Generalno nasa policija postoji samo zato da bi naplacivali kazne za nepropisno parkiranje i prekoracenje brzine.
Ovo ce im dodatno puniti budzet, zato su tu i ulozili. Meni je van pameti imati autoput, a po njemu voziti 100kmh.
Na potezu Sarajevo Ivan ima gomila tunela i samo sto izadjes iz jednog, ne stignes ni ubrzati, eto drugog.
Po brzoj cesti se vozi 100kmh, a ne po autoputu, pa krivine nekakve 110kmh.
Treba mi isto vremena da stignem do Zenice, kao da vozim 1996 po magistrali.
Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Moderator: anex
-
- Posts: 3328
- Joined: 10/04/2017 15:12
#25677 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
zna li neko hoće li se nakon izlaska iz tunela putnikovo brdo autoput priključivati samo na M4 ili i na M4 i na M17? ima li negdje kakav crtež?
po onome što sam ja do sada skontao samo na M4 a onda bi na spoju M4 i M17 trebao biti novi kružni tok, ali nisam nigdje vidio mapu ili crtež
po onome što sam ja do sada skontao samo na M4 a onda bi na spoju M4 i M17 trebao biti novi kružni tok, ali nisam nigdje vidio mapu ili crtež
-
- Posts: 6443
- Joined: 20/01/2011 11:10
#25678 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Samo na M4 i cesta u tom dijelu ide prema Tesnju, tj. odmice se od M17.RJ57 wrote: ↑07/01/2023 11:25 zna li neko hoće li se nakon izlaska iz tunela putnikovo brdo autoput priključivati samo na M4 ili i na M4 i na M17? ima li negdje kakav crtež?
po onome što sam ja do sada skontao samo na M4 a onda bi na spoju M4 i M17 trebao biti novi kružni tok, ali nisam nigdje vidio mapu ili crtež
Tek negdje na pola puta između Maglaja i Žepča se ponovo približava M17.
-
- Posts: 3328
- Joined: 10/04/2017 15:12
#25679 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
nisi skonto na šta sam mislio, petlja usora, priključak na doboj jug kod hifa pumpeDzontra_Volta wrote: ↑07/01/2023 18:59Samo na M4 i cesta u tom dijelu ide prema Tesnju, tj. odmice se od M17.RJ57 wrote: ↑07/01/2023 11:25 zna li neko hoće li se nakon izlaska iz tunela putnikovo brdo autoput priključivati samo na M4 ili i na M4 i na M17? ima li negdje kakav crtež?
po onome što sam ja do sada skontao samo na M4 a onda bi na spoju M4 i M17 trebao biti novi kružni tok, ali nisam nigdje vidio mapu ili crtež
Tek negdje na pola puta između Maglaja i Žepča se ponovo približava M17.
nisam nigdje vidio tačnu mapu ali prema mutnom crtežu na videu se sa petlje pređe usora preko novog mosta i sa M4 se ide do M17 gdje će novi spoj biti kružni tok a nije više ona raskrsnica kod hife
-
- Posts: 3328
- Joined: 10/04/2017 15:12
#25680 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
još nešto, zar nije bilo lakše i kraće od ljubuškog (tj. od zvirovića) do mostara ići preko međugorja i čitluka nego se zabijati ovamo gdje su se zabili?
- drug_profi
- Posts: 50134
- Joined: 16/07/2012 16:00
-
- Posts: 983
- Joined: 13/11/2010 16:09
-
- Posts: 6610
- Joined: 17/02/2005 07:57
#25683 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
I šta onda??
Tj. kako s mostarske visoravni zapadno od Neretve sići u Vrapčiće istočno od Neretve i nastaviti kroz Prenj (jer je to jedini mogući pravac prema Sarajevu) i pri tome zaobići čitav Mostar???
Pošto već vidim neke odgovore.. ne tražite dnevnu politiku tamo gdje je nema..
-
- Posts: 3328
- Joined: 10/04/2017 15:12
#25684 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
moglo se i na mostar jug sići, nemam pojma kuda i kako ali sa te strane bi bilo puno bliže
-
- Posts: 3371
- Joined: 23/05/2010 15:16
#25685 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Bila je negdje mapa, ali ne mogu naći. Uglavnom, sa M17 skreneš na M4 (ne sjećam se sad je li KT tu ili ne, može biti da jeste), i onda nakon nekih 500m ide kružni tok gdje se cesta odvaja za tu petlju Usora. Helem, za minutu bi trebalo da od M17 dolaziš na autoputRJ57 wrote: ↑07/01/2023 19:02nisi skonto na šta sam mislio, petlja usora, priključak na doboj jug kod hifa pumpeDzontra_Volta wrote: ↑07/01/2023 18:59
Samo na M4 i cesta u tom dijelu ide prema Tesnju, tj. odmice se od M17.
Tek negdje na pola puta između Maglaja i Žepča se ponovo približava M17.
nisam nigdje vidio tačnu mapu ali prema mutnom crtežu na videu se sa petlje pređe usora preko novog mosta i sa M4 se ide do M17 gdje će novi spoj biti kružni tok a nije više ona raskrsnica kod hife
Sada od te raskrsnice do priključenja na autoput ima 10km magistralnom cestom, dio gdje se prilično kilavo vozi i meni barem ružan dio pravo Znači, biće ušteda barem 5 minuta, što je skroz ok. Doduše, ako ne bude zajebancije sa naplatom
-
- Posts: 249
- Joined: 03/04/2019 18:05
- drug_profi
- Posts: 50134
- Joined: 16/07/2012 16:00
#25687 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Mozda si propustio taj dio, ali je prva varijanta trase bila desna obala Neretve.neki wrote: ↑07/01/2023 21:05I šta onda??
Tj. kako s mostarske visoravni zapadno od Neretve sići u Vrapčiće istočno od Neretve i nastaviti kroz Prenj (jer je to jedini mogući pravac prema Sarajevu) i pri tome zaobići čitav Mostar???
Pošto već vidim neke odgovore.. ne tražite dnevnu politiku tamo gdje je nema..
Pa se onda odlucilo za lijevu obalu dijelom kraj Mostara, a pa tek na kraju se odlucilo za Prenj, umjesto trase iznad Jablanice.
-
- Posts: 2393
- Joined: 11/05/2015 21:57
#25688 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Kada je započeta izgradnja? Ko potpisuje i odobrava ugovore gdje se poddionica poddionice od pet kilometara gradi preko 2-3-4 godine? Pa ovim tempom znaci 335 kilometara ako isjeckas na neke dionice od po 5 kilometara (sto i rade) i onda pomnožiš sa recimo 2 godine (optimistično) koliko im u prosjeku treba za 5km, dobiješ cifru od 134 godine dok se završi čitav AP kroz BiH. Ako smo optimistični pa kažemo da je bilo preklapanja izgradnje nekih dionica i oduzmemo, recimo 34 godine, opet to je 100 godina za izgradnju. Ako je izgradnja započeta 2001 godine znaci da će sve biti gotovo 2101. Znaci ljudi, unucima i praunucima trebate dati link od ovog pdf-a da mogu da prate jer niko od nas neće doživjeti 2101username_here wrote: ↑10/01/2023 20:26 https://www.klix.ba/biznis/izgradnja-au ... /230110133
Djeca se smiju moj reufe...
-
- Posts: 6610
- Joined: 17/02/2005 07:57
#25689 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Nisam ništa propustio..varijanta desnom obalom neretve oko Mostara je postojala samo u nacrtu prostornog plana, kad se struka uključila i počela detaljnije definisati trasu tad su je i prebacili na lijevu obalu.drug_profi wrote: ↑11/01/2023 00:26Mozda si propustio taj dio, ali je prva varijanta trase bila desna obala Neretve.neki wrote: ↑07/01/2023 21:05
I šta onda??
Tj. kako s mostarske visoravni zapadno od Neretve sići u Vrapčiće istočno od Neretve i nastaviti kroz Prenj (jer je to jedini mogući pravac prema Sarajevu) i pri tome zaobići čitav Mostar???
Pošto već vidim neke odgovore.. ne tražite dnevnu politiku tamo gdje je nema..
Pa se onda odlucilo za lijevu obalu dijelom kraj Mostara, a pa tek na kraju se odlucilo za Prenj, umjesto trase iznad Jablanice.
A ta trasa oko Jablanice je postojala samo u glavama janjičara, to bi tek bio sf
- drug_profi
- Posts: 50134
- Joined: 16/07/2012 16:00
#25690 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Pa bila je desna obala u planiranju. Pa je politika trazila malo na lijevu obalu, pa je bilo gdje ce most, pa se onda odlucilo za Pocitelj, pa onda hoce li iznad ili ispod, drz-nedaj, pa onda parlament odlucio da nece iznad jablanice ici nego kroz Prenj...eto hronologije.neki wrote: ↑11/01/2023 11:51Nisam ništa propustio..varijanta desnom obalom neretve oko Mostara je postojala samo u nacrtu prostornog plana, kad se struka uključila i počela detaljnije definisati trasu tad su je i prebacili na lijevu obalu.drug_profi wrote: ↑11/01/2023 00:26
Mozda si propustio taj dio, ali je prva varijanta trase bila desna obala Neretve.
Pa se onda odlucilo za lijevu obalu dijelom kraj Mostara, a pa tek na kraju se odlucilo za Prenj, umjesto trase iznad Jablanice.
A ta trasa oko Jablanice je postojala samo u glavama janjičara, to bi tek bio sf
A politika jeste prebacila sa desne na lijevu jer je prvobitni plan bio da se od Bradine fura sve desnom obalom Neretve.
-
- Posts: 6610
- Joined: 17/02/2005 07:57
#25691 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Nikad nije bio plan da od Bradine ide desnom obalom..već sam napisao da bi to oko Jablanice i nizvodno bilo nemoguće izvesti.drug_profi wrote: ↑11/01/2023 12:05Pa bila je desna obala u planiranju. Pa je politika trazila malo na lijevu obalu, pa je bilo gdje ce most, pa se onda odlucilo za Pocitelj, pa onda hoce li iznad ili ispod, drz-nedaj, pa onda parlament odlucio da nece iznad jablanice ici nego kroz Prenj...eto hronologije.neki wrote: ↑11/01/2023 11:51
Nisam ništa propustio..varijanta desnom obalom neretve oko Mostara je postojala samo u nacrtu prostornog plana, kad se struka uključila i počela detaljnije definisati trasu tad su je i prebacili na lijevu obalu.
A ta trasa oko Jablanice je postojala samo u glavama janjičara, to bi tek bio sf
A politika jeste prebacila sa desne na lijevu jer je prvobitni plan bio da se od Bradine fura sve desnom obalom Neretve.
A i ta prvobitna trasa bliža Jablanici, koju je parlament kako navodiš izmijenio, je podrazumijevala prolazak kroz Prenj i tunel dužine 6km..
- Haris.ba
- Posts: 24175
- Joined: 08/09/2005 20:08
- drug_profi
- Posts: 50134
- Joined: 16/07/2012 16:00
#25693 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Tačno, u pravu si. Našao sam dokumente.neki wrote: ↑11/01/2023 12:17Nikad nije bio plan da od Bradine ide desnom obalom..već sam napisao da bi to oko Jablanice i nizvodno bilo nemoguće izvesti.drug_profi wrote: ↑11/01/2023 12:05
Pa bila je desna obala u planiranju. Pa je politika trazila malo na lijevu obalu, pa je bilo gdje ce most, pa se onda odlucilo za Pocitelj, pa onda hoce li iznad ili ispod, drz-nedaj, pa onda parlament odlucio da nece iznad jablanice ici nego kroz Prenj...eto hronologije.
A politika jeste prebacila sa desne na lijevu jer je prvobitni plan bio da se od Bradine fura sve desnom obalom Neretve.
A i ta prvobitna trasa bliža Jablanici, koju je parlament kako navodiš izmijenio, je podrazumijevala prolazak kroz Prenj i tunel dužine 6km..
Međutim mijenjanje trase je bilo u području Mostara, to se dobro sjećam. Umjesto preko Čitluka, odlučeno je da se spušta dalje prema Počitelju.
Tad je bilo velikih napisa po medijima da će to uništiti Počitelj itd, a razlog je navodno bio što bi priključak bio na zapadnoj obali. Ili tako neka glupost samo hercegovcima bitna.
-
- Posts: 3328
- Joined: 10/04/2017 15:12
#25694 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
optički po reljefu je bilo daleko najbliže i najlogičnije da se od zvirovića do mostar jug ide zapadnom stranom i onda dalje nekako kroz prenj. naravno kod nas ništa ne ide po logici
nego može li mi neko reći zašto ovo prkno od dionice između vlakova i mostarskog raskršća stoji napušteno? za nevjerovat je da nisu u stanju napraviti tih par metara! strašno!!
nego može li mi neko reći zašto ovo prkno od dionice između vlakova i mostarskog raskršća stoji napušteno? za nevjerovat je da nisu u stanju napraviti tih par metara! strašno!!
- mk ultra
- Posts: 19139
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#25695 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
To se tenderise i pravi vec 8 godina
Nije hica ima se kuda proci
Prokletija
Nije hica ima se kuda proci
Prokletija
-
- Posts: 3328
- Joined: 10/04/2017 15:12
#25696 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
ma strašno! očito nešto nije u redu, mislio sam da EA to radi ali kad sam zadnji puta prošao tuda gradilište je bilo potpuno napušteno
a najgore od svega su one šine usred blažuja. ko je to ostavio nasred brze ceste njega treba za primjer javno objesit na marindvoru!!!
a najgore od svega su one šine usred blažuja. ko je to ostavio nasred brze ceste njega treba za primjer javno objesit na marindvoru!!!
-
- Posts: 4439
- Joined: 29/01/2018 22:14
#25697 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Postavilo se nekad da može služiti obimnoj industriji i privredi. Tad nije bilo ni B od brze ceste kojom se ti sad voziš.
Znaš kako dr. stomatologije kaže, ovaj je dobar i nećemo ga još vaditi. E treba samo vaditi
Znaš kako dr. stomatologije kaže, ovaj je dobar i nećemo ga još vaditi. E treba samo vaditi
-
- Posts: 3328
- Joined: 10/04/2017 15:12
#25698 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
znam dobro kako je to izgledalo, ja sam se od najranijeg djetinjstva često vozio tuda, na relaciji sarajevo-pazarić, što busom što autom sa starcima. ali bez obzira šta je tu bilo, koliko moraš biti malouman i kreten da ostaviš te šine preko brze ceste, to je za doktorsku disertaciju i posmatranje. posebno sada kada su jedine šine koje su ostale taj dio preko ceste, ostalo je odavno skinuto! ne znam da li postoji ikakvo održavanje tamo, pretpostavljam da nema. nisu samo te šine problem, pola šahtova je upalo nekoliko centimetara u cestu, strašno!
-
- Posts: 27539
- Joined: 20/03/2013 15:38
#25699 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Drugari, te tračnice su namjenjene naftnim terminalima, mislim da su konačno počeli da ih obnavljaju. Nekada je bila i Bosanka ali je to odavno raskupusano.
Ne vjerujem da će iko sklanjati te šine.
Ne vjerujem da će iko sklanjati te šine.
-
- Posts: 3328
- Joined: 10/04/2017 15:12
#25700 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
ma ja, kad nađu naftu!
prije, u drevna vremena je tu iza bio izvor kisele vode, pa možda nekad i nafta procuri
prije, u drevna vremena je tu iza bio izvor kisele vode, pa možda nekad i nafta procuri