Nema detaljnih, koje ti tražiš.Haettenschweiler wrote:Dajte ljudi, šta me handrite? Zar stvarno nema nikakvih karata trase na netu?
Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Moderator: anex
-
- Posts: 1585
- Joined: 25/08/2008 19:33
#376 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
- burekodsira
- Posts: 3535
- Joined: 09/07/2006 00:23
#377 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
jeli u pitanju neki tal, ovo ono
-
- Posts: 635
- Joined: 15/03/2010 18:29
#378 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Hvala @stetoskop! Daj Bože da mi ikada dočekamo spajanje Sarajeva i Mostara. Čini mi se da je trasa oko Mostara i Konjica ekstremno zahtjevna, čak bih se (kao laik) usudio reći da je udio mostova i tunela na toj trasi AP nekih 80-90%.stetoskop wrote:Evo ti ovaj kmz file, pa ga otvori sa google earth i tu imaš čitavu neizgrađenu trasu koridora 5c kroz bih.Haettenschweiler wrote:Dajte ljudi, šta me handrite? Zar stvarno nema nikakvih karata trase na netu?
-
- Posts: 635
- Joined: 15/03/2010 18:29
#379 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Hvala Zlaja!zlajaBHF wrote:Ja sam ovo nasao....Haettenschweiler wrote:Dajte ljudi, šta me handrite? Zar stvarno nema nikakvih karata trase na netu?
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1296429
Oooooo Bože! Pa zar ovi potporni zidovi stvarno moraju izgledati kao da ih je šalovao moj dedo 1948 od dasaka sakupljenih u 5 različitih sela? Zar nije moguće propisati kakvi šalunzi dolaze u obzir?
Druga stvar. Zar je ovakav nered oko gradilišta stvarno potreban? Zar se ovaj šut mora razbacati 100 metara sa svake strane? Nedavno sam na TV-u gledao kako Švabe rade autoput: Iza bagera idu drobilice kamena sa par konvejera, iza njih idu graderi sa satelitskim navođenjem, iza njih valjci, iza valjaka idu laserski navođene mašine za betoniranje, iza njih kamioni i kranovi dogone most koji se postavlja u roku od 24 sata.... Sve se džombosa od posla ali gradilište svejedno izgleda kao apoteka.
Meni je jasno da su naši radnici navikli na fuš majstorluk ali zar na ovako važnom projektu nije moguće obezbijediti kvalitetan nadzor radova? Šta radi opozicija? Zar nije moguće progurati zahtjev da Švabe, Šveđani ili neki drugi nordijski narod radi nadzor?
-
- Posts: 2845
- Joined: 20/01/2010 18:34
- Location: Sarajevo
#380 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Izvor:http://www.sa-c.netTunel Vijenac je najzahtjevniji građevinski poduhvat u dosadašnjem toku izgradnje autoputa na koridoru 5c kroz našu zemlju. Radovi na ovom tunelu, koji bi u konačnici trebao skratiti razdaljinu između Sarajeva i Zenice za pet i po kilometara, sa sjeverne strane idu po planu, dok je zastoj na južnoj strani zbog toga što je slovenačka kompanija Primorje Ajdovščina otišla u stečaj.
Inžinjer rudarstva i geotehnologije Refik Hodžić, direktor projekta u ime kompanije Euro-asfalt Sarajevo, koja radi desnu cijev sa sjeverne strane, istakao je da radovi sa ulazne strane tunela sa sjeverne strane teku po planu, te da se trenutno izvode radovi u lijevoj i desnoj cijevi na stepenici, podvoznom svodu, temeljima, kao i na sanaciji jednog dijela tunela.
Spajanje cijevi
"Sa sjeverne strane smo do današnjega dana u desnoj cijevi iskopali 771 metar, a lijevoj cijevi koju radi sarajevski ŽGP 670 metara. Sa južne strane, gdje je Primorje radilo, u desnoj cijevi su iskopana 633 metra i u lijevoj cijevi 645. Ukupno imamo iskopano 2.719 metara. Desne cijevi nam je ostalo još 1.429, a lijeve 1.540 metara. Zastoj sa one strane bi, po nekom mom iskustvu koje imam, mogao da ugrozi planove za oko pola godine”, objasnio je Hodžić.
Kada je u pitanju planirani termin, trebalo je u decembru da cijevi budu spojene. Međutim, to možda potraje do maja ili juna 2013. Iako je bilo govora da bi Euro-asfalt i ŽGP, te Hidrogradnja mogli preuzeti radove i na južnoj strani, to nam iz ovih firmi nisu mogli potvrditi.
Prema feološkoj strukturi, koja je bila predviđena u projektu, na terenu je ona dosta povoljnija, kaže Refik Hodžić. Na bazi povoljnosti stoga su i radovi koje izvode dvije firme na sjevernoj strani nešto u bržem ritmu. Tako, umjesto predviđena tri metra dnevno iskopnih radova, rade 4,2 metra. To znači da bi se ciklus proboja primarne podgrade mogao izvesti u kraćem roku nego što je planirano.
Asmir Hajlovac, inženjer na gradilištu u ime firme Euro-asfalt Sarajevo, pojasnio je da, što se tiče same pojave plinova, nisu imali većih problema, zbog toga što se oni nalaze u granicama normalnim za izvođenje ovih radova.
Za razliku od sjeverne strane gdje je sve vrvjelo od radnika, na južnoj strani pustoš. Bili su tu čuvari, zaštitari i poslovođa Primorja, Bosanac, koji je živio u Sloveniji, te koji nije želio razgovarati sa novinarima. Razlog je jasan. I ova je slovenačka firma, Primorje, koja je bila preuzela gradnju Vijenca od slovenačke kompanije SCT, također, bankrotirala kao i njen prethodnik.
-
- Posts: 2711
- Joined: 12/05/2005 10:50
#381 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
A ne mislis li da mozda u BiH postoji jos ljudi osim ovih 350.000 u Sarajevu (koji kao i ti sve gledaju iz svoje perspektive), i da mozda i oni imaju pravo koristiti taj autoput? Npr, oni koji nemaju srecu da su iz epicentra svijeta, vec zive u Ljubuskom, Posusju, Sirokom, itd,.. i koji ce istog dana kada autoput na jugu Hercegovine bude zavrsen, poceti ga svakodnevno koristiti. Bez obzira sto Sarajlija Alfons to nece uciniti?Alfons Kauders wrote:
Ja se samo pitam zasto se forsiraju odredjene trase, bez obzira na ocite probleme koje nose sa sobom... Dakle u Pocitelju fali most, a most fali i u Posavini - koja se valjda treba raditi sljedeca. Znaci uradimo Hercegovinu i onda sav saobracaj s M-17 pici preko mosta u Capljini... I ja jedini vidim problem s ovim?
Ovaj autoput se ne pravi Sarajlijama, vec svima u i oko BiH, i provincijlci i zutokljunci bi to mogli vec jednom probati shvatiti...
- Alfons Kauders
- Posts: 37199
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
#382 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Za pocetak - ja sam iz Tuzle, a nas autoput zaobilazi vise nego bilo koji veci grad u FBiH (uz izuzetak Krajine). Da je do toga, onda bi pizdio i sto se radi Sarajevo - Zenica, jer mi je ta dionica u zivotu manje bitna od obilaznice ili Tarcina, zapravo nebitna mi je totalno.ins wrote:A ne mislis li da mozda u BiH postoji jos ljudi osim ovih 350.000 u Sarajevu (koji kao i ti sve gledaju iz svoje perspektive), i da mozda i oni imaju pravo koristiti taj autoput? Npr, oni koji nemaju srecu da su iz epicentra svijeta, vec zive u Ljubuskom, Posusju, Sirokom, itd,.. i koji ce istog dana kada autoput na jugu Hercegovine bude zavrsen, poceti ga svakodnevno koristiti. Bez obzira sto Sarajlija Alfons to nece uciniti?Alfons Kauders wrote:
Ja se samo pitam zasto se forsiraju odredjene trase, bez obzira na ocite probleme koje nose sa sobom... Dakle u Pocitelju fali most, a most fali i u Posavini - koja se valjda treba raditi sljedeca. Znaci uradimo Hercegovinu i onda sav saobracaj s M-17 pici preko mosta u Capljini... I ja jedini vidim problem s ovim?
Ovaj autoput se ne pravi Sarajlijama, vec svima u i oko BiH, i provincijlci i zutokljunci bi to mogli vec jednom probati shvatiti...
Dakle ne radi se o lokal-patriotizmu, vec sam uvijek mislio da ce se raditi nekim logicnim redoslijedom, da se ima kakva-takva cjelina. Npr. mislio sam da ce se uraditi Sarajevo - Zenica, obilaznica, pa ovaj potez do Tarcina i onda lagano od Zenice ka Savi dok se ne pocne raditi Prenj...
Sta cemo ovako imati? Neke patrljke autoputa, Kakanj - Sarajevo uz naplatu, pa sidjes na obilaznicu, pa onda opet do Tarcina uz naplatu, pa onda M-17 do Capljine, i na onaj juzni krak, uz naplatu i granicu? Meni to zvuci kao recept za zastoje i probleme, al et... Jos i Posavina onako reda radi.
Sto se tice kostatacije da ce i "drugi" koristiti autoput - hoce, koristice ga svi, ali nemoj zaboraviti da se radi o autoputu, koji povezuje drzave i vece regije, a ne nekom lokalnom pravcu koji za cilj ima povezati male gradove. Tako da me zaboli neka stvar za Sirokim, Kalesijom, Buzimom ili Visegradom - jednostavno nisu tema, put se radi za cijelu drzavu i mora se tretirati kao cjelina, jer inace je besmislen.
Jebo ti nas ako cemo tako gledati prioritete kod izgradnje autoputa (a sudeci prema promjenama trase na jugu, hocemo)
-
- Posts: 2995
- Joined: 10/02/2008 01:20
#383 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ima li iko info sa terena šta se dešava sa dionicom Kakanj - Bilješevo?
Kao krajnji rok nakon više probijanja pominjan je 31.05. Naravno, i taj rok je probijen. Onako laički i odokativno ima posla za još par mjeseci, pa se bojim da do zimske pauze neće ni ovo biti gotovo.
Kao krajnji rok nakon više probijanja pominjan je 31.05. Naravno, i taj rok je probijen. Onako laički i odokativno ima posla za još par mjeseci, pa se bojim da do zimske pauze neće ni ovo biti gotovo.
-
- Posts: 2711
- Joined: 12/05/2005 10:50
#384 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Pa i radi se upravo Tarcin - ZenicaAlfons Kauders wrote:
Dakle ne radi se o lokal-patriotizmu, vec sam uvijek mislio da ce se raditi nekim logicnim redoslijedom, da se ima kakva-takva cjelina. Npr. mislio sam da ce se uraditi Sarajevo - Zenica, obilaznica, pa ovaj potez do Tarcina i onda lagano od Zenice ka Savi dok se ne pocne raditi Prenj...
Sta cemo ovako imati? Neke patrljke autoputa, Kakanj - Sarajevo uz naplatu, pa sidjes na obilaznicu, pa onda opet do Tarcina uz naplatu, pa onda M-17 do Capljine, i na onaj juzni krak, uz naplatu i granicu? Meni to zvuci kao recept za zastoje i probleme, al et... Jos i Posavina onako reda radi.
Kakanj - Zenica vec skoro 2 godine, a u 2012. ce se poceti raditi na svim dionicama od Tarcina - Vlakova. To je cca 90 km neprekinutog autoputa.
Ovo sto se radi na jugu i sjeveru je daljni nastavak izgradnje.
Zasto komentarises ono o cemu nemas ni osnovne informacije?
-
- Posts: 2711
- Joined: 12/05/2005 10:50
#385 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Zadnji rok je bio koliko znam 21.06.2012., ali moguce da je opet pomjeren, jer se stalno vrse izmjene u hodu, zbog lose projektne dokumentacije.convict wrote:Ima li iko info sa terena šta se dešava sa dionicom Kakanj - Bilješevo?
Kao krajnji rok nakon više probijanja pominjan je 31.05. Naravno, i taj rok je probijen. Onako laički i odokativno ima posla za još par mjeseci, pa se bojim da do zimske pauze neće ni ovo biti gotovo.
Po izvodjacu, sve bi trebalo biti gotovo do kraja jula.
- Alfons Kauders
- Posts: 37199
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
#386 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Zavisi. U mom rjecniku "nastavak" je nesto sto se nastavlja. Trase na jugu i sjeveru se ne nastavljaju na postojeci autoput, a ovim tempom godinama ce tako i ostati. Na stranu sto jos nema ni rijeci o mostovima na Savi i Neretvi, a nekako sumnjam da se oni mogu uraditi preko noci, za male pare.ins wrote:Pa i radi se upravo Tarcin - ZenicaAlfons Kauders wrote:
Dakle ne radi se o lokal-patriotizmu, vec sam uvijek mislio da ce se raditi nekim logicnim redoslijedom, da se ima kakva-takva cjelina. Npr. mislio sam da ce se uraditi Sarajevo - Zenica, obilaznica, pa ovaj potez do Tarcina i onda lagano od Zenice ka Savi dok se ne pocne raditi Prenj...
Sta cemo ovako imati? Neke patrljke autoputa, Kakanj - Sarajevo uz naplatu, pa sidjes na obilaznicu, pa onda opet do Tarcina uz naplatu, pa onda M-17 do Capljine, i na onaj juzni krak, uz naplatu i granicu? Meni to zvuci kao recept za zastoje i probleme, al et... Jos i Posavina onako reda radi.
Kakanj - Zenica vec skoro 2 godine, a u 2012. ce se poceti raditi na svim dionicama od Tarcina - Vlakova. To je cca 90 km neprekinutog autoputa.
Ovo sto se radi na jugu i sjeveru je daljni nastavak izgradnje.
Zasto komentarises ono o cemu nemas ni osnovne informacije?
Kazes Tarcin - Zenica se radi? Ok radi se, ali nesto ne vidim da se plaho radi oko zadnjeg lota na obilaznici koji mi se cini prilicno bitnim u cijeloj prici... Ne znam kako cemo imati "90km neprekinutog autoputa" bez tog komada asfalta, al nejse.
Sad ces mozda reci da ce se i tu poceti raditi ove ili sljedece godine, ali da se ne lazemo, nece biti gotova godinama...
-
- Posts: 2711
- Joined: 12/05/2005 10:50
#387 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Osim sto je jos prije 2-3 mjeseca potpisan ugovor sa Strabagom za gradnju mosta Svilaj.Alfons Kauders wrote: Na stranu sto jos nema ni rijeci o mostovima na Savi i Neretvi, a nekako sumnjam da se oni mogu uraditi preko noci, za male pare.
Ako to nije "ni rijec", onda ne znam sta je
Kako rekoh, suvise malo znas da bi mogao komentarisati na ovu temu.
- Alfons Kauders
- Posts: 37199
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
#388 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Posteno, to sam fulo, do mene. Koji su rokovi? Da li je osigurano finansiranje?ins wrote:Osim sto je jos prije 2-3 mjeseca potpisan ugovor sa Strabagom za gradnju mosta Svilaj.Alfons Kauders wrote: Na stranu sto jos nema ni rijeci o mostovima na Savi i Neretvi, a nekako sumnjam da se oni mogu uraditi preko noci, za male pare.
Ako to nije "ni rijec", onda ne znam sta je
Kako rekoh, suvise malo znas da bi mogao komentarisati na ovu temu.
Da li je potpisan ugovor za Pocitelj? Kada ce taj most biti gotov? Da li je zavrsena eksproprijacija za lot 3? Ili im treba jos jedna decenija? Kada ce lot 3 biti gotov? Koliko ja znam, 2014 je najoptimisticniji rok, a svi znamo sta bude s tih rokova...
-
- Posts: 2711
- Joined: 12/05/2005 10:50
#389 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Pare za most Svilaj davno osigurane. Rok 2014. godina.
Most Pocitelj ceka novi projekat, zbog izmjene trase. Po novom, izgradnja je planirana za kraj 2013. godine. EBRD je vec odobrio pare za izmjenu projekta.
LOT 3 Sarajevske zaobilaznice je sada "u rukama" Autocesta Federacije, ove godine se radi ekspropriacija (vec zapocela), izgradnja je planirana za 2013.
U 2013. je jos planirano da se radi dionica Svilaj - Odzak (bit ce gotova prije mosta kojem je rok 2014.) i LOT 1 Zenicke zaobilaznice (expropriacija pri kraju)
Most Pocitelj ceka novi projekat, zbog izmjene trase. Po novom, izgradnja je planirana za kraj 2013. godine. EBRD je vec odobrio pare za izmjenu projekta.
LOT 3 Sarajevske zaobilaznice je sada "u rukama" Autocesta Federacije, ove godine se radi ekspropriacija (vec zapocela), izgradnja je planirana za 2013.
U 2013. je jos planirano da se radi dionica Svilaj - Odzak (bit ce gotova prije mosta kojem je rok 2014.) i LOT 1 Zenicke zaobilaznice (expropriacija pri kraju)
- shake69
- Posts: 7601
- Joined: 18/06/2011 01:21
- Location: Soukbunar
#390 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
@ins, ti nudis zracak optimizma na ovoj temi!ins wrote:Pare za most Svilaj davno osigurane. Rok 2014. godina.
Most Pocitelj ceka novi projekat, zbog izmjene trase. Po novom, izgradnja je planirana za kraj 2013. godine. EBRD je vec odobrio pare za izmjenu projekta.
LOT 3 Sarajevske zaobilaznice je sada "u rukama" Autocesta Federacije, ove godine se radi ekspropriacija (vec zapocela), izgradnja je planirana za 2013.
U 2013. je jos planirano da se radi dionica Svilaj - Odzak (bit ce gotova prije mosta kojem je rok 2014.) i LOT 1 Zenicke zaobilaznice (expropriacija pri kraju)
-
- Posts: 2711
- Joined: 12/05/2005 10:50
#391 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Nije to nikakav optimizam, vec stanje na terenu.
Jedan dio se pravi vec sada, jedan dio u 2013. i 2014., a bogami na jedan dio cemo sacekati jos nekoliko godina...
Ali glupo je reci "nista se ne pravi" u trenutku dok se gradi na skoro 40 kilometara duzine...
Jedan dio se pravi vec sada, jedan dio u 2013. i 2014., a bogami na jedan dio cemo sacekati jos nekoliko godina...
Ali glupo je reci "nista se ne pravi" u trenutku dok se gradi na skoro 40 kilometara duzine...
- shake69
- Posts: 7601
- Joined: 18/06/2011 01:21
- Location: Soukbunar
#392 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Upravo to. Meni je posve jasno da cemo za godinu i po do dvije, nadam se, imati skoro u potpunosti uvezano 90 km auto puta, sto je kakva-takva utjeha za sve nas. Ovi kraci na sjeveru i jugu sto se 'napadaju' na najlaksim dionicama, trebaju biti ohrabrenje i olaksanje nastavka radova makar i za deset godina, da se lijepi bosanski 'goblen' jednom i - zavrsi!ins wrote:Nije to nikakav optimizam, vec stanje na terenu.
Jedan dio se pravi vec sada, jedan dio u 2013. i 2014., a bogami na jedan dio cemo sacekati jos nekoliko godina...
Ali glupo je reci "nista se ne pravi" u trenutku dok se gradi na skoro 40 kilometara duzine...
-
- Posts: 635
- Joined: 15/03/2010 18:29
#393 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ne razumijem ljude koji pored svega što se oko njih dešava mogu biti optimisti kada se radi o učinkovitosti naše vlasti.shake69 wrote:Upravo to. Meni je posve jasno da cemo za godinu i po do dvije, nadam se, imati skoro u potpunosti uvezano 90 km auto puta, sto je kakva-takva utjeha za sve nas. Ovi kraci na sjeveru i jugu sto se 'napadaju' na najlaksim dionicama, trebaju biti ohrabrenje i olaksanje nastavka radova makar i za deset godina, da se lijepi bosanski 'goblen' jednom i - zavrsi!ins wrote:Nije to nikakav optimizam, vec stanje na terenu.
Jedan dio se pravi vec sada, jedan dio u 2013. i 2014., a bogami na jedan dio cemo sacekati jos nekoliko godina...
Ali glupo je reci "nista se ne pravi" u trenutku dok se gradi na skoro 40 kilometara duzine...
Ja sam davno spalio iluzije da nam ti ljudi mogu donjeti bilo kakvo dobro. Čak sam počeo ozbiljno vjerovati da ćemo se mi prije vratiti kenjcima i hamalima već što ćemo se provozati od Save do mora autoputem.
- Alfons Kauders
- Posts: 37199
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
#394 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Hvala na informacijama, mada i dalje nemam nimalo povjerenja u ove zvanicne rokove - sto je i glavni povod moje kuknjave.ins wrote:Pare za most Svilaj davno osigurane. Rok 2014. godina.
Most Pocitelj ceka novi projekat, zbog izmjene trase. Po novom, izgradnja je planirana za kraj 2013. godine. EBRD je vec odobrio pare za izmjenu projekta.
LOT 3 Sarajevske zaobilaznice je sada "u rukama" Autocesta Federacije, ove godine se radi ekspropriacija (vec zapocela), izgradnja je planirana za 2013.
U 2013. je jos planirano da se radi dionica Svilaj - Odzak (bit ce gotova prije mosta kojem je rok 2014.) i LOT 1 Zenicke zaobilaznice (expropriacija pri kraju)
Npr. Svilaj - mislim da je to most duzine preko pola kilometra, ne znam kako ga namjavaju zavrsiti vec u 2014 ako jos nisu ni poceli radovi? Laik jesam, ali ne vjerujem da takva grdosija moze niknuti za nekoliko mjeseci - pa ni za godinu dana.
LOT 3... Kazes izgradnja je planirana za 2013. Mislis na pocetak izgradnje? Kada ce biti pusten u promet, 2014?
Kada bi ama bas sve islo po planu, da se ne probije nijedan rok, mislim da bi svi bili presretni. Medjutim, ako gledamo dosadasnju praksu, puno su vece sanse da se rokovi "razvuku" jos koju godinu. Ja ne ocekujem da cu se provozati obilaznicom prije 2015, kamoli da ce biti 90km autoputa u jednom komadu - nadam se da grijesim, ali povjerenja u ta obecanja odavno nemam.
-
- Posts: 2711
- Joined: 12/05/2005 10:50
#395 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Mozda zato sto vjeruju svojim ocima?Haettenschweiler wrote:
Ne razumijem ljude koji pored svega što se oko njih dešava mogu biti optimisti kada se radi o učinkovitosti naše vlasti.
-
- Posts: 3818
- Joined: 02/06/2012 18:59
#396 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Možda jednog dana koridor 5C uđe u knjige istorije kao građevina pravljena vjekovima i nikad završena.
Možda to bude naš "Skadar na Bojani".
Možda to bude naš "Skadar na Bojani".
-
- Posts: 2711
- Joined: 12/05/2005 10:50
#397 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Naravno, treba biti oprezan u ocekivanjima, ni ja ne uzimam ovo zdravo za gotovo.Alfons Kauders wrote:
Kada bi ama bas sve islo po planu, da se ne probije nijedan rok, mislim da bi svi bili presretni. Medjutim, ako gledamo dosadasnju praksu, puno su vece sanse da se rokovi "razvuku" jos koju godinu. Ja ne ocekujem da cu se provozati obilaznicom prije 2015, kamoli da ce biti 90km autoputa u jednom komadu - nadam se da grijesim, ali povjerenja u ta obecanja odavno nemam.
Cinjenica je da se mnogo toga na bolje promjenilo u zadnje 2 godine, i da dionica po dionica ulaze u gradnju.
Kako rekoh, 40 km nije tako malo, pogotovo sto tu nema nikakve ravnice, vec je sve prepuno vrlo skupih objekata.
-
- Posts: 2711
- Joined: 12/05/2005 10:50
#398 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Autoput ZG - BG se pravio 50+ godina, Ljubljana - Zagreb 40+ godina a dug je svega cca 130 km...muzicar_iz_parka wrote:Možda jednog dana koridor 5C uđe u knjige istorije kao građevina pravljena vjekovima i nikad završena.
Možda to bude naš "Skadar na Bojani".
Beograd i Skoplje dan-danas, 60 godina nakon pocetka gradnje nisu spojeni autoputem
-
- Posts: 4580
- Joined: 26/02/2009 08:42
#399 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
nesto kao segrada familia? turisticki vodici ce govoriti: inace, stanovnici bih ne vjeruju da postoji zivot nakon zavrsetka autoputa. nakon 100+ godina, auput se privodi kraju i mnogi se pribojavaju sta ce se desiti kada konacno bude gotov.muzicar_iz_parka wrote:Možda jednog dana koridor 5C uđe u knjige istorije kao građevina pravljena vjekovima i nikad završena.
Možda to bude naš "Skadar na Bojani".
-
- Posts: 635
- Joined: 15/03/2010 18:29
#400 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Čemu vjerovati? 300m nasipa, par radnih mašina i jedan glavonja u džipu. Meni je to još daleko od autoputa.ins wrote:Mozda zato sto vjeruju svojim ocima?Haettenschweiler wrote:
Ne razumijem ljude koji pored svega što se oko njih dešava mogu biti optimisti kada se radi o učinkovitosti naše vlasti.
Ja vjerujem kada vidim jer se još dobro sjećam Bičakčića, Francuza i kamena temeljca.