Kako je čista voda, pa ovo je grehota ne flaširat...
Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Moderator: anex
- Alfons Kauders
- Posts: 37199
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
- Alfons Kauders
- Posts: 37199
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
#20877 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ok, to otpada, a šta je s priključka kod Ševaš Njiva? To bi valjda moralo biti spremno kad i most? Zna li se kakvi su tu rokovi?tec wrote: ↑23/02/2021 19:08Od Počitelja do Bune se neće moći koristiti sve dok nije gotova dionica Do poslije tunela Kvanj. A kako izgradnja treba da tek počne do neće biti otvoreno do kraja 2023 odnosno početka 2024.zlajaBHF wrote: ↑23/02/2021 19:00Autoput od granice do Bune ce se moci koristiti kad se zavrsi most u Pocitelju, jer ce to zadnje biti gotovo.Alfons Kauders wrote: ↑23/02/2021 17:55 Šta se na kraju odlučilo za Bunu? Hoće li tu biti priključak na autoput i kad bi se to gradilo?
U biti, kad bi se ovo oko Počitelja moglo koristiti, ima li kakav datum?
Koliko se sjecam, to je ljeto 2022. Mozda je i malo kasnije.
Na kraju dionice Počitelja do Bune ne postoji nikakav put ni naselje nego krš na sve strane.
-
- Posts: 3515
- Joined: 05/05/2005 08:25
#20878 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Vjerujem da si bio na nekom gradilistu u Evropi, ako nisi onda si sigurno putovao evropskim saobracajnicama jesi li vidio negdje da voda ide niz ledinu iz alkatana? Ako jesi halali mi onda.tec wrote: ↑24/02/2021 07:42Ma sa ekspertima kao ti dodik ima pravo, odu stranci vi će te nestati zauvijek. Hajde molimte genijalac reci nam u ćemu je na ovoj slici kriminal? Možda samo u mozgu glupih ljudi.costacurta wrote: ↑24/02/2021 07:35
Ljepoto naša, ponosu i diko.
Neka nama ovakvih znalaca i akademika, samo vas na rukovodeća mjesta treba instalirati i prosperitet zagarantovan
Ovako se voda podvlači pod temelje ovih podzida što će uzrokovati njihovo tonjenje, pucanje i propadanje kao i natapanje i propadanje nasipnog materijala.
Neću pričati o posljedicama po ekosistem i ekološkoj katastrofi.
Pročitaj nešto akademiče na temu uzroci pojave klizišta, degradacija tla, erozija zemljišta.
Al lakše arlaukat samo eZ De AAAA DEMOKRATIJAAAAAA
- avenija
- Posts: 1529
- Joined: 29/03/2016 16:20
#20879 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Jednom kada tuzilastvo odradi svoje i pohapsi sve nikada se se nece vise ovo desavati.
pola milijarde i voda na kraju kroz slauf tece, okolo konzerve i kamenje
POLA MILIJARDE ZENICKA OBILAZNICA
Da su jucer uhapseni svi odgovorni u lancu od Terzica do dole, vidjeli bi iduce na pozicijama kako bi se ponasali.
pola milijarde i voda na kraju kroz slauf tece, okolo konzerve i kamenje
POLA MILIJARDE ZENICKA OBILAZNICA
Da su jucer uhapseni svi odgovorni u lancu od Terzica do dole, vidjeli bi iduce na pozicijama kako bi se ponasali.
- avenija
- Posts: 1529
- Joined: 29/03/2016 16:20
#20880 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
https://zurnal.info/novost/23791/nema-d ... R1Xo_L6ucg
ovo sto pisu nema uzoraka betona i slicno je samo supljak, vec 3 mjeseca se zna kada ce biti otvorena a to su fino napisali i u zurnalu
Zenička zaobilaznica mogla bi tokom mjeseca maja po drugi put biti otvorena za promet, samo ovoga puta možda svečanije, moguće i sa novim direktorom Autocesta FBiH, zavisno od dogovora SDA-HDZ koalicije. Od 2014 godine niti jedan kilometar nove autoceste nije dovršen za upotrebu. Zenička zaobilaznica građena je šest godina, potrošeno je 450 miliona maraka za 11 kilometara.
odstupi Terzicu
ovo sto pisu nema uzoraka betona i slicno je samo supljak, vec 3 mjeseca se zna kada ce biti otvorena a to su fino napisali i u zurnalu
Zenička zaobilaznica mogla bi tokom mjeseca maja po drugi put biti otvorena za promet, samo ovoga puta možda svečanije, moguće i sa novim direktorom Autocesta FBiH, zavisno od dogovora SDA-HDZ koalicije. Od 2014 godine niti jedan kilometar nove autoceste nije dovršen za upotrebu. Zenička zaobilaznica građena je šest godina, potrošeno je 450 miliona maraka za 11 kilometara.
odstupi Terzicu
-
- Posts: 1084
- Joined: 15/12/2011 15:25
#20881 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Petlje Počitelj kada bude gotov most će biti spojena na M17 i M6. Dodatno se rade zemljani radovi za petlju za buduću Jadransko Jonsku autocestu ali to nema mnogo koristi osim ako se ne odluci napraviti polu autocestu do Stolca.Alfons Kauders wrote: ↑24/02/2021 11:16
Ok, to otpada, a šta je s priključka kod Ševaš Njiva? To bi valjda moralo biti spremno kad i most? Zna li se kakvi su tu rokovi?
- un1ted
- Posts: 9957
- Joined: 20/10/2012 13:29
- Location: Tema onih koji zaradjuju do 500KM viewtopic.php?f=77&t=82867&p=17676078#p17676
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#20883 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Autoput na Koridoru 5C (Johovac – Rudanka): Stanje radova početkom 2021. godine
Izvođenje radova na izgradnji autoputa na Koridoru 5C u Republici Srpskoj od petlje Johovac (Tovira) do pertlje Rudanka (Kostajnica) ukupne dužine l=5,65 km se uspješno odvijaju i tokom zimske sezone. Podsjećamo da su radovi počeli 24. juna 2019. godine.Ovo su omogućili relativno povoljni meteorološki uslovi, a sa druge strane, dobra organizacija rada u uslovima pandemije virusa COVID-19 i profesionalan odnos svih radnika i angažovanih poslovnih partnera do propisanih mjera zaštite zdravlja.
Na izgradnji trase autoputa, koja je već ranije probijana i spojena u čitavoj njezinoj dužini, privode se kraju zemljani radovi, izgradnja nasipa i regulacija Lukavičke rijeke (95% navedenih radova je završeno). U završnoj fazi su radovi na sanaciji desne obale rijeke Bosne (80% radova je završeno), dok su intenzivni radovi na izgradnji sistema odvodnje (20% radova završeno).
Do sada je na trasi autoputa završeno 9 objekata, od čega:
• 1 most – „Pranjkovački potok 1“,
• 8 podvožnjaka :
• „Durmići“,
• „Kostajnica“,
• „Rudanka“,
• podvožnjak 0+460,
• podvožnjak 28+961,
• podvožnjak 29+655,
• „Dijelovi“,
• podvožnjak na „Rampi 2“.
Pored navedenih objekata, završeno je i svih 8 propusta ispod trase autoputa.
U završnoj fazi izgradnje su 2 objekta (kompletiranost preko 90 %) i to:
-most preko rijeke Bosna kod petlje „Rudanka“,
-vijadukt „Rampa 1“.
U narednom periodu će se, uz povoljnu epidemiološku situaciju i očekivane još povoljnije meteorolške uslove, glavni radovi odvijati na izgradnji nezavešenih objekata, sistema odvodnje, gornjeg stroja i naplatne stanice “Rudanka”, kao i na postavljanju instalacija, prometne opreme i zvučnih barijera.
Nadzor nad radovima vrši zajedničko preduzetništvo (Joint Venture) “KREBS + KIEFER Eastern Europe GmbH (Njemačka) & GEING Krebs und Kiefer International & others ltd. (Sjeverna Makedonija)”.
Autoput na Koridoru 5C: Petlja Johovac (Tovira)
Autoput na Koridoru 5C: Petlja Johovac (Tovira)
Autoput na Koridoru 5C: Petlja Johovac (Tovira)
Autoput na Koridoru 5C: vijadukt "Rampa 1"
Autoput na Koridoru 5C: vijadukt "Rampa 1"
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#20884 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Autoput na Koridoru 5C: Petlja Rudanka (Kostajnica)
Autoput na Koridoru 5C: Most na rijeci Bosna
Autoput na Koridoru 5C: Trasa
Autoput na Koridoru 5C: Trasa
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#20885 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Integral Inžinjering
Autoput na Koridoru 5C: Trasa
Autoput na Koridoru 5C: Odvodnja
Autoput na Koridoru 5C: Pranjkovačka rijeka
Autoput na Koridoru 5C: Željeznička pruga
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#20886 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Zbog auto-puta Banjaluka - Prijedor najavljeno rušenje 237 objekata
Nezavisne
Ministar za prostorno uređenje, građevinarstvo i ekologiju Republike Srpske Srebrenka Golić rekla je danas u parlamentu Srpske da je zbog izgradnje auto-puta Banjaluka - Prijedor na području Prijedora predviđeno rušenje 80 objekata, a Banjaluke 157 objekata, od čega su 40 odsto stambeni, a 60 odsto pomoćni.
Obrazlažući prijedlog odluke o usvajanju plana parcelacije za auto-put Banjaluka - Prijedor po skraćenm postupku u Narodnj skupštini Republike Srpske, Golićeva je rekla da su netačne konstatacije koje su se mogle čuti u javnosti da se na području mjesne zajednice Kozarac ruši 300 objekata i da Republika Srpska želi da istjera određene građane koji žive tu.
"Istina je da se u Kozarcu, gdje auto-put prolaz ispod tog naseljenog mjesta, ruši samo 17 objekata, od čega četiri stambena i 12 pomoćnih, dok je 13. objekat u ruševnom stanju", rekla je Golićeva.
Prema njenim riječima, nijedan objekat neće biti srušen bez prvobitne naknade.
Ona je navela da je po prvobitnom projektu bilo predviđeno da se ruši 880 objekata, ali je resorno ministarstvo ukazalo na to i tražilo da se pronađe najbolje tehničko rješenje kako bi najmanje objekata bilo obuhvaćeno rušenjem.
Golićeva je rekla da je kineska kompanija koja ima koncesiju za ovu dionicu auto-puta izabrala kao nosioca izrade plana preduzeće Institut za građevinarstvo Banjaluka, dok je generalni projekat izrade plana auto-puta povjeren firmi "Cip" iz Beograda.
Ona je pojasnila da resorno ministarstvo sprovodi postupak donošenja plana parcelacije za ovu dionicu auto-puta, te da resorno ministarstvo nije bilo uključeno u koncesione ugovore pomenute dionice auto-puta.
Plan se izlaže na stalni javni uvid kod organa uprave koji su nadležni za poslove uređenja prostora grada Prijedor i grada Banjaluka, navodi se u obrazloženju ove odluke.
Poslancima je prezentovan ovaj plan o trasi auto-puta Banjaluka - Prijedor i koji su objekti predviđen za rušenje.
- Alfons Kauders
- Posts: 37199
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
#20887 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Jako zanimljivo štivo, kako za autoceste tako i za magistrale:
SREDNJOROČNI PROGRAM ODRŽAVANJA, ZAŠTITE, REKONSTRUKCIJE, IZGRADNJE I OBNOVE AUTOCESTA, BRZIH CESTA I MAGISTRALNIH CESTA 2020. – 2023. GODINA
Link za PDF: https://parlamentfbih.gov.ba/v2/userfil ... 23_bos.pdf
Uglavnom bez nekih većih iznenađenja i skroz novih informacija, ali ima finih detalja i rokova. Primjera radi, većina dionica autoputa je ovaj put ubačena s koliko-toliko realnim rokovima, iako ima i davno probijenih rokova (naročito na magistralama). Tu je i tunel Prenj kao i Bradina-Ovčari:
Ukratko - bilo bi super kad bi se autoceste radile dinamikom navedenom u dokumentu, ali šteta što su magistrale skoro potpuno zapostavljene, barem kad se pogledaju iznosi za autocestu i uporede s planiranim investicijama u magistrale.
SREDNJOROČNI PROGRAM ODRŽAVANJA, ZAŠTITE, REKONSTRUKCIJE, IZGRADNJE I OBNOVE AUTOCESTA, BRZIH CESTA I MAGISTRALNIH CESTA 2020. – 2023. GODINA
Link za PDF: https://parlamentfbih.gov.ba/v2/userfil ... 23_bos.pdf
Uglavnom bez nekih većih iznenađenja i skroz novih informacija, ali ima finih detalja i rokova. Primjera radi, većina dionica autoputa je ovaj put ubačena s koliko-toliko realnim rokovima, iako ima i davno probijenih rokova (naročito na magistralama). Tu je i tunel Prenj kao i Bradina-Ovčari:
Nažalost, optimizam u dijelu za autoceste se ne nastavlja i na magistralama. Planirano je jako malo sredstava i projekata do 2023: par zaobilaznica, dovršetak puta do Neuma, 4. faza Karaule (da se spusti do motela Montana) i slično. Razočaran sam što se na M.18 i dalje govori o izgradnji trake za spora vozila na potezu Stupari-Vitalj. U pitanju je jako loš teren s par aktivnih klizišta, pun sporih krivina malog radijusa. Tunel od kilometar bi tu skratio put za oko 3 kilometra (Fadil ga je pominjao pretprošle godine ali izgleda ništa od toga).
14. Ovčari - Konjic – Tunel Prenj, cca 10 km
Dionica obuhvata nekoliko važnih objekata kao što su: petlja i naplatno mjesto
Ovčari, vijadukt iznad industrijske zone Konjic, tunel dužine 2 km sa istočne strane
centra grada, most dužine 600 m preko rijeke Neretve, te otvoreni dio trase prema
tunelu Prenj kroz dolinu Bijele.
U toku su pripremne aktivnosti na izradi projektne dokumentacije – glavnog projekta
dionice Ovčari – Konjic - Tunel Prenj.
Po završetku izrade projektne dokumentacije, te ishođenja potrebnih saglasnosti,
izvršila bi se eksproprijacija zemljišta i ishodilo odobrenje za građenje. Po završetku
ovih aktivnosti provela bi se tenderska procedura izbora izvođača radova i nadzora
na ovoj dionici autoceste. Početak izgradnje se planira početkom 2023. godine sa
rokom izgradnje od 36 mjeseci. Izgradnja bi se ugovorila po modelu „crveni FIDIC“.
15. Izgradnja tunela Prenj, dužine cca. 10 km, koja osim toga obuhvaća i oko 1.500
m otvorene trase sa sjeverne strane i oko 700 m sa južne strane tunela, ukupno 12
km. Poslije provođenja tenderske procedure, sredinom 2021. godine se planira
početak izgradnje I faze kojim je obuhvaćena izgradnja jedne (desne) tunelske cijevi
u cijelosti sa svom potrebnom opremom, dok bi se na drugoj cijevi uradio iskop i
primarna podgrada sa minimumom opreme kako bi ista služila kao evakuaciona.
Sekundarna obloga i opremanje druge cijevi bi se radila u II fazi koja još nije
planirana. Planirani rok izgradnje je 70 mjeseci, tako da bi se ovi radovi završili tek
sredinom 2027. godine, čime bi se kompletirala izgradnja Koridora Vc na teritoriji
FBiH.
Ukratko - bilo bi super kad bi se autoceste radile dinamikom navedenom u dokumentu, ali šteta što su magistrale skoro potpuno zapostavljene, barem kad se pogledaju iznosi za autocestu i uporede s planiranim investicijama u magistrale.
-
- Posts: 1084
- Joined: 15/12/2011 15:25
#20888 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Tresla se gora izrodio se miš:
https://zurnal.info/novost/23791/nema-d ... -gracanica
Naravno ovdje ima genijalaca koji su urlali da se sve turcima treba dati da grade.
Novi rok da se završe radovi 90 dana, ponovni dokaz da nisu bili gotovi radovi.
I cijela scena se svodi na ovo
https://zurnal.info/novost/23791/nema-d ... -gracanica
Znači nakon svega i svih crijeva i isteričnih reakcija dijelovi koje su gradile domaće firme su redovno dobije upotrebnu dozvolu dok sda zaštićenik cengez koji je na brzinu gradio, su se pojavili propusti kao na dionici Tarčin-Vlakovo. Jer zbog brzine turci nisu pravili nikakve kotrole svojih kostrukcija.NAKON VIŠEMJESEČNE KONTROLE: Nema dozvole za zeničku zaobilaznicu, sporan vijadukt Donja Gračanica
Naravno ovdje ima genijalaca koji su urlali da se sve turcima treba dati da grade.
Novi rok da se završe radovi 90 dana, ponovni dokaz da nisu bili gotovi radovi.
I cijela scena se svodi na ovo
“Pozadina toga je da u ambijentu kakav imamo u FBiH jedan dio sistema gura investicije, Koridor Vc, sad kad smo ubrzali radove sve to treba staviti u negativan kontekst zato što u petom mjesecu imamo izbor novog direktora Autocesta”, izjavio je nedavno Terzić
Zenička zaobilaznica mogla bi tokom mjeseca maja po drugi put biti otvorena za promet, samo ovoga puta možda svečanije, moguće i sa novim direktorom Autocesta FBiH, zavisno od dogovora SDA-HDZ koalicije.
- drug_profi
- Posts: 50614
- Joined: 16/07/2012 16:00
- -Chesterfield-
- Posts: 5642
- Joined: 04/08/2020 19:22
#20890 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Koliko se može maksimalno izvući za jedan hektar obradivog zemljišta?
- Alfons Kauders
- Posts: 37199
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
#20891 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Nisam gledao detaljno jer ne pratim ovo sjeverno od Zenice, ali čini mi se da su rokovi trenutno ok. Npr. tunel Ivan i dionica do njeg prate dinamiku iz dokumenta... Da li će isto biti s ostatkom dionica na jugu ostaje da se vidi. Lijepo je imati sve zvanično u jednom dokumentu, po kvartalima, jer često ne objave datume ili kažu samo koje godine će se nešto raditi.drug_profi wrote: ↑24/02/2021 20:33 Evo ne bi mi mrsko da izvadim ovo, da mozemo kvotat za 4 godine koliko su slagali.
- drug_profi
- Posts: 50614
- Joined: 16/07/2012 16:00
#20892 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Zavisi, nekad moze i preko 10.000 kvadrata.-Chesterfield- wrote: ↑24/02/2021 21:02 Koliko se može maksimalno izvući za jedan hektar obradivog zemljišta?
- -Chesterfield-
- Posts: 5642
- Joined: 04/08/2020 19:22
#20893 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
drug_profi wrote: ↑25/02/2021 08:24Zavisi, nekad moze i preko 10.000 kvadrata.-Chesterfield- wrote: ↑24/02/2021 21:02 Koliko se može maksimalno izvući za jedan hektar obradivog zemljišta?
Koliko nude love za ekspropriaciju? Je li malo 300.000 KM
- drug_profi
- Posts: 50614
- Joined: 16/07/2012 16:00
#20894 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ne znam ti to brate. To je vrlo relativna stvar. Mnogo faktora utice.-Chesterfield- wrote: ↑25/02/2021 08:37drug_profi wrote: ↑25/02/2021 08:24Zavisi, nekad moze i preko 10.000 kvadrata.-Chesterfield- wrote: ↑24/02/2021 21:02 Koliko se može maksimalno izvući za jedan hektar obradivog zemljišta?
Koliko nude love za ekspropriaciju? Je li malo 300.000 KM
U okolici Sarajeva ima livada koje se vode kao njive ili vocnjaci 3. 4. klase, ali je moguća i gradnja. Prodaju se za oko 30 po kvadratu.
Sad gdje je to tvoje i za koliko se u blizem okruzenju moze kupiti kvadat, ne znam.
- Alfons Kauders
- Posts: 37199
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
#20895 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Važnije pitanje od "gdje je tvoje" je "jesi li uvezan i hoće li ti stranka srediti otkupnu cijenu?"
- -Chesterfield-
- Posts: 5642
- Joined: 04/08/2020 19:22
#20896 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Nije moje, nego od poznanika. Došao im poziv za tu nagodbu.drug_profi wrote: ↑25/02/2021 08:49Ne znam ti to brate. To je vrlo relativna stvar. Mnogo faktora utice.
U okolici Sarajeva ima livada koje se vode kao njive ili vocnjaci 3. 4. klase, ali je moguća i gradnja. Prodaju se za oko 30 po kvadratu.
Sad gdje je to tvoje i za koliko se u blizem okruzenju moze kupiti kvadat, ne znam.
- drug_profi
- Posts: 50614
- Joined: 16/07/2012 16:00
#20897 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Pa valjda se moze otprilike skontat za koliko se u okolici prodaje zemljiste.
- kurty
- Posts: 45061
- Joined: 17/08/2008 23:29
- Location: Made in Breza
#20898 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
kaze ciko jedan...
"ovu njivu sam htio prodati za dvije hiljade i jos bi odmah 500 potrosio sa kupcem u kafani"
dosli ovi iz autocesta i ponudise mi 75 000
ja gledam u njih i jedva izustih "pa eto, ako je to maksimalno, pristajem"
"ovu njivu sam htio prodati za dvije hiljade i jos bi odmah 500 potrosio sa kupcem u kafani"
dosli ovi iz autocesta i ponudise mi 75 000
ja gledam u njih i jedva izustih "pa eto, ako je to maksimalno, pristajem"
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#20899 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
I kod nas u Tesnju je ista prica, ljudi dobivaju nenormalno visoke ponude, samo da pristanu i da se ne ganaju sudski.
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#20900 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Izgradnja dionice Ponirak - Vranduk - 17. 02. 2021. @ NNagib (Skyscrapercity forum)