Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderators: ExNihilo, anex

Concord
Posts: 634
Joined: 14/12/2017 15:51

#19276 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Concord » 30/09/2020 11:01

Zasto se po treci put na temi o izgradnji autoputa razvezuje prica o nekom imaginarnom putu za Gorazde preko Bjelasnice i Hadzica?


User avatar
mk ultra
Posts: 9686
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Rodzakland

#19277 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mk ultra » 30/09/2020 11:24

Robovski narod :skoljka:

User avatar
anex
Nindža revizor
Posts: 995
Joined: 20/02/2007 13:25
Location: grad sa željezarom bez dima

#19278 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by anex » 30/09/2020 12:07

Manite se nacionalizma

BadBoy
Posts: 4655
Joined: 01/11/2005 21:55

#19279 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by BadBoy » 30/09/2020 13:35

So What! wrote:
28/09/2020 17:49
Izgradnja međudržavnog mosta Rača [BIH - SRB] [330 m]
So What znaš li slučajno ide li i gasovod u paketu sa ovom cestom?

ibizza
Posts: 3870
Joined: 05/06/2008 00:46

#19280 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by ibizza » 30/09/2020 13:57

mistek wrote:
30/09/2020 10:47
Što je bolja? Pa ne bi Bošnjaci Sarajeva išli preko Hadžića u Goražde, taman da imam autocestu. Kakva je logika? Put preko Hranjena je najmanje 20 puta jeftiniji. Konačno, šta je toliki problem u tom prelasku preko RS? Pa nema granice pobogu. Prelazimo i prema Krajini preko onog džepa, pa šta je frka? :-) Nije baš toliko teško uključiti RS da rade taj put, a i trenutni do Prače uopšte nije kritičan. Bolji je trenutno nego bilo koji dio puta preko Grepka.
Kad si zadnji put prosao ovom dionicom? Jesi li nekad tokom zimskog perioda prolazio ovom dionicom? Daleko je ona dionica od dobrog, i taj tunel na Hranjenu ce imati potpunog smisla onda kada se kompletna cesta od Pala do Hrenovice presvuce novim asfaltom i kada se uradi sva potrebna signalizacija.

User avatar
mk ultra
Posts: 9686
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Rodzakland

#19281 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mk ultra » 30/09/2020 14:09

anex wrote:
30/09/2020 12:07
Manite se nacionalizma
nema nacionalizam veze sa bezobrazlukom
sve je to u 100m, al tjeranje inata nije uredu i to očigledno ne ide bošnjaku u glavu.

nije nacionalizam kad RS neće da 20 godina bilo kakvu promjenu na putu trnovo foča urade? što ne možeš bez 5 punktova proći do goražda preko rogatice, ili kroz hajdučiju od podgraba pa na praču.
bitno je da je foča povezana sa Bilećom, i ostatkom. to nije nacionalizam, ali bi bio nacionalizam ukazati da te jebu :lol:

između gradnje nove ceste i naguženja, izabrano je naguženje. :bih:

User avatar
So What!
Posts: 7997
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#19282 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! » 30/09/2020 14:48

BadBoy wrote:
30/09/2020 13:35
So What znaš li slučajno ide li i gasovod u paketu sa ovom cestom?
Prema ovom planu, izgleda da nema.

Kuzmin - Sremska Rača Road Km: 0 + 000,00 / Km: 18 + 786,74

Image

Location: The Belgrade - Zagreb motorway is separated from the Kuzmin region; It is between the Sava river crossing on the Serbia-Bosnia border and Bosnia.

Length of the road: 18786,74 meters

Road Width: 27.00 meters

Road Type: 2x2

Serbia Section Height: 17190,36 meters

Sava river crossing length: 330 meters

Bosnian Division Height: 1326,37 meters

Sava river crossing Serbia side approach bridge length: 536.06 meters

Sava river bridge length: 330 meters

Sava river crossing Bosnia side approach bridge length: 450 meters

Bridges:
  • Kuzmin highway crossroad no.3 road bridge 263.00 meters
  • Kuzmin highway crossroad no.4 road bridge 301.40 meters
  • Borsut crossroad bridge: 250.40 meters
  • Sremska Racha Railway bridge 20.00 meters
  • Bosut river bridge 123,00 meters
  • Canal and road crossing bridge 44.00 meters
  • Twenty-two irrigation canals and field road crossing bridges
Earthworks:

Excavation: 1 376 000 m3

Infill: 4 728 000 m3

Road Superstructure Works:

Wearing layer: 38400 tons

Bituminous treated base: 59800 tons

Sub-base layer with crushed stone: 200 000 m3

User avatar
Logovan
Posts: 80114
Joined: 15/05/2010 00:44
Location: http://i57.tinypic.com/6ocy11.png

#19283 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Logovan » 30/09/2020 15:11

Nedžad Branković: Zastoj gradnje autoputa je posljedica naslijeđenog modela, radimo na novom :bih: :lol:

detroit-mercy
Posts: 11884
Joined: 07/04/2009 16:54
Location: povis jajca

#19284 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by detroit-mercy » 30/09/2020 15:13

Logovan wrote:
30/09/2020 15:11
Nedžad Branković: Zastoj gradnje autoputa je posljedica naslijeđenog modela, radimo na novom :bih: :lol:
Bitno je istaci da se radi "po zakonu" :mrgreen:

User avatar
escobar__
Posts: 6768
Joined: 07/06/2010 22:48
Location: Tuzla / Sarajevo

#19285 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by escobar__ » 30/09/2020 15:21

Logovan wrote:
30/09/2020 15:11
Nedžad Branković: Zastoj gradnje autoputa je posljedica naslijeđenog modela, radimo na novom :bih: :lol:
Šta kaže ološ od koga smo ga naslijedili jer njegovi ovom zemljom vedre i oblače manje-više sve vrijeme od kraja rata?

User avatar
geralt
Posts: 1756
Joined: 14/09/2017 12:45

#19286 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by geralt » 30/09/2020 15:26

mk ultra wrote:
30/09/2020 14:09
anex wrote:
30/09/2020 12:07
Manite se nacionalizma
nema nacionalizam veze sa bezobrazlukom
sve je to u 100m, al tjeranje inata nije uredu i to očigledno ne ide bošnjaku u glavu.

nije nacionalizam kad RS neće da 20 godina bilo kakvu promjenu na putu trnovo foča urade? što ne možeš bez 5 punktova proći do goražda preko rogatice, ili kroz hajdučiju od podgraba pa na praču.
bitno je da je foča povezana sa Bilećom, i ostatkom. to nije nacionalizam, ali bi bio nacionalizam ukazati da te jebu :lol:

između gradnje nove ceste i naguženja, izabrano je naguženje. :bih:
Po cemu ti je patrola s radarom, koja ne zna da li se zoves Hasan ili Milan dok te ne zaustavi, "punkt" ili "nacionalizam"? Lose stanje puta Trnovo-Foca puno vise pogadja "njih" nego "nas". Hajmo malo popustiti sa paranojom.

User avatar
mk ultra
Posts: 9686
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Rodzakland

#19287 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mk ultra » 30/09/2020 16:07

geralt wrote:
30/09/2020 15:26

Po cemu ti je patrola s radarom, koja ne zna da li se zoves Hasan ili Milan dok te ne zaustavi, "punkt" ili "nacionalizam"? Lose stanje puta Trnovo-Foca puno vise pogadja "njih" nego "nas". Hajmo malo popustiti sa paranojom.
Idem jednom u 10 dana otprilike, najmanje
Ujutro se do 7, pola 8 moze voziti, bude 1 patrola
Od 12 do 18 ne bi lud. Hajdučki putevi, šticara i blata na svakom koraku, prljavo, zapusteno, horizontalna i veritikalna signalizacija se u putu nisu srele pa ako pretices popusio si kako god, zadnjih 20 godina nije metar asfalta novog urađen, a 80% prometa koji ide tu je ili krenuo u gorazde ili ide van drzave. Lokalci ionako ih pola bez tablica voza ili na slovenackim tablama.

Jednom stoji policija i usmjerava kolonu u sumu, da bi se na krajj ispkstavilo da su sav saobracaj sto je tu bio zadnjih 10 min usmjerili na sahranu

Jel realno da se nije mogla uspostaviti normalna cestovna relacija kroz FBiH?

Kad si zadnji put isao dijelom Dobro polje - Ustikolina? Kod nas rade sanaciju Crnaje :lol:

Ako mi ne vjerujes, ili upali bilo sta sto vozi preko 750kg ili pitaj jos nekoga ko vozi. I dalje vjeruj u bajke...

Ishak7
Posts: 8
Joined: 16/03/2014 12:15

#19288 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Ishak7 » 30/09/2020 16:09

mk ultra wrote:
30/09/2020 11:24
Robovski narod :skoljka:
I ti rob zajedno sa nama.

mistek
Posts: 2051
Joined: 23/05/2010 15:16

#19289 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mistek » 30/09/2020 16:12

ibizza wrote:
30/09/2020 13:57
mistek wrote:
30/09/2020 10:47
Što je bolja? Pa ne bi Bošnjaci Sarajeva išli preko Hadžića u Goražde, taman da imam autocestu. Kakva je logika? Put preko Hranjena je najmanje 20 puta jeftiniji. Konačno, šta je toliki problem u tom prelasku preko RS? Pa nema granice pobogu. Prelazimo i prema Krajini preko onog džepa, pa šta je frka? :-) Nije baš toliko teško uključiti RS da rade taj put, a i trenutni do Prače uopšte nije kritičan. Bolji je trenutno nego bilo koji dio puta preko Grepka.
Kad si zadnji put prosao ovom dionicom? Jesi li nekad tokom zimskog perioda prolazio ovom dionicom? Daleko je ona dionica od dobrog, i taj tunel na Hranjenu ce imati potpunog smisla onda kada se kompletna cesta od Pala do Hrenovice presvuce novim asfaltom i kada se uradi sva potrebna signalizacija.
Prije 10 dana :D Prošao i tuda i preko Grepka, prvi put u životu oboje. Dakle, i jedini (što implicira da zimi nisam išao).
Fakat treba novi asfalt, ali to i nije neki spektakl od projekta. Put je sve vrijeme dovoljne širine, nema nekih zafrkanih dionica. Dakle, danas je to nivo ceste Konjic-Kalinovik, ali sa vrlo finom strukturom i potencijalom da se uradi za vrlo male pare. S druge strane, preko Grepka nisam više znao gdje sam i kuda idem. Dakle, ne postoji metar te dionice koja bi bila odmah u mogućoj upotrebi za neku magistralu, sve ili treba širiti ili mijenjati trasu. I pravo mi se oteglo :D A čak tu nije uopšte problem i da prihvatim da je ok napraviti dio Trnovo-Ustikolina, problem je što Hadžići-Trnovo u prosjeku izgledaju i gore.

Moj zaključak je da je relacija Sarajevo-Pale-Prača-Goražde desetine puta jeftinija za napraviti od relacije Sarajevo-Hadžići-Dejčići-Delijaš-Ustikolina-Goražde. Drugo, prva relacija je možda 65km duga, a druga ne bi mogla biti ispod 110-115km uz megaprojekte. Fakat ne vidim smisao popravljanja te druge. Taj put je u skladu s onim što treba i biti.

User avatar
Porodice Foht
Posts: 1448
Joined: 14/01/2019 04:56

#19290 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Porodice Foht » 30/09/2020 16:24

Ovi Turci ce one stubove mosta kod Pocitelja dici do bajrama naredne godine kako su krenuli. :-)
Od sest stubova ova prva dva su na najgoroj lokaciji a ostali su laksi, cini mi se. Da su njima i Kinezima dali pola trase, manje bi frustracija bilo gradnjom.

User avatar
klixoris
Posts: 6018
Joined: 07/11/2012 09:36
Location: u zavoju....na koljenu

#19291 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by klixoris » 30/09/2020 16:34

So What! wrote:
24/09/2020 17:31

Image
Je li samo ja vidim pukotinu u ovom betonskom roštilju na slikama iz članka o trasi kod Zenice ? :shock:

User avatar
mk ultra
Posts: 9686
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Rodzakland

#19292 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mk ultra » 30/09/2020 16:36

mistek wrote:
30/09/2020 16:12

Moj zaključak je da je relacija Sarajevo-Pale-Prača-Goražde desetine puta jeftinija za napraviti od relacije Sarajevo-Hadžići-Dejčići-Delijaš-Ustikolina-Goražde. Drugo, prva relacija je možda 65km duga, a druga ne bi mogla biti ispod 110-115km uz megaprojekte. Fakat ne vidim smisao popravljanja te druge. Taj put je u skladu s onim što treba i biti.
Dobro si zakljucio, pogledaj na google mapi povuci par linija ako dobijes vise od 65km na dionici hadzici ustikolina molim te da postavis sliku :)

Samo Hreša Pale Prača će ostati u identičnom stanju narednih 50 godina
Trnovo Foča isto
Bolja je opcija sigurno "Bosno moja poharana" i naguženje za neku uslugu da bi PC odobrio novac za, sudeci po rekonstrukcijama npr tunela sumbulovac ili kalovita brda, vrlo losu rekonstrukciju, nego "bosno moja borbena", i napravis cestu bez guzenja i ucinis uslugu kompletnoj dionici i povratnicima... i opet u skladu sa Dejtonskim sporazumom koji je to stavio pod obavezu.
Toliko od mene o ovome, rijeci vise napisati necu. :)

@klixoris
Bitno je da celik drzi... nije ovo veliki problem

User avatar
So What!
Posts: 7997
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#19293 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! » 30/09/2020 16:39

Porodice Foht wrote:
30/09/2020 16:24
Ovi Turci ce one stubove mosta kod Pocitelja dici do bajrama naredne godine kako su krenuli. :-)
Od sest stubova ova prva dva su na najgoroj lokaciji a ostali su laksi, cini mi se. Da su njima i Kinezima dali pola trase, manje bi frustracija bilo gradnjom.
Izvođač radova za LOT 2 (Most Počitelj) je konzorcij koji čine Azvirt Limited Liability Company (Azerbejdžan), Sinohydro Corporation Limited (Kina) i Powerchina Roadbridge Group Co. Ltd. (Kina).

Nema na hercegovačkim gradilištima turskih kompanija, barem ne još.

User avatar
Porodice Foht
Posts: 1448
Joined: 14/01/2019 04:56

#19294 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Porodice Foht » 30/09/2020 19:56

Azeri su iz turskog etnickog stabla, to je to!

zippoo87
Posts: 7769
Joined: 13/05/2009 19:04
Location: TK

#19295 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by zippoo87 » 30/09/2020 20:11

klixoris wrote:
30/09/2020 16:34
So What! wrote:
24/09/2020 17:31

Image
Je li samo ja vidim pukotinu u ovom betonskom roštilju na slikama iz članka o trasi kod Zenice ? :shock:
vidio sam i ja ali vidim niko ne komentarise,pa necu ni ja :D
btw.izgleda da na ovoj slici upravo postavljaju novi stub,da podupre ovaj puknuti

User avatar
parappa
Posts: 2372
Joined: 02/09/2014 21:43

#19296 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by parappa » 30/09/2020 21:19

So What! wrote:
30/09/2020 16:39
Porodice Foht wrote:
30/09/2020 16:24
Ovi Turci ce one stubove mosta kod Pocitelja dici do bajrama naredne godine kako su krenuli. :-)
Od sest stubova ova prva dva su na najgoroj lokaciji a ostali su laksi, cini mi se. Da su njima i Kinezima dali pola trase, manje bi frustracija bilo gradnjom.
Izvođač radova za LOT 2 (Most Počitelj) je konzorcij koji čine Azvirt Limited Liability Company (Azerbejdžan), Sinohydro Corporation Limited (Kina) i Powerchina Roadbridge Group Co. Ltd. (Kina).

Nema na hercegovačkim gradilištima turskih kompanija, barem ne još.
Nadam se ozbiljno da neće biti kašnjenja zbog rata u njihovoj domovini

User avatar
So What!
Posts: 7997
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#19297 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! » 01/10/2020 00:10

parappa wrote:
30/09/2020 21:19
Nadam se ozbiljno da neće biti kašnjenja zbog rata u njihovoj domovini
Ja pojma nemam imaju li oni svojih radnika u BiH ikako, jer izvode radove i na Ponirak - Vranduk zajedno sa Heringom.

Mislim da oni pretežno domaće podivođače angažuju, dok recimo u slučaju Cengiz Insaata, tu njihova operativa preovladava.

Svakako sve i da ispadnu iz igre na mostu, ova dva kineska operatera to mogu preuzeti.

mistek
Posts: 2051
Joined: 23/05/2010 15:16

#19298 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mistek » 01/10/2020 09:02

mk ultra wrote:
30/09/2020 16:36
mistek wrote:
30/09/2020 16:12

Moj zaključak je da je relacija Sarajevo-Pale-Prača-Goražde desetine puta jeftinija za napraviti od relacije Sarajevo-Hadžići-Dejčići-Delijaš-Ustikolina-Goražde. Drugo, prva relacija je možda 65km duga, a druga ne bi mogla biti ispod 110-115km uz megaprojekte. Fakat ne vidim smisao popravljanja te druge. Taj put je u skladu s onim što treba i biti.
Dobro si zakljucio, pogledaj na google mapi povuci par linija ako dobijes vise od 65km na dionici hadzici ustikolina molim te da postavis sliku :)
Pa čekaj ljudino, do Hadžića imaš 20km, te od Ustikoline do Goražda malo više čak. To ti je preko 40km.
Kad povučeš ravnu crtu Hadžići-Trnovo, a zatim Trnovo-Ustikolina, dobiješ 56km. Dakle, RAVNE LINIJE. Svi znamo da to ne mogu biti ravne linije, a trenutna dužina tom rutom je 92km. Eto, nek se nađemo na sredini za novu trasu, opet je još gore nego što sam ranije pisao.

User avatar
mk ultra
Posts: 9686
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Rodzakland

#19299 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mk ultra » 01/10/2020 09:57

mistek wrote:
01/10/2020 09:02
mk ultra wrote:
30/09/2020 16:36
mistek wrote:
30/09/2020 16:12

Moj zaključak je da je relacija Sarajevo-Pale-Prača-Goražde desetine puta jeftinija za napraviti od relacije Sarajevo-Hadžići-Dejčići-Delijaš-Ustikolina-Goražde. Drugo, prva relacija je možda 65km duga, a druga ne bi mogla biti ispod 110-115km uz megaprojekte. Fakat ne vidim smisao popravljanja te druge. Taj put je u skladu s onim što treba i biti.
Dobro si zakljucio, pogledaj na google mapi povuci par linija ako dobijes vise od 65km na dionici hadzici ustikolina molim te da postavis sliku :)
Pa čekaj ljudino, do Hadžića imaš 20km, te od Ustikoline do Goražda malo više čak. To ti je preko 40km.
Kad povučeš ravnu crtu Hadžići-Trnovo, a zatim Trnovo-Ustikolina, dobiješ 56km. Dakle, RAVNE LINIJE. Svi znamo da to ne mogu biti ravne linije, a trenutna dužina tom rutom je 92km. Eto, nek se nađemo na sredini za novu trasu, opet je još gore nego što sam ranije pisao.
Pravis poveznicu gorazda i svih mjesta na potezu hadzici ustikolina sa Autocestom. Kilometraza na kraju je najmanji problem, kad imas nesto sto moras imati.

Neko iz Gz ako hoce u zenicu i onako mora od vijecnice pola grada proci, tako da je razlika 10km najvise. Od gorazda do krivoglavaca 110km, od gorazda do hadzica i ukljucenja na AC 120 trenutnim putem, smanjenem krivina i uspona moze se dobiti od 5 do 10km najmanje... na cijeloj dionici.

Ja vise o tome ne pisem :bih:

mistek
Posts: 2051
Joined: 23/05/2010 15:16

#19300 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mistek » 01/10/2020 12:35

Pa vala i nemoj pisati kad pišeš ovako :D Ja ne znam fakat u kakvom svijetu ti živiš i vidiš li išta osim svojih poluargumenata? Na tom području između Hadžića i Ustikoline živi brat bratu 1.000 ljudi, i to kad dodaš one koji su sezonski tu. Znači, pustahija do vražje majke. Drugo, treba imati poveznicu Sarajeva i Goražda i to je osnova. Između nečega što je dugo 65km i košta 200 miliona KM i nečega što je dugo 110km i košta 1 milijardu, ja fakat ne vidim gdje je logika da je ovo drugo bolje, taman da između imaš dvije državne granice, a nemaš, niti ćeš ikad imati.

I čisto zamazivanje je da će nešto bitan promet Goražde-Zenica, jer ćeš na 1 čovjeka koji ide u tom pravcu imati 10 koji idu samo do Sarajeva, odnosno na 1KM koja se transportuje na relaciji Goražde-Zenica (i dalje) imati 100KM na relaciji Goražde-Sarajevo. I konačno, koji ba klinac i 110km do Krivoglavaca? Od Goražda do Krivoglavaca je danas 85km. Sa Hranjenom i putem od tunela do Goražda, to će biti 10km manje.

U krajnjoj liniji, jeftinije će da te ispadne i gradski autoput, i nekakva sjeverna obilaznica koja će opet ići na Pale, nego zajebavanje po Bjelašnici i Grepku. To bi bilo samo bacanje najmanje stotina miliona, a vrlo upitno ko bi to koristio.

Post Reply