Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
jednonogi_Jack wrote: ↑22/01/2023 15:24
Za Čapljinu neće sigurno tom prilaznom cestom.
Zašto, ako idem sa sjevera bliže će mi biti sići na M17 na tom izlazu, nego da idem prema Zvirovićima, pa nazad. Ne razumijem
Sići na M-17? Odakle sići? Sa Autoceste? Ne razumijem?
Ako misliš kada se autocesta nekada u potpunosti završi onda tu silaziš za Čapljinu, tačno, ali onda ta pristupna cesta nema veze sa Neumom, Stocem ili I. Hercegovinom. U tom smjeru ideš sa Ševaš Njiva preko Domanovića.
Zašto, ako idem sa sjevera bliže će mi biti sići na M17 na tom izlazu, nego da idem prema Zvirovićima, pa nazad. Ne razumijem
Sići na M-17? Odakle sići? Sa Autoceste? Ne razumijem?
Ako misliš kada se autocesta nekada u potpunosti završi onda tu silaziš za Čapljinu, tačno, ali onda ta pristupna cesta nema veze sa Neumom, Stocem ili I. Hercegovinom. U tom smjeru ideš sa Ševaš Njiva preko Domanovića.
Na području sela Ševaš Njive, na auto-putu, bit će izlaz na cestu M17. Taj izlaz grade već nekoliko mjeseci. Putnik iz pravca sjevera, koji nekada, putuje auto-putem, a želi u Neum, Stolac, u Čapljinu, izaći će ovdje i cestom M17 nastaviti ka jugu. Možda će izlaz sa auto-puta biti i na Buni, za odvajanje za Stolac i Neum, ali može i kod Ševaš Njiva.
jednonogi_Jack wrote: ↑22/01/2023 16:02
Sići na M-17? Odakle sići? Sa Autoceste? Ne razumijem?
Ako misliš kada se autocesta nekada u potpunosti završi onda tu silaziš za Čapljinu, tačno, ali onda ta pristupna cesta nema veze sa Neumom, Stocem ili I. Hercegovinom. U tom smjeru ideš sa Ševaš Njiva preko Domanovića.
Na području sela Ševaš Njive, na auto-putu, bit će izlaz na cestu M17. Taj izlaz grade već nekoliko mjeseci. Putnik iz pravca sjevera, koji nekada, putuje auto-putem, a želi u Neum, Stolac, u Čapljinu, izaći će ovdje i cestom M17 nastaviti ka jugu. Možda će izlaz sa auto-puta biti i na Buni, za odvajanje za Stolac i Neum, ali može i kod Ševaš Njiva.
Izlaz na petlji Počitelj se veže na 2 magistralna puta: M6.1 Buna - Domanovici (za one koji će za Stolac, Neum i istočnu Hercegovinu) i M17 (za Čapljinu, Metković...).
Nema smisla silaziti na M17, ako ćeš u Stolac ili Neum.
To je za sve.
Tu je i čvor za JJAC. Faktički izlaz za Čapljinu, Počitelj, iz bilo kojeg pravca da dolaziš.
Također na tom izlazu ćeš silaziti sa AC ako ćeš za Neum, Stolac.. samo nećeš silaziti na M17 nego pravo na Domanoviće.
drug_profi wrote: ↑23/01/2023 09:04
To je za sve.
Tu je i čvor za JJAC. Faktički izlaz za Čapljinu, Počitelj, iz bilo kojeg pravca da dolaziš.
Također na tom izlazu ćeš silaziti sa AC ako ćeš za Neum, Stolac.. samo nećeš silaziti na M17 nego pravo na Domanoviće.
Za Čapljinu ćeš moći i preko Domanovića i preko ove nove pristupne ceste s tim da mu ga isto dođe. Jedino je Počitelj bliži preko M17
Ma u suštini, veza sa M17 nije prvobitno bila planirana, ali kao i na ostatku koridora Vc: "narod tražio - narod dobio".
Zato je donošenje prostornih i regulacionih planova u ovoj državi misaona imenica, jer što bi nešto planirali, kad možemo ovako rješavati slučaj po slučaj.
Dzontra_Volta wrote: ↑23/01/2023 09:55
Ma u suštini, veza sa M17 nije prvobitno bila planirana, ali kao i na ostatku koridora Vc: "narod tražio - narod dobio".
Zato je donošenje prostornih i regulacionih planova u ovoj državi misaona imenica, jer što bi nešto planirali, kad možemo ovako rješavati slučaj po slučaj.
Pa nek je trazio. Sta ima veze sto su dobili prikljucak?
Dzontra_Volta wrote: ↑23/01/2023 09:55
Ma u suštini, veza sa M17 nije prvobitno bila planirana, ali kao i na ostatku koridora Vc: "narod tražio - narod dobio".
Zato je donošenje prostornih i regulacionih planova u ovoj državi misaona imenica, jer što bi nešto planirali, kad možemo ovako rješavati slučaj po slučaj.
Pa nek je trazio. Sta ima veze sto su dobili prikljucak?
Za one u tranzitu nista ne znaci.
Ima veze zato što se nepotrebno troše desetine (a možda i stotine) miliona maraka narodnog novca na nepotrebne priključke i petlje za kojekakve vukojebine, samo da to selo ima svoj priključak na autocestu.
Pa ovaj izlaz na Počitelj i nije tako besmislen.
Zapravo tu jeste izlaz sa AC svakako na platou gore, a postojala je i stara cesta koja silazi do M17. Sada je samo proširena i dotjerana. I koliko sam skontao, ispravljena je prva serpentina.
drug_profi wrote: ↑23/01/2023 10:31
Pa ovaj izlaz na Počitelj i nije tako besmislen.
Zapravo tu jeste izlaz sa AC svakako na platou gore, a postojala je i stara cesta koja silazi do M17. Sada je samo proširena i dotjerana. I koliko sam skontao, ispravljena je prva serpentina.
Pa kad se jednom izvede kompletan koridor Vc (ili bar dio od Mostara do Bijače) i neće se baš previše koristiti ovaj pristup, osim stanovnika Počitelja i Žitomislića, a nije baš da tu živi previše ljudi.
Mislim na priključak na M17, a petlja Počitelj je ispravna naravno, ali je dovoljan pristup na M 6.1.
drug_profi wrote: ↑23/01/2023 10:31
Pa ovaj izlaz na Počitelj i nije tako besmislen.
Ima izlaz u Zvirovićima, to je 15 minuta od Počitelja, ovo pet, znači ušteda je deset minuta. Bezveze što se toga tiče.
Ma smiješno je taj izlaz sa Zvirovića smatrati pogodnim za Domanoviće i Stolac. Zar ne?
Još ako recimo dolaziš iz Sarajeva, onda pogotovo.
Dakle ima izlaz na platou i nije nikakav trošak.
Također ima i stara cesta koja sa platoa silazi na M17 i nju će srediti da mogu i veća vozila da je koriste.
Nema tu bitnog troška, dapače je korist za lokalnu zajednicu kojoj moraš nečim i kompenzirati trajno narušavanje okoliša sa AC.
Pa nek je trazio. Sta ima veze sto su dobili prikljucak?
Za one u tranzitu nista ne znaci.
Ima veze zato što se nepotrebno troše desetine (a možda i stotine) miliona maraka narodnog novca na nepotrebne priključke i petlje za kojekakve vukojebine, samo da to selo ima svoj priključak na autocestu.
Pa valjda je i taj narod u tom selu nekakav narod.
Cim mu prolazi autoput kroz selo, ima pravo traziti sta god hoce.
Onaj plato gore jeste sada selo, ali ne mora to biti u buducnosti.
Ti izlazi se prave radi privrede. Neko ce lijepo hajrovati.
Ko je kriv Rakovici sto nije trazila izlaz na autoput, pa Lidl ode u Lepenicu?
Ima izlaz u Zvirovićima, to je 15 minuta od Počitelja, ovo pet, znači ušteda je deset minuta. Bezveze što se toga tiče.
Ma smiješno je taj izlaz sa Zvirovića smatrati pogodnim za Domanoviće i Stolac. Zar ne?
Još ako recimo dolaziš iz Sarajeva, onda pogotovo.
Dakle ima izlaz na platou i nije nikakav trošak.
Također ima i stara cesta koja sa platoa silazi na M17 i nju će srediti da mogu i veća vozila da je koriste.
Nema tu bitnog troška, dapače je korist za lokalnu zajednicu kojoj moraš nečim i kompenzirati trajno narušavanje okoliša sa AC.
Evo već pola godine "uređuju" tu staru cestu. Slažem se da ima smisla petlja kao put za Stolac s autoceste, ali ovo prema M17 je bacanje para i vremena s obzirom da je i magistrala bila jedno vrijeme periodično zatvarana za promet
Pa to je ta moć lokalne zajednice. Ljudi hoće da im neko tu cestu napravi i poklopile im se karte. Ništa sporno po meni. Korist njima, a možda i mi svi nekad iskoristimo postojanje tog puta ako nam se zalomi. Putevi nisu nikad višak.
Pristupna cesta sa M17 i most bi mogli biti gotovi do kraja godine. Dio autoceste od petlje prema Buni neće sigurno biti gotovi za tri godine. Znači najmanje 2 godine će ovo biti pristup AC.
ja cu se nadati da ce Fadilova vlada otici i da ce se graditi kao u vrijeme prije njega. Sto bi moglo da nam do 2026. godine da cijelu preostalu trasu u izgradnji.
__Phoenix__ wrote: ↑21/01/2023 21:58
Rjesenje je vrlo jednostavno, krupnije dionice od 5km i vise i naplata penala. A autoput moze praviti svako, nije bitno
Ma nema sad šta krupnije ili nekrupnije dionice, sad je sve jasno do kraja, pitanje je bukvalno sposobnosti i koliko će se zapeti za izgradnju. Dionice su takve kakve jesu, nisu vala ni sitne.
@So What!, zar ne misliš da će u tom roku do 2026. nešto biti riješeno i na jugu? Pri tome mislim na ove Mostar Jug-Kvanj i Kvanj-Buna? Kvanj-Buna je predviđeno 24 mjeseca, pa valjda će je početi u ovoj godini. Ili eto, naredne, opet da završe 2026. Mostar Jug-Bradina čisto sumnjam da će i do 2030. išta biti operativno
I ima li išta da se dešava u RS za njihov dio VC? Ne shvatam fakat da nisu iskoristili da to barem malo aktiviraju, kad mogu okrenuti na priču BL-Beograd. Ispade da na svemu rade, od Prijedora do Rače, samo na tom tu dijelu ne.
Recimo da bi bilo dobro da 2026. imamo Bradina-Žepče Jug, Medakovo-Bosanska Gradiška, Mostar jug-Bijača, te da su u nekoj fazi Žepče jug-Medakovo i sve ovo na relaciji Prijedor-Rača. Ne djeluje mi nerealno, a da ne očekujem previše eto Još kad bi na to uklopili da barem počnu krčiti na relaciji Počitelj-Stolac, nastave ovo lašvanskom dolinom, ih
Do 2026. godine vjerovatno otkoce ta gradilista, ali nema sanse da se naprave, sve da sutra masine izadju, ima tu tunel Kvanj, na tunelima vazda posla ima, a taj tender jebu HDZ i SDA kao malo koji do sada.
Sto se tice RS-a, EU mora dati novac i natjerati ih, a ostatku drzave je svakako bitnija veza prema Zapadnoj Evropi, koja ide Doboj - Banja Luka - Gradiska, dok ce autoput od Doboja do Odzaka biti sekundarnog znacaja.
Spominje se da bi se mogla raditi neka brza cesta Sarajevo- Tuzla....naravno da je nemoguce to da bude,ali da li je moguće izgraditi trecu traku na nekoliko dionica na toj relaciji- Vogošća-Semizovac-Olovo-Kladanj- Stupari- Đurđevik- Šiški Brod. Šta se tu moze uraditi u mandatu od 4 godine, a da bude realno i da se konačno povezu dva najveca grada u Federaciji koja su trebala biti povezana prvi nakon rata