Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Moderator: anex
-
- Posts: 7940
- Joined: 10/05/2007 13:38
- Location: Sarajevo
#20451 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
šta je bio bilo je hajmo dalje. šta je planirano u ovoj godini da se otvori? koju dionicu o.g. počnju sa radom?
-
- Posts: 5366
- Joined: 24/08/2018 23:15
- Location: Travnik
#20452 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
hdz-sda vs sbbSo What! wrote: ↑17/01/2021 08:40 Baš kao što kažu, za Karaulu i Vranduk treba imati muda pa ih zatvoriti, jer postoji navika saobraćaja kroz ove tunele, a za Zeničku obilaznicu, pitanje je koliko će trebati da prođe da se takva navika uopšte stvori.
Da je meni samo znati, ko tačno ovdje koga handri s ovim dozvolama i zašto. Ono nije da će mi vožnja Zeničkom obilaznicom toliko toga promjeniti, jer da imam autoput od Nemile, osjetio bih neku drastičnu razliku u obilasku Zenicu, ali bi bio red da puste ovo više, pogotovo zato što se sad gađaju papirologijom.
- Porodice Foht
- Posts: 2828
- Joined: 14/01/2019 04:56
#20453 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Pa valjda samo Svilaj, zajedno s GP.El_comadante wrote: ↑17/01/2021 09:07 šta je bio bilo je hajmo dalje. šta je planirano u ovoj godini da se otvori? koju dionicu o.g. počnju sa radom?
-
- Posts: 1186
- Joined: 05/01/2013 16:16
#20454 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Nek sve pozatvaraju, samo nek ne puca
-
- Posts: 3422
- Joined: 17/09/2015 15:46
#20455 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Možeš li ti meni sabrati koliko će me koštati putarina od Poprikuša do Zenice? Računaj 23 dana mjesečno u oba pravca.So What! wrote: ↑17/01/2021 08:40 Baš kao što kažu, za Karaulu i Vranduk treba imati muda pa ih zatvoriti, jer postoji navika saobraćaja kroz ove tunele, a za Zeničku obilaznicu, pitanje je koliko će trebati da prođe da se takva navika uopšte stvori.
Da je meni samo znati, ko tačno ovdje koga handri s ovim dozvolama i zašto. Ono nije da će mi vožnja Zeničkom obilaznicom toliko toga promjeniti, jer da imam autoput od Nemile, osjetio bih neku drastičnu razliku u obilasku Zenicu, ali bi bio red da puste ovo više, pogotovo zato što se sad gađaju papirologijom.
-
- Posts: 3504
- Joined: 26/11/2007 15:35
- Location: TUZLA
#20456 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Kakvi Tuzlaci? O cemu ti Nevelacija? O stalnoj potrebi da je neko drugi kriv za nesposobnost ljudi postavljenih od korumpiranih i jos nesposobnih politicara?
Ko je kriv sto Karaula nema dozvolu? Alo ba, tuneli kroz koju saobraca hiljade auta dnevno nema upotrebnu dozvolu? Pa to je skandal i za nase uslove cak, daj mi imena, o cemu pisemo ovdje? Sta treba, da ljudi izginu radi nesposobnosti kretena koji su samo posobno dobili tu poziciju. Kao i onaj Covicev zet u kontroli neba, pa i ovaj Terzic koji je toliko nesposoban da ga cak ni u BH Telecomu nosu htjeli, zamisli u tako nesposobnom javnom preduzecu ga nisu htjeli.
Zatvori sve ali samo ako ce neko konacno stvarno i odgovarati pred nesposobnim i podobnim tuzeteljstvima.
Zasto niko nije dao ostavku za Zenicku zaobilaznicu??
A ta slika, iskreno nista posebno, nemoj se zavaravati, mozda da izadjes malo iz ove smrdare pa da vidis onda tih cuda, to ima svako selo u sjevernoj Italiji, Austriji, Svicarskoj i Juznoj Francuskoj. A o ostatku svijeta da ne pricamo, taj vijadukt koji se gradio sramno dugo i koji je kostao previse nije nista posebno, cak sto vise, meni je to i ruzno.
Ko je kriv sto Karaula nema dozvolu? Alo ba, tuneli kroz koju saobraca hiljade auta dnevno nema upotrebnu dozvolu? Pa to je skandal i za nase uslove cak, daj mi imena, o cemu pisemo ovdje? Sta treba, da ljudi izginu radi nesposobnosti kretena koji su samo posobno dobili tu poziciju. Kao i onaj Covicev zet u kontroli neba, pa i ovaj Terzic koji je toliko nesposoban da ga cak ni u BH Telecomu nosu htjeli, zamisli u tako nesposobnom javnom preduzecu ga nisu htjeli.
Zatvori sve ali samo ako ce neko konacno stvarno i odgovarati pred nesposobnim i podobnim tuzeteljstvima.
Zasto niko nije dao ostavku za Zenicku zaobilaznicu??
A ta slika, iskreno nista posebno, nemoj se zavaravati, mozda da izadjes malo iz ove smrdare pa da vidis onda tih cuda, to ima svako selo u sjevernoj Italiji, Austriji, Svicarskoj i Juznoj Francuskoj. A o ostatku svijeta da ne pricamo, taj vijadukt koji se gradio sramno dugo i koji je kostao previse nije nista posebno, cak sto vise, meni je to i ruzno.
-
- Posts: 736
- Joined: 17/04/2011 11:52
#20457 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Moraš imat jedno pravilo za sve, a ne zakon selektivno primjenjivat.
Ako će inspekcija ovo oko zenice držat zatvoreno valjda bi morali zatvorit sve u federacji što nema dozvolu. Od starog mosta, do karaule do individualnih kuća oko sarajeva.
Ako će inspekcija ovo oko zenice držat zatvoreno valjda bi morali zatvorit sve u federacji što nema dozvolu. Od starog mosta, do karaule do individualnih kuća oko sarajeva.
-
- Posts: 9797
- Joined: 23/02/2013 08:16
#20458 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Pa šta sad?
- geralt
- Posts: 5197
- Joined: 14/09/2017 12:45
#20459 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Problem je jednostavno u tome sto cesta iznad Klopca klizi jer nije uradjena kako treba. Kakve "politicke igre", kakvi bakraci.
Svi pricaju o dilataciji a malo ljudi konta sta to zapravo znaci. Most je na svojim nosivim stubovima koji ga drze u mjestu dok ostatak ceste klizi. Dilatacija se moze "zakrpiti" ali je problem koji lezi iza nje puno krupniji.
Cesta je zatvorena jer ne mogu naci budalu koja ce potpisati da je "u dure" kao sto su u februaru 2014. potpisali za tada nezavrseni SCC. Iskreno bi me zabrinulo kad bi se sad odjednom opet otvorilo, jer ce za ovaj problem trebati mjeseci i mjeseci da se rijesi.
Svi pricaju o dilataciji a malo ljudi konta sta to zapravo znaci. Most je na svojim nosivim stubovima koji ga drze u mjestu dok ostatak ceste klizi. Dilatacija se moze "zakrpiti" ali je problem koji lezi iza nje puno krupniji.
Cesta je zatvorena jer ne mogu naci budalu koja ce potpisati da je "u dure" kao sto su u februaru 2014. potpisali za tada nezavrseni SCC. Iskreno bi me zabrinulo kad bi se sad odjednom opet otvorilo, jer ce za ovaj problem trebati mjeseci i mjeseci da se rijesi.
-
- Posts: 3504
- Joined: 26/11/2007 15:35
- Location: TUZLA
#20460 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ovo je krupno, mediji trebaju insistirati na ovome, tolika lova data i uradjeno katastrofalno, mozda sa katastrofalnim posljedicamageralt wrote: ↑17/01/2021 21:17 Problem je jednostavno u tome sto cesta iznad Klopca klizi jer nije uradjena kako treba. Kakve "politicke igre", kakvi bakraci.
Svi pricaju o dilataciji a malo ljudi konta sta to zapravo znaci. Most je na svojim nosivim stubovima koji ga drze u mjestu dok ostatak ceste klizi. Dilatacija se moze "zakrpiti" ali je problem koji lezi iza nje puno krupniji.
Cesta je zatvorena jer ne mogu naci budalu koja ce potpisati da je "u dure" kao sto su u februaru 2014. potpisali za tada nezavrseni SCC. Iskreno bi me zabrinulo kad bi se sad odjednom opet otvorilo, jer ce za ovaj problem trebati mjeseci i mjeseci da se rijesi.
- un1ted
- Posts: 9957
- Joined: 20/10/2012 13:29
- Location: Tema onih koji zaradjuju do 500KM viewtopic.php?f=77&t=82867&p=17676078#p17676
#20461 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Gdje prijaviti da tunel nema dozvolu? Duznost svih nas je da sutra odmah izvrsimo prijavu!
- BHDragons
- Posts: 367
- Joined: 18/08/2020 15:24
#20462 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Naravno, sve po zakonu. Ne bih volio to vidjeti, ali ako zakon nalaže za to sam.Nivelacija wrote: ↑17/01/2021 00:33Da li si i ti da se radi sve po zakonu kao u slučaju Zeničke obilaznice i da li bi volio vidjeti sutra inspekciju kako zatvara tunel Karaula?
-
- Posts: 5366
- Joined: 24/08/2018 23:15
- Location: Travnik
#20463 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Znaju oni da je Karaula bez dozvole otvorena ali za 3 mjeseca se bira novo rukovodstvo autocesta pa su sada napravili problem Terzicu u Zenici kako bi ga lakse smijenili, komisije imenuju po 15 dana..SDA hoce svog covjeka..Naprimjer dionica Biljesevo Kakanj je bila otvorena i tek nakon 4 godine dobila dozvolu, isto je i sa Karaulom i Vrandukom i svim objektima u BiH ali samo je sada situacija drukčija jer je isprektor dobio naredbu zatvori obilaznicu i to je to da bi lakse sklonili za 3 mjeseca Terzica..
A Karaulu da nas hiljadu prijavi niko nista nece poduzeti i zatvoriti tunel.
- un1ted
- Posts: 9957
- Joined: 20/10/2012 13:29
- Location: Tema onih koji zaradjuju do 500KM viewtopic.php?f=77&t=82867&p=17676078#p17676
#20464 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Kako je to moguce? Ako nesto nema dozvolu, kako se moze koristiti? Pa mora biti prijava na prijavu, ako jedni ne djeluju da imaju kontrolori. Ne interesuju me igre, ali zar je moguce da se nece dobiti očitovanje ili da nema zakonski propis u kojem se kaze da moraju uraditi nadzor?Nivelacija wrote: ↑17/01/2021 23:12 A Karaulu da nas hiljadu prijavi niko nista nece poduzeti i zatvoriti tunel.
- So What!
- Posts: 11159
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#20465 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
A odakle tebi takva informacija geralte uz svo duzno postovanje.geralt wrote: ↑17/01/2021 21:17 Problem je jednostavno u tome sto cesta iznad Klopca klizi jer nije uradjena kako treba. Kakve "politicke igre", kakvi bakraci.
Svi pricaju o dilataciji a malo ljudi konta sta to zapravo znaci. Most je na svojim nosivim stubovima koji ga drze u mjestu dok ostatak ceste klizi. Dilatacija se moze "zakrpiti" ali je problem koji lezi iza nje puno krupniji.
Cesta je zatvorena jer ne mogu naci budalu koja ce potpisati da je "u dure" kao sto su u februaru 2014. potpisali za tada nezavrseni SCC. Iskreno bi me zabrinulo kad bi se sad odjednom opet otvorilo, jer ce za ovaj problem trebati mjeseci i mjeseci da se rijesi.
Da se tako nesto moze dokazati, pa mediji bi pojeli i Terzica, i Vladu koja stoji iza njega.
U cijeloj drzavi, neki od vaznijih saobracajnih objekata, takodjer nisu prosli tehnicki prijem iz nekih razloga, pa ih niko ne smije zatvoriti.
- geralt
- Posts: 5197
- Joined: 14/09/2017 12:45
#20466 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Informacija o klizistu iznad Klopca i uzrocima dilatacije mosta potice od mjestana Klopca koje licno poznajem, i u nju sam 100% siguran.So What! wrote: ↑18/01/2021 12:29 A odakle tebi takva informacija geralte uz svo duzno postovanje.
Da se tako nesto moze dokazati, pa mediji bi pojeli i Terzica, i Vladu koja stoji iza njega.
U cijeloj drzavi, neki od vaznijih saobracajnih objekata, takodjer nisu prosli tehnicki prijem iz nekih razloga, pa ih niko ne smije zatvoriti.
To cak nije ni prvo lose rijeseno kliziste na A1, imali smo ih na dionici Vlakovo-Lepenica, pa se ne sjecam da je iko od odgovornih "pojeden" zbog toga.
-
- Posts: 81600
- Joined: 10/02/2010 07:54
- Location: Bunker :D Saj ops
#20467 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
jel moguce, jel to to sto se tice argumentacije vezano za slupane pare za zenicku zaobilaznicu?Nivelacija wrote: ↑16/01/2021 20:06 Sute ovi Tuzlaci sto su najglasniji ne traze zatvaranje Karaule iako nema upotrebnu dozvolu...zanimljivo
Gledaj ovo, cudo zaista. Kao kroz Alpe
kao sto sutite za karaulu
-
- Posts: 81600
- Joined: 10/02/2010 07:54
- Location: Bunker :D Saj ops
#20468 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
slupali 20 puta vise para za dionicu, koja se jos i ne koristi, i ima alternativu
-
- Posts: 81600
- Joined: 10/02/2010 07:54
- Location: Bunker :D Saj ops
#20469 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
mozda je na zenickoj zaobilaznici veci problem no na tim dionicama?Nivelacija wrote: ↑17/01/2021 23:12Znaju oni da je Karaula bez dozvole otvorena ali za 3 mjeseca se bira novo rukovodstvo autocesta pa su sada napravili problem Terzicu u Zenici kako bi ga lakse smijenili, komisije imenuju po 15 dana..SDA hoce svog covjeka..Naprimjer dionica Biljesevo Kakanj je bila otvorena i tek nakon 4 godine dobila dozvolu, isto je i sa Karaulom i Vrandukom i svim objektima u BiH ali samo je sada situacija drukčija jer je isprektor dobio naredbu zatvori obilaznicu i to je to da bi lakse sklonili za 3 mjeseca Terzica..
A Karaulu da nas hiljadu prijavi niko nista nece poduzeti i zatvoriti tunel.
-
- Posts: 6694
- Joined: 17/02/2005 07:57
#20470 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Pola vas živi u kućama koje nemaju upotrebnu dozvolu ali ste se zabrinuli oko dva tunela kroz koje vas većina prođe jednom u tri godine
- So What!
- Posts: 11159
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#20471 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Druze, mjestani Babinog Dola kod Neuma su tvrdili da je tunel Ostrovac poceo da puca, jer su gradjevinske ekipe nakon ljetne sezone dolazile da zavrse farbanje na istom.geralt wrote: ↑18/01/2021 13:03Informacija o klizistu iznad Klopca i uzrocima dilatacije mosta potice od mjestana Klopca koje licno poznajem, i u nju sam 100% siguran.So What! wrote: ↑18/01/2021 12:29 A odakle tebi takva informacija geralte uz svo duzno postovanje.
Da se tako nesto moze dokazati, pa mediji bi pojeli i Terzica, i Vladu koja stoji iza njega.
U cijeloj drzavi, neki od vaznijih saobracajnih objekata, takodjer nisu prosli tehnicki prijem iz nekih razloga, pa ih niko ne smije zatvoriti.
To cak nije ni prvo lose rijeseno kliziste na A1, imali smo ih na dionici Vlakovo-Lepenica, pa se ne sjecam da je iko od odgovornih "pojeden" zbog toga.
Istina, gradjanima Klopca su uvalili uzasnu odvodnju i sada im nakon svake jace padavine prijeti poplava, tu realno bi se mogla i neka tuzba podici, ali odokativnom metodom mjeriti kliziste je ipak nerelevantan izvor.
Za dionicu Vlakovo - Tarcin i kliziste je realno kriv Cengiz Insaat, ali su ga JP Autoceste FBiH popravile o svom trosku.
-
- Posts: 736
- Joined: 17/04/2011 11:52
#20472 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
postoji bankovna grancija za dobro uradjen poso. neka ACFBiH naplate od toga za neki popravak ako treba.
-
- Posts: 3504
- Joined: 26/11/2007 15:35
- Location: TUZLA
#20473 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
I oni bi trebali da imaju posljedice, a posebno javni kapitalni projekti koje smo mi savjesni gradjani platili, ali i oni koji su malo manje ili nisu nikako. Ja sam uvijek za da se radi po pravilu, ako me ista vise boli u ovoj zemlji to je opsta nebriga o pravilima, pisanim i nepisanim.
- atmel
- Posts: 1656
- Joined: 02/02/2005 20:05
- Location: planet zemlja
#20474 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Čuj Alpe. Do Nemile niste dogurali. Nisi ti Alpe ni na sliki vidio. Domet vam je Vranduk i maksimala Usora/Doboj, mislim na izlet iz budžetskih dobara. Vi se ni u Hrvatskoj ne bi snašli.sumirprimus wrote: ↑18/01/2021 13:09jel moguce, jel to to sto se tice argumentacije vezano za slupane pare za zenicku zaobilaznicu?Nivelacija wrote: ↑16/01/2021 20:06 Sute ovi Tuzlaci sto su najglasniji ne traze zatvaranje Karaule iako nema upotrebnu dozvolu...zanimljivo
Gledaj ovo, cudo zaista. Kao kroz Alpe
kao sto sutite za karaulu
-
- Posts: 1186
- Joined: 05/01/2013 16:16
#20475 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Pa sta sad ? Jah, i