, Vranduk, ništa. Oko Nemile se evo muče kako i autoput provući, daj Bože. Ali, sve i da bude tu, ogromna je to kilometraža bez odmorišta i benzinske pumpe. Negdje između Jošanice i Kaknja se moralo naći mjesto za odmorište/pumpu na ovoj strani.
I drugo, šta je fol pa ona Petrolova benzinska u Čekrčićima ima radno vrijeme do 9-10, koliko već? Meni je ono vak svake pameti, ali eto
Kroz RS je još gore stanje. Ulazi na odmorišta su nikakvi, odmorišta izgledaju sablasno. A, benzinske ni u primisli.
I drugo, šta je fol pa ona Petrolova benzinska u Čekrčićima ima radno vrijeme do 9-10, koliko već? Meni je ono vak svake pameti, ali eto
Kroz RS je još gore stanje. Ulazi na odmorišta su nikakvi, odmorišta izgledaju sablasno. A, benzinske ni u primisli.
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#23065 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
mistek wrote: ↑02/09/2021 01:38 Vala je od Sarajeva do Zenice morala biti i benzinska pumpa Totalno mi je besmisleno da nema pumpe na tolike kilometre autoputa, a ni odmorišta naravno, jer onaj Kameni dvorac meni nikako nije ko odmorište na koje bi neko stao, sklepano, ni na šta nalik. Helem, gdje je uopšte planirana i moguća pumpa ili odmorište dalje od Zenice? Obilaznica isto ništa, onda tunel, ništa, onda hrvanje s terenom Ponirak, Vranduk, ništa. Oko Nemile se evo muče kako i autoput provući, daj Bože. Ali, sve i da bude tu, ogromna je to kilometraža bez odmorišta i benzinske pumpe. Negdje između Jošanice i Kaknja se moralo naći mjesto za odmorište/pumpu na ovoj strani.
I drugo, šta je fol pa ona Petrolova benzinska u Čekrčićima ima radno vrijeme do 9-10, koliko već? Meni je ono vak svake pameti, ali eto
Kroz RS je još gore stanje. Ulazi na odmorišta su nikakvi, odmorišta izgledaju sablasno. A, benzinske ni u primisli.
Dakle idući sa sjevera na dionici Svilaj - Odžak, imamo već izgrađeno dvostrano odmaralište Vrbovački Lipik, a zatim prema renderu koridora Vc kroz RS (Odžak - Rudanka), nemamo predviđen niti jedan.
Na dionicama Rudanka - Karuše, kao i dionici Karuše - Medakovo, za sada nije poznato da će postojati neko odmaralište, COKP je predviđen kod petlje Medakovo.
Na dionici Medakovo - Ozimica, prema nekom idejnom projektu, planirano je dvostrano odmaralište Tugovići.
Na dionici Ozimice - Poprikuše, prema idejnom projektu, kako je navedeno predviđeno dvostrano odmaralište Galovac.
Na dionici Poprikuše - Donja Gračanica (Zenica Sjever), je predviđeno jednostrano odmaralište Nemila (prema jugu), koje će se nalaziti na mjestu postojećeg odmarališta pored magistralne ceste M-17.
Na dionici Donja Gračanica - Drivuša, popularno nazvanom Zenička obilaznica, bilo je spominjano neko odmaralište, ali se od njega odustalo, očigledno.
Na dionici Drivuša - Jošanica, postoje dva jednostrana odmarališta, jedno je prema sjeveru, kod restorana Kameni dvorac u blizini Kaknja, a drugo je okrenuto prema jugu i nalazi se u blizini Visokog, te se ustvari radi o benzinskoj pumpi Petrol.
Na dionici Jošanica - Vlakovo, poznatijoj kao Sarajevska obilaznica, nema nijednog odmarališta.
Na dionici Vlakovo - Tarčin, postoji dvostrano odmaralište Lepenica, jedno od rijetkih, koje je upotpunjeno za sada, a zakupac ovog odmarališta je INA.
Na dionici Tarčin - Ivan je planirano dvostrano odmaralište, vjerovatno će nositi naziv Raštelica, jer za sada nije službeno imenovano te neće biti izgrađeno paralelno, već sa određenim razmakom između lijevog i desnog odmarališta.
Na dionici Ivan - Ovčari - Konjic, male su šanse da će postojati ikakvo odmaralište, a prema video renderu i na dionici Konjic - Prenj - Mostar Sjever, također nije predviđeno nijedno odmaralište.
Na dionici Mostar Sjever - Mostar Jug, prema trenutnim nacrtima, neće biti odmarališta, a također ga neće biti ni na dionici Mostar Jug - Kvanj - Buna.
Sa samim početkom dionice Buna - Počitelj, imati ćemo dvostrano odmaralište Rotimski Potok, dok na dionici Počitelj - Zvirovići nije predviđeno niti jedno odmaralište.
I na posljednjoj dionici Zvirovići - Bijača, postoji dvostrano odmaralište Kravice, i kao i odmaralište Lepenica u potpunosti je opremljeno.
To bi značilo, da će prema trenutnoj situaciji na autoputu A1 / koridoru Vc postojati 7 dvostranih odmarališta, 2 su u funkciji, 1 je izgrađen, 1 je u izgradnji i 3 su predviđena.
Pored toga tu su još 3 jednostrana odmarališta, pa bi ih u pravcu Sjever - Jug bilo ukupno 9, a u pravcu Jug - Sjever bi ih bilo ukupno 8.
Mislim da bi na ovu dužinu koridora Vc bi ih bilo potrebno minimalno 16, ali trenutna situacija kaže ćemo jedva imati pola od tog broja.
-
- Posts: 6956
- Joined: 27/11/2018 13:02
#23066 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Možda su u fazi su kada se ne vidi, kao kada gradiš kuću pa ulupaš kubike i kubike betona i armature u zemlju, rekao bi ništa još mije urađeno.Concord wrote: ↑01/09/2021 16:11 Sa dionice Tarcin-Ivan mjesecima ama bas sve slike na isti fazon, panorama raskopanih brda, malo onaj prelaz preko magistrale sto je uradjeno, malo ulaza u tunel, opet malo raskopanog brda, tunel iz druge perspektive... sve je to sporo i kilavo, a vijesti se pisu ide gradnja punom parom.
-
- Posts: 7444
- Joined: 08/10/2011 12:28
#23067 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Odlična fotka
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#23068 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ovo je odličan noviji tekst, pa evo ga bez spoilera:
Za 20 godina izgrađeno manje od polovine autoputa na Koridoru Vc
Za 20 godina izgrađeno manje od polovine autoputa na Koridoru Vc
Već dvije decenije autoput na Koridoru Vc, čija dužina kroz našu zemlju iznosi 335 kilometara, zaokuplja pažnju domaće javnosti. Do sada je izgrađeno 113 km u FBiH, dok su u RS-u u toku radovi na području oko grada Doboja. Ni nakon 20 godina od početka radova, niko sa sigurnošću ne može reći kada će oni biti okončani. Za to vrijeme, premijer FBiH ponovo najavljuje nove autoputeve mimo Koridora Vc, dok su radovi na drugim projektima Javnog preduzeća Autoceste FBiH kao što je to tunel Hranjen uputni.
Gradnja Koridora Vc u Federaciji BiH započela je u jesen 2001. godine, kada je tadašnji federalni ministar prometa i komunikacija Besim Mehmedić potpisao ugovor sa izvođačima radova na prvoj dionici autoputa od Jošanice do Podlugova. Svemu tome prethodilo je polaganje kamena temeljca za izgradnju autoputa koje se dogodilo početkom januara 2000. godine. U istom tom periodu na početku 2000-tih godina kao investitor u izgradnji autoputa na Koridoru Vc na području naše zemlje pojavila se kompanija Bosmal, koja je tada isticala da će cjelokupni autoput biti izgrađen za pet godina. Međutim, Bosmal nije dobio posao izgradnje autoputa, a tu ulogu preuzele su entitetske vlade koje su kasnije formirali javna preduzeća koja upravljaju procesom izgradnje, održavanja i upravljanja autoputevima u BiH.
U FBiH prvi problemi sa gradnjom autoputa na Koridoru Vc pojavili su se u slučaju Sarajevske zaobilaznice, a implementator tog projekta bilo je Javno preduzeće Ceste FBiH. Prvo je probijen rok za završetak izgradnje Sarajevske zaobilaznice, a nakon toga je 2011. godine raskinut ugovor sa tadašnjim izvođačem, slovenačkom kompanijom SCT. Potom je 2013. godine javnost informirana da Tužilaštvo BiH vodi istragu o navodnoj krađi asfalta na ovom projektu, odnosno da je asfalt tanji nego što je to projektom predviđeno.
Tadašnji ministar prometa i komunikacija BiH Damir Hadžić 2013. godine najavio je da bi cjelokupni Koridor Vc trebao biti izgrađen do 2020. godine.
Damir Hadžić, 22.2.2013."Dakle, možemo slobodno najaviti da ovom dinamikom možemo imati koridor 5c, sa dobrim dijelom krakova i prema Banjaluci i ovaj urađeni prema Gradišci, ali i otvaranje saobraćajnice Žepče – Tuzla, koja bi išla prema Brčkom, već do 2020. godine."
Nakon što je u proljeće 2015. godine imenovan za premijera FBiH, Fadil Novalić je od početka svog sada već šestogodišnjeg mandata govorio o gradnji autoputeva kao imperativu za domaću ekonomiju. Novalić je tada insistirao na povećanju akciza i putarina na naftne derivate koji bi bili garant za vraćanje kredita za izgradnju autoputeva pa je s tim u vezi 2016. godine dao obećanje kada će autoput na Koridoru Vc biti gotov.
Fadil Novalić, 17.11.2016.Što se tiče autoputeva, ne postoji put koji je isplativ, ali šta bi trebalo, da se vozimo po njivama? Ukoliko se usvoje akcize, završit ćemo autoput za 6-7 godina
Veći nameti i akcize su tu, a Novalić i danas u 2021. godini uvjerava javnost u brzi završetak radova na Koridoru Vc, ali i najavljuje nove projekte poput ceste Tuzla-Brčko-Orašje za koju se još ne zna da li će biti brza cesta ili autoput.
Fadil Novalić, 23.7.2021.Ukoliko projektna dokumentacija bude na vrijeme gotova, mi bismo već iduće godine mogli početi s izgradnjom te dionice. To dolazi u vrijeme kada privodimo kraju ugovorne i projektne aktivnosti na koridoru 5 C, koji će praktično za godinu dana u cijelosti biti ugovoren. Osim južne dionice, on je i sada napadnut sa svih strana, ali se to sve događa izvan magistralnog puta M17 te nije vidljivo javnosti, ali se troše milijarde maraka.
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#23069 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
IstinomjerJP Autoceste FBiH su saopćile da je za 113 kilometara autoceste uloženo više od dvije i po milijarde maraka, a pojedine dionice poput Svilaj-Odžak i Buna-Počitelj iako su izgrađene nisu u funkciji jer su neupotrebljive bez izgradnje drugih dionica. Trenutno su na Koridoru Vc u izgradnji dionice most Počitelj na dionici Počitelj-Zvirovići, Tarčin-tunel Ivan Poprikuše-Nemila, Vranduk-Ponirak, Ponirak-Vraca, tunel Zenica-Donja Gračanica. Također, u izgradnji je i posljednja dionica Sarajevske zaobilaznice Vlakovo-Mostarsko raskršće. Od ranije izgrađenih dionica nedavno je jedino otvorena Zenička zaobilaznica sa višemjesečnim kašnjenjem zbog nedostajućih dozvola.
Elmedin Voloder, v.d. direktora JP Autoceste FBiH najavio je da će 2022. godine početi gradnja najzahtjevnije dionice Koridora Vc, a to je tunel Prenj, ali i drugih velikih dionica poput one do Doboja.
Elmedin Voloder, 8.7.2021."Osim ove dvije dionice koje je ministar naveo a to je tunel Prenj a koji je na kritičnom putu koji bi se trebao graditi četiri-pet godina. Međutim, njegova gradnja ne može početi danas ili sutra. Mi smo planirali početak realizacije, odnosno početak radova na tunelu Prenj za iduću godine negdje otprilike u oktobru mjesecu. Druga dionica je Mostar Sjever- Mostar Jug isto tako interesantna dionica i treća dioncia koju ministar nije spomenuo je dionica od Doboja preko Medakova do Ozmica odnosno Žepča. To je dionica od nekih 38, 39 kilometara Potpisivanje ugovora za tu dionicu trebalo bi biti na proljeće iduće godine."
Ministar prometa i komunikacija FBiH Denis Lasić je dao nove rokove do kada bi autoput na Koridoru Vc trebao biti gotov.
Denis Lasić, 8.7.2021."Mi smo uvjereni da je neka ‘27. najkasnije ‘28. godina da ćemo u potpunosti imati završen koridor."
Baš kao i federalni premijer Novalić, tako i resorni ministar Lasić i uprava Autocesta FBiH najavljuju realizaciju i brzih cesta ka Tuzli, Bihaću, ali i od Širokog Brijega do Hrvatske. Međutim, trenutna realizacija gradnje brzih cesta u nadležnosti Autocesta FBiH baš i ne ide po planu. U izgradnji je tunel Hranjen na trasi brze ceste ka Goraždu koja će u ovom trenutku biti izgrađena kao magistralna cesta. Za Istinomjer.ba Jasmin Bučo, član uprave Euroasfalta, kompanije koja izvodi radove, potvrdio je da bi moglo doći do obustave radova.
Jasmin Bučo, 5.7.2021."Radovi predviđeni ugovorom bit će gotovi krajem ljeta, ali to ne znači da će tunel biti probijen tada. Za nastavak radova potrebna su dodatna sredstva i nekoliko dodatnih ugovora, između ostalog, ugovor za sekundarnu oblogu, kolovoznu konstrukciju, opremu itd."
Do danas nikad nisu pokrenuti radovi na ranije obećanoj brzoj cesti od Lašve do Nević polja, a o autoputu Tuzla-Žepče se u javnosti više i ne govori.
Sve navedeno kao i prethodna iskustva kako sa Sarajevskom pa potom i Zeničkom zaobilaznicom, a sada i tunelom Hranjen, bude opravdanu sumnju da će Koridor Vc biti izgrađen do 2028. godine. Dio Koridora Vc od Doboja do Odžaka, koji je u nadležnosti entiteta RS, trenutno se gradi samo na području grada Doboja.
Nove brze ceste koje se najavljuju za koje još nije utvrđeno i u kojem obliku će se graditi poput one od Tuzle ka Orašju, za sada su i dalje samo predmet obećanja i vizualizacija. Na kraju treba podsjetiti da za 20 godina gradnje nije izgrađeno niti pola Koridora Vc, za koji je do sada već potrošeno više od dvije i po milijarde maraka.
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#23070 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Izgradnja dionice Nemila - Poprikuše - 20. 08. 2021. @ Mamkić (Skyscrapercity forum)
Spoiler
Show
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#23071 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Spoiler
Show
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#23072 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Spoiler
Show
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#23073 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Radna posjeta Graničnom prijelazu Svilaj
Dana 19.08.2021. godine Direktor Uprave za indirektno oporezivanje dr Miro Džakula boravio je u radnoj posjeti novoizgrađenom graničnom prijelazu Svilaj. Svi građevinski radovi na izgradnji graničnog prijelaza su završeni, dok se istovremeno radi na otklanjanju nedostataka evidentiranih nalogom nadzornog tijela.
Uprava za indirektno oporezivanje trenutno priprema svu potrebnu dokumentaciju za tehnički prijem objekta.
UIO BiH
Spoiler
Show
Dana 19.08.2021. godine Direktor Uprave za indirektno oporezivanje dr Miro Džakula boravio je u radnoj posjeti novoizgrađenom graničnom prijelazu Svilaj. Svi građevinski radovi na izgradnji graničnog prijelaza su završeni, dok se istovremeno radi na otklanjanju nedostataka evidentiranih nalogom nadzornog tijela.
Uprava za indirektno oporezivanje trenutno priprema svu potrebnu dokumentaciju za tehnički prijem objekta.
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#23074 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Počitelj - Zvirovići: Hercegovina uskoro bogatija za nove kilometre autoceste
Naši fotoreporteri u Ševaš Njivama zabilježili su dinamičnu izgradnju dionice autoputa Počitelj - Zvirovići. Ugovor o izgradnji poddionice Počitelj - Zvirovići potpisan je 20. lipnja 2019. godine, dok je rok za završetak radova bio 24 mjeseca.
LOT 1 obuhvaća trasu autoceste od početne stacionaže do mosta Počitelj i od mosta Počitelj do Petlje Zvirovići. Veliki most Počitelj nije sastavni dio ovog lota. Izvođač radova je China State Construction Engineering Corporation Limited (Kina), a vrijednost ugovora iznosi 56.522.840,50 eura bez PDV-a.
Izvođač radova za LOT 2 (Most Počitelj) je konzorcij koji čine Azvirt Limited Liability Company (Azerbejdžan), Sinohydro Corporation Limited (Kina) i Powerchina Roadbridge Group Co. Ltd. (Kina), a ukupna vrijednost radova za izgradnju mosta Počitelj je 28.114.889,53 eura bez PDV-a.
Nadzor nad gradnjom za oba lota vrši kompanija IRD Engineering S.R.L. (Italija)
Izgradnja poddionice Počitelj – Zvirovići financira se iz sredstava osiguranih u okviru ugovora o zajmu sklopljenog s Europskom investicijskom bankom (EIB) u visini od 100 milijuna eura i bespovratnim sredstvima Europske unije u visini od 5 milijuna eura koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF).
Predviđeni rok izgradnje za LOT 1 je 24 mjeseca, a za LOT 2 30 mjeseci.
Prema informacijama Autocesta FBiH, poddionica Počitelj – Zvirovići je dio dionice Počitelj – Bijača. Duga je 11,07 kilometara i podijeljena je na dva LOT-a. U LOT-u 1 su značajni objekti: petlja Počitelj s naplatnim mjestom i pristupnim prometnicama, tunel Počitelj (L=1.200 m), tri vijadukta ukupne dužine 250 m, i otvorena trasa.
LOT 2 je Most Počitelj dužine 980 m. Most Počitelj je kontinurani prednapeti armiranobetonski most sandučastog poprečnog presjeka, građen tehnologijom slobodne konzolne gradnje. Stupovi mosta su visoki 92,97,92,91,88 i 66 m.
Spoiler
Show
Naši fotoreporteri u Ševaš Njivama zabilježili su dinamičnu izgradnju dionice autoputa Počitelj - Zvirovići. Ugovor o izgradnji poddionice Počitelj - Zvirovići potpisan je 20. lipnja 2019. godine, dok je rok za završetak radova bio 24 mjeseca.
LOT 1 obuhvaća trasu autoceste od početne stacionaže do mosta Počitelj i od mosta Počitelj do Petlje Zvirovići. Veliki most Počitelj nije sastavni dio ovog lota. Izvođač radova je China State Construction Engineering Corporation Limited (Kina), a vrijednost ugovora iznosi 56.522.840,50 eura bez PDV-a.
Izvođač radova za LOT 2 (Most Počitelj) je konzorcij koji čine Azvirt Limited Liability Company (Azerbejdžan), Sinohydro Corporation Limited (Kina) i Powerchina Roadbridge Group Co. Ltd. (Kina), a ukupna vrijednost radova za izgradnju mosta Počitelj je 28.114.889,53 eura bez PDV-a.
Nadzor nad gradnjom za oba lota vrši kompanija IRD Engineering S.R.L. (Italija)
Izgradnja poddionice Počitelj – Zvirovići financira se iz sredstava osiguranih u okviru ugovora o zajmu sklopljenog s Europskom investicijskom bankom (EIB) u visini od 100 milijuna eura i bespovratnim sredstvima Europske unije u visini od 5 milijuna eura koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF).
Predviđeni rok izgradnje za LOT 1 je 24 mjeseca, a za LOT 2 30 mjeseci.
Prema informacijama Autocesta FBiH, poddionica Počitelj – Zvirovići je dio dionice Počitelj – Bijača. Duga je 11,07 kilometara i podijeljena je na dva LOT-a. U LOT-u 1 su značajni objekti: petlja Počitelj s naplatnim mjestom i pristupnim prometnicama, tunel Počitelj (L=1.200 m), tri vijadukta ukupne dužine 250 m, i otvorena trasa.
LOT 2 je Most Počitelj dužine 980 m. Most Počitelj je kontinurani prednapeti armiranobetonski most sandučastog poprečnog presjeka, građen tehnologijom slobodne konzolne gradnje. Stupovi mosta su visoki 92,97,92,91,88 i 66 m.
Spoiler
Show
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA