Ljudi nemojte tu prvu dionicu ni spominjati jer nije Koridor Vc a i zna se da je tamo jedan baja kojem je dvorski neimar Stankovic. Tamo se prirodno sve lakse radi jer se ugradjuje samo jedan ili dva covjeka.
Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Moderator: anex
- Porodice Foht
- Posts: 2825
- Joined: 14/01/2019 04:56
#19426 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
- Dope_Man
- Posts: 7775
- Joined: 03/06/2016 16:31
#19427 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
A besmisleno i zamisljati da bi ''davno bila spojena'' kad vidimo da su jedva dogurali do Zenice za ovih 20 godina. Da se gradilo prema Tuzli, ne bi jos ni u Olovo mogli autoputem, a kamoli dalje.Alfons Kauders wrote: ↑07/10/2020 12:01Tehnički neizvodivo radi terena (Nišića). Ogromne razlike u visini na par mjesta, jednostavno preteško za izgraditi autoput - možda je teoretski moguće ali bi koštalo kao da je od suhog zlata.
- So What!
- Posts: 11155
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#19428 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Šta je sa vlastima Tuzlanskog kantona, vlastima gradova i opština, udruženjima privrednika, incijativama, nevladinim organizacijama, svi oni su odavno mogli podići svijest o ovom problemu, ali nisu.costacurta wrote: ↑07/10/2020 08:19U ovom boldiranom leži sva mudrost. Ima ih mnogo sa TK koji učestvuju u najvišim nivoima vlasti, ali iz nekog razloga čim se ukaže Karaula oni ko da ograjišu.
Zaljube se u Sarajevo, šta li, a dok ne pređu Karaulu pina im usta neravnomjerne raspodjele, loših puteva itd itd.
Sve ijedan goli shupak, od Selima, Mašića, SalkA, Jašarevića, Begića, Ilića, Elzine i Kuke( ) itd. De izaberi koji od njih je politcar al u pravom smislu te riječi? Grohotom se smijem. Uglavnom go seljak kome je njegov džep najbitniji, ebe im se za modernizaciju jer nemaju predstavu šta je to. Ebe im se za narod,
Kae Branković "naslijeđen model", od koga naslijeđen shupchino jedna?!
Ja sam se pomirio sa tim da neću vidjeti nikakvu novu saobraćajnicu na TK za svog života, još sad nakon ovih "rekonstrukcija" mostića i tunela jasno je da smo ebani.
Ase nadam da ću ih barem vidjeti u novom državnom zatvoru, ako ništa
Zatim političara iz TK u federalnim vlastima je oduvijek bilo, ali je li moguće da ih sve zaboli briga za neki ozbiljniji rad kada je saobraćajna infrastruktura u pitanju.
-
- Posts: 1130
- Joined: 13/10/2005 12:50
#19429 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Za mjesec probijanje tunela "Počitelj" 1200 m
- So What!
- Posts: 11155
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#19430 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Kinezi se ne šale, zadnje fotografije kao i izvještaji sa gradilišta pokazuju da jako brzo napreduju.
Doduše radove izvode na čvrstoj stijeni, pa i nema nekih velikih problema, ali ovo je zaista za tempo izgradnje koji inače prati ostala gradilišta poprilično brzo.
Ipak sam most Počitelj, očigledno se gradi znatno sporije. I izgradnja je nešto kasnije započela, ali eto izvođači obećavaju da čim izađu iznad temelja, da će to ići jako brzo, u šta mogu i da vjerujem nakon što sam se uvjerio u dinamiku izgradnje na ovoj dionici.
-
- Posts: 11982
- Joined: 09/08/2012 23:19
#19431 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Znači da moze brze, itekako. Sve je u radnoj snazi i kapacitetima. Od početka je više dionica trebalo davati Kinezima i Turcima. Kad ne mozes brzom dinamikom, skloni se, ima ko moze.
- So What!
- Posts: 11155
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#19432 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Nedvojbeno je da rade brže, čak i tamo gdje je težak teren poput dionice Vlakovo - Tarčin, ali je istina i da štede na materijalu kao i izvedbi, najviše popravljanja je upravo ostalo iza Turaka.last mohicans wrote: ↑07/10/2020 16:50 Znači da moze brze, itekako. Sve je u radnoj snazi i kapacitetima. Od početka je više dionica trebalo davati Kinezima i Turcima. Kad ne mozes brzom dinamikom, skloni se, ima ko moze.
Kineze ne mogu komentarisati jer ovo im je svakako prvi posao u našoj zemlji i za sada su odlični. Na ovom potezu oko Zenice, mislim da bi i jedni i drugi svakako naišli na probleme.
Turci su već isprojektovali sebi ovu dionicu Donja Gračanica - Vraca, pa su tunel Vraca sa 350 metara produžili na 1 kilometar dužine, upravo da ih stabilizacija kosina ne bi zezala kao što je Hering i Euro - Asfalt na dvije prethodne dionice.
-
- Posts: 11982
- Joined: 09/08/2012 23:19
#19433 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Pametno u vezi tog tunela, nije sveto slovo da se ne moze promijeniti. Ti vjerovatno znas koliko treba love i truda da se te kosine stabilizuju, onda kad uporedis s tunelom, ako ces se manje zajebavati, radije kopaj dublje tunel, pa nek je i skuplje.So What! wrote: ↑07/10/2020 18:46Nedvojbeno je da rade brže, čak i tamo gdje je težak teren poput dionice Vlakovo - Tarčin, ali je istina i da štede na materijalu kao i izvedbi, najviše popravljanja je upravo ostalo iza Turaka.last mohicans wrote: ↑07/10/2020 16:50 Znači da moze brze, itekako. Sve je u radnoj snazi i kapacitetima. Od početka je više dionica trebalo davati Kinezima i Turcima. Kad ne mozes brzom dinamikom, skloni se, ima ko moze.
Kineze ne mogu komentarisati jer ovo im je svakako prvi posao u našoj zemlji i za sada su odlični. Na ovom potezu oko Zenice, mislim da bi i jedni i drugi svakako naišli na probleme.
Turci su već isprojektovali sebi ovu dionicu Donja Gračanica - Vraca, pa su tunel Vraca sa 350 metara produžili na 1 kilometar dužine, upravo da ih stabilizacija kosina ne bi zezala kao što je Hering i Euro - Asfalt na dvije prethodne dionice.
- So What!
- Posts: 11155
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#19434 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Tuneli su skuplje rješenje, ali daleko stabilnije, s tim da treba uzeti u obzir da tuneli usporavaju dionice, dakle maksimalna dozvoljena brzina u tunelu je 100 km/h dok na otvorenoj trasi varira od 100 do 130 km/h.last mohicans wrote: ↑07/10/2020 19:31Pametno u vezi tog tunela, nije sveto slovo da se ne moze promijeniti. Ti vjerovatno znas koliko treba love i truda da se te kosine stabilizuju, onda kad uporedis s tunelom, ako ces se manje zajebavati, radije kopaj dublje tunel, pa nek je i skuplje.
Evo imali smo priliku vidjeti šta kosine rade oko Zenice i kakav je to haos bio. Nadam se da će Zenica biti primjer za ubuduće, kako se ne treba raditi, to jeste, projektovati trasa, jer imam osjećaj da bi solucija sa više dužih tunela bila brža nego sve ovo do sada.
Također je primjetno na dionici Ponirak - Vranduk, na mjestima gdje je prema idejnom projektu predviđena duboka kosina sada idu tuneli, pa ćemo između vijadukta Crni Potok i vijadukta Koprivna 1 imati tunel umjesto kosine, a nije isključeno da će se i na nekim drugim mjestima na ovoj dionici isto uraditi.
-
- Posts: 94
- Joined: 07/12/2016 11:47
#19435 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Tuzlu i veći dio Tk najlakše tj najjeftinije izvući iz saobraćajne izolacije je veza preko doboja, ova planirana putanja preko žepča sadrži toliko skupih objekata da se to neće početi graditi ni za 10g
Dionica prema doboju tz-doboj od 1h spustit na realnih 30min bez skupih tunela, vijaduk, pa skoro da nema ozbiljne rijeke velikog mosta itd a u međuvremenu dok se ova dionica izgradi taj dio autoputa će vjerovatno biti izgrađen i spojena zenica sa dobojem.
Možda je opcija preko žepča iz meni nepoznatog razloga bolja opcija ali je preskupo imam osjećaj da je odnos 1000mil vs 350mil
Dionica prema doboju tz-doboj od 1h spustit na realnih 30min bez skupih tunela, vijaduk, pa skoro da nema ozbiljne rijeke velikog mosta itd a u međuvremenu dok se ova dionica izgradi taj dio autoputa će vjerovatno biti izgrađen i spojena zenica sa dobojem.
Možda je opcija preko žepča iz meni nepoznatog razloga bolja opcija ali je preskupo imam osjećaj da je odnos 1000mil vs 350mil
- spreca
- Posts: 66518
- Joined: 07/11/2006 19:31
- Location: Na Spreci fatam ribe....... za guzicu
#19436 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
U kakvim sve uslovima i na kakvim terenima neki rade a nasim sve smeta,smeta brdo,smeta ravnica....samo capaju lovu i besposlicare
-
- Posts: 3014
- Joined: 14/09/2006 11:02
#19437 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Jedino nova dionica, postojeća je toliko opterećena da je to katastrofa.almirkoba wrote: ↑07/10/2020 20:32 Tuzlu i veći dio Tk najlakše tj najjeftinije izvući iz saobraćajne izolacije je veza preko doboja, ova planirana putanja preko žepča sadrži toliko skupih objekata da se to neće početi graditi ni za 10g
Dionica prema doboju tz-doboj od 1h spustit na realnih 30min bez skupih tunela, vijaduk, pa skoro da nema ozbiljne rijeke velikog mosta itd a u međuvremenu dok se ova dionica izgradi taj dio autoputa će vjerovatno biti izgrađen i spojena zenica sa dobojem.
Možda je opcija preko žepča iz meni nepoznatog razloga bolja opcija ali je preskupo imam osjećaj da je odnos 1000mil vs 350mil
- Alfons Kauders
- Posts: 37199
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
#19438 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Naravno, osim par mjesta poput Tuzla-Lukavac, sve bi morala biti nova dionica koja bi zaobišla naselja. Nešto poput onog što se planira za Šićki - Đurđevik - kao zaobilaznica svih naselja duž postojećeg puta.
Baš me zanima koliko bi to koštalo kao 2x2 brza cesta. Nema velikih rijeka, mostova, vijadukta, tunela. Ne bi trebala biti neka ogromna cifra po kilometru.
- Alfons Kauders
- Posts: 37199
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
#19439 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Da, a radi nivelete vjerovatno ne bi ni moglo preko Olova...Dope_Man wrote: ↑07/10/2020 12:16A besmisleno i zamisljati da bi ''davno bila spojena'' kad vidimo da su jedva dogurali do Zenice za ovih 20 godina. Da se gradilo prema Tuzli, ne bi jos ni u Olovo mogli autoputem, a kamoli dalje.Alfons Kauders wrote: ↑07/10/2020 12:01
Tehnički neizvodivo radi terena (Nišića). Ogromne razlike u visini na par mjesta, jednostavno preteško za izgraditi autoput - možda je teoretski moguće ali bi koštalo kao da je od suhog zlata.
Malo nervira ta manija oko brzih cesta i autocesta. Ne mora sve biti brza cesta ili autoput, imamo mi manjih naselja i regija koje valja povezati. Modernizovana magistrala s trakama za preticanje na par uspona (Nišići npr), par novih tunela oko Kladnja i Stupara, eventualno na Nišićima da se zaobiđu Dolovi i uštedi par kilometara i to je to.
U biti, tunel sjeverno od Kladnja bi bio kao Karaula, oko kilometar dug, a ostali vjerovatno ni pola kilometra. Trebalo bi uraditi treću traku na nekih 15tak kilometara oko Nišića i Stupara i ćao. Put bi se se skratio za skoro 10 kilometara i barem 20 minuta, ako ne i više. Ne bi bilo jeftino, ali bi koštalo kao desetak kilometara autoputa. Možda i manje.
-
- Posts: 4336
- Joined: 23/08/2011 14:12
#19440 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Razmišlja li iko o tome da kamioni često izbjegavaju autocestu da ne bi plaćali skupe putarine,jer im gazde tako kažu?
Npr.slučajno znam od ljudi koji žive uz cestu prema Kiseljaku da je frekvencija kamiona koji tuda idu za srednju Bosnu,Travnik i dalje, mnogo povećana od kako je napravljena autocesta do Zenice, jer im je tuda jeftinije. Naravno, niko ne može natjerati nekog da se vozi autocestom i plaća putarinu, ali zato želim naglasiti da je bolje i jeftinije raditi brze ceste ili proširenje postojećih na putu Sarajevo -Tuzla, Lašva - Travnik i drugim visoko frekventnim i bitnim a da nisu dio planiranih autocesta.
Čak možda i dijelove tih cesta koji su kritični, ne čitavu dionicu; npr za Tuzlu, od Sarajeva do Olova je donekle i bolji put sa ravnim dionicama gdje se na par mjesta i može nekako preteći, ali dalje prema Kladnju (osim onog novog dijela sa tunelom) bi trebalo ubaciti po još jednu traku uzbrdo, što bi sigurno bilo lakše i isplativije raditi nego bilo šta drugo, kao i dalje od Kladnja prema Tuzli na strmim dijelovima.
Npr.slučajno znam od ljudi koji žive uz cestu prema Kiseljaku da je frekvencija kamiona koji tuda idu za srednju Bosnu,Travnik i dalje, mnogo povećana od kako je napravljena autocesta do Zenice, jer im je tuda jeftinije. Naravno, niko ne može natjerati nekog da se vozi autocestom i plaća putarinu, ali zato želim naglasiti da je bolje i jeftinije raditi brze ceste ili proširenje postojećih na putu Sarajevo -Tuzla, Lašva - Travnik i drugim visoko frekventnim i bitnim a da nisu dio planiranih autocesta.
Čak možda i dijelove tih cesta koji su kritični, ne čitavu dionicu; npr za Tuzlu, od Sarajeva do Olova je donekle i bolji put sa ravnim dionicama gdje se na par mjesta i može nekako preteći, ali dalje prema Kladnju (osim onog novog dijela sa tunelom) bi trebalo ubaciti po još jednu traku uzbrdo, što bi sigurno bilo lakše i isplativije raditi nego bilo šta drugo, kao i dalje od Kladnja prema Tuzli na strmim dijelovima.
-
- Posts: 5366
- Joined: 24/08/2018 23:15
- Location: Travnik
#19441 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ide obustava radova u Vranduku, autoceste ne placaju izvodjace radova.
-
- Posts: 4336
- Joined: 23/08/2011 14:12
#19442 Re: AP Koridor 5c BiH - Ko je kriv sto jos nije izgrađen?
Ova tema dođe kao neka pljuvačnica. Pa da malo i ja.
Koridor Vc nije izgrađen zbog pljačke, kriminala, lobija, različitih interesa (nekom je bitnije samo da zajebe one anamo, bez obzira kako je njima), nesposobnosti, neznanja, ne miješanja struke u bilo kakve odluke, i tako dalje i tako gore.
Izbori su već sad kompromitovani maksimalno, mjesec dana prije. Svaki dan u novinama se utvrđuju novi fiktivni glasači, mrtvi, zloupotrijebljeni, prodani. CIk je takođe nepouzdan i kompromitovan. Glasački odbori su sve samo ne pouzdani za ono za šta su izabrani.Kada izbori prođu, siguran sam da će samo pobjednici biti zadovoljni i kleti se u regularnost istih. Hiljade onih koji su dobili pare da kompromituju izbore će šutjeti.
Koridor Vc nije izgrađen zbog pljačke, kriminala, lobija, različitih interesa (nekom je bitnije samo da zajebe one anamo, bez obzira kako je njima), nesposobnosti, neznanja, ne miješanja struke u bilo kakve odluke, i tako dalje i tako gore.
Izbori su već sad kompromitovani maksimalno, mjesec dana prije. Svaki dan u novinama se utvrđuju novi fiktivni glasači, mrtvi, zloupotrijebljeni, prodani. CIk je takođe nepouzdan i kompromitovan. Glasački odbori su sve samo ne pouzdani za ono za šta su izabrani.Kada izbori prođu, siguran sam da će samo pobjednici biti zadovoljni i kleti se u regularnost istih. Hiljade onih koji su dobili pare da kompromituju izbore će šutjeti.
-
- Posts: 1084
- Joined: 15/12/2011 15:25
#19443 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ne plača Opec fond ali prema njima ne plača jer se izvođač ne pridržava ugovorenoga plana. Sad tko je u pravu to je druga priča.Nivelacija wrote: ↑08/10/2020 10:33 Ide obustava radova u Vranduku, autoceste ne placaju izvodjace radova.
- Dope_Man
- Posts: 7775
- Joined: 03/06/2016 16:31
#19444 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Naravno da ima i toga koliko hoces. Neki ovdje misle svi su pohitali na AP, a realnost je da je ovo BiH. Em su AP skupi i nemaju opciju vinjeta koja bi olaksala onima koji stalno trebaju da ih koriste poput prevoznika, em je domacem prevozniku vazno samo da ima sto manji trosak. Dakle idi na magistralu, lokalnu cestu, al ne placaj putarinu. I takvih je dosta, nisu rijetki izuzeci.Seyfo wrote: ↑08/10/2020 10:26 Razmišlja li iko o tome da kamioni često izbjegavaju autocestu da ne bi plaćali skupe putarine,jer im gazde tako kažu?
Npr.slučajno znam od ljudi koji žive uz cestu prema Kiseljaku da je frekvencija kamiona koji tuda idu za srednju Bosnu,Travnik i dalje, mnogo povećana od kako je napravljena autocesta do Zenice, jer im je tuda jeftinije. Naravno, niko ne može natjerati nekog da se vozi autocestom i plaća putarinu, ali zato želim naglasiti da je bolje i jeftinije raditi brze ceste ili proširenje postojećih na putu Sarajevo -Tuzla, Lašva - Travnik i drugim visoko frekventnim i bitnim a da nisu dio planiranih autocesta.
Čak možda i dijelove tih cesta koji su kritični, ne čitavu dionicu; npr za Tuzlu, od Sarajeva do Olova je donekle i bolji put sa ravnim dionicama gdje se na par mjesta i može nekako preteći, ali dalje prema Kladnju (osim onog novog dijela sa tunelom) bi trebalo ubaciti po još jednu traku uzbrdo, što bi sigurno bilo lakše i isplativije raditi nego bilo šta drugo, kao i dalje od Kladnja prema Tuzli na strmim dijelovima.
- Alfons Kauders
- Posts: 37199
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
#19445 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
To je i u Hrvatskoj godinama bio problem, a i sad je. Neke dionice autoputa su jako privlačne i za kamione, a na drugim im se više isplati sići na magistralu. Kad imaš nedovršenu mrežu puteva, problem je samo veći. Eto ti piče preko Kiseljaka jer uštede par desetina kilometara do Viteza ili Travnika. Pitanje je da li bi ih manje išlo na Kiseljak da je do Travnika urađena brza cesta? Možda oni koji dolaze s juga nastave preko Kiseljaka, a oni koji dolaze iz pravca Sarajeva sve više krenu na Vc i brzu cestu dolinom Lašve.Seyfo wrote: ↑08/10/2020 10:26 Razmišlja li iko o tome da kamioni često izbjegavaju autocestu da ne bi plaćali skupe putarine,jer im gazde tako kažu?
Npr.slučajno znam od ljudi koji žive uz cestu prema Kiseljaku da je frekvencija kamiona koji tuda idu za srednju Bosnu,Travnik i dalje, mnogo povećana od kako je napravljena autocesta do Zenice, jer im je tuda jeftinije. Naravno, niko ne može natjerati nekog da se vozi autocestom i plaća putarinu, ali zato želim naglasiti da je bolje i jeftinije raditi brze ceste ili proširenje postojećih na putu Sarajevo -Tuzla, Lašva - Travnik i drugim visoko frekventnim i bitnim a da nisu dio planiranih autocesta.
Čak možda i dijelove tih cesta koji su kritični, ne čitavu dionicu; npr za Tuzlu, od Sarajeva do Olova je donekle i bolji put sa ravnim dionicama gdje se na par mjesta i može nekako preteći, ali dalje prema Kladnju (osim onog novog dijela sa tunelom) bi trebalo ubaciti po još jednu traku uzbrdo, što bi sigurno bilo lakše i isplativije raditi nego bilo šta drugo, kao i dalje od Kladnja prema Tuzli na strmim dijelovima.
Isto smo pisali za Tuzla - Žepče. Za obično putničko vozilo, putarina u oba smjera bi iznosila35KM-40KM. To nije puno za mene koji bi dvaput godišnje otišao na more. Ali za kamion od 3.5t putarina bi bila preko 160KM, plus veći trošak goriva, dakle više od 200KM razlike spram vožnje magistralom. Teško je to uklopiti u cijenu transporta većine roba. Ukupan trošak goriva i vozača na staroj magistrali ne bi izašao na 200KM, a autoput bi koštao barem duplo više. Ako na kamionu robe neko nakon troškova ostvari 1000KM-2000KM razlike u cijeni, dodatnih 200KM ili čak 250KM troška je jako puno.
EDIT: Baš me zanima koliko kamiona ne bi koristilo tunel ispod Prenja? Vjerovatno bi svi pičili tuda jer bi ušteda vremena i goriva bila ogromna, dosta veća od troška putarine.
- So What!
- Posts: 11155
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#19446 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ima naravno, evo Norveška hoće da pravi autoput koji će biti vrijedan 47 mlijardi dolara, a objekti sa trase će hladno moći na listu svjetskih čuda.
Sve je moguće napraviti kada imaš novca, recimo Avaz Twist Tower ili Bosmal i danas izgledaju kao svemirski brodovi koji su sletili usred Sarajeva, jer su i njihovi vlasnici imali novca te su ih baš u Sarajevu odlučili napraviti, a mogli su negdje drugo.
Na nekim stranim forumima koji su vezani za izgradnju, na vijest da će BiH graditi tunel od preko 10 kilometara, većina se ibretila, kako će ovako siromašna država moći to da podnese.
Dakle nije pitanje, je li moguće, moguće je svašta nešto, tuneli ispod mora, mostovi preko zaljeva, autoputevi kroz Himalaje, izmještanje rijeka i jezera, samo je pitanje koliki je to prioritet interesnoj skupini i da li ima novca za isto.
-
- Posts: 4336
- Joined: 23/08/2011 14:12
#19447 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Sa tim cinjenicama o kamionskom prevozu samo pokusavam poentirati na ocito,da se ovi sto donose odluke bar malo "spuste" na zemlju a ne da im je kao uvijek glava u oblacima. Isto tako sam na ovoj temi ukazivao da mnoga privatna vozila izbjegavaju voziti AC Vlakovo Tarcin i obratno jer ne dobiju mnogo na vremenu a moraju praviti velike krugove prilikom ulaska i izlaska; toliko ih je da prave guzvu na staroj cesti M17. Medjutim,da se u prioritet gradnje AC stavi dio od Tarcina do Konjica,tacnije Ovcara,mnogi bi radije izbjegli voznju uz i niz planinu Ivan i isli autoputem,pa se ne bi iskljucivali u Tarcinu nego produzili sve do Sarajeva. Hocu reci,postojeci dio AC bi se vise koristio i naplacivao.
- So What!
- Posts: 11155
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#19448 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Sa novom dionicom do iza Ivana, mislim da će korištenje autoputa znatno porasti, jer preskakanje prijevoja Ivan je ipak značajnija promjena.Seyfo wrote: ↑08/10/2020 11:43 Sa tim cinjenicama o kamionskom prevozu samo pokusavam poentirati na ocito,da se ovi sto donose odluke bar malo "spuste" na zemlju a ne da im je kao uvijek glava u oblacima. Isto tako sam na ovoj temi ukazivao da mnoga privatna vozila izbjegavaju voziti AC Vlakovo Tarcin i obratno jer ne dobiju mnogo na vremenu a moraju praviti velike krugove prilikom ulaska i izlaska; toliko ih je da prave guzvu na staroj cesti M17. Medjutim,da se u prioritet gradnje AC stavi dio od Tarcina do Konjica,tacnije Ovcara,mnogi bi radije izbjegli voznju uz i niz planinu Ivan i isli autoputem,pa se ne bi iskljucivali u Tarcinu nego produzili sve do Sarajeva. Hocu reci,postojeci dio AC bi se vise koristio i naplacivao.
- Alfons Kauders
- Posts: 37199
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
#19449 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Slažem se, naročito zbog besplatne Sarajevske Zaobilaznice. Malo će se kome isplatiti Ivan i magistrala do Mostarskog radi relativno male uštede na putarini.So What! wrote: ↑08/10/2020 12:00Sa novom dionicom do iza Ivana, mislim da će korištenje autoputa znatno porasti, jer preskakanje prijevoja Ivan je ipak značajnija promjena.Seyfo wrote: ↑08/10/2020 11:43 Sa tim cinjenicama o kamionskom prevozu samo pokusavam poentirati na ocito,da se ovi sto donose odluke bar malo "spuste" na zemlju a ne da im je kao uvijek glava u oblacima. Isto tako sam na ovoj temi ukazivao da mnoga privatna vozila izbjegavaju voziti AC Vlakovo Tarcin i obratno jer ne dobiju mnogo na vremenu a moraju praviti velike krugove prilikom ulaska i izlaska; toliko ih je da prave guzvu na staroj cesti M17. Medjutim,da se u prioritet gradnje AC stavi dio od Tarcina do Konjica,tacnije Ovcara,mnogi bi radije izbjegli voznju uz i niz planinu Ivan i isli autoputem,pa se ne bi iskljucivali u Tarcinu nego produzili sve do Sarajeva. Hocu reci,postojeci dio AC bi se vise koristio i naplacivao.
-
- Posts: 1918
- Joined: 12/09/2009 16:48
#19450 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Vi ste meni bas slatki
Autoceste FBiH već godinama najavljuju ono malo ceste od Vlakova do Mostarskog raskršća koje još nije ni početo graditi a vi maštate o megalomanskom projektu epskih razmjera
Autoceste FBiH već godinama najavljuju ono malo ceste od Vlakova do Mostarskog raskršća koje još nije ni početo graditi a vi maštate o megalomanskom projektu epskih razmjera