Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...
User avatar
drug_profi
Posts: 22694
Joined: 16/07/2012 16:00
Has thanked: 563 times
Been thanked: 1091 times

#17251 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi » 20/02/2020 20:56

Ja ne razumijem zasto je problem imati petlju kao prikljucak na brzu cestu i servisnu cestu koja ide kraj brze ceste a na koju se prikljucuju objekti iz nje, kao sto je sada?


User avatar
mk ultra
Posts: 8686
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Rodzakland
Has thanked: 303 times
Been thanked: 478 times

#17252 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mk ultra » 20/02/2020 20:59

drug_profi wrote:
20/02/2020 20:56
Ja ne razumijem zasto je problem imati petlju kao prikljucak na brzu cestu i servisnu cestu koja ide kraj brze ceste a na koju se prikljucuju objekti iz nje, kao sto je sada?
Nije to po naski, ne moze se pored puta prodavati i sve sto ide uz to

User avatar
So What!
Posts: 7443
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA
Has thanked: 34 times
Been thanked: 76 times

#17253 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! » 21/02/2020 07:59

drug_profi wrote:
20/02/2020 20:56
Ja ne razumijem zasto je problem imati petlju kao prikljucak na brzu cestu i servisnu cestu koja ide kraj brze ceste a na koju se prikljucuju objekti iz nje, kao sto je sada?
Manje su šanse da će ljudi svraćati da odmore u te shopping centre kod Viteza.

User avatar
Bobi
Forum administrator
Posts: 15872
Joined: 30/10/2002 00:00
Location: http://www.klix.ba
Has thanked: 117 times
Been thanked: 310 times
Contact:

#17254 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Bobi » 21/02/2020 08:17

So What! wrote:
21/02/2020 07:59
drug_profi wrote:
20/02/2020 20:56
Ja ne razumijem zasto je problem imati petlju kao prikljucak na brzu cestu i servisnu cestu koja ide kraj brze ceste a na koju se prikljucuju objekti iz nje, kao sto je sada?
Manje su šanse da će ljudi svraćati da odmore u te shopping centre kod Viteza.
Pa logično, jel treba spiječiti dolazak na odmor u poslovnu zonu ili da neko moze ranije 5-10 minuta doci do Nević Polja?

User avatar
So What!
Posts: 7443
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA
Has thanked: 34 times
Been thanked: 76 times

#17255 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! » 21/02/2020 08:22

Čisto informativno još jednom, dakle brza cesta kroz poslovnu zonu Vitez je trebala ići u denivelisanom formatu brze ceste, a zatim se projekat prebacuje na JP Ceste FBiH sa JP Autoceste FBiH i vjerovatno će zadržati format, ali izgledat će kao Zapadni prilaz Tuzla ili Sjeverni ulaz u Banja Luku, što je u tim gradovima uredan format jer se radi o gradskim saobraćajnicama, ovdje smo zbog ultimatuma lokalnih moćnika iz Viteza dobili rješenje da dio tranzitne ceste koji prolazi kroz poslovnu zonu Vitez mora mijenjati format u gradsku aveniju, inače će se opstruirati izgradnja.

User avatar
So What!
Posts: 7443
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA
Has thanked: 34 times
Been thanked: 76 times

#17256 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! » 21/02/2020 08:29

Plan trase autoputa A1 kroz općinu Žepče i brze ceste Žepče - Tuzla.

Image

User avatar
Bobi
Forum administrator
Posts: 15872
Joined: 30/10/2002 00:00
Location: http://www.klix.ba
Has thanked: 117 times
Been thanked: 310 times
Contact:

#17257 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Bobi » 21/02/2020 08:34

A štaš im, može im se a i treba uvijek gledat ekonomski aspekt, Lašva Vitez dionica je po meni bitnija nego ta tu petlja ili kružni tok. Ta dionica danas više liči na neku etapu WR šampionata :mrgreen: .

User avatar
So What!
Posts: 7443
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA
Has thanked: 34 times
Been thanked: 76 times

#17258 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! » 21/02/2020 10:02

Aktivnosti na poddionici Buna – Počitelj
Image

Na izgradnji 7,2 km duge poddionice Buna – Počitelj trenutno je angažirano 120 radnika i više od 50 strojeva. Radovi na objektima su pri završetku, a završava se i montaža asfaltne baze. U tijeku su i radovi na trasi: široki iskopi su pri samom završetku, uređuju se završetci nasipa, izvode se radovi na unutarnjoj odvodnji i podzemnim elektroinstalacijama, a za desetak dana očekuje se i početak radova na gornjem ustroju ceste (izrada tampona).

Na poddionici se osim otvorenog dijela trase nalazi i nekoliko manjih objekata: natputnjaci Grabovina i Kevčić, potputnjak Bivolje Brdo i prolazi za životinje, te dvostrano odmorište Rotimski potok.

Vrijednost Ugovora za izgradnju je 25.692.383,53 eura sa PDV-om, a sredstva su osigurana putem Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD) te bespovratnim sredstvima Europske unije u visini od 8,7 milijuna eura koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF).

Izvođač radova je domaća firma Hering d.d. Široki Brijeg, a nadzor nad gradnjom vrši Aecom S.L.U. iz Španjolske.
Image

Image

Image

Image

User avatar
So What!
Posts: 7443
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA
Has thanked: 34 times
Been thanked: 76 times

#17259 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! » 21/02/2020 10:04

Image

Image

Image

Image

Image

User avatar
So What!
Posts: 7443
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA
Has thanked: 34 times
Been thanked: 76 times

#17260 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! » 21/02/2020 10:07

Image

Image

Image

Image

Image

User avatar
So What!
Posts: 7443
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA
Has thanked: 34 times
Been thanked: 76 times

#17261 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! » 21/02/2020 10:08

Image

Image

Image

Image

Image

User avatar
So What!
Posts: 7443
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA
Has thanked: 34 times
Been thanked: 76 times

#17262 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! » 21/02/2020 10:10

Image

Image

Image

Image

Image

User avatar
So What!
Posts: 7443
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA
Has thanked: 34 times
Been thanked: 76 times

#17263 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! » 21/02/2020 10:12


NecuVise
Posts: 535
Joined: 10/01/2020 20:02
Has thanked: 36 times
Been thanked: 48 times

#17264 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by NecuVise » 21/02/2020 10:58

Bobi wrote:
21/02/2020 08:34
A štaš im, može im se a i treba uvijek gledat ekonomski aspekt, Lašva Vitez dionica je po meni bitnija nego ta tu petlja ili kružni tok. Ta dionica danas više liči na neku etapu WR šampionata :mrgreen: .
Koliko često ti ideš tom dionicom? Ako ne ideš nemoj komentarisati. Put od Travnika do Zenice zna trajati puna dva sata i to upravo zbog ovog dijela u poslovnoj zoni. Jednom sam punih 45 minuta proveo na toj vrlo kratkoj dionici. Tako da je itekako problem što su ovako razvalili ovu brzu cestu. Od naših nesposobnih predstavnika ništa drugo i nije za očekivati.

Q_Line
Posts: 121
Joined: 29/04/2004 09:48
Location: Sarajevo
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Contact:

#17265 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Q_Line » 21/02/2020 19:32

Na poddionici Počitelj – Zvirovići radovi u punom jeku (+34 slike u foto-galeriji)

Image

Osim aktivnosti na poddionici Buna – Počitelj, na kojoj radovi polako dolaze u završnu fazu, na području Hercegovine intezivirani su i radovi na izgradnji 11 km duge poddionice Počitelj – Zvirovići.

Poddionica Počitelj – Zvirovići, koja je dio dione Počitelj – Bijača, podijeljena je na dva lota.

LOT 1 obuhvaća trasu autoceste od petlje Počitelj do početka mosta Počitelj i od kraja mosta Počitelj do petlje Zvirovići. Na kompletnoj dužini trase je izvršen površinski iskop i trenutno se rade zemljani radovi i temeljanje pojedinih objekata. Na tunelu Počitelj približne dužine 1200 metara, na južnom portalu počelo se sa podzemnim iskopom i probijanjem tunela za obje cijevi (trenutno desna cijev probijena na dužiniod 35 m, a lijeva 10 m). U narednom period je planiran nastavak zemljanih radova, prvenstveno na iskopu i izgradnji nasipa. Također se planira početi sa radovima na izgradnji potputnjaka Ševaš Njive, natputnjaka Gradina, mostova M2, M3 i M4 kao i proboj tunela Počitelj sa sjeverne strane. Trenutno je na izgradnji angažirano 160 radnika i inženjera i više od 90 strojeva.

LOT 2 obuhvaća izgradnju kolosalnog mosta Počitelj, jednog od najkompleksnijih objekata na cijelom Koridoru Vc, dužine 975 metara i maksimalne visine stubova od 100 metara, čijom će izgradnjom biti spojene dvije obale rijeke Neretve. Radovi na izradi pristupnog mosta preko rijeke Neretve su pri kraju – trenutno se izvodi nasip kod upornjaka na desnoj obali rijeke. Od daljnih aktivnost planirana je izrada šipova na stubnom mjestu S4 za potrebe izvođenja statičkog ispitivanja šipa, a planira se i nastavak uređenja gradilišnih ureda i gradilišne betonare.

Izvođač radova za LOT 1 je China State Construction Engineering Corporation Limited (Kina), dok radove na izgradnji mosta (LOT 2) izvodi konzorcij koji čine Azvirt Limited Liability Company (Azerbejdžan), Sinohydro Corporation Limited (Kina) i Powerchina Roadbridge Group Co. Ltd. (Kina).

Izgradnja poddionice Počitelj – Zvirovići financira se iz sredstava osiguranih u okviru Ugovora o zajmu sklopljenog sa Europskom investicijskom bankom (EIB) u visini od 100 milijuna eura i bespovratnim sredstvima Europske unije u visini od 5 milijuna eura koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF).

Predviđeni rok izgradnje za Lot 1 je 24 mjeseca, a za Lot 2 30 mjeseci.

Na jugu Hercegovine, uz aktivnosti na dionicama Buna – Počitelj i Počitelj – Zvirovići, u 2020.god kreću radovi i na izgradnji dionice Tunel Kvanj – Buna, ukupne dužine 5,25 kilometara. Na dionici Tunel Kvanj – Buna gradit će se dvocijevni tunel Kvanj, desna tunela cijevi dužine 2.645 m i lijeva cijev dužine 2.720 m, vijadukt i nadvožnjak, a ostatak trase se nadovezuje na dionicu Buna – Počitelj. Također, u okviru ovog projekta biti će rekonstruirana i regionalna cesta Buna – Domanovići, ukupne dužine 14,5 km.

Dionica Tunel Kvanj – Buna financirat će se iz sredstava osiguranih kod Europske investicijske banke (EIB) i mogućim bespovratnim grant sredstvima odobrenim od strane WBIF-a.

suit_up
Posts: 530
Joined: 31/12/2019 11:25
Has thanked: 411 times
Been thanked: 119 times

#17266 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by suit_up » 21/02/2020 19:59

NecuVise wrote:
21/02/2020 10:58
Bobi wrote:
21/02/2020 08:34
A štaš im, može im se a i treba uvijek gledat ekonomski aspekt, Lašva Vitez dionica je po meni bitnija nego ta tu petlja ili kružni tok. Ta dionica danas više liči na neku etapu WR šampionata :mrgreen: .
Koliko često ti ideš tom dionicom? Ako ne ideš nemoj komentarisati. Put od Travnika do Zenice zna trajati puna dva sata i to upravo zbog ovog dijela u poslovnoj zoni. Jednom sam punih 45 minuta proveo na toj vrlo kratkoj dionici. Tako da je itekako problem što su ovako razvalili ovu brzu cestu. Od naših nesposobnih predstavnika ništa drugo i nije za očekivati.
To je vjerovatno bio neki udes ili praznik, ja koristim stalno (čitaj više puta sedmično) tu cestu i nije ovako kako pišeš, danas sam prošao u periodu od pola 4 do 4 i nije mi trebalo više od 40 minuta do Lašvanske petlje, inače kad nije špica treba 5-10 minuta manje. Po mom mišljenju, samo da hoće Novu Bilu za početak riješiti jer je tu katastrofa uvijek, malo malo škola i 40 ograničenje, a svaka kuća ima izlaz na magistralu uz obavezne peglatore na svakom ćošku. Semafor u Vitezu je znao praviti probleme često, ali u posljednje vrijeme ga isključuju kad je špica pa je donekle podnošljivo.


doktor78
Posts: 1760
Joined: 14/09/2006 11:02
Has thanked: 294 times
Been thanked: 28 times

#17268 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by doktor78 » 22/02/2020 12:40

So What! wrote:
21/02/2020 10:02
Aktivnosti na poddionici Buna – Počitelj


Na izgradnji 7,2 km duge poddionice Buna – Počitelj trenutno je angažirano 120 radnika i više od 50 strojeva. Radovi na objektima su pri završetku, a završava se i montaža asfaltne baze. U tijeku su i radovi na trasi: široki iskopi su pri samom završetku, uređuju se završetci nasipa, izvode se radovi na unutarnjoj odvodnji i podzemnim elektroinstalacijama, a za desetak dana očekuje se i početak radova na gornjem ustroju ceste (izrada tampona).

Na poddionici se osim otvorenog dijela trase nalazi i nekoliko manjih objekata: natputnjaci Grabovina i Kevčić, potputnjak Bivolje Brdo i prolazi za životinje, te dvostrano odmorište Rotimski potok.

Vrijednost Ugovora za izgradnju je 25.692.383,53 eura sa PDV-om, a sredstva su osigurana putem Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD) te bespovratnim sredstvima Europske unije u visini od 8,7 milijuna eura koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF).

Izvođač radova je domaća firma Hering d.d. Široki Brijeg, a nadzor nad gradnjom vrši Aecom S.L.U. iz Španjolske.

Ako sam dobro shvatio, ova dionica i kad se završi, neće se moći koristiti dok se ne završi dionica Počitelj- Zvirovići?

User avatar
So What!
Posts: 7443
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA
Has thanked: 34 times
Been thanked: 76 times

#17269 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! » 22/02/2020 13:02

doktor78 wrote:
22/02/2020 12:40
Ako sam dobro shvatio, ova dionica i kad se završi, neće se moći koristiti dok se ne završi dionica Počitelj- Zvirovići?
Ne bi ni tako mogla da nisu predvidili privremenu petlju ...

User avatar
RJ57
Posts: 1137
Joined: 10/04/2017 15:12
Been thanked: 158 times

#17270 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by RJ57 » 22/02/2020 16:37

šta je naputnjak?

Naslovnica
Posts: 12985
Joined: 20/03/2013 15:38
Has thanked: 2437 times
Been thanked: 1406 times

#17271 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Naslovnica » 22/02/2020 17:30

RJ57 wrote:
22/02/2020 16:37
šta je naputnjak?
Ništa.

jednonogi_Jack
Posts: 234
Joined: 14/12/2005 21:21
Has thanked: 11 times
Been thanked: 3 times

#17272 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by jednonogi_Jack » 22/02/2020 17:47

Naslovnica wrote:
22/02/2020 17:30
RJ57 wrote:
22/02/2020 16:37
šta je naputnjak?
Ništa.
:lol:
Jesi bezobrazan.
Objasni čovjeku.

Naslovnica
Posts: 12985
Joined: 20/03/2013 15:38
Has thanked: 2437 times
Been thanked: 1406 times

#17273 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Naslovnica » 22/02/2020 17:49

Znam šta je nakurnjak
8-)

Q_Line
Posts: 121
Joined: 29/04/2004 09:48
Location: Sarajevo
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Contact:

#17274 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Q_Line » 22/02/2020 18:32

doktor78 wrote:
22/02/2020 12:40
So What! wrote:
21/02/2020 10:02
Aktivnosti na poddionici Buna – Počitelj


Na izgradnji 7,2 km duge poddionice Buna – Počitelj trenutno je angažirano 120 radnika i više od 50 strojeva. Radovi na objektima su pri završetku, a završava se i montaža asfaltne baze. U tijeku su i radovi na trasi: široki iskopi su pri samom završetku, uređuju se završetci nasipa, izvode se radovi na unutarnjoj odvodnji i podzemnim elektroinstalacijama, a za desetak dana očekuje se i početak radova na gornjem ustroju ceste (izrada tampona).

Na poddionici se osim otvorenog dijela trase nalazi i nekoliko manjih objekata: natputnjaci Grabovina i Kevčić, potputnjak Bivolje Brdo i prolazi za životinje, te dvostrano odmorište Rotimski potok.

Vrijednost Ugovora za izgradnju je 25.692.383,53 eura sa PDV-om, a sredstva su osigurana putem Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD) te bespovratnim sredstvima Europske unije u visini od 8,7 milijuna eura koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF).

Izvođač radova je domaća firma Hering d.d. Široki Brijeg, a nadzor nad gradnjom vrši Aecom S.L.U. iz Španjolske.

Ako sam dobro shvatio, ova dionica i kad se završi, neće se moći koristiti dok se ne završi dionica Počitelj- Zvirovići?
Tek kada se završi dionica Buna - tunel Kvanj za koju je tek početkom ove godine raspisan tender, moći će se voziti od GP Bijača sve do izlaska iz tunela Kvanj gdje će se praviti privremena petlja koja će se spojiti na put Mostar - Stolac, a taj se put nakon 3 km spaja na M17 u centru naselja Buna.

Dakle, idemo redom od granice do tunela Kvanj šta se sve može i kako koristiti:

- GP Bijača - Zvirovići (+ petlja) = upotrebljivo i u funkciji već 6 godina

- Zvirovići - Počitelj (+ petlja) = gradi se, u upotrebi tek polovinom 2022. godine

- Počitelj - Buna (- nepostoji petlja Buna) - izgradiće se polovinom ove godine, ali neće biti u funkciji čak niti kada se izgradi trasa Zvirovići - Počitelj

- Buna - tunel Kvanj (+ privremena petlja tunel Kvanj kao spoj na put Mostar - Stolac) - tender tek raspisan, eventualno početak gradnje polovinom godine, u upotrebi pretpostavljam tek polovinom 2022. godine.

Ovu privremenu petlju iza tunela Kvanj prave jer pretpostavljaju da dionicu tunel Kvanj - Mostar jug neće još zadugo početi graditi, jer su osim lokalnih mještana koji se protive trasi već godinama, sada i u sporu s Autocestama našlo i Ministarstvo odbrane BiH koje ne želi da autocesta prelazi preko mostarskog aerodroma.

Znači, i kada se početkom ljeta ove godine izgradi trasa Počitelj - Buna minimalno dvije godine ta trasa neće biti u funkciji - s južne strane je Počitelj tek u izgradnji, a sa sjeverne na toj trasi ne postoji petlja, nego tek na narednoj trasi privremena petlja iza tunela Kvanj.

Dakle, malo brže na more tek polovinom 2022., vjerovatnije početkom 2023., ili s M-17 spojnom cestom uz brdo na petlju Počitelj ili u naseljenom mjestu Buna na M-17 skrenete lijevo na put za Stolac i nakon cca. 3 km dođete na privremenu petlju tunel Kvanj odakle bi do GP Bijača trebalo biti u funkciji oko 34 km autoceste!

Moj otac je to lijepo rekao, "tada ćemo još brže doći do granice kako bi zatim još duže čekali nego sada" :D

suit_up
Posts: 530
Joined: 31/12/2019 11:25
Has thanked: 411 times
Been thanked: 119 times

#17275 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by suit_up » 22/02/2020 19:04

Ili još bolje fino sjedeš na avion i dođeš na more za 1-2 sata, ne handriš se sa polupijanim ubicama na cesti i nekulturnim graničarima, uz to te zaboli kad će se završiti nešto od ovih uvijek senzacionalistički najavljivanih velikih projekata od kojih nas kolektivno glava boli godinama unazad i ne planira prestati.

Post Reply