Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Moderator: anex
-
- Posts: 4008
- Joined: 14/06/2005 02:47
#17227 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Pojednostavljeno, međunarodni modeli ugovora koji se koriste u građevini, posebno u velikim projektima, pa se različit model koristi za različite namjene, npr žuti fidic se primjenjuje kada izvođač treba i da projektuje i da izgradi, crveni kada samo treba izgraditi a ima projekat, itd.
-
- Posts: 452
- Joined: 29/04/2004 09:48
- Location: Zenica
#17228 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Konačno su se iz JP Autoceste FBiH sjetili osvježiti i svoju stranicu (tekst + 27 slika u Foto glaeriji)
Aktivnosti na poddionici Buna – Počitelj
Na izgradnji 7,2 km duge poddionice Buna – Počitelj trenutno je angažirano 120 radnika i više od 50 strojeva. Radovi na objektima su pri završetku, a završava se i montaža asfaltne baze. U tijeku su i radovi na trasi: široki iskopi su pri samom završetku, uređuju se završetci nasipa, izvode se radovi na unutarnjoj odvodnji i podzemnim elektroinstalacijama, a za desetak dana očekuje se i početak radova na gornjem ustroju ceste (izrada tampona).
Na poddionici se osim otvorenog dijela trase nalazi i nekoliko manjih objekata: natputnjaci Grabovina i Kevčići, potputnjak Bivolje Brdo i prolazi za životinje, te dvostrano odmorište Rotimski potok.
Vrijednost Ugovora za izgradnju je 25.692.383,53 eura sa PDV-om, a sredstva su osigurana putem Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD) te bespovratnim sredstvima Europske unije u visini od 8,7 miliona eura koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF).
Izvođač radova je domaća firma Hering d.d. Široki Brijeg, a nadzor nad gradnjom vrši Aecom S.L.U. iz Španije.
Aktivnosti na poddionici Buna – Počitelj
Na izgradnji 7,2 km duge poddionice Buna – Počitelj trenutno je angažirano 120 radnika i više od 50 strojeva. Radovi na objektima su pri završetku, a završava se i montaža asfaltne baze. U tijeku su i radovi na trasi: široki iskopi su pri samom završetku, uređuju se završetci nasipa, izvode se radovi na unutarnjoj odvodnji i podzemnim elektroinstalacijama, a za desetak dana očekuje se i početak radova na gornjem ustroju ceste (izrada tampona).
Na poddionici se osim otvorenog dijela trase nalazi i nekoliko manjih objekata: natputnjaci Grabovina i Kevčići, potputnjak Bivolje Brdo i prolazi za životinje, te dvostrano odmorište Rotimski potok.
Vrijednost Ugovora za izgradnju je 25.692.383,53 eura sa PDV-om, a sredstva su osigurana putem Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD) te bespovratnim sredstvima Europske unije u visini od 8,7 miliona eura koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF).
Izvođač radova je domaća firma Hering d.d. Široki Brijeg, a nadzor nad gradnjom vrši Aecom S.L.U. iz Španije.
- So What!
- Posts: 11178
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#17229 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Velika radost, a donekle i tuga zbog ove vijesti.
Radost jer je FBiH na putu da započne prvi projekat pored Koridora Vc (brze ceste oko Sarajeva ne računamo) kada su brze ceste i autoputevi u pitanju.
Tuga, jer je privatni interes, pomalo obojenim hrvatskim nacionalizmom, a pomalo tranzicijskim kapitalizmom i pohlepom, dozvolio pretvaranje dionice kroz poslovnu zonu Vitez u servisnu saobraćajnicu lokalnih oligarha.
Sama činjenica da se ovo desilo, može dati odgovor ko je kočio ovaj projekat, za koji smo odavno imali 100 miliona KM od klirinškog duga, i evo kao što ste vidi prema planu investicija za ovu brzu cestu, on je ostao pri svojoj namjeni.
Mene smao zanima, ko je bio u mogućnosti da opstruira ovaj projekat, šta mu je dalo poziciju da opstruira, ko je radio na tome da se projekat otkoči, ko je na kraju pristao na ovakvo rješenje i da li ćemo ikada saznati pozadinu sve priče.
Posao od 25 mil. KM: Objavljen tender za izgradnja brze ceste Lašva-Nević Polje
Radost jer je FBiH na putu da započne prvi projekat pored Koridora Vc (brze ceste oko Sarajeva ne računamo) kada su brze ceste i autoputevi u pitanju.
Tuga, jer je privatni interes, pomalo obojenim hrvatskim nacionalizmom, a pomalo tranzicijskim kapitalizmom i pohlepom, dozvolio pretvaranje dionice kroz poslovnu zonu Vitez u servisnu saobraćajnicu lokalnih oligarha.
Sama činjenica da se ovo desilo, može dati odgovor ko je kočio ovaj projekat, za koji smo odavno imali 100 miliona KM od klirinškog duga, i evo kao što ste vidi prema planu investicija za ovu brzu cestu, on je ostao pri svojoj namjeni.
Mene smao zanima, ko je bio u mogućnosti da opstruira ovaj projekat, šta mu je dalo poziciju da opstruira, ko je radio na tome da se projekat otkoči, ko je na kraju pristao na ovakvo rješenje i da li ćemo ikada saznati pozadinu sve priče.
Posao od 25 mil. KM: Objavljen tender za izgradnja brze ceste Lašva-Nević Polje
Akta
Ubrzo bi trebala početi izgradnja brze ceste Lašva-Nević Polje, sa prolazom kroz poslovnu zonu Vitez, saznaje poslovni portal Akta.ba.
Tender za izvođenje radova danas je objavljen, a vrijednost ugovorenih radova iznosi 25.641.025,64 KM.
Kako je navedeno u tenderskoj dokumentaciji period izvođenja radova je 465 kalendarskih dana od početka radova ili od dana uvođenja izvođača u posao.
Brza cesta će prolaziti kroz područje Zeničko-dobojskog i Srednjobosanskog kantona, odnosno na području općina Busovača, Vitez, Novi Travnik i Travnik, te grada Zenica.
Izgradnja brze ceste krenut će od ulaza u Vitez do Nević Polja.
Kako smo ranije pisali, sredstva za izgradnju jedne dionice Vitez – Nević Polje je osigurala Vlada FBiH i to za dio čiji je implementator JP Autoceste FBiH za LOT5 – izlaz iz poslovne zone do Nević Polja u visini 66 miliona KM, a za dio LOT 4 – prolaz kroz poslovnu zonu Vitez čiji je implemetator JP Ceste FBiH 34 miliona KM.
Brza cesta Lašva – Nević Polje je duga 24,5 km i podijeljena je na tri poddionice: Lašva-Kaonik, Kaonik – Vitez i Vitez – Nević Polje. Imat će sve karakteristike brze ceste, propisane Zakonom o cestama FBiH, osim dijela koji prolazi kroz poslovnu zonu Vitez, koji će predstavljati magistralni put i njemu će se pristupati preko novoformiranih kružnih tokova na ulazu i izlazu iz poslovne zone.
-
- Forum administrator
- Posts: 32327
- Joined: 30/10/2002 00:00
- Location: http://www.klix.ba
- Grijem se na: J.P."Grijanje"Zenica
- Vozim: TDI sve crveno
- Contact:
#17230 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
A šta je problem što ce prolazit kroz poslovnu zonu?
-
- Posts: 51
- Joined: 20/11/2017 15:53
#17231 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Imaće raskrsnice u nivou u toj zoni. Kružne tokove, preciznije. Ili još preciznije - neće biti brza cesta.
- Hajvan
- Posts: 9637
- Joined: 25/10/2008 13:21
- Location: SaraJovo
#17232 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
za ulozeno, gubi svoju svrsishodnost…
-
- Posts: 2885
- Joined: 10/01/2020 20:02
#17233 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Šteta onakvog projekta. Ovo će također biti napredak u odnosu na postojeće stanje, ali je žalosno da je na ovo spalo. Najveći čep i jest kroz poslovnu zonu i onda onu umjesto da je zaobiđu samo prošire cestu kroz nju. Još ako bude priključaka svako malo direkt na cestu, to će tek biti promašaj.
- drug_profi
- Posts: 50769
- Joined: 16/07/2012 16:00
#17234 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ja ne razumijem zasto je problem imati petlju kao prikljucak na brzu cestu i servisnu cestu koja ide kraj brze ceste a na koju se prikljucuju objekti iz nje, kao sto je sada?
- mk ultra
- Posts: 19646
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#17235 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Nije to po naski, ne moze se pored puta prodavati i sve sto ide uz todrug_profi wrote: ↑20/02/2020 20:56 Ja ne razumijem zasto je problem imati petlju kao prikljucak na brzu cestu i servisnu cestu koja ide kraj brze ceste a na koju se prikljucuju objekti iz nje, kao sto je sada?
- So What!
- Posts: 11178
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#17236 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Manje su šanse da će ljudi svraćati da odmore u te shopping centre kod Viteza.drug_profi wrote: ↑20/02/2020 20:56 Ja ne razumijem zasto je problem imati petlju kao prikljucak na brzu cestu i servisnu cestu koja ide kraj brze ceste a na koju se prikljucuju objekti iz nje, kao sto je sada?
-
- Forum administrator
- Posts: 32327
- Joined: 30/10/2002 00:00
- Location: http://www.klix.ba
- Grijem se na: J.P."Grijanje"Zenica
- Vozim: TDI sve crveno
- Contact:
#17237 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Pa logično, jel treba spiječiti dolazak na odmor u poslovnu zonu ili da neko moze ranije 5-10 minuta doci do Nević Polja?So What! wrote: ↑21/02/2020 07:59Manje su šanse da će ljudi svraćati da odmore u te shopping centre kod Viteza.drug_profi wrote: ↑20/02/2020 20:56 Ja ne razumijem zasto je problem imati petlju kao prikljucak na brzu cestu i servisnu cestu koja ide kraj brze ceste a na koju se prikljucuju objekti iz nje, kao sto je sada?
- So What!
- Posts: 11178
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#17238 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Čisto informativno još jednom, dakle brza cesta kroz poslovnu zonu Vitez je trebala ići u denivelisanom formatu brze ceste, a zatim se projekat prebacuje na JP Ceste FBiH sa JP Autoceste FBiH i vjerovatno će zadržati format, ali izgledat će kao Zapadni prilaz Tuzla ili Sjeverni ulaz u Banja Luku, što je u tim gradovima uredan format jer se radi o gradskim saobraćajnicama, ovdje smo zbog ultimatuma lokalnih moćnika iz Viteza dobili rješenje da dio tranzitne ceste koji prolazi kroz poslovnu zonu Vitez mora mijenjati format u gradsku aveniju, inače će se opstruirati izgradnja.
- So What!
- Posts: 11178
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#17239 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Plan trase autoputa A1 kroz općinu Žepče i brze ceste Žepče - Tuzla.
-
- Forum administrator
- Posts: 32327
- Joined: 30/10/2002 00:00
- Location: http://www.klix.ba
- Grijem se na: J.P."Grijanje"Zenica
- Vozim: TDI sve crveno
- Contact:
#17240 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
A štaš im, može im se a i treba uvijek gledat ekonomski aspekt, Lašva Vitez dionica je po meni bitnija nego ta tu petlja ili kružni tok. Ta dionica danas više liči na neku etapu WR šampionata .
- So What!
- Posts: 11178
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#17241 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Aktivnosti na poddionici Buna – Počitelj
Na izgradnji 7,2 km duge poddionice Buna – Počitelj trenutno je angažirano 120 radnika i više od 50 strojeva. Radovi na objektima su pri završetku, a završava se i montaža asfaltne baze. U tijeku su i radovi na trasi: široki iskopi su pri samom završetku, uređuju se završetci nasipa, izvode se radovi na unutarnjoj odvodnji i podzemnim elektroinstalacijama, a za desetak dana očekuje se i početak radova na gornjem ustroju ceste (izrada tampona).
Na poddionici se osim otvorenog dijela trase nalazi i nekoliko manjih objekata: natputnjaci Grabovina i Kevčić, potputnjak Bivolje Brdo i prolazi za životinje, te dvostrano odmorište Rotimski potok.
Vrijednost Ugovora za izgradnju je 25.692.383,53 eura sa PDV-om, a sredstva su osigurana putem Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD) te bespovratnim sredstvima Europske unije u visini od 8,7 milijuna eura koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF).
Izvođač radova je domaća firma Hering d.d. Široki Brijeg, a nadzor nad gradnjom vrši Aecom S.L.U. iz Španjolske.
- So What!
- Posts: 11178
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
- So What!
- Posts: 11178
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
- So What!
- Posts: 11178
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
- So What!
- Posts: 11178
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
- So What!
- Posts: 11178
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
-
- Posts: 2885
- Joined: 10/01/2020 20:02
#17247 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Koliko često ti ideš tom dionicom? Ako ne ideš nemoj komentarisati. Put od Travnika do Zenice zna trajati puna dva sata i to upravo zbog ovog dijela u poslovnoj zoni. Jednom sam punih 45 minuta proveo na toj vrlo kratkoj dionici. Tako da je itekako problem što su ovako razvalili ovu brzu cestu. Od naših nesposobnih predstavnika ništa drugo i nije za očekivati.
-
- Posts: 452
- Joined: 29/04/2004 09:48
- Location: Zenica
#17248 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Na poddionici Počitelj – Zvirovići radovi u punom jeku (+34 slike u foto-galeriji)
Osim aktivnosti na poddionici Buna – Počitelj, na kojoj radovi polako dolaze u završnu fazu, na području Hercegovine intezivirani su i radovi na izgradnji 11 km duge poddionice Počitelj – Zvirovići.
Poddionica Počitelj – Zvirovići, koja je dio dione Počitelj – Bijača, podijeljena je na dva lota.
LOT 1 obuhvaća trasu autoceste od petlje Počitelj do početka mosta Počitelj i od kraja mosta Počitelj do petlje Zvirovići. Na kompletnoj dužini trase je izvršen površinski iskop i trenutno se rade zemljani radovi i temeljanje pojedinih objekata. Na tunelu Počitelj približne dužine 1200 metara, na južnom portalu počelo se sa podzemnim iskopom i probijanjem tunela za obje cijevi (trenutno desna cijev probijena na dužiniod 35 m, a lijeva 10 m). U narednom period je planiran nastavak zemljanih radova, prvenstveno na iskopu i izgradnji nasipa. Također se planira početi sa radovima na izgradnji potputnjaka Ševaš Njive, natputnjaka Gradina, mostova M2, M3 i M4 kao i proboj tunela Počitelj sa sjeverne strane. Trenutno je na izgradnji angažirano 160 radnika i inženjera i više od 90 strojeva.
LOT 2 obuhvaća izgradnju kolosalnog mosta Počitelj, jednog od najkompleksnijih objekata na cijelom Koridoru Vc, dužine 975 metara i maksimalne visine stubova od 100 metara, čijom će izgradnjom biti spojene dvije obale rijeke Neretve. Radovi na izradi pristupnog mosta preko rijeke Neretve su pri kraju – trenutno se izvodi nasip kod upornjaka na desnoj obali rijeke. Od daljnih aktivnost planirana je izrada šipova na stubnom mjestu S4 za potrebe izvođenja statičkog ispitivanja šipa, a planira se i nastavak uređenja gradilišnih ureda i gradilišne betonare.
Izvođač radova za LOT 1 je China State Construction Engineering Corporation Limited (Kina), dok radove na izgradnji mosta (LOT 2) izvodi konzorcij koji čine Azvirt Limited Liability Company (Azerbejdžan), Sinohydro Corporation Limited (Kina) i Powerchina Roadbridge Group Co. Ltd. (Kina).
Izgradnja poddionice Počitelj – Zvirovići financira se iz sredstava osiguranih u okviru Ugovora o zajmu sklopljenog sa Europskom investicijskom bankom (EIB) u visini od 100 milijuna eura i bespovratnim sredstvima Europske unije u visini od 5 milijuna eura koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF).
Predviđeni rok izgradnje za Lot 1 je 24 mjeseca, a za Lot 2 30 mjeseci.
Na jugu Hercegovine, uz aktivnosti na dionicama Buna – Počitelj i Počitelj – Zvirovići, u 2020.god kreću radovi i na izgradnji dionice Tunel Kvanj – Buna, ukupne dužine 5,25 kilometara. Na dionici Tunel Kvanj – Buna gradit će se dvocijevni tunel Kvanj, desna tunela cijevi dužine 2.645 m i lijeva cijev dužine 2.720 m, vijadukt i nadvožnjak, a ostatak trase se nadovezuje na dionicu Buna – Počitelj. Također, u okviru ovog projekta biti će rekonstruirana i regionalna cesta Buna – Domanovići, ukupne dužine 14,5 km.
Dionica Tunel Kvanj – Buna financirat će se iz sredstava osiguranih kod Europske investicijske banke (EIB) i mogućim bespovratnim grant sredstvima odobrenim od strane WBIF-a.
Osim aktivnosti na poddionici Buna – Počitelj, na kojoj radovi polako dolaze u završnu fazu, na području Hercegovine intezivirani su i radovi na izgradnji 11 km duge poddionice Počitelj – Zvirovići.
Poddionica Počitelj – Zvirovići, koja je dio dione Počitelj – Bijača, podijeljena je na dva lota.
LOT 1 obuhvaća trasu autoceste od petlje Počitelj do početka mosta Počitelj i od kraja mosta Počitelj do petlje Zvirovići. Na kompletnoj dužini trase je izvršen površinski iskop i trenutno se rade zemljani radovi i temeljanje pojedinih objekata. Na tunelu Počitelj približne dužine 1200 metara, na južnom portalu počelo se sa podzemnim iskopom i probijanjem tunela za obje cijevi (trenutno desna cijev probijena na dužiniod 35 m, a lijeva 10 m). U narednom period je planiran nastavak zemljanih radova, prvenstveno na iskopu i izgradnji nasipa. Također se planira početi sa radovima na izgradnji potputnjaka Ševaš Njive, natputnjaka Gradina, mostova M2, M3 i M4 kao i proboj tunela Počitelj sa sjeverne strane. Trenutno je na izgradnji angažirano 160 radnika i inženjera i više od 90 strojeva.
LOT 2 obuhvaća izgradnju kolosalnog mosta Počitelj, jednog od najkompleksnijih objekata na cijelom Koridoru Vc, dužine 975 metara i maksimalne visine stubova od 100 metara, čijom će izgradnjom biti spojene dvije obale rijeke Neretve. Radovi na izradi pristupnog mosta preko rijeke Neretve su pri kraju – trenutno se izvodi nasip kod upornjaka na desnoj obali rijeke. Od daljnih aktivnost planirana je izrada šipova na stubnom mjestu S4 za potrebe izvođenja statičkog ispitivanja šipa, a planira se i nastavak uređenja gradilišnih ureda i gradilišne betonare.
Izvođač radova za LOT 1 je China State Construction Engineering Corporation Limited (Kina), dok radove na izgradnji mosta (LOT 2) izvodi konzorcij koji čine Azvirt Limited Liability Company (Azerbejdžan), Sinohydro Corporation Limited (Kina) i Powerchina Roadbridge Group Co. Ltd. (Kina).
Izgradnja poddionice Počitelj – Zvirovići financira se iz sredstava osiguranih u okviru Ugovora o zajmu sklopljenog sa Europskom investicijskom bankom (EIB) u visini od 100 milijuna eura i bespovratnim sredstvima Europske unije u visini od 5 milijuna eura koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF).
Predviđeni rok izgradnje za Lot 1 je 24 mjeseca, a za Lot 2 30 mjeseci.
Na jugu Hercegovine, uz aktivnosti na dionicama Buna – Počitelj i Počitelj – Zvirovići, u 2020.god kreću radovi i na izgradnji dionice Tunel Kvanj – Buna, ukupne dužine 5,25 kilometara. Na dionici Tunel Kvanj – Buna gradit će se dvocijevni tunel Kvanj, desna tunela cijevi dužine 2.645 m i lijeva cijev dužine 2.720 m, vijadukt i nadvožnjak, a ostatak trase se nadovezuje na dionicu Buna – Počitelj. Također, u okviru ovog projekta biti će rekonstruirana i regionalna cesta Buna – Domanovići, ukupne dužine 14,5 km.
Dionica Tunel Kvanj – Buna financirat će se iz sredstava osiguranih kod Europske investicijske banke (EIB) i mogućim bespovratnim grant sredstvima odobrenim od strane WBIF-a.
-
- Posts: 742
- Joined: 31/12/2019 11:25
#17249 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
To je vjerovatno bio neki udes ili praznik, ja koristim stalno (čitaj više puta sedmično) tu cestu i nije ovako kako pišeš, danas sam prošao u periodu od pola 4 do 4 i nije mi trebalo više od 40 minuta do Lašvanske petlje, inače kad nije špica treba 5-10 minuta manje. Po mom mišljenju, samo da hoće Novu Bilu za početak riješiti jer je tu katastrofa uvijek, malo malo škola i 40 ograničenje, a svaka kuća ima izlaz na magistralu uz obavezne peglatore na svakom ćošku. Semafor u Vitezu je znao praviti probleme često, ali u posljednje vrijeme ga isključuju kad je špica pa je donekle podnošljivo.NecuVise wrote: ↑21/02/2020 10:58Koliko često ti ideš tom dionicom? Ako ne ideš nemoj komentarisati. Put od Travnika do Zenice zna trajati puna dva sata i to upravo zbog ovog dijela u poslovnoj zoni. Jednom sam punih 45 minuta proveo na toj vrlo kratkoj dionici. Tako da je itekako problem što su ovako razvalili ovu brzu cestu. Od naših nesposobnih predstavnika ništa drugo i nije za očekivati.
-
- Posts: 403
- Joined: 09/04/2008 05:08
#17250 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
http://www.prijedorgrad.org/files/sadrz ... lacija.pdf
http://www.prijedorgrad.org/files/sadrz ... ezicno.pdf
Prijedor - Banja Luka izabrana dionica i parcele
http://www.prijedorgrad.org/files/sadrz ... ezicno.pdf
Prijedor - Banja Luka izabrana dionica i parcele