Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
moon_walker_90
Posts: 2354
Joined: 21/12/2012 18:16
Location: Ćućurak

#20426 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by moon_walker_90 »

Pa kako mozete porediti vremena od prije 30,40 i vise godina i danas pobogu vise? Ukratko, balkanska plemena nisu jos sazrela za demokratije jer je ovaj narod needukovan. Tacka. Ljudi idu na mjesec,mars,prave se maglev vozovi, racunari sa brzinama koje su nezamislive,roboti sve savršeniji, mi pricamo o tome sto juga nije pravila autoputeve. Ma boli me donji ud sto ih nije pravila, jer opet napravila je druge stvari koje i danas vidimo svojim ocima(termo,hidro elektrane,industrijske kombinate itd).Da li su drugi dijelovi juge dobili vise nego mi? Pa vjerovatno ali to su lobiji i interesi, i opet nije da nismo dobili nista. Sto se lokalni politicari sada ne izbore za USK kanton i Tuzlanski kanton kao sto se recimo gradi po zapadnoj hercegovini a ima barem 7 puta vise stanovnika?Za sve sto je napravljeno u starom sistemu veliko hvala,al hajmo malo ispred sebe pogledati a ne non stop nazad. Da li moze i mora bolje sada i ubuduce,apsolutno. Ako ne znaju,neka dovedu nekoga ko zna. Izvinjavam se za offtopic.
RJ57
Posts: 3400
Joined: 10/04/2017 15:12

#20427 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by RJ57 »

Bullet Tooth Tony wrote: 14/01/2021 10:36 Jeste dosadni sa egiptom :-)

Malo danasnjice jer se od proslosti ne zivi jel :D

Pa sta sad? :lol: :lol:

dobro mu je smjestila

ali ovo samo pokazuje koji je to jadni maloumnik, on nije u stanju ni dati klasičan šuplji politički odgovor, on je toliko glup i nesposoban da je to strašno

sve upravo onako kako ih so_what nazva: "hall of fame saboteri" ... fenomenalno :mrgreen: :D
Sierra club
Posts: 736
Joined: 17/04/2011 11:52

#20428 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Sierra club »

moon_walker_90 wrote: 14/01/2021 15:22 Sto se lokalni politicari sada ne izbore za USK kanton i Tuzlanski kanton kao sto se recimo gradi po zapadnoj hercegovini a ima barem 7 puta vise stanovnika
To se mora pod hitno. Mada i geografija tu igla ulogu. šta bi se desilo USK-u da hrvatska dovede Autoput od Karlovca to Velike Kladuše. Ali to neće nikad nažalost.
User avatar
geralt
Posts: 5193
Joined: 14/09/2017 12:45

#20429 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by geralt »

Sierra club wrote: 14/01/2021 14:16
drug_profi wrote: 14/01/2021 11:36 A pri tom se zanemaruje cinjenica da u to doba nije bilo nikakve potrebe za autoputevima u BiH. Potreba se pojavljuje tek u osamdesetim godinama kada je broj vozila poceo naglo rasti. Sav robni transport se fakticki obavljao zeljeznicom. Vikendom i praznicima je bilo zabranjeno prometovanje sleperima. Kao sto je i danas u uređenijim zemljama.
Prvi planovi o gradnji autoceste od Save do - Ploča govorili su o dvije milijarde tadasnjih dolara, cija je vrijednost bila otprilike 2,7x visa nego danas, tj danasnjih 5,4 milijarde dolara, iliti 4,5 milijarde eura, cca. 9 milijardi maraka.
Da nije bilo rata, i da je tranzicija isla mirno prema Markovicevom modelu, pa cak i uz mirni razlaz Republika iz SFRJ (gdje bi onda logicno uslijedila neka konfederacija iz ekonomskih razloga), vjerovatno bi gradnja autoceste u BiH krenula jos u devedesetim godinama.
Da podsjetim ove novokomponovane, da je SFRJ bila POZVANA da se pridruzi EEZ. Nudjeno je mnogo novca za tranziciju sistema, plus jeftini krediti, a uslov je bio samo privatizacija i slobodni izbori.

A nas narod je vrlo pametno glasao. Kao i uvijek.
Fina demagogija, nije Bosni trebalo autoputeva za vrijeme juge, a trebalo je Slovencima, Hrvatskoj i Srbiji. Interesantno. Oni dobili a mi nismo.

U Jugi izgleda da ni Tuzli nije trebalo da ima vode. Tuzla je tek dobila normalno snadbjevane vode koje godine? 2010?

Kažeš samo je istočno sarajevo izgradjeno poslje deytona? Pa jesil ti vidio na što je Sarajevo izgledalo poslje rata? A Mostar? Znaš li koliko se stambenih jedinica izgradilo u Sarajevu of 1995? u vogošći, gdje su RS-ovci palili svoje kuće pred odlazak u Istočno Sarajevo? u Mostaru? znaš li u kakvom je stanju bila vodvodna mreža u sarajevu do skoro?

Pričaš o putevima, a većina magistrala se već izgradilo do 1995. zar postoji potreba da se još toliko izgradi? naravno da ne? Ali ću to reći da u selu odakle sam ja porijeklom blizu tuzle, nije bilo vode, a putevi su bili makadam. Sad imaš asfalt svugdje. Prije rata u jugi imaš sela 2km od centra tuzle koji nisu imali struje ni vode ni asfalta. Sad imaš.

Mani je drago da se Autoputevi ovado grade, iako malo sporo, ali puno brže nego da smo ostali pod tom beogradskom okupacijom.
Ja u Sarajevu 2015. nisam imao vode iskljucivo zahvaljujuci SDA, a u opstini Centar Sarajevo i danas postoje naselja bez asfalta. Za poslijeratnu rekonstrukciju su stranci donirali milijarde, i opet imamo rusevine usred svih velikih gradova, a od tih milijardi je jedno pola pokradeno.

Struju koja mi napaja kompjuter s kojeg ovo pisem dobivam iz Titinih elektrana, gdje god krenem osim Zenice vozim se po Titinim magistralama, ili eventualno Titinom zeljeznicom. Ako negdje krenem avionom, poletjecu sa Titinog aerodroma. Projekat kao sto je bila HE Jablanica je danas nezamisliv.
Last edited by geralt on 14/01/2021 16:03, edited 1 time in total.
User avatar
Bullet Tooth Tony
Posts: 20511
Joined: 06/09/2007 12:15
Location: Carsija at naJt

#20430 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Bullet Tooth Tony »

Bas.. Tokmak.. Pa kad.. 25tooOOOOoooo.. Ne moze da se sjeti u kojem mjesecu je otvorio zatvoreni dio puta.. Zastopo lik na najjednostavnijem pitanju... Direktor... Autocesta... Direktor
BadBoy
Posts: 8086
Joined: 01/11/2005 21:55

#20431 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by BadBoy »

RJ57 wrote: 14/01/2021 15:48
Bullet Tooth Tony wrote: 14/01/2021 10:36 Jeste dosadni sa egiptom :-)

Malo danasnjice jer se od proslosti ne zivi jel :D

Pa sta sad? :lol: :lol:

dobro mu je smjestila

ali ovo samo pokazuje koji je to jadni maloumnik, on nije u stanju ni dati klasičan šuplji politički odgovor, on je toliko glup i nesposoban da je to strašno

sve upravo onako kako ih so_what nazva: "hall of fame saboteri" ... fenomenalno :mrgreen: :D
Baš tako, ne može se izvuči ni šupljiranje, pa šta je ovo braćo draga. Sa druge strane kontam, možda su došli do tog stadija bahatosti da više ne moraju ni kontati izgovore, shvatili su da ovaj narod trpi apsolutno sve.

Sad se i ne trude, samo kažu "ja i,", "pa šta sad", ostalo je još samo da ga izvade i doslovno se popišaju pred kamerama. I opet im ništa ne bi bilo.
User avatar
drug_profi
Posts: 50604
Joined: 16/07/2012 16:00

#20432 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

A sjecam se kad je bio premijer necega, pa kad je maltene molio isaretom Lagumdziju da ga vise ne provaljuje u nekoj politickoj emisiji u studiju.
Oko PDV-a cini mi se. Nešto ga Zlaja ševo, kroz noge mu probacivo.
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#20433 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

RJ57 wrote: 14/01/2021 15:48
Bullet Tooth Tony wrote: 14/01/2021 10:36 Jeste dosadni sa egiptom :-)

Malo danasnjice jer se od proslosti ne zivi jel :D

Pa sta sad? :lol: :lol:

dobro mu je smjestila

ali ovo samo pokazuje koji je to jadni maloumnik, on nije u stanju ni dati klasičan šuplji politički odgovor, on je toliko glup i nesposoban da je to strašno

sve upravo onako kako ih so_what nazva: "hall of fame saboteri" ... fenomenalno :mrgreen: :D
Od 2000. godine pa tamo do 2035.-2040. godine kada se bude završavao taj koridor Vc kroz BiH, treba sakupiti snimke i napraviti kompilaciju izjava, članaka, hronološki ih poredati i otvoriti neku izložbu ozbiljniju.

Zatim prozivati ih sve redom, možda ove iz HDZ-a i ne treba, njih svakako boli briga, ali ove iz sarajevskih stranaka, puštati im izjave, fotografije, predmete i govoriti da će se i budućim generacijama ovo puštati, a oni će uredno biti potpisani.
Milenkov buraz
Posts: 6956
Joined: 27/11/2018 13:02

#20434 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Milenkov buraz »

Sierra club wrote: 13/01/2021 19:40
drug_profi wrote: 13/01/2021 19:33 Ali pazi sad, ja cu ovdje dobit ban jer mene modovi rado potkace, valjda im na zivce ide avatar.

A ovakvi bilmezi imaju slobodu govora i njih niko ne dira.
Ja samo iznosim činjenice u vezi autoputeva, sve tačno i ispravno. A ti laješ i vrijedjaš. Ne samo mene, nego vrijedjaš napore moje države koja je uložila svoj novac i trud da se ovako izgrade autoputevi naspram raznih blokada i ne-efikasnih procedura.
A joj, nisam još upratio ovog kolegu forumaša. :mrgreen:
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#20435 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

drug_profi wrote: 14/01/2021 11:36 A pri tom se zanemaruje cinjenica da u to doba nije bilo nikakve potrebe za autoputevima u BiH. Potreba se pojavljuje tek u osamdesetim godinama kada je broj vozila poceo naglo rasti. Sav robni transport se fakticki obavljao zeljeznicom. Vikendom i praznicima je bilo zabranjeno prometovanje sleperima. Kao sto je i danas u uređenijim zemljama.
Prvi planovi o gradnji autoceste od Save do - Ploča govorili su o dvije milijarde tadasnjih dolara, cija je vrijednost bila otprilike 2,7x visa nego danas, tj danasnjih 5,4 milijarde dolara, iliti 4,5 milijarde eura, cca. 9 milijardi maraka.
Da nije bilo rata, i da je tranzicija isla mirno prema Markovicevom modelu, pa cak i uz mirni razlaz Republika iz SFRJ (gdje bi onda logicno uslijedila neka konfederacija iz ekonomskih razloga), vjerovatno bi gradnja autoceste u BiH krenula jos u devedesetim godinama.
Da podsjetim ove novokomponovane, da je SFRJ bila POZVANA da se pridruzi EEZ. Nudjeno je mnogo novca za tranziciju sistema, plus jeftini krediti, a uslov je bio samo privatizacija i slobodni izbori.

A nas narod je vrlo pametno glasao. Kao i uvijek.
Nije istina da nije bio potreban, nego ga je bilo skupo za napraviti. Ostale savezne zemlje osim Crne Gore i Kosova su imale autoputeve.

Ako je bilo tako krasno, zašto je BiH, 1981. godine sa 4,1 milion stanovnika nije imala potrebu za autoputom, a 2001. sa neka 3,5 miliona ljudi je imala tu potrebu?
Login7777
Posts: 1722
Joined: 30/12/2020 11:28

#20436 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Login7777 »

Veći je bio Titin strah za svoju guzicu nego potreba za autoputem, pa se skršila dva autoputa u bunkere.
User avatar
drug_profi
Posts: 50604
Joined: 16/07/2012 16:00

#20437 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

So What! wrote: 14/01/2021 19:56
drug_profi wrote: 14/01/2021 11:36 A pri tom se zanemaruje cinjenica da u to doba nije bilo nikakve potrebe za autoputevima u BiH. Potreba se pojavljuje tek u osamdesetim godinama kada je broj vozila poceo naglo rasti. Sav robni transport se fakticki obavljao zeljeznicom. Vikendom i praznicima je bilo zabranjeno prometovanje sleperima. Kao sto je i danas u uređenijim zemljama.
Prvi planovi o gradnji autoceste od Save do - Ploča govorili su o dvije milijarde tadasnjih dolara, cija je vrijednost bila otprilike 2,7x visa nego danas, tj danasnjih 5,4 milijarde dolara, iliti 4,5 milijarde eura, cca. 9 milijardi maraka.
Da nije bilo rata, i da je tranzicija isla mirno prema Markovicevom modelu, pa cak i uz mirni razlaz Republika iz SFRJ (gdje bi onda logicno uslijedila neka konfederacija iz ekonomskih razloga), vjerovatno bi gradnja autoceste u BiH krenula jos u devedesetim godinama.
Da podsjetim ove novokomponovane, da je SFRJ bila POZVANA da se pridruzi EEZ. Nudjeno je mnogo novca za tranziciju sistema, plus jeftini krediti, a uslov je bio samo privatizacija i slobodni izbori.

A nas narod je vrlo pametno glasao. Kao i uvijek.
Nije istina da nije bio potreban, nego ga je bilo skupo za napraviti. Ostale savezne zemlje osim Crne Gore i Kosova su imale autoputeve.

Ako je bilo tako krasno, zašto je BiH, 1981. godine sa 4,1 milion stanovnika nije imala potrebu za autoputom, a 2001. sa neka 3,5 miliona ljudi je imala tu potrebu?
Pa ti si valjda pametan momak mada ti se SFRJ gadi ko i ostalim koji su vaspitani na bajkama o "demokratiji".
Tim putevima ne idu ljudi vec auti.
Prije je sav robni promet isao zeljeznicom, prije svega, osim regionalne distribucije.
Manje je vozila u prometu bilo i magistrale su uglavnom zadovoljavale potrebe.
I to se onda pocelo mijenjati osamdesetih kad je poceo rasti promet i kada su se povecavali zahtjevi.
kazem da sam siguran da bi SFRJ da je ostala vec u devedesetim pocela gradnju autoputa, narocito ako bi i tada bio proglasen panevropskim koridorom.
Jer je to u stvari i bio razlog gradnje ostalih autoputeva po SFRJ, da sto vise tranzita privucemo, a turizam nam je bio jedna od najvaznijih grana također. Nista manje autceste u BiH ne bi bilo da je ona danas u sastavu SFRJ. Mozda bi je bilo vise jer su se tamo vazni projekti, narocito oni koji trebaju biti ogledalo drzave radili pod prioritetima.
Nivelacija
Posts: 5366
Joined: 24/08/2018 23:15
Location: Travnik

#20438 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Nivelacija »

Krkan gradio bunkere i aerodrome ispod planina kako bi se odbranio od nuklearnih sila hahahah

Skrsio 3 autoputa u nesto sto se nije koristilo niti ce ikada.

Nostalgija tako i ja zalim za kriskom sa secerom i margarinom sto sam jeo poslije rata a danas jedes teletinu.

Krkan gradio nebuloze u milijardama a nijedno prigradsko naselje nije imalo ni vodu ni put bi kanalizaciju. Banana 🍌 drzava nesto veca nego Bosna.
User avatar
drug_profi
Posts: 50604
Joined: 16/07/2012 16:00

#20439 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Evo da upotrijebim ove argumente kao tvoji sapatnici:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
User avatar
MorningStar
Posts: 9431
Joined: 22/11/2019 18:43

#20440 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by MorningStar »

Nivelacija wrote: 14/01/2021 20:17 Krkan gradio bunkere i aerodrome ispod planina kako bi se odbranio od nuklearnih sila hahahah

Skrsio 3 autoputa u nesto sto se nije koristilo niti ce ikada.

Nostalgija tako i ja zalim za kriskom sa secerom i margarinom sto sam jeo poslije rata a danas jedes teletinu.

Krkan gradio nebuloze u milijardama a nijedno prigradsko naselje nije imalo ni vodu ni put bi kanalizaciju. Banana 🍌 drzava nesto veca nego Bosna.
Pricamo o drzavi od prije koliko god?

Znam komplikovan pojam, ali ti bunkeri su se isplatili na drugi nacin -mogao si ponosno da hodas svijetom a drzava to nije bila konkubina EU i ostalih sila.

Medjutim neki vole tu poziciju :lol:
User avatar
drug_profi
Posts: 50604
Joined: 16/07/2012 16:00

#20441 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Ma pricaju ba o stvarima koje ne znaju.
Ne znaju koja je psihoza bila hladni rat. Koliko puta je ono svijet zamalo otisao u krasnokurac? 4-5? Sto ja pamtim. jednom i ja dok sam bio u JNA, zanocio na Madjarskoj granici, osvanuo na Velebitu. Jedan dan ucio oznake madjarskih vozila i oficira, drugi dan Talijanskih i siluete NATO aviona.
kad je Gadafi ispalio onu dalekometnu raketu na Sardiniju pa se oba pakta uzjebala oko Jadrana i Mediterana.

Pa moj stari posao iz Bilece sa odsluzenja roka, nakon 18 mjeseci cini mi se, izasao u Sarajevu i odmah ga Vojna policija spremila nazad i poslala u Istru, nesta oko Trsta bila jebada.

Moj punac otisao u Sombor, zavrsio na Sinaju pod plavim sljemovima.

Koliko je posada karaula na granicama prema WS izgubilo glave u diverzijama i nocnim napadima koji su trebali da isprovociraju reakciju? Ljudi ne znaju da se u JNA ginulo kao u ratu, jer i jest bio rat ali hladni. Niskog intenziteta.
U mojoj klasi je ubijen vojni policajac iz moje kasarne, na dijelu puta koji je oko 700 metara od granice sa Mađarskom. 7,9 metak. navece. Nije se cuo pucanj.

I onda mi ovi pricaju kako su tracene pare... nije vama lako pacenici.
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#20442 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

geralt wrote: 14/01/2021 15:58 Ja u Sarajevu 2015. nisam imao vode iskljucivo zahvaljujuci SDA, a u opstini Centar Sarajevo i danas postoje naselja bez asfalta. Za poslijeratnu rekonstrukciju su stranci donirali milijarde, i opet imamo rusevine usred svih velikih gradova, a od tih milijardi je jedno pola pokradeno.

Struju koja mi napaja kompjuter s kojeg ovo pisem dobivam iz Titinih elektrana, gdje god krenem osim Zenice vozim se po Titinim magistralama, ili eventualno Titinom zeljeznicom. Ako negdje krenem avionom, poletjecu sa Titinog aerodroma. Projekat kao sto je bila HE Jablanica je danas nezamisliv.
Brzinski da preletim samo, puteve Tito u BiH nije zatekao i istina izgradio ih je, ali dobrim dijelom na trasi uskotračnih željeznica koje su napravili Austrijanci. Iste željeznice su unaprijeđene, elektrificirane i prošireni su kolosijeci, dodatno su izgrađene još neke, ali isto tako, bilo je unaprijeđivanja i nakon rata, iako se željeznice manje koriste, pogotovo u RS-u, urađeni su remonti sa betonskim pragovima, nabavljeni novi vozovi, rađena je elektrifikacija.

Aerodrom Sarajevo je postojao prije Tita, modernizovan je za vrijeme SFRJ, ali i u potpunosti uništen u ratu, pa napravljen ponovo nakon rata, pa proširen itd... Aerodromi Banja Luka i Mostar su produkt SFRJ, kao i Tuzla, ali kao vojni aerodrom, svoju transformaciju u civilni aerodrom je doživio tek nakon rata.

Trenutno je u izgradnji HE Dabar na Trebišnjici snage 156 MW, dok je HE Jablanica imala kapacitet od 150 MW, te je 2008. godine urađena revitalizacija opreme čime je snaga ove hidroelektrane povećana na 180 MW, a njen radni vijek je produžen.

Dosta ljudi na ovom forumu ne razumije, jer su to većinom gradska djeca, haustorčad pa ne mogu da shvate kako je život u toj zemlji tekao izvan blještavila velikih gradova i regionalnih centara.

Ako pogledamo, gdje pobjeđuju ljevičarske, a gdje desničarske stranke, lahko možemo zaključiti da trenutni politički establišment je ustoličila raja iz ruralnih sredina, a raja iz gradskih je ipak za neke progresivnije opcije.

A kako je npr. jedna SDA došla na vlast, pa upravo uspostavljanjem feudalnih sistema, gdje se glasačima sa sela daje debela prednost.

Mahom zapostavljene ruralne sredine u SFRJ, su najčešće posredovanjem lokalnih feudalaca uspjevali da dobiju asfalt, vodovod, rasvjetu, kanalizaciju, komunalne usluge, a poneki i struju i telefonsku liniju, nešto što su gradske sredine odavno imale.

Svaka sredina je dobila neko lokalno građevinsko preduzeće koje je ovo radove moglo izvesti, a najčešće su bili povezivani sa lokalnim vlastodršcima i upravo na ovaj način su se kupili glasovi, pa je stereotip današnje kupovine glasova upravo asfaltiranje i izgradnja drugih komunalija.

Skupina ljudi koja je bila poprilično zapostavljena, a koja je i činila neku većinu, dobila je priliku da zakorači u 21. stoljeće, a taj su ceh plaćali podrškom lokalnom vlastodršcu i na taj način od demokratije ne bi dobili ništa, ali bi izvukli nešto za sebe.

Živ dokaz da kada se ova skupina ljudi namiri, da će sa scene nestati i taj feudalni poredak jeste Kanton Sarajevo, gdje je vlast polahko cementiraju progresivne opcije.

Najbolji primjer i živ dokaz moje teorije je općina Novi Grad, gdje su prigradska naselja ustoličila svog princa Semira Efendića, čovjeka koji im je toliko toga napravio, a realno nije kalibar da vodi takvu općinu jer svojim retrogradnim idejama ruši koncept razvoja cijelog grada.

Na zadnjim izborima, mrva je falila da napokon posrne, ali njegovim glasačima je očigledno još toga potrebno, da bi i on mogao napokon sići sa pozicije, kao i općinska većina u Novom Gradu.
NecuVise
Posts: 2885
Joined: 10/01/2020 20:02

#20443 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by NecuVise »

Nevjerovatno koliko silujete temu :( Hajte živi bili na onu o ex yu ekonomiji ili neku novu otvorite pa raspalite, nek ostane ova za otvaranje istih dionica po dva tri puta i za kakav takav pregled (ne)rada na ovom što imamo i pravimo.
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#20444 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

NecuVise wrote: 14/01/2021 23:08 Nevjerovatno koliko silujete temu :( Hajte živi bili na onu o ex yu ekonomiji ili neku novu otvorite pa raspalite, nek ostane ova za otvaranje istih dionica po dva tri puta i za kakav takav pregled (ne)rada na ovom što imamo i pravimo.
:thumbup:
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#20445 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Zenička obilaznica vrijednosti 225 miliona eura još uvijek nema upotrebne dozvole
Image

Zenička obilaznica dužine 11 kilometara još uvijek nije dobila potrebne dozvole za puštanje u rad, kazali su iz Autocesta Federacije Bosne i Hercegovine.

Prošlo je više od mjesec otkako Zenička obilaznica nije u funkciji zbog neposjedovanja upotrebnih dozvola koje su, kako su nam kazali, još uvijek u procesu dobijanja.

Iz Autocesta FBiH su još jednom naglasili da su radovi na dionici Zenica jug - Zenica sjever završeni u novembru prošle godine, a ugovor za građenje, koji je još na snazi, pored izgradnje autoceste na Koridoru 5C podrazumijeva i uređenje pristupnih saobraćajnica, lokalnih cesta, uključujući i most preko rijeke Bosne koji povezuje Grad Zenicu s glavnom gradskom magistralom uz pripadajući kružni tok, te se na tim pozicijama trenutno izvode radovi koji ne utječu na funkcionalnost i sigurnost završene autoceste.

"Za poddionicu Drivuša – Klopče dobijena je upotrebna dozvola. Za poddionicu Klopče – Donja Gračanica dobijeno je rješenje komisije za probni period od 90 dana, a za poddionicu Donja Gračanica – tunel Zenica izrada izvještaja komisije je u toku", kazali su iz Autocesta FBiH.

Dodali su da imaju podršku Federalnog ministarstva prostornog uređenja i ministra Josipa Martića da dođu do pozicije puštanja pomenute dionice u saobraćaj.

"JP Autoceste FBiH konstantno urgira za brzo obavljanje tehničkog pregleda komisije te u najbržem mogućem roku dostavlja odgovore i dokumente na upit", dodali su iz Autocesta bez okvirnog datuma ponovnog otvorenja Zeničke obilaznice.

Iako su 18. decembra iz Autocesta FBiH kazali kako bi u narednih sedam dana trebali dobiti upotrebne dozvole, to se ipak nije dogodilo. Mjesec poslije, dionica vrijednosti 225 miliona eura još uvijek nema zvanične dozvole za puštanje u promet.

Zenička obilaznica je zatvorena nakon što je federalni inspektor utvrdio da za novoizgrađene kilometre nije izdata upotrebna dozvola.
Image

Image

Image

Image
Klix
Nivelacija
Posts: 5366
Joined: 24/08/2018 23:15
Location: Travnik

#20446 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Nivelacija »

Tunel Karaula nema upotrebnu dozvolu, nadam se da ce inspekcija imati isti odnos kao prema Zenilkoj zaobilaznici i zatvoriti ga za promet dok ne dobije dozvolu.
Nivelacija
Posts: 5366
Joined: 24/08/2018 23:15
Location: Travnik

#20447 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Nivelacija »

Sute ovi Tuzlaci sto su najglasniji ne traze zatvaranje Karaule iako nema upotrebnu dozvolu...zanimljivo

Image

Gledaj ovo, cudo zaista. Kao kroz Alpe
User avatar
BHDragons
Posts: 367
Joined: 18/08/2020 15:24

#20448 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by BHDragons »

I kakve veze to ima? Može do nebesa ići i nazad kad ne radi, nije u upotrebi 2 mjeseca nakon otvorenja.
Što se tiče Karaule, pa nek zatvore ako smiju.
Nivelacija
Posts: 5366
Joined: 24/08/2018 23:15
Location: Travnik

#20449 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Nivelacija »

BHDragons wrote: 17/01/2021 00:07 I kakve veze to ima? Može do nebesa ići i nazad kad ne radi, nije u upotrebi 2 mjeseca nakon otvorenja.
Što se tiče Karaule, pa nek zatvore ako smiju.
Da li si i ti da se radi sve po zakonu kao u slučaju Zeničke obilaznice i da li bi volio vidjeti sutra inspekciju kako zatvara tunel Karaula?
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#20450 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Baš kao što kažu, za Karaulu i Vranduk treba imati muda pa ih zatvoriti, jer postoji navika saobraćaja kroz ove tunele, a za Zeničku obilaznicu, pitanje je koliko će trebati da prođe da se takva navika uopšte stvori.

Da je meni samo znati, ko tačno ovdje koga handri s ovim dozvolama i zašto. Ono nije da će mi vožnja Zeničkom obilaznicom toliko toga promjeniti, jer da imam autoput od Nemile, osjetio bih neku drastičnu razliku u obilasku Zenicu, ali bi bio red da puste ovo više, pogotovo zato što se sad gađaju papirologijom.
Post Reply