Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
zippoo87
Posts: 15654
Joined: 13/05/2009 19:04
Location: TK

#16776 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by zippoo87 »

Jedinstvo_Manchester wrote: 31/12/2019 15:03 Ljudi ovde se svasta pise i pominju neki rokovi. Kod nas za godinu dana nece biti kvalifikovanih radnika da naprave poljsku halu a kamo li neki objekat na autoputu. Ako cijene rada ne budu isle gore po ovim cijenama sada niko nece ostati u Bosni da radi. Ja treba da idem pocetkom februara da radim na petlji johovac i o jadu se zabavismo da nadjemo tesare i armirace da radimo poslove. Njemacka nam uze svu sposobnu radnu snagu i mi tu ne mozemo konkurisati sa prosjecnom platama radnika od 1200 - 1300 KM. Moracemo ko u Srbiji da uvozimo Indijce, a nas jedan uradi posla ko njihova 3 to sam svojim ocima gledao. Tako da rokovi su vec u pitanju.
pa zasto ti kao neko ko radi na samom projektu,ne uradis nesto sa svoje strane,ne sastavis fino neki tekst i ne posaljes upravi firme,nazoves direktora i kazes mu za probleme,ne sjedes sa drugim rukovodiocima i ne razgovaras,da fino crno na bijelo objasnis ovim po foteljama gdje su problemi
mislim,nije da te ovo nesto kosta,boris se za svoju firmu i za bolje uslove radnika...to moze biti samo win win situacija
User avatar
kurty
Posts: 45061
Joined: 17/08/2008 23:29
Location: Made in Breza

#16777 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by kurty »

Jedinstvo_Manchester wrote: 31/12/2019 15:03 Ljudi ovde se svasta pise i pominju neki rokovi. Kod nas za godinu dana nece biti kvalifikovanih radnika da naprave poljsku halu a kamo li neki objekat na autoputu. Ako cijene rada ne budu isle gore po ovim cijenama sada niko nece ostati u Bosni da radi. Ja treba da idem pocetkom februara da radim na petlji johovac i o jadu se zabavismo da nadjemo tesare i armirace da radimo poslove. Njemacka nam uze svu sposobnu radnu snagu i mi tu ne mozemo konkurisati sa prosjecnom platama radnika od 1200 - 1300 KM. Moracemo ko u Srbiji da uvozimo Indijce, a nas jedan uradi posla ko njihova 3 to sam svojim ocima gledao. Tako da rokovi su vec u pitanju.
1200, 1300 KM je solodna plata, ali za koliko radnih sati????
Kaze jedan nedavno masinisti koji je ima 5KM/h... "evo nudim ti da zaradi jos 400 mjesecno... Svaku nedjelju ces odmah na ruke dobivati 100KM"😥
probook
Posts: 4595
Joined: 13/10/2013 22:38

#16778 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by probook »

Meni je glupo sto se pravi sad po nekom nacionalnom kljucu. Evo ja sam iz Hercegovine, ali draze mi je da se pravi sve sjeverno od Mostara, a ne juzno.

Pa do Capljine se uvijek opusteno vozi 90% puta u 5-oj brzini i mi sada tu lupamo pare i pravimo autoput, a uzasan dio puta od Jablanice do Sarajeva je na cekanju :run:

Mislim ono logika je haos :roll:

Dajte napravite od sjevera Mostara pa prema sjeveru do kraja, a onda jug Mostara sto se mene tice moze i za 100 godina.
Radite prioritete, evo sada ce snijeg i opet ce potpuna obustava biti oko Jablanice i Konjica, a zaobilaznice nema!
toooka
Posts: 110
Joined: 15/02/2016 08:12

#16779 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by toooka »

Ima li kakvih novosti o mostu u Gradišci? Neke slike možda?
User avatar
pametolog
Posts: 2065
Joined: 16/09/2009 17:48
Location: Tamo gdje se uspjeh, rad, znanje i trud ne prasta

#16780 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by pametolog »

I ima li kakvih vijesti o mostu kod Samca, hoce li se koristiti hrvatski granicni prelaz dok se ne napravi na nasoj strani?
User avatar
Šunj
Posts: 1621
Joined: 13/02/2010 04:02
Location: American Samoa

#16781 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Šunj »

Interesuje me kada ce novinari izbaciti iz rijecnika i pisanja "republiku_sumsku i federaciju", a pisati samo o Bosni I Hercegovini?

https://www.slobodna-bosna.ba/vijest/13 ... vropi.html

DA, DOBRO STE PROČITALI: Cijena putarine u Republici Srpskoj najskuplja je u Evropi...
Putarine u zemljama regije višestruko su skuplje nego u znatno bogatijim evropskim državama. Al Jazeera je istražila cijene putarina za putnička vozila (sama kategorizacija se razlikuje od države do države), na autoputevima u zemljama regije
Image
U BiH su odvojeno analizirali cijenu putarine u Federaciji BiH (JP Autoceste FBiH) i Republici Srpskoj (Autoputevi Republike Srpske).

Posmataramo li dionicu autoputa Doboj – Banja Luka, vozači će u prosjeku, za deset pređenih kilometara autoputa, platiti 0,48 eura. Koristeći se autoputem kroz FBiH, vozači će izdvojiti 0,60 eura za deset pređenih kilometara.

U Hrvatskoj su analizirali gotovo cijelu dionicu autoputa A1 i izračunali da vozači za deset kilometara autoputa izdvajaju 0,64 eura.


KOSOVO BEZ PUTARINA
U državama regija sa zatvarenim sistemom naplate, Srbija je najjeftinija – vozači moraju izdvojiti 0,33 eura za pređenih 10 kilometara.

U Sjevernoj Makedoniji znatno je drugačija cijena ako se plaća u domaćoj valuti (makedonski denar) ili eurima – deset kilometara autoputa u eurima košta 0,75 eura, dok je u domaćoj valuti 30 makedonskih denara, što je preračunato 0,49 eura.


Na Kosovu se korištenje autoputa još uvijek ne naplaćuje, dok Crna Gora i dalje čeka prve kilometre autoputa.

Slovenija koristi sistem naplate vinjetama – naljepnice čijom se kupovinom plaća putarina u određenom vremenskom periodu. Vinjeta (za vozila do 1,3 metara visine i težine do 3,5 tona) za sedam dana košta 15 eura, za jedan mjesec 30 eura, dok godišnja košta 110 eura.

Sisitem naplate vinjetama se još koristi u Austriji, Češkoj, Mađarskoj, Slovačkoj i Švicarskoj.

GODIŠNJA PUTARINA U RS-U NAJSKUPLJA U EVROPI
Općenito gledano, putarine u zemljama regije višestruko su skuplje nego u znatno bogatijim evropskim državama.

Za primjer ćemo uzeti situaciju u bh. entitetu Republika Srpska (a sličan je način obračuna i u Federaciji BiH, Hrvatskoj i Srbji), gdje se iznos cijene godišnje karte obračunava tako što se kolometraža autoputa pomnoži sa brojkom od 400. Tako godišnja karta za dionicu autoputa od Doboja do Gradiške, košta vrtoglavih 2.044 eura (4.000 konvertibilnih maraka) – višestruko skuplje od godišnje vinjete u Sloveniji, za puno manje kilometara autoputa.

Godišnja vinjeta u Sloveniji za lična vozila do tri i po tone košta 110 eura, u Austriji 89,20 eura, u Švicarskoj je 40 franaka, odnosno oko 37 eura. U Bugarskoj i Slovačkoj vozači putničkih vozila godišnju vinjetu plaćaju 50 eura. Godišnja putarina za putnička vozila u Češkoj iznosi 59 eura, a u Rumuniji 96 eura, piše Al Jazeera.
User avatar
moa
Posts: 3631
Joined: 19/09/2007 13:08
Location: nestala lokacija

#16782 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by moa »

Šunj wrote: 02/01/2020 10:46 Interesuje me kada ce novinari izbaciti iz rijecnika i pisanja "republiku_sumsku i federaciju", a pisati samo o Bosni I Hercegovini?

https://www.slobodna-bosna.ba/vijest/13 ... vropi.html

DA, DOBRO STE PROČITALI: Cijena putarine u Republici Srpskoj najskuplja je u Evropi...
Putarine u zemljama regije višestruko su skuplje nego u znatno bogatijim evropskim državama. Al Jazeera je istražila cijene putarina za putnička vozila (sama kategorizacija se razlikuje od države do države), na autoputevima u zemljama regije
Image
U BiH su odvojeno analizirali cijenu putarine u Federaciji BiH (JP Autoceste FBiH) i Republici Srpskoj (Autoputevi Republike Srpske).

Posmataramo li dionicu autoputa Doboj – Banja Luka, vozači će u prosjeku, za deset pređenih kilometara autoputa, platiti 0,48 eura. Koristeći se autoputem kroz FBiH, vozači će izdvojiti 0,60 eura za deset pređenih kilometara.

U Hrvatskoj su analizirali gotovo cijelu dionicu autoputa A1 i izračunali da vozači za deset kilometara autoputa izdvajaju 0,64 eura.


KOSOVO BEZ PUTARINA
U državama regija sa zatvarenim sistemom naplate, Srbija je najjeftinija – vozači moraju izdvojiti 0,33 eura za pređenih 10 kilometara.

U Sjevernoj Makedoniji znatno je drugačija cijena ako se plaća u domaćoj valuti (makedonski denar) ili eurima – deset kilometara autoputa u eurima košta 0,75 eura, dok je u domaćoj valuti 30 makedonskih denara, što je preračunato 0,49 eura.


Na Kosovu se korištenje autoputa još uvijek ne naplaćuje, dok Crna Gora i dalje čeka prve kilometre autoputa.

Slovenija koristi sistem naplate vinjetama – naljepnice čijom se kupovinom plaća putarina u određenom vremenskom periodu. Vinjeta (za vozila do 1,3 metara visine i težine do 3,5 tona) za sedam dana košta 15 eura, za jedan mjesec 30 eura, dok godišnja košta 110 eura.

Sisitem naplate vinjetama se još koristi u Austriji, Češkoj, Mađarskoj, Slovačkoj i Švicarskoj.

GODIŠNJA PUTARINA U RS-U NAJSKUPLJA U EVROPI
Općenito gledano, putarine u zemljama regije višestruko su skuplje nego u znatno bogatijim evropskim državama.

Za primjer ćemo uzeti situaciju u bh. entitetu Republika Srpska (a sličan je način obračuna i u Federaciji BiH, Hrvatskoj i Srbji), gdje se iznos cijene godišnje karte obračunava tako što se kolometraža autoputa pomnoži sa brojkom od 400. Tako godišnja karta za dionicu autoputa od Doboja do Gradiške, košta vrtoglavih 2.044 eura (4.000 konvertibilnih maraka) – višestruko skuplje od godišnje vinjete u Sloveniji, za puno manje kilometara autoputa.

Godišnja vinjeta u Sloveniji za lična vozila do tri i po tone košta 110 eura, u Austriji 89,20 eura, u Švicarskoj je 40 franaka, odnosno oko 37 eura. U Bugarskoj i Slovačkoj vozači putničkih vozila godišnju vinjetu plaćaju 50 eura. Godišnja putarina za putnička vozila u Češkoj iznosi 59 eura, a u Rumuniji 96 eura, piše Al Jazeera.
Treba ubaciti BiH entiet RŠ a i ne razlikuju izmedju Srbijnaskog i srpskog, tj sve stavljaju u isti koš.
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#16783 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Alfons Kauders »

Šunj wrote: 02/01/2020 10:46 Interesuje me kada ce novinari izbaciti iz rijecnika i pisanja "republiku_sumsku i federaciju", a pisati samo o Bosni I Hercegovini?
Dobro, ovom kontekstu ipak ima smisla, jer se radi o dva odvojena preduzeća. Eh sad, mogli bi pisati o dva preduzeća umjesto dva entiteta, ali šta je tu je.

Nego, crtica o tim preduzećima.

- Autoceste FBiH imaju 400 zaposlenih
- Autoputevi RS imaju 100 zaposlenih

:-)
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#16784 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Počinje izrada glavnog projekta brze ceste Prača-Goražde
Image

Autoceste FBiH objavile su tender za nabavku usluga izrade Glavnog projekta brze ceste Prača-Goražde, na dionici Hrenovica – Hranjen – Goražde u okviru prve faze realizacije Projekta cestovnog povezivanja Goražda i Sarajeva, koji je definirala Vlada Federacije BiH svojom odlukom o utvrđivanju javnog interesa i početku izgradnje u decembru 2017. godine.

S obzirom na tehničku složenost i potrebu izdvajanja velikih finansijskih sredstava za realizaciju cjelovitog projekta, bilo je neophodno da se utvrdi faznost građenja pri čemu prva faza znači izgradnju jednog kolovoza sa dva smjera – koji će imati sve tehničke projektne elemente za kategoriju brze ceste, a druga faza znači dogradnju drugog kolovoza i kompletiranje svih građevinskih elemenata (uključujući i instalacije i opremu), što omogućuje punu funkcionalnost brze ceste – kad to budu zahtijevale saobraćajne potrebe a dopuštale finansijske mogućnosti upravljača brze ceste.

Podsjećamo, da je Vlada FBiH utvrdila javni interes za izgradnju brze ceste Prača-Goražde i povjerila implementaciju projekta Autocestama Federacije BiH, nakon što je u prethodnoj fazi projektiranja, 2017. godine od strane IPSA Instituta iz Sarajeva izrađen Idejni projekt ceste dužine 13,78 km, koja povezuje Goražde sa pravcem 3 SEETO mreže, Sarajevo-Vardište (sada magistralna cesta M5) sa poboljšanim tehničkim elementima koji odgovaraju kategoriji magistralne ceste.

Polazeći od bitno većih projektno-tehničkih zahtjeva i strožijih kriterija koje moraju ispunavati brze ceste, kako je navedeno u tenderskoj dokumentaciji u 2018./2019. godini pribavljen je idejni projekt brze ceste Prača – Goražde, na dionici Hrenovica-Hranjen-Goražde, što je rezultiralo povećanjem dužine trase za cca 2,35 km, tako da je ukupna dužina dionice oko 16,3 km, od kojih je 5,8 km otpadalo na ključni i najzahtjevniji objekt – tunel „Hranjen“, koji podliježe i posebnim zahtjevima za sigurnost dugačkih cestovnih tunela, sukladno Direktivi 54/2004 EC. To je bio razlog da se Autoceste FBiH opredijele za dvoetapni postupak realizacije prve faze.

Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a iznosi 1.200.000,00 KM

Trajanje ugovora ili rok izvršenja je 12 mjeseci, a rok za prijem ponuda je 19.2.2020. godine.
Akta
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#16785 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Preduzeće Autoputevi RS udvostručilo prihod - Od putarine u 2019. i do 20 mil KM
Image

Od naplate putarine na autoputevima Banjaluka-Gradiška i 9. januar za 11 mjeseci ove godine u budžet preduzeća Autoputevi RS slilo se 18,24 mil KM, dok bi do kraja 2019. prihod mogao da dostigne i do 20 mil KM, što je gotovo duplo više u odnosu na lani.

U ovom preduzeću istakli su da su sa novim sistemom naplate prihodi od putarina zadržali trend stalnog rasta.

- Primjetno je i da je broj vozila koja koriste autoput takođe u stalnom porastu - istakli su u ovom preduzeću.

Oni su podsjetili da je novi sistem naplate putarine počeo puštanjem u rad novoizgrađenih naplatnih stanica na autoputu Gradiška-Banjaluka u Čatrnji, Novoj Topoli i Aleksandrovcu, čime je sistem naplate putarine i na ovom autoputu u potpunosti zatvoren i uvezan sa sistemom naplate na autoputu 9. januar Banjaluka-Doboj.

Putarina za dionicu autoputa Banjaluka-Gradiška košta 3,5 KM, a vozači koji se odluče na kupovinu godišnje karte za tu relaciju treba da plate 1.400 KM. Na autoputu Banjaluka-Doboj za kompletnu trasu treba izdvojiti 7 KM za putarinu.
eKapija
lajkujMe
Posts: 12259
Joined: 06/04/2011 17:44
Location: Na svom mocnom racunaru

#16786 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by lajkujMe »

Alfons Kauders wrote: 02/01/2020 10:55
Šunj wrote: 02/01/2020 10:46 Interesuje me kada ce novinari izbaciti iz rijecnika i pisanja "republiku_sumsku i federaciju", a pisati samo o Bosni I Hercegovini?
Dobro, ovom kontekstu ipak ima smisla, jer se radi o dva odvojena preduzeća. Eh sad, mogli bi pisati o dva preduzeća umjesto dva entiteta, ali šta je tu je.

Nego, crtica o tim preduzećima.

- Autoceste FBiH imaju 400 zaposlenih
- Autoputevi RS imaju 100 zaposlenih

:-)
Da samo kazem, na autoputu kroz Federaciju nisam nikada duze od 5 min cekao na izlaz na naplatim.
U subotu vozim za BL ulazim u Doboju na AP
Kolona 3 kilometra na izlazu s autoputa samo 1 naplatna radila....
miop
Posts: 1130
Joined: 13/10/2005 12:50

#16787 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by miop »

User avatar
Dope_Man
Posts: 7780
Joined: 03/06/2016 16:31

#16788 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Dope_Man »

lajkujMe wrote: 02/01/2020 12:01 Da samo kazem, na autoputu kroz Federaciju nisam nikada duze od 5 min cekao na izlaz na naplatim.
U subotu vozim za BL ulazim u Doboju na AP
Kolona 3 kilometra na izlazu s autoputa samo 1 naplatna radila....
Jos kad bi se najbolji svjetski umovi okupili na jednom mjestu i osmislili neki nacin da se prolazi i kroz zatvorenu kucicu. Npr. da se ubaci kartica koja kaze uredjaju odakle dolazis i koliko treba platiti, pa da covjek moze ubaciti recimo neku drugu plasticnu karticu, koja bi na neki nacin bila povezana sa racunom u banci, i time platiti putarinu... ah.. nemoguce, taj nivo tehnologije se nikada nece moci dostici. :-)
User avatar
parappa
Posts: 3313
Joined: 02/09/2014 21:43
Grijem se na: struju
Vozim: Lotus Esprit TurboSE

#16789 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by parappa »

Dope_Man wrote: 02/01/2020 13:43
lajkujMe wrote: 02/01/2020 12:01 Da samo kazem, na autoputu kroz Federaciju nisam nikada duze od 5 min cekao na izlaz na naplatim.
U subotu vozim za BL ulazim u Doboju na AP
Kolona 3 kilometra na izlazu s autoputa samo 1 naplatna radila....
Jos kad bi se najbolji svjetski umovi okupili na jednom mjestu i osmislili neki nacin da se prolazi i kroz zatvorenu kucicu. Npr. da se ubaci kartica koja kaze uredjaju odakle dolazis i koliko treba platiti, pa da covjek moze ubaciti recimo neku drugu plasticnu karticu, koja bi na neki nacin bila povezana sa racunom u banci, i time platiti putarinu... ah.. nemoguce, taj nivo tehnologije se nikada nece moci dostici. :-)
Bolje ti je da snimaš science fiction filmove nego što nam ovdje prosipaš te vizije. Pusti bolan nas da živimo u 20tom vijeku.
User avatar
Jedinstvo_Manchester
Posts: 587
Joined: 06/01/2011 19:14

#16790 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Jedinstvo_Manchester »

zippoo87 wrote: 31/12/2019 15:17
Jedinstvo_Manchester wrote: 31/12/2019 15:03 Ljudi ovde se svasta pise i pominju neki rokovi. Kod nas za godinu dana nece biti kvalifikovanih radnika da naprave poljsku halu a kamo li neki objekat na autoputu. Ako cijene rada ne budu isle gore po ovim cijenama sada niko nece ostati u Bosni da radi. Ja treba da idem pocetkom februara da radim na petlji johovac i o jadu se zabavismo da nadjemo tesare i armirace da radimo poslove. Njemacka nam uze svu sposobnu radnu snagu i mi tu ne mozemo konkurisati sa prosjecnom platama radnika od 1200 - 1300 KM. Moracemo ko u Srbiji da uvozimo Indijce, a nas jedan uradi posla ko njihova 3 to sam svojim ocima gledao. Tako da rokovi su vec u pitanju.
pa zasto ti kao neko ko radi na samom projektu,ne uradis nesto sa svoje strane,ne sastavis fino neki tekst i ne posaljes upravi firme,nazoves direktora i kazes mu za probleme,ne sjedes sa drugim rukovodiocima i ne razgovaras,da fino crno na bijelo objasnis ovim po foteljama gdje su problemi
mislim,nije da te ovo nesto kosta,boris se za svoju firmu i za bolje uslove radnika...to moze biti samo win win situacija
Misliš da nisam, kod podizvođačkih firmi pogotovo su cijene katastrofa, idu nekad i do 40% ispod glavnih izvođača i jednostavno nema se prostora za više. A niko ne može ponuditi plate kao na zapadu.
veliki_ah
Posts: 1083
Joined: 28/09/2008 23:42

#16791 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by veliki_ah »

So What! wrote: 02/01/2020 11:33 Preduzeće Autoputevi RS udvostručilo prihod - Od putarine u 2019. i do 20 mil KM
Image

Od naplate putarine na autoputevima Banjaluka-Gradiška i 9. januar za 11 mjeseci ove godine u budžet preduzeća Autoputevi RS slilo se 18,24 mil KM, dok bi do kraja 2019. prihod mogao da dostigne i do 20 mil KM, što je gotovo duplo više u odnosu na lani.

U ovom preduzeću istakli su da su sa novim sistemom naplate prihodi od putarina zadržali trend stalnog rasta.

- Primjetno je i da je broj vozila koja koriste autoput takođe u stalnom porastu - istakli su u ovom preduzeću.

Oni su podsjetili da je novi sistem naplate putarine počeo puštanjem u rad novoizgrađenih naplatnih stanica na autoputu Gradiška-Banjaluka u Čatrnji, Novoj Topoli i Aleksandrovcu, čime je sistem naplate putarine i na ovom autoputu u potpunosti zatvoren i uvezan sa sistemom naplate na autoputu 9. januar Banjaluka-Doboj.

Putarina za dionicu autoputa Banjaluka-Gradiška košta 3,5 KM, a vozači koji se odluče na kupovinu godišnje karte za tu relaciju treba da plate 1.400 KM. Na autoputu Banjaluka-Doboj za kompletnu trasu treba izdvojiti 7 KM za putarinu.
eKapija
Naravno da će biti duplo i troduplo kad su tek uveli plaćanje. Jel još uvijek ima ono da kad platiš na jednom mjestu dobiješ onaj papirić pa ne moraš platiti na ulazu u BL. Nisam mogao vjerovati da nisu skontali jednostavniji način.
Nije mi jasno za ovih 1.400 km. Da ti se isplati, treba da prođeš 5 puta dnevno tom dionicom u toku godine.
User avatar
drug_profi
Posts: 50614
Joined: 16/07/2012 16:00

#16792 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Ta godisnja karta je namjenjena za sluzbena vozila i legalni reket firmi koje hoce da ostanu u dobrim odnosima sa zna se kime.
shheff
Posts: 694
Joined: 22/07/2013 14:11

#16793 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by shheff »

Koji debilini sistem Doboj-BL, ako ništa ja provociram uhljebe u kućicama kako im je napredan sistem. Hej odjednom rampa na autoputu, i na 30 auta je bar 10min., haman bolje izaći u Drugovićima.
Max_Bunker
Posts: 51
Joined: 20/11/2017 15:53

#16794 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Max_Bunker »

Ukinute su privremene naplatne kućice na Mahovljanskoj petlji i sad se primjenjuje klasični zatvoreni sistem naplate sa dvije čeone i pet bočnih naplatnih stanica.
User avatar
Porodice Foht
Posts: 2830
Joined: 14/01/2019 04:56

#16795 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Porodice Foht »

veliki_ah wrote: 03/01/2020 09:36
So What! wrote: 02/01/2020 11:33 Preduzeće Autoputevi RS udvostručilo prihod - Od putarine u 2019. i do 20 mil KM
Image

Od naplate putarine na autoputevima Banjaluka-Gradiška i 9. januar za 11 mjeseci ove godine u budžet preduzeća Autoputevi RS slilo se 18,24 mil KM, dok bi do kraja 2019. prihod mogao da dostigne i do 20 mil KM, što je gotovo duplo više u odnosu na lani.

U ovom preduzeću istakli su da su sa novim sistemom naplate prihodi od putarina zadržali trend stalnog rasta.

- Primjetno je i da je broj vozila koja koriste autoput takođe u stalnom porastu - istakli su u ovom preduzeću.

Oni su podsjetili da je novi sistem naplate putarine počeo puštanjem u rad novoizgrađenih naplatnih stanica na autoputu Gradiška-Banjaluka u Čatrnji, Novoj Topoli i Aleksandrovcu, čime je sistem naplate putarine i na ovom autoputu u potpunosti zatvoren i uvezan sa sistemom naplate na autoputu 9. januar Banjaluka-Doboj.

Putarina za dionicu autoputa Banjaluka-Gradiška košta 3,5 KM, a vozači koji se odluče na kupovinu godišnje karte za tu relaciju treba da plate 1.400 KM. Na autoputu Banjaluka-Doboj za kompletnu trasu treba izdvojiti 7 KM za putarinu.
eKapija
Naravno da će biti duplo i troduplo kad su tek uveli plaćanje. Jel još uvijek ima ono da kad platiš na jednom mjestu dobiješ onaj papirić pa ne moraš platiti na ulazu u BL. Nisam mogao vjerovati da nisu skontali jednostavniji način.
Nije mi jasno za ovih 1.400 km. Da ti se isplati, treba da prođeš 5 puta dnevno tom dionicom u toku godine.
Dobio nedavno taj papiric ali mi ona cura nije pojasnila. Vidim lik kuca novi racun nakon kilometra pa ga pitam otkud da se placa tako kratka dionica kad veli pa sto mi nisi pokazao papiric!?
Cekaj, velim sta mi sada to kucate? Kaze sad ne mogu ponistiti, trebao si reci! Htjedohmu opsovati i Sumsku i sve po spisku, ali velim e necete me vise vidjeti, hajduci. :|
User avatar
mk ultra
Posts: 19537
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#16796 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mk ultra »

probook wrote: 31/12/2019 23:01 Meni je glupo sto se pravi sad po nekom nacionalnom kljucu. Evo ja sam iz Hercegovine, ali draze mi je da se pravi sve sjeverno od Mostara, a ne juzno.

Pa do Capljine se uvijek opusteno vozi 90% puta u 5-oj brzini i mi sada tu lupamo pare i pravimo autoput, a uzasan dio puta od Jablanice do Sarajeva je na cekanju :run:

Mislim ono logika je haos :roll:

Dajte napravite od sjevera Mostara pa prema sjeveru do kraja, a onda jug Mostara sto se mene tice moze i za 100 godina.
Radite prioritete, evo sada ce snijeg i opet ce potpuna obustava biti oko Jablanice i Konjica, a zaobilaznice nema!
Ne razmisljas hrvatski, o izgradnji dionica Mostar - ŠB i Mostar - Bijaca i osnutku JP AC HZHB :mrgreen:
User avatar
drndalo
Posts: 22825
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#16797 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drndalo »

Porodice Foht wrote: 03/01/2020 22:01
veliki_ah wrote: 03/01/2020 09:36
So What! wrote: 02/01/2020 11:33 Preduzeće Autoputevi RS udvostručilo prihod - Od putarine u 2019. i do 20 mil KM



eKapija
Naravno da će biti duplo i troduplo kad su tek uveli plaćanje. Jel još uvijek ima ono da kad platiš na jednom mjestu dobiješ onaj papirić pa ne moraš platiti na ulazu u BL. Nisam mogao vjerovati da nisu skontali jednostavniji način.
Nije mi jasno za ovih 1.400 km. Da ti se isplati, treba da prođeš 5 puta dnevno tom dionicom u toku godine.
Dobio nedavno taj papiric ali mi ona cura nije pojasnila. Vidim lik kuca novi racun nakon kilometra pa ga pitam otkud da se placa tako kratka dionica kad veli pa sto mi nisi pokazao papiric!?
Cekaj, velim sta mi sada to kucate? Kaze sad ne mogu ponistiti, trebao si reci! Htjedohmu opsovati i Sumsku i sve po spisku, ali velim e necete me vise vidjeti, hajduci. :|
To je onda bilo prije 1. novembra 2019...
mistek
Posts: 3394
Joined: 23/05/2010 15:16

#16798 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mistek »

Ja sam 28. novembra prošao kompletnom trasom puta kroz RS i sve najregularnije. Ušao iznad Doboja, izašao kod Čatrnje, bez ikakvog zaustavljanja. Sistem naplate kao i u FBiH, cijena 10KM :-D

Put generalno dobar, ravan i možeš letiti po njemu ako treba :) Signalizacija onako, a ako se ne varam nijedna pumpa na cijeloj trasi? Čak sam gledao da negdje stanem i odmorimo malo, ali ona 2-3 odmorišta koja imau djeluju sablasno i isključna traka je čak preuska. To će valjda srediti.

Frekvencija saobraćaja nikakva. Od Doboja do Mahovljana, u oba smjera, nisam vidio 5 auta. Od Mahovljana do Bosanske Gradiške je ispod nivoa bilo koje rute u FBiH, ali eto malo bolje.

Uglavnom, samo fali most da završe i što se mene tiče, ok je.
Max_Bunker
Posts: 51
Joined: 20/11/2017 15:53

#16799 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Max_Bunker »

Potpisane su koncesije sa Super Petrolom i Brčko gasom za izgradnju pumpi na odmorištima Brkića voda kod Doboja i Romanovci kod Gradiške. Vjerovatno će štimati gradnju i otvaranje sa otvaranjem mosta preko Save.
User avatar
Porodice Foht
Posts: 2830
Joined: 14/01/2019 04:56

#16800 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Porodice Foht »

mistek wrote: 04/01/2020 11:29 Ja sam 28. novembra prošao kompletnom trasom puta kroz RS i sve najregularnije. Ušao iznad Doboja, izašao kod Čatrnje, bez ikakvog zaustavljanja. Sistem naplate kao i u FBiH, cijena 10KM :-D

Put generalno dobar, ravan i možeš letiti po njemu ako treba :) Signalizacija onako, a ako se ne varam nijedna pumpa na cijeloj trasi? Čak sam gledao da negdje stanem i odmorimo malo, ali ona 2-3 odmorišta koja imau djeluju sablasno i isključna traka je čak preuska. To će valjda srediti.

Frekvencija saobraćaja nikakva. Od Doboja do Mahovljana, u oba smjera, nisam vidio 5 auta. Od Mahovljana do Bosanske Gradiške je ispod nivoa bilo koje rute u FBiH, ali eto malo bolje.

Uglavnom, samo fali most da završe i što se mene tiče, ok je.
Svi govore o slabom prometu, u sto sam se i sam uvjerio par puta ove godine, ali u Sumskoj se ipak hvale desetinama miliona od putarine!? :?
Post Reply