Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#20951 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Federalni parlament odobrio zaduženje za gradnju dionice na Koridoru 5C od 340 miliona eura
Image

Predstavnički dom Federalnog parlamenta odobrio je na 19. redovnoj sjednici predloženu odluku o prihvatanju zaduženja po Ugovoru o finansiranju između BiH i Evropske investicijske banke (EIB) za realizaciju Projekta izgradnje dionica autoceste Medakovo – Poprikuše na Koridoru 5-c.

Ovu odluku mora odobriti i Dom naroda da bi postala operativna, a njom je planirano zaduženje Federacije BiH od 340 miliona eura za realizaciju navedenog projekta.

Predviđeni krajnji korisnik novca i dužnik je Javno preduzeće Autoceste FBiH.

Predviđeni rok otplate kredita je 25 godina, dok je grace period petogodišnji. Rate treba da dospijevaju godišnje ili polugodišnje, u jednakim otplatama glavnice.
Klix
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#20952 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Uskoro početak izgradnje autoputa Banjaluka - Prijedor
Image

Predsjednik Narodne skupštine Republike Srpske Nedeljko Čubrilović u utorak, 23. februara, je boravio u Prijedoru gdje je razgovarao sa gradonačelnikom Daliborom Pavlovićem. Izgradnja autoputa Banjaluka-Prijedor i pozicija Prijedora u Republici Srpskoj bile su teme njihovog razgovora, prenosi prijedor24.com.

Pred Prijedorom je jedna ozbiljna investicija, a to je izgradnja autoputa čija realizacija se može očekivati u najskorije vrijeme, nakon donošenja odgovarajućih odluka Narodne skupštine, najavio je Čubrilović.

"To će biti podrška ljudima iz Prijedora koji žele da ta investicija što prije uđe u svoju realizaciju kako bi firme, prije svega iz Prijedora, i građani Prijedora i svi oni koji su naslonjeni na tu dionicu autoputa osjetili šta to donosi i šta to znači. Riječ je o realizaciji projekta na godišnjem nivou oko 100 mil EUR za jednu lokalnu zajednicu čiji je budžet nešto veći od 20 mil EUR. Može samo da se pretpostavi šta bi to moglo značiti u dohotku koji dolazi i donosi u sam grad", rekao je Čubrilović,.

Gradonačelnik Prijedora Dalibor Pavlović ocjenio je da je izgranja autoputa veoma značajna za Prijedor i Prijedorčane, jer će od toga svi imati koristi. Pavlović je dodao da je sa predsjednikom Narodne skupštine razgovarao i o pozicioniranju Prijedora u Republici Srpskoj.

"Razgovarali smo o pozicioniranju Prijedora u RS i onome što je neophodno ovom gradu, kao i tome šta Prijedor treba da uradi kako bi dobio određenu podršku od NS RS i Vlade RS. Imaćemo saradnju po svim pitanjima koja su od velikog značaja za Prijedor. Ta podrška je neupitna", rekao je Pavlović.
Akta
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#20953 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Završetak radova na izgradnji graničnog prelaza Svilaj najavljen za juni
Kako je za Istinomjer saopćio Ratko Kovačević, portparol Uprave za indirektno oporezivanje BiH (UIO BiH), radovi na izgradnji graničnog prelaza Svilaj izvode se planiranim intenzitetom.

Image
Planirani završetak radova na izgradnji Graničnog prelaza Svilaj prema dinamici izvođača radova je jun mjesec 2021. godine. Dakle, završeni su radovi na donjem stroju kako je po planu, u toku je montaža nadstrešnice i kontrolnih kućica.
Podsjećamo, gradnja mosta Svilaj započela je u augustu 2016. godine, a dvogodišnji rok nije ispoštovan tokom 2019. godine, čime se Istinomjer već bavio, te su tada ranija obećanja u vezi rokova izgradnje ovog mosta, data iz Ministarstva prometa i komunikacija BiH, ocijenjena kao neispunjena. Gradnja mosta završena je početkom jula 2020. godine. Krajem marta 2020. godine potpisan je Ugovor o izgradnji novog graničnog prijelaza Svilaj između Uprave za indirektno oporezivanje BiH i konzorcijuma NISKOGRADNJA d.o.o. Laktaši , ALFA TERM d.o.o. Mostar i TEHTON d.o.o. Banja Luka, saopćeno je iz UIO BiH.


Ovaj granični prelaz je bitan kako bi već izgrađeni međudržavni most između naše zemlje i Hrvatske bio pušten u saobraćaj, što je za hrvatski Večernji list potvrđeno iz Hrvatskih autocesta (HAC).
Most kod Svilaja završen je u cijelosti još ljetos i objekt je bez uvjetnih primjedbi prošao tehnički pregled. Puštanje u promet bit će po dovršetku radova na dijelu trase u Bosni i Hercegovini. Prema posljednjim informacijama, bosanskohercegovačka strana provodi aktivnosti na uspostavi graničnog prijelaza te bi putnički promet mostom trebao biti pušten početkom proljeća.
Gradnja mosta završena je početkom jula 2020. godine, a nešto ranije, krajem marta iste godine, potpisan je ugovor o izgradnji novog graničnog prelaza Svilaj. Iz UIO BiH su 12. maja 2020. godine obavijestili javnost da su osigurani uvjeti za “nesmetan početak radova na izgradnji graničnog prelaza Svilaj”:
Radi se o izuzetno važnom graničnom prijelazu koji se nalazi na sjeveru Bosne i Hercegovine na koridoru 5 C. Rok za završetak radova je 300 kalendarskih dana. Vrijednost ugovorenih radova je 18.713.999,35 KM sa PDV-om. Kompleks novog graničnog prijelaza Svilaj planiran je na površini od 103.000 m2. Na novom graničnom prijelazu će biti posebno odvojen putnički od teretnog saobraćaja, imaće četiri trake na ulazu u BiH i tri trake na izlazu iz BiH. U sklopu novog graničnog prijelaza biće sagrađeni objekti za smještaj službenika Uprave za indirektno oporezivanje, Granične policije BiH i inspekcijskih službi, te objekat za smještaj špeditera i banke. Prijelaz će imati i zaseban energetski blok, poseban objekat za detaljan pregled vozila, kolske vage i veliku nadstrešnicu.
U septembru prošle godine, Ratko Kovačević, portparol UIO BiH, za Istinomjer je kazao da će radovi na izgradnji graničnog prelaza Svilaj biti okončani u aprilu ove godine.
Podsjećam, novi granični prijelaz Svilaj se radi, a prema dinamici radova trebao bi biti završen u aprilu 2021. godine.
Završetak radova na graničnom prelazu važan je i zbog autoceste na Koridoru Vc, na dionici Svilaj-Odžak, koja je završena krajem 2017. godine, ali bez međudržavnog mosta i prelaza ne može biti puštena u saobraćaj.

S obzirom na to da su radovi na graničnom prelazu Svilaj u toku, uz napomenu da je prolongiran rok za završetak radova u odnosu na onaj koji je naznačen u septembru prošle godine, Istnomjer će UIO BiH za pomenuto obećanje dati ocjenu radi se na tome, uz napomenu da ćemo pratiti dalje aktivnosti na izgradnji GP Svilaj.
Istinomjer
Last edited by So What! on 26/02/2021 14:22, edited 1 time in total.
Nivelacija
Posts: 5366
Joined: 24/08/2018 23:15
Location: Travnik

#20954 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Nivelacija »

Image

Jos ni kuce koje su rusili u pojasu autoputa nisi uklonili.

Terzica je sevap smijeniti. Treba mediji da sve ove propuste objave.
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#20955 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Evo iz pera Avde Avdića i Amarilda Gutića, šta je sporno. Dakle sporan je vijadukt Donja Gračanica kojeg su gradili Turci, u suštini neka ispitivanja materijala na istom, dakle obične tehnikalije i brokratija. Vala da je nešto puklo kao što mnogi ovdje priželjkuju, moralo bi do sada izaći na vidjelo i ko bi drugo došao do te informacije nego Žurnal.

Nakon višemjesečne kontrole: Nema dozvole za zeničku zaobilaznicu, sporan vijadukt Donja Gračanica
Sve ukazuje da će izvođač „Cengiz Insaat” dobiti dodatni rok od 90 dana da otkloni komisijski uočene nedostatke, a tek treba vidjeti hoće li platiti „penale“ zbog propusta prilikom gradnje vijadukta, koji je zajedno za ostalim dijelom dionice pušten u rad 25.11.2020, a nekoliko dana potom je promet vozila obustavljen.

Image

Kako saznaje Žurnal, stručna komisija koja je posljednjih mjeseci obavljala kontrolu kvalitete izvedenih radova na vijaduktu Donja Gračanica koji se nalazi na poddionici Gračanica – Tunel Zenica, okončala je prije nekoliko dana svoj posao. Izvori Žurnala iz Autocesta FBiH i oni upoznati se dešavanjima na gradilištu, na osnovu upita iz komisije zaključuju kako je malo vjerovatno da će vijadukt dobiti saglasnost za dozvolu.

Pojedini članovi komisije smatraju kako nije obavljena validna kontrola betonske kontrukcije! Za veći dio konstrukcije izuzet je samo jedan uzorak vanjske kontrole čvrstoće betona (!?), dok za pojedine dijelove poput stupova i šipova komisiji nije prezentovani niti jedan kontrolni uzorak čvrstoće!!

„Vanjska kontrola kvaliteta obavljana je tokom decembra, dakle nakon što je već počela kontrola komisije“, navodi izvor uključen u radove na ovoj dionici.

Za komisiju nije validan ni nalaz o kontroli otpornosti na mraz rađen prije godinu dana, a sporan je i sistem odvodnje na vijaduktu. Evidentirano je da su pojedine firme bile angažovane i kao revidenti i kao stručni nadzor, iako je zabranjen angažman na nadzoru ukoliko je neko učestvovao u projektovanju i izvođenju radova. Isti izvori nam navode kako članovima komisije nije bilo jasno kako su nadzor gradnje obavljale firme koje za taj posao nisu ovlaštene!

Image

Sve ovo ne mora značiti da je u pitanju loš kvalitet radova, ali jednostavno rečeno, propisana kontrola nije provedena. Ukoliko kojim čudom izvođač naknadno ne dostavi dokaze o adekvatnoj kontroli, ista će morati stavku po stavku, stup po stup biti obavljena u narednom periodu. Sve ukazuje, tvrde naši sagovornici iz Autocesta i anagažovanih firmi, da će „Cengiz Insaat” dobiti dodatni rok od 90 dana da otkloni komisijski uočene nedostatke, a tek treba vidjeti hoće li platiti „penale“ zbog navedenih propusta.

Druge dvije poddionice - Drivuša – Klopče te Klopče – Donja Gračanica su dobile upotrebnu dozvolu. Podsjetimo, 25. novembra prošle godine iz Autocesta FBiH su najavili konačno otvaranje tzv “zeničke zaobilaznice“ za saobraćaj. Nekoliko dana kasnije dionica je zatvorena. Iz Autocesta su saopštili da je potrebno uraditi dilataciju jednog mosta, no prava istina je da dionica nije imala upotrebnu dozvolu!

Tri mjeseca kasnije i dalje obmanjuju javnost. Federalni premijer Novalić opravdava dodatno kašnjenje, iako vjerovatno zna stvarne razloge.

„Danas se moramo nositi sa tim, stabilizirati taj put i po meni, prije je bila greška preuranjeno otvaranje te dionice, dakle prije nego što je sve uređeno, da se sva klizišta stabiliziraju da bi Ministarstvo prostornog uređenja moglo izdati upotrebnu dozvolu i svi drugi organi koji to prate”, izjavio je Novalić 18. februara, okrivljujući pri tome sve i svakoga, od građana Zenice koji kao nisu željeli da autoput presjeca grad, do nadležnih za loše provedene istražne radove prije 12 godina.

Direktor Autocesta Adnan Terzić, kao kadar SBB-a, cijelu situaciju stavlja u politički kontekst, tačnije skori izbor novog direktora ovog javnog preduzeća.

“Pozadina toga je da u ambijentu kakav imamo u FBiH jedan dio sistema gura investicije, Koridor Vc, sad kad smo ubrzali radove sve to treba staviti u negativan kontekst zato što u petom mjesecu imamo izbor novog direktora Autocesta”, izjavio je nedavno Terzić

Zenička zaobilaznica mogla bi tokom mjeseca maja po drugi put biti otvorena za promet, samo ovoga puta možda svečanije, moguće i sa novim direktorom Autocesta FBiH, zavisno od dogovora SDA-HDZ koalicije. Od 2014 godine niti jedan kilometar nove autoceste nije dovršen za upotrebu. Zenička zaobilaznica građena je šest godina, potrošeno je 450 miliona maraka za 11 kilometara.
Žurnal
User avatar
parappa
Posts: 3313
Joined: 02/09/2014 21:43
Grijem se na: struju
Vozim: Lotus Esprit TurboSE

#20956 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by parappa »

Nivelacija wrote: 26/02/2021 14:14 Image

Jos ni kuce koje su rusili u pojasu autoputa nisi uklonili.

Terzica je sevap smijeniti. Treba mediji da sve ove propuste objave.
nije on kriv sto je nesprosoban. kriv je onaj koji ga je postavio na tu poziciju
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#20957 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

parappa wrote: 26/02/2021 14:28nije on kriv sto je nesprosoban. kriv je onaj koji ga je postavio na tu poziciju
Fahrudin Radoncic?

Jesu li ikako krivi ljudi koji su glasali za te ljude? Nisu nikako odgovorni je li tako, politicari zaveli diktaturu i sami se postavili na svoja mjesta.
Dzontra_Volta
Posts: 6500
Joined: 20/01/2011 11:10

#20958 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Dzontra_Volta »

jednonogi_Jack wrote: 26/02/2021 12:43 Svejedno se neće koristiti.
Nije to bitno.
Može biti da će njegovom izgradnjom uzurpirati nečije privatno zemljište, da će presjeći neki kabal ili podzemnu instalaciju, ugroziti možda okoliš i slično, a što se provjerava kroz izdavanje urbanističke i građevinske dozvole.
Da ne govorimo da je pitanje da li postoji projekat, ko ga je uradio, da li je urađeno ispitivanje nosivosti tla i sl.
User avatar
parappa
Posts: 3313
Joined: 02/09/2014 21:43
Grijem se na: struju
Vozim: Lotus Esprit TurboSE

#20959 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by parappa »

So What! wrote: 26/02/2021 14:39
parappa wrote: 26/02/2021 14:28nije on kriv sto je nesprosoban. kriv je onaj koji ga je postavio na tu poziciju
Fahrudin Radoncic?

Jesu li ikako krivi ljudi koji su glasali za te ljude? Nisu nikako odgovorni je li tako, politicari zaveli diktaturu i sami se postavili na svoja mjesta.
jednostavno ne mozes kriviti "masu" ni za sta.
radoncica kao pojedinca mozes. dobio je povjerenje odredjenog broja gradjana... postavio nesposobnog direktora i nije ga u stanju smijeniti kada je ocigledno da ne radi svoj posao. pitanje je sada, da li je terzicu to mozda i zadatak. mozda i nije tako nesposoban nego postupa po naredjenju. opet je krivica na radoncicu
User avatar
Haris.ba
Posts: 24892
Joined: 08/09/2005 20:08

#20960 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Haris.ba »

Nivelacija wrote: 26/02/2021 14:14 Image

Jos ni kuce koje su rusili u pojasu autoputa nisi uklonili.

Terzica je sevap smijeniti. Treba mediji da sve ove propuste objave.
Tesko je sa ove slike skontati, ali ove kuce ne izgledaju bas blizu autocesti? Sto su otkupljenje, ima li neki poseban razlog?
Nivelacija
Posts: 5366
Joined: 24/08/2018 23:15
Location: Travnik

#20961 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Nivelacija »

Ma preblizu autocesti, oni ih koristili i samo ovako ostavili.
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#20962 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

parappa wrote: 26/02/2021 14:47jednostavno ne mozes kriviti "masu" ni za sta.
radoncica kao pojedinca mozes. dobio je povjerenje odredjenog broja gradjana... postavio nesposobnog direktora i nije ga u stanju smijeniti kada je ocigledno da ne radi svoj posao. pitanje je sada, da li je terzicu to mozda i zadatak. mozda i nije tako nesposoban nego postupa po naredjenju. opet je krivica na radoncicu
Donekle mogu shvatiti ljude koji glasaju za Bakira, iako ne opravdavam. Ljude koji izaberu Radoncica, nikako ne mogu da shvatim i u tome je problem.

Terzic nije na sceni od jucer, pa covjek je bio premijer drzave ne tako davno, isto kao i Nedzad Brankovic, kojeg isto tako na mala vrata pokusavaju vratitu kroz ministarstvo prometa.
User avatar
Cossack
Posts: 7146
Joined: 22/12/2002 00:00
Location: Sarajevo
Vozim: Astrilaka

#20963 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Cossack »

So What! wrote: 26/02/2021 15:05
parappa wrote: 26/02/2021 14:47jednostavno ne mozes kriviti "masu" ni za sta.
radoncica kao pojedinca mozes. dobio je povjerenje odredjenog broja gradjana... postavio nesposobnog direktora i nije ga u stanju smijeniti kada je ocigledno da ne radi svoj posao. pitanje je sada, da li je terzicu to mozda i zadatak. mozda i nije tako nesposoban nego postupa po naredjenju. opet je krivica na radoncicu
Donekle mogu shvatiti ljude koji glasaju za Bakira, iako ne opravdavam. Ljude koji izaberu Radoncica, nikako ne mogu da shvatim i u tome je problem.

Terzic nije na sceni od jucer, pa covjek je bio premijer drzave ne tako davno, isto kao i Nedzad Brankovic, kojeg isto tako na mala vrata pokusavaju vratitu kroz ministarstvo prometa.
Fahro je dozivio sunovrat na proslim izborima. Valjda i to nesto govori.
u-pet-deka
Posts: 1348
Joined: 11/02/2021 22:46

#20964 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by u-pet-deka »

Šalili smo se 2003. godine da će naša djeca (u to vrijeme još uvijek nisu bila rođena) dostići punoljetnost a gradnja će i dalje trajati.

Ide previše sporo.
uvijekIInikadI
Posts: 1140
Joined: 10/11/2013 19:54

#20965 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by uvijekIInikadI »

u-pet-deka wrote: 01/03/2021 10:29 Šalili smo se 2003. godine da će naša djeca (u to vrijeme još uvijek nisu bila rođena) dostići punoljetnost a gradnja će i dalje trajati.

Ide previše sporo.
Ide sporo al će se izgurati na kraj kao i na drugoj temi na kojoj si aktivan :thumbup:
u-pet-deka
Posts: 1348
Joined: 11/02/2021 22:46

#20966 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by u-pet-deka »

uvijekIInikadI wrote: 01/03/2021 11:06
u-pet-deka wrote: 01/03/2021 10:29 Šalili smo se 2003. godine da će naša djeca (u to vrijeme još uvijek nisu bila rođena) dostići punoljetnost a gradnja će i dalje trajati.

Ide previše sporo.
Ide sporo al će se izgurati na kraj kao i na drugoj temi na kojoj si aktivan :thumbup:
Da, tamo 2045. Do tada već izgrađene dionice će biti u očajnom stanju.
uvijekIInikadI
Posts: 1140
Joined: 10/11/2013 19:54

#20967 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by uvijekIInikadI »

u-pet-deka wrote: 01/03/2021 16:42
uvijekIInikadI wrote: 01/03/2021 11:06
u-pet-deka wrote: 01/03/2021 10:29 Šalili smo se 2003. godine da će naša djeca (u to vrijeme još uvijek nisu bila rođena) dostići punoljetnost a gradnja će i dalje trajati.

Ide previše sporo.
Ide sporo al će se izgurati na kraj kao i na drugoj temi na kojoj si aktivan :thumbup:
Da, tamo 2045. Do tada već izgrađene dionice će biti u očajnom stanju.
Zamisli jos ako SDA padne s vlasti?
u-pet-deka
Posts: 1348
Joined: 11/02/2021 22:46

#20968 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by u-pet-deka »

uvijekIInikadI wrote: 01/03/2021 16:47
u-pet-deka wrote: 01/03/2021 16:42
uvijekIInikadI wrote: 01/03/2021 11:06
Ide sporo al će se izgurati na kraj kao i na drugoj temi na kojoj si aktivan :thumbup:
Da, tamo 2045. Do tada već izgrađene dionice će biti u očajnom stanju.
Zamisli jos ako SDA padne s vlasti?

Šta bi bilo kad bi bilo... SDA SDA može propasti u Sarajevu, ali ne i u provinciji.
Nivelacija
Posts: 5366
Joined: 24/08/2018 23:15
Location: Travnik

#20969 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Nivelacija »

Umirila se javnost zbog zatvorene nezavršene zeničke obilaznice. Sad u miru politika moze cekati izbor novog direktora Autocesta.
costacurta
Posts: 3515
Joined: 05/05/2005 08:25

#20970 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by costacurta »

za izgradnju predmetne dionice autoceste na Koridoru 5C je izdato pet odobrenja za građenje za pet faza izgradnje i to: trasa Drivuša - Klopče, Klopče - Donja Građanica, tunel Hum, vijadukt Donja Gračanica i petlja Donja Gračanica pristupne saobraćajnice na M-17 s bočnim naplatnim mjestom i ostalim pratećim građevnimama.

Međutim, za svaku od faza izgradnje je podnesen odvojen zahtjev za tehnički pregled i izdavanje odobrenja za upotrebu, a za trasu Drivuša - Klopče završen je tehnički pregled te je komisija dala pozitivno mišljenje pa je 14. decembra prošle godine Federalno ministarstvo prostornog uređenja izdalo rješenje o odobrenju za upotrebu ovog dijela poddionice.

Za ostale četiri faze izgradnje obilaznice tehnički pregled je još uvijek u toku, a Federalnom ministarstvu prostornog uređenja još nisu dostavljeni zapisnici i izvještaji komisija za tehnički pregled.

Radi se o veoma složenom poslu, ali i građevini, te obimnoj tehničkoj dokumentaciji koju je potrebno prekontrolisati i uporediti s izvedenim stanjem te izvršiti uvid u dokumentaciju koja se prilaže uz zahtjev za izdavanje odobrenja za upotrebu, kao i dokumentacijom koju je prema odobrenju za građenje i važećim propisima investitor dužan dati na uvid komisiji.
Ako sam dobro sVatio, svaka dionica/poddionica/faza/podfaza/LOT je faktički projekat za sebe i za svaku je potrebno izdati hebet dozvola pojedinačno, što će reći da se i sve plaća tako ponaosob za svaku dionicu od izrade projekta, izdavanja dozvola, komisija itd.
Sad mi je malo jasnije zašto je npr dionica od 11km podijeljena na 5 poddionica/LOTova/faza ili kakvih već pichkimaterina. I zašto inače svaku dionicu "cjepkaju". Koliko se samo para baca.
Majku vam hohštaplersku
User avatar
Matijevic_Vlado
Posts: 3467
Joined: 03/10/2012 14:27
Location: Da sam prazna glava, potpuno zdrava, ne bih više ništa učio za badava..

#20971 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Matijevic_Vlado »

Lot 3b dobro napreduje, jos su u toku iskopi. Ima li negdje da se vidi kako ce to izgledati, odakle pocinje vijadukt, sta, kako?
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#20972 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Matijevic_Vlado wrote: 05/03/2021 11:23 Lot 3b dobro napreduje, jos su u toku iskopi. Ima li negdje da se vidi kako ce to izgledati, odakle pocinje vijadukt, sta, kako?
Image

Image
User avatar
Hannibal41
Posts: 823
Joined: 21/04/2020 16:11

#20973 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Hannibal41 »

koliko bih ima trenutno km autoputa 😂
Q_Line
Posts: 452
Joined: 29/04/2004 09:48
Location: Zenica

#20974 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Q_Line »

Hannibal41 wrote: 06/03/2021 12:06 koliko bih ima trenutno km autoputa 😂
To je već misterija, jer dio se otvorio u novembru prošle godine, pa opet zatvorio, pa... Ko će im znati :D
User avatar
Suljagica sokak
Posts: 135
Joined: 18/02/2020 23:36

#20975 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Suljagica sokak »

Hannibal41 wrote: 06/03/2021 12:06 koliko bih ima trenutno km autoputa 😂
https://bs.wikipedia.org/wiki/Imaginarni_broj
Post Reply