Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
sarajevsko_pivo
Posts: 3461
Joined: 27/07/2009 16:22

#19676 Re: AP Koridor 5c BiH - Ko je kriv sto jos nije izgrađen?

Post by sarajevsko_pivo »

Matzan wrote: 06/10/2020 20:12 1. SDA
2. HDZ
3. SDP
4. SBB
5. SzBiH
Kao i Hering i Euroasfalt koji se non stop zale.
User avatar
drug_profi
Posts: 50609
Joined: 16/07/2012 16:00

#19677 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Oko 600 m n/v ce biti južni portal ako se ne varam.

A što se tiče dionice Bradina-Ovčari-BIjela, gledam na Google Earthu nešto pa postoji logičan pravac preko Šunja, Brđana i iznad Ovčara te kroz brdo iznad Titovog bunkera u kanjon Bijele. Tim putem bi se mogla provući cesta sa nagibom koji ne bi prešao dozvoljeni za AP. Možda bi se spustilo 100-120 metara,pa opet podiglo. To bi zadržalo nagib do 10% koliko je čini mi se maksimum, ali uz izgradnju i treće trake. 12km je vazdušne linije od Bradine do Neretve i oko 7 km od Neretve do tunela Prenj.
Još jedan problem je kanjon Neretve koji je na 300 m n/v, što bi značilo da bi vijadukt preko nje bio visok oko 300 metara, a koliko mogu ovako odokativno pronaći najuže mjesto na 600 metara n/v bilo bi to oko pomenutog bunkera i raspon bi bio oko 400 metara.

Zaista vrlo zahtjevna dionica i pitam se jesu li dobro promislili prije nego su je skrenuli sa pravca Jablanice u Prenj.
mistek
Posts: 3391
Joined: 23/05/2010 15:16

#19678 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mistek »

Ma puno je zahtjevnije ovo spuštanje do Konjica, nego Konjic-Mostar. Kod Konjic-Mostar u biti znaš na čemu si i trenutna zamisao uopšte nije loša. Usijeci Bijele, što konjičke, što mostarske, su vrlo pogodni za autoput i problem je tunel Prenj, gdje su opet svi svjesni rizika koji ih čeka. Ali, ogroman posao bi se tu završio i baš je ušteda ne kružiti kanjonom na Jablanicu. Generalno, to Konjic-Mostar ima samo jedan problem, a to je šta nas čeka u brdu. S ostalih aspekata, to je sasvim ok.

Bradina-Konjic je preteška, jer se ne ide obodom planine, jer to nije klasično spuštanje niz padine, nego se sječe više planina, brda i kad pomisliš da je neka ruta dobra, skontaš da tu imaš bespotrebni uspon i sl. Generalno, postojeća cesta M17 ide najbezbolnijom varijantom.
RJ57
Posts: 3401
Joined: 10/04/2017 15:12

#19679 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by RJ57 »

drug_profi wrote: 12/11/2020 12:30 Oko 600 m n/v ce biti južni portal ako se ne varam.

A što se tiče dionice Bradina-Ovčari-BIjela, gledam na Google Earthu nešto pa postoji logičan pravac preko Šunja, Brđana i iznad Ovčara te kroz brdo iznad Titovog bunkera u kanjon Bijele. Tim putem bi se mogla provući cesta sa nagibom koji ne bi prešao dozvoljeni za AP. Možda bi se spustilo 100-120 metara,pa opet podiglo. To bi zadržalo nagib do 10% koliko je čini mi se maksimum, ali uz izgradnju i treće trake. 12km je vazdušne linije od Bradine do Neretve i oko 7 km od Neretve do tunela Prenj.
Još jedan problem je kanjon Neretve koji je na 300 m n/v, što bi značilo da bi vijadukt preko nje bio visok oko 300 metara, a koliko mogu ovako odokativno pronaći najuže mjesto na 600 metara n/v bilo bi to oko pomenutog bunkera i raspon bi bio oko 400 metara.

Zaista vrlo zahtjevna dionica i pitam se jesu li dobro promislili prije nego su je skrenuli sa pravca Jablanice u Prenj.
mislim da je prva trasa bila preko zukića, pa su onda okrenuli na brđane da bi se onda ponovo vratili na prvobitnu trasu. ali to je sve u jako ranoj fazi, nije tu ništa još odlučeno. ja u taj dio autoputa svakako ne vjerujem previše
neki
Posts: 6694
Joined: 17/02/2005 07:57

#19680 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by neki »

drug_profi wrote: 12/11/2020 12:30 Oko 600 m n/v ce biti južni portal ako se ne varam.

A što se tiče dionice Bradina-Ovčari-BIjela, gledam na Google Earthu nešto pa postoji logičan pravac preko Šunja, Brđana i iznad Ovčara te kroz brdo iznad Titovog bunkera u kanjon Bijele. Tim putem bi se mogla provući cesta sa nagibom koji ne bi prešao dozvoljeni za AP. Možda bi se spustilo 100-120 metara,pa opet podiglo. To bi zadržalo nagib do 10% koliko je čini mi se maksimum, ali uz izgradnju i treće trake. 12km je vazdušne linije od Bradine do Neretve i oko 7 km od Neretve do tunela Prenj.
Još jedan problem je kanjon Neretve koji je na 300 m n/v, što bi značilo da bi vijadukt preko nje bio visok oko 300 metara, a koliko mogu ovako odokativno pronaći najuže mjesto na 600 metara n/v bilo bi to oko pomenutog bunkera i raspon bi bio oko 400 metara.

Zaista vrlo zahtjevna dionica i pitam se jesu li dobro promislili prije nego su je skrenuli sa pravca Jablanice u Prenj.
Ne znam po čemu je taj pravac logičan, posebno uzevši u obzir da bi nakon izlaska iz tunela Ivan morali opet praviti uspon prema Šunju, praviti usjeke u jako strmoj strani planine i dugačke tunele sa podužnim nagibom nezamislim za autoput. Max dozvoljen uzdužni nagib za autoput je 4%, moguće i do 6% ako se brzina ograniči na 80kmh. Normalan autoput je na toj dionici moguće napraviti jedino zapadno od postojeće bradinske rampe i to je trasa koja je izabrana još dok se autoput planirao preko Jablanice, napravljen idejni projekat sa petljom blizu Ćelebića i glavni projekat do Zukića.
Koliko mi je poznato nova trasa preko Prenja bi zadržala cca 2/3 planirane dionice Bradina- Konjic, a podužna niveleta bi bila još povoljnija zbog dužine trase do polja Bijele, s tim da bi petlja Ovčari bila dosta visočije od prije planirane u Ćelebićima..
User avatar
drug_profi
Posts: 50609
Joined: 16/07/2012 16:00

#19681 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

neki wrote: 12/11/2020 13:07
drug_profi wrote: 12/11/2020 12:30 Oko 600 m n/v ce biti južni portal ako se ne varam.

A što se tiče dionice Bradina-Ovčari-BIjela, gledam na Google Earthu nešto pa postoji logičan pravac preko Šunja, Brđana i iznad Ovčara te kroz brdo iznad Titovog bunkera u kanjon Bijele. Tim putem bi se mogla provući cesta sa nagibom koji ne bi prešao dozvoljeni za AP. Možda bi se spustilo 100-120 metara,pa opet podiglo. To bi zadržalo nagib do 10% koliko je čini mi se maksimum, ali uz izgradnju i treće trake. 12km je vazdušne linije od Bradine do Neretve i oko 7 km od Neretve do tunela Prenj.
Još jedan problem je kanjon Neretve koji je na 300 m n/v, što bi značilo da bi vijadukt preko nje bio visok oko 300 metara, a koliko mogu ovako odokativno pronaći najuže mjesto na 600 metara n/v bilo bi to oko pomenutog bunkera i raspon bi bio oko 400 metara.

Zaista vrlo zahtjevna dionica i pitam se jesu li dobro promislili prije nego su je skrenuli sa pravca Jablanice u Prenj.
Ne znam po čemu je taj pravac logičan, posebno uzevši u obzir da bi nakon izlaska iz tunela Ivan morali opet praviti uspon prema Šunju, praviti usjeke u jako strmoj strani planine i dugačke tunele sa podužnim nagibom nezamislim za autoput. Max dozvoljen uzdužni nagib za autoput je 4%, moguće i do 6% ako se brzina ograniči na 80kmh. Normalan autoput je na toj dionici moguće napraviti jedino zapadno od postojeće bradinske rampe i to je trasa koja je izabrana još dok se autoput planirao preko Jablanice, napravljen idejni projekat sa petljom blizu Ćelebića i glavni projekat do Zukića.
Koliko mi je poznato nova trasa preko Prenja bi zadržala cca 2/3 planirane dionice Bradina- Konjic, a podužna niveleta bi bila još povoljnija zbog dužine trase do polja Bijele, s tim da bi petlja Ovčari bila dosta visočije od prije planirane u Ćelebićima..
Pa učinilo mi se da je tuda moguće zadržati n/v do 600 metara sve do Bijele. E sad ako već ima planiran pravac ok, jer ja još nisam vidio neku skicu itinerera.
Q_Line
Posts: 452
Joined: 29/04/2004 09:48
Location: Zenica

#19682 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Q_Line »

Klix navodi da dionica Počitelj - Buna neće biti u upotrebi do 2022. godine. Zapravo, neće biti mnogo duže od toga, ali koga još briga za to, jer najbitnija je predizborna vijest u kojoj se nešto asfaltira:

https://www.vijesti.plus/biznis/5050/iz ... k-4-godine
mahalik
Posts: 1918
Joined: 12/09/2009 16:48

#19683 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mahalik »

Ma do nekih novih izbora
User avatar
drug_profi
Posts: 50609
Joined: 16/07/2012 16:00

#19684 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Tu ce ici lokalci da se trkaju, a vala bi i mogla da se pretvori u pistu za trke dok se ne napravi Kvanj, Buna, Pocitelj...
User avatar
Dope_Man
Posts: 7778
Joined: 03/06/2016 16:31

#19685 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Dope_Man »

mahalik wrote: 11/11/2020 15:28 Toliko smo izgleda krahirali da se ovo ekspresno počinje graditi
https://www.klix.ba/clanak/201111057
Da pocnemo racunati kvotu da ce opet biti zalbs, pad tendera i ostale gluposti? :-)
User avatar
Cossack
Posts: 7146
Joined: 22/12/2002 00:00
Location: Sarajevo
Vozim: Astrilaka

#19686 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Cossack »

Dope_Man wrote: 13/11/2020 07:55
mahalik wrote: 11/11/2020 15:28 Toliko smo izgleda krahirali da se ovo ekspresno počinje graditi
https://www.klix.ba/clanak/201111057
Da pocnemo racunati kvotu da ce opet biti zalbs, pad tendera i ostale gluposti? :-)
Mislim da je ovdje okončana kompletna procedura.
User avatar
holowey
Posts: 8437
Joined: 10/11/2008 10:53
Location: Дишем ти за вратом...

#19687 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by holowey »

Cossack wrote: 13/11/2020 08:25
Dope_Man wrote: 13/11/2020 07:55
mahalik wrote: 11/11/2020 15:28 Toliko smo izgleda krahirali da se ovo ekspresno počinje graditi
https://www.klix.ba/clanak/201111057
Da pocnemo racunati kvotu da ce opet biti zalbs, pad tendera i ostale gluposti? :-)
Mislim da je ovdje okončana kompletna procedura.
ako je sve okoncano jedino preostaje desavanje naroda pa ce se morati mijenjati projekat i opet u krug...
User avatar
Dope_Man
Posts: 7778
Joined: 03/06/2016 16:31

#19688 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Dope_Man »

Vala, nek na moju sramotu ide da sam lazov i seoska varalica ako grijesim, ali ja mislim da se ni za tri godine nece niko sa mostarskog raskrsca ukljuciti na AP.
User avatar
Porodice Foht
Posts: 2828
Joined: 14/01/2019 04:56

#19689 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Porodice Foht »

drug_profi wrote: 12/11/2020 19:48 Tu ce ici lokalci da se trkaju, a vala bi i mogla da se pretvori u pistu za trke dok se ne napravi Kvanj, Buna, Pocitelj...
Dionica je solidne duzine, ako se gleda kako su nas navikli do sada pa bi mogli ponuditi nesto biciklistima do otvorenja. Da se raja druzi i vozi na perfektnom asfaltu. :)
mahalik
Posts: 1918
Joined: 12/09/2009 16:48

#19690 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mahalik »

Dope_Man wrote: 13/11/2020 10:20 Vala, nek na moju sramotu ide da sam lazov i seoska varalica ako grijesim, ali ja mislim da se ni za tri godine nece niko sa mostarskog raskrsca ukljuciti na AP.
I ja mislim da je okončana procedura i da sada samo treba uvesti izvođača u posao.
Pa neće ti biti vise ondje kod Jub odvajanje nego dole na KT
Samir90
Posts: 80
Joined: 18/09/2009 11:13
Location: Sarajevo, Bosnia and Herzegovina

#19691 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Samir90 »

Gdje dođe ova dionica Poprikuša - Nemila!?
username_here
Posts: 264
Joined: 03/04/2019 18:05

#19692 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by username_here »

Samir90 wrote: 13/11/2020 13:04 Gdje dođe ova dionica Poprikuša - Nemila!?
Eto ih sve na karti

https://mapa.jpautoceste.ba/#7.3/43.779/17.748/0/23
Samir90
Posts: 80
Joined: 18/09/2009 11:13
Location: Sarajevo, Bosnia and Herzegovina

#19693 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Samir90 »

username_here wrote: 13/11/2020 13:31
Samir90 wrote: 13/11/2020 13:04 Gdje dođe ova dionica Poprikuša - Nemila!?
Eto ih sve na karti

https://mapa.jpautoceste.ba/#7.3/43.779/17.748/0/23
Hvala, zbunilo me ovo što je preskocena dionica Vranduk-Nemila :D
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#19694 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

:serbo:

Potpisivanje Ugovora o izgradnji dionice Poprikuše – Nemila
Image

Obavještavamo vas da će u ponedjeljak 16. novembra /studenoga 2020. godine u 11:00 sati u sjedištu JP Autoceste FBiH, u ulici Adema Buća 20 u Mostaru, biti upriličeno potpisivanje Ugovora o izgradnji dionice Poprikuše – Nemila.

Ugovor će potpisati Adnan Terzić, direktor JP Autoceste FBiH kao investitor i u ime izvođača radova Evren Utku Gök, projekt menadžer Cengiz insaat Sanayi ve Ticaret A.S. (Turska) te Denis Lasić, ministar prometa i komunikacija FBiH u svojstvu svjedoka ispred JP Autoceste FBiH i Muamer Hajduk kao svjedok u ime izvođača radova Cengiz insaat Sanayi ve Ticaret A.S.

Vrijednost Ugovora za izgradnju dionice Poprikuše – Nemila je 208.059.247,42 eura sa PDV-om, odnosno 177.828.416,60 eura bez PDV-a.

Izgradnja ove dionice će se finansirati sredstva osiguranim u okviru ugovora o zajmu sklopljenog s Evropskom bankom za obnovu i razvoj (EBRD) u visini od 70 miliona eura, Evropske investicijske banke (EIB) u visini od 90 miliona eura te bespovratnim sredstvima Evropske unije u iznosu od 41,1 milion eura koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF).

Dionica Poprikuše – Nemila je duga 5,5 kilometara i gradit će se prema ugovoru „design and build” (projektuj i izgradi – žuti FIDIC).

Od značajnih objekata gradit će se tunel Golubinja 3.659 kilometara, dva mosta, dva vijadukta, petlja Poprikuše i Centar za kontrolu prometa.

Izgradnjom tunela Golubinja skratit će se udaljenosti između Nemile i Poprikuša za oko pet kilometara.

Rok za završetak radova je 42 mjeseca.
JP Autoceste FBiH
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#19695 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Još jednom da razjasnimo nedoumice, dionica Vranduk - Nemila, koja je najlakša za izgradnju na autoputu između Žepča i Zenice ima trenutno problema sa eksproprijacijom, ali je izabran nadzor i tenderska procedura traje.

Za izgradnju ove dionice, neće biti potrebno više od 24 mjeseca, i vjerovatno će posao dobiti Euro-Asfalt ili neka druga domaća kompanija.

S druge strane, Nemila - Poprikuše, dionica za koju se ugovor potpisuje u ponedjeljak će u izgradnji biti, malo manje od četiri godine i samim time do tada bi trebale biti završene i prethodne dionice, koje su u izgradnji, ali i ova dionica Vranduk - Nemila koja još uvijek nije u izgradnji.

Tako da se autoputem od Zenice do Žepča vozimo, ako sve proteče kako treba, pred lokalne izbore 2024. godine.

Image
RJ57
Posts: 3401
Joined: 10/04/2017 15:12

#19696 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by RJ57 »

So What! wrote: 13/11/2020 17:25
Image
ne kontam smisao čvorišta poprikuše ako je kilometar ipo dalje čvorište žepče, barem prema ovoj slici
tec
Posts: 1084
Joined: 15/12/2011 15:25

#19697 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by tec »

RJ57 wrote: 13/11/2020 20:11
So What! wrote: 13/11/2020 17:25
Image
ne kontam smisao čvorišta poprikuše ako je kilometar ipo dalje čvorište žepče, barem prema ovoj slici
To čvorište Žepče je ustvari ukrštavanje dva autoputa Vc i Žepče-Tuzla i nije izlaz. Ali i pored toga Žepče ce imati prema sadašnjem planu 3 izlaza Poprikuše ( jug ) 13 km sjeverno Ozimica i na Žepče-Tuzla oko 4 km istočno Žepče istok.
costacurta
Posts: 3514
Joined: 05/05/2005 08:25

#19698 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by costacurta »

400M KM za 5.5 km puta?! :shock:
Estagfirulah,
da me neće nositi na ramenu od Poprikuša do Nemile?
allem_77
Posts: 3422
Joined: 17/09/2015 15:46

#19699 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by allem_77 »

Image

Koliko će ukupno autoput od Žepča do Zenice biti kraći? U podređenju sa M17
Last edited by allem_77 on 13/11/2020 21:07, edited 1 time in total.
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#19700 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

costacurta wrote: 13/11/2020 20:46 400M KM za 5.5 km puta?! :shock:
Estagfirulah,
da me neće nositi na ramenu od Poprikuša do Nemile?
Nema tu autoputa, dva mosta, petlja i dvocijevni tunel od 3,6 km.

Sve skupe igračke.
Post Reply