Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Moguce da su me zbunili ovakvi tekstovi, mozda se ovo odnosi na cestarine u sklopu cijene za gorivo. Bilo bi dobro da nam objasni neko ko se bolje razumije.
Kako god, to su isto bosanski putevi tako da bi radje na BL nego na Sl. Brod.
Moguce da su me zbunili ovakvi tekstovi, mozda se ovo odnosi na cestarine u sklopu cijene za gorivo. Bilo bi dobro da nam objasni neko ko se bolje razumije.
Kako god, to su isto bosanski putevi tako da bi radje na BL nego na Sl. Brod.
Rad se o putarini iz cijene goriva.
Ono sto se naplati na TAG i na rampama ide iskljucivo preduzecu koje upravlja tom cestom, a PDV jedino ide u zajednicku kasu.
Preuzeto sa drugog foruma,da i ovdje ima naveden update dionica
Koridor Vc (Bosna i Hercegovina)
------6.0------
Update informacija (30/12 2020)
Most Svilaj 0,66 km (Izgrađeno, nije korišteno)
Granični prijelaz Svilaj (U izgradnji - završetak se očekuje početkom 2021)
Svilaj - Odžak 10,7 km (Izgrađeno, nije korišteno)
Odžak - Vukosavlje ~6,4 km (Projektovanje)
Vukosavlje - Podnovlje ~16,2 km (Projektovanje)
Podnovlje - Johovac ~13,1 km (Projektovanje)
Johovac - Rudanka 6,1 km (U izgradnji - završetak se očekuje polovinom 2021)
Rudanka - Putnikovo Brdo 5,6 km (Tender objavljen - Nadzor nije izabran)
Putnikovo Brdo - Karuše ~4,5 km (Tender objavljen (pretkvalifikacija) - Nadzor nije izabran)
Karuše - Medakovo ~4,0 km (Tender objavljen (pretkvalifikacija) - Nadzor nije izabran)
Medakovo - Ozimica ~20,9 km (Eksproprijacija)
Ozimica - Poprikuše ~13,6 km (Eksproprijacija)
Poprikuše - Nemila 5,5 km (Potpisan ugovor - Nadzor izabran)
Nemila - Vranduk 5,6 km (Tender objavljen (pretkvalifikacija) - Nadzor?)
Vranduk - Ponirak 5,3 km (U izgradnji - završetak se očekuje polovinom 2021)
Ponirak - Tunel Zenica 2,7 km (U izgradnji - završetak se očekuje krajem 2021)
Tunel Zenica - Zenica sjever 1,8 km (U izgradnji - završetak se očekuje polovinom 2021)
Zenica sjever - Donja Gračanica 2,1 km (Izgrađeno, nije korišteno)
Donja Gračanica - Klopče 5,8 km (Izgrađeno, nije korišteno)
Klopče - Drivuša 2,2 km (Izgrađeno, nije korišteno)
Drivuša - Bilješevo 6,5 km (Izgrađeno)
Bilješevo - Kakanj 10,0 km (Izgrađeno)
Kakanj - Dobrinje 9,4 km (Izgrađeno)
Dobrinje - Visoko 7,5 km (Izgrađeno)
Visoko - Podlugovi 8,5 km (Izgrađeno)
Podlugovi - Jošanica 11,5 km (Izgrađeno)
Jošanica - Vlakovo 9,2 km (Izgrađeno)
Vlakovo - Mostarsko raskršće 1,4 km (Potpisan ugovor - Nadzor izabran)
Vlakovo - Lepenica 10,2 km (Izgrađeno)
Lepenica - Suhodol 5,5 km (Izgrađeno)
Suhodol - Tarčin 4,7 km (Izgrađeno)
Tarčin - Tunel Ivan 4,9 km (U izgradnji - završetak se očekuje sredinom 2022)
Tunel Ivan 2,0 km (U izgradnji - završetak se očekuje sredinom 2021)
Tunel Ivan - Ovčari ~11,3 km
Ovčari - Tunel Prenj ~11,0 km
Tunel Prenj ~12,4 km
Tunel Prenj - Mostar sjever ~13,5 km
Mostar sjever - Mostar jug ~15,4 km (Projektovanje)
Mostar jug - Tunel Kvanj ~9,2 km (Tender objavljen - Nadzor nije izabran)
Tunel Kvanj - Buna 5,2 km (Tender objavljen - Nadzor izabran)
Buna - Počitelj 7,2 km (U izgradnji - završetak se očekuje početkom 2021)
Most Počitelj 0,98 km (U izgradnji - završetak se očekuje sredinom 2022)
Počitelj - Zvirovići 10,1 km (U izgradnji - završetak se očekuje krajem 2021)
Zvirovići - Kravice 5,0 km (Izgrađeno)
Kravice - Bijača 5,2 km (Izgrađeno)
Granični prijelaz Bijača (Izgrađeno)
Ma nek od Mostar juga do Bijace bude u prometu i ovamo od Bradine do Doboja mi smo na konju. Onda se posvetiti Tuzli(da se poveze ili na doboj,ili gore prema Brckom,Orasju,Odzaku bilo gdje samo da ljudi dobiju normalan put) i srednjoj Bosni(lasva-vitez-travnik-jajce bez spustanja u Donji Vakuf).
moon_walker_90 wrote: ↑01/01/2021 15:55
Ma nek od Mostar juga do Bijace bude u prometu i ovamo od Bradine do Doboja mi smo na konju. Onda se posvetiti Tuzli(da se poveze ili na doboj,ili gore prema Brckom,Orasju,Odzaku bilo gdje samo da ljudi dobiju normalan put) i srednjoj Bosni(lasva-vitez-travnik-jajce bez spustanja u Donji Vakuf).
Bas tako. Bitno je da se ovo riješiti. Odmah ce put od sjevera do juga biti mnogo brzi i sigurniji.
Nemoj tako, to nam je najveci uspjeh ikada, ta zaobilaznica. Japanski inzinjeri redovno dolaze da vide to cudo. Zato i nije pusteno, jer ima puno turista na tom dijelu autoceste.
gold'n'brown wrote: ↑04/01/2021 16:05
Nego hocel se otvoriti ova zaobilaznica u 2021?
Kako to ovi nasi rade i planiraju,mozda bude pred izbore 2022
Taman da onda opet otvore dionice kod Zenice i Svilaja. I onda krajem ove godine Počitelj - Zvirovići, pa opet 2022. Tri dionice po 10 km, ukupno otvoreno 60 km autoceste.
gold'n'brown wrote: ↑04/01/2021 16:05
Nego hocel se otvoriti ova zaobilaznica u 2021?
Kako to ovi nasi rade i planiraju,mozda bude pred izbore 2022
Taman da onda opet otvore dionice kod Zenice i Svilaja. I onda krajem ove godine Počitelj - Zvirovići, pa opet 2022. Tri dionice po 10 km, ukupno otvoreno 60 km autoceste.
Nemoj da te nista cudi od njih, oni mogu jednu dionicu otvarati po nekoliko puta, samo ako se ukaze prilika da se slikaju ,kreteni su to nevidjeni
Izgradnja gradskog autoputa u saradnji sa FBiH od Buljakovog Potoka do Buća Potoka, a
nakon toga dalje prema Pofalićima i konačno do spajanja sa Prvom transverzalom;
spree wrote: ↑05/01/2021 15:02
Iz fortinog ekspozea
Izgradnja gradskog autoputa u saradnji sa FBiH od Buljakovog Potoka do Buća Potoka, a
nakon toga dalje prema Pofalićima i konačno do spajanja sa Prvom transverzalom;
spree wrote: ↑05/01/2021 15:02
Iz fortinog ekspozea
Izgradnja gradskog autoputa u saradnji sa FBiH od Buljakovog Potoka do Buća Potoka, a
nakon toga dalje prema Pofalićima i konačno do spajanja sa Prvom transverzalom;
To sve će uraditi za 2 godine svog mandata!?
Stavljeno je pod dugorocne ciljeve, odnosno ciljeve sa planiranim ispunjenjem "manje od 20% do kraja mandata". Sto je i realno.
Koridor Vc dobiva svoju posljednju dionicu i u Madjarskoj ...
Strabag u Mađarskoj gradi dionicu autoputa ka hrvatskoj granici - Posao vrijedan 246 mil EUR
Austrijski građevinski koncern Strabag dobio je posao gradnje autoputa u Mađarskoj vrijedan 246 mil EUR. Riječ je o izgradnji dionice autoputa M6, duge 20 kilometara, koja se sastoji od 16 mostova i jednog odmarališta.
Izgradnjom ove dionice Mađarska želi da zatvori "rupu" ka hrvatskoj granici.
Kako je saopšteno, rok izgradnje je 36 meseci.
Autoput M6 je dio panevropskog Koridora 5C, i povezuje Budimperštu, preko Osijeka sa Sarajevom i lukom Ploče. Strabag je 2010. učestvovao u izgradnji jedne dionice na M6 od Sekšarda do Bolija.
vidjećemo hoće li hrvatska do tada završiti svoj dio, prije svega taj mali dio od belog manastira do granice, ostalo bi trebalo biti gotovo prije. za sam prijelaz nisam siguran kako će to rješavati, tender za izradu projekta za taj zadnji dio autoputa je objavljen prije godinu dana.
So What! wrote: ↑11/01/2021 15:40
Koridor Vc dobiva svoju posljednju dionicu i u Madjarskoj ...
Strabag u Mađarskoj gradi dionicu autoputa ka hrvatskoj granici - Posao vrijedan 246 mil EUR
Austrijski građevinski koncern Strabag dobio je posao gradnje autoputa u Mađarskoj vrijedan 246 mil EUR. Riječ je o izgradnji dionice autoputa M6, duge 20 kilometara, koja se sastoji od 16 mostova i jednog odmarališta.
Izgradnjom ove dionice Mađarska želi da zatvori "rupu" ka hrvatskoj granici.
Kako je saopšteno, rok izgradnje je 36 meseci.
Autoput M6 je dio panevropskog Koridora 5C, i povezuje Budimperštu, preko Osijeka sa Sarajevom i lukom Ploče. Strabag je 2010. učestvovao u izgradnji jedne dionice na M6 od Sekšarda do Bolija.
Ostaje nam 5 km za koje će Hrvatske ceste do kraja ove godine dobiti lokacijsku dozvolu, u 2021. godini i građevinsku, a sredinom godine raspisat ćemo natječaj za taj preostali dio autoceste", rekao je ministar Butković.
dakle kako stvari stoje hrvatska će sve završiti do kraja 2022 a mađarska do kraja 2023 .... taman otprilike kad se otvori GP svilaj