Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ako bude sreće do ljeta 2022. bi mogle biti gotove dionice Tarčin-Ivan (7km) i Počitelj-Zvirovići (11km)
s tim da ovo pocitelj kako sam skontao nema jos uvijek prikljucak normalan osim onog sto je neko postavio vijugavi put ili tako nesto
ajd super 20ak kilometara je ipak napredak u bih
drug_profi wrote: ↑15/08/2021 14:30
2024 je po meni realnija jer most nije jos ni 25% uradjen, odokativno. Fale jos tri stuba pa spajanje, pa opremanje...
Vjerovatno ce tako biti sto se mosta tice. A buna sumnjam da ce se koristiti 2024. jer buna-kvanj jos nije pocela. Cak nije jos ni poznato ko ce istu raditi. Mislim prije 2026 nema nist od ove dionice buna-kvanj. Sto znaci da ce ova navodno zavrsena dionica buna-pocitelj stojati 5-6 godina bez mogucnost koristenja.
Ali nije da je to nesto novo. Svilaj-odzak ce ubrzo u petu godinu kako se ne koristi.
Vec nekoliko mjeseci traje rekonstrucuja dijela autoputa od Jošanice do Podlugova. Voznja je znatno usporena, vozi se 60km/h, jednom trakom, ali zato cijena cestarine ista
Moze se mafiji
Haris033 wrote: ↑15/08/2021 20:22
Vec nekoliko mjeseci traje rekonstrucuja dijela autoputa od Jošanice do Podlugova. Voznja je znatno usporena, vozi se 60km/h, jednom trakom, ali zato cijena cestarine ista
Moze se mafiji
Nigdje nisam dozivio da cijena cestarine bude smanjena zbog radova na autoputu
Haris033 wrote: ↑15/08/2021 20:22
Vec nekoliko mjeseci traje rekonstrucuja dijela autoputa od Jošanice do Podlugova. Voznja je znatno usporena, vozi se 60km/h, jednom trakom, ali zato cijena cestarine ista
Moze se mafiji
Nigdje nisam dozivio da cijena cestarine bude smanjena zbog radova na autoputu
Na dionici Josanica-Zenica, u dužini od 63 km, placam autoput 6KM, a 15 km vozim usporeno i jednom saobracajnom trakom.
Ti radovi traju 2 mjeseca i traće još 2, i tebi je to normalno?!
Preostala desna traka koja je slobodna za voziti, više nije ni za zaprežna kola. Navaljali na’kih displaya, bolje da su u rekonstrukciju puta uložili. Ma treba u zatvor trpati zbog lopovluka i to je to, bio bi ovo Dubai.
Ono je fakat sranje, ukini putarinu za dionicu Podlugovi-Josanica dok su radovi.
Isao bih ja i regionalnim putem tu dionicu ali u isto vrijeme razjebali cestu od Malesica do Starog Ilijasa, prasina do neba.
Ma ovo u Jošanici zadnjih 15 dana sam 3,4 puta prosao. Jednostavno se nista ne radi. Premalo radnika, samo se vrte. Ni jedna mašina u pokretu, a prolazio sam u različitim periodima.
Nigdje nisam dozivio da cijena cestarine bude smanjena zbog radova na autoputu
Na dionici Josanica-Zenica, u dužini od 63 km, placam autoput 6KM, a 15 km vozim usporeno i jednom saobracajnom trakom.
Ti radovi traju 2 mjeseca i traće još 2, i tebi je to normalno?!
Kako rekoh: nigdje nisam dozivio da manje platim zbog radova na autoputu ili zbog zatvorene trake
Ako bude sreće do ljeta 2022. bi mogle biti gotove dionice Tarčin-Ivan (7km) i Počitelj-Zvirovići (11km)
s tim da ovo pocitelj kako sam skontao nema jos uvijek prikljucak normalan osim onog sto je neko postavio vijugavi put ili tako nesto
ajd super 20ak kilometara je ipak napredak u bih
Taj vijugavi put se već uveliko proširuje, sto me je prilično iznenadilo obzirom da autoput do kojeg vodi neće biti gotov jos najmanje dvije godine..
Koliko sam primjetio na projektu, stari vijugavi put širine 3 metra se neće proširivati, nego će se malo sjevernije od njega (50-70 metara) praviti potpuno novi dvosmjerni standardnih dimenzija!
Do sada su uradili samo dio tog novog puta, kao i onaj dio puta koji je s druge strane petlje prema Stocu, i onda je sve stalo u martu ove godine kada su počeli raditi interregionalno čvorište, tj. spoj sa budućom JJAcestom.
Q_Line wrote: ↑16/08/2021 11:07
Koliko sam primjetio na projektu, stari vijugavi put širine 3 metra se neće proširivati, nego će se malo sjevernije od njega (50-70 metara) praviti potpuno novi dvosmjerni standardnih dimenzija!
Do sada su uradili samo dio tog novog puta, kao i onaj dio puta koji je s druge strane petlje prema Stocu, i onda je sve stalo u martu ove godine kada su počeli raditi interregionalno čvorište, tj. spoj sa budućom JJAcestom.
Tačno, ali taj novi dio puta se pravi južno od postojećeg, juče je bilo neke mehanizacije na njemu, očigledno su nastavili radove
Karikaturist wrote: ↑15/08/2021 22:49
Nigdje beli nisi ni dozivio da mjesecim na autoputu traju radovi a da se nista ne mijenja..
Od orasja do zagreba vjecito radovi i suzenja i smanjena ogranicenja na 100. U zadnjih 5 godina tako traje minimalno. To nam je najblizi primjer.
Po italiji, moze se reci, svugdje uvijek radovi nekakvi.
Ne branim ove nase nehljebare, ali je malo nerealno ocekivati povrat para zbog toga, jer to nigdje nije praksa
Karikaturist wrote: ↑15/08/2021 22:49
Nigdje beli nisi ni dozivio da mjesecim na autoputu traju radovi a da se nista ne mijenja..
Od orasja do zagreba vjecito radovi i suzenja i smanjena ogranicenja na 100. U zadnjih 5 godina tako traje minimalno. To nam je najblizi primjer.
Po italiji, moze se reci, svugdje uvijek radovi nekakvi.
Ne branim ove nase nehljebare, ali je malo nerealno ocekivati povrat para zbog toga, jer to nigdje nije praksa
Trebaju vraćat pare ako čekaš više od pola sata na Lučkom
Nigdje nisam dozivio da cijena cestarine bude smanjena zbog radova na autoputu
Na dionici Josanica-Zenica, u dužini od 63 km, placam autoput 6KM, a 15 km vozim usporeno i jednom saobracajnom trakom.
Ti radovi traju 2 mjeseca i traće još 2, i tebi je to normalno?!
Od orasja do zagreba vjecito radovi i suzenja i smanjena ogranicenja na 100. U zadnjih 5 godina tako traje minimalno. To nam je najblizi primjer.
Po italiji, moze se reci, svugdje uvijek radovi nekakvi.
Ne branim ove nase nehljebare, ali je malo nerealno ocekivati povrat para zbog toga, jer to nigdje nije praksa
Trebaju vraćat pare ako čekaš više od pola sata na Lučkom
Pa Hrvatska bi kredite dizala samo da nam vrati pare. Ono niej normalno. Jos nikad nisam naletio da nema guzve, ali u zadnje vrijeme idem na Demerje, karticom placam i furam. Obicno se ne ceka duze od par minuta.
Trebaju vraćat pare ako čekaš više od pola sata na Lučkom
Pa Hrvatska bi kredite dizala samo da nam vrati pare. Ono niej normalno. Jos nikad nisam naletio da nema guzve, ali u zadnje vrijeme idem na Demerje, karticom placam i furam. Obicno se ne ceka duze od par minuta.
Ja sam prošle nedjelje i petak prije toga začuđujuće glatko prošao.
Jako interesantna tema, pratim je redovno samo nastavite.
Ima li neko informacija, planiraju li Hrvatska i Mađarska da rade na onim svojim dijelovima koridora Vc?
Po nekom mom laičkom osjećaju čini mi se izgledno da bi do 2024. mogao biti gotov ovaj dio puta kroz RS i dionica Zenica - Poprikuše (Žepče). Uz ove komadiće u Hr i H, put Sarajevo - Budimpešta bi se skratio sa sadašnjih skoro 7 sati na nešto malo preko 4 sata, što je fantastično.
Trebao si odigrati loto. Meni se jos nikad nije desilo, a prolazio sam i radnim danima i vikendom. Nedelja popodne ubjedljivo najgore vrijeme.
Naročito u sezoni odmora.
ComaGuy wrote: ↑17/08/2021 08:24
Jako interesantna tema, pratim je redovno samo nastavite.
Ima li neko informacija, planiraju li Hrvatska i Mađarska da rade na onim svojim dijelovima koridora Vc?
Po nekom mom laičkom osjećaju čini mi se izgledno da bi do 2024. mogao biti gotov ovaj dio puta kroz RS i dionica Zenica - Poprikuše (Žepče). Uz ove komadiće u Hr i H, put Sarajevo - Budimpešta bi se skratio sa sadašnjih skoro 7 sati na nešto malo preko 4 sata, što je fantastično.
Mađari da izgrade još oko 20 km do hrvatske granice, isto kao i Hrvati do mađarske granice. Sudeći po gmaps.
Mađari su nastavili gradnju na nekih 15ak km prema hrvatskoj granici, ostao je još taj granični dio koji navodno nije još ugovoren.
Hrvatska takođe nastavila gradnju svog dijela 5c od mosta na Dravi do Belog Manastira.
Mislim da bi to sve moglo biti gotovo i spojeno do 2024
ComaGuy wrote: ↑17/08/2021 08:24
Jako interesantna tema, pratim je redovno samo nastavite.
Ima li neko informacija, planiraju li Hrvatska i Mađarska da rade na onim svojim dijelovima koridora Vc?
Po nekom mom laičkom osjećaju čini mi se izgledno da bi do 2024. mogao biti gotov ovaj dio puta kroz RS i dionica Zenica - Poprikuše (Žepče). Uz ove komadiće u Hr i H, put Sarajevo - Budimpešta bi se skratio sa sadašnjih skoro 7 sati na nešto malo preko 4 sata, što je fantastično.
Ne mislim da će ovi iz RS tako žuriti s autocestom Oni su puno ažurniji i željniji da prvo rade Semberiju
Dionica do Poprikuša bi mogla biti gotova, ako se konačno udostoje raditi i na onoj poddionici koja nedostaje. Imam osjećaj da će tu biti strašan problem i zastoj
Hrvati i Mađari rade i završit će. Koliko vidim, jedino još nisu otpočeli priču na izgradnji graničnog, ali neće oni dozvoliti da autoput stoji bez toga
ComaGuy wrote: ↑17/08/2021 08:24
Jako interesantna tema, pratim je redovno samo nastavite.
Ima li neko informacija, planiraju li Hrvatska i Mađarska da rade na onim svojim dijelovima koridora Vc?
Po nekom mom laičkom osjećaju čini mi se izgledno da bi do 2024. mogao biti gotov ovaj dio puta kroz RS i dionica Zenica - Poprikuše (Žepče). Uz ove komadiće u Hr i H, put Sarajevo - Budimpešta bi se skratio sa sadašnjih skoro 7 sati na nešto malo preko 4 sata, što je fantastično.
Ne mislim da će ovi iz RS tako žuriti s autocestom Oni su puno ažurniji i željniji da prvo rade Semberiju
Dionica do Poprikuša bi mogla biti gotova, ako se konačno udostoje raditi i na onoj poddionici koja nedostaje. Imam osjećaj da će tu biti strašan problem i zastoj
Hrvati i Mađari rade i završit će. Koliko vidim, jedino još nisu otpočeli priču na izgradnji graničnog, ali neće oni dozvoliti da autoput stoji bez toga
Mislim da je manjem entitetu najbitniji ovaj dio od AP BL-Doboj do spoja s dijelom AP FBiH odnosno do entitetske linije. I naravno most preko Save sa spojem na AP Zagreb. To je sve ukupno mala kilometraza. Ali bi imali komplet promet na svom AP i mogu na miru graditi onda od Doboja do Odzaka. Na dobitku su svakako.