Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderators: ExNihilo, anex

sv12
Posts: 269
Joined: 22/10/2013 11:48

#3376 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by sv12 » 29/10/2013 19:02

Hendrix wrote:SV12...molim da se javiš na PM, imamo posao za tebe na projektu AC...tvoje revolucionarne ideje su nam otvorile oči... :D

Toliko lupetanja a šta reći na sve to...jedino što mi pada na pamet a da bude kratko jeste da AC i njena geometrija nije kao lokalna seoska kaldrma da možeš gledati na jednom potezu, ovde su nagibi do 4% i svaka promjena je blaga i kreće kilometrima prije ili poslije. Ti vidiš sliku vijadukta i kontaš nešto štediti a što bi se reklo ne vidiš šumu od drveta...možda je upravo ovim vijaduktom izbjegnut tunel negdje niže na trasi...možda je izbjegnut ogroman nasip, rijeka...ima milion razloga od kojih ti ne znaš nijedan.

Ovo jeste pravo visok vijadukt ali je zato sigurno i bio pravo veliki razlog za njega, ali šta inžinjeri znaju...kad imamo eksperte ovako to odoka da kažu i procjene.

PS: Ja radim skoro 7 godina na projektima AC, tako da vjeruj mi imam pojma o čemu pričam. Zato nemoj bezveze glupirat se i kontrirat bez argumenata.
Cekaj ne kontam, ti radis ili ti ne radis 7 godina na projektima (zasto ce ti ovdje mnozina) AC? Mislim, sta ti jarane, sta vi jarani (ne)radite 7 godina na koridoru 5C? Ako pogledamo realiziciju, ti i vi nista ne radite 7 godina, bez obzira sa koje pozicije jahao po kreditnim sredstvima FBIH naroda, moze vas se komotno nazivati parazitima, ljencinama i nesposobnjakovicima. Da sam na tvom mjestu, to bi krio kao zmija noge da si (ne)radio zadnjih 7 godina na AC.

Prema studiji okolisa, projektovani nagib na koridoru 5C se krece do maksimalnih 4% za brzine do 130 km/h i 5% za brzine do 100 km/h.


neki
Posts: 5239
Joined: 17/02/2005 07:57

#3377 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by neki » 29/10/2013 19:24

:lol: :lol:
'bem ti internet i slobodu govora
:lol: :lol:

User avatar
Maystor
Posts: 5598
Joined: 16/07/2007 22:59
Location: Unknown

#3378 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Maystor » 29/10/2013 19:53

udrch wrote:
Maystor wrote:u periodu 2014-2018 izgradiće se sljedeće dionice:
- Svilaj - Odžak (ugovor potpisan, gradnja uskoro počinje) - 11km
- Zvirovići - Počitelj (novac obezbijeđen, glavni projekat se radi ponovo zbog poznatog slučaja oko Počitelja) - 11km
- Drivuša - Banlozi (kuvajtski kredit) - 11,5km
- Tarčin - Konjic (novo zaduženje JP Autoceste kod evropske banke) - 20km

Preostaje još da se nađe model za dio Zenica - Doboj i dio Konjic-Mostar. Za ovo prvo, ima šanse da neko uzme koncesiju ili neki oblik jpp, a ovo drugo - nije niko lud. To ćemo morati sami graditi.
ambiciozno si ovo predvidio, iako 53,5km za sljedeće 4 godine je nedovoljno..
posebno ako bi izuzeli dionicu Svilaj-Odžak sa kojom se odugovlači da bi se imalo šta pričati kad izbori krenu..
jer za tu dionicu je direktor Autocesta rekao sljedeće:
"Ovaj Ugovor znači da ćemo za 11 kilometara biti bliže našem cilju da do kraja 2014. imamo više od 100 kilometara moderne autoceste u funkciji", rekao je Ensad Karić.
znači li to da ti smatraš da Karić neće ispuniti obećanje o 100km autoceste?
Nisam ja ovdje advokat Ensada Karića. Podržavam izgradnju autoceste jer smatram da nam je to nacionalni interes, da svi trebamo to gurati naprijed (pade mi napamet poređenje, kao reprezantaciju do Brazila).
Ja sam dao svoju procjenu za narednih 5 godina, i ne mislim da je nedovoljno. Želje su jedno, a mogućnosti drugo. Čak i da imamo beskonačno para, ne vidim šta bi se to moglo sa sigurnošću izgraditi do 2018. osim ovoga što sam nabrojao. Dovoljno je reći da ne postoji glavni projekat za ostale dionice. Pa onda imaš Blagaj, vjerovatno se Bošnjaci i Hrvati neće dogovoriti jedno 20 godina oko zahtjeva za izmještanje trase iz Blagaja.
Možda nam se posreći pa neka ozbiljna firma uzme pod koncesiju dio Zenica-Doboj, napravi glavni projekat u naredne dvije godine i za još tri izgradi cestu. Ali takav razvoj događaja je jednako vjerovatan kao i to da ćemo ući u finale u Brazilu.

P.S. nema više nigdje galopirajuće izgradnje autocesta, kao što je bilo prije ekonomske krize. U Sloveniji se neće izgraditi onaj smiješni komadić koji fali prema Mariboru (Ptuj-Gruškovje) još dugi niz godina, na koridoru 5c u Hr i Mađarskoj nedostaje po 30-tak kilometara. Na ssc forumu imamo prijatelja iz Mađarske koji nam je prenio informacije da bi taj njihov dio trebao biti izgrađen do 2020., ali da pokušavaju da ubrzaju pa da bude do 2018.

User avatar
Maystor
Posts: 5598
Joined: 16/07/2007 22:59
Location: Unknown

#3379 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Maystor » 29/10/2013 20:08

@sv12, uništavaš nam temu. Dobro si došao u diskusiji, ali pokušaj se pristojno ponašati i ne budi trol.

Hendrix
Posts: 3541
Joined: 27/02/2004 00:00

#3380 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Hendrix » 29/10/2013 20:28

Sv12, ti izgleda bi na osnovu studije okoliša gradio autoput, ne znam otkud ti ta studija ali očigledno da je ona sveto slovo po tebi. Za razliku od tebe mi moramo raditi prema propisima i važećim zakonima za projektovanje koji nalažu da je maksimalni nagib 4% za 120km/h koja je računska brzina na svim dosadašnjim dionicama AC. Velika je razlika kada u studiji nešto navedeš i to ne bude tačno...nikom ništa... a kada potpišeš neki vijadukt i stojiš iza proračuna...šta misliš šta će se desiti ako nešto pođe po zlu i ko je kriv?

Ja se ne bavim studijama nego konkretnim inžinjerskim problemima, i da, autoceste u množini jer nisam radio samo našu AC...ali to nije ni važno kada se nađe neko kao ti, čita studiju okoliša i priča o nagibima krivine. To ti je kao da vozaš golfa dvojku a komentarišeš kako se treba voziti formula 1.

Generalno nisi ti jedini, i na drugim forumima sam ulazio ovako u neke glupe polemike sa ljudima izvan struke u nadi da će na kraju skontati da ovakvi mega projekti nisu šprdnja na inžinjerskom nivou. Ne očekujem da razumiješ zašto je vijadukt visok toliko, nego da razumiješ da je iza njega tim inžinjera koji su se dobro oznojili i nasikirali dok nisu skontali kako će to izgledati. Ne stoji iza proračuna i projekta nijedan šupljator politički niti bankar koji usporavaju izgradnju, neće oni odgovarati za ljudske živote i žao mi je što misliš da je ovo sve jedna zajebancija a ustvari nisi svjestan da miješaš politiku i struku...to dvoje ne ide zajedno. Političari su tu na poziciji od danas do sutra...naši objekti su tu generacijama iza nas.

A ti u međuvremenu pročitaj malo još studiju pa javi šta piše...

User avatar
respo
Posts: 12675
Joined: 15/08/2009 05:26
Location: ->oʞɐdoɐu ǝʌs ǝuǝɯ poʞ<-

#3381 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by respo » 29/10/2013 20:35

e vi strucnjaci jel ovi mostovi imaju "zidove" sa strane bas zbog vjetra?
kao sto sam vidjao na nekim tim mostovima vani i nema razloga za brigu o vjetru
naravno ima vjetra al vjerovatno puno manje nego bez tih "zidova"

i kad se uopste stavljaju ti zidovi i slicno

udrch
Posts: 8472
Joined: 14/10/2008 10:08

#3382 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by udrch » 29/10/2013 20:46

Maystor wrote:Možda nam se posreći pa neka ozbiljna firma uzme pod koncesiju dio Zenica-Doboj, napravi glavni projekat u naredne dvije godine i za još tri izgradi cestu. Ali takav razvoj događaja je jednako vjerovatan kao i to da ćemo ući u finale u Brazilu.
ako su nam tolike šanse onda sa velikim optimizmom gledam u budućnost..

VjecitiStudent
Posts: 18950
Joined: 14/08/2008 13:42
Location: Životinjska farma

#3383 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by VjecitiStudent » 29/10/2013 21:03

Maystor wrote:U narednom periodu možemo očekivati sljedeće:
- proljeće 2014. tunel Vijenac i dionica Gorica-Drivuša. Vožnjom brzinom od 130 km/h od Vogošće do kućica u Drivuši (preko puta pumpe MayPat na ulazu u Zenicu) će se stizati za 25 minuta. Oni malo sporiji vozači, za pola sata 8)
- sredina 2014. lot 3A sarajevske zaobilaznice (Butila-Vlakovo). Nejasno je da li će do tada biti završen kružni tok i vijadukt Briješće, kao ni spojna cesta između Vlakova i mostarskog raskršća.
- ljeto 2014. Kravice-Zvirovići. Ko krene u Makarsku na more, u Čapljini desno i onda autoputem. Sve ovo što je sada na karti isprekidano, od Vrgorca do Zvirovića. Nema više Doljana :)

- do izbora 2014. Vlakovo-Tarčin. Iako je rok za ovu dionicu do kraja 2014, siguran sam da će se potruditi da je završe do izbora.
2014. Zenica - Stup pola sata i onda barem još toliko do centra Sarajeva.

User avatar
drug_profi
Posts: 25324
Joined: 16/07/2012 16:00

#3384 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi » 29/10/2013 21:33

Ima sanse da zavrsimo Konjic Mostar samo ako Holandjani nadju naftu i plin u izobilju pa pocne kapati lova od eksploatacije.
E tu su sanse mozda malo bolje od finala u Brazilu.
Prenj i kad se probije ce vjerovatno biti dugo vremena samo jedna cijev, druga ce tek ako to postane usko grlo.

User avatar
respo
Posts: 12675
Joined: 15/08/2009 05:26
Location: ->oʞɐdoɐu ǝʌs ǝuǝɯ poʞ<-

#3385 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by respo » 29/10/2013 21:38

ako budu busili stranci sa dvije strane imat cemo jedanu cijev
ako budu nasi busili imat cemo dvije jer su fulali da se spoje :)

VjecitiStudent
Posts: 18950
Joined: 14/08/2008 13:42
Location: Životinjska farma

#3386 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by VjecitiStudent » 29/10/2013 21:39

EBRD
B&H’s Motorway in Corridor Vc is part of the Trans-European Network of inland corridors. This corridor connects the Port of Ploce, which is the main sea gate for Bosnian economy, with Sarajevo as the country’s capital, Osijek in the Republic of Croatia as the junction point between Corridors X (Zagreb-Belgrade motorway) and Vc and Budapest. B&H authorities earmarked the Motorway in Corridor Vc as the top strategic development project of the country. Description: Construction of new priority motorway sections of the main north-south road through Bosnia and Herzegovina (BiH), known as Corridor Vc. - Zenica to Kakanj section (length = 15.2 km); - Vlakovo to Tar?in section (length = 18.9 km); - Pocitelj to Southern Border with Croatia (length = 21.4 km); - Odzak to Norther Border with Croatia (length = 10.9 km). Objectives: The objective is to support the development of the motorway network in BiH and to provide support for the institutional strengthening of the Motorway Directorate in the Federation of Bosnia and Herzegovina including assistance to develop a public private partnership (PPP) scheme for remaining sections.
http://www.wbif.eu/projects/200

User avatar
Maystor
Posts: 5598
Joined: 16/07/2007 22:59
Location: Unknown

#3387 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Maystor » 29/10/2013 21:42

udrch wrote:
Maystor wrote:Možda nam se posreći pa neka ozbiljna firma uzme pod koncesiju dio Zenica-Doboj, napravi glavni projekat u naredne dvije godine i za još tri izgradi cestu. Ali takav razvoj događaja je jednako vjerovatan kao i to da ćemo ući u finale u Brazilu.
ako su nam tolike šanse onda sa velikim optimizmom gledam u budućnost..
evo ti jedan primjer: RS tvrdi da će do kraja 2014. potpisati ugovor sa koncesionarom za 5c kroz RS. Hajde da im povjerujemo. Čak i tada će trebati godine za izradu glavnog projekta, pa tek onda izgradnja. Drugačije ne može. Izgleda da je Dodikov ministar Čubra slagao kad je rekao da ima glavni projekat za BL-Doboj. Čini se da su krenuli s radovima u pokušaju da usput sklepaju glavni projekat. I? Nisu odmakli od zemljanih radova, ne ide to tako.
Federacija možda pronađe u 2014. partnera za Zenica-Doboj. Onda slijedi izrada glavnog projekta, pa potom izgradnja. Moja procjena je da bi taj dio mogao biti gotov negdje u periodu 2018-2020.

User avatar
Maystor
Posts: 5598
Joined: 16/07/2007 22:59
Location: Unknown

#3388 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Maystor » 29/10/2013 21:44

drugi profil wrote:Ima sanse da zavrsimo Konjic Mostar samo ako Holandjani nadju naftu i plin u izobilju pa pocne kapati lova od eksploatacije.

dobar :thumbup:

User avatar
drug_profi
Posts: 25324
Joined: 16/07/2012 16:00

#3389 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi » 29/10/2013 21:58

respo wrote:ako budu busili stranci sa dvije strane imat cemo jedanu cijev
ako budu nasi busili imat cemo dvije jer su fulali da se spoje :)
A za iste pare... :D

VjecitiStudent
Posts: 18950
Joined: 14/08/2008 13:42
Location: Životinjska farma

#3390 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by VjecitiStudent » 29/10/2013 22:24

Država wrote:'Ma znam, ali moramo Tuzlu autoputem spojiti sa Zenicom i Sarajevom. Nema nam druge...


P.S. Najviše košta kad ljudi ginu na putevima. Jbg...


:sax:
11 mrtvih u udesima prošlog vikenda, niti jedan se nije desio na trasi nekog budućeg autoputa.
http://www.oslobodjenje.ba/crna-hronika ... -11-zivota

sv12
Posts: 269
Joined: 22/10/2013 11:48

#3391 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by sv12 » 30/10/2013 00:10

Maystor wrote:@sv12, uništavaš nam temu. Dobro si došao u diskusiji, ali pokušaj se pristojno ponašati i ne budi trol.
Pusti te stare fazone diskfalifikacije diskutanta. To su stare fore navlacenja bana.

Unistavam ja vama jedino izbornu kampanju. Neko je spomenuo 100 kilometara autoceste. To je drska laz.

Ne radi se tu o 100 kilometara nove autoceste, nego o ukupnom zbiru zavrsene autoceste, sto znaci i 40 kilometara vec zavrsene i odavno pustene u promet, pod uslovom ako se zavrsi par mikro dionica koje se sad prave. Most preko Save nema sanse da se zavrsi za godinu dana, sto znaci Svilaj-Odzak (11 km dug) sa jedne strane pocinje u Savi, a sa druge ce zavrsiti u poljani, kao i SA zaobilaznica i ako se do izbora napravi.

Sto znaci ako se sve obecano zavrsi do izbora 2014 godine i Svilaj Odzak, kako bi Zlaja i co mogli presijecati crvene trake u izbornoj kampanji, sto su oni naravno i vremenski tempirali, onda ce znaci Karic i SDP zavrsiti ukupno 60 kilometara nove autoceste ili 15 kilometara godisnje u njihovom mandatu, s tim da su mnoge te mikro dionice koje se danas rade, jos zapocete u mandatu Trhulja i SDA. Jeste vise od Trhulja i SDA, ali ...

Mrsavih 15 kilometara godisnje, to je cetverogodisnji bilans Kariceve i SDP vladavine JP autoceste FBIH.

Sto znaci, SDA zavrsila 37 kilometara od profita BH Telekoma, izmedju ostalog dobila i nogu u dupe i zbog toga, ovi ce ako ispune obecanje zavrsiti 60 kilometara od kredita, za osam godina ukuno zavrseno 97 kilometara autoceste, sto znaci po ovom tempu "izgradnje" zlih sestara, za 325 kilometara koridora 5C ce biti potrebno 26 godina gradnje, sto opet znaci 8 proslo, jos 16 godina, sto opet znaci, da ce se ovim tempom autocesta koridor 5C zavrsiti daleke 2029 godine, sa naznakom da u sadasnji vremenski prosjek ulaze autocestovne dionice koje su bile najlakse za graditi, a da su ostale pretezno dionice koje su najteze za graditi.

Godina 2029 vam je gospodo realna godina zavrsetka cjelokupne trase sa ovim tempom (ne)gradnje.

Majstore, hajd' sad malo usminkaj temu, samo prije toga razmisli, cetvrtina ovih koji danas citaju ovaj post nece dozivjeti tu 2029, a jos cetvrtina nece vise voziti aute ili nece ici na duge relacije zbog starosti. Znaci balavci koji danas citaju ovaj post ce se mozda provozati kompletnom dionicom koridora 5C. A gdje, kad i od cega ce se graditi druge predvidjene i potrebne dionice, recimo one ka i od Tuzle?

User avatar
drug_profi
Posts: 25324
Joined: 16/07/2012 16:00

#3392 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi » 30/10/2013 08:35

Ciji si ti klon?

User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37050
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#3393 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Alfons Kauders » 30/10/2013 09:44

drugi profil wrote:Ciji si ti klon?
damir5, kolt12... ili neko od ostalih 100 sbihovaca sa brojcanim sufiksom

SSemir
Posts: 4565
Joined: 26/02/2009 08:42

#3394 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by SSemir » 30/10/2013 10:04

VjecitiStudent wrote:
Država wrote:'Ma znam, ali moramo Tuzlu autoputem spojiti sa Zenicom i Sarajevom. Nema nam druge...


P.S. Najviše košta kad ljudi ginu na putevima. Jbg...


:sax:
11 mrtvih u udesima prošlog vikenda, niti jedan se nije desio na trasi nekog budućeg autoputa.
http://www.oslobodjenje.ba/crna-hronika ... -11-zivota
evo jos jednog genijalca :roll: :roll:
a nisi mogao reci, niti jedan udes na autoputu nije bio? mogao si komotno pohvalno reci kako niko nije stradao na toj dionici, a kako se na dionici sa-ze magistralnom putu prije redovno ginulo? boze sacuvaj...

a ako bas hoces, pjesak je poginuo na putu kod srebrenika, znaci gdje nekad treba da bude autoput tz - brko. poginuo je covjek koji je krenuo iz tuzle u sarajevo na debilnom pruznom prijelazu, da ima autoput tuzla zepce, ne bi mozda ni on poginuo?

direstraits0078
Posts: 5249
Joined: 22/12/2011 14:41

#3395 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by direstraits0078 » 30/10/2013 10:08

S obzirom na ukupno stanje u zemlji, autocesta se radi natprosječno brzo.

VjecitiStudent
Posts: 18950
Joined: 14/08/2008 13:42
Location: Životinjska farma

#3396 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by VjecitiStudent » 30/10/2013 19:51

Maystor wrote:u periodu 2014-2018 izgradiće se sljedeće dionice:
- Svilaj - Odžak (ugovor potpisan, gradnja uskoro počinje) - 11km
- Zvirovići - Počitelj (novac obezbijeđen, glavni projekat se radi ponovo zbog poznatog slučaja oko Počitelja) - 11km
- Drivuša - Banlozi (kuvajtski kredit) - 11,5km
- Tarčin - Konjic (novo zaduženje JP Autoceste kod evropske banke) - 20km

Preostaje još da se nađe model za dio Zenica - Doboj i dio Konjic-Mostar. Za ovo prvo, ima šanse da neko uzme koncesiju ili neki oblik jpp, a ovo drugo - nije niko lud. To ćemo morati sami graditi.
EBRD se ne slaže s tobom
B&H’s Motorway in Corridor Vc is part of the Trans-European Network of inland corridors. This corridor connects the Port of Ploce, which is the main sea gate for Bosnian economy, with Sarajevo as the country’s capital, Osijek in the Republic of Croatia as the junction point between Corridors X (Zagreb-Belgrade motorway) and Vc and Budapest. B&H authorities earmarked the Motorway in Corridor Vc as the top strategic development project of the country. Description: Construction of new priority motorway sections of the main north-south road through Bosnia and Herzegovina (BiH), known as Corridor Vc. - Zenica to Kakanj section (length = 15.2 km); - Vlakovo to Tar?in section (length = 18.9 km); - Pocitelj to Southern Border with Croatia (length = 21.4 km); - Odzak to Norther Border with Croatia (length = 10.9 km). Objectives: The objective is to support the development of the motorway network in BiH and to provide support for the institutional strengthening of the Motorway Directorate in the Federation of Bosnia and Herzegovina including assistance to develop a public private partnership (PPP) scheme for remaining sections.
http://www.wbif.eu/projects/200

User avatar
Maystor
Posts: 5598
Joined: 16/07/2007 22:59
Location: Unknown

#3397 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Maystor » 30/10/2013 20:43

Izvini, ali post ti nije vrijedan komentara

User avatar
Maystor
Posts: 5598
Joined: 16/07/2007 22:59
Location: Unknown

#3398 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Maystor » 30/10/2013 20:54

Radovi odlicno napreduju prema vlakovu. Danjasnje slike (ssc)

http://imageshack.us/photo/my-images/708/4sqh.jpg

User avatar
johntra
Posts: 11784
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#3399 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by johntra » 31/10/2013 11:10

Dobre slike... :thumbup:

udrch
Posts: 8472
Joined: 14/10/2008 10:08

#3400 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by udrch » 31/10/2013 16:46

dobro je imati ove podatke negdje, da vidimo da ni ovi nisu ništa posebno uradili, kao i oni prije njih..
ova vlada je formirana 17.3.2011. godine

Jošanica - Podlugovi/Ilijaš - 11,5km - otvorena 2003. godine
Podlugovi/Ilijaš - Visoko - 8,5km - otvorena 2006.
Visoko - Dobrinje - 7,6km - otvorena 2007.
Dobrinje - Kakanj - 9km - otvorena 2008.
Kakanj - Bilješevo - 10km - otvorena 23.08.2012. (početak radova maj 2010. godine.)
tunel Vijenac - oko 3km - početak gradnje 04. avgusta 2010.
Gorica – Drivuša - 3km - početak radova 29.9.2010.
Bijača - Kravice 4,09km - početak septembar 2011. - otvorena 20.6.2013.
Kravice - Zvirovići - 5km - 10. maj 2012.
Sarajevska zaobilaznica - oko 17km
Vlakovo–Lepenica - 10,1km - početak 21. 12. 2012.
Lepenica–Suhodol - 5,5km - početak 28.8.2012.
Suhodol–Tarčin - 4,6km - početak 21.5.2012.
Svilaj - Odžak - 11km - 12.9.2013. potpisan ugovor

http://www.jpautoceste.ba/20130922711/k ... -autocesta

moja ocjena je da ovi nisu ništa bolji, a ako se ispostavi da u toku sljedeće godine ne krene gradnja bar dvije dionice po mojoj procjeni biće gori od prethodnih..

Post Reply