Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderators: ExNihilo, anex

User avatar
So What!
Posts: 7997
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#19501 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! » 22/10/2020 12:18

BadBoy wrote:
22/10/2020 12:15
Ovi između magistrale i autoputa će pravo dobro proći :D
Čekaj da završim post. :gunjastajl:


User avatar
So What!
Posts: 7997
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#19502 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! » 22/10/2020 12:24

Izgradnja mosta Gradiška [E661] - 10. 10. 2020.

Image

Image

Image

User avatar
So What!
Posts: 7997
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#19503 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! » 22/10/2020 12:26

Tunel Putnikovo brdo dva: Zajednički projekat JP Autoceste FBiH i JP Autoputevi RS
Image

Direktori preduzeća JP Autoceste Federacije BiH i Autoputevi Republike Srpske Adnan Terzić i i Dušan Topić razgovarali su u Banjoj Luci o saradnji dvije firme na zajedničkim projektima, među kojima je gradnja tunela Putnikovo brdo dva.

Tunel se nalazi u okviru realizacije projekta dionice autoputa na Koridoru Vc, na pravcu od petlje Rudanka do međuentitetske linije. Specifičan je po tome što se nalazi na međuentitetskoj granici s ukupnom dužinom od 700 metara, od čega 120 metara pripada Federaciji BiH, dok se preostali dio nalazi na teritoriji RS-a i iznosi 580 metara, što predstavlja većinski dio tunela od 83%.

JP Autoceste FBiH i JP Autoputevi RS su u fazi pripreme sporazuma o implementaciji projekta Tunel Putnikovo brdo dva u cilju izbjegavanja dvostrukih procedura, preklapanja ugovora sa izvođačima radova, te samog izvođenja radova na tunelu od strane dva različita izvođača radova.

Sporazumom će se urediti osnove saradnje dva preduzeća radi izvršavanja međusobnih obaveza za implementaciju, pripremu, izgradnju i upravljanje objektom Tunel Putnikovo brdo dva, kao specifičnog dijela cjelokupnog projekta izgradnje autoceste na Koridoru Vc.

Ovaj projekt je jedna lijepa priča o saradnji dva preduzeća radi olakšanja interne i regionalne intagraciju Bosne i Hercegovine kroz poboljšanje ključne saobraćajne infrastrukture, a u cilju ekonomičnosti, efikasnosti te usklađenosti i jednakosti radova.

Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD) je obezbijedila finansiranje od 210 miliona eura koje će koristiti JP Autoceste FBiH u iznosu od 60 miliona eura i Autoputevi RS-a u iznosu od 150 miliona eura. U cilju ekonomičnosti i efikasnosti, te davanja jednoličnog odgovora na zahtjeve finansijera projekta JP Autoceste FBiH daje saglasnost da 120 metara tunela, koji se nalazi na teritoriji FBiH, implementira JP Autoputevi RS.

Dobojska obilaznica je duga 14 kilometara i nalazi se između petlje Rudanka u općini Doboj RS i petlje Medakovo u općini Doboj Jug u Federaciji BiH. Obilaznica se sastoji iz dvije poddionice Rudanka – Putnikovo brdo u RS-u i Putnikovo brdo – Medakovo u FBiH.

JP Autoceste FBiH planira da izgradi 8,5 kilometara dugu dionicu Putnikovo brdo – Medakovo. Projekat počinje na međuentitetskoj granici unutar tunela Putnikovo Brdo dva, ukupne dužine 700 metara, dok je dužina u FBiH oko 120 metara.

Trasa izlaskom iz tunela Putnikovo brdo dva se spušta niz padinu gdje presjeca postojeći lokalni put i dolazi do petlje Usora na lijevoj obali rijeke te dalje u nastavku prelazi preko korita Usore. Prvi most preko Usore, je planiran u ovom dijelu. Prelaskom na desnu obalu rijeke Usore trasa se približava postojećem magistralnom putu M-4 te ide paralelno sa magistralnim putem i presjeca korito rijeke Usore drugi put (most Tešanjka 1) i prelazi na lijevu obalu nakon čega ponovo prelazi korito rijeke Usore (most Tešanjka 2) i magistralni put i ulazi u općinu Tešanj.

U zoni sela Tešanjka, trasa će prolazi kroz „cut and cover“ tunel Hrastik (220 metara). Izlaskom iz tunela trasa presjeca postojeći lokalni put, dva potoka (koji će biti u propustima) i prelazi rijeku Tešanjku mostovima na pet mjesta. Projekat obuhvata i petlju Medakovo kao i objekt Centra za održavanje i kontrolu saobraćaja. Autocesta je projektirana za brzine do 120 km/h i biće širine do 27 m.
JP Autoceste FBiH

User avatar
So What!
Posts: 7997
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#19504 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! » 22/10/2020 13:59

Ambasador EU Sattler održao drugi sastanak na visokom nivou o Koridoru 5c i posjetio dionicu Tarčin - Tunel Ivan
Image

Šef Delegacije Evropske unije u BiH i specijalni predstavnik EU, ambasador Johann Sattler, bio je domaćin drugog sastanka na visokom nivou o Koridoru 5c održanog danas putem video linka, na kojem su učestvovali predsjedavajući Vijeća ministara BiH Zoran Tegeltija, premijer Federacije BiH Fadil Novalić, premijer Republike Srpske Radovan Višković, nadležni ministri, direktori JP Autoceste FBiH i JP Autoputevi RS, kao i predstavnici Evropske investicijske banke (EIB) i Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD).

Na sastanku se razgovaralo o trenutnom stanju i o budućim planovima za izgradnju autoputa na Koridoru 5c u BiH, s posebnim naglaskom na ubrzavanje radova.

Koridor 5c najambiciozniji je investicijski program u Bosni i Hercegovini, koji zahtijeva značajna finansijska sredstva i ljudske resurse. Evropska unija najveći je donator koji je za izgradnju za izgradnju 11 poddionica autoputa na Koridoru 5c u BiH izdvojila više od 200 miliona eura bespovratnih sredstava kroz Investicijski okvir Zapadnog Balkana (WBIF), nadopunjavajući zajmove EIB-a i EBRD-a.

Nakon sastanka, ambasador Sattler je posjetio radove na iskopu tunela Ivan i tom prilikom izjavio: „Drago mi je što vidim da su uprkos pandemiji radovi na izgradnji ovog značajnog investicijskog projekta nastavljeni na većini lokacija. Međutim, kao što sam naglasio na današnjem sastanku na visokom nivou, potrebno je riješiti prepreke radi ubrzavanja radova. EU će nastaviti da pruža podršku, uključujući kroz Ekonomski i Investicijski plan za Zapadni Balkan koji je komesar za susjedstvo i proširenje Oliver Varhelyi predstavio prošle sedmice.“

Tokom sastanka, predstavnici vlasti potvrdili su opredjeljenje za ubrzavanje priprema i provedbe dosadašnjih ulaganja u Koridor 5c. Predstavnici Evropske banke za razvoj i obnovu i Evropske investicijske banke istakli su svoju spremnost da pomognu u tom pravcu.

Koridor 5c je prioritet koji će obezbijediti moderne transportne veze koje povezuju zemlju sa regionom i EU za dobrobit građana i ekonomije.

Evropska unija je 2015. godine pokrenula Agendu za povezivanje za Zapadni Balkan te osigurala izdvajanje bespovratnih sredstava za sufinansiranje ključnih transportnih i energetskih veza u regionu do 2020. godine. Za naredni period, kroz sveobuhvatni Ekonomski i investicijski plan za Zapadni Balkan, Evropska unija nastoji potaknuti dugoročni ekonomski oporavak, podržati zelenu i digitalnu tranziciju te podržati regionalne integracije i povezanost sa Evropskom unijom.

Za više informacija o radovima na Koridoru 5c pogledajte infografiku.
Image

Image

Image


User avatar
So What!
Posts: 7997
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#19506 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! » 22/10/2020 14:52


User avatar
nepass1
Posts: 3644
Joined: 06/07/2017 07:35

#19507 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by nepass1 » 22/10/2020 15:59

Nece konjic zaobici za 7g, a autoput nece zavrsiti za 27g da jebe rak raka

User avatar
drug_profi
Posts: 24381
Joined: 16/07/2012 16:00

#19508 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi » 22/10/2020 16:28

Ako se vlast promijeni 2022, sanse ce biti vece.

User avatar
nepass1
Posts: 3644
Joined: 06/07/2017 07:35

#19509 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by nepass1 » 22/10/2020 16:31

Ja vjerujem samo ako dovedu kineze i kazu im koliko cete para, zavrsite do 2028. Drugacije nema sanse

User avatar
drug_profi
Posts: 24381
Joined: 16/07/2012 16:00

#19510 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi » 22/10/2020 16:35

Ispade da je to jedino rjesenje

Dope_Man
Posts: 4551
Joined: 03/06/2016 16:31

#19511 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Dope_Man » 22/10/2020 17:35

Kinez bi za prave pare garantirao da ce zavrsiti i 2023. (i zavrsio bi naravno).. ali prave pare.

User avatar
So What!
Posts: 7997
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#19512 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! » 22/10/2020 18:18

Dope_Man wrote:
22/10/2020 17:35
Kinez bi za prave pare garantirao da ce zavrsiti i 2023. (i zavrsio bi naravno).. ali prave pare.
Ali otkud nama prave pare? :(

User avatar
moon_walker_90
Posts: 840
Joined: 21/12/2012 18:16
Location: Ćućurak

#19513 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by moon_walker_90 » 22/10/2020 18:35

So What! wrote:
22/10/2020 18:18
Dope_Man wrote:
22/10/2020 17:35
Kinez bi za prave pare garantirao da ce zavrsiti i 2023. (i zavrsio bi naravno).. ali prave pare.
Ali otkud nama prave pare? :(
Ima u Varešu tozla... :roll:

ibizza
Posts: 3870
Joined: 05/06/2008 00:46

#19514 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by ibizza » 22/10/2020 19:43

nepass1 wrote:
22/10/2020 16:31
Ja vjerujem samo ako dovedu kineze i kazu im koliko cete para, zavrsite do 2028. Drugacije nema sanse
Znaci, ništa od toga :) Da su htjeli da se brzo gradi, davno bi to uraditi, ovako im bolje odgovara, lokalne firme kupe reference za međunarodne tendere, a narod ko ebe.

Nadzorna_ploca
Posts: 11070
Joined: 05/12/2013 16:06

#19515 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Nadzorna_ploca » 23/10/2020 07:03

nepass1 wrote:
22/10/2020 15:59
Nece konjic zaobici za 7g, a autoput nece zavrsiti za 27g da jebe rak raka
Za 27 godina ce 50% ovog foruma i pomrijeti. :mrgreen:

User avatar
Cossack
Posts: 6013
Joined: 22/12/2002 00:00
Location: Sarajevo

#19516 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Cossack » 23/10/2020 09:02

Terzić u Avazu ličnost dana jer "ispunjava obećanja" :lol:

https://avaz.ba/vijesti/kolumne/604003/ ... a-obecanja

:run:

toooka
Posts: 97
Joined: 15/02/2016 08:12

#19517 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by toooka » 23/10/2020 10:51

Cossack wrote:
23/10/2020 09:02
Terzić u Avazu ličnost dana jer "ispunjava obećanja" :lol:

https://avaz.ba/vijesti/kolumne/604003/ ... a-obecanja

:run:
HAHAHA... Al' kad kaže:"...U državi u kojoj tenderske procedure traju beskonačno dugo, strpljivo i bez mnogo pompe u javnosti, Terzić sa saradnicima otvara nove i završava započete poslove."


Pa samo što nije počeo svečano otvarati i potputnjake na trasi autoceste... :lol: :lol:

User avatar
So What!
Posts: 7997
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#19518 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! » 23/10/2020 10:56

Cossack wrote:
23/10/2020 09:02
Terzić u Avazu ličnost dana jer "ispunjava obećanja" :lol:

https://avaz.ba/vijesti/kolumne/604003/ ... a-obecanja

:run:
Ovo je odvratno, počevši od medija pa sve do "ličnosti", isto kao politički pamflet u nekoj diktatorskoj državi.

Umjesto da šute i rade na tome da završe ovo što se godinama oteže, oni se još i hvale pri tome.

:bih:

User avatar
Haris.ba
Posts: 10581
Joined: 08/09/2005 20:08

#19519 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Haris.ba » 23/10/2020 12:37

Neka se komentarise Terzic, a ne komentarise se Satler koji spominje korupciju u izgradnji cesta, a Evropa i dalje daje kredite i jedan dio i poklanja.

User avatar
Porodice Foht
Posts: 1448
Joined: 14/01/2019 04:56

#19520 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Porodice Foht » 23/10/2020 12:46

Haris.ba wrote:
23/10/2020 12:37
Neka se komentarise Terzic, a ne komentarise se Satler koji spominje korupciju u izgradnji cesta, a Evropa i dalje daje kredite i jedan dio i poklanja.
I ja to ovdje neki dan napisao ovdje. Covjek upozorio na neshvatljivo usitnjavanje lot-ova u gradnji koridora, korupciju...i -nista! :|

BadBoy
Posts: 4655
Joined: 01/11/2005 21:55

#19521 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by BadBoy » 23/10/2020 12:58

Haris.ba wrote:
23/10/2020 12:37
Neka se komentarise Terzic, a ne komentarise se Satler koji spominje korupciju u izgradnji cesta, a Evropa i dalje daje kredite i jedan dio i poklanja.
Nisu ni oni više tolike budale, sprema se promjena politike i uvodi se izričita mogućnost suspendovanja finansija.

Pogledajte najnoviji draft IPA III uredbe...

User avatar
Grof
Posts: 507
Joined: 24/02/2002 00:00

#19522 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Grof » 23/10/2020 14:33

Zna li iko kako je predviđeno se vrši naplata autoputa nekad kad bude gotova neka dionica koja iz FBiH prelazi u RS i obratno? Pogotovo kako će se to naplaćivati za one koji imaju TAG uređaj? Mislim da bi bilo glupo da se ta dionica posebno plaća ako se bez zaustavljanja prolazi koridorom VC koji ide preko RS-a.

User avatar
klixoris
Posts: 6018
Joined: 07/11/2012 09:36
Location: u zavoju....na koljenu

#19523 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by klixoris » 23/10/2020 14:56

Grof wrote:
23/10/2020 14:33
Zna li iko kako je predviđeno se vrši naplata autoputa nekad kad bude gotova neka dionica koja iz FBiH prelazi u RS i obratno? Pogotovo kako će se to naplaćivati za one koji imaju TAG uređaj? Mislim da bi bilo glupo da se ta dionica posebno plaća ako se bez zaustavljanja prolazi koridorom VC koji ide preko RS-a.
Imat ces 2 taga - jedan federalni, jedan srpski. Jer bi jedan zajednicki tag znacio prenos entitetskih nadleznosti, sto bi predstavljalo direktni udar na srpski narod i njegove interese ! :mrgreen:

User avatar
Bobi
Forum administrator
Posts: 18115
Joined: 30/10/2002 00:00
Location: http://www.klix.ba
Contact:

#19524 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Bobi » 23/10/2020 15:03

klixoris wrote:
23/10/2020 14:56
Grof wrote:
23/10/2020 14:33
Zna li iko kako je predviđeno se vrši naplata autoputa nekad kad bude gotova neka dionica koja iz FBiH prelazi u RS i obratno? Pogotovo kako će se to naplaćivati za one koji imaju TAG uređaj? Mislim da bi bilo glupo da se ta dionica posebno plaća ako se bez zaustavljanja prolazi koridorom VC koji ide preko RS-a.
Imat ces 2 taga - jedan federalni, jedan srpski. Jer bi jedan zajednicki tag znacio prenos entitetskih nadleznosti, sto bi predstavljalo direktni udar na srpski narod i njegove interese ! :mrgreen:
Apsolutno, iako se tehnicki lako moze rijesiti sve s jednim tagom biti ce dva kao u cijeloj Evropi gdje vise vlasnika ima nadleznost nad auto putevima. Italija?

User avatar
Bobi
Forum administrator
Posts: 18115
Joined: 30/10/2002 00:00
Location: http://www.klix.ba
Contact:

#19525 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Bobi » 23/10/2020 15:04

Ja ne kontam sto EU ne uvede neki euro tag..nesto zajednicko ko shuko uticnica :D, sve se to neciji interesi :D.

Post Reply