Spoiler
Show
Moderator: anex
Citaj naslov, tema je Autoputevi u BiH, ranije u dodatku stojalo i 'pregled izgradnje', administrator je zamijeni taj pojam sa 'Koridor Vc' u naslov prije godinu dana. S obzirom da je ovo sve od brzih cesta sto ikako imamo u izgradnji, ovo je najsrodnija tema za taj sadrzaj.
Po trenutnom stanju Zvirovici - Pocitelj (trebam li napominjati da su trebali biti zavrseni do sada), nema nekog opravdanja da se ne otvori ove godine, ali kod nas se rijetko sta otvori, a da nije u izbornoj godini tako da me ne cudi da otvore sljedece godine.
Hvala za odgovor. Uglavnom mrka kapa, a toliko price o ogromnom broju gradilišta vec par godinaSo What! wrote: ↑21/01/2023 14:32Po trenutnom stanju Zvirovici - Pocitelj (trebam li napominjati da su trebali biti zavrseni do sada), nema nekog opravdanja da se ne otvori ove godine, ali kod nas se rijetko sta otvori, a da nije u izbornoj godini tako da me ne cudi da otvore sljedece godine.
Sljedece godine se po planu trebalo otvoriti ovo od Zenice do Zepca (Donja Gracanica - Poprikuse - 21 km), ali i to tesko, izgledno je 2025. godine ili 2026. izborne.
A 2026. izborne bi trebalo od Rudanke do Medakova vjerovatno ici u komadu, taj dio izmedju entiteta. Za ostala gradilista je stvarno tesko ikakvu procjenu davati. Od Bijeljine do Race, mozda bude kroz par godina, od Banja Luke do Prijedora kroz 3-4 godine, ova dionice brze ceste kroz Lasvu mozda bude i nagodinu, jer nije neka mudrolija za napraviti.
Osmorka se ocigledno dobro za sada slaze s koalicinim partnerima, predsjednistvo je dalo finalno odobrenje za tramvaj do Hrasnice, tako da vjerovatno nisu upitni ostali krediti, imaju dobar teren sto se tice finansija za izgradnju, preostali im je samo da dovrse tender i potpisu ugovore i u ovom mandatu mogu briljirati na tom polju.
Ma nema sad šta krupnije ili nekrupnije dionice, sad je sve jasno do kraja, pitanje je bukvalno sposobnosti i koliko će se zapeti za izgradnju. Dionice su takve kakve jesu, nisu vala ni sitne.__Phoenix__ wrote: ↑21/01/2023 21:58 Rjesenje je vrlo jednostavno, krupnije dionice od 5km i vise i naplata penala. A autoput moze praviti svako, nije bitno
2026 bi moglo upravo to i biti, tamo negdje pred izbore! do tada će muljati ko što su uvijek muljali. ja prije ništa ne očekujem, ali nije ni to toliko daleko, bolje ikad nego nikad!
Pa nista me ne cudi. U Mostaru su promjenili trasu i spustili u dolinu pored aerodroma i onda opet dizu u brdo.Dzontra_Volta wrote: ↑11/01/2023 22:11Zato što lokalna zajednica opet koči po ko zna koji put. Hoće svaka kuća da se priključi na cestu. Zadnje što je bilo je da i neka tu škola treba imati direktni priključak.RJ57 wrote: ↑11/01/2023 20:29 optički po reljefu je bilo daleko najbliže i najlogičnije da se od zvirovića do mostar jug ide zapadnom stranom i onda dalje nekako kroz prenj. naravno kod nas ništa ne ide po logici
nego može li mi neko reći zašto ovo prkno od dionice između vlakova i mostarskog raskršća stoji napušteno? za nevjerovat je da nisu u stanju napraviti tih par metara! strašno!!
Zašto, ako idem sa sjevera bliže će mi biti sići na M17 na tom izlazu, nego da idem prema Zvirovićima, pa nazad. Ne razumijem