Kao i Hering i Euroasfalt koji se non stop zale.
Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Moderator: anex
-
- Posts: 3461
- Joined: 27/07/2009 16:22
- drug_profi
- Posts: 50609
- Joined: 16/07/2012 16:00
#19677 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Oko 600 m n/v ce biti južni portal ako se ne varam.
A što se tiče dionice Bradina-Ovčari-BIjela, gledam na Google Earthu nešto pa postoji logičan pravac preko Šunja, Brđana i iznad Ovčara te kroz brdo iznad Titovog bunkera u kanjon Bijele. Tim putem bi se mogla provući cesta sa nagibom koji ne bi prešao dozvoljeni za AP. Možda bi se spustilo 100-120 metara,pa opet podiglo. To bi zadržalo nagib do 10% koliko je čini mi se maksimum, ali uz izgradnju i treće trake. 12km je vazdušne linije od Bradine do Neretve i oko 7 km od Neretve do tunela Prenj.
Još jedan problem je kanjon Neretve koji je na 300 m n/v, što bi značilo da bi vijadukt preko nje bio visok oko 300 metara, a koliko mogu ovako odokativno pronaći najuže mjesto na 600 metara n/v bilo bi to oko pomenutog bunkera i raspon bi bio oko 400 metara.
Zaista vrlo zahtjevna dionica i pitam se jesu li dobro promislili prije nego su je skrenuli sa pravca Jablanice u Prenj.
A što se tiče dionice Bradina-Ovčari-BIjela, gledam na Google Earthu nešto pa postoji logičan pravac preko Šunja, Brđana i iznad Ovčara te kroz brdo iznad Titovog bunkera u kanjon Bijele. Tim putem bi se mogla provući cesta sa nagibom koji ne bi prešao dozvoljeni za AP. Možda bi se spustilo 100-120 metara,pa opet podiglo. To bi zadržalo nagib do 10% koliko je čini mi se maksimum, ali uz izgradnju i treće trake. 12km je vazdušne linije od Bradine do Neretve i oko 7 km od Neretve do tunela Prenj.
Još jedan problem je kanjon Neretve koji je na 300 m n/v, što bi značilo da bi vijadukt preko nje bio visok oko 300 metara, a koliko mogu ovako odokativno pronaći najuže mjesto na 600 metara n/v bilo bi to oko pomenutog bunkera i raspon bi bio oko 400 metara.
Zaista vrlo zahtjevna dionica i pitam se jesu li dobro promislili prije nego su je skrenuli sa pravca Jablanice u Prenj.
-
- Posts: 3391
- Joined: 23/05/2010 15:16
#19678 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ma puno je zahtjevnije ovo spuštanje do Konjica, nego Konjic-Mostar. Kod Konjic-Mostar u biti znaš na čemu si i trenutna zamisao uopšte nije loša. Usijeci Bijele, što konjičke, što mostarske, su vrlo pogodni za autoput i problem je tunel Prenj, gdje su opet svi svjesni rizika koji ih čeka. Ali, ogroman posao bi se tu završio i baš je ušteda ne kružiti kanjonom na Jablanicu. Generalno, to Konjic-Mostar ima samo jedan problem, a to je šta nas čeka u brdu. S ostalih aspekata, to je sasvim ok.
Bradina-Konjic je preteška, jer se ne ide obodom planine, jer to nije klasično spuštanje niz padine, nego se sječe više planina, brda i kad pomisliš da je neka ruta dobra, skontaš da tu imaš bespotrebni uspon i sl. Generalno, postojeća cesta M17 ide najbezbolnijom varijantom.
Bradina-Konjic je preteška, jer se ne ide obodom planine, jer to nije klasično spuštanje niz padine, nego se sječe više planina, brda i kad pomisliš da je neka ruta dobra, skontaš da tu imaš bespotrebni uspon i sl. Generalno, postojeća cesta M17 ide najbezbolnijom varijantom.
-
- Posts: 3401
- Joined: 10/04/2017 15:12
#19679 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
mislim da je prva trasa bila preko zukića, pa su onda okrenuli na brđane da bi se onda ponovo vratili na prvobitnu trasu. ali to je sve u jako ranoj fazi, nije tu ništa još odlučeno. ja u taj dio autoputa svakako ne vjerujem previšedrug_profi wrote: ↑12/11/2020 12:30 Oko 600 m n/v ce biti južni portal ako se ne varam.
A što se tiče dionice Bradina-Ovčari-BIjela, gledam na Google Earthu nešto pa postoji logičan pravac preko Šunja, Brđana i iznad Ovčara te kroz brdo iznad Titovog bunkera u kanjon Bijele. Tim putem bi se mogla provući cesta sa nagibom koji ne bi prešao dozvoljeni za AP. Možda bi se spustilo 100-120 metara,pa opet podiglo. To bi zadržalo nagib do 10% koliko je čini mi se maksimum, ali uz izgradnju i treće trake. 12km je vazdušne linije od Bradine do Neretve i oko 7 km od Neretve do tunela Prenj.
Još jedan problem je kanjon Neretve koji je na 300 m n/v, što bi značilo da bi vijadukt preko nje bio visok oko 300 metara, a koliko mogu ovako odokativno pronaći najuže mjesto na 600 metara n/v bilo bi to oko pomenutog bunkera i raspon bi bio oko 400 metara.
Zaista vrlo zahtjevna dionica i pitam se jesu li dobro promislili prije nego su je skrenuli sa pravca Jablanice u Prenj.
-
- Posts: 6694
- Joined: 17/02/2005 07:57
#19680 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ne znam po čemu je taj pravac logičan, posebno uzevši u obzir da bi nakon izlaska iz tunela Ivan morali opet praviti uspon prema Šunju, praviti usjeke u jako strmoj strani planine i dugačke tunele sa podužnim nagibom nezamislim za autoput. Max dozvoljen uzdužni nagib za autoput je 4%, moguće i do 6% ako se brzina ograniči na 80kmh. Normalan autoput je na toj dionici moguće napraviti jedino zapadno od postojeće bradinske rampe i to je trasa koja je izabrana još dok se autoput planirao preko Jablanice, napravljen idejni projekat sa petljom blizu Ćelebića i glavni projekat do Zukića.drug_profi wrote: ↑12/11/2020 12:30 Oko 600 m n/v ce biti južni portal ako se ne varam.
A što se tiče dionice Bradina-Ovčari-BIjela, gledam na Google Earthu nešto pa postoji logičan pravac preko Šunja, Brđana i iznad Ovčara te kroz brdo iznad Titovog bunkera u kanjon Bijele. Tim putem bi se mogla provući cesta sa nagibom koji ne bi prešao dozvoljeni za AP. Možda bi se spustilo 100-120 metara,pa opet podiglo. To bi zadržalo nagib do 10% koliko je čini mi se maksimum, ali uz izgradnju i treće trake. 12km je vazdušne linije od Bradine do Neretve i oko 7 km od Neretve do tunela Prenj.
Još jedan problem je kanjon Neretve koji je na 300 m n/v, što bi značilo da bi vijadukt preko nje bio visok oko 300 metara, a koliko mogu ovako odokativno pronaći najuže mjesto na 600 metara n/v bilo bi to oko pomenutog bunkera i raspon bi bio oko 400 metara.
Zaista vrlo zahtjevna dionica i pitam se jesu li dobro promislili prije nego su je skrenuli sa pravca Jablanice u Prenj.
Koliko mi je poznato nova trasa preko Prenja bi zadržala cca 2/3 planirane dionice Bradina- Konjic, a podužna niveleta bi bila još povoljnija zbog dužine trase do polja Bijele, s tim da bi petlja Ovčari bila dosta visočije od prije planirane u Ćelebićima..
- drug_profi
- Posts: 50609
- Joined: 16/07/2012 16:00
#19681 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Pa učinilo mi se da je tuda moguće zadržati n/v do 600 metara sve do Bijele. E sad ako već ima planiran pravac ok, jer ja još nisam vidio neku skicu itinerera.neki wrote: ↑12/11/2020 13:07Ne znam po čemu je taj pravac logičan, posebno uzevši u obzir da bi nakon izlaska iz tunela Ivan morali opet praviti uspon prema Šunju, praviti usjeke u jako strmoj strani planine i dugačke tunele sa podužnim nagibom nezamislim za autoput. Max dozvoljen uzdužni nagib za autoput je 4%, moguće i do 6% ako se brzina ograniči na 80kmh. Normalan autoput je na toj dionici moguće napraviti jedino zapadno od postojeće bradinske rampe i to je trasa koja je izabrana još dok se autoput planirao preko Jablanice, napravljen idejni projekat sa petljom blizu Ćelebića i glavni projekat do Zukića.drug_profi wrote: ↑12/11/2020 12:30 Oko 600 m n/v ce biti južni portal ako se ne varam.
A što se tiče dionice Bradina-Ovčari-BIjela, gledam na Google Earthu nešto pa postoji logičan pravac preko Šunja, Brđana i iznad Ovčara te kroz brdo iznad Titovog bunkera u kanjon Bijele. Tim putem bi se mogla provući cesta sa nagibom koji ne bi prešao dozvoljeni za AP. Možda bi se spustilo 100-120 metara,pa opet podiglo. To bi zadržalo nagib do 10% koliko je čini mi se maksimum, ali uz izgradnju i treće trake. 12km je vazdušne linije od Bradine do Neretve i oko 7 km od Neretve do tunela Prenj.
Još jedan problem je kanjon Neretve koji je na 300 m n/v, što bi značilo da bi vijadukt preko nje bio visok oko 300 metara, a koliko mogu ovako odokativno pronaći najuže mjesto na 600 metara n/v bilo bi to oko pomenutog bunkera i raspon bi bio oko 400 metara.
Zaista vrlo zahtjevna dionica i pitam se jesu li dobro promislili prije nego su je skrenuli sa pravca Jablanice u Prenj.
Koliko mi je poznato nova trasa preko Prenja bi zadržala cca 2/3 planirane dionice Bradina- Konjic, a podužna niveleta bi bila još povoljnija zbog dužine trase do polja Bijele, s tim da bi petlja Ovčari bila dosta visočije od prije planirane u Ćelebićima..
-
- Posts: 452
- Joined: 29/04/2004 09:48
- Location: Zenica
#19682 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Klix navodi da dionica Počitelj - Buna neće biti u upotrebi do 2022. godine. Zapravo, neće biti mnogo duže od toga, ali koga još briga za to, jer najbitnija je predizborna vijest u kojoj se nešto asfaltira:
https://www.vijesti.plus/biznis/5050/iz ... k-4-godine
https://www.vijesti.plus/biznis/5050/iz ... k-4-godine
-
- Posts: 1918
- Joined: 12/09/2009 16:48
#19683 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ma do nekih novih izbora
- drug_profi
- Posts: 50609
- Joined: 16/07/2012 16:00
#19684 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Tu ce ici lokalci da se trkaju, a vala bi i mogla da se pretvori u pistu za trke dok se ne napravi Kvanj, Buna, Pocitelj...
- Dope_Man
- Posts: 7778
- Joined: 03/06/2016 16:31
#19685 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Da pocnemo racunati kvotu da ce opet biti zalbs, pad tendera i ostale gluposti?mahalik wrote: ↑11/11/2020 15:28 Toliko smo izgleda krahirali da se ovo ekspresno počinje graditi
https://www.klix.ba/clanak/201111057
- Cossack
- Posts: 7146
- Joined: 22/12/2002 00:00
- Location: Sarajevo
- Vozim: Astrilaka
#19686 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Mislim da je ovdje okončana kompletna procedura.Dope_Man wrote: ↑13/11/2020 07:55Da pocnemo racunati kvotu da ce opet biti zalbs, pad tendera i ostale gluposti?mahalik wrote: ↑11/11/2020 15:28 Toliko smo izgleda krahirali da se ovo ekspresno počinje graditi
https://www.klix.ba/clanak/201111057
- holowey
- Posts: 8437
- Joined: 10/11/2008 10:53
- Location: Дишем ти за вратом...
#19687 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
ako je sve okoncano jedino preostaje desavanje naroda pa ce se morati mijenjati projekat i opet u krug...Cossack wrote: ↑13/11/2020 08:25Mislim da je ovdje okončana kompletna procedura.Dope_Man wrote: ↑13/11/2020 07:55Da pocnemo racunati kvotu da ce opet biti zalbs, pad tendera i ostale gluposti?mahalik wrote: ↑11/11/2020 15:28 Toliko smo izgleda krahirali da se ovo ekspresno počinje graditi
https://www.klix.ba/clanak/201111057
- Dope_Man
- Posts: 7778
- Joined: 03/06/2016 16:31
#19688 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Vala, nek na moju sramotu ide da sam lazov i seoska varalica ako grijesim, ali ja mislim da se ni za tri godine nece niko sa mostarskog raskrsca ukljuciti na AP.
- Porodice Foht
- Posts: 2828
- Joined: 14/01/2019 04:56
#19689 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Dionica je solidne duzine, ako se gleda kako su nas navikli do sada pa bi mogli ponuditi nesto biciklistima do otvorenja. Da se raja druzi i vozi na perfektnom asfaltu.drug_profi wrote: ↑12/11/2020 19:48 Tu ce ici lokalci da se trkaju, a vala bi i mogla da se pretvori u pistu za trke dok se ne napravi Kvanj, Buna, Pocitelj...
-
- Posts: 1918
- Joined: 12/09/2009 16:48
#19690 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
I ja mislim da je okončana procedura i da sada samo treba uvesti izvođača u posao.
Pa neće ti biti vise ondje kod Jub odvajanje nego dole na KT
-
- Posts: 80
- Joined: 18/09/2009 11:13
- Location: Sarajevo, Bosnia and Herzegovina
#19691 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Gdje dođe ova dionica Poprikuša - Nemila!?
-
- Posts: 264
- Joined: 03/04/2019 18:05
-
- Posts: 80
- Joined: 18/09/2009 11:13
- Location: Sarajevo, Bosnia and Herzegovina
#19693 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Hvala, zbunilo me ovo što je preskocena dionica Vranduk-Nemilausername_here wrote: ↑13/11/2020 13:31Eto ih sve na karti
https://mapa.jpautoceste.ba/#7.3/43.779/17.748/0/23
- So What!
- Posts: 11159
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#19694 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Potpisivanje Ugovora o izgradnji dionice Poprikuše – Nemila
JP Autoceste FBiH
Obavještavamo vas da će u ponedjeljak 16. novembra /studenoga 2020. godine u 11:00 sati u sjedištu JP Autoceste FBiH, u ulici Adema Buća 20 u Mostaru, biti upriličeno potpisivanje Ugovora o izgradnji dionice Poprikuše – Nemila.
Ugovor će potpisati Adnan Terzić, direktor JP Autoceste FBiH kao investitor i u ime izvođača radova Evren Utku Gök, projekt menadžer Cengiz insaat Sanayi ve Ticaret A.S. (Turska) te Denis Lasić, ministar prometa i komunikacija FBiH u svojstvu svjedoka ispred JP Autoceste FBiH i Muamer Hajduk kao svjedok u ime izvođača radova Cengiz insaat Sanayi ve Ticaret A.S.
Vrijednost Ugovora za izgradnju dionice Poprikuše – Nemila je 208.059.247,42 eura sa PDV-om, odnosno 177.828.416,60 eura bez PDV-a.
Izgradnja ove dionice će se finansirati sredstva osiguranim u okviru ugovora o zajmu sklopljenog s Evropskom bankom za obnovu i razvoj (EBRD) u visini od 70 miliona eura, Evropske investicijske banke (EIB) u visini od 90 miliona eura te bespovratnim sredstvima Evropske unije u iznosu od 41,1 milion eura koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF).
Dionica Poprikuše – Nemila je duga 5,5 kilometara i gradit će se prema ugovoru „design and build” (projektuj i izgradi – žuti FIDIC).
Od značajnih objekata gradit će se tunel Golubinja 3.659 kilometara, dva mosta, dva vijadukta, petlja Poprikuše i Centar za kontrolu prometa.
Izgradnjom tunela Golubinja skratit će se udaljenosti između Nemile i Poprikuša za oko pet kilometara.
Rok za završetak radova je 42 mjeseca.
- So What!
- Posts: 11159
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#19695 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Još jednom da razjasnimo nedoumice, dionica Vranduk - Nemila, koja je najlakša za izgradnju na autoputu između Žepča i Zenice ima trenutno problema sa eksproprijacijom, ali je izabran nadzor i tenderska procedura traje.
Za izgradnju ove dionice, neće biti potrebno više od 24 mjeseca, i vjerovatno će posao dobiti Euro-Asfalt ili neka druga domaća kompanija.
S druge strane, Nemila - Poprikuše, dionica za koju se ugovor potpisuje u ponedjeljak će u izgradnji biti, malo manje od četiri godine i samim time do tada bi trebale biti završene i prethodne dionice, koje su u izgradnji, ali i ova dionica Vranduk - Nemila koja još uvijek nije u izgradnji.
Tako da se autoputem od Zenice do Žepča vozimo, ako sve proteče kako treba, pred lokalne izbore 2024. godine.
Za izgradnju ove dionice, neće biti potrebno više od 24 mjeseca, i vjerovatno će posao dobiti Euro-Asfalt ili neka druga domaća kompanija.
S druge strane, Nemila - Poprikuše, dionica za koju se ugovor potpisuje u ponedjeljak će u izgradnji biti, malo manje od četiri godine i samim time do tada bi trebale biti završene i prethodne dionice, koje su u izgradnji, ali i ova dionica Vranduk - Nemila koja još uvijek nije u izgradnji.
Tako da se autoputem od Zenice do Žepča vozimo, ako sve proteče kako treba, pred lokalne izbore 2024. godine.
-
- Posts: 3401
- Joined: 10/04/2017 15:12
-
- Posts: 1084
- Joined: 15/12/2011 15:25
#19697 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
To čvorište Žepče je ustvari ukrštavanje dva autoputa Vc i Žepče-Tuzla i nije izlaz. Ali i pored toga Žepče ce imati prema sadašnjem planu 3 izlaza Poprikuše ( jug ) 13 km sjeverno Ozimica i na Žepče-Tuzla oko 4 km istočno Žepče istok.
-
- Posts: 3514
- Joined: 05/05/2005 08:25
#19698 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
400M KM za 5.5 km puta?!
Estagfirulah,
da me neće nositi na ramenu od Poprikuša do Nemile?
Estagfirulah,
da me neće nositi na ramenu od Poprikuša do Nemile?
-
- Posts: 3422
- Joined: 17/09/2015 15:46
#19699 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Koliko će ukupno autoput od Žepča do Zenice biti kraći? U podređenju sa M17
Last edited by allem_77 on 13/11/2020 21:07, edited 1 time in total.
- So What!
- Posts: 11159
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#19700 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Nema tu autoputa, dva mosta, petlja i dvocijevni tunel od 3,6 km.costacurta wrote: ↑13/11/2020 20:46 400M KM za 5.5 km puta?!
Estagfirulah,
da me neće nositi na ramenu od Poprikuša do Nemile?
Sve skupe igračke.