A da, tunel Vraca je eliminisan.
Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Moderator: anex
- So What!
- Posts: 11155
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
-
- Posts: 1084
- Joined: 15/12/2011 15:25
- So What!
- Posts: 11155
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#21453 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
- drug_profi
- Posts: 50571
- Joined: 16/07/2012 16:00
#21454 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Malo mi je krivo sto ce se vijaduktima narusiti ovo podrucje oko starog grada Vranduka (Ardube).
Puno historijskih bitaka i puno krvi i kostiju je tu ostavljeno.
Ali to je cijena napretka kazu.
Puno historijskih bitaka i puno krvi i kostiju je tu ostavljeno.
Ali to je cijena napretka kazu.
- klixoris
- Posts: 6329
- Joined: 07/11/2012 09:36
- Location: u zavoju....na koljenu
#21455 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Prolazio sam sada za vikend dole prema jugu, do Pocitelja, i fino napreduju stubovi. Meni se cini da su skoro i dosli na predvidjenu visinu.
Tarcin - Ivan, dole na izlazu iz Rastelice su napravili stubove za vijadukt koji prelazi preko M17 i vec lagano premostavaju magistralu.
Jedina mana svega je sto ne ciste cestu pretjerano, pa je komplet potez prakticno od Tarcina do Bradine prljav...
Neko je pitao za Crnaju. Ne ceka se dugo, mozda 10-15 minuta, i za to vrijeme je dovoljno da prodje kompletna kolona koja se nakupi. Pored semafora dezuraju i radnici koji su na radio vezi, jer ima delegata koji prolete kroz crveno pa zaglave u tunelu...
Ali opet, prljavo katastrofa. Skidaju glodalicama beton, curi voda na sve strane, pa je unutra sve u nekakvom betonskom mulju, isto cementno mlijeko...
Tarcin - Ivan, dole na izlazu iz Rastelice su napravili stubove za vijadukt koji prelazi preko M17 i vec lagano premostavaju magistralu.
Jedina mana svega je sto ne ciste cestu pretjerano, pa je komplet potez prakticno od Tarcina do Bradine prljav...
Neko je pitao za Crnaju. Ne ceka se dugo, mozda 10-15 minuta, i za to vrijeme je dovoljno da prodje kompletna kolona koja se nakupi. Pored semafora dezuraju i radnici koji su na radio vezi, jer ima delegata koji prolete kroz crveno pa zaglave u tunelu...
Ali opet, prljavo katastrofa. Skidaju glodalicama beton, curi voda na sve strane, pa je unutra sve u nekakvom betonskom mulju, isto cementno mlijeko...
- Haris.ba
- Posts: 24795
- Joined: 08/09/2005 20:08
#21456 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
- So What!
- Posts: 11155
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#21457 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Nikada ustvari nisu ni zapoceli kopati na ovom juznom portalu, navodno je bilo problema sa eksproprijacijom.
Vjerovatno od starta nisu bili sigurni, da li ce ova solucija biti uspjesna i tek nakon sto je primjeceno da su Turci odstupili od prvobitnog projekta na dionici Donja Gracanica - Vraca te da buse neki tunel na mjestu na kojem nije bio predvidjen, ispalo je da je promijenjen plan.
-
- Posts: 6684
- Joined: 17/02/2005 07:57
#21458 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Stubovi na vijaduktu kod Počitelja su došli otprilike do pola visine.. s tim da jedan još nije ni izašao iz temeljaklixoris wrote: ↑27/04/2021 09:00 Prolazio sam sada za vikend dole prema jugu, do Pocitelja, i fino napreduju stubovi. Meni se cini da su skoro i dosli na predvidjenu visinu.
Tarcin - Ivan, dole na izlazu iz Rastelice su napravili stubove za vijadukt koji prelazi preko M17 i vec lagano premostavaju magistralu.
Jedina mana svega je sto ne ciste cestu pretjerano, pa je komplet potez prakticno od Tarcina do Bradine prljav...
Neko je pitao za Crnaju. Ne ceka se dugo, mozda 10-15 minuta, i za to vrijeme je dovoljno da prodje kompletna kolona koja se nakupi. Pored semafora dezuraju i radnici koji su na radio vezi, jer ima delegata koji prolete kroz crveno pa zaglave u tunelu...
Ali opet, prljavo katastrofa. Skidaju glodalicama beton, curi voda na sve strane, pa je unutra sve u nekakvom betonskom mulju, isto cementno mlijeko...
- klixoris
- Posts: 6329
- Joined: 07/11/2012 09:36
- Location: u zavoju....na koljenu
#21459 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Onda ce to stvarno impresivno izgledati kada se zavrsi. Jer vec sada, ako je stvarno tek na pola visine, izgleda prilicno visokoneki wrote: ↑27/04/2021 11:25Stubovi na vijaduktu kod Počitelja su došli otprilike do pola visine.. s tim da jedan još nije ni izašao iz temeljaklixoris wrote: ↑27/04/2021 09:00 Prolazio sam sada za vikend dole prema jugu, do Pocitelja, i fino napreduju stubovi. Meni se cini da su skoro i dosli na predvidjenu visinu.
Tarcin - Ivan, dole na izlazu iz Rastelice su napravili stubove za vijadukt koji prelazi preko M17 i vec lagano premostavaju magistralu.
Jedina mana svega je sto ne ciste cestu pretjerano, pa je komplet potez prakticno od Tarcina do Bradine prljav...
Neko je pitao za Crnaju. Ne ceka se dugo, mozda 10-15 minuta, i za to vrijeme je dovoljno da prodje kompletna kolona koja se nakupi. Pored semafora dezuraju i radnici koji su na radio vezi, jer ima delegata koji prolete kroz crveno pa zaglave u tunelu...
Ali opet, prljavo katastrofa. Skidaju glodalicama beton, curi voda na sve strane, pa je unutra sve u nekakvom betonskom mulju, isto cementno mlijeko...
-
- Posts: 452
- Joined: 29/04/2004 09:48
- Location: Zenica
#21460 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Tri još fale, temelj jednog je neki dan bio u medijima, za drugi stub se tek kopa temelj (odmah uz tunel na M-17), dok se za treći stub još ništa nije počelo raditi, to je onaj stub iznad željezničke pruge, i čini mi se da će biti upola manji visinom od ostalih pet.neki wrote: ↑27/04/2021 11:25Stubovi na vijaduktu kod Počitelja su došli otprilike do pola visine.. s tim da jedan još nije ni izašao iz temeljaklixoris wrote: ↑27/04/2021 09:00 Prolazio sam sada za vikend dole prema jugu, do Pocitelja, i fino napreduju stubovi. Meni se cini da su skoro i dosli na predvidjenu visinu.
Tarcin - Ivan, dole na izlazu iz Rastelice su napravili stubove za vijadukt koji prelazi preko M17 i vec lagano premostavaju magistralu.
Jedina mana svega je sto ne ciste cestu pretjerano, pa je komplet potez prakticno od Tarcina do Bradine prljav...
Neko je pitao za Crnaju. Ne ceka se dugo, mozda 10-15 minuta, i za to vrijeme je dovoljno da prodje kompletna kolona koja se nakupi. Pored semafora dezuraju i radnici koji su na radio vezi, jer ima delegata koji prolete kroz crveno pa zaglave u tunelu...
Ali opet, prljavo katastrofa. Skidaju glodalicama beton, curi voda na sve strane, pa je unutra sve u nekakvom betonskom mulju, isto cementno mlijeko...
- nineinchnails
- Posts: 1667
- Joined: 24/02/2009 12:09
#21461 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Slažem se da nisu smjeli dirati to područje. Kako su se dogovorili okolo Počitelja tako su trebali i okolo Vranduka.drug_profi wrote: ↑27/04/2021 08:32 Malo mi je krivo sto ce se vijaduktima narusiti ovo podrucje oko starog grada Vranduka (Ardube).
Puno historijskih bitaka i puno krvi i kostiju je tu ostavljeno.
Ali to je cijena napretka kazu.
Više ništa neće biti isto.
- So What!
- Posts: 11155
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#21462 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Tvrdjava Vranduk, doslovno ima tunel ispod tvrdjave, zatim ima mostove na magistrali i vec cuvene tunele Vranduk 1 i Vranduk 2 na tom potezu.nineinchnails wrote: ↑28/04/2021 08:17Slažem se da nisu smjeli dirati to područje. Kako su se dogovorili okolo Počitelja tako su trebali i okolo Vranduka.drug_profi wrote: ↑27/04/2021 08:32 Malo mi je krivo sto ce se vijaduktima narusiti ovo podrucje oko starog grada Vranduka (Ardube).
Puno historijskih bitaka i puno krvi i kostiju je tu ostavljeno.
Ali to je cijena napretka kazu.
Više ništa neće biti isto.
Autoput ide skroz s druge obale rijeke Bosne i dosta nize srednjovjekovnog grada prelazi u ove visoke mostove i definitvno ne ugrozava Stari grad Vranduk, koji se ujedno iz te pozicije i ne vidi.
Ako imate neki argument da me razuvjerite, ali ja stvarno ne vidim kako to autoput ugrozava Vranducku tvrdjavu, mozda me i razuvjerite.
Usput receno, rijeka Bosna, gotovo cijelom svojom duzinom prolazi kroz ravnija podrucja sa terasama okolo, samo u podrucju Vranduka prelazi u omanji kanjon.
- Haris.ba
- Posts: 24795
- Joined: 08/09/2005 20:08
-
- Posts: 7205
- Joined: 06/07/2009 15:44
#21464 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
sad htjedoh reći, u subotu obilazio Hercegovinu i vraćam se stara poznata panorama Počitelja iz pravca Čapljine i iza ogromni betonski piloni, vjerovatno tek do pola izgrađeni...definitivno ugrožava pogled na Počitelj i nije mi jasno kako se nije mogao pomjeriti sjevernije...
-
- Posts: 3384
- Joined: 23/05/2010 15:16
#21465 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ni meni vala nije jasno šta autoput ima s Vrandukom Može biti da nisam dovoljno upoznat sa arheološkom cjelinom, ali autoput se iz Vranduka ni ne vidi. Prolazi na baš jednoj finoj udaljenosti, i ne samo da je s druge strane rijeke, nego to vala nije ni blizu. Odokativno, ima 700-800m zračne linije najmanje i praktično dva brda između.
-
- Posts: 6684
- Joined: 17/02/2005 07:57
#21466 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Sjevernije je kanjon puno širi i bilo bi potrebno graditi puno duži vijadukt..breuer wrote: ↑28/04/2021 10:03sad htjedoh reći, u subotu obilazio Hercegovinu i vraćam se stara poznata panorama Počitelja iz pravca Čapljine i iza ogromni betonski piloni, vjerovatno tek do pola izgrađeni...definitivno ugrožava pogled na Počitelj i nije mi jasno kako se nije mogao pomjeriti sjevernije...
A generalno, ne shvatam po čemu ugrožava pogled na pocitelj??? Kad voziš ka sjeveru već si prošao pocitelj kad ugledaš pilone... čak su i autoput u vizuri pocitelja proveli kroz tunel tako da s ni on ne primjeti..čak mislim da je to i šteta jer se moglo Napravit odmorište s prelijepim pogledom na Neretvu i stari grad iz ptičje perspektive..
- drug_profi
- Posts: 50571
- Joined: 16/07/2012 16:00
#21467 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Nije tačno da je tunel ispod trvđave. već je nešto sjevernije. Sama tvrđava ima svoj zdenac koji je duboko iskopan.So What! wrote: ↑28/04/2021 09:55Tvrdjava Vranduk, doslovno ima tunel ispod tvrdjave, zatim ima mostove na magistrali i vec cuvene tunele Vranduk 1 i Vranduk 2 na tom potezu.nineinchnails wrote: ↑28/04/2021 08:17Slažem se da nisu smjeli dirati to područje. Kako su se dogovorili okolo Počitelja tako su trebali i okolo Vranduka.drug_profi wrote: ↑27/04/2021 08:32 Malo mi je krivo sto ce se vijaduktima narusiti ovo podrucje oko starog grada Vranduka (Ardube).
Puno historijskih bitaka i puno krvi i kostiju je tu ostavljeno.
Ali to je cijena napretka kazu.
Više ništa neće biti isto.
Autoput ide skroz s druge obale rijeke Bosne i dosta nize srednjovjekovnog grada prelazi u ove visoke mostove i definitvno ne ugrozava Stari grad Vranduk, koji se ujedno iz te pozicije i ne vidi.
Ako imate neki argument da me razuvjerite, ali ja stvarno ne vidim kako to autoput ugrozava Vranducku tvrdjavu, mozda me i razuvjerite.
Usput receno, rijeka Bosna, gotovo cijelom svojom duzinom prolazi kroz ravnija podrucja sa terasama okolo, samo u podrucju Vranduka prelazi u omanji kanjon.
A tačno je da je autoput daleko od ovoga. Gornje satelitske snimke nisam dobro protumačio. Autoput izlazi kod mjesta Ponirak sto je nizvodno od Vrandučkih vrata.
Ok je to.
-
- Posts: 7205
- Joined: 06/07/2009 15:44
#21468 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
kad se približavaš Počitelju iz pravca Čapljine, istovremeno gledaš predivne ostatke, a iza ogromne betonske pilone...možda se i naviknemo, morat ćemo u svakom slučaju, al mi je žao...neki wrote: ↑28/04/2021 12:06Sjevernije je kanjon puno širi i bilo bi potrebno graditi puno duži vijadukt..breuer wrote: ↑28/04/2021 10:03sad htjedoh reći, u subotu obilazio Hercegovinu i vraćam se stara poznata panorama Počitelja iz pravca Čapljine i iza ogromni betonski piloni, vjerovatno tek do pola izgrađeni...definitivno ugrožava pogled na Počitelj i nije mi jasno kako se nije mogao pomjeriti sjevernije...
A generalno, ne shvatam po čemu ugrožava pogled na pocitelj??? Kad voziš ka sjeveru već si prošao pocitelj kad ugledaš pilone... čak su i autoput u vizuri pocitelja proveli kroz tunel tako da s ni on ne primjeti..čak mislim da je to i šteta jer se moglo Napravit odmorište s prelijepim pogledom na Neretvu i stari grad iz ptičje perspektive..
-
- Posts: 1856
- Joined: 17/10/2012 18:53
#21469 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
neki wrote: ↑28/04/2021 12:06 Sjevernije je kanjon puno širi i bilo bi potrebno graditi puno duži vijadukt..
A generalno, ne shvatam po čemu ugrožava pogled na pocitelj??? Kad voziš ka sjeveru već si prošao pocitelj kad ugledaš pilone... čak su i autoput u vizuri pocitelja proveli kroz tunel tako da s ni on ne primjeti..čak mislim da je to i šteta jer se moglo Napravit odmorište s prelijepim pogledom na Neretvu i stari grad iz ptičje perspektive..
- Laertes
- Posts: 4252
- Joined: 08/01/2015 18:25
#21470 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Jel' to gotov?BAK-eV wrote: ↑28/04/2021 14:00neki wrote: ↑28/04/2021 12:06 Sjevernije je kanjon puno širi i bilo bi potrebno graditi puno duži vijadukt..
A generalno, ne shvatam po čemu ugrožava pogled na pocitelj??? Kad voziš ka sjeveru već si prošao pocitelj kad ugledaš pilone... čak su i autoput u vizuri pocitelja proveli kroz tunel tako da s ni on ne primjeti..čak mislim da je to i šteta jer se moglo Napravit odmorište s prelijepim pogledom na Neretvu i stari grad iz ptičje perspektive..
-
- Posts: 7205
- Joined: 06/07/2009 15:44
#21471 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
mirror samo, znači nije južno već sjeverno od Počitelja, al ova montaža dovoljno pokazuje grozan odnosBAK-eV wrote: ↑28/04/2021 14:00neki wrote: ↑28/04/2021 12:06 Sjevernije je kanjon puno širi i bilo bi potrebno graditi puno duži vijadukt..
A generalno, ne shvatam po čemu ugrožava pogled na pocitelj??? Kad voziš ka sjeveru već si prošao pocitelj kad ugledaš pilone... čak su i autoput u vizuri pocitelja proveli kroz tunel tako da s ni on ne primjeti..čak mislim da je to i šteta jer se moglo Napravit odmorište s prelijepim pogledom na Neretvu i stari grad iz ptičje perspektive..
- geralt
- Posts: 5184
- Joined: 14/09/2017 12:45
#21472 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ne znam, ja ne vidim problem sa Pociteljskim mostom. Meni su mostovi i nadvoznjaci lijepi objekti sami po sebi, a Pocitelj vec ima veoma vidljivu i prometnu magistralu odmah ispod. Jbg, zivimo u 2021. a ne u 1621., ne moze se ni Sebilj na Bascarsiji uslikati bez suncobrana sa Coca Cola logom u pozadini.
-
- Posts: 7205
- Joined: 06/07/2009 15:44
#21473 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
jedno je suncobran (iako se i to da izvesti pristojno ako se hoće), a drugo betonski pilon od 100 m. meni na atmosferu Počitelja djeluje pogibeljnogeralt wrote: ↑28/04/2021 14:39 Ne znam, ja ne vidim problem sa Pociteljskim mostom. Meni su mostovi i nadvoznjaci lijepi objekti sami po sebi, a Pocitelj vec ima veoma vidljivu i prometnu magistralu odmah ispod. Jbg, zivimo u 2021. a ne u 1621., ne moze se ni Sebilj na Bascarsiji uslikati bez suncobrana sa Coca Cola logom u pozadini.
po ranijem planu je i na Baščaršiji trebala biti petlja autoputa, hvala Bogu pa se od toga odustalo...
-
- Posts: 6684
- Joined: 17/02/2005 07:57
#21474 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ovo je pretjerivanje... iz pocitelja se most uopste neće vidjeti, zaklanja ga stijena na kojoj je kula...iz novog naselja hoće i u tome ne vidim nikakav problem..breuer wrote: ↑28/04/2021 14:22mirror samo, znači nije južno već sjeverno od Počitelja, al ova montaža dovoljno pokazuje grozan odnosBAK-eV wrote: ↑28/04/2021 14:00neki wrote: ↑28/04/2021 12:06 Sjevernije je kanjon puno širi i bilo bi potrebno graditi puno duži vijadukt..
A generalno, ne shvatam po čemu ugrožava pogled na pocitelj??? Kad voziš ka sjeveru već si prošao pocitelj kad ugledaš pilone... čak su i autoput u vizuri pocitelja proveli kroz tunel tako da s ni on ne primjeti..čak mislim da je to i šteta jer se moglo Napravit odmorište s prelijepim pogledom na Neretvu i stari grad iz ptičje perspektive..
- drug_profi
- Posts: 50571
- Joined: 16/07/2012 16:00
#21475 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Sa Google Eartha perspektiva otprilike koliko se moze spustiti nisko do magistrale na ulaz u stari grad s juga.
Naravno nedostaje sad vizura stijenske mase i samog starog grada sa desne strane puta, ali ocigledno je da ce vijadukt biti upecatljiv i sa ovog mjesta. Vidi se gdje ce biti na drugoj obali.