Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderators: ExNihilo, anex

User avatar
RJ57
Posts: 1275
Joined: 10/04/2017 15:12

#17226 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by RJ57 » 17/02/2020 13:04

So What! wrote:
17/02/2020 12:31
Objavljen poziv za izgradnju mosta Rudanka, dva tunela i vijadukt
Image

JP Autoputevi RS Banja Luka objavili su danas poziv za ponude za nabavku usluga projektiranja i izgradnje obilaznice Doboj: dionica Most Rudanka (uključujući i most) -tunel Putnikovo Brdo 2

Poziv je objavljen za projektovanje i izgradnju 5,6 km nove autoceste koja uključuje sve povezane lokalne ceste i sljedeće glavne objekte:

- Dvostruki tunel "Putnikovo Brdo 1" u ukupnoj dužini od 1,6 km

- Dvostruki tunel "Putnikovo brdo 2" u ukupnoj dužini od 700m (Ovaj dio uključuje posljednjih 150 metara tunela koji se nalaze u FBiH)

- Most "Rudanka" preko reke Bosne

- Viadukt "Putnikovo Brdo"

Rok za dostavljanje prijedloga je 5. maj 2020. godine.

Podsjetimo, Republika Srpska se kod Evropske banke za obnovu i razvoj zadužila 150 miliona eura za finansiranje projekta Koridor 5-C, obilaznica Doboj.

Kako se navodi, ovaj poziv za nadmetanje slijedi Opću obavijest o nabavi za ovaj projekt koja je objavljen 30. jula 2019. godine na web stranici EBRD-a.
Akta
dvije stvari su interesantne:
ne samo da prave cijelu zaobilaznicu doboja u cugu (OK, to je RS a ne FBiH, znamo da je kod njih to moguće), nego navodno tunel putnikovo brdo izlazi 150m u teritoriji federacije. pogledao sam razne mape, ja to nigdje ne mogu locirati i uglaviti ali valjda je tačno kad već tako piše


User avatar
Thorgerson
Posts: 6918
Joined: 15/04/2015 11:26

#17227 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Thorgerson » 17/02/2020 13:19

Dosta za ovu godinu.
Image

:D

User avatar
So What!
Posts: 7998
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#17228 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! » 17/02/2020 14:08

RJ57 wrote:
17/02/2020 12:59
El_comadante wrote:
17/02/2020 12:51

da nije ovih autoputeva raja nebi znaa pola ovih mjesta u BiH kako se koje zove. dakle uz autoputeve učimo i naseljena mjesta u BiH.
ne samo to nego i od JP Autoceste izmišljena mjesta poput tih poprikuša :mrgreen: to je garant neko šukno jednu previše i pogrešno zapiso u tefter i onda tako ostalo :mrgreen: :mrgreen:
Ja dolazim iz jednog mjesta koje je početna tačka dionice i u kojem će biti petlja :D

Poprikuše su vjerovatno naziv parcele u onom polju gdje će biti petlja u Golubinji.
RJ57 wrote:
17/02/2020 13:04
dvije stvari su interesantne:
ne samo da prave cijelu zaobilaznicu doboja u cugu (OK, to je RS a ne FBiH, znamo da je kod njih to moguće), nego navodno tunel putnikovo brdo izlazi 150m u teritoriji federacije. pogledao sam razne mape, ja to nigdje ne mogu locirati i uglaviti ali valjda je tačno kad već tako piše
EBRD je dao novac, a državni parlament je ratifikovao to zaduženje od Rudanke do Medakova u FBiH kako bi pogurali taj međuentitetski projekat, i da izlazi dijelom u FBiH, ali za izgradnju tunela će biti zadužena RS.

Sve su prilike da će uskoro u FBiH biti raspisan sličan tender za Karuše - Medakovo.

User avatar
RJ57
Posts: 1275
Joined: 10/04/2017 15:12

#17229 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by RJ57 » 17/02/2020 14:08

Thorgerson wrote:
17/02/2020 13:19
Dosta za ovu godinu.
Image

:D
ovo je ilovača, to će OŠ Raštelica i OŠ Tarčin združenim snagama iskopati :mrgreen:

User avatar
RJ57
Posts: 1275
Joined: 10/04/2017 15:12

#17230 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by RJ57 » 17/02/2020 14:11

So What! wrote:
17/02/2020 14:08
RJ57 wrote:
17/02/2020 12:59
El_comadante wrote:
17/02/2020 12:51

da nije ovih autoputeva raja nebi znaa pola ovih mjesta u BiH kako se koje zove. dakle uz autoputeve učimo i naseljena mjesta u BiH.
ne samo to nego i od JP Autoceste izmišljena mjesta poput tih poprikuša :mrgreen: to je garant neko šukno jednu previše i pogrešno zapiso u tefter i onda tako ostalo :mrgreen: :mrgreen:
Ja dolazim iz jednog mjesta koje je početna tačka dionice i u kojem će biti petlja :D

Poprikuše su vjerovatno naziv parcele u onom polju gdje će biti petlja u Golubinji.

moguće, moj jaran tj bivši kolega koji je rodom iz Žepča tvrdi da Poprikuše ne postoje :mrgreen:
So What! wrote:
17/02/2020 14:08

EBRD je dao novac, a državni parlament je ratifikovao to zaduženje od Rudanke do Medakova u FBiH kako bi pogurali taj međuentitetski projekat, i da izlazi dijelom u FBiH, ali za izgradnju tunela će biti zadužena RS.

Sve su prilike da će uskoro u FBiH biti raspisan sličan tender za Karuše - Medakovo.
to je nekih 10km ... zvuči nevjerovatno, ja bi tu očekivao 2-3 tendera :mrgreen:

User avatar
So What!
Posts: 7998
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#17231 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! » 17/02/2020 14:27

RJ57 wrote:
17/02/2020 14:11
moguće, moj jaran tj bivši kolega koji je rodom iz Žepča tvrdi da Poprikuše ne postoje :mrgreen:

Pa sada, recimo dosta Sarajlija nikada nije čulo za Butila ili Suhodol, pa ta mjesta postoje.

Činjenica je da nazive za ove objekte, ovi projektanti iz naftalina čupaju, ali imaju uporište sigurno.
RJ57 wrote:
17/02/2020 14:11

to je nekih 10km ... zvuči nevjerovatno, ja bi tu očekivao 2-3 tendera :mrgreen:
Pa ove dionice 2-3 tendera u 10 km su uvijek različito i finansirane, prepune nekih objekata itd...

Ovo je 10 km u komadu finansirano, bez previše objekata, to može u komadu da ide.

Opet, ništa nas ne smije iznenaditi. :D

User avatar
RJ57
Posts: 1275
Joined: 10/04/2017 15:12

#17232 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by RJ57 » 17/02/2020 14:39

ko je bio u ratu u sarajevu svaku je čuku, proplanak i vrtaču naučio :(

bilo je kad odvrnu gas u butilama u gradu teferič ... a tek kad puste struje u reljevu ili vodu na mojmilu ... :roll:

User avatar
mk ultra
Posts: 9696
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Rodzakland

#17233 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mk ultra » 17/02/2020 14:43

RJ57 wrote:
17/02/2020 14:08
Thorgerson wrote:
17/02/2020 13:19
Dosta za ovu godinu.
scontent.fsjj2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/86405672_2822969241095120_5818842407248068608_n.jpg?_nc_cat=101&_nc_ohc=QCr4W40VBPoAX9LsO1V&_nc_ht=scontent.fsjj2-1.fna&oh=ebf2a041e9948ae310668b3b9c2f39e4&oe=5EFC6FF6

:D
ovo je ilovača, to će OŠ Raštelica i OŠ Tarčin združenim snagama iskopati :mrgreen:
zato posao na Bradini procvjetao, Hercegovačka vrata ubiše, kamiona non stop ima, eno hoce i mesar da otvori pored Haska na Bradini, zato je rok na 30mj :lol:

toooka
Posts: 97
Joined: 15/02/2016 08:12

#17234 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by toooka » 17/02/2020 14:52

So What! wrote:
17/02/2020 14:08
Sve su prilike da će uskoro u FBiH biti raspisan sličan tender za Karuše - Medakovo.
Dionica koja čini cjelinu je Putnikovo brdo - Medakovo, ako bi raspisali samo Karuše - Medakovo ne bi imalo smisla onda bi ostala dionica Putnikovo brdo - Karuše koja je u Federaciji a počinje nakon izlaska iz tunela.

User avatar
So What!
Posts: 7998
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#17235 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! » 17/02/2020 15:53

toooka wrote:
17/02/2020 14:52

Dionica koja čini cjelinu je Putnikovo brdo - Medakovo, ako bi raspisali samo Karuše - Medakovo ne bi imalo smisla onda bi ostala dionica Putnikovo brdo - Karuše koja je u Federaciji a počinje nakon izlaska iz tunela.
Oprosti, tu sam lokalac, pa su Mi Karuše, Doboj Jug, Putnikovo Brdo, sve jedna tačka. :mrgreen:

Svakako su upravu, Putnikovo brdo - Medakovo je dionica u FBiH.

User avatar
zforumas
Posts: 8288
Joined: 25/10/2016 20:35

#17236 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by zforumas » 18/02/2020 15:04

So What! wrote:
17/02/2020 15:53
toooka wrote:
17/02/2020 14:52

Dionica koja čini cjelinu je Putnikovo brdo - Medakovo, ako bi raspisali samo Karuše - Medakovo ne bi imalo smisla onda bi ostala dionica Putnikovo brdo - Karuše koja je u Federaciji a počinje nakon izlaska iz tunela.
Oprosti, tu sam lokalac, pa su Mi Karuše, Doboj Jug, Putnikovo Brdo, sve jedna tačka. :mrgreen:

Svakako su upravu, Putnikovo brdo - Medakovo je dionica u FBiH.
Hajd lokalac daj neku konkretnu mapu, da vidim hoce li mi basca u Medakovu zaplatit' :mrgreen:

mistek
Posts: 2051
Joined: 23/05/2010 15:16

#17237 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mistek » 18/02/2020 15:20

A na osnovu čega je rok radova za ovu zaobilaznicu Doboj 36 mjeseci? Nešto mi to previše. Bez obzira na tunele, vijadukt, nije to vala nešto specijalno duga dionica.

I meni su Karuše u glavi entitetska linija :D Ova dionica do Medakova je 8,5km ako se dobro sjećam od ranije? I tu je bilo nekakvih mostova preko Usore, dosta glup opis dionice, a nema tunela? Možda negdje pred kraj nešto.
Koje petlje su planirane od trenutne u Doboju pa prema jugu? Prva je spoj na M4 u općini usora? Koja je sljedeća uopšte?

toooka
Posts: 97
Joined: 15/02/2016 08:12

#17238 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by toooka » 18/02/2020 15:24

Nakon petlje Usora, iduca petlja gledajući prema jugu je petlja Medakovo. Potrudit ću se da postavim neke nacrte, stare samo mjesec dana a vezano za dionicu P brdo - Medakovo

mistek
Posts: 2051
Joined: 23/05/2010 15:16

#17239 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mistek » 18/02/2020 15:25

toooka wrote:
18/02/2020 15:24
Nakon petlje Usora, iduca petlja gledajući prema jugu je petlja Medakovo. Potrudit ću se da postavim neke nacrte, stare samo mjesec dana a vezano za dionicu P brdo - Medakovo
Vala su u blizu onda :D

User avatar
So What!
Posts: 7998
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#17240 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! » 18/02/2020 15:48

zforumas wrote:
18/02/2020 15:04
Hajd lokalac daj neku konkretnu mapu, da vidim hoce li mi basca u Medakovu zaplatit' :mrgreen:
Đe ti je bašča u Medakovu, ja sam odatle :P

Gray
Posts: 3323
Joined: 14/06/2005 02:47

#17241 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Gray » 19/02/2020 12:46

mistek wrote:
18/02/2020 15:20
A na osnovu čega je rok radova za ovu zaobilaznicu Doboj 36 mjeseci? Nešto mi to previše. Bez obzira na tunele, vijadukt, nije to vala nešto specijalno duga dionica.

I meni su Karuše u glavi entitetska linija :D Ova dionica do Medakova je 8,5km ako se dobro sjećam od ranije? I tu je bilo nekakvih mostova preko Usore, dosta glup opis dionice, a nema tunela? Možda negdje pred kraj nešto.
Koje petlje su planirane od trenutne u Doboju pa prema jugu? Prva je spoj na M4 u općini usora? Koja je sljedeća uopšte?
Ako je po žutom FIDIC-u, onda je tu možda uključeno i vrijeme za projektovanje, jer izvođač će trebati napraviti glavni projekt.

User avatar
RJ57
Posts: 1275
Joined: 10/04/2017 15:12

#17242 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by RJ57 » 19/02/2020 12:51

šta je žuti FIDIC? :?

miop
Posts: 1062
Joined: 13/10/2005 12:50

#17243 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by miop » 19/02/2020 12:58

RJ57 wrote:
19/02/2020 12:51
šta je žuti FIDIC? :?
Image

Gray
Posts: 3323
Joined: 14/06/2005 02:47

#17244 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Gray » 19/02/2020 13:03

RJ57 wrote:
19/02/2020 12:51
šta je žuti FIDIC? :?
Pojednostavljeno, međunarodni modeli ugovora koji se koriste u građevini, posebno u velikim projektima, pa se različit model koristi za različite namjene, npr žuti fidic se primjenjuje kada izvođač treba i da projektuje i da izgradi, crveni kada samo treba izgraditi a ima projekat, itd.

Q_Line
Posts: 179
Joined: 29/04/2004 09:48
Location: Zenica
Contact:

#17245 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Q_Line » 20/02/2020 16:13

Konačno su se iz JP Autoceste FBiH sjetili osvježiti i svoju stranicu (tekst + 27 slika u Foto glaeriji)

Aktivnosti na poddionici Buna – Počitelj

Image

Na izgradnji 7,2 km duge poddionice Buna – Počitelj trenutno je angažirano 120 radnika i više od 50 strojeva. Radovi na objektima su pri završetku, a završava se i montaža asfaltne baze. U tijeku su i radovi na trasi: široki iskopi su pri samom završetku, uređuju se završetci nasipa, izvode se radovi na unutarnjoj odvodnji i podzemnim elektroinstalacijama, a za desetak dana očekuje se i početak radova na gornjem ustroju ceste (izrada tampona).

Na poddionici se osim otvorenog dijela trase nalazi i nekoliko manjih objekata: natputnjaci Grabovina i Kevčići, potputnjak Bivolje Brdo i prolazi za životinje, te dvostrano odmorište Rotimski potok.

Vrijednost Ugovora za izgradnju je 25.692.383,53 eura sa PDV-om, a sredstva su osigurana putem Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD) te bespovratnim sredstvima Europske unije u visini od 8,7 miliona eura koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF).

Izvođač radova je domaća firma Hering d.d. Široki Brijeg, a nadzor nad gradnjom vrši Aecom S.L.U. iz Španije.

User avatar
So What!
Posts: 7998
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#17246 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! » 20/02/2020 17:51

Velika radost, a donekle i tuga zbog ove vijesti.

Radost jer je FBiH na putu da započne prvi projekat pored Koridora Vc (brze ceste oko Sarajeva ne računamo) kada su brze ceste i autoputevi u pitanju.

Tuga, jer je privatni interes, pomalo obojenim hrvatskim nacionalizmom, a pomalo tranzicijskim kapitalizmom i pohlepom, dozvolio pretvaranje dionice kroz poslovnu zonu Vitez u servisnu saobraćajnicu lokalnih oligarha.

Sama činjenica da se ovo desilo, može dati odgovor ko je kočio ovaj projekat, za koji smo odavno imali 100 miliona KM od klirinškog duga, i evo kao što ste vidi prema planu investicija za ovu brzu cestu, on je ostao pri svojoj namjeni.

Mene smao zanima, ko je bio u mogućnosti da opstruira ovaj projekat, šta mu je dalo poziciju da opstruira, ko je radio na tome da se projekat otkoči, ko je na kraju pristao na ovakvo rješenje i da li ćemo ikada saznati pozadinu sve priče.


Posao od 25 mil. KM: Objavljen tender za izgradnja brze ceste Lašva-Nević Polje
Image

Ubrzo bi trebala početi izgradnja brze ceste Lašva-Nević Polje, sa prolazom kroz poslovnu zonu Vitez, saznaje poslovni portal Akta.ba.

Tender za izvođenje radova danas je objavljen, a vrijednost ugovorenih radova iznosi 25.641.025,64 KM.

Kako je navedeno u tenderskoj dokumentaciji period izvođenja radova je 465 kalendarskih dana od početka radova ili od dana uvođenja izvođača u posao.

Brza cesta će prolaziti kroz područje Zeničko-dobojskog i Srednjobosanskog kantona, odnosno na području općina Busovača, Vitez, Novi Travnik i Travnik, te grada Zenica.

Izgradnja brze ceste krenut će od ulaza u Vitez do Nević Polja.

Kako smo ranije pisali, sredstva za izgradnju jedne dionice Vitez – Nević Polje je osigurala Vlada FBiH i to za dio čiji je implementator JP Autoceste FBiH za LOT5 – izlaz iz poslovne zone do Nević Polja u visini 66 miliona KM, a za dio LOT 4 – prolaz kroz poslovnu zonu Vitez čiji je implemetator JP Ceste FBiH 34 miliona KM.

Brza cesta Lašva – Nević Polje je duga 24,5 km i podijeljena je na tri poddionice: Lašva-Kaonik, Kaonik – Vitez i Vitez – Nević Polje. Imat će sve karakteristike brze ceste, propisane Zakonom o cestama FBiH, osim dijela koji prolazi kroz poslovnu zonu Vitez, koji će predstavljati magistralni put i njemu će se pristupati preko novoformiranih kružnih tokova na ulazu i izlazu iz poslovne zone.
Akta

User avatar
Bobi
Forum administrator
Posts: 18122
Joined: 30/10/2002 00:00
Location: http://www.klix.ba
Contact:

#17247 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Bobi » 20/02/2020 19:11

A šta je problem što ce prolazit kroz poslovnu zonu?

Max_Bunker
Posts: 43
Joined: 20/11/2017 15:53

#17248 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Max_Bunker » 20/02/2020 19:18

Imaće raskrsnice u nivou u toj zoni. Kružne tokove, preciznije. Ili još preciznije - neće biti brza cesta.

User avatar
Hajvan
Posts: 6349
Joined: 25/10/2008 13:21
Location: SaraJovo

#17249 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Hajvan » 20/02/2020 19:22

za ulozeno, gubi svoju svrsishodnost…

NecuVise
Posts: 720
Joined: 10/01/2020 20:02

#17250 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by NecuVise » 20/02/2020 20:48

Šteta onakvog projekta. Ovo će također biti napredak u odnosu na postojeće stanje, ali je žalosno da je na ovo spalo. Najveći čep i jest kroz poslovnu zonu i onda onu umjesto da je zaobiđu samo prošire cestu kroz nju. Još ako bude priključaka svako malo direkt na cestu, to će tek biti promašaj.

Post Reply